Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Завідувач господарства у заміський котедж

ФОП Павлова М.С.

досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі;

вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

досвід спілкування з підрядними організаціями;

вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів;

відсутність шкідливих звичок;

знання етикету та дотримання субординації.

організація роботи домашнього персоналу;

закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи;

робота з підрядниками;

планування бюджету, формування звіту по витратах;

дотримання графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу.

гнучкий графік роботи;

безкоштовне комфортне житло у                       м. Вінниця;

робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста;

співпраця з невеликою, дружньою командою;

робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються;

можливість підвищення комунікативних навичок;

своєчасна виплата заробітної плати;

можливість довготривалої співпраці;

цікава та відповідальна робота в преспетивному заміському будинку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

DUS Level

досвід роботи від 1-го року;

уважність;

цілеспрямованість.

консультування клієнтів в шоурумі;

робота з клієнтами з метою укладення угод і налагодження довгострокових відносин;

залучення нових клієнтів до співпраці;

супроводження угод: підготовка кошторису, контроль оплати і доставки;

повноцінне ведення CRM (внесення в програму всі взаємодії з клієнтами);

консультування клієнтів з технічних питань та послугах компанії.

навчання, яке оплачується з першого дня роботи;

офіційне працевлаштування та оплачувана корпоративна відпустка;

графік роботи з 09:00 до 18:00, Пн-Пт;

все необхідне програмне забезпечення для комфортної роботи;

адреса магазина: вул. Зодчих,5.

Відправити резюме можна за посиланням:

Office and computer support administrator

Global Headway

розуміння на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI;

знання по налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботи з провайдерами;

досвід ведення обліку робочих моментів та обладнання;

досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції;

вміння оперативно реагувати на запити офісу.

надання підтримки користувачам компанії та консультації по роботі з корпоративним ПO;

налаштування та здійснення моніторингу у серверних системах;

проведення модульного ремонту, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки;

проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів (або виклик відповідних майстрів);

підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК);

організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу;

організація та контроль закупівлі витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності;

організація та контроль закупівель продовольчої продукції.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії, доступ до програм по управлінню і бізнес інтелекту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер, помічник HR-менеджера

Grand Car

постійний розвиток та робота на результат.

HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід);

складання та розміщення вакансій на веб-платформах та професійних мережах;

взаємодія з кандидатами, відстеження статусу їх кандидатур, надання зворотного зв’язку;

виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам;

ведення документації та бази даних / таблиць, формування звітності щодо підбору персоналу.

зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00;

робота в сучасному офісі в центрі міста;

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

крутий, молодий, позитивний, дружній колектив;

сучасна техніка для роботи;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;

підвищення комунікативних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу авто

Grand Car

цілеспрямованість;

активна життєва позиція;

вміння ставити цілі та працювати над їх здійсненням.

дзвінки за вхідними заявками;

ведення переговорів із клієнтами;

закриття угод;

ведення клієнтської бази.

зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00;

робота в сучасному офісі в центрі міста;

багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат;

крутий, молодий, позитивний, дружній колектив;

сучасна техніка для роботи;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи;

підвищення комунікативних навичок;

робота у злагодженому колективі з чітким функціоналом кожного працівника;

можливість впровадження нових напрямків, креативів;

велика кількість теплих заявок;

високий рівень довіри клієнтів до компанії, робота з VIP-клієнтами;

підвищення комунікативних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста-касир

Альянс Рітейл Груп

досвід роботи від 1-го року.

приготування кавових напоїв відповідно до стандартів компанії;

обслуговувати гостей за касою;

контроль термінів придатності;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

графік роботи: позмінний, 08:00 - 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Шеф-кухар

Numo

досвід роботи у сфері кулінарії/ харчування, не менше 1-го року;

поглиблені знання принципів та практик професії шеф-кухаря;

відмінні комунікативні навички, навички медіатора;

вміння ефективно запобігти та вирішувати ситуації, що складаються в процесі роботи;

вміння ефективно делегувати повноваження;

розвиток;

наявність кулінарних здібностей;

можливість стояти на кожному процесі.

відповідальність за загальний успіх щоденної роботи на кухні;

керування персоналом та усіма функціями, пов’язаними з харчуванням та допоміжними ділянками;

робота над тим, щоб постійно покращувати задоволеність гостей і співробітників, мінімізуючи фінансові результати в усіх сферах відповідальності;

нагляд за всіма кухонними зонами задля забезпечення виходу високоякісних страв;

відповідальність за розвиток персоналу;

нагляд за дотриманням санітарних норм і стандартів харчування.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в інтернет-магазин

Bud-Inteh

досвід роботи в продажах (в інтернет магазині або агро сфері — буде перевагою);

відмінні комунікативні навички та вміння спілкуватися з клієнтами

знання агро ринку;

вміння працювати з ПК та знання програмних продуктів для роботи з електронною поштою та соціальними мережами;

високий рівень самоорганізації та відповідальності;

вища або середня спеціальна освіта (можливо студенти останніх курсів);

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі;

високий рівень самомотивації;

чітка вимова та грамотне письмо;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на спільний результат.

забезпечення ефективного продажу товарів у нашому інтернет магазині;

розробка та впровадження стратегії продажу онлайн;

робота з клієнтами та відповідь на їх запитання;

моніторинг та аналіз конкурентної ситуації на ринку;

управління власним портфелем клієнтів та забезпечення їх задоволення.

офіційне працевлаштування;

гідна заробітна плата;

зручний та сучасний офіс;

молодий та дружній колектив;

можливість навчання всьому необхідному для особистого розвитку та професійних якостей.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Країна Мрій

відповідальність;

комунікабельність;

бажання розвиватися та навчатися;

досвід роботи (буде перевагою).

 

графік роботи: 09:00−21:00, позмінно — 3/3, 4/2 або за домовленістю;

своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць;

бонуси та мотиваційні програми;

реальний кар'єрний ріст;

мудре наставництво, навчання та оплачуване стажування — ми зробимо з тебе справжнього професіонала.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

Тахосмарт

бажання та здатність вчитися і розвиватися;

грамотна мова (усна та письмова);

знання ПК та офісних програм;

товариськість та комунікабельність;

вміння організувати свій робочий час.

оформлення документів (сертифікатів);

робота з програмами MS Word, MS Excel, Crello, Google Docs;

просування бренду компанії, ведення соц. мереж;

наповнення контентом сайту (внесення в базу товарних позицій, продаж).

робота у молодому активному колективі;

своєчасна оплата праці;

хороші перспективи для особистого розвитку в компанії, що активно зростає;

графік роботи: Пн - Пт з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар в ДНЗ

Дошкільний Навчальний Заклад №46, КЗ ВМР

вища освіта;

охайність;

працелюбність;

наявність медичної книжки.

 

5-ти денний робочий тиждень з 07:00 до 16:00;

оплачувана відпустка (24 календарних дні);

оплачувані лікарняні;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник директора ресторану

Країна Мрій

досвід роботи на керівній посаді від 1-го року у ресторанній сфері;

успішний досвід у формуванні та мотивації команди;

вміння ставити завдання та контролювати їх виконання;

високо розвинені організаторські та лідерські якості.

сприяння підвищенню об'єму продажів і прибутку шляхом послідовного дотримання стандартів якості, культури обслуговування і санітарних норм;

забезпечення дотримання всіх організаційних і робочих інструкцій, положень, прийнятих в ресторанах та дитячих розважальних центрах мережі;

організація роботи усіх підрозділів;

управління персоналом;

формування та ведення внутрішньої звітності;

контроль проведення інвентаризацій та їх аналіз;

контроль наявності необхідного обладнання, інвентарю, витратних матеріалів в центрі та їх технічний стан.

соціальний пакет;

конкурентний рівень оплати праці;

навчання та розвиток разом із компанією;

преміальні винагороди за виконану в поставлені терміни роботу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Провідний менеджер з компенсацій, пільг та організаційного розвитку

Kness Group

вища освіта (економіка, економічна кібернетика, менеджмент, управління персоналом);

досвід роботи в напрямку пільг та компенсацій;

досвід роботи на керівній позиції та знання/досвід в організаційному розвитку та розробці бізнес-процесів (буде перевагою);

високий рівень навичок роботи в MS Exсel та МS Powerpoint;

додатковою перевагою буде досвід роботи в з ERP системою IT Enterprise, Powerbi;

вміння організовувати процеси з отриманням результату в визначені терміни;

навички планування та пріоритезації завдань, вміння працювати в умовах багатозадачності;

системність, вміння структуровано мислити, аналізувати інформацію, увага до деталей, вміння розставляти пріоритети, наполегливість в досягненні результату.

координація роботи провідних фахівців за напрямками C&B та організаційного розвитку;

стратегічне планування персоналу;

формування внутрішньої та зовнішньої звітності за ключовими HR-показниками, аналіз ринку заробітних плат, в тому числі — у європейських країнах, участь у розробці аналітичних дашбордів з ключовими HR-метриками;

формування пропозицій щодо виконання цілей по дотриманню ключових показників з чисельності та витрат на персонал за результатами аналізу виконання бюджетів витрат на персонал;

розробка та впровадження діджитал-систем комунікації співробітникам питань з оплати праці, показників преміювання, ключових показників ефективності, їх виконання та зв’язку з рівнем оплати;

актуалізація та підтримка системи грейдування за методологією Hay Group та формування штатних розкладів;

моделювання та аналіз ефективності систем матеріального стимулювання персоналу різного рівня, в тому числі — розробка та підтримка системи фіксації, моніторингу та обчислення ключових показників ефективності для різних категорій працівників;

участь в процесі визначення ключових для компанії позицій та їх мотивації;

обчислення вартості та ефективності, аналіз задоволеності внутрішніх клієнтів та аналіз у порівнянні з конкурентним ринком існуючого пакету пільг та компенсацій, розробка та розрахунок пропозицій щодо перегляду складових компенсаційного пакету;

участь у написанні та перегляді бізнес-процесів стосовно формування, планування та аналізу всіх складових системи пільг та компенсацій.

робота в успішній, соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

конкурентоспроможна заробітна плата;

оплачувана відпустка (28 календарних днів) та лікарняний;

піклування про ваше здоров’я, медичне страхування.

вивчення англійської мови;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

професійний та дружній колектив;

перспектива кар'єрного росту та професійного розвитку;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар на мангал

Кафе Мисливець

досвід роботи на мангалі протягом 1-го року;

знання технологій приготування м’яса на вогні та грилі;

розуміння принципів температурного режиму та рівня готовності м’яса;

уважність до деталей та здатність працювати в стресових ситуаціях;

гнучкість у робочому графіку та готовність до роботи в змінах.

приготування страв на мангалі відповідно до рецептур;

дотримання стандартів якості та безпеки харчування;

забезпечення чистоти та охайності на робочому місці;

співпраця з іншими членами кухні для забезпечення ефективної роботи.

місце роботи: кафе «Мисливець»;

місцезнаходження: м.Вінниця, об'їздна, Львівське шосе 10;

графік роботи: гнучкий.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

ТОВ Шепард

енергійність;

амбіційність;

гнучкість мислення;

професійна активність.

участь в підготовці та проведені регулярних та позачергових нарад;

пошук та надання необхідної інформації за запитом керівника;

ведення діловодства, документообігу.

корпоративне навчання;

професійний розвиток;

сучасний комфортний офіс;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Файервуд

 

збільшення продажів;

пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами);

моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни);

розробка комерційних пропозицій;

укладення та супровід договорів.

робота, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення;

дружній колектив;

всі можливості для професійного росту;

графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR business partner (Agro) у Могилів-Подільський

МХП, агроіндустріальний холдинг

досвід управління HR функцією;

знання сучасних HR — методик;

знання КЗпП, економіки праці, нормування, систем оплати праці і оптимізації ФОП;

досвід розробки і впровадження KPI;

досвід реалізації проєктів в області антикризового управління людськими ресурсами.

управління HR-процесами: планування, підбір, адаптація, оцінка і розвиток персоналу, оплата праці;

управління ефективністю персоналу;

участь в плануванні чисельності персоналу, створення і робота з кадровим резервом;

управління штатним розкладом, системою оплати праці;

організація процесу адаптації співробітників, коригування програм адаптації, впровадження даних програм;

організація процесу навчання;

організація і проведення процедур оцінки персоналу;

розробка/доопрацювання системи компенсацій і пільг, нематеріальної мотивації, гнучких мотиваційних схем, що відповідають завданням бізнесу;

контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку, участь у вирішенні трудових конфліктів і суперечок.

команда однодумців;

власний центр розвитку співробітників, у якому ви зможете вдосконалюватись кожен день;

можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні;

офіційна та конкурентна заробітна плата;

можливість користуватися послугами корпоративного психолога.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Майстер Плюс

креативність та енергійність в роботі, велика кількість ідей;

практичний успішний досвід в SMM, контент-менеджером від 1-го року;

здатність самостійно планувати свою роботу;

навички для створення крутих фото та відео;

навички роботи з програмами монтажу та обробки;

готовність ділитися своїми реальними результатами в роботі і можливість похвалитися колишніми напрацюваннями, у вигляді портфоліо.

розробка та реалізація SMM стратегії;

здійснення фото та відеозйомки;

написання текстів;

створення та розміщення контенту в соціальних мережах;

комунікація з читачами/підписниками сторінок компанії.

сильна команда талантів, де кожен розуміє свою зону відповідальності;

можливість працювати, як в комфортному офісі, так і вдома;

робота у стабільній компанії, яка не зупиняється у своєму розвитку;

можливість навчання та самовдосконалення;

корпоративні заходи та інше;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18.00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (Partner Growth)

Kosmotech

 

побудова міцних партнерських та дружних відносин з клієнтами;

формування та виконання планів по поточним партнерам та здійснення пошуку нових;

укладання договорів та формування пропозицій для партнерів;

здійснення супроводу відвантаження;

контроль дебіторської заборгованісті та проводження звірки з партнерами;

робота у напрямку збільшення нашої долі товарів у поточних клієнтів;

робота в СRМ (Pipedrive);

постійна допомога  клієнтам у розвитку бізнесу, шукаючи можливості для цього.

стабільна та конкурентна оплата праці;

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися;

перспектива кар'єрного росту та рівня доходу в амбіційному бізнес-проекті (Junior Sales Account manager → Middle Sales Account manager → Senior Sales Account manager → Team Lead → керівник відділу);

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує від 50% вартості за навчання);

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

усе необхідне для комфортної і зручної роботи (ноутбук, телефон, навушники);

регулярні різнопланові корпоративні заходи та подорожі;

крута команда, з якою усе буде цікаво та приємно втілюватись в життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Hide&Seek

вміння працювати в команді;

вік від 18-ти років;

вміння знаходити спільну мову з відвідувачами.

створення смачних коктейлів.

 

графік роботи: позмінний, 15:00—23:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер зміни ресторану KFC

ДТС-Харків

бажання розвиватися і готовність активно навчатися;

організаторські здібності, лідерські якості, дисциплінованість;

комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді;

готовність брати на себе відповідальність;

досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів, товарних накладних та табелів обліку робочого часу.

забезпечення безперебійної роботи ресторану;

управління всіма процесам на зміні;

організація роботи співробітників ресторану на зміні;

контроль, дотримання стандартів компанії;

контроль виконання співробітниками ресторану санітарних норм і правил техніки безпеки;

створення на своїй зміні сприятливої атмосфери для співробітників і гостей.

можливість працювати в стабільній міжнародній компанії;

гарантія отримання якісних знань, перспективи професійного зростання;

чітка своєчасна оплата праці без затримок;

офіційне оформлення згідно КЗпП України;

графік роботи: 5/2, плаваючі вихідні дні;

корпоративне харчування, робоча форма;

молодий згуртований колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник відділу продажу

ВіЯр

успішний досвід роботи керівником відділу продажу від 1-го року;

клієнтоорієнтованість, комунікабельність, активність, ініціативність, вміння брати відповідальність на себе;

готовність пройти навчання у діючій філії іншого міста.

організація та контроль роботи відділу продажу, постановка завдань менеджерам, консультантам;

організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка задач по залученню нових клієнтів;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів;

організація навчання співробітників і постійний контроль за рівнем знань;

вирішення питань з клієнтських рекламацій;

ведення переговорів;

контроль виконання планів продажів;

складання та подання необхідної звітності;

постійна взаємодія з іншими структурними підрозділами.

цікава та динамічна робота у великій компанії;

можливість самореалізації, постійне навчання;

можливість кар'єрного розвитку;

гідна та своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ВіЯр

досвід роботи на кількох ділянках: первинна документація (прихід, витрати), ведення товарного обліку, основні засоби, банк, формування податкових накладних;

знання 1С 8, MS Word, MS Excel, ME Doc;

досвід складання основних звітів (ПДВ, Баланс) — бажано;

оперативність, комунікабельність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, бажання вчитись новому.

видача первинної документації клієнтам;

рознесення банківської виписки;

оприбуткування товару, закриття витратної частини;

взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;

підготовка до подачі декларації з ПДВ (формування і реєстрація вихідних податкових накладних, проведення вхідних податкових накладних);

облік основних засобів, організація проведення інвентаризацій;

робота з внутрішніми звітами компанії;

інші ділянки, за необхідністю.

графік роботи: Пн - Пт, з 09:00 до 18:00;

адреса: м. Вінниця, 1-й км. Хмельницького шосе, р-н «Епіцентру», вул. Одеська, 2а.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ТОВ Укрбудресурси

відповідальність;

грамотна мова;

вміння працювати в команді;

знання ПК.

робота з рахунками-фактурами;

адміністративна підтримка керівника;

контроль за канцелярським приладдям;

ведення банківської звірки;

ведення обліку надходжень і балансу.

зручний офіс;

дружній колектив;

п’ятиденний робочий тиждень;

навчання в рамках офісу;

підтримка керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням: