Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар фаст-фуду (ТЦ "Мир")

МХП агроіндустріальний холдинг

наявність діючої  медичної книжки;

знаєш касову дисципліну.

приготування блюд fast food;

дотримання стандартів обслуговування покупців;

дотримання санітарно-гігієнічних норм;

обслуговування на касі покупців.

офіційне працевлаштування

стабільна заробітна плата;

зручне розташування магазинів;

якісний спец.одяг;

зручний графік роботи;

харчування за пільговими умовами.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

VI cosmetics

відповідальність;

комунікабельність;

вміння справляти гарне враження при зустрічі (як особисте, так і по телефону);

вміння вести переговори з потенційними клієнтами (косметологи, лікарі);

вміння м’яко переконувати, бути корисним;

вміння легко та чітко формулювати свої думки усно та письмово;

бажання вчитись та розвиватись;

планування своєї діяльності, досягнення поставлених цілей та планових показників по продажах;

глибоке розуміння продуктів, які продаєте, знання асортименту;

робота з клієнтською базою: здійснення «теплих» та «гарячих» дзвінків — надання консультації та інформування про продукцію, акційні пропозиції;

проведення презентацій продуктів;

підтримання  високого рівня самоорганізації та залучення у процесі активних продажів;

розширення клієнтської бази.

навчання та підтримку кандидата на початкових етапах, постійний розвиток у вигляді тренінгів (запрошені лектори та сео компанії);

прекрасний сучасний офіс і дружна команда;

графік роботи: Пн.- Пт., 09:00−18:00;

вчасна і достойна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

ТОВ Елемент компані

відповідальність;

наполегливість;

базові навички користування ПК;

навички ділового спілкування.

обробка вхідних заявок від нових клієнтів;

робота з документацією;

рекламна стратегія;

робота з персоналом в офісі.

офіс в центрі міста;

можлива часткова зайнятість;

безкоштовне навчання у цій сфері;

можлива робота в інших регіонах;

підтримка керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином

АТБ-маркет

ефективність досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування;

наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту);

наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1с: торгівля і склад);

готовність до навчання.

формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

контроль і забезпечення збереження ТМЦ;

замовлення товару та контроль постачання продукції.

стабільна та своєчасна оплата;

безкоштовне навчання;

можливість роботи поруч з будинком;

дотримання трудового законодавства;

кар'єра в команді лідера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Веб-Айті Сервіс

досвід роботи з клієнтами (якщо він відсутній - навчать);

вільне володіння українською мовою (знання іноземних мов буде гарним бонусом);

комунікабельність, стресостійкість.

 

 

комфортний офіс;

індивідуальне робоче місце;

зручний нормований графік роботи;

своєчасна виплата з/п, двічі на місяць;

гарантія працевлаштування після завершення навчання;

додаткові мотиваційні програми; бонуси, премії в процесі роботи;

можливість працювати на результат і додатково заробляти кошти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий, Housekeeper manager в заміський котедж

ФОП Павлова М.С.

досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі;

вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

досвід спілкування з підрядними організаціями;

вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів;

відсутність шкідливих звичок;

знання етикети та дотримання субординації.

організація роботи домашнього персоналу;

закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи;

робота з підрядниками;

планування бюджету, формування звіту по витратах;

дотримання графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу.

гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні;

безкоштовне комфортне житло у                       м. Вінниця;

робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста;

співпраця з невеликою, дружньою командою;

робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються. можливість підвищення комунікативних навичок;

своєчасна виплата заробітної плати без затримок;

можливість довготривалої співпраці;

цікава та відповідальна робота в преспетивному заміському будинку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Easy Europe

високі комунікативні та переговірні навички;

бажання вчитися та розвиватися;

досвід роботи у сфері продажів;

розуміння принципів роботи на ринку інформаційно-консалтингових послуг.

здійснення вихідних дзвінків та переговорів з потенційними клієнтами;

вивчення потреб та пропонування відповідних інформаційних та консалтингових послуг;

ведення обліку та аналізу ефективності роботи з клієнтами та розроблення стратегії залучення нових клієнтів;

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу с/г техніки та запчастин

Rancher

вільне володіння українською;

досвід роботи в продажах — від 1-го року (обов’язково).

дзвінки клієнтам;

робота в СRM системі;

консультування та продаж запчастин та СГ техніки.

 

віддалена робота з дому;

офіційне працевлаштування або за договором;

графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 17:00;

все необхідне: технічне і програмне забезпечення для ефективної роботи;

можливість навчання та професійного зростання;

зарплата за результатами співбесіди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Науково-вробниче об'єднення Мірта-Парафармацевтика,

головна вимога — грамотне мовлення, вміння вести переговори та переконувати;

вміння працювати в 1с (торгівля та склад) та в офісних додатках;

наявність ПК із встановленими програмами Anydesk та Skype, доступ до Інтернету.

виконання планових показників (KPI);

робота з «робочими» та «потенційними» клієнтами;

розширення клієнтської бази територією України (проведення переговорів, укладання договорів);

управління та контроль дебіторської заборгованості;

оформлення у програмі 1с замовлень, планів та звітів.

стажування 5 днів (дистанційно);

випробовувальний термін: від 1-го до 3-ох місяців (оплачуваний);

офіційне працевлаштування;

графік роботи — 5/2, з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Smilefood

бажання працювати на результат;

любов до знань;

готовність до високих темпів роботи.

 

приготування страв згідно техкарт;

дотримання графіку робочих змін;

швидкість приготування.

гнучкий графік роботи;

дружній колектив;

дворазове харчування;

система знижок для персоналу;

виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської для дітей (6-11 років)

Опришко Д.В., ФОП

відмінні знання англійської мови (В2);

досвід роботи з дітьми від 6-ти до 11-ти років (бажано);

відповідальність та вміння керувати групою дітей.

проведення уроків англійської мови для дітей віком від 6 до 11 років (на уроці має бути 90% англійської);

проведення уроків згідно наданих планів занять, допомагати дітям у виготовлені виробів на майстер-класах;

стимулювання активної участі дітей у процесі навчання та сприяння розвитку їх мовленнєвих навичок;

забезпечення безпеки та добробуту дітей під час занять (відводити дітей в укриття під час повітряної тривоги).

 

робочий день з 09:00 — 13:30 (початок активностей з 9:30);

тривалість однієї зміни 2 тижні;

повна методична підтримка уроків;

конкурентоспроможна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший кухар в ресторан швецької лінії

SPA-готель Батерфляй

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року,

відповідальність, комунікабельність;

знання технологій та стандартів готування їжі.

приготування страв за рецептами;

контроль якості приготування та подачі страв;

організація роботи на кухні;

забезпечення дотримання санітарних норм.

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвиток  кар'єри.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку

Terminus

знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування;

вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді;

вища освіта в галузі бухгалтерського обліку;

досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді.

 

конкурентоспроможна заробітна плата;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Ресторан Clover,

охайність;

уважність;

приготування меню всього із 4-ьох ролів;

приготування ролів по технологічним картам.

чудовий колектив;

графік роботи 3/3 з 10:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (ведення ФОП)

ФОП Бурдейний А.Г.

вища освіта за фахом;

досвід роботи від 1-го року;

розуміння бухгалтерського та податкового обліку;

вивчення нових змін в законодавстві та вміння їх аналізувати і застосовувати на практиці;

впевнене знання конфігурації УТП 1с 8 підприємство.

ведення обліку ФОП та набір платежів в клієнт банку;

виставлення рахунків та складання актів на роботи й послуги;

розрахунок та виплата заробітної плати по ФОП з найманими працівниками;

подання звітності;

контроль розрахунків з бюджетом за даними електронного кабінету.

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата конкурентної заробітної плати;

робоче місце, оснащене всім необхідним сучасним обладнанням;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адвокат (представництво)

ТОВ Коллект Центр

наявність адвокатського свідоцтва;

освіта вища юридична (обов'язкова умова — наявність диплома про вищу освіту (кваліфікація юрист));

досвід роботи на посаді юрист / юрисконсульт від 1- го року;

навички представництва інтересів в судах, органах державної виконавчої служби;

знання банківського і цивільного процесуального законодавства;

наявність ПК, E-Mail, широкоформатного доступу в інтернет;

відповідальність, порядність, комунікабельність, здатність до інтенсивної праці.

представництво в суді.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

MmmiDog

цілеспрямованість;

бажання розвивати себе та реалізувати в соціальних мережах;

вміння створювати цікаву історії розвитку команди;

креативність та бажання розвиватися.

ведення Instagram, Facebook, TikTok;

зйомки контенту;

притримання контент плану;

 

гнучкий графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Kosmotech

креативність;

організаторські здібності;

позитивний досвід на посаді trade чи brand-маркетологом;

вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити;

скіли переговорника.

комунікація з нашими партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей;

генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій;

налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів;

організація роботи дизайнерів, підрядників;

аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення;

формування презентацій та можливі виступи з ними;

співпраця з контент-менеджерами та фотографами.

сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце;

стабільна й конкурентна оплата праці — ставка;

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

можливість постійно розвиватися — ми компенсуємо 50% вартості бажаного навчання;

активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування;

молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Синергия Тим

досвід роботи;

особисті якості: активна життєва позиція, старанність, порядність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами.

 

цікава робота у команді професіоналів;

графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00;

висока заробітна плата;

комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17);

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

використання у роботі виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар на хоспер

ФОП Пращук В.В.

досвід роботи на хоспері чи мангалі

відповідальність, вміння працювати в команді.

якісне та своєчасне приготування страв відповідно до технологічних карт

дотримання порядку та чистоти на робочому місці

дотримання санітарних норм та внутрішніх правил підприємства

гідна та стабільна оплата праці;

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи (20 робочих змін у місяць, з 10:30 до 22:00)

трансфер персоналу додому;

корпоративне харчування;

можливість професійного розвитку;

медичне страхування, після 6 місяців роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Репетитор англійської мови

AntiSchool Online

класна розмовна англійську, досвід спілкування та роботи з іноземцями, практику за кордоном, полюбляє англомовне середовище (фільми, музику, шоу, підкасти, статті) та знайомитися з новими людьми;

хоче брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проекту;

розуміє важливість роботи з слухачами над розмовними скілами та подолання барʼєру говоріння — саме на цьому базується наша методика викладання:);

хоче розвиватись як викладач і не тільки, або цікавить також розробка занять, карʼєрне зростання.

навчання дорослих;

навчання дітей та підлітків;

групове навчання;

навчання інших педагогів;

писати плани уроків;

методична робота по розробці уроків на різні курси;

допомагати нашому відділу маркетингу, створення контенту;

саме разом із нами ви зможете реалізувати свої амбіції як педагога у різних його проявах;

карʼєрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів.

оффлайн та онлайн напрямки;

інтерактивна платформа;

6 різних напрямків — не англійська єдина.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Файервуд

 

збільшення продажів.

пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами).

моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни).

розробка комерційних пропозицій.

укладення та супровід договорів.

работа, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення;

дружній колектив;

можливості для професійного росту;

графік работи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30;

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу металопластикових конструкцій

ТМ Вікона

вища освіта;

досвід роботи в даній сфері (бажано);

знання в області менеджменту та техніки продажів;

технічне мислення;

цілеспрямованість;

відповідальність;

вміння та бажання працювати в команді.

пошук нових клієнтів та реалізації продукції з металопластику (вікна, двері, нестандартні конструкції і тд);

прорахунок замовлень;

ведення відповідної документації та звітності.

робота в стабільній компанії, що успішно розвивається вже понад 20 років;

комфортний офіс та зручне робоче місце;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 17:00 з перервою на обід;

своєчасна виплата заробітної плати: ставка + бонуси;

конкурентний рівень заробітної плати та можливість впливати на власний дохід;

офіційне працевлаштування;

дружня атмосфера в компанії та хороший колектив;

хороші умови для професійного та особистісного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Happy Monkey

наявність медичної книжки;

вміння роботи в команді;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

приготування страв згідно технологічних карт;

контроль термінів зберігання продуктів;

своєчасна видача страв;

 

гнучкий, завчасно обговорюваний графік роботи;

трансфер персоналу у вечірній час;

стабільна виплата заробітньої плати;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Начальник виробництва

ТОВ Лаки-2017

досвід роботи від 1-го року;

знання технології та процесів переробки, заморозки фруктів та овочів;

вміння керувати виробництвом та контролювати виконання плану виробництва;

високі лідерські якості та організаторські здібності;

 

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку;

робота в стабільній та перспективній компанії;

можливість працювати з професійними та висококваліфікованими колегами.

Відправити резюме можна за посиланням:

Супервайзер

ТОВ Східні ласощі

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

практичний досвід прямих продажів;

високий рівень комунікативних навичок;

енергійність та наполегливість в досягненні високих результатів;

знання технік продажів.

організація, координація, контроль діяльності торгових представників філії;

виконання планів продажу філією та досягнення результатів по іншим показникам ефективності роботи філії;

контроль дебіторської заборгованості;

здійснення ревізій по маршрутах, навчання ТП в полях;

підбір та навчання персоналу;

проведення переговорів з ключовими клієнтами.

п’ятиденний робочий тиждень (Пн - Пт);

проста система мотивації, що залежить від результатів роботи (без обмеження min та max);

компенсація пального;

стабільність та своєчасність виплати заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер, рекрутер

Датагруп & Volia

досвід роботи підбору персоналу;

впевнений користувач ПКMS Word, Excel;

грамотна усна і письмова мова;

вільне володіння українською мовою;

пунктуальність, здатність до навчання, старанність, комунікабельність;

зарядженість на позитив.

пошук та підбір персоналу;

прийом та здійснення дзвінків до потенційних працівників компанії;

підготовка та публікацій оголошень про прийом на роботу;

формування звітності:

проведення заходів для колективу;

піклування про добробут компанії.

гідна та стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

достойні умови праці;

дружній колектив;

можливість проявити себе;

кар'єрний ріст;

графік роботи Пн  - Пт з 09:00−18:00.

позитивний моральний клімат колективу.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Майстер Плюс

креативність та енергійний в роботі, з великою кількістю ідей;

практичний успішний досвід в SMM, контент-менеджером від 1-го року;

здатність самостійно планувати свою роботу;

навички для створення крутих фото та відео;

готовність поділитися своїми реальними результатами в роботі.

розроблення та реалізація SMM стратегії;

здійснення фото та відео зйомки;

написання тексту, який буде сприйматися аудиторії;

створення та розміщення контенту в соціальних мережах;

комунікування з читачами/підписниками сторінок компанії;

сильна команда талантів, де кожен розуміє свою зону відповідальності;

можливість працювати, як в комфортному офісі, так і вдома;

робота у стабільній компанії, яка не зупиняється у своєму розвитку;

можливість навчання та самовдосконалення;

корпоративні заходи та інше.

графік роботи: Пн-Пт з 9.00 до 18.00

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

OKKO

знання первинного бухгалтерського документообігу;

знання MS Office та облікових програм;

знання договірної діяльності;

наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах;

комунікабельність, активність та цілеспрямованість, націленість на результат;

готовність до складних та неординарних завдань.

обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок, супровід продажу, розширення продажів по існуючих клієнтах;

пошук та залучення корпоративних клієнтів;

продаж пального гуртом та через мережу АЗС, продаж мінеральних добрив та природнього газу.

офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня;

забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

навчаємо та розвиваємо, у нас можна зростати;

спонукаємо до креативу в підході до вирішення виробничих задач;

надихаємо на позитив залучаючи до активностей та підтримуючи відповідну атмосферу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор торгового залу

Лінія магазинів Eva

середня/середньо-спеціальна/вища освіта;

клієнтоорієнтованість;

управлінські здібності, націленість на результат, відповідальність, доброзичливість, стресостійкість;

вміння базово користуватись комп’ютером ( MS  Word, MS Excel, ел. пошту).

вміння організувати роботу персоналу в торговому залі (контроль викладка товарів, стеження за наявністю цінників, представленістю асортименту, робота з планограмами);

консультування  покупців з питань товару;

робота з касовим апаратом, вміння підготувати касову звітність;

проведення інвентаризації товару;

організація процесів навчання персоналу;

контроль збереження ТМЦ.

графік роботи: (Пн-Пт з 09:00 до 17:00).

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Supercement

досвід роботи з документами (договори, рахунки, накладні);

знання та досвід роботи в 1c;

досвідчений користувач MS Office;

навички роботи з комп’ютером, вільне володіння ПК та офісною технікою;

досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді не менше року;

відповідальність та системність;

комунікабельність;

уважність до деталей.

контроль первинних фінансових документів (повернення видаткових накладних від покупців);

прийом, облік вхідної та вихідної кореспонденції;

ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками, акти звірок, первинна документація;

складський облік: оприбуткування, списання ТМЦ, формування шляхових листів, ТТН, реєстрів по філіях.

графік роботи: Пн.-Пт;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Office and computer support administrator

Headway.Global

розуміння на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI;

знання про налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботи з провайдерами;

досвід ведення обліку робочих моментів та обладнання;

досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції;

вміння оперативно реагувати на запити офісу.

надання підтримки користувачам компанії та консультацію по роботі з корпоративним ПO;

налаштування та здійснення моніторингу серверних систем;

проведення модульного ремонту, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки;

проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів (або виклик відповідних майстрів);

підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК);

організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу ;

організація та контроль закупівлі витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності;

організація та контроль закупівель продовольчої продукції;

проведення ремонту сантехніки/електрики (за потребою).

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії,  доступ до програм по управлінню і бізнес інтелекту.

Відправити резюме можна за посиланням: