Вакансії для студентів і випускників станом на 25.05.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор салону краси |
Салон краси Фея |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1- го року; відповідальність; комунікабельність та організованість; високий рівень обслуговування клієнтів; вища освіта; вміння працювати з комп’ютером та програмами MS Office; висока комунікабельність та організованість; вміння працювати в команді.
|
прийом та обробка замовлень клієнтів; контроль за правильністю та своєчасністю виконання послуг; координація роботи майстрів салону; формування звітності та збереження документації; контроль за станом обладнання та інвентарю в салоні; взаємодія з постачальниками та клієнтами. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; роботу в комфортних умовах; можливості для професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Територіальний менеджер |
Перчатка-центр |
успішний досвід в активних продажах від 2-х років; досвід продажу категорій непродовольчого сегменту; амбіційність, цілеспрямованість, впевненість у власних силах, ініціативність, орієнтованіть на максимальний результат. |
розвиток діючої клієнтської бази та продаж продукції на ввіреній території; виконання поставлених цілей і планів; володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків; ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність. |
офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; робочий тиждень: Пн — Пт з 9.00 до 17:00, обідня перерва 1 год; конкурентна заробітна плата; можливість розвитку та зростання в компанії; лояльне керівництво, яке готове підтримувати на всіх етапах адаптації та роботи; компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги); комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок; знижки на товари компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу нових авто |
RIA.com |
впевнене спілкування по телефону; активність, ініціативність та комунікабельність; досвід роботи в автомобільній сфері від 1-го року; розуміння основних принципів роботи автомобіля, його вузлів, агрегатів і їх різновидів. |
консультування клієнтів по телефону: підбір авто, презентація переваг з точки зору потреб клієнта, запрошення до візиту в автосалон, закриття угоди; інформаційний супровід клієнта до та після придбання авто; операційна співпраця з партнерами; якісне ведення клієнтської бази; підтримка партнерських відносин з користувачами (покупцями) сайту AUTO.RIA; взаємодія з іншими командами (з бухгалтерією, командою розробки тощо); участь у різних автомобільних заходах від компанії та партнерів; |
персональний підхід професійного розвитку за допомогою внутрішнього та зовнішнього навчання; корпоративна бібліотекап, до якої можна замовляти необхідну професійну літературу; необхідна техніка з першого дня роботи; нормований 8-ми годинний робочий день (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00; робоче місце в комфортному офісі (є генератор та Starlink); оплачувааі відпустка та лікарняні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з обробки замовлень |
мультимаркет Аврора |
цілеспрямованість; відповідальність; вміння працювати в колективі; комунікабельність; вміння швидко приймати рішення; уважність. |
комунікація з продавцями ТТ; відбір, оцінювання, маркування, комплектація товару для ТТ браку «Соціальна Лавка»; збір усіх необхідних документів (касові чеки, бланк повернення товару, звіт по продажах,) для передачі на ТТ; прийняття і сортування повернутого товару з ТТ браку «Соціальна лавка»; планування всієї роботи з погодженням керівника відділу; дбайливе відношення до товарів, максимум продажу, мінімум утилізації; дотримання стандартів роботи з документами та чистоти робочого місця; контролювання ТТ браку; виконання поставлених задач і цілей керівника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Бариста |
Орігамі |
досвід роботи від 1-го року. |
приготування кави та інших напоїв; обслуговування клієнтів; збір та обробка замовлень. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку в компанії . |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з інформаційних технологій |
Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області |
порядність, відповідальність; стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність; бажання навчатись та професійно зростати. |
адміністрування системи електронного документообігу Megapolis.DocNet (навчаємо); адміністрування системного та прикладного програмного забезпечення, що використовується в установі; технічна підтримка і консультації співробітників з питань роботи в системі електронного документообігу Megapolis.DocNet та інших державних інформаційних ресурсах; технічна підтримка і консультації співробітників з питань роботи із комп’ютерною та оргтехнікою, програмним забезпеченням; організація та технічний супровід виробничих он-лайн нарад, навчань, тощо; технічне обслуговування і ремонт комп’ютерної та оргтехніки. |
офіційне працевлаштування; 8-ми годинний робочий день — з 08:00 до 17:00 (п'ятниця — до 15:45), обідня перерва з 13:00 до 13:45; 5-ти денний робочий тиждень — з понеділка по п’ятницю; субота, неділя — вихідні дні; оплачувана відпустка — 24 календарні дні + матеріальна допомога на оздоровлення;
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з мережами |
Корпорація Біосфера |
досвід роботи від 2-х років; знання офісних програм: 1C, Microsoft Excel, Microsoft Word; володіння навичками планування і системним мисленням; уміння бачити ситуацію в цілому і прогнозувати її розвиток; вміння вести переговори. |
підготовка та забезпечення виконання планів продажу за категоріями; забезпечення виконання плану з прибутку по клієнтам у зоні відповідальності, забезпечення присутності повного асортименту продуктів корпорації у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів; забезпечення домінування продуктів корпорації з розміщення та частки поличного простору по відношенню до продуктів конкурентів на основних додаткових місцях у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів; дотримання цінової політики корпорації у сегменті, забезпечення своєчасне повернення дебіторської заборгованості від клієнтів; розробка та реалізація заходів щодо стимулювання збуту спрямованих на клієнтів та кінцевих споживачів; виконання маркетингової стратегії корпорації у сегменті Ключові Клієнти; підвищення ефективності операційних та маркетингових витрат; формування та реалізація стратегії корпорації у сегменті Національних Ключових клієнтів. |
робочий графік: з 09:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень; офіційне оформлення з першого робочого дня, соціальні гарантії згідно з КЗпП; корпоративне медичне страхування; компанія гарантує стабільну заробітну плату, професійне та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SMM-менеджер |
O.L.KAR |
успішні кейси та розвиток бренду у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів; розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу; вміння працювати з актуальними темами та трендами; виконання плану продажів по визначеним напрямкам продукції; генерування цікавих ідей по контенту; реклама відповідних направлень, контроль та аналіз збільшення продажів даних товарів та дотримання виконання плану росту продажів відповідної продукції; вчасне виконання задач.
|
робота з блогерами, ютуб каналами, телеграм каналами та інше (соціальні та ветеринари) реклама товарів, домовленості про ролики сторіс; робота з дизайнерами, створення креативів для постингу і реклами в соц мережах, фото та відео зйомка для різних видів товарів, контроль цих процесів; контроль роботи агентств, які наганяють трафік для всіх соц. мереж; ведення сторінок компанії Olkar в Instagram, TikTok.Fecebook. наповнення контенту, спілкування з спільнотою, збільшує трафік та контроль реклами товарів; ведення груп у Viber та WhatsApp, контроль та збільшення учасників, відповіді на питання та наповнення груп інформацією; формування бюджету на різні напрямки реклами продукції та його затвердження і контроль виконання. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09.00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер контакт-центру |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів; допомага майбутнім учням, визначити свої потреби в навчанні; робота в системі автодозвону та пропонування крутого продукту потенційним клієнтам; знайомство майбутніх учнів з форматом навчання та акціями компанії. |
вільний графік, (будь яка кількість годин в діапазоні з 09:00 до 21:00); навчання новому та зростання в професійному і кар'єрному плані; вивчення англійської з найкрутішими викладачами з корпоративної знижкою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фінансовий менеджер |
ТОВ Ван Деск |
P&L, Cashflow, баланс; знання та вміння працювати з 1С, Excel; готовність швидко навчатися, розвиватися; уважність, відповідальність; увага до деталей; вища фінансова освіта. |
моніторинг та керування грошовими потоками компанії; бюджетування; прогнозування доходів та витрат; аналіз фінансової продуктивності; управлінська звітність; фінансова звітність (P&L, Cashflow, баланс); закриття дебіторської/кредиторської заборгованості. |
висока і стабільна З/П; зручний графік з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні дні; відсутність періоду безоплатного стажування; цікава робота в стабільній компанії, що розвивається; індивідуальний підхід до співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер ресторану |
Debi |
успішний досвід роботи — від 1-го року; впевнений користувач ПК (MS Office, Excel), 1С: 8+ Smart Accounting, довідково-правові системи, Iko; знання бухгалтерського та податкового законодавства; знання всіх ділянок бухгалтерського обліку; досвід проходження аудиторських та податкових перевірок.
|
організація бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності підприємства — ведення 1 чи 2-ох ресторанів компанії; ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку; контроль над виконанням порядку оформлення бухгалтерських документів; складання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності; складання управлінської звітності; підготовка та подача звітності до податкової служби та фондів. |
робота у мережі закладів Debi group |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний бухгалтер |
Аграрна компанія Агро Уніка |
знання 1 С: 8; Клієнт-банк та MS Office; досвід роботи головним бухгалтером; бухгалтерська або економічна, фінансова освіта; досвід ведення бухгалтерського, управлінського обліку; знання чинного законодавства та обліку виробництва. |
аналіз господарськоі діяльності підприємства; організація і ведення бухгалтерського та податкового обліку; ЗЕД (документальне оформлення, валютні операції, податковий облік); облік розрахункових та касових операцій; робота з Клієнт-банком, проведення банківських операцій; взаємодія з банківськими структурами та контролюючими органами; подача бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. |
повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу металопластикових конструкцій |
ТМ Вікона |
вища освіта; досвід роботи в даній сфері (бажано); знання в області менеджменту та техніки продажів; технічне мислення; цілеспрямованість; відповідальність; вміння та бажання працювати в команді. |
пошук нових клієнтів та реалізація продукції з металопластику (вікна, двері, нестандартні конструкції і тд); прорахунок замовлень; ведення відповідної документації та звітності. |
робота в стабільній компанії, що успішно розвивається вже понад 20 років; комфортний офіс та зручне робоче місце; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 з перервою на обід; своєчасна виплата заробітної плати; конкурентний рівень заробітної плати та можливість впливати на власний дохід; офіційне працевлаштування; дружня атмосфера в компанії та хороший колектив; умови для професійного та особистісного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор косметологічного центру |
ФОП Піддубний Д.С. |
вік з 20-ти років; робота з ПО; дисциплінованість і точність в розрахунках; приємна зовнішність; грамотна мова.
|
ведення запису; організація відвідувань клієнтів; презентація можливостей салону; розрахунок клієнтів після обслуговування; продаж товарів для домашнього застосування; вирішення конфліктних ситуацій в разі їх виникнення; забезпечення працездатності салону; ведення бази клієнтів; ведення обліку та контроль за грошима; складський облік і організація закупівель; розподіл клієнтопотоку; 100% знання цін кожної процедури в прайс-листі; підтримка чистоти в салоні під час робочого дня; обслуговування клієнтів (додаткові послуги: напої, організація очікування клієнта); обізнаність щодо наявних процедур в прайсі; знання і виконання всіх стандартів роботи; стерилізація і дезінфекція інструментів. |
графік 2/2, з 09:30 до 19:00;
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу (автохімія, автозапчастини) |
ГК БіоХімІнвест |
досвід у продажах більше 2-х років; вміння працювати самостійно та знання основ тайм-менеджменту; готовнісь працювати на результат, навчатися; досвід у холодних продажах. |
залучення нових клієнтів (список потенційних клієнтів надається); проведення дзвінків з потенційними клієнтами та виявлення їх потреб; ведення звітності щодо клієнтів; підібор асортимента запчастин, фільтрів, АКБ; аналіз пропонованого асортименту; пошук клієнтів (СТО, ТТ); остійний моніторинг конкурентів/цін/активностей; пошук та підключення дилерів. |
прозора та зрозуміла система мотивації; оплата праці з першого дня роботи; зручний графік (з Пн.-Пт, з 08:30−17:30); можливість кар'єрного зростання та розвитку всередині компанії; драйвові корпоративні заходи, тимбілдінги; щоденний безкоштовний трансфер з Вінниці на підприємство. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Пекар піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість. |
формування та випікання найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомога з житлом; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник керівника проєкту в Instagram |
ФОП Александров В.О. |
досвід створення креативного контенту; розуміння на алгоритмах різних соц. мереж, враховуючи актуальні оновлення, тренди; ініціативність та енергійність і готовність до обміну позитивною енергією; вміння працювати в програмах для створення фото та відео-контенту; виконання особисті доручення керівника; вільне володіння українською мовою. |
планування та створення з керівником сценаріїв для відео-контенту; зйомка фото та відео-контенту— редагування та монтаж відзнятого матеріалу; допомога в організації знімального процесу (пошук локації, реквізиту та моделей за необхідністю); аналізувати та робота над покращенням контенту; постійний пошук нових ідей.
|
гідний рівень зарплати, який залежить від початкового рівня; робота пліч-о- пліч з керівником компанії, яка більше 3-х років працює на ринку України; адаптацію та навчання з можливістю поетапного кар'єрного зростання до керівника напряму; можливість пропонувати і реалізовувати свої рішення (ідеї); формат роботи — віддалений, але з періодичними зустрічами для зйомки та планування контенту; навчання оплачується. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бармен |
Чорноморка |
досвід роботи у ресторані; відмінне володіння комунікативними навичками; чітка та грамотна вимова; впевненість в собі, вмотивована особистість; охайність, привітність, активність та позитивність; знання основ сервісу. |
прийом та розрахунок замовлень; приготування смачних кавових напоїв та чаю; приготування безалкогольних та алкогольних напоїв; дотримання чистоти на робочому місці. |
стабільна заробітна плата та корпративні знижки; графік роботи: 4/4 з 10:00 до 22:00; смачні рибні обіди та вечері; робота в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Формувальник |
Пекарня Bun Bliss |
активна людина, без шкідликих звичок та з досвідом роботи зі здобним та листковим тістом. |
робота зі здобним та листковим тістом. |
графік роботи з 07:00 до 19:00 (20 робочих змін). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу нерухомості |
Realty Trade |
високий рівень комунікативних навичок; успішний досвід роботи у сфері продажів від 2-х років (буде перевагою); активна життєва позиція та бажання якісно працювати на власний фінансовий результат. |
|
офіс компанії у самому центрі міста з обладнаними робочими місцями, чай і кава за рахунок компанії; безкоштовне навчання, адаптація у новій професії, юридична та інформаційна підтримка; дружній колектив та комфортні умови праці, гарне керівництво, підтримуючі колеги. |
|
Комірник (складська логістика) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
досвід роботи зав.складом/комірником від 3-х років, бажано з харчовою групою товарів; досконале знання документообігу; впевнений користувач ПК, особливо високий рівень знання MSExcel. |
повний спектр робіт по прийманню, обліку, зберіганню та відвантаженню товарно-матеріальних цінностей; раціональне використання ресурсів. |
конкурентна заробітна плата; медичне страхування; змінний графік роботи; компенсація обідів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по продажам |
ТРК Еверест |
амбіційний працівникик, який вміє і хоче отримувати достойну оплату; високий рівень відповідальності, націленість на результат та клієнтоорієнтованість; хороші комунікативні здібності; володіння українською та російською мовами; уміння слухати і переконувати співрозмовника; досвід у продажах. |
продаж послуг компанії; виконання планів продажів. |
стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації; офіційне працевлаштування; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ТОВ Вудбудпром |
відкритість, чесність та акуратність, комунікабельність з грамотною мовою; бажання знайти себе у компанії, яка активно розвивається; самодисциплінованість, ініціативність, бажання вчитись. |
робота з існуючими та потенційними клієнтами, пошук та розробка нових; побудова довготривалих відносин з клієнтами; аналіз, переговори, продажі та обов’язкове технічне супроводження; контроль дебіторської заборгованості, відчуття роботи з клієнтом. |
оплачувані лікарняні та відпустка; дружна та весела молода команда; отримання задоволення від продажу якісних товарів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інспектор відділу кадрів |
Група компаній Афіна |
знання кадрового діловодства та КЗпП; досвід роботи з нормативними законодавчими документами; комунікабельність; ініціативність. |
организація та супровід процесів кадрового діловодства; ведення обліку персоналу в бізнес-системі (1С:8); формування кадрової звітності; координація процесу найму персоналу на робочі позиції. |
п’ятиденний робочий тиждень; соціальный пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бариста у кав'ярню |
Альянс Рітейл Груп |
досвід роботи бариста (бажано); відповідальність; бажання працювати. |
приготування смачних кавових напоїв; контроль наявності товару для продажу; контроль термінів придатності продуктів; контроль температури зберігання продуктів; дотримання санітарних норм та інших стандартів мережі. |
графік роботи: 08:00−21:00; 3/3 |
Відправити резюме можна за посиланням |
Супервайзер |
Snack Production |
досвід управління продажами (ринок FMCG); досвід аналізу, планування та бюджетування продажів; досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності та результативності діяльності підлеглих, навчання та розвитку торгового персоналу; хороші управлінські та лідерські навички; відмінні навички ведення переговорів; вміння працювати на результат. |
розробка та впровадження стратегії продажів, забезпечення виконання планів з продажу на довіреній території; навчання та контрольтування дотримання корпоративних стандартів торговими представниками команди; проведення переговорів та підключення нових клієнтів. |
ефективна система мотивації,; корпоративне навчання та підвищення професійного рівня; можливість кар'єрного росту; стабільні та довгострокові трудові відносини. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор мобільної бригади з клінінгу |
Inwhite |
досвід роботи в клінінгу (буде перевагою); досвід адміністрування, управління персоналом (від 10 чол.); організаторські здібності, високий рівень комунікативних навичок; мобільність, пунктуальність, вміння швидко приймати рішення; впевнений користувач ПК,MS Ехеl, MS Word. |
адміністрування об'єктів в місті Вінниця; організація та контроль роботи персоналу; контроль якості надання послуг з прибирання; замовлення розхідних матеріалів, хімії, інвентаризація; графіки, табелювання персоналу; комунікація з представниками замовника; відрядження на об'єкти 1−2 рази на тиждень; виконання заявок по клінінгу від різних замовників. |
графік роботи: гібридний; корпоративний мобільний зв’язок; компенсація палива; підтримка наставника на етапі адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ООО Спайс Трейд Украина |
бажання навчатись, активно працювати та заробляти; відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність; володіння ПК на рівні впевненого користувача; навики ділового спілкування та етикету; досвід роботи в сфері продажу (бажано).
|
прийом та опрацювання замовлень; документально-супровідні роботи з клієнтами (укладання договорів і т.д.). |
цікава динамічна робота з можливістю кар'єрного та професійного росту; достойна та своєчасна зарплата; графік роботи: Пн-Пт, 09.00−18.00; робота в офісі; хороші умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Директор філії |
GlobalSpirits (ТМ Хортиця, Шустов, Ореанда, Мороша) |
досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді в дистрибуції; вища освіта; висока відповідальність та організованість; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей. |
керування роботою підлеглих співробітників; забезпечення високого рівня сервісу; забезпечення виконання планових показників та досягнення поставлених цілей. |
конкурентна заробітна плата; можливость кар'єрного росту та професійного розвитку; робота у стабільній та успішній компанії, яка має високу репутацію на ринку алкогольних напоїв. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
чітке і грамотне мовлення; комунікабельність, вміння переконувати та працювати з запереченнями клієнтів; впевненість в собі, амбіційність, цілеспрямованість, націленість на результат; бажання навчатися та працювати; вміння аналізувати; відповідальність та організованість; вища освіта; досвід роботи з ПК та впевнене користування офісними додатками; вміння працювати з 1С та CRM (вітається, але не є обовʼязковим); досвід продажів (вітається, але не є обовʼязковим). |
робота з діючою базою клієнтів; розширення бази клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки; проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів; контроль оплати та відвантаження товару; виконання норм та планів. |
офіційне працевлаштування; відпустки та лікарняні; робота в комфортному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; великий колектив професіоналів; можливість розвитку та карʼєрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; за умови проходження стажування та навчання в перспективі можлива віддалена робота. графік роботи — з Пн-Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням |