Вакансії для студентів і випускників станом на 06.07.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Керуюча, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формування звітів по витратах; слідкування за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної та своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Office and computer support administrator |
Headway Global |
розміщення на роботі протоколів стека TCP/IP, моделі OSI; досвід у збиранні, розборці, ремонтуванні ПК, ноутбуків та вміння визначити поломку; розуміння у налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботі з провайдерами; досвід у веденні обліку робочих моментів та обладнання; досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції; вміння оперативно реагувати на запити офісу. |
надання підтримки користувачам компанії та консультації по роботі з корпоративним ПO; налаштування та здійснення моніторингу серверних систем; проведення модульних ремонтів, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки; проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів; підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК та цією сферою); організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу; організація та контроль закупівель витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності; організація та контроль закупівель продовольчої продукції; проведення ремонтів електрики (за потребою). |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Debi Group |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом принаймні 1- го року; знання та розуміння калькуляційних карт; вміння працювати в команді та виконувати завдання відповідно до вимог керівництва; уважність до деталей та орієнтація на якість; відповідальність та чесність; готовність працювати в змінному графіку, включаючи вечірні та вихідні дні. |
підготовка та приготування страв згідно з рецептами ресторану; дотримання стандартів якості та безпеки під час приготування їжі; забезпечення чистоти та охайності на кухні; виконання інших обов’язків, пов’язаних з підтримкою роботи кухні. |
конкурентна заробітна плата, вчасні виплати; можливості для професійного зростання та розвитку; дружня робоча атмосфера; гнучкий графік роботи; можливість навчання та покращення навичок у кулінарній сфері. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер, помічник HR-менеджера |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); досвід роботи помічником/асистентом директора; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді, харизма та володіння комунікативними навичками. |
робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід; складання та розміщення вакансій на веб-платформах та професійних мережах; взаємодія з кандидатами, відстеження статусу їх кандидатур, надання зворотного зв’язку; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різних проєктах; ведення документації та бази даних / таблиць, формування звітності щодо підбору персоналу. |
підтримка прагнення прокачати себе; можливість впровадження нових напрямків, креативів; отримання навичок у різних галузях діяльності компанії; позитивне оточення; досягнення фінансових цілей та особистісний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Долфі-Україна |
досвід роботи від 1-го року торговельним представником; навички в переговорах у роботі із запереченнями, контроль дебіторської заборгованості, торгового візиту. |
робота з існуючими клієнтами по замовленнях та розвиток території; контроль дебіторської заборгованості, розширення асортименту; дотримання стандартів компанії в ТТ, мерчендайзинг. |
офіційне працевлаштування з першого дня роботи, п’ятиденний робочий тиждень; можливість заробляти відповідно прикладеним зусиллям; своєчасна конкурентна зарплата; корпоративний мобільний зв’язок, компенсація палива і амортизація авто; професійне і особистісне зростання в команді професіоналів і в університеті компанії; можливість брати участь в соціальних активностях і житті компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер зміни ресторану KFC |
ДТС-Харків |
бажання розвиватися і готовність активно навчатися; організаторські здібності, лідерські якості, дисциплінованість; комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді; готовність брати на себе відповідальність; досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів, товарних накладних та табелів обліку робочого часу (вітається). |
забезпечення безперебійної роботи ресторану; управління всіма процесами на зміні; організація роботи співробітників ресторану на зміні; контроль дотримання стандартів компанії; контроль виконання співробітниками ресторану санітарних норм і правил техніки безпеки; створення на зміні сприятливої атмосфери для співробітників і гостей. |
можливість працювати в стабільній міжнародній компанії; гарантія отримання якісних знань, перспективи професійного зростання; чітка своєчасна оплата праці без затримок; офіційне оформлення згідно КЗпП України; графік роботи: 5/2, плаваючі вихідні дні; корпоративне харчування, робоча форма; молодий згуртований колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1С, BAS (з навчанням) |
Аксіома ЮА |
знання програмування 1С та BAS на початковому або середньому рівні; освіта вища або незакінчена вища; висока орієнтованість на результат; здатність працювати в інтенсивному режимі; самостійність в рішенні задач; бажання навчатися та розвиватися; вміння працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно. |
розробка та підтримка програмного забезпечення на базі 1С: Підприємство 8 та BAS; взаємодія з нашими консультантами для вирішення потреб клієнтів; конфігурація інформаційних систем. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; можливість професійного розвитку та навчання; дружній колектив; цікаві проєкти та завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Файервуд |
|
збільшення продажів; пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, робота з поточними клієнтами); моніторинг ринку (попит, пропозиція, ціни); розробка комерційних пропозицій; укладення та супровід договорів. |
робота, що дозволяє просувати свої ідеї та приймати рішення; дружній колектив; всі можливості для професійного росту; графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Сантехпростір |
досвід роботи у продажах; вміння знайти індивідуальний підхід до покупця; орієнтація на досягнення результату; вміння спілкуватися; бажання розвиватися, заробляти та швидко навчатися. |
складання комерційних пропозицій; прийом та обробка вхідних дзвінків; робота з клієнтом по телефону; допомога клієнтам у виборі продукції; робота з первинною документацією; участь при замовленні товару у постачальників; виконання поставленого плану та завдань; пошук та залучення нових клієнтів. |
стабільний щомісячний дохід; графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб 09:00—16:00 (плаваючий вихідний); нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді; розвиток у сфері продажу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з фінансового обліку |
ВМ Техніка |
аналітичне мислення та вміння працювати з великими масивами інформації; уважність до деталей; відповідальність; уміння чути та надавати зворотній зв’язок; досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк ,Word,Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни). |
здійснення операцій по прийому, обліку, видачі та зберіганні грошових коштів і цінних паперів з обов’язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження; отримання за оформленими відповідно до встановленого порядку документам грошові кошти або оформлення їх для отримання безготівковим шляхом в установах банку для виплати робітникам заробітної плати, оплати відряджень і інших витрат; ведення на основі прибуткових і витратних документів касової книги, звіряння фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком; складання касової звітності; здійснення операцій, пов’язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу підприємства, зберігання всіх прийнятих цінностей; здійснення готівкових розрахунків в установленому порядку з організаціями та фізичними особами при оплаті робіт і послуг підприємства; виведення залишків грошових коштів у касі підприємства та передача головному бухглтеру підприємства звіт касира, разом з прибутковими касовими ордерами і видатковими документами під підпис особи, яка здійсює контроль за введення касових операцій; ведення операції з обліку банківських операцій; забезпечення відображення даних операцій в розрізі контрагентів по рахунках 30,31,33 в програмі 1с7.7 та с8.2; оприбуткування товарно матеріальних цінностей; списання відповідно норм; виведення залишків, введення залишків по запасах; веденя оборотно-сальдової відомості по субрахунках бухгалтерського обліку.рахунок 20 «виробничі запаси», рахунок 22 «малоцінні та швидкозношувальні предмети; участь у проведенні інвентаризації тмц та швидкозношувальних предметів; звірка з контрагентами з розрахунків по придбанню ТМЦ. |
офіційне працевлаштування; оплата послуг зв’язку; комфортне робоче місце (особистий кабінет); 5-ти денний робочий тиждень 09:00—17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Науково-вробниче об'єднення Мірта-Парафармацевтика |
грамотне мовлення; вміння вести переговори та переконувати; вміння працювати в 1С (Торгівля та склад) та в офісних додатках; наявність ПК із встановленими програмами Anydesk та Skype, доступ до інтернету. |
виконання планових показників (KPI); робота з «робочими» та «потенційними» клієнтами; розширення клієнтської бази територією України (проведення переговорів, укладання договорів); управління та контроль дебіторської заборгованості; оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів. |
стажування 5 днів (дистанційно); випробовувальний термін: від 1 до 3 місяців (оплачуваний); офіційне працевлаштування; режим роботи: 5/2, з 09:00 до 18:00; о 09:30 «планерка», щодня по Skype. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку |
Terminus |
вища освіта в галузі бухгалтерського обліку; знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; висока відповідальність та уважність до деталей, комунікабельність та здатність працювати в команді; з досвідом роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді. |
підготовка звітності по заробітній платі; розрахунок заробітної плати; оподаткування заробітної плати. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість професійного розвитку; кар'єрне зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Bushe |
бажання навчатися і зростати в своїй професії; відповідальність та уважність до деталей; готовність працювати в змінному графіку; здатність працювати у команді та спілкуватися з колегами; досвід роботи (буде перевагою). |
випікання хліба та інших хлібобулочних виробів; дотримання технологій компанії; слідкування за зберіганням та якістю продукції. |
позмінний графік роботи: 3/3 дні з 07:00 до 19:00; робота в стабільній компанії з високою репутацією; гідна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри; приємна атмосфера та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Шаурміст, кухар шаурми |
Шаурмішка |
бажання працювати в галузі харчування; відповідальність і уважність у роботі; швидкість та точність при виконанні замовлень; готовність працювати в змінах і вихідні дні; бажання розвиватися у цій галузі. |
приготування шаурми та інших страв згідно з рецептами компанії приготування згідно тех-карт; дотримання правил санітарної гігієни під час роботи на кухні; виконання інших завдань, пов’язаних з роботою на закладі. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Су-шеф |
Ресторан Острів |
досвід роботи від 1-го року у цій сфері; досвід управління процесами кухні; знання технологій роботи з сучасним кухонним устаткуванням; активна життєва позиція; старанність; порядність; охайність; високий рівень самоорганізації і відповідальності. |
контроль прийому товару та якості продуктів харчування; контроль приготування та видачі страв кухарями; організація виробничого процесу; формування команди; складання та контроль графіка роботи персоналу; дотримання санітарних норм, контроль чистоти кухні; робота за чек-листами; виконання завдань шеф-кухаря. |
заклад знаходиться біля ТРЦ Мегамолл вул.600-річчя 17-Е; відкрита кухня; графік роботи: 08:00−22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель (імпорт) |
Промавтоматика Вінниця |
досвід роботи менеджером із закупівель імпорту; знання 1С, впевнений користувач пакету Microsoft Office (Word, Excel); знання англійської мови (бажано); відмінні організаційні здібності; вміння працювати з великими обсягами інформації; аналітичне мислення. |
|
позитивний моральний клімат колективу; цікаві та круті проєкти; офіційне працевлаштування; цікава корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво; team building-и; стабільний графік; кар'єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інспектор відділу кадрів |
ФОП Лебедєва В.Г. |
досвід роботи інспектором з кадрів або бухгалтером чи юридична освіта; знання КЗпП України та інших законодавчих актів (відстеження змін в законодавстві); знання кадрового документообігу; впевнений користувач ПК: MS Excel, 1С; вміння працювати з великим обсягом інформації та в режимі багатозадачності; грамотна усна і письмова мова, уважність до деталей. |
ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, переведення, звільнення; оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок; облік щорічних та додаткових відпусток співробітників (своєчасна подача для нарахування бухгалтерією); формування особистих справ; ведення журналів реєстрацій кадрових наказів (за основним складом, відпустки); ведення штатного розкладу та внесення змін; складання графіка відпусток; ведення кадрового обліку в інформаційній системі 1С 8.3. |
перспективна робота у масштабній національній компанії; широкі можливості для професійного розвитку і кар'єрного росту; графік роботи: Пн — Пт з 08:30 до 18:30; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП; конкурентний рівень заробітної плати (визначається індивідуально за результатом співбесіди); комфортні умови праці в дружньому колективі професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу у Калинівку |
Terminus |
активність життєвої позиції та бажання розвиватись у напрямку HR; досвід роботи від 1-го року у колективах 30−300 осіб (буде перевагою); високий рівень комунікації, структурний підхід до роботи, повага до різних категорій працівників; активний користувач Google документами. |
формування профілю кандидата, опису вакансій на різні посади; розміщення вакансій на різних job-каналах; планування, контроль та аналіз використання бюджету по вакансіях; пошук, підбір та адаптація персоналу в усіх відділах (переважно виробничий персонал); формування кадрового резерву; внесенням змін до посадової інструкції, функціональних обов’язків та мотивації; звітування про свою роботу та результати. |
робота у великій виробничій компанії з чисельністю до 300 осіб; цікаві завдання для твого професійного розвитку; стабільні виплати заробітної плати; сучасний та комфортний офіс в м. Калинівка; подарунки на свята та корпоративні заходи; швидка та комфортна доставка до/від місця роботи, якщо ти проживаєш у Вінниці; адекватне керівництво, гарний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
B2B Менеджер з продажів |
Консалтингова компанія «Adjutor» |
впевнений користувач ПК (MS Word, MS Power Point, MS Excel, Google Workspace). грамотне професійне спілкування, навички ведення ділових переговорів усно та в листуванні; дисциплінованість та відповідальність, дотримання командних правил та бізнес-процесів; гнучке мислення, вміння адаптуватись під клієнта, звʼясовувати його потреби; робота на результат, наполегливість; доведення справ до кінця; вміння навчатись.
|
організація продажів відповідно до стратегії та методології продажів компанії (робота з новими клієнтами); ведення переговорів з клієнтами, консультування; упорядкування пропозицій для клієнтів (специфікації, комерційні пропозиції, формування договорів); укладання договорів; звітність щодо планів продажу та ключових показників; аналіз результатів та вдосконалення своєї роботи. |
зручний графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30; оплачувані відпустка та лікарняні; прокачка твого досвіду та вмінь; постійна підтримка всередині компанії; лояльне керівництво; дружне та тепле комʼюніті компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Headway Global |
організованість; вміння знаходити спільну мову з людьми; швидке та ефективне закриття угод. |
дзвінки кандидатам, які відгукнулись на вакансію; проведення співбесід та доведення кандидата до керівника; закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групових співбесід з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі; робота в суперзручній CRM — системі; робота з холодною базою кандидатів та ведення їх до співбесіди. |
зручний графік роботи: з 11:00 до 19:30 – робочі; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; офіс у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з інтернетом, завдяки старлінкам; є п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну зону; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії, де можна отримати доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент керівника |
Магія Ранку |
оперативність; наявність талантів. |
підготовка зустрічей, переговорів, нарад та презентацій; забезпечення технічної частини для відео- та аудіо конференцій; розсилка повідомлень та запрошень учасникам заходів; ведення протоколів зустрічей та надання підсумків учасникам переговорів; супроводження керівника на зустрічах, поїздках та перемовинах; управління співробітниками та контроль виконання завдань; керування окремими бізнес-процесами; представлення керівника на ділових заходах; складання технічного завдання на пости/презентації; присутність на тренінгах та івентах магії ранку. |
навчання / менторські програми / можливість участі у всіх заходах клубу; крута команда, яка створює сильний продукт; неформальна складова: відпочинок / корпоративи / подорожі на стратегічні сесії; можливість офіційного працевлаштування; стабільність та надійність; нагода отримати швидкий кар'єрний ріст; повноцінний робочий день: з Пн по Пт з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |