Вакансії для студентів і випускників станом на 08.06.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність.
|
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта; ведення сторінки у соцмережах. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Bute |
наявність успішних проєктів в SMM; розуміння принципів видачі контенту; знання принципів ведення TikTok; володіння грамотною українською мовою; вміння шукати й аналізувати інформацію; відповідальність, ініціативність; пунктуальність, уважність до дрібниць. |
розробка та реалізація стратегій розвитку офіційних сторінок у Instagram, Telegram та TikTok; самостійне веденням сторінок в соцмережах; створення креативного текстового контенту; написання ТЗ для дизайнерів, фотографів, відеооператорів для публікацій; аналіз трендів та їх впровадження аналітикою та складанням креативного контент-плану. |
комфортний офіс в центрі міста з необхідним обладнанням; можливість апгрейдити свої скілли безкоштовно; реалізація будь-якої своєї ідеї. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгового залу |
Лінія магазинів Eva |
середня/середньо-спеціальна/вища освіта; досвід роботи на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше; клієнтоорієнтованість; управлінські здібності; націленість на результат; відповідальність; доброзичливість; стресостійкість; вміння базово користуватись комп’ютером (MS Word, MS Excel, ел. пошта на початковому рівні). |
вміння організовувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами); консультування покупців з питань товару; робота з касовим апаратом; вміння готувати касову звітність: проводення інвентаризації товару; організація процесів навчання персоналу; контроль збереження ТМЦ. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер, SMM-спеціаліст |
Gift UP |
вміння працювати в команді; бажання розвиватися в сфері контенту. |
зйомка життя команди; ведення соціальних мереж компанії; слідкування за трендами; створення креативних постів для реклами. |
кар'єрне зростання з можливістю стати керівником відділу; гнучкий графік роботи; можливість працювати, як в офісі, так і вдома; молода, дружня та крута команда; навчання за рахунок компанії всім необхідним навичкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного, гарячого процесу |
Ресторан Оазис |
досвід роботи на аналогічній посаді (обов’язково); вміння користуватися стандартами підприємства, технологічними картами при виготовленні страв та кулінарних виробів; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування. |
підготовка продуктів до процесу приготування; здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК; визначення готовності страв, оформлення; контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал. |
графік роботи: 4/3, 5/2; графікроботи: 10:00−21:00; робота у стабільній компанії; смачні обіди та вечері від ресторану; трансфер персоналу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з мережами |
Корпорація Біосфера |
досвід роботи від 1-го року у сфері; знання офісних програм: 1C, Microsoft Excel, Microsoft Word; володіння навичками планування і системним мисленням; уміння бачити ситуацію в цілому і прогнозувати її розвиток; вміння вести переговори. |
підготовка та забезпечення виконання планів продажу за категоріями, забезпечення виконання плану з прибутку по клієнтам у зоні відповідальності, забезпечення присутності повного асортименту продуктів Корпорації у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів; забезпечення домінування продуктів Корпорації з розміщення та частки поличного простору по відношенню до продуктів конкурентів на основних додаткових місцях у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів; дотримання цінової політики Корпорації у сегменті, забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості від клієнтів; розробка та реалізація заходів щодо стимулювання збуту спрямованих на клієнтів та кінцевих споживачів; виконання маркетингової стратегії Корпорації у сегменті Ключові Клієнти; підвищення ефективності операційних та маркетингових витрат; формування та реалізація стратегії Корпорації у сегменті Національних Ключових клієнтів. |
робочий графік: з 9:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень; офіційне оформлення з першого робочого дня, соціальні гарантії згідно з КЗпП; корпоративне медичне страхування; компанія гарантує стабільну заробітну плату, професійне та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Категорійний менеджер |
Альянс Рітейл Груп |
високий рівнень самоорганізації; аналітичне мислення; комунікативні навики. |
аналіз продажів та визначення оптимального асортименту товарів для категорії; пропозиції по введенню нового асортименту; участь у запровадженні маркетингових акцій для товарів у своїй категорії; контроль за запасами товарів та їх розподіл між магазинами; моніторинг цін на товари в ринку та визначення оптимальної ціноутворення для продажу товарів у своїй категорії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир (оператора АЗК) |
ОККО |
впорядковані документи: напр. наявний військово-обліковий; чинний паспорт; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; вчасна зарплата; оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО – це велика і дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із збуту насіннєвого матеріалу |
Сади України |
вища освіта; знання специфіки ринку регіону; досвід роботи на аналогічній посаді; наявність водійського посвідчення. |
реалізація посівного матеріалу; розширення клієнтської бази; укладання договорів на поставку; консультаційна підтримка клієнтів з відвідуванням фермерських господарств. |
офіційне працевлаштування; конкурентна та стабільна оплата праці, що підвищується кожного сезону; бонусна система винагороди, за показникам роботи в сезоні продаж; мобільний зв’язок та транспортних засіб. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ТМ Україночка |
досвід роботи від 1- го року; проживання у місті Вінниця; досвід роботи з різними видами страв; вміння швидко приймати рішення та працювати в команді. |
приготування і подача страв; контроль якості продуктів та чистоти кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФЛП Котляревский Ю.Б. |
обов’язкові навички роботи з CRM-системами, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel; знання української мови, вміння вести переговори; досвід у сфері оптових продаж; висока результативність — здатність досягати поставлених цілей у поставленні терміни, не дивлячись на перешкоди. |
пошук і залучення клієнтів в сегменті В2В, формування клієнтської бази; здійснення регулярних, результативних дзвінків щодня; регулярне проведення зустрічей і демонстрація продуктів компанії із ціллю продажу; підготовка і презентація комерційної пропозиції, виконання плану продажу; допомога клієнтам у формуванні замовлення; контроль оплат і доставки товару клієнтам; супровід клієнтів; формування звітності. |
комфортний колектив, в якому робота побудована на принципах взаємоповаги; офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82; робочий день з 09:00 до 18:00 Пн- Пт; дружній колектив та комфортні умови праці; офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82; стабільна оплата праці два рази на місяць; постійне навчання і самовдосконалення.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з маркетингу торгових каналів Traditional Trade |
PJSC Carlsberg Ukraine |
вища освіта за напрямком; досвід роботи не менше 1-го року (продаж, маркетинг, торговий маркетинг); аналітичний склад мислення, уважність, готовність працювати з великими обсягами даних; рівень впевненого користувача MS Office (Excel, Power Point); знання англійської мови на рівні Intermediate (бажано). |
розрахунок, погодження, супровід, контроль та аналіз національних та регіональних промо в каналі Traditional Trade; розрахунок та контроль бюджету для проведення промо-активностей в регіоні; робота з торговою командою каналу Traditional Trade в регіоні: презентації, проведення промо, контроль використання ПОСМ; контроль отримання, видачі та зберігання; замовлення та списання ПОСМ для каналу Traditional Trade; проведення аудитів, аналіз та контроль стандартів компанії у роздрібній торгівлі. |
офіційне працевлаштування в організації з міжнародними стандартами; можливість професійного росту (корпоративне навчання, тренінги, семінари); піклування про ваше здоров’я (медичне страхування, страхування від нещасних випадків, вакцинація за бажанням). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки |
Техноторг |
профільна вища або середня спеціальна освіта за спеціальностями: механізація сільського господарства/агрономія/ машинобудування/обслуговування машин (буде суттєвою перевагою); успішний досвід продажів від 1-го року; досвід роботи в продажах сільськогосподарської техніки (буде перевагою); впевнене володіння комп’ютерними програми Microsoft: Excel, Word; досвід роботи з електронною поштою. Робота в 1С (буде перевагою); знання і успішне застосування технік продажів; досвід успішних переговорів; досвід укладання договорів, супровід та контроль виконання угод в повному обсязі; загальне розуміння застосування сільгоспмашин (буде перевагою); знання конструкції сільськогосподарської техніки (буде перевагою). |
виконання плану продажів на закріпленій території; комунікація з клієнтами в зоні відповідальності: по телефону та особисті візити; розширення клієнтської бази; вивчення потреб клієнтів; продаж техніки, ґрунтуючись на потребах клієнтів; ведення переговорів з клієнтами; підготовка та укладання договорів, супроводження угоди до повного виконання умов сторонами; управління відносинами з клієнтами, формування позитивного іміджу компанії і продуктів на ринку; збір та аналіз інформації, що стосується кон’юнктури і активності на ринку; адміністрування діяльності (внутрішня звітність). |
цікава робота в стабільній компанії, найбільшому постачальнику сільськогосподарської техніки на ринку України; конкурентна заробітна плата; автомобіль для виконання службових обов’язків; оплата мобільного зв’язку; офіційне працевлаштування з першого робочого дня; можливості для професійного розвитку, самореалізації і кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С, сервіс-менеджер |
АКцентр |
грамотне володіння українською мовою; чітка дикція; навики роботи в 1С (вітаються); впевнений користувач ПК; здатність швидко навчатися; вміння спілкуватись з людьми; досвід роботи в продажах (обов’язковий). |
обслуговування клієнтів в телефонному режимі; оформлення замовлень від клієнтів в програмі 1С; оформлення документації на доставку; виконання планових показників продажу товару. |
офіційне працевлаштування; повна зайнятість, Пн-Пт з 08:30 до 18:00; можливість професійного та кар'єрного зростання; робота в компанії професіоналів, об'єднаних спільною метою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Чорноморка |
досвід роботи у ресторані; відмінне володіння комунікативними навичками; чітка та грамотна вимова; впевненість в собі, вмотивованість; охайність, привітність, активність та позитивність; знання основ сервісу. |
прийом та розрахунок замовлень; приготування смачних кавових напоїв та чаю; приготування безалкогольних та алкогольних напоїв; дотримання чистоти на робочому місці. |
стабільна заробітна плата та корпративні знижки; графік роботи: 4/4 з 10:00 до 22:00; смачні рибні обіди та вечері; роботу в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший експедитор |
Мультимаркет Аврора |
досвідчений користувач ПК (Excel, Word, Google-tab); постійне бажання до самовдосконалення; високий рівень особистої відповідальності; рообота в режимі багатозадачності; комунікабельність; стресостійкість. |
розподіл маршрутів між експедиторами; контроль обліку робочого часу експедиторів; комунікація з експедиторами щодо нових та чинних регламентів, стандартів та правил; рішення конфліктних ситуацій; взаємодія з іншими відділами та департаментами компанії. |
гнучкий графік роботи; кар'єрний ріст; корпоративні тренінги та навчання; соціальний пакет.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; цілеспрямованість, ініціативність; висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
ЕкоДім |
робота з людьми та заради людей; знаходження спільної мови з різними людьми та можливість їх переконувати; бажання навчатися та розвиватися у сфері HR; володієте гарною самоорганізованістю та самостійністю; володіня базовими навичками роботи з комп’ютером та офісними програмами; чітке усне та письмове мовлення, великий словниковий запас і вміння логічно висловлювати свої думки. |
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; молодий і результативний колектив, де панує здорова атмосфера; можливість брати участь у бізнес-івентах та спілкуватися з успішними підприємцями України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного цеху |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; додержання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та трансфер в кінці зміни; можливість професійного та кар’єрного зростання; графік роботи: 15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
Паста-бар Tamero |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; додержання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та трансфер вкінці зміни; можливість професійного кар‘єрного зростання; графік роботи :15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Ресторація Гостинний Пан |
вміння приготування страв відповідно до калькуляційної картки; дотримання санітарно-гігієнічних норм; досвід роботи. |
приготування страв холодного та гарячого цехів. |
графік роботи з 11:00 до 22:00, позмінно 3/3; стабільний дохід; зручний робочий графік; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з комплектації будівельних об'єктів |
ЕкоДім |
амбіційність, наполегливість, відповідальність; націленість на результат; комунікабельність. |
знання ринку забудовників міста Вінниці та області; контроль та своєчасна реєстрація об'єктів будування та реконструкції; формування та надання пропозицій забудовникам по комплектації об'єктів. |
графік роботи: з 08:30 до 18:00, Сб-Нд – вихідні; корпоративний зв’язок; можливість розвитку та самореалізації; стабільна, своєчасно виплачувана гідна заробітна плата; існуюча, працююча база забудовників, напрацьована роками. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Смоляр А.М. |
висока комунікабельність та доброзичливість; вміння працювати в команді та координувати роботу інших співробітників; відповідальність та організованість; бажання вчитися та розвиватися в обраний професії; знання української та російської мов на рівні, достатньому для розуміння та обробки запитів клієнтів. |
прийом та розміщення клієнтів; координація роботи майстрів; обробка дзвінків та відповіді на запитання клієнтів; формування звітності та ведення бази даних клієнтів; забезпечення чистоти та порядку в салоні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Стоматологічний центр Топ Дент, |
досвід роботи (бажано від 1-го року на аналогічній посаді); приємний голос, правильна дикція та грамотна мова (укр./англ.), працездатність, зацікавленість, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість; приємна зовнішність, охайність, вихованість; |
відповіді на телефонні дзвінки; консультація з послуг клініки та їх вартості; запис пацієнтів на прийом; ведення та контроль бази даних пацієнтів, а саме графік прийому; ведення розрахунків з пацієнтами; впевнений користувач ПК; робота з касою/терміналом; зустріч/супровід пацієнтів у відповідності до етикету. |
повна зайнятість; розташування: центр міста; офіційне працевлаштування; кар'єрне та професійне зростання;
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-маркетолог |
Rabbit Marketing |
грамотна українська мова, (письмо та мовлення); знання англійської чи інших іноземних мов (буде перевагою); навички написання цікавих текстів та статей/постів; навички роботи в програмах редагування фото-відео контенту, щось зі списку: Figma, Canva, Сrello, або їх аналоги; досвід у веденні соціальних мереж для бізнесу чи особистого блогу. |
написання та оформлення постів для соціальних мереж клієнтів; публікація дописів згідно з контент-планом; робота з відгуками, коментарями та особистими повідомленнями; постановка завдань дизайнеру, організація та проведення фотосесій для клієнта; підбір та переговори з блогерами при необхідності; участь у креатив-сесіях під час створення контент-плану для клієнта; щомісячна звітність по проектах; |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор офісу |
ТОВ Агро-Віннер |
комунікативні навички; користування ПК на рівні впевненого користувача MS Office, MS Outlook, Google таблицями; уміння правильно розпроділяти робочий час, визначати приорітети; знання правил написання подорожніх листів і обліку пального; пунктуальність, дисциплінованість, уважність до деталей, вміння працювати в умовах багатозадачності; знання 1С (будь-якої). |
організація відправлень коресппонденції Новою Поштою, Укрпоштою; забезпечення офісу водою, канцтоварами та господарськими товарами; сканування документів та ксерокопії; робота із первинною документацією; формування рахунків, договорів, реалізацій, ТТН; списання канцтоварів; виконання доручення керівництва; оформлення подорожній листів; виконання інших службових доручень керівника; оформлення відряджень. |
графік роботи - Пн-Пт 08:30−17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи; робота із підрядниками; планування бюджету, формування звітів по витратах; стеження за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно само розвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
Adsapience |
наявність авто та можливість виїзду в районні центри області; наявність власної команди промоутерів із 7 осіб; володіння MS Excel; відповідальність, комунікабельність, чесність, досвід в управлінні командою (бажано). |
підбір та комплектація команди; ведення звітності; облік проектних матеріалів; робочі візити (складання графіку персоналу, виїзди в міста (районні центри) з командою, навчання персоналу та аудити їхньої роботи в торгових точках, перевірка звітів Excel. |
компенсація пального згідно з маршрутним листом; молодий та дружній колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Територіальний менеджер |
Steko |
амбіційність, клієнтоорієнтованість та активна життєва позиція; впевнені навики проведення презентацій, переговорів та укладення договорів; володіння сучасними методиками та техніками продажу; успішний досвід в активних продажах від 1-го року (B2B); наявність власного автомобіля та водійського посвідчення категорії «В»(буде перевагою). |
продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції компанії (B2B); розвиток та підтримка дилерської мережі; підписання угод з клієнтами; виконання плану продажів; проведення презентацій продукції компанії; участь в тендерах від забудовників. |
конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації; навчання, постійні тренінги та вебінари від найкращих тренерів; нормований робочий графік: Пн-Пт; 08:00—17:00, Сб-Нд — вихідні; робота без прив’язки до офісу; компенсація пального, амортизації авто та мобільного зв' язку; страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТРК Еверест |
освіта: вища за спеціальністю; досвід роботи від 1 року; хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet. |
розрахунки з постачальниками та покупцями; формування плану платежів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Python-програміст |
ТРК Еверест |
вік: від 20-ти років; освіта: вища технічна; знання мови програмування Python; досвід роботи із фреймворком Flask, Linux, Docker; знання реляційних баз даних (MySQL); досвід в проектуванні баз даних, нормалізації і аналізі даних (бажано); досвід роботи з ClickHouse, Celery, Redis; уміння користуватися системою контролю версій (Git); написання якісного, підтримуваного і розширюваного коду; досвід в розробці і підтримці веб-додатків; аналітичний розум, можливість ефективно вирішувати поставлені завдання; високий рівень комунікативних навичок. |
розвиток та підтримка CRM-системи компанії.
|
висока стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |