Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність.

 

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта;

ведення сторінки у соцмережах.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

Bute

наявність успішних проєктів в SMM;

розуміння принципів видачі контенту;

знання принципів ведення TikTok;

володіння грамотною українською мовою;

вміння шукати й аналізувати інформацію;

відповідальність, ініціативність;

пунктуальність, уважність до дрібниць.

розробка та реалізація стратегій розвитку офіційних сторінок у Instagram, Telegram та TikTok;

самостійне веденням сторінок в соцмережах;

створення креативного текстового контенту;

написання ТЗ для дизайнерів, фотографів, відеооператорів для публікацій;

аналіз трендів та їх впровадження аналітикою та складанням креативного контент-плану.

комфортний офіс в центрі міста з необхідним обладнанням;

можливість апгрейдити свої скілли безкоштовно;

реалізація будь-якої своєї ідеї.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор торгового залу

Лінія магазинів Eva

середня/середньо-спеціальна/вища освіта;

досвід роботи на адміністративній посаді (торгівля) рік і більше;

клієнтоорієнтованість;

управлінські здібності;

націленість на результат;

відповідальність;

доброзичливість;

стресостійкість;

вміння базово користуватись комп’ютером (MS Word, MS Excel, ел. пошта на початковому рівні).

вміння організовувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами);

консультування покупців з питань товару;

робота з касовим апаратом;

вміння готувати касову звітність:

проводення інвентаризації товару;

організація процесів навчання персоналу;

контроль збереження ТМЦ.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер, SMM-спеціаліст

Gift UP

вміння працювати в команді;

бажання розвиватися в сфері контенту.

зйомка життя команди;

ведення соціальних мереж компанії;

слідкування за трендами;

створення креативних постів для реклами.

кар'єрне зростання з можливістю стати керівником відділу;

гнучкий графік роботи;

можливість працювати, як в офісі, так і вдома;

молода, дружня та крута команда;

навчання за рахунок компанії всім необхідним навичкам.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар холодного, гарячого процесу

Ресторан Оазис

досвід роботи на аналогічній посаді (обов’язково);

вміння користуватися стандартами підприємства, технологічними картами при виготовленні страв та кулінарних виробів;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування.

підготовка продуктів до процесу приготування;

здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК;

визначення готовності страв, оформлення;

контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал.

графік роботи: 4/3, 5/2;

графікроботи: 10:00−21:00;

робота у стабільній компанії;

смачні обіди та вечері від ресторану;

трансфер персоналу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з мережами

Корпорація Біосфера

досвід роботи від 1-го року у сфері;

знання офісних програм: 1C, Microsoft Excel, Microsoft Word;

володіння навичками планування і системним мисленням;

уміння бачити ситуацію в цілому і прогнозувати її розвиток;

вміння вести переговори.

підготовка та забезпечення виконання планів продажу за категоріями, забезпечення виконання плану з прибутку по клієнтам у зоні відповідальності, забезпечення присутності повного асортименту продуктів Корпорації у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів;

забезпечення домінування продуктів Корпорації з розміщення та частки поличного простору по відношенню до продуктів конкурентів на основних додаткових місцях у всіх торгових точках Національних Ключових Клієнтів;

дотримання цінової політики Корпорації у сегменті, забезпечення своєчасного повернення дебіторської заборгованості від клієнтів;

розробка та реалізація заходів щодо стимулювання збуту спрямованих на клієнтів та кінцевих споживачів;

виконання маркетингової стратегії Корпорації у сегменті Ключові Клієнти;

підвищення ефективності операційних та маркетингових витрат;

формування та реалізація стратегії Корпорації у сегменті Національних Ключових клієнтів.

робочий графік: з 9:00 до 18:00, п’ятиденний робочий тиждень;

офіційне оформлення з першого робочого дня, соціальні гарантії згідно з КЗпП;

корпоративне медичне страхування;

компанія гарантує стабільну заробітну плату, професійне та кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Категорійний менеджер

Альянс Рітейл Груп

високий рівнень самоорганізації;

аналітичне мислення;

комунікативні навики.

аналіз продажів та визначення оптимального асортименту товарів для категорії;

пропозиції по введенню нового асортименту;

участь у запровадженні маркетингових акцій для товарів у своїй категорії;

контроль за запасами товарів та їх розподіл між магазинами;

моніторинг цін на товари в ринку та визначення оптимальної ціноутворення для продажу товарів у своїй категорії.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир (оператора АЗК)

ОККО

впорядковані документи: напр. наявний військово-обліковий;

чинний паспорт;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультування клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

вчасна зарплата;

оплачувані відпускні (24 дні в рік) та лікарняні;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомога один одному, адже ОККО – це велика і дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із збуту насіннєвого матеріалу

Сади України

вища освіта;

знання специфіки ринку регіону;

досвід роботи на аналогічній посаді;

наявність водійського посвідчення.

реалізація посівного матеріалу;

розширення клієнтської бази;

укладання договорів на поставку;

консультаційна підтримка клієнтів з відвідуванням фермерських господарств.

офіційне працевлаштування;

конкурентна та стабільна оплата праці, що підвищується кожного сезону;

бонусна система винагороди, за показникам роботи в сезоні продаж;

мобільний зв’язок та транспортних засіб.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

ТМ Україночка

досвід роботи від 1- го року;

 проживання у місті Вінниця;

досвід роботи з різними видами страв;

вміння швидко приймати рішення та працювати в команді.

приготування і подача страв;

контроль якості продуктів та чистоти кухні.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ФЛП Котляревский Ю.Б.

обов’язкові навички роботи з CRM-системами, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel;

знання української мови, вміння вести переговори;

досвід у сфері оптових продаж;

висока результативність — здатність досягати поставлених цілей у поставленні терміни, не дивлячись на перешкоди.

пошук і залучення клієнтів в сегменті В2В, формування клієнтської бази;

здійснення регулярних, результативних дзвінків щодня;

регулярне проведення зустрічей і демонстрація продуктів компанії із ціллю продажу;

підготовка і презентація комерційної пропозиції, виконання плану продажу;

допомога клієнтам у формуванні замовлення;

контроль оплат і доставки товару клієнтам;

супровід клієнтів;

формування звітності.

комфортний колектив, в якому робота побудована на принципах взаємоповаги;

офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82;

робочий день з 09:00 до 18:00  Пн- Пт;

дружній колектив та комфортні умови праці;

офіс у м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 82;

стабільна оплата праці два рази на місяць;

постійне навчання і самовдосконалення.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з маркетингу торгових каналів Traditional Trade

PJSC Carlsberg Ukraine

вища освіта за напрямком;

досвід роботи не менше 1-го року (продаж, маркетинг, торговий маркетинг);

аналітичний склад мислення, уважність, готовність працювати з великими обсягами даних;

рівень впевненого користувача MS Office (Excel, Power Point);

знання англійської мови на рівні Intermediate (бажано).

розрахунок, погодження, супровід, контроль та аналіз національних та регіональних промо в каналі Traditional Trade;

розрахунок та контроль бюджету для проведення промо-активностей в регіоні;

робота з торговою командою каналу Traditional Trade в регіоні: презентації, проведення промо, контроль використання ПОСМ;

контроль отримання, видачі та зберігання; замовлення та списання ПОСМ для каналу Traditional Trade;

проведення аудитів, аналіз та контроль стандартів компанії у роздрібній торгівлі.

офіційне працевлаштування в організації з міжнародними стандартами;

можливість професійного росту (корпоративне навчання, тренінги, семінари);

піклування про ваше здоров’я (медичне страхування, страхування від нещасних випадків, вакцинація за бажанням).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки

Техноторг

профільна вища або середня спеціальна освіта за спеціальностями: механізація сільського господарства/агрономія/ машинобудування/обслуговування машин (буде суттєвою перевагою);

успішний досвід продажів від 1-го року;

досвід роботи в продажах сільськогосподарської техніки (буде перевагою);

впевнене володіння комп’ютерними програми Microsoft: Excel, Word;

досвід роботи з електронною поштою. Робота в 1С (буде перевагою);

знання і успішне застосування технік продажів;

досвід успішних переговорів;

досвід укладання договорів, супровід та контроль виконання угод в повному обсязі;

загальне розуміння застосування сільгоспмашин (буде перевагою);

знання конструкції сільськогосподарської техніки (буде перевагою).

виконання плану продажів на закріпленій території;

комунікація з клієнтами в зоні відповідальності: по телефону та особисті візити;

розширення клієнтської бази;

вивчення потреб клієнтів;

продаж техніки, ґрунтуючись на потребах клієнтів;

ведення переговорів з клієнтами;

підготовка та укладання договорів, супроводження угоди до повного виконання умов сторонами;

управління відносинами з клієнтами, формування позитивного іміджу компанії і продуктів на ринку;

збір та аналіз інформації, що стосується кон’юнктури і активності на ринку;

адміністрування діяльності (внутрішня звітність).

цікава робота в стабільній компанії, найбільшому постачальнику сільськогосподарської техніки на ринку України;

конкурентна заробітна плата;

автомобіль для виконання службових обов’язків;

оплата мобільного зв’язку;

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

можливості для професійного розвитку, самореалізації і кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1С, сервіс-менеджер

АКцентр

грамотне володіння українською мовою;

чітка дикція;

навики роботи в 1С (вітаються);

впевнений користувач ПК;

здатність швидко навчатися;

вміння спілкуватись з людьми;

досвід  роботи в продажах  (обов’язковий).

обслуговування клієнтів в телефонному режимі;

оформлення замовлень від клієнтів в програмі 1С;

оформлення документації на доставку;

виконання планових показників продажу товару.

офіційне працевлаштування;

повна зайнятість, Пн-Пт з 08:30 до 18:00;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

робота в компанії професіоналів, об'єднаних спільною метою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Чорноморка

досвід роботи у ресторані;

відмінне володіння комунікативними навичками;

чітка та грамотна вимова;

впевненість в собі, вмотивованість;

охайність, привітність, активність та позитивність;

знання основ сервісу.

прийом та розрахунок замовлень;

приготування смачних кавових напоїв та чаю;

приготування безалкогольних та алкогольних напоїв;

дотримання чистоти на робочому місці.

стабільна заробітна плата та корпративні знижки;

графік роботи: 4/4 з 10:00 до 22:00;

смачні рибні обіди та вечері;

роботу в стабільній та успішній компанії з великим потоком гостей;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший експедитор

Мультимаркет Аврора

досвідчений користувач ПК (Excel, Word, Google-tab);

постійне бажання до самовдосконалення;

високий рівень особистої відповідальності;

рообота в режимі багатозадачності;

комунікабельність;

стресостійкість.

розподіл маршрутів між експедиторами;

контроль обліку робочого часу експедиторів;

комунікація з експедиторами щодо нових та чинних регламентів, стандартів та правил;

рішення конфліктних ситуацій;

взаємодія з іншими відділами та департаментами компанії.

гнучкий графік роботи;

кар'єрний ріст;

корпоративні тренінги та навчання;

соціальний пакет.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

O.L.KAR.

організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми;

цілеспрямованість, ініціативність;

висока працездатність;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

ЕкоДім

робота з людьми та заради людей;

знаходження спільної мови з різними людьми та можливість їх переконувати;

бажання навчатися та розвиватися у сфері HR;

володієте гарною самоорганізованістю та самостійністю;

володіня базовими навичками роботи з комп’ютером та офісними програмами;

чітке усне та письмове мовлення, великий словниковий запас і вміння логічно висловлювати свої думки.

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

молодий і результативний колектив, де панує здорова атмосфера;

можливість брати участь у бізнес-івентах та спілкуватися з успішними підприємцями України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар холодного цеху

Паста-бар Tamero

досвід роботи від 1-го року;

вміння працювати в команді;

бажання вчитися і розвиватися.

приготування страв згідно технологічних карт;

додержання санітарних норм.

офіційне працевлаштування;

стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне харчування та трансфер в кінці зміни;

можливість професійного та кар’єрного зростання;

графік роботи: 15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого цеху

Паста-бар Tamero

досвід роботи від 1-го року;

вміння працювати в команді;

бажання вчитися і розвиватися.

приготування страв згідно технологічних карт;

додержання санітарних норм.

офіційне працевлаштування;

стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне харчування та трансфер вкінці зміни;

можливість професійного кар‘єрного зростання;

графік роботи :15−20 днів на місяць з 10:00 до 23:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Ресторація Гостинний Пан

вміння приготування страв відповідно до калькуляційної картки;

дотримання санітарно-гігієнічних норм;

досвід роботи.

приготування страв холодного та гарячого цехів. 

графік роботи з 11:00 до 22:00, позмінно 3/3;

стабільний дохід;

зручний робочий графік;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з комплектації будівельних об'єктів

ЕкоДім

амбіційність, наполегливість, відповідальність;

націленість на результат;

комунікабельність.

знання ринку забудовників міста Вінниці та області;

контроль та своєчасна реєстрація об'єктів будування та реконструкції;

формування та надання пропозицій забудовникам по комплектації об'єктів.

графік роботи: з 08:30 до 18:00, Сб-Нд – вихідні;

корпоративний зв’язок;

можливість розвитку та самореалізації;

стабільна, своєчасно виплачувана гідна заробітна плата;

існуюча, працююча база забудовників, напрацьована роками.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Смоляр А.М.

висока комунікабельність та доброзичливість;

вміння працювати в команді та координувати роботу інших співробітників;

відповідальність та організованість;

бажання вчитися та розвиватися в обраний професії;

знання української та російської мов на рівні, достатньому для розуміння та обробки запитів клієнтів.

прийом та розміщення клієнтів;

координація роботи майстрів;

обробка дзвінків та відповіді на запитання клієнтів;

формування звітності та ведення бази даних клієнтів;

забезпечення чистоти та порядку в салоні.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Стоматологічний центр Топ Дент,

досвід роботи (бажано від 1-го року на аналогічній посаді);

приємний голос, правильна дикція та грамотна мова (укр./англ.),

працездатність, зацікавленість, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість;

приємна зовнішність, охайність, вихованість;

відповіді на телефонні дзвінки;

консультація з послуг клініки та їх вартості;

запис пацієнтів на прийом;

ведення та контроль бази даних пацієнтів, а саме графік прийому;

ведення розрахунків з пацієнтами;

впевнений користувач ПК;

робота з касою/терміналом;

зустріч/супровід пацієнтів у відповідності до етикету.

повна зайнятість;

розташування: центр міста;

офіційне працевлаштування;

кар'єрне та професійне зростання;

 

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-маркетолог

Rabbit Marketing

грамотна українська мова, (письмо та мовлення);

знання англійської чи інших іноземних мов (буде перевагою);

навички написання цікавих текстів та статей/постів;

навички роботи в програмах редагування фото-відео контенту, щось зі списку: Figma, Canva, Сrello, або їх аналоги;

досвід у веденні соціальних мереж для бізнесу чи особистого блогу.

написання та оформлення постів для соціальних мереж клієнтів;

публікація дописів згідно з контент-планом;

робота з відгуками, коментарями та особистими повідомленнями;

постановка завдань дизайнеру, організація та проведення фотосесій для клієнта;

підбір та переговори з блогерами при необхідності;

участь у креатив-сесіях під час створення контент-плану для клієнта;

щомісячна звітність по проектах;

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор офісу

ТОВ Агро-Віннер

комунікативні навички;

користування ПК на рівні впевненого користувача MS Office, MS Outlook, Google таблицями;

уміння правильно розпроділяти робочий час, визначати приорітети;

знання правил написання подорожніх листів і обліку пального;

пунктуальність, дисциплінованість, уважність до деталей, вміння працювати в умовах багатозадачності;

знання 1С (будь-якої).

організація відправлень коресппонденції Новою Поштою, Укрпоштою;

забезпечення офісу водою, канцтоварами та господарськими товарами;

сканування документів та ксерокопії;

робота із первинною документацією;

формування рахунків, договорів, реалізацій, ТТН;

списання канцтоварів;

виконання доручення керівництва;

оформлення подорожній листів;

виконання інших службових доручень керівника;

оформлення відряджень.

графік роботи - Пн-Пт 08:30−17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж

ФОП Павлова М.С.

досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі;

вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

досвід спілкування з підрядними організаціями;

вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів;

відсутність шкідливих звичок;

знання етикету та дотримання субординації.

організація  роботи домашнього персоналу;

закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи;

робота із підрядниками;

планування бюджету, формування звітів по витратах;

стеження за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу.

гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні;

безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця;

робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста;

співпраця з невеликою, дружньою командою;

робота в оточенні людей, які постійно само розвиваються;

можливість підвищення комунікативних навичок;

своєчасна виплата заробітної плати без затримок;

можливість довготривалої співпраці;

Відправити резюме можна за посиланням:

Супервайзер

Adsapience

наявність авто та можливість виїзду в районні центри області;

наявність власної команди промоутерів із 7 осіб;

володіння MS Excel;

відповідальність, комунікабельність, чесність, досвід в управлінні командою (бажано).

підбір та комплектація команди;

ведення звітності;

облік проектних матеріалів;

робочі візити (складання графіку персоналу, виїзди в міста (районні центри) з командою, навчання персоналу та аудити їхньої роботи в торгових точках, перевірка звітів Excel.

компенсація пального згідно з маршрутним листом;

молодий та дружній колектив;

можливість професійного та кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Територіальний менеджер

Steko

амбіційність, клієнтоорієнтованість та активна життєва позиція;

впевнені навики проведення презентацій, переговорів та укладення договорів;

володіння сучасними методиками та техніками продажу;

успішний досвід в активних продажах від 1-го року (B2B);

наявність власного автомобіля та водійського посвідчення категорії «В»(буде перевагою).

продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції компанії (B2B);

розвиток та підтримка дилерської мережі;

підписання угод з клієнтами;

виконання плану продажів;

проведення презентацій продукції компанії;

участь в тендерах від забудовників.

конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації;

навчання, постійні тренінги та вебінари від найкращих тренерів;

нормований робочий графік: Пн-Пт; 08:00—17:00, Сб-Нд — вихідні;

робота без прив’язки до офісу;

компенсація пального, амортизації авто та мобільного зв' язку;

страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ТРК Еверест

освіта: вища за спеціальністю;

досвід роботи від 1 року;

хороші комунікативні здібності;

вміння працювати в команді;

уважність;

оперативність;

пунктуальність;

обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet.

розрахунки з постачальниками та покупцями;

формування плану платежів.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Python-програміст

ТРК Еверест

вік: від 20-ти років;

освіта: вища технічна;

знання мови програмування Python;

досвід роботи із фреймворком Flask, Linux, Docker;

знання реляційних баз даних (MySQL);

досвід в проектуванні баз даних, нормалізації і аналізі даних (бажано);

досвід роботи з ClickHouse, Celery, Redis;

уміння користуватися системою контролю версій (Git);

написання якісного, підтримуваного і розширюваного коду;

досвід в розробці і підтримці веб-додатків;

аналітичний розум, можливість ефективно вирішувати поставлені завдання;

високий рівень комунікативних навичок.

розвиток та підтримка CRM-системи компанії.

 

висока стабільна зарплата;

можливість розвиватись в команді професіоналів;

можливість самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням: