Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу автозапчастин

Cвіт Маніпуляторів

знання пристрою автомобіля, вміння працювати з оригінальними каталогами;

знання 1С (CarStore) та MS Office, грамотна мова;

досвід роботи від 1-го року,;

вміння продавати, спілкуватися із клієнтами.

робота в офісі;

прийом та обробка телефонних замовлень, зворотній зв’язок з клієнтами;

підбір автозапчастин за оригінальними електронними каталогами;

замовлення необхідних запчастин у постачальників.

графік з Пн-Пт з 09:00−18:00, сб 10:00—15:00;

виплата заробітної плати регулярно та без затримок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор магазина

Just Casta

грамотна усна та письмова мова;

вміння швидко навчатися та працювати в команді.

зустріч та консультація клієнтів;

збір та підготовка товарів до відправлення;

підтримка порядку в торговому залі;

ведення документації та звітів.

можливість кар'єрного росту в компанії;

навчання та підтримка від команди професіоналів;

дружній та творчий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант, представник постачальника

ТМ Hopfen

вміння ефективно комунікувати та будувати відносини з клієнтами;

бажання працювати в команді та досягати поставлених цілей;

вміння працювати з касовим апаратом та здійснювати касові операції;

вміння ефективно організовувати свій робочий час;

бажання навчатися та розвиватися у сфері продажів.

продаж продукції компанії у магазині;

консультування клієнтів та надання інформації щодо властивостей та переваг товарів;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

ведення касових операцій та контроль за складом товару;

підтримка чистоти та порядку на робочому місці.

конкурентна заробітна плата та система премій;

робота у стабільній компанії зі зростаючим попитом на продукцію;

можливість професійного розвитку та зростання у кар'єрному шляху;

дружня та підтримуюча робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Office and computer support administrator

Headway Global

досвід у збиранні, розборці, ремонтуванні ПК, ноутбуків та вміння визначити поломку;

розуміння у налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботі з провайдерами;

досвід у веденні обліку робочих моментів та обладнання;

досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції;

вміння оперативно реагувати на запити офісу.

надання підтримки користувачам компанії та консультації по роботі з корпоративним ПO;

налаштування та здійснення моніторингу серверних систем;

проведення модульних ремонтів, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки;

проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів;

підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК та цією сферою);

організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу;

організація та контроль закупівель витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності;

організація та контроль закупівель продовольчої продукції;

проведення ремонтів електрики (за потребою).

 

Відправити резюме можна запосиланням:

Помічник менеджера з продажу авто (гарячі звернення)

ФОП Сліщенко Ю.О.

енергійність та вмотивованість;

бажання розвиватися у сфері продажу.

ведення телефонних переговорів з клієнтами;

підбір автомобілів на страхових аукціонах США згідно за запитом клієнта;

ведення CRM-систему.

зручний графік роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00 в офісі;

затишний та сучасний офіс з усіма необхідними умовами для комфортної та безперебійної роботи;

прозора система мотивації та бонусів, що сприяє вашій особистій успішності;

використання CRM-системи для оптимізації робочих процесів;

розвиток комунікативних навичок та навичок ведення продажів;

велика кількість теплих заявок, робота з теплою базою клієнтів;

високий рівень довіри клієнтів до компанії та робота з VIP-клієнтами;

робота у молодій команді з чітким розподілом обов’язків.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

O.L.KAR.

організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми;

здібності до навчання;

цілеспрямованість;

ініціативність;

висока працездатність;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Headway.Global

 

дзвінки кандидатам, які відгукнулись на вакансію;

проведення співбесід та доведення кандидата до керівника;

закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії;

проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групових співбесід з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі;

робота холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди.

зручний графік роботи: з 11:00 по 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір);

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії;

доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту;

корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи);

різноманітні заходи навіть у воєнний час, різноманітні пікніки, книжковий клуб, зустрічі та підтримка один одного.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з фінансового обліку

ВМ Техніка

аналітичне мислення та вміння працювати з великими масивами інформації;

уважність до деталей;

відповідальність;

уміння чути та надавати зворотній зв’язок;

досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк,MS Word, MS Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

здійснення операцій по прийому, обліку, видачі та зберіганню грошових коштів і цінних паперів з обов’язковим дотриманням правил;

отримання за оформленими відповідно до встановленого порядку документами грошові кошти або оформлення їх для отримання безготівковим шляхом в установах банку для виплати робітникам заробітну плату, оплата відряджень і інших витрат;

ведення на основі прибуткових і витратних документів касову книгу, звірка фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком;

складення касової звітності;

здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу підприємства, зберігання всіх прийнятих цінностей;

щоденно в кінці робочого дня виведення залишків грошових коштів у касі підприємства та передання головному бухгалтеру підприємства звіту касира разом з прибутковими касовими ордерами і видатковими документами під підпис особи, яка здійснює контроль за веденням касових операцій;

здійснення готівкових розрахунків в установленому порядку з організаціями та фізичними особами при оплаті робіт і послуг підприємства.

офіційне працевлаштування;

оплата послуг зв’язку;

комфортне робоче місце (особистий кабінет);

5 денний робочий тиждень 09:00—17:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар фаст-фуду

МХП, агроіндустріальний холдинг

медична книжка;

знання касової дисципліни.

 

приготування страв fast food;

дотримання стандартів обслуговування покупців;

дотримання санітарно-гігієнічних норм;

обслуговування на касі покупців.

офіційне працевлаштування;

стабільна заробітна плата;

зручне розташування магазинів;

якісний спец.одяг;

зручний графік роботи;

харчування за пільговими умовами.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ФОП Макейкін В.В.

висока комунікативна та переговірна здібності;

навички ведення переговорів та укладання угод;

бажання досягати поставлених цілей та результативність в роботі;

досвід у сфері продажів буде перевагою, але готові взяти без досвіду;

рівень освіти: незакінчена вища;

впевнений користувач ПК та програмного забезпечення (MS Office).

активний пошук нових клієнтів та партнерів для розширення клієнтської бази;

проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання угод;

забезпечення підтримки інформаційних запитів від клієнтів;

ведення документації з продажу та створення звітів про продажі;

підтримка відносин з існуючими клієнтами та партнерами.

конкурентна заробітна плата та система бонусів за досягнення поставлених цілей;

можливість професійного зростання та розвитку у молодій та динамічній компанії;

дружній та професійний колектив;

графік роботи: з 09:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Репетитор англійської мови

AntiSchool Online

досвід спілкування, постійний розвиток у своїй професії, а головне — бажання допомогти людям заговорити англійською, а не просто вивчати правила;

класна розмовна англійська;

досвід спілкування та роботи з іноземцями, практики за кордоном;

бажання брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проєкту;

розуміння важливості роботи з слухачами над розмовними скілами та подолання розмовного барʼєру;

бажання розвиватись як викладач.

проведення занять на сучасній інтерактивній платформі.

карʼєрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ФОП Яремчук С.М.

відповідальність;

досвідченість;

цілеспрямованість;

врівноваженість;

порядність та чесність;

знання ділового етикету та літературної української мови.

планування, контроль, координація роботи водіїв та транспортних засобів на підприємстві;

прийом транспортних замовлень;

встановлення графіку перевезень відповідно до чинного регламенту, передача замовлень водіям та координування роботи водіїв та автопарку.

робота в просторому офісі разом з дружнім колективом;

графік роботи з 09:00 до 18:00;

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер ПДВ

Thrash! Траш!

вища освіта;

знання Податкового кодексу України щодо ПДВ;

теоретичні та практичні знання бухгалтерського та податкового обліку;

знання порядку документообігу;

впевнений користувач ПК (MS Excel);

вміння працювати з великим обсягом інформації.

облік операцій із ПДВ;

аналіз даних з рахунків ПДВ;

контроль реєстрації податкових накладних;

реєстрація розрахунків коригування.

оформлення та соціальні пільги згідно законодавства України;

офіційна заробітна плата;

турботливі колеги;

гібридний графік роботи з Пн по Пт, 09:00—18:00;

медичне страхування.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики, диспетчер

ФОП Белоус А.Ю.

досвід роботи у сфері транспортних послуг буде перевагою;

знання ПК на рівні користувача;

відповідальність, уважність та організованість;

грамотна усна та письмова мова.

організація та координація роботи водіїв та автопарку;

контроль за виконанням розкладу руху транспорту;

ведення документації та звітів.

офіційне працевлаштування згідно з законодавством України;

гнучкий графік роботи;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

робота у стабільній та надійній компанії;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

ТОВ Баядера Логістик

вміння вести переговори, робота із запереченнями;

комунікабельність, орієнтація на результат;

ініціативність, відповідальність.

виконання планових показників та пріоритетів;

забезпечення кількісної та якісної дистрибуції;

контроль дебіторської заборгованості;

основи мерчандайзингу.

стабільна робота та конкурентна ЗП;

офіційне працевлаштування;

навчання та кар'єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Гастро-бар Монтерей

досвід роботи від 1-го року;

вміння працювати у команді та дотримання строгих стандартів якості.

підготовка продуктів для приготування страв;

приготування страв згідно з калькуляційними картами та вимогами закладу;

дотримання стандартів якості та безпеки під час готування;

контроль за запасами продуктів та необхідністю їх замовлення;

підтримання чистоти та порядку на кухні.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з контролю якості обслуговування

Dnipro-M

грамотна розмовна українська;

грамота письмова українська та російська;

багатозадачність;

вміння працювати і орієнтуватись у великому обсязі інформації;

критичне та аналітичне мислення;

комунікабельність;

уважність до деталей;

уміння відцифровувати результати моніторингу та на його основі формувати рекомендації.

перевірка та аналіз різних каналів комунікації на основі актуальних форм оцінок і стандартів роботи;

надання якісного зворотного зв’язку менеджерам, що ґрунтується на результатах перевірки, формування індивідуального рішення виявлених проблематик, яке впливатиме на рівень якості подальших комунікацій;

своєчасна та змістовна обробка апеляцій, що були надані менеджерами;

створення та проведення атестацій;

ведення щотижневої та щомісячної звітності.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, 2 вихідних — субота та неділя;

реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту;

робота в молодій команді і комфортабельному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен на Буковель

Холдинг Cartel

людяність;

привітність;

пунктуальність.

контроль і підготовка бару до обслуговування;

підготовка посуду для напоїв;

проведення інвентаризації барного посуду;

приготування алкогольних та безалкогольних напоїв згідно стандартів.

постійна або сезонна робота;

гідна заробітна плата;

смачне харчування;

компенсація житла;

робота в дружній та молодій команді;

навчання та корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД

ФОП Бенкалюк О.Є.

досвід роботи у ЗЕД (експортні операції);

знання англійської мови на рівні Аdvanced;

впевнений користувач ПК та Internet;

досвід роботи з документами необхідної для зовнішньоекономічної діяльності (договори, інвойси, специфікаціїї, сертифікати та інші);

етикет ділового спілкування та ведення переговорів;

особисті якості: активність, наполегливість, націленість на результат, комунікабельність, стресостійкість.

пошук та залучення нових клієнтів;

робота з існуючою базою клієнтів;

організація зустрічей, ведення переговорів, листування з потенційними та діючими клієнтами;

укладання договорів, підготовка всіх необхідних документів для експорту товару;

супровід клієнта на всіх етапах співпраці.

офіційне працевлаштування;

особистий та професійний розвиток;

конкурентна та своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

ТВ ТОВ Південний Буг

стаж роботи пекарем не менше 1-го року.

дотримання санітарних норм, знання технологічних карт, чітке їх виконання і дотримання;

дотримання правил внутрішнього розпорядку.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

ФОП Мішук А.В.

відсутність шкідливих звичок;

вік від 21-го року;

досвід роботи.

прийом та видача замовлень;

розрахунок гостей;

приговування кави на професійному кавовому апараті.

п’ятиденний робочий графік з 08:30 до 20:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

MobiPrint.com.ua

успішні кейси запуску та розвитку бренду у соцмережах;

навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів;

розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу;

вміння працювати з актуальними темами та трендами;

активна життєва позиція;

генерування цікавих ідей по контенту;

вчасне виконання задач.

ведення сторінки Instagram та Tik Ток (зовнішній вигляд, контент);

створення фото/відео контенту (фото-, відеозйомка, монтаж);

створення та підтримка контент-стратегії;

створення та підтримка контент-плану;

взаємодія з блогерами.

офіційне працевлаштування;

знижка 40% на продукцію компанії;

кар'єрний ріст від стажера до керівника напрямку за 12 місяців;

постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії);

часткова або повна оплата навчання в топових тренерів;

веселі корпоративи щомісяця, з піцца-паті, настільними іграми та чемпіонатами в PS;

комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною;

кухня зі смаколиками та кавою;

подарунки на свята від компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Gift UP

досвід в продажах від 1-го року;

вміння користуватись Google-таблицями;

бажання досягати високих результатів і професійно розвиватись.

консультування клієнтів;

ведення звітності в CRM-системі і контроль оплати;

ведення таблиць.

комфортний та зручний офіс на Поділлі, де завжди тепло, світло та крута робоча атмосфера;

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати позмінно;

навчання за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено;

повна зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

HEF

любов до своєї справи;

робота на результат;

досвід роботи в закладах громадського харчування;

відповідальність та вміння працювати з командою закладу;

охайність та вихованість.

дотримання технологічного процесу під час приготування;

якісне та своєчасне приготування і видача страв;

дотримання санітарно-гігієнічних норм;

проведення інвентаризації.

графік роботи з 09:00 до 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з регіонального розвитку

Goodwin

організаторські та лідерські якості;

комунікабельність, позитивне мислення, доброзичливість і відкритість;

відповідальність та чесність;

віра в себе та свої сили;

бажання вчитися і розвиватися.

розвиток дилерських продажів у місті та області проживання;

відрядження у сусідні області;

ведення клієнтської бази;

переговори з клієнтами і контроль дебіторської заборгованості;

просування торгової марки підприємства у регіонах;

формування бази забудовнікив та будівельних компаній, залучення до співпраці;

контроль за ефектівнистю продажів у регіоні.

графік роботи: 5/2, Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

повна зайнятість;

компенсаційний пакет (ПММ, амортизація автомобіля, мобільний зв’язок, проживання у відрядженні);

перспектива кар'єрного росту до керівника філії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник відділу продажів

Партнер-ДК

ефективне управління командою;

постановка завдань, їх контроль виконання;

навчання, менторство;

розвиток команди;

підтримання позитивного клімату;

досвід роботи в дистрибуції продовольчої/непродовольчої групи товарів на посаді супервайзера, територіального, регіонального менеджера;

лідерські якості, вміння вести за собою команду;

націленість на результат, відповідальність за досягнення/недосягнення цілей команди;

високий рівень самостійності в прийнятті рішень;

розвинуті управлінські навички;

навички роботи в 1С, впевнений користувач MS Exсel;

аналітичні здібності;

вміння навчати та розвивати команду;

вміння оцінювати тенденції ринку, прогнозувати продажі;

системний підхід.

виконання плану продажів по філії;

виконання стратегічних цілей компанії;

планування маршрутів;

розвиток брендів, забезпечення представленості;

розширення клієнтської бази компанії;

виконання плану постачальників;

проведення переговорів з клієнтами компанії.

професійний розвиток;

постійне навчання, корпоративні тренінги, тімбілдинги, різні event-заходи, доступ до корпоративної бібліотеки.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (В2В)

Ромус

орієнтованість виключно на результат;

вміння відповідати за власні результати.

формування та ведення клієнтської бази;

планування та організація продажу на закріпленій території;

ведення переговорів та укладення договорів;

виконання плану продажів;

здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості;

комунікація з відділами продажу, постачання, складом та логістикою;

звітність по результатах праці.

робота в престижній компанії, яка активно розвивається;

цікаві завдання та мега крута команда професіоналів;

стабільна оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу;

робочий графік: з Пн по Пт, з 09:00−18:00;

корпоративне навчання для професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням: