Вакансії для студентів і випускників станом на 01.06.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Керівник відділу продажу (інтернет-магазин) |
Майстер Плюс |
практичний успішний досвід управління невеликою командою у сфері, пов’язаною з продажами; вміння доносити свою точку зору, керуючись даними та фактами; відповідальність та вміння самостійно приймати рішення; вмієння вести ефективні перемовини, та отримувати бажаний результат; любов до викликів; готовність випробовувати нововведення; плануваннята та вміння розставляти пріоритети; готовність ділитися своїми реальними результатами в роботі. |
розвиток довіреної області, складаючи плани розвитку відділу та рухаючись у напрямку досягнення цілей цих планів; вивчення особливостей направлення шляхом роботи з постійними клієнтами; організація та планування роботи відділу продажу, який має такі напрямки як: b2b, b2c і продажі через маркетплейси (наразі штат відділу 12 співробітників); планування навчання менеджерів з метою підсилення їх навичок; моніторинг, аналіз ситуацій на ринку в нашому напрямку та швидка реакція на його зміни; розроблення нових та покращення існуючих інструкцій відділу продажу. |
сильна команда талантів, де кожен розуміє свою зону відповідальності; робота у стабільній компанії, яка не зупиняється у своєму розвитку; можливість навчання та самовдосконалення; заробіток, на який ти маєш безпосередній вплив, а саме ставка + % від загальних продажів відділу; корпоративні заходи та інше; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 – 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар (Бібліотека) |
Рекрутингова агенція Best Heads |
вміння працювати в колективі; відповідальність та ініціативність. |
робота за технологічними картами; підтримання чистоти та дотримання системи HACCP; приготування найсмачніших страв для гостей.
|
стабільний високий заробіток найсмачніше харчування за рахунок компанії; комфортні умови праці (ремонт, сучасне та професійне обладнання); оплачуване стажування; графік позмінний з 09:00 до 22:00; виплата 2 рази на місяць (аванс та основна частина); |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Coffee Boroda |
розуміння у веденні бухгалтерської звітності; навички роботи з ПРРО; кмітливість. |
проведення оплат від постачальників; робота з певною кількістю ФОП 2 групи (реєстрація, подання звітності, закриття); планування свого робочого дня та тижня; участь у загальних зборах керівників; належне ведення особових справ по співробітникам; ведення внутрішніх фінансових таблиць в MS Excel ; робота з ПРРО; перегляд договорів з партнерами; знання всіх змін у податковому законодавстві.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сендвіч-мейкер, кухар |
Львівські Круасани |
любов до приготування їжі або дуже велике бажання навчитись; швидка та акуратна робота; дотримання правил і готовність навчатись новому. |
гарна швидка подача круасанів; знання рецептури і готовність впоратись з великим потоком гостей; контроль якості продукції; планування кількісті продуктів; швидке приготування і випікання смачних круасанів. |
позмінний графік роботи: 3/3, 2/2 з 09:00-21:30; 15 змін + додаткові зміни за бажанням; навчання всім процесам «з нуля». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ФОП Войтко В.М. |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року; знання кулінарних технологій; вміння працювати зі свіжими продуктами та зберігати їх якість; вміння керувати командою кухарів; бажання розвиватися і вдосконалювати свої навички. |
приготування різноманітних страв європейської кухні, контроль якості; приготування їжі та дотримання стандартів безпеки харчування. |
заробітна плата відповідатиме кваліфікації та досвіду роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Акрополь |
відповідальність; пунктуальність; уважність; вміння спілкуватись; впевнений користувач ПК. |
ведення телефонних розмов; зустріч та розподіл клієнтів; робота з базою об'єктів нерухомості; чітке виконання доручень керівництва. |
зручний офіс; п’ятиденка; дружній колектив; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість. |
формування та випікання найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомога з житлом; знижка до дня народження та інші; додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з туризму |
ТОВ Бомба Тур |
досвід роботи в туризмі або продажах; стресостійкість та багатозадачність; відповідальність та вміння працювати в команді; швидке сприйняття інформації; вільне володіння українською мовою; креативність та пунктуальність; володіння навичками в системах онлайн бронювання. |
спілкування з туристами в офісі та по телефону; укладання договорів на туристичне обслуговування; підбір турів з сайту і з сайтів партнерів; бронювання турів. |
офіційне працевлаштування; восьмигодинний робочий день в комфортному офісі в центрі міста, 5/2 з плаваючими вихідними; робота з теплою базою клієнтів; можливість брати участь в авторських турах (деталі обговорюються особисто); можливість працювати в автоматизованих системах, не витрачаючи свій час на непотрібні речі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Група компаній Автомир |
вільне володіння ПК; знання 1С, уміння працювати в системах «Клієнт-Банк», M.E.DOC; знання вимог до оформлення первинної документації та податкового законодавства; уважність, відповідальність та стресостійкість. |
облік розрахунків з постачальниками та підрядниками; ведення обліку податкового кредиту з ПДВ; робота в Клієнт-Банку; проведення банківських виписок. |
офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні; зручний робочий графік: 09:00−18:00; комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок; можливість кар'єрного зростання; допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях; дружній та приємний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бургер-мейкер, Кухар-універсал |
Доставка їжі LA П'ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року; вік від 18- ти років; прагнення до ефективної, стабільної та плідної праці; бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі. |
приготування бургерів, фрі; вчасна видача замовлення; дотримання чистоти на робочому місці. |
графік 3/3 та 4/3. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ПрАТ Вінницька харчосмакова фабрика |
вища освіта з бухгалтерського обліку або економіки; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання ПК на рівні впевненого користувача; знання програм бухгалтерського обліку (1С, Міські форми, М.Е. Дос, Клієнт-Банк); знання податкового та трудового законодавства. |
ведення бухгалтерського обліку на підприємстві; формування звітності та податкової звітності; контроль за своєчасністю та правильністю виконання робіт; підготовка звітності для ревізії; робота з банківськими відомостями. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік роботи; зручне розташування офісу у центрі міста; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; комфортні умови роботи та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення до навчання і змога привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх навичок. |
вивчення англійської за допомогою інноваційних технологій, занурення в мовне середовище і турботи про студентів. |
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет); тривалість уроку — 50 хвилин .гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження; онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Агент з продажу нерухомості |
АН Олімп |
енергійність та комунікабельність, відповідальність та наполегливість; бажання вчитись та розвиватись. |
систематичні зустрічі з клієнтами (продавцями і покупцями); консультації клієнтів у сфері нерухомості. |
сучасний офіс у центрі міста; унікальна база об'єктів; попереднє навчання; достойна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з маркетингових досліджень |
Кондитер-С |
досвід роботи; знання програми 1С; уважність, порядність, відповідальність; знання Мс Excel і вміння працювати з базами даних (побудова зведених таблиць, робота з формулами …). |
робота в програмі 1С; здійснення маркетингового аналізу/формування аналітичних звітів; налітика даних по продажах; виконання додаткових розпоряджень керівництва. |
офіційне працевлаштування; своєчасну заробітну плату; роботу в дружньому колективі; затишний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
VI cosmetics |
відповідальність; комунікабельність; планування своєї діяльністі, досягнення поставлених цілей та планових показників по продажах; вміння справляти гарне враження при зустрічі (як особистій, так і по телефону); вміння вести переговори з потенційними клієнтами (косметологи, лікарі); вміння м’яко переконувати, бути корисним; вміння легко та чітко формулювати свої думки усно та письмово; бажання вчитись та розвиватись. |
глибоке розуміння продукту, який продаєте, знати асортимент; робота з клієнтською базою: здійснення «теплих» та «гарячих» дзвінків — надання консультацій та інформування про продукцію, акційні пропозиції; проводення презентації продуктів; підтримання високго рівня самоорганізації та залученості у процесі активних продажів; розширення клієнтської бази. |
графік работи: Пн- Пт, 09:00−18:00; тижневе стартове навчання (не оплачується). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Reikartz Hotel Group |
досвід роботи у сфері обслуговування; бажання навчатися та працювати; знання касової дисципліни; можливість працювати на повну зайнятість; підтримання чистоти на робочому місці. |
проготування коктейлів; розрахунок відвідувачів, звітність по касі; участь в інвентаризації.
|
позмінний графік роботи; стабільна зарплата; можливість кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; робота в дружній команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з адміністративної діяльності |
ТОВ Айстра Стронг |
вільний користувач ПК., MS Excel; вища освіта - менеджмент; відповідальність, комунікабельність, стресостійкість,та організаційні навички; досвід роботи з людьми (обов’язково). |
контроль якості прибирання на закріпленому об'єкті; табелювання працівників складання графіків роботи підлеглих та графіків прибирання по ділянках; видача миючих засобів, витратних матеріалів та інвентарю; усунення в короткі терміни різних зауважень по прибиранню на об'єкті з боку замовника. |
гідна заробітна плата ,оплата мобільного зв’язку; робота в стабільній компанії; графік роботи: 3/3/день; можливість кар'єрного росту; робота в дружньому молодому колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Smilefood |
бажання працювати на результат; любов до знань; дотриманя графіку робочих змін; готовність до високих темпів роботи; швидкість приготування. |
приготування страв згідно техкарт. |
гнучкий графік роботи; дружній колектив; дворазове харчування; система знижок для персоналу; виплата заробітної плати двічі на місяць; позмінний графік роботи з 11:00 до 21:00; компенсація амортизації та палива за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Ресторан Острів |
досвід роботи; особисті якості: порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання. |
приготування та своєчасна видача страв за технологією; дотримання санітарних норм. |
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: 09:00 — 23:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
ФОП Радовець С.С. |
ввічливість; відповідальність; пунктуальність; стресостійкість; досвід роботи в програмі 1С (бажанно). |
проведення ревізій ТМЦ на магазинах; звірка накладних; виведення результу ревізії; формування супутніх документів. |
виїздний характер роботи, Пн-Пт 09:00−17:00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Вінагропостач |
досвід роботи торгівельним представником; комунікабельність; стресостійкість; відповідальність; цілеспрямованість; вміння переконувати. |
продаж мінеральних добрив; пошук нових клієнтів; комунікація з клієнтами в телефонному режимі; контроль, виконання умов договору та своєчасності оплати; укладення договорів. |
дружній молодий колектив; офіційне працевлаштування; робочий день з 09:00 – 17:00; комфортне робоче місце; можливість кар'єрного росту, навчання та розвиток у даній сфері. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ФОП Радовець С.С. |
вища або середня спеціальна освіта (облік та аудит, економіка); базові знання ділянок бухгалтерського обліку; робота в програмах 1С Бухгалтерія 8, Клієнт-Банк, MS Office; досвід ведення ФОП (єдиний податок, загальна система); стресостійкість, старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі. |
формування та рознесення банківських виписок в 1С; банківські операції; розрахунок із контрагентами. |
графік роботи: Пн-Пн 09:00−17:00, Сб-Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Артинов Travel |
амбіційність; здатність швидко вивчати нове; цілеспрямованість; багатофункціональність; бажання розвиватися, вчитися та заробляти; знання англійської мови на рівні А1; вміння користуватись базовими програми на ПК та в CRM.
|
спілкування у форматі переписки з клієнтами; робота по скриптам та заповнення карток клієнтів в CRM; можливість використовувати свій ноутбук.
|
спілкування з власниками бізнесу; круті знайомства та прокачка особистого бренду; безкоштовні курси від топових спеціалістів; швидкий ріст компанії і, відповідно, кар'єрний ріст; можливість користуватись простором коворкінгу та опен спейсу Креативного Простору Артинов; офіс в центрі міста Вінниця; молодий, позитивний та заряджений колектив; прокачка в софт та хард-скілах і особистому зростанні; можливість безкоштовно користуватись усіма послугами компанії для себе та сім'ї. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
O.L.KAR. |
успішні кейси та розвиток бренду у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів; розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу; вміння працювати з актуальними темами та трендами; вчасне виконання задач. |
робота з блогерами, каналами, та інше (соціальні та ветеринари) реклама товарів, домовленості про ролики сторіс; реклама відповідних направлень, контроль та аналіз збільшення продажів даних товарів та дотримання виконання плану росту продажів відповідної продукції; робота з дизайнерами, створення креативів для постингу і реклами в соц мережах, фото та відео зйомки для різних видів товарів, контроль цих процесів; контроль роботи агентств які наганяють трафік для всіх соц мереж; ведення груп у Viber та WhatsApp контроль та збільшення учасників, відповіді на питання та наповнення груп інформацією; виконання плану продажів по визначеним напрямкам продукції; генерування цікавих ідей по контенту; формування бюджету на різні напрямки реклами продукції та його затвердження і контроль виконання. |
конкурентна та своєчасну заробітна плата; комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09.00 до 18.00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
навички роботи з CRM-системами, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel (обов’язково); знання української мови, вміння вести переговори; досвід роботи у сфері оптових продаж; висока результативність — здатність досягати поставлених цілей у поставленні терміни, не дивлячись на перешкоди. |
пошук і залучення клієнтів в сегменті В2В, формування клієнтської бази; здійснення регулярних, результативних дзвінків щодня; регулярне проведення зустрічей і демонстрація продуктів компанії із ціллю продажу; підготовка і презентація комерційної пропозиції, виконання плану продажу; допомога клієнтам у формуванні замовлення; контроль оплат і доставки товару клієнтам; супровід клієнтів; постійне навчання і самовдосконалення; формування звітності. |
рівень доходу, на який ти можеш вплинути самостійно; команда, яка націлена на результат; комфортний колектив, в якому робота побудована на принципах взаємоповаги; офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82; графік роботи: Пн-Пт 09:00 до 18:00 ; стабільна оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з туризму |
Артинов Travel |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-ох років; досвід в основних напрямках відпочинку: Туреччина, Єгипет, ОАЕ, Тайланд, Грузія, Хорватія, Чорногорія, Болгарія, Греція і т.д; досвід поїздок в рекламні тури в Туреччину, Єгипет, курорти Європи; знання готельної бази; робота з ІТ тур, системами бронювання; робота в CRM-системі, бажано U-ON. Travel; відмінні комунікативні та переговорні навички; висока відповідальність, орієнтація на результат, стресостійкість та готовність до вирішення нестандартних завдань і навчання новому. |
робота з туристами онлайн та офлайн в офісі; повний цикл продажу туристам: від встановлення контакту до видачі документів; бронювання всіх видів туристичних послуг; вміння оперативно і якісно робити підбір турів; розміщення спецпропозицій на інформаційних ресурсах компанії; виписка страхових полісів та бронювання авіаквитків; ведення звітності в CRM-системі. |
можливість займатися улюбленою справою, навчатись та отримувати дохід навіть під час воєнного стану; графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00 та можливість працювати дистанційно; комфортний офіс в самому центрі Вінниці; молодий, дружній колектив, позитивна атмосфера на роботі та різноманітні командні івенти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Makeup |
досвід роботи в call-центрах (бажано); уважність і скурпульозність в роботі. |
прийом вхідних дзвінків; надання інформації по товару; оформленя замовлень; вирішення проблемних ситуацій з клієнтами. |
оплата праці — фіксована ставка з першого місяця роботи + бонуси після випробувального терміну; збільшення вартості години по результатам прохождения піврічних атестацій; працевлаштування згідно КЗпП України; навчання за рахунок компанії; офіс знаходиться на площі Гагаріна. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність.
|
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта; |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
П М Ж Б Л К 2.0 |
досвід роботи; відповідальність, охайність, знання етикету/сервісу; бажання розвиватись у ресторанній сфері та сумлінно працювати в колективі. |
приготування алкогольних / безалкогольних напоїв; підтримання чистоти та порядку на робочому місці. |
змінний графік з 10:00 до 22:00, 3 / 3; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (неповна зайнятість) |
Авалон+ |
досвід роботи в 1С8.3 УТП, M.E.Doc; знання бухгалтерського та податкового законодавства; досвід підготовки фінансової/статистичної/податкової звітності; володіння MS Office на рівні досвідченого користувача. |
підготовка фінансової та податкової звітності; облік та реєстрація податкових накладних; Клієнт-Банк; облік виробництва; ведення кадрового обліку та розрахунок заробітної плати; робота із первинною документацією. |
гідна оплата праці; своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; зручний графік роботи (Пн — Пт з 09:00 до 13:00) Сб — Нд вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страховая компания ARX |
досвід продажів від 1-го року; успішна організація та ведення власного бізнесу буде перевагою; бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання їх та підтримка, мотивування та надихання; планування роботи своєї команди та особисту; реалізація плану зі збору страхових платежів; надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
ООО Товмед |
дисциплінованість; відповідальність. |
|
своєчасна виплата заробітньої плати 2 рази у місяць; безкоштовне харчуванн; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з туризму |
Артинов Travel |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-ох років; досвід в основних напрямках відпочинку: Туреччина, Єгипет, ОАЕ, Тайланд, Грузія, Хорватія, Чорногорія, Болгарія, Греція і т.д; досвід поїздок в рекламні тури в Туреччину, Єгипет, курорти Європи; знання готельної бази; робота з ІТ тур, системами бронювання; робота в CRM-системі, бажано U-ON. Travel; відмінні комунікативні та переговорні навички; висока відповідальність, орієнтація на результат, стресостійкість та готовність до вирішення нестандартних завдань і навчання новому. |
робота з туристами онлайн та офлайн в офісі; повний цикл продажу туристам: від встановлення контакту до видачі документів; бронювання всіх видів туристичних послуг; вміння оперативно і якісно робити підбір турів; розміщення спецпропозицій на інформаційних ресурсах компанії; виписка страхових полісів та бронювання авіаквитків; ведення звітності в CRM-системі |
можливість займатися улюбленою справою, навчатись та отримувати дохід навіть під час воєнного стану; графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00 та можливість працювати дистанційно; комфортний офіс в самому центрі Вінниці; молодий, дружній колектив, позитивна атмосфера на роботі та різноманітні командні івенти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |