Вакансії для студентів і випускників станом на 29.06.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Завідувач господарства у заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формування звіту по витратах; дотримання графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в преспетивному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
DUS Level |
досвід роботи від 1-го року; уважність; цілеспрямованість. |
консультування клієнтів в шоурумі; робота з клієнтами з метою укладення угод і налагодження довгострокових відносин; залучення нових клієнтів до співпраці; супроводження угод: підготовка кошторису, контроль оплати і доставки; повноцінне ведення CRM (внесення в програму всі взаємодії з клієнтами); консультування клієнтів з технічних питань та послугах компанії. |
навчання, яке оплачується з першого дня роботи; офіційне працевлаштування та оплачувана корпоративна відпустка; графік роботи з 09:00 до 18:00, Пн-Пт; все необхідне програмне забезпечення для комфортної роботи; адреса магазина: вул. Зодчих,5. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Office and computer support administrator |
Global Headway |
розуміння на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI; знання по налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботи з провайдерами; досвід ведення обліку робочих моментів та обладнання; досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції; вміння оперативно реагувати на запити офісу. |
надання підтримки користувачам компанії та консультації по роботі з корпоративним ПO; налаштування та здійснення моніторингу у серверних системах; проведення модульного ремонту, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки; проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів (або виклик відповідних майстрів); підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК); організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу; організація та контроль закупівлі витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності; організація та контроль закупівель продовольчої продукції. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії, доступ до програм по управлінню і бізнес інтелекту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер, помічник HR-менеджера |
Grand Car |
постійний розвиток та робота на результат. |
HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід); складання та розміщення вакансій на веб-платформах та професійних мережах; взаємодія з кандидатами, відстеження статусу їх кандидатур, надання зворотного зв’язку; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам; ведення документації та бази даних / таблиць, формування звітності щодо підбору персоналу. |
зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00; робота в сучасному офісі в центрі міста; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу авто |
Grand Car |
цілеспрямованість; активна життєва позиція; вміння ставити цілі та працювати над їх здійсненням. |
дзвінки за вхідними заявками; ведення переговорів із клієнтами; закриття угод; ведення клієнтської бази. |
зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00; робота в сучасному офісі в центрі міста; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок; робота у злагодженому колективі з чітким функціоналом кожного працівника; можливість впровадження нових напрямків, креативів; велика кількість теплих заявок; високий рівень довіри клієнтів до компанії, робота з VIP-клієнтами; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста-касир |
Альянс Рітейл Груп |
досвід роботи від 1-го року. |
приготування кавових напоїв відповідно до стандартів компанії; обслуговувати гостей за касою; контроль термінів придатності; підтримання чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: позмінний, 08:00 - 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Шеф-кухар |
Numo |
досвід роботи у сфері кулінарії/ харчування, не менше 1-го року; поглиблені знання принципів та практик професії шеф-кухаря; відмінні комунікативні навички, навички медіатора; вміння ефективно запобігти та вирішувати ситуації, що складаються в процесі роботи; вміння ефективно делегувати повноваження; розвиток; наявність кулінарних здібностей; можливість стояти на кожному процесі. |
відповідальність за загальний успіх щоденної роботи на кухні; керування персоналом та усіма функціями, пов’язаними з харчуванням та допоміжними ділянками; робота над тим, щоб постійно покращувати задоволеність гостей і співробітників, мінімізуючи фінансові результати в усіх сферах відповідальності; нагляд за всіма кухонними зонами задля забезпечення виходу високоякісних страв; відповідальність за розвиток персоналу; нагляд за дотриманням санітарних норм і стандартів харчування. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в інтернет-магазин |
Bud-Inteh |
досвід роботи в продажах (в інтернет магазині або агро сфері — буде перевагою); відмінні комунікативні навички та вміння спілкуватися з клієнтами знання агро ринку; вміння працювати з ПК та знання програмних продуктів для роботи з електронною поштою та соціальними мережами; високий рівень самоорганізації та відповідальності; вища або середня спеціальна освіта (можливо студенти останніх курсів); досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі; високий рівень самомотивації; чітка вимова та грамотне письмо; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
забезпечення ефективного продажу товарів у нашому інтернет магазині; розробка та впровадження стратегії продажу онлайн; робота з клієнтами та відповідь на їх запитання; моніторинг та аналіз конкурентної ситуації на ринку; управління власним портфелем клієнтів та забезпечення їх задоволення. |
офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата; зручний та сучасний офіс; молодий та дружній колектив; можливість навчання всьому необхідному для особистого розвитку та професійних якостей. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Країна Мрій |
відповідальність; комунікабельність; бажання розвиватися та навчатися; досвід роботи (буде перевагою). |
|
графік роботи: 09:00−21:00, позмінно — 3/3, 4/2 або за домовленістю; своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; реальний кар'єрний ріст; мудре наставництво, навчання та оплачуване стажування — ми зробимо з тебе справжнього професіонала. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Тахосмарт |
бажання та здатність вчитися і розвиватися; грамотна мова (усна та письмова); знання ПК та офісних програм; товариськість та комунікабельність; вміння організувати свій робочий час. |
оформлення документів (сертифікатів); робота з програмами MS Word, MS Excel, Crello, Google Docs; просування бренду компанії, ведення соц. мереж; наповнення контентом сайту (внесення в базу товарних позицій, продаж). |
робота у молодому активному колективі; своєчасна оплата праці; хороші перспективи для особистого розвитку в компанії, що активно зростає; графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар в ДНЗ |
Дошкільний Навчальний Заклад №46, КЗ ВМР |
вища освіта; охайність; працелюбність; наявність медичної книжки. |
|
5-ти денний робочий тиждень з 07:00 до 16:00; оплачувана відпустка (24 календарних дні); оплачувані лікарняні; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник директора ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на керівній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання; високо розвинені організаторські та лідерські якості. |
сприяння підвищенню об'єму продажів і прибутку шляхом послідовного дотримання стандартів якості, культури обслуговування і санітарних норм; забезпечення дотримання всіх організаційних і робочих інструкцій, положень, прийнятих в ресторанах та дитячих розважальних центрах мережі; організація роботи усіх підрозділів; управління персоналом; формування та ведення внутрішньої звітності; контроль проведення інвентаризацій та їх аналіз; контроль наявності необхідного обладнання, інвентарю, витратних матеріалів в центрі та їх технічний стан. |
соціальний пакет; конкурентний рівень оплати праці; навчання та розвиток разом із компанією; преміальні винагороди за виконану в поставлені терміни роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Провідний менеджер з компенсацій, пільг та організаційного розвитку |
Kness Group |
вища освіта (економіка, економічна кібернетика, менеджмент, управління персоналом); досвід роботи в напрямку пільг та компенсацій; досвід роботи на керівній позиції та знання/досвід в організаційному розвитку та розробці бізнес-процесів (буде перевагою); високий рівень навичок роботи в MS Exсel та МS Powerpoint; додатковою перевагою буде досвід роботи в з ERP системою IT Enterprise, Powerbi; вміння організовувати процеси з отриманням результату в визначені терміни; навички планування та пріоритезації завдань, вміння працювати в умовах багатозадачності; системність, вміння структуровано мислити, аналізувати інформацію, увага до деталей, вміння розставляти пріоритети, наполегливість в досягненні результату. |
координація роботи провідних фахівців за напрямками C&B та організаційного розвитку; стратегічне планування персоналу; формування внутрішньої та зовнішньої звітності за ключовими HR-показниками, аналіз ринку заробітних плат, в тому числі — у європейських країнах, участь у розробці аналітичних дашбордів з ключовими HR-метриками; формування пропозицій щодо виконання цілей по дотриманню ключових показників з чисельності та витрат на персонал за результатами аналізу виконання бюджетів витрат на персонал; розробка та впровадження діджитал-систем комунікації співробітникам питань з оплати праці, показників преміювання, ключових показників ефективності, їх виконання та зв’язку з рівнем оплати; актуалізація та підтримка системи грейдування за методологією Hay Group та формування штатних розкладів; моделювання та аналіз ефективності систем матеріального стимулювання персоналу різного рівня, в тому числі — розробка та підтримка системи фіксації, моніторингу та обчислення ключових показників ефективності для різних категорій працівників; участь в процесі визначення ключових для компанії позицій та їх мотивації; обчислення вартості та ефективності, аналіз задоволеності внутрішніх клієнтів та аналіз у порівнянні з конкурентним ринком існуючого пакету пільг та компенсацій, розробка та розрахунок пропозицій щодо перегляду складових компенсаційного пакету; участь у написанні та перегляді бізнес-процесів стосовно формування, планування та аналізу всіх складових системи пільг та компенсацій. |
робота в успішній, соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентоспроможна заробітна плата; оплачувана відпустка (28 календарних днів) та лікарняний; піклування про ваше здоров’я, медичне страхування. вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; професійний та дружній колектив; перспектива кар'єрного росту та професійного розвитку; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар на мангал |
Кафе Мисливець |
досвід роботи на мангалі протягом 1-го року; знання технологій приготування м’яса на вогні та грилі; розуміння принципів температурного режиму та рівня готовності м’яса; уважність до деталей та здатність працювати в стресових ситуаціях; гнучкість у робочому графіку та готовність до роботи в змінах. |
приготування страв на мангалі відповідно до рецептур; дотримання стандартів якості та безпеки харчування; забезпечення чистоти та охайності на робочому місці; співпраця з іншими членами кухні для забезпечення ефективної роботи. |
місце роботи: кафе «Мисливець»; місцезнаходження: м.Вінниця, об'їздна, Львівське шосе 10; графік роботи: гнучкий. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Шепард |
енергійність; амбіційність; гнучкість мислення; професійна активність. |
участь в підготовці та проведені регулярних та позачергових нарад; пошук та надання необхідної інформації за запитом керівника; ведення діловодства, документообігу. |
корпоративне навчання; професійний розвиток; сучасний комфортний офіс; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Файервуд |
|
збільшення продажів; пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами); моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни); розробка комерційних пропозицій; укладення та супровід договорів. |
робота, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення; дружній колектив; всі можливості для професійного росту; графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR business partner (Agro) у Могилів-Подільський |
МХП, агроіндустріальний холдинг |
досвід управління HR функцією; знання сучасних HR — методик; знання КЗпП, економіки праці, нормування, систем оплати праці і оптимізації ФОП; досвід розробки і впровадження KPI; досвід реалізації проєктів в області антикризового управління людськими ресурсами. |
управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка і розвиток персоналу, оплата праці; управління ефективністю персоналу; участь в плануванні чисельності персоналу, створення і робота з кадровим резервом; управління штатним розкладом, системою оплати праці; організація процесу адаптації співробітників, коригування програм адаптації, впровадження даних програм; організація процесу навчання; організація і проведення процедур оцінки персоналу; розробка/доопрацювання системи компенсацій і пільг, нематеріальної мотивації, гнучких мотиваційних схем, що відповідають завданням бізнесу; контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку, участь у вирішенні трудових конфліктів і суперечок. |
команда однодумців; власний центр розвитку співробітників, у якому ви зможете вдосконалюватись кожен день; можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні; офіційна та конкурентна заробітна плата; можливість користуватися послугами корпоративного психолога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Майстер Плюс |
креативність та енергійність в роботі, велика кількість ідей; практичний успішний досвід в SMM, контент-менеджером від 1-го року; здатність самостійно планувати свою роботу; навички для створення крутих фото та відео; навички роботи з програмами монтажу та обробки; готовність ділитися своїми реальними результатами в роботі і можливість похвалитися колишніми напрацюваннями, у вигляді портфоліо. |
розробка та реалізація SMM стратегії; здійснення фото та відеозйомки; написання текстів; створення та розміщення контенту в соціальних мережах; комунікація з читачами/підписниками сторінок компанії. |
сильна команда талантів, де кожен розуміє свою зону відповідальності; можливість працювати, як в комфортному офісі, так і вдома; робота у стабільній компанії, яка не зупиняється у своєму розвитку; можливість навчання та самовдосконалення; корпоративні заходи та інше; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18.00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Partner Growth) |
Kosmotech |
|
побудова міцних партнерських та дружних відносин з клієнтами; формування та виконання планів по поточним партнерам та здійснення пошуку нових; укладання договорів та формування пропозицій для партнерів; здійснення супроводу відвантаження; контроль дебіторської заборгованісті та проводження звірки з партнерами; робота у напрямку збільшення нашої долі товарів у поточних клієнтів; робота в СRМ (Pipedrive); постійна допомога клієнтам у розвитку бізнесу, шукаючи можливості для цього. |
стабільна та конкурентна оплата праці; цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; перспектива кар'єрного росту та рівня доходу в амбіційному бізнес-проекті (Junior Sales Account manager → Middle Sales Account manager → Senior Sales Account manager → Team Lead → керівник відділу); регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує від 50% вартості за навчання); корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; усе необхідне для комфортної і зручної роботи (ноутбук, телефон, навушники); регулярні різнопланові корпоративні заходи та подорожі; крута команда, з якою усе буде цікаво та приємно втілюватись в життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Hide&Seek |
вміння працювати в команді; вік від 18-ти років; вміння знаходити спільну мову з відвідувачами. |
створення смачних коктейлів.
|
графік роботи: позмінний, 15:00—23:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер зміни ресторану KFC |
ДТС-Харків |
бажання розвиватися і готовність активно навчатися; організаторські здібності, лідерські якості, дисциплінованість; комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді; готовність брати на себе відповідальність; досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів, товарних накладних та табелів обліку робочого часу. |
забезпечення безперебійної роботи ресторану; управління всіма процесам на зміні; організація роботи співробітників ресторану на зміні; контроль, дотримання стандартів компанії; контроль виконання співробітниками ресторану санітарних норм і правил техніки безпеки; створення на своїй зміні сприятливої атмосфери для співробітників і гостей. |
можливість працювати в стабільній міжнародній компанії; гарантія отримання якісних знань, перспективи професійного зростання; чітка своєчасна оплата праці без затримок; офіційне оформлення згідно КЗпП України; графік роботи: 5/2, плаваючі вихідні дні; корпоративне харчування, робоча форма; молодий згуртований колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник відділу продажу |
ВіЯр |
успішний досвід роботи керівником відділу продажу від 1-го року; клієнтоорієнтованість, комунікабельність, активність, ініціативність, вміння брати відповідальність на себе; готовність пройти навчання у діючій філії іншого міста. |
організація та контроль роботи відділу продажу, постановка завдань менеджерам, консультантам; організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка задач по залученню нових клієнтів; контроль дебіторської заборгованості клієнтів; організація навчання співробітників і постійний контроль за рівнем знань; вирішення питань з клієнтських рекламацій; ведення переговорів; контроль виконання планів продажів; складання та подання необхідної звітності; постійна взаємодія з іншими структурними підрозділами. |
цікава та динамічна робота у великій компанії; можливість самореалізації, постійне навчання; можливість кар'єрного розвитку; гідна та своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ВіЯр |
досвід роботи на кількох ділянках: первинна документація (прихід, витрати), ведення товарного обліку, основні засоби, банк, формування податкових накладних; знання 1С 8, MS Word, MS Excel, ME Doc; досвід складання основних звітів (ПДВ, Баланс) — бажано; оперативність, комунікабельність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, бажання вчитись новому. |
видача первинної документації клієнтам; рознесення банківської виписки; оприбуткування товару, закриття витратної частини; взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями; підготовка до подачі декларації з ПДВ (формування і реєстрація вихідних податкових накладних, проведення вхідних податкових накладних); облік основних засобів, організація проведення інвентаризацій; робота з внутрішніми звітами компанії; інші ділянки, за необхідністю. |
графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00; адреса: м. Вінниця, 1-й км. Хмельницького шосе, р-н «Епіцентру», вул. Одеська, 2а. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ТОВ Укрбудресурси |
відповідальність; грамотна мова; вміння працювати в команді; знання ПК. |
робота з рахунками-фактурами; адміністративна підтримка керівника; контроль за канцелярським приладдям; ведення банківської звірки; ведення обліку надходжень і балансу. |
зручний офіс; дружній колектив; п’ятиденний робочий тиждень; навчання в рамках офісу; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |