Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор салону краси

Салон краси Фея

досвід роботи на аналогічній посаді від 1- го року;

відповідальність;

комунікабельність та організованість;

високий рівень обслуговування клієнтів;

вища освіта;

вміння працювати з комп’ютером та програмами MS Office;

висока комунікабельність та організованість;

вміння працювати в команді.

 

прийом та обробка замовлень клієнтів;  

контроль за правильністю та своєчасністю виконання послуг;  

координація роботи майстрів салону;

формування звітності та збереження документації;

контроль за станом обладнання та інвентарю в салоні;

взаємодія з постачальниками та клієнтами.

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

роботу в комфортних умовах;

можливості для професійного та кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Територіальний менеджер

Перчатка-центр

успішний досвід в активних продажах від 2-х років;

досвід продажу категорій непродовольчого сегменту;

амбіційність, цілеспрямованість, впевненість у власних силах, ініціативність, орієнтованіть на максимальний результат.

розвиток діючої клієнтської бази та продаж продукції на ввіреній території;

виконання поставлених цілей і планів;

володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків;

ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність.

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

робочий тиждень: Пн — Пт з 9.00 до 17:00, обідня перерва 1 год;

конкурентна заробітна плата;

можливість розвитку та зростання в компанії;

лояльне керівництво, яке готове підтримувати на всіх етапах адаптації та роботи;

компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги);

комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок;

знижки на товари компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу нових авто

RIA.com

впевнене спілкування по телефону;

активність, ініціативність та комунікабельність;

досвід роботи в автомобільній сфері від 1-го року;

розуміння основних принципів роботи автомобіля, його вузлів, агрегатів і їх різновидів.

консультування клієнтів по телефону: підбір авто, презентація переваг з точки зору потреб клієнта, запрошення до візиту в автосалон, закриття угоди;

інформаційний супровід клієнта до та після придбання авто;

операційна співпраця з партнерами;

якісне ведення клієнтської бази;

підтримка партнерських відносин з користувачами (покупцями) сайту AUTO.RIA;

взаємодія з іншими командами (з бухгалтерією, командою розробки тощо);

участь у різних автомобільних заходах від компанії та партнерів;

персональний підхід професійного розвитку за допомогою внутрішнього та зовнішнього навчання;

корпоративна бібліотекап, до якої можна замовляти необхідну професійну літературу;

необхідна техніка з першого дня роботи;

нормований 8-ми годинний робочий день (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00;

робоче місце в комфортному офісі (є генератор та Starlink);

оплачувааі відпустка та лікарняні.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з обробки замовлень

мультимаркет Аврора

цілеспрямованість;

відповідальність;

вміння працювати в колективі;

комунікабельність;

вміння швидко приймати рішення;

уважність.

комунікація з продавцями ТТ;

відбір, оцінювання, маркування, комплектація товару для ТТ браку «Соціальна Лавка»;

збір усіх необхідних документів (касові чеки, бланк повернення товару, звіт по продажах,) для передачі на ТТ;

прийняття і сортування повернутого товару з ТТ браку «Соціальна лавка»;

планування всієї роботи з погодженням керівника відділу;

дбайливе відношення до товарів, максимум продажу, мінімум утилізації;

дотримання стандартів роботи з документами та чистоти робочого місця;

контролювання ТТ браку;

виконання поставлених задач і цілей керівника.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Орігамі

досвід  роботи від 1-го року.

приготування кави та інших напоїв;

обслуговування клієнтів;

збір та обробка замовлень.

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку в компанії .

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з інформаційних технологій

Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області

порядність, відповідальність;

стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність;

бажання навчатись та професійно зростати.

адміністрування системи електронного документообігу Megapolis.DocNet (навчаємо);

адміністрування системного та прикладного програмного забезпечення, що використовується в установі;

технічна підтримка і консультації співробітників з питань роботи в системі електронного документообігу Megapolis.DocNet та інших державних інформаційних ресурсах;

технічна підтримка і консультації співробітників з питань роботи із комп’ютерною та оргтехнікою, програмним забезпеченням;

організація та технічний супровід виробничих он-лайн нарад, навчань, тощо;

технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної та оргтехніки.

офіційне працевлаштування;

8-ми годинний робочий день — з 08:00 до 17:00 (п'ятниця — до 15:45), обідня перерва з 13:00 до 13:45;

5-ти денний робочий тиждень — з понеділка по п’ятницю;

субота, неділя — вихідні дні;

оплачувана відпустка — 24 календарні дні + матеріальна допомога на оздоровлення;

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з мережами

Корпорація Біосфера

досвід роботи від 2-х років;

знання офісних програм: 1C, Microsoft Excel, Microsoft Word;

володіння навичками планування і системним мисленням;

уміння бачити ситуацію в цілому і прогнозувати її розвиток;

вміння вести переговори.

підготовка та забезпечення виконання планів продажу за категоріями;

забезпечення виконання плану з прибутку по клієнтам у зоні відповідальності, забезпечення присутності повного асортименту продуктів корпорації у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів;

забезпечення домінування продуктів корпорації з розміщення та частки поличного простору по відношенню до продуктів конкурентів на основних додаткових місцях у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів;

дотримання цінової політики корпорації у сегменті, забезпечення своєчасне повернення дебіторської заборгованості від клієнтів;

розробка та реалізація заходів щодо стимулювання збуту спрямованих на клієнтів та кінцевих споживачів;

виконання маркетингової стратегії корпорації у сегменті Ключові Клієнти;

підвищення ефективності операційних та маркетингових витрат;

формування та реалізація стратегії корпорації у сегменті Національних Ключових клієнтів.

робочий графік: з 09:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень;

офіційне оформлення з першого робочого дня, соціальні гарантії згідно з КЗпП;

корпоративне медичне страхування;

компанія гарантує стабільну заробітну плату, професійне та кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

O.L.KAR

успішні кейси та розвиток бренду у соцмережах;

навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів;

розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу;

вміння працювати з актуальними темами та трендами;

виконання плану продажів по визначеним напрямкам продукції;

генерування цікавих ідей по контенту;

реклама відповідних направлень, контроль та аналіз збільшення продажів даних товарів та дотримання виконання плану росту продажів відповідної продукції;

вчасне виконання задач.

 

робота з блогерами, ютуб каналами, телеграм каналами та інше (соціальні та ветеринари) реклама товарів, домовленості про ролики сторіс;

робота з дизайнерами, створення креативів для постингу і реклами в соц мережах, фото та відео зйомка для різних видів товарів, контроль цих процесів;

контроль роботи агентств, які наганяють трафік для всіх соц. мереж;

ведення сторінок компанії Olkar в Instagram, TikTok.Fecebook.

наповнення контенту, спілкування з спільнотою, збільшує трафік та контроль реклами товарів;

ведення груп у Viber та WhatsApp, контроль та збільшення учасників, відповіді на питання та наповнення груп інформацією;

формування бюджету на різні напрямки реклами продукції та його затвердження і контроль виконання.

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09.00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер контакт-центру

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів;

допомага майбутнім учням, визначити свої потреби в навчанні;

робота  в системі автодозвону та пропонування крутого продукту потенційним клієнтам;

знайомство майбутніх учнів з форматом навчання та акціями компанії.

вільний графік, (будь яка кількість годин в діапазоні з 09:00 до 21:00);

навчання новому та зростання в професійному і кар'єрному плані;

вивчення англійської з найкрутішими викладачами з корпоративної знижкою.

Відправити резюме можна за посиланням

Фінансовий менеджер

ТОВ Ван Деск

P&L, Cashflow, баланс;

знання та вміння працювати з 1С, Excel;

готовність швидко навчатися, розвиватися;

уважність, відповідальність;

увага до деталей;

вища фінансова освіта.

моніторинг та керування грошовими потоками компанії;

бюджетування;

прогнозування доходів та витрат;

аналіз фінансової продуктивності;

управлінська звітність;

фінансова звітність (P&L, Cashflow, баланс);

закриття дебіторської/кредиторської заборгованості.

висока і стабільна З/П;

зручний графік з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні дні;

відсутність періоду безоплатного стажування;

цікава робота в стабільній компанії, що розвивається;

індивідуальний підхід до співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер ресторану

Debi

успішний досвід роботи — від 1-го року;

впевнений користувач ПК (MS Office, Excel), 1С: 8+ Smart Accounting, довідково-правові системи, Iko;

знання бухгалтерського та податкового законодавства;

знання всіх ділянок бухгалтерського обліку;

досвід проходження аудиторських та податкових перевірок.

 

організація бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності підприємства — ведення 1 чи 2-ох ресторанів компанії;

ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;

контроль над виконанням порядку оформлення бухгалтерських документів;

складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності; складання управлінської звітності;

підготовка та подача звітності до податкової служби та фондів.

робота у мережі закладів Debi group

Відправити резюме можна за посиланням

Головний бухгалтер

Аграрна компанія Агро Уніка

знання 1 С: 8;

Клієнт-банк та MS Office;

досвід роботи головним бухгалтером;

бухгалтерська або економічна, фінансова освіта;

досвід ведення бухгалтерського, управлінського обліку;

знання чинного законодавства та обліку виробництва.

аналіз господарськоі діяльності підприємства;

організація і ведення бухгалтерського та податкового обліку;

ЗЕД (документальне оформлення, валютні операції, податковий облік);

облік розрахункових та касових операцій;

робота з Клієнт-банком, проведення банківських операцій;

взаємодія з банківськими структурами та контролюючими органами;

подача бухгалтерської, податкової та статистичної звітності.

повна зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу металопластикових конструкцій

ТМ Вікона

вища освіта;

досвід роботи в даній сфері (бажано);

знання в області менеджменту та техніки продажів;

технічне мислення;

цілеспрямованість;

відповідальність;

вміння та бажання працювати в команді.

пошук нових клієнтів та реалізація продукції з металопластику (вікна, двері, нестандартні конструкції і тд);

прорахунок замовлень;

ведення відповідної документації та звітності.

робота в стабільній компанії, що успішно розвивається вже понад 20 років;

комфортний офіс та зручне робоче місце;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 з перервою на обід;

своєчасна виплата заробітної плати;

конкурентний рівень заробітної плати та можливість впливати на власний дохід;

офіційне працевлаштування;

дружня атмосфера в компанії та хороший колектив;

умови для професійного та особистісного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор косметологічного центру

ФОП Піддубний Д.С.

вік з 20-ти років;

робота з ПО;

дисциплінованість і точність в розрахунках;

приємна зовнішність;

грамотна мова.

 

ведення запису;

організація відвідувань клієнтів;

презентація можливостей салону;

розрахунок клієнтів після обслуговування;

продаж товарів для домашнього застосування;

вирішення конфліктних ситуацій в разі їх виникнення;

забезпечення працездатності салону;

ведення бази клієнтів;

ведення обліку та контроль за грошима;

складський облік і організація закупівель;

розподіл клієнтопотоку;

100% знання цін кожної процедури в прайс-листі;

підтримка чистоти в салоні під час робочого дня;

обслуговування клієнтів (додаткові послуги: напої, організація очікування клієнта);

обізнаність щодо наявних процедур в прайсі;

знання і виконання всіх стандартів роботи;

стерилізація і дезінфекція інструментів.

графік 2/2, з 09:30 до 19:00;

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (автохімія, автозапчастини)

ГК БіоХімІнвест

досвід у продажах більше 2-х років;

вміння працювати самостійно та знання основ тайм-менеджменту;

готовнісь працювати на результат, навчатися;

досвід у холодних продажах.

залучення нових клієнтів (список потенційних клієнтів надається);

проведення дзвінків з потенційними клієнтами та виявлення їх потреб;

ведення звітності щодо клієнтів;

підібор асортимента запчастин, фільтрів, АКБ;

аналіз пропонованого асортименту;

пошук клієнтів (СТО, ТТ);

остійний моніторинг конкурентів/цін/активностей;

пошук та підключення дилерів.

прозора та зрозуміла система мотивації;

оплата праці з першого дня роботи;

зручний графік (з Пн.-Пт, з 08:30−17:30);

можливість кар'єрного зростання та розвитку всередині компанії;

драйвові корпоративні заходи, тимбілдінги;

щоденний безкоштовний трансфер з Вінниці на підприємство.

Відправити резюме можна за посиланням

Пекар піци

ТОВ Фора

бажання навчатися і розвиватися;

вільне володіння українською мовою;

комунікабельність, привітність;

вміння працювати у команді;

позитивний настрій в роботі та драйвовість.

формування та випікання найсмачнішої піци;

підготовка начинок та тіста;

дотримання санітарних норм на робочому місті.

висока і стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

допомога з житлом;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник керівника проєкту в Instagram

ФОП Александров В.О.

досвід створення креативного контенту;

розуміння на алгоритмах різних соц. мереж, враховуючи актуальні оновлення, тренди;

ініціативність та енергійність і готовність до обміну позитивною енергією;

вміння працювати в програмах для створення фото та відео-контенту;

виконання особисті доручення керівника;

вільне володіння українською мовою.

планування та створення з керівником сценаріїв для відео-контенту;

зйомка фото та відео-контенту— редагування та монтаж відзнятого матеріалу;

допомога в організації знімального процесу (пошук локації, реквізиту та моделей за необхідністю);

аналізувати та робота над покращенням контенту;

постійний пошук нових ідей.

 

гідний рівень зарплати, який залежить від початкового рівня;

робота пліч-о- пліч з керівником компанії, яка більше 3-х  років працює на ринку України;

адаптацію та навчання з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму;

можливість пропонувати і реалізовувати свої рішення (ідеї);

формат роботи — віддалений, але з періодичними зустрічами для зйомки та планування контенту;

навчання оплачується.

Відправити резюме можна за посиланням

Бармен

Чорноморка

досвід роботи у ресторані;

відмінне володіння комунікативними навичками;

чітка та грамотна вимова;

впевненість в собі, вмотивована особистість;

охайність, привітність, активність та позитивність;

знання основ сервісу.

прийом та розрахунок замовлень;

приготування смачних кавових напоїв та чаю;

приготування безалкогольних та алкогольних напоїв;

дотримання чистоти на робочому місці.

стабільна заробітна плата та корпративні знижки;

графік роботи: 4/4 з 10:00 до 22:00;

смачні рибні обіди та вечері;

робота в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Формувальник

Пекарня Bun Bliss

активна людина, без шкідликих звичок та з досвідом роботи зі здобним та листковим тістом.

робота зі здобним та листковим тістом.

графік роботи з 07:00 до 19:00 (20 робочих змін).

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу нерухомості

Realty Trade

високий рівень комунікативних навичок;

успішний досвід роботи у сфері продажів від 2-х років (буде перевагою);

активна життєва позиція та бажання якісно працювати на власний фінансовий результат.

 

офіс компанії у самому центрі міста з обладнаними робочими місцями, чай і кава за рахунок компанії;

безкоштовне навчання, адаптація у новій професії, юридична та інформаційна підтримка;

дружній колектив та комфортні умови праці, гарне керівництво, підтримуючі колеги.

 

Комірник (складська логістика)

Кондитерська Корпорація ROSHEN

досвід роботи зав.складом/комірником від 3-х років, бажано з харчовою групою товарів;

досконале знання документообігу;

впевнений користувач ПК, особливо високий рівень знання MSExcel.

повний спектр робіт по прийманню, обліку, зберіганню та відвантаженню товарно-матеріальних цінностей;

раціональне використання ресурсів.

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування;

змінний графік роботи;

компенсація обідів.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по продажам

ТРК Еверест

амбіційний працівникик, який вміє і хоче отримувати достойну оплату;

високий рівень відповідальності, націленість на результат та клієнтоорієнтованість;

хороші комунікативні здібності;

володіння українською та російською мовами;

уміння слухати і переконувати співрозмовника;

досвід у продажах.

продаж послуг компанії;

виконання планів продажів.

стабільна зарплата;

можливість розвиватись в команді професіоналів;

можливість самореалізації;

офіційне працевлаштування;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ТОВ Вудбудпром

відкритість, чесність та акуратність, комунікабельність з грамотною мовою;

бажання знайти себе у компанії, яка активно розвивається;

самодисциплінованість, ініціативність, бажання вчитись.

робота з існуючими та потенційними клієнтами, пошук та розробка нових;

побудова довготривалих відносин з клієнтами;

аналіз, переговори, продажі та обов’язкове технічне супроводження;

контроль дебіторської заборгованості, відчуття роботи з клієнтом.

оплачувані лікарняні та відпустка;

дружна та весела молода команда;

отримання задоволення від продажу якісних товарів.

Відправити резюме можна за посиланням

Інспектор відділу кадрів

Група компаній Афіна

знання кадрового діловодства та КЗпП;

досвід роботи з нормативними законодавчими документами;

комунікабельність;

ініціативність.

организація та супровід процесів кадрового діловодства;

ведення обліку персоналу в бізнес-системі (1С:8);

формування кадрової звітності;

координація процесу найму персоналу на робочі позиції.

п’ятиденний робочий тиждень;

соціальный пакет.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста у кав'ярню

Альянс Рітейл Груп

досвід роботи бариста (бажано);

відповідальність;

бажання працювати.

приготування смачних кавових напоїв;

контроль наявності товару для продажу;

контроль ​термінів придатності продуктів;

контроль ​температури зберігання продуктів;

дотримання санітарних норм та інших стандартів мережі.

графік роботи: 08:00−21:00;  3/3

Відправити резюме можна за посиланням

Супервайзер

Snack Production

досвід управління продажами (ринок FMCG);

досвід аналізу, планування та бюджетування продажів;

досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності та результативності діяльності підлеглих, навчання та розвитку торгового персоналу;

хороші управлінські та лідерські навички;

відмінні навички ведення переговорів;

вміння працювати на результат.

розробка та впровадження стратегії продажів, забезпечення виконання планів з продажу на довіреній території;

навчання та контрольтування дотримання корпоративних стандартів торговими представниками команди;

проведення переговорів та підключення нових клієнтів.

ефективна система мотивації,;

корпоративне навчання та підвищення професійного рівня;

можливість кар'єрного росту;

стабільні та довгострокові трудові відносини.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор мобільної бригади з клінінгу

Inwhite

досвід роботи в клінінгу (буде перевагою);

досвід адміністрування, управління персоналом (від 10 чол.);

організаторські здібності, високий рівень комунікативних навичок;

мобільність, пунктуальність, вміння швидко приймати рішення;

впевнений користувач ПК,MS Ехеl, MS Word.

адміністрування об'єктів в місті Вінниця;

організація та контроль роботи персоналу;

контроль якості надання послуг з прибирання;

замовлення розхідних матеріалів, хімії, інвентаризація;

графіки, табелювання персоналу;

комунікація з представниками замовника;

відрядження на об'єкти 1−2 рази на тиждень;

виконання заявок по клінінгу від різних замовників.

графік роботи: гібридний;

корпоративний мобільний зв’язок;

компенсація палива;

підтримка наставника на етапі адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами

ООО Спайс Трейд Украина

бажання навчатись, активно працювати та заробляти;

відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність;

володіння ПК на рівні впевненого користувача;

навики ділового спілкування та етикету;

досвід роботи в сфері продажу (бажано).

 

прийом та опрацювання замовлень;

документально-супровідні роботи з клієнтами (укладання договорів і т.д.).

цікава динамічна робота з можливістю кар'єрного та професійного росту;

достойна та своєчасна зарплата;

графік роботи: Пн-Пт, 09.00−18.00;

робота в офісі;

хороші умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням

Директор філії

GlobalSpirits (ТМ Хортиця, Шустов, Ореанда, Мороша)

досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді в дистрибуції;

вища освіта;

висока відповідальність та організованість;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей.

керування роботою підлеглих співробітників;

забезпечення високого рівня сервісу;

забезпечення виконання планових показників та досягнення поставлених цілей.

конкурентна заробітна плата;

можливость кар'єрного росту та професійного розвитку;

робота у стабільній та успішній компанії, яка має високу репутацію на ринку алкогольних напоїв.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

ПП Молоток

чітке і грамотне мовлення;

комунікабельність, вміння переконувати та працювати з запереченнями клієнтів;

впевненість в собі, амбіційність, цілеспрямованість, націленість на результат;

бажання навчатися та працювати;

вміння аналізувати;

відповідальність та організованість;

вища освіта;

досвід роботи з ПК та впевнене користування офісними додатками;

вміння працювати з 1С та CRM (вітається, але не є обовʼязковим);

досвід продажів (вітається, але не є обовʼязковим).

робота з діючою базою клієнтів;

розширення бази клієнтів;

щоденні гарячі та холодні дзвінки;

проведення переговорів/супровід та укладання угод;

підбір товару клієнтам;

оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів;

контроль оплати та відвантаження товару;

виконання норм та планів.

офіційне працевлаштування;

відпустки та лікарняні;

робота в комфортному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

великий колектив професіоналів;

можливість розвитку та карʼєрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

за умови проходження стажування та навчання в перспективі можлива віддалена робота.

графік роботи — з Пн-Пт з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням