Вакансії для студентів і випускників станом на 22.06.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар фаст-фуду (ТЦ "Мир") |
МХП агроіндустріальний холдинг |
наявність діючої медичної книжки; знаєш касову дисципліну. |
приготування блюд fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування на касі покупців. |
офіційне працевлаштування стабільна заробітна плата; зручне розташування магазинів; якісний спец.одяг; зручний графік роботи; харчування за пільговими умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
VI cosmetics |
відповідальність; комунікабельність; вміння справляти гарне враження при зустрічі (як особисте, так і по телефону); вміння вести переговори з потенційними клієнтами (косметологи, лікарі); вміння м’яко переконувати, бути корисним; вміння легко та чітко формулювати свої думки усно та письмово; бажання вчитись та розвиватись; |
планування своєї діяльності, досягнення поставлених цілей та планових показників по продажах; глибоке розуміння продуктів, які продаєте, знання асортименту; робота з клієнтською базою: здійснення «теплих» та «гарячих» дзвінків — надання консультації та інформування про продукцію, акційні пропозиції; проведення презентацій продуктів; підтримання високого рівня самоорганізації та залучення у процесі активних продажів; розширення клієнтської бази. |
навчання та підтримку кандидата на початкових етапах, постійний розвиток у вигляді тренінгів (запрошені лектори та сео компанії); прекрасний сучасний офіс і дружна команда; графік роботи: Пн.- Пт., 09:00−18:00; вчасна і достойна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Елемент компані |
відповідальність; наполегливість; базові навички користування ПК; навички ділового спілкування. |
обробка вхідних заявок від нових клієнтів; робота з документацією; рекламна стратегія; робота з персоналом в офісі. |
офіс в центрі міста; можлива часткова зайнятість; безкоштовне навчання у цій сфері; можлива робота в інших регіонах; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
АТБ-маркет |
ефективність досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування; наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1с: торгівля і склад); готовність до навчання. |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Веб-Айті Сервіс |
досвід роботи з клієнтами (якщо він відсутній - навчать); вільне володіння українською мовою (знання іноземних мов буде гарним бонусом); комунікабельність, стресостійкість. |
|
комфортний офіс; індивідуальне робоче місце; зручний нормований графік роботи; своєчасна виплата з/п, двічі на місяць; гарантія працевлаштування після завершення навчання; додаткові мотиваційні програми; бонуси, премії в процесі роботи; можливість працювати на результат і додатково заробляти кошти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикети та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формування звіту по витратах; дотримання графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються. можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в преспетивному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Easy Europe |
високі комунікативні та переговірні навички; бажання вчитися та розвиватися; досвід роботи у сфері продажів; розуміння принципів роботи на ринку інформаційно-консалтингових послуг. |
здійснення вихідних дзвінків та переговорів з потенційними клієнтами; вивчення потреб та пропонування відповідних інформаційних та консалтингових послуг; ведення обліку та аналізу ефективності роботи з клієнтами та розроблення стратегії залучення нових клієнтів; |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу с/г техніки та запчастин |
Rancher |
вільне володіння українською; досвід роботи в продажах — від 1-го року (обов’язково). |
дзвінки клієнтам; робота в СRM системі; консультування та продаж запчастин та СГ техніки.
|
віддалена робота з дому; офіційне працевлаштування або за договором; графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 17:00; все необхідне: технічне і програмне забезпечення для ефективної роботи; можливість навчання та професійного зростання; зарплата за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Науково-вробниче об'єднення Мірта-Парафармацевтика, |
головна вимога — грамотне мовлення, вміння вести переговори та переконувати; вміння працювати в 1с (торгівля та склад) та в офісних додатках; наявність ПК із встановленими програмами Anydesk та Skype, доступ до Інтернету. |
виконання планових показників (KPI); робота з «робочими» та «потенційними» клієнтами; розширення клієнтської бази територією України (проведення переговорів, укладання договорів); управління та контроль дебіторської заборгованості; оформлення у програмі 1с замовлень, планів та звітів. |
стажування 5 днів (дистанційно); випробовувальний термін: від 1-го до 3-ох місяців (оплачуваний); офіційне працевлаштування; графік роботи — 5/2, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Smilefood |
бажання працювати на результат; любов до знань; готовність до високих темпів роботи.
|
приготування страв згідно техкарт; дотримання графіку робочих змін; швидкість приготування. |
гнучкий графік роботи; дружній колектив; дворазове харчування; система знижок для персоналу; виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської для дітей (6-11 років) |
Опришко Д.В., ФОП |
відмінні знання англійської мови (В2); досвід роботи з дітьми від 6-ти до 11-ти років (бажано); відповідальність та вміння керувати групою дітей. |
проведення уроків англійської мови для дітей віком від 6 до 11 років (на уроці має бути 90% англійської); проведення уроків згідно наданих планів занять, допомагати дітям у виготовлені виробів на майстер-класах; стимулювання активної участі дітей у процесі навчання та сприяння розвитку їх мовленнєвих навичок; забезпечення безпеки та добробуту дітей під час занять (відводити дітей в укриття під час повітряної тривоги).
|
робочий день з 09:00 — 13:30 (початок активностей з 9:30); тривалість однієї зміни 2 тижні; повна методична підтримка уроків; конкурентоспроможна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року, відповідальність, комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвиток кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку |
Terminus |
знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді; вища освіта в галузі бухгалтерського обліку; досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Ресторан Clover, |
охайність; уважність; |
приготування меню всього із 4-ьох ролів; приготування ролів по технологічним картам. |
чудовий колектив; графік роботи 3/3 з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (ведення ФОП) |
ФОП Бурдейний А.Г. |
вища освіта за фахом; досвід роботи від 1-го року; розуміння бухгалтерського та податкового обліку; вивчення нових змін в законодавстві та вміння їх аналізувати і застосовувати на практиці; впевнене знання конфігурації УТП 1с 8 підприємство. |
ведення обліку ФОП та набір платежів в клієнт банку; виставлення рахунків та складання актів на роботи й послуги; розрахунок та виплата заробітної плати по ФОП з найманими працівниками; подання звітності; контроль розрахунків з бюджетом за даними електронного кабінету. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата конкурентної заробітної плати; робоче місце, оснащене всім необхідним сучасним обладнанням; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адвокат (представництво) |
ТОВ Коллект Центр |
наявність адвокатського свідоцтва; освіта вища юридична (обов'язкова умова — наявність диплома про вищу освіту (кваліфікація юрист)); досвід роботи на посаді юрист / юрисконсульт від 1- го року; навички представництва інтересів в судах, органах державної виконавчої служби; знання банківського і цивільного процесуального законодавства; наявність ПК, E-Mail, широкоформатного доступу в інтернет; відповідальність, порядність, комунікабельність, здатність до інтенсивної праці. |
представництво в суді. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
MmmiDog |
цілеспрямованість; бажання розвивати себе та реалізувати в соціальних мережах; вміння створювати цікаву історії розвитку команди; креативність та бажання розвиватися. |
ведення Instagram, Facebook, TikTok; зйомки контенту; притримання контент плану;
|
гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Kosmotech |
креативність; організаторські здібності; позитивний досвід на посаді trade чи brand-маркетологом; вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити; скіли переговорника. |
комунікація з нашими партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей; генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій; налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів; організація роботи дизайнерів, підрядників; аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення; формування презентацій та можливі виступи з ними; співпраця з контент-менеджерами та фотографами. |
сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце; стабільна й конкурентна оплата праці — ставка; корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; можливість постійно розвиватися — ми компенсуємо 50% вартості бажаного навчання; активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування; молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Синергия Тим |
досвід роботи; особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
|
цікава робота у команді професіоналів; графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00; висока заробітна плата; комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17); корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); використання у роботі виключно високоякісні продукти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар на хоспер |
ФОП Пращук В.В. |
досвід роботи на хоспері чи мангалі відповідальність, вміння працювати в команді. |
якісне та своєчасне приготування страв відповідно до технологічних карт дотримання порядку та чистоти на робочому місці дотримання санітарних норм та внутрішніх правил підприємства |
гідна та стабільна оплата праці; офіційне працевлаштування; зручний графік роботи (20 робочих змін у місяць, з 10:30 до 22:00) трансфер персоналу додому; корпоративне харчування; можливість професійного розвитку; медичне страхування, після 6 місяців роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Репетитор англійської мови |
AntiSchool Online |
класна розмовна англійську, досвід спілкування та роботи з іноземцями, практику за кордоном, полюбляє англомовне середовище (фільми, музику, шоу, підкасти, статті) та знайомитися з новими людьми; хоче брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проекту; розуміє важливість роботи з слухачами над розмовними скілами та подолання барʼєру говоріння — саме на цьому базується наша методика викладання:); хоче розвиватись як викладач і не тільки, або цікавить також розробка занять, карʼєрне зростання. |
навчання дорослих; навчання дітей та підлітків; групове навчання; навчання інших педагогів; писати плани уроків; методична робота по розробці уроків на різні курси; допомагати нашому відділу маркетингу, створення контенту; саме разом із нами ви зможете реалізувати свої амбіції як педагога у різних його проявах; карʼєрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів. |
оффлайн та онлайн напрямки; інтерактивна платформа; 6 різних напрямків — не англійська єдина. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Файервуд |
|
збільшення продажів. пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами). моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни). розробка комерційних пропозицій. укладення та супровід договорів. |
работа, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення; дружній колектив; можливості для професійного росту; графік работи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу металопластикових конструкцій |
ТМ Вікона |
вища освіта; досвід роботи в даній сфері (бажано); знання в області менеджменту та техніки продажів; технічне мислення; цілеспрямованість; відповідальність; вміння та бажання працювати в команді. |
пошук нових клієнтів та реалізації продукції з металопластику (вікна, двері, нестандартні конструкції і тд); прорахунок замовлень; ведення відповідної документації та звітності. |
робота в стабільній компанії, що успішно розвивається вже понад 20 років; комфортний офіс та зручне робоче місце; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 з перервою на обід; своєчасна виплата заробітної плати: ставка + бонуси; конкурентний рівень заробітної плати та можливість впливати на власний дохід; офіційне працевлаштування; дружня атмосфера в компанії та хороший колектив; хороші умови для професійного та особистісного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; вміння роботи в команді; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
приготування страв згідно технологічних карт; контроль термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв;
|
гнучкий, завчасно обговорюваний графік роботи; трансфер персоналу у вечірній час; стабільна виплата заробітньої плати; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник виробництва |
ТОВ Лаки-2017 |
досвід роботи від 1-го року; знання технології та процесів переробки, заморозки фруктів та овочів; вміння керувати виробництвом та контролювати виконання плану виробництва; високі лідерські якості та організаторські здібності; |
|
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; робота в стабільній та перспективній компанії; можливість працювати з професійними та висококваліфікованими колегами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
ТОВ Східні ласощі |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; практичний досвід прямих продажів; високий рівень комунікативних навичок; енергійність та наполегливість в досягненні високих результатів; знання технік продажів. |
організація, координація, контроль діяльності торгових представників філії; виконання планів продажу філією та досягнення результатів по іншим показникам ефективності роботи філії; контроль дебіторської заборгованості; здійснення ревізій по маршрутах, навчання ТП в полях; підбір та навчання персоналу; проведення переговорів з ключовими клієнтами. |
п’ятиденний робочий тиждень (Пн - Пт); проста система мотивації, що залежить від результатів роботи (без обмеження min та max); компенсація пального; стабільність та своєчасність виплати заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Датагруп & Volia |
досвід роботи підбору персоналу; впевнений користувач ПКMS Word, Excel; грамотна усна і письмова мова; вільне володіння українською мовою; пунктуальність, здатність до навчання, старанність, комунікабельність; зарядженість на позитив. |
пошук та підбір персоналу; прийом та здійснення дзвінків до потенційних працівників компанії; підготовка та публікацій оголошень про прийом на роботу; формування звітності: проведення заходів для колективу; піклування про добробут компанії. |
гідна та стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; достойні умови праці; дружній колектив; можливість проявити себе; кар'єрний ріст; графік роботи Пн - Пт з 09:00−18:00. позитивний моральний клімат колективу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Майстер Плюс |
креативність та енергійний в роботі, з великою кількістю ідей; практичний успішний досвід в SMM, контент-менеджером від 1-го року; здатність самостійно планувати свою роботу; навички для створення крутих фото та відео; готовність поділитися своїми реальними результатами в роботі. |
розроблення та реалізація SMM стратегії; здійснення фото та відео зйомки; написання тексту, який буде сприйматися аудиторії; створення та розміщення контенту в соціальних мережах; комунікування з читачами/підписниками сторінок компанії; |
сильна команда талантів, де кожен розуміє свою зону відповідальності; можливість працювати, як в комфортному офісі, так і вдома; робота у стабільній компанії, яка не зупиняється у своєму розвитку; можливість навчання та самовдосконалення; корпоративні заходи та інше. графік роботи: Пн-Пт з 9.00 до 18.00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання первинного бухгалтерського документообігу; знання MS Office та облікових програм; знання договірної діяльності; наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах; комунікабельність, активність та цілеспрямованість, націленість на результат; готовність до складних та неординарних завдань. |
обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок, супровід продажу, розширення продажів по існуючих клієнтах; пошук та залучення корпоративних клієнтів; продаж пального гуртом та через мережу АЗС, продаж мінеральних добрив та природнього газу. |
офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); навчаємо та розвиваємо, у нас можна зростати; спонукаємо до креативу в підході до вирішення виробничих задач; надихаємо на позитив залучаючи до активностей та підтримуючи відповідну атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгового залу |
Лінія магазинів Eva |
середня/середньо-спеціальна/вища освіта; клієнтоорієнтованість; управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість; вміння базово користуватись комп’ютером ( MS Word, MS Excel, ел. пошту). |
вміння організувати роботу персоналу в торговому залі (контроль викладка товарів, стеження за наявністю цінників, представленістю асортименту, робота з планограмами); консультування покупців з питань товару; робота з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність; проведення інвентаризації товару; організація процесів навчання персоналу; контроль збереження ТМЦ. |
графік роботи: (Пн-Пт з 09:00 до 17:00). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Supercement |
досвід роботи з документами (договори, рахунки, накладні); знання та досвід роботи в 1c; досвідчений користувач MS Office; навички роботи з комп’ютером, вільне володіння ПК та офісною технікою; досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді не менше року; відповідальність та системність; комунікабельність; уважність до деталей. |
контроль первинних фінансових документів (повернення видаткових накладних від покупців); прийом, облік вхідної та вихідної кореспонденції; ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, акти звірок, первинна документація; складський облік: оприбуткування, списання ТМЦ, формування шляхових листів, ТТН, реєстрів по філіях. |
графік роботи: Пн.-Пт; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Office and computer support administrator |
Headway.Global |
розуміння на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI; знання про налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботи з провайдерами; досвід ведення обліку робочих моментів та обладнання; досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції; вміння оперативно реагувати на запити офісу. |
надання підтримки користувачам компанії та консультацію по роботі з корпоративним ПO; налаштування та здійснення моніторингу серверних систем; проведення модульного ремонту, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки; проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів (або виклик відповідних майстрів); підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК); організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу ; організація та контроль закупівлі витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності; організація та контроль закупівель продовольчої продукції; проведення ремонту сантехніки/електрики (за потребою). |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії, доступ до програм по управлінню і бізнес інтелекту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |