Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Керуюча, Housekeeper manager в заміський котедж

ФОП Павлова М.С.

досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі;

вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

досвід спілкування з підрядними організаціями;

вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів;

відсутність шкідливих звичок;

знання етикету та дотримання субординації.

організація роботи домашнього персоналу;

закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи;

робота з підрядниками;

планування бюджету, формування звітів по витратах;

слідкування за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу.

гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні;

безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця;

робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста;

співпраця з невеликою, дружньою командою;

робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються;

можливість підвищення комунікативних навичок;

своєчасна виплата заробітної плати без затримок;

можливість довготривалої співпраці;

цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Office and computer support administrator

Headway Global

розміщення на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI;

досвід у збиранні, розборці, ремонтуванні ПК, ноутбуків та вміння визначити поломку;

розуміння у налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботі з провайдерами;

досвід у веденні обліку робочих моментів та обладнання;

досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції;

вміння оперативно реагувати на запити офісу.

надання підтримки користувачам компанії та консультації по роботі з корпоративним ПO;

налаштування та здійснення моніторингу серверних систем;

проведення модульних ремонтів, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки;

проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів;

підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК та цією сферою);

організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу;

організація та контроль закупівель витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності;

організація та контроль закупівель продовольчої продукції;

проведення ремонтів електрики (за потребою).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Debi Group

досвід роботи на аналогічній посаді протягом принаймні 1- го року;

знання та розуміння калькуляційних карт;

вміння працювати в команді та виконувати завдання відповідно до вимог керівництва;

уважність до деталей та орієнтація на якість;

відповідальність та чесність;

готовність працювати в змінному графіку, включаючи вечірні та вихідні дні.

підготовка та приготування страв згідно з рецептами ресторану;

дотримання стандартів якості та безпеки під час приготування їжі;

забезпечення чистоти та охайності на кухні;

виконання інших обов’язків, пов’язаних з підтримкою роботи кухні.

конкурентна заробітна плата, вчасні виплати;

можливості для професійного зростання та розвитку;

дружня робоча атмосфера;

гнучкий графік роботи;

можливість навчання та покращення навичок у кулінарній сфері.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер, помічник HR-менеджера

Grand Car

досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід);

досвід роботи помічником/асистентом директора;

гнучкість та адаптивність до нових впроваджень;

володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність;

вміння працювати у команді, харизма та володіння комунікативними навичками.

робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід;

складання та розміщення вакансій на веб-платформах та професійних мережах;

взаємодія з кандидатами, відстеження статусу їх кандидатур, надання зворотного зв’язку;

виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різних проєктах;

ведення документації та бази даних / таблиць, формування звітності щодо підбору персоналу.

підтримка прагнення прокачати себе;

можливість впровадження нових напрямків, креативів;

отримання навичок у різних галузях діяльності компанії;

позитивне оточення;

досягнення фінансових цілей та особистісний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Долфі-Україна

досвід роботи від 1-го року торговельним представником;

навички в переговорах у роботі із запереченнями, контроль дебіторської заборгованості, торгового візиту.

робота з існуючими клієнтами по замовленнях та розвиток території;

контроль дебіторської заборгованості, розширення асортименту;

дотримання стандартів компанії в ТТ, мерчендайзинг.

офіційне працевлаштування з першого дня роботи, п’ятиденний робочий тиждень;

можливість заробляти відповідно прикладеним зусиллям;

своєчасна конкурентна зарплата;

корпоративний мобільний зв’язок, компенсація палива і амортизація авто;

професійне і особистісне зростання в команді професіоналів і в університеті компанії;

можливість брати участь в соціальних активностях і житті компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер зміни ресторану KFC

ДТС-Харків

бажання розвиватися і готовність активно навчатися;

організаторські здібності, лідерські якості, дисциплінованість;

комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді;

готовність брати на себе відповідальність;

досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів, товарних накладних та табелів обліку робочого часу (вітається).

забезпечення безперебійної роботи ресторану;

управління всіма процесами на зміні;

організація роботи співробітників ресторану на зміні;

контроль дотримання стандартів компанії;

контроль виконання співробітниками ресторану санітарних норм і правил техніки безпеки;

створення на зміні сприятливої атмосфери для співробітників і гостей.

можливість працювати в стабільній міжнародній компанії;

гарантія отримання якісних знань, перспективи професійного зростання;

чітка своєчасна оплата праці без затримок;

офіційне оформлення згідно КЗпП України;

графік роботи: 5/2, плаваючі вихідні дні;

корпоративне харчування, робоча форма;

молодий згуртований колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Програміст 1С, BAS (з навчанням)

Аксіома ЮА

знання програмування 1С та BAS на початковому або середньому рівні;

освіта вища або незакінчена вища;

висока орієнтованість на результат;

здатність працювати в інтенсивному режимі;

самостійність в рішенні задач;

бажання навчатися та розвиватися;

вміння працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно.

розробка та підтримка програмного забезпечення на базі 1С: Підприємство 8 та BAS;

взаємодія з нашими консультантами для вирішення потреб клієнтів;

конфігурація інформаційних систем.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

можливість професійного розвитку та навчання;

дружній колектив;

цікаві проєкти та завдання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Файервуд

 

збільшення продажів;

пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами);

моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни);

розробка комерційних пропозицій;

укладення та супровід договорів.

робота, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення;

дружній колектив;

всі можливості для професійного росту;

графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Сантехпростір

досвід роботи у продажах;

вміння знайти індивідуальний підхід до покупця;

орієнтація на досягнення результату;

вміння спілкуватися;

бажання розвиватися, заробляти та швидко навчатися.

складання комерційних пропозицій;

прийом та обробка вхідних дзвінків;

робота з клієнтом по телефону;

допомога клієнтам у виборі продукції;

робота з первинною документацією;

участь при замовленні товару у постачальників;

виконання поставленого плану та завдань;

пошук та залучення нових клієнтів.

стабільний щомісячний дохід;

графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб 09:00—16:00 (плаваючий вихідний);

нові та цікаві знайомства;

робота в молодіжній команді;

розвиток у сфері продажу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з фінансового обліку

ВМ Техніка

аналітичне мислення та вміння працювати з великими масивами інформації;

уважність до деталей;

відповідальність;

уміння чути та надавати зворотній зв’язок;

досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк ,Word,Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

здійснення операцій по прийому, обліку, видачі та зберіганні грошових коштів і цінних паперів з обов’язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження;

отримання за оформленими відповідно до встановленого порядку документам грошові кошти або оформлення їх для отримання безготівковим шляхом в установах банку для виплати робітникам заробітної плати, оплати відряджень і інших витрат;

ведення на основі прибуткових і витратних документів касової книги, звіряння фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком;

складання касової звітності;

здійснення операцій, пов’язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу підприємства, зберігання всіх прийнятих цінностей;

здійснення готівкових розрахунків в установленому порядку з організаціями та фізичними особами при оплаті робіт і послуг підприємства;

виведення залишків грошових коштів у касі підприємства та передача головному бухглтеру підприємства звіт касира, разом з прибутковими касовими ордерами і видатковими документами під підпис особи, яка здійсює контроль за введення касових операцій;

ведення операції з обліку банківських операцій;

забезпечення відображення даних операцій в розрізі контрагентів по рахунках 30,31,33 в програмі 1с7.7 та с8.2;

оприбуткування товарно матеріальних цінностей;

списання відповідно норм;

виведення залишків, введення залишків по запасах;

веденя оборотно-сальдової відомості по субрахунках бухгалтерського обліку.рахунок 20 «виробничі запаси», рахунок 22 «малоцінні та швидкозношувальні предмети;

участь у проведенні інвентаризації тмц та швидкозношувальних предметів;

звірка з контрагентами з розрахунків по придбанню ТМЦ.

офіційне працевлаштування;

оплата послуг зв’язку;

комфортне робоче місце (особистий кабінет);

5-ти денний робочий тиждень 09:00—17:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Науково-вробниче об'єднення Мірта-Парафармацевтика

грамотне мовлення;

вміння вести переговори та переконувати;

вміння працювати в 1С (Торгівля та склад) та в офісних додатках;

наявність ПК із встановленими програмами Anydesk та Skype, доступ до інтернету.

виконання планових показників (KPI);

робота з «робочими» та «потенційними» клієнтами;

розширення клієнтської бази територією України (проведення переговорів, укладання договорів);

управління та контроль дебіторської заборгованості;

оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів.

стажування 5 днів (дистанційно);

випробовувальний термін: від 1 до 3 місяців (оплачуваний);

офіційне працевлаштування;

режим роботи: 5/2, з 09:00 до 18:00; о 09:30 «планерка», щодня по Skype.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку

Terminus

вища освіта в галузі бухгалтерського обліку;

знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування;

вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді;

з досвідом роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді.

підготовка звітності по заробітній платі;

розрахунок заробітної плати;

оподаткування заробітної плати.

конкурентоспроможна заробітна плата;

можливість професійного розвитку;

кар'єрне зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Bushe

бажання навчатися і зростати в своїй професії;

відповідальність та уважність до деталей;

готовність працювати в змінному графіку;

здатність працювати у команді та спілкуватися з колегами;

досвід роботи (буде перевагою).

випікання хліба та інших хлібобулочних виробів;

дотримання технологій компанії;

слідкування за зберіганням та якістю продукції.

позмінний графік роботи: 3/3 дні з 07:00 до 19:00;

робота в стабільній компанії з високою репутацією;

гідна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку кар'єри;

приємна атмосфера та дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Шаурміст, кухар шаурми

Шаурмішка

бажання працювати в галузі харчування;

відповідальність і уважність у роботі;

швидкість та точність при виконанні замовлень;

готовність працювати в змінах і вихідні дні;

бажання розвиватися у цій галузі.

приготування шаурми та інших страв згідно з рецептами компанії приготування згідно тех-карт;

дотримання правил санітарної гігієни під час роботи на кухні;

виконання інших завдань, пов’язаних з роботою на закладі.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Су-шеф

Ресторан Острів

досвід роботи від 1-го року у цій сфері;

досвід управління процесами кухні;

знання технологій роботи з сучасним кухонним устаткуванням;

активна життєва позиція;

старанність;

порядність;

охайність;

високий рівень самоорганізації і відповідальності.

контроль прийому товару та якості продуктів харчування;

контроль приготування та видачі страв кухарями;

організація виробничого процесу;

формування команди;

складання та контроль графіка роботи персоналу;

дотримання санітарних норм, контроль чистоти кухні;

робота за чек-листами;

виконання завдань шеф-кухаря.

заклад знаходиться біля ТРЦ Мегамолл вул.600-річчя 17-Е;

відкрита кухня;

графік роботи: 08:00−22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель (імпорт)

Промавтоматика Вінниця

досвід роботи менеджером із закупівель імпорту;

знання 1С, впевнений користувач пакету Microsoft Office (Word, Excel);

знання англійської мови (бажано);

відмінні організаційні здібності;

вміння працювати з великими обсягами інформації;

аналітичне мислення.

 

позитивний моральний клімат колективу;

цікаві та круті проєкти;

офіційне працевлаштування;

цікава корпоративна культура;

постійне навчання;

лояльне демократичне керівництво;

team building-и;

стабільний графік;

кар'єрне зростання;

дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють.

Відправити резюме можна за посиланням:

Інспектор відділу кадрів

ФОП Лебедєва В.Г.

досвід роботи інспектором з кадрів або бухгалтером чи юридична освіта;

знання КЗпП України та інших законодавчих актів (відстеження змін в законодавстві);

знання кадрового документообігу;

впевнений користувач ПК: MS Excel, 1С;

вміння працювати з великим обсягом інформації та в режимі багатозадачності;

грамотна усна і письмова мова, уважність до деталей.

ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, переведення, звільнення;

оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;

облік щорічних та додаткових відпусток співробітників (своєчасна подача для нарахування бухгалтерією);

формування особистих справ;

ведення журналів реєстрацій кадрових наказів (за основним складом, відпустки);

ведення штатного розкладу та внесення змін;

складання графіка відпусток;

ведення кадрового обліку в інформаційній системі 1С 8.3.

перспективна робота у масштабній національній компанії;

широкі можливості для професійного розвитку і кар'єрного росту;

графік роботи: Пн — Пт з 08:30 до 18:30;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП;

конкурентний рівень заробітної плати (визначається індивідуально за результатом співбесіди);

комфортні умови праці в дружньому колективі професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу у Калинівку

Terminus

активність життєвої позиції та бажання розвиватись у напрямку HR;

досвід роботи від 1-го року у колективах 30−300 осіб (буде перевагою);

високий рівень комунікації, структурний підхід до роботи, повага до різних категорій працівників;

активний користувач Google документами.

формування профілю кандидата, опису вакансій на різні посади;

розміщення вакансій на різних job-каналах;

планування, контроль та аналіз використання бюджету по вакансіях;

пошук, підбір та адаптація персоналу в усіх відділах (переважно виробничий персонал);

формування кадрового резерву;

внесенням змін до посадової інструкції, функціональних обов’язків та мотивації;

звітування про свою роботу та результати.

робота у великій виробничій компанії з чисельністю до 300 осіб;

цікаві завдання для твого професійного розвитку;

стабільні виплати заробітної плати;

сучасний та комфортний офіс в м. Калинівка;

подарунки на свята та корпоративні заходи;

швидка та комфортна доставка до/від місця роботи, якщо ти проживаєш у Вінниці;

адекватне керівництво, гарний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

B2B Менеджер з продажів

Консалтингова компанія «Adjutor»

впевнений користувач ПК (MS Word, MS Power Point, MS Excel, Google Workspace).

грамотне професійне спілкування, навички ведення ділових переговорів усно та в листуванні;

дисциплінованість та відповідальність, дотримання командних правил та бізнес-процесів;

гнучке мислення, вміння адаптуватись під клієнта, звʼясовувати його потреби;

робота на результат, наполегливість;

доведення справ до кінця;

вміння навчатись.

 

організація продажів відповідно до стратегії та методології продажів компанії (робота з новими клієнтами);

ведення переговорів з клієнтами, консультування;

упорядкування пропозицій для клієнтів (специфікації, комерційні пропозиції, формування договорів);

укладання договорів;

звітність щодо планів продажу та ключових показників;

аналіз результатів та вдосконалення своєї роботи.

зручний графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30;

оплачувані відпустка та лікарняні;

прокачка твого досвіду та вмінь;

постійна підтримка всередині компанії;

лояльне керівництво;

дружне та тепле комʼюніті компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Headway Global

організованість;

вміння знаходити спільну мову з людьми;

швидке та ефективне закриття угод.

дзвінки кандидатам, які відгукнулись на вакансію;

проведення співбесід та доведення кандидата до керівника;

закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії;

проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групових співбесід з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі;

робота в суперзручній CRM — системі;

робота з холодною базою кандидатів та ведення їх до співбесіди.

зручний графік роботи: з 11:00 до 19:30 – робочі;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

офіс у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з інтернетом, завдяки старлінкам;

є п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну зону;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії, де можна отримати доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Асистент керівника

Магія Ранку

оперативність;

наявність талантів.

підготовка зустрічей, переговорів, нарад та презентацій;

забезпечення технічної частини для відео- та аудіо конференцій;

розсилка повідомлень та запрошень учасникам заходів;

ведення протоколів зустрічей та надання підсумків учасникам переговорів;

супроводження керівника на зустрічах, поїздках та перемовинах;

управління співробітниками та контроль виконання завдань;

керування окремими бізнес-процесами;

представлення керівника на ділових заходах;

складання технічного завдання на пости/презентації;

присутність на тренінгах та івентах магії ранку.

навчання / менторські програми / можливість участі у всіх заходах клубу;

крута команда, яка створює сильний продукт;

неформальна складова: відпочинок / корпоративи / подорожі на стратегічні сесії;

можливість офіційного працевлаштування;

стабільність та надійність;

нагода отримати швидкий кар'єрний ріст;

повноцінний робочий день: з Пн по Пт з 09:00 до 18:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням: