Вакансії для студентів і випускників станом на 20.07.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу автозапчастин |
Cвіт Маніпуляторів |
знання пристрою автомобіля, вміння працювати з оригінальними каталогами; знання 1С (CarStore) та MS Office, грамотна мова; досвід роботи від 1-го року,; вміння продавати, спілкуватися із клієнтами. |
робота в офісі; прийом та обробка телефонних замовлень, зворотній зв’язок з клієнтами; підбір автозапчастин за оригінальними електронними каталогами; замовлення необхідних запчастин у постачальників. |
графік з Пн-Пт з 09:00−18:00, сб 10:00—15:00; виплата заробітної плати регулярно та без затримок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазина |
Just Casta |
грамотна усна та письмова мова; вміння швидко навчатися та працювати в команді. |
зустріч та консультація клієнтів; збір та підготовка товарів до відправлення; підтримка порядку в торговому залі; ведення документації та звітів. |
можливість кар'єрного росту в компанії; навчання та підтримка від команди професіоналів; дружній та творчий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант, представник постачальника |
ТМ Hopfen |
вміння ефективно комунікувати та будувати відносини з клієнтами; бажання працювати в команді та досягати поставлених цілей; вміння працювати з касовим апаратом та здійснювати касові операції; вміння ефективно організовувати свій робочий час; бажання навчатися та розвиватися у сфері продажів. |
продаж продукції компанії у магазині; консультування клієнтів та надання інформації щодо властивостей та переваг товарів; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; ведення касових операцій та контроль за складом товару; підтримка чистоти та порядку на робочому місці. |
конкурентна заробітна плата та система премій; робота у стабільній компанії зі зростаючим попитом на продукцію; можливість професійного розвитку та зростання у кар'єрному шляху; дружня та підтримуюча робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Office and computer support administrator |
Headway Global |
досвід у збиранні, розборці, ремонтуванні ПК, ноутбуків та вміння визначити поломку; розуміння у налаштуванні Інтернету, WI-FI, роботі з провайдерами; досвід у веденні обліку робочих моментів та обладнання; досвід роботи з постачальниками й замовленням продукції; вміння оперативно реагувати на запити офісу. |
надання підтримки користувачам компанії та консультації по роботі з корпоративним ПO; налаштування та здійснення моніторингу серверних систем; проведення модульних ремонтів, модернізації ПК, очищення комп’ютерної техніки; проведення обслуговування офісної техніки та виконання дрібних побутових ремонтів; підготовка робочих місць для нових працівників, допомога працівникам з їхніми проблемами (тільки пов’язаних із ПК та цією сферою); організація порядку щодо адміністративно-господарської частини офісу; організація та контроль закупівель витратних матеріалів, інструментів та техніки, необхідних для здійснення адміністративно-господарської діяльності; організація та контроль закупівель продовольчої продукції; проведення ремонтів електрики (за потребою). |
|
Відправити резюме можна запосиланням: |
Помічник менеджера з продажу авто (гарячі звернення) |
ФОП Сліщенко Ю.О. |
енергійність та вмотивованість; бажання розвиватися у сфері продажу. |
ведення телефонних переговорів з клієнтами; підбір автомобілів на страхових аукціонах США згідно за запитом клієнта; ведення CRM-систему. |
зручний графік роботи: понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00 в офісі; затишний та сучасний офіс з усіма необхідними умовами для комфортної та безперебійної роботи; прозора система мотивації та бонусів, що сприяє вашій особистій успішності; використання CRM-системи для оптимізації робочих процесів; розвиток комунікативних навичок та навичок ведення продажів; велика кількість теплих заявок, робота з теплою базою клієнтів; високий рівень довіри клієнтів до компанії та робота з VIP-клієнтами; робота у молодій команді з чітким розподілом обов’язків. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Headway.Global |
|
дзвінки кандидатам, які відгукнулись на вакансію; проведення співбесід та доведення кандидата до керівника; закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групових співбесід з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі; робота холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
зручний графік роботи: з 11:00 по 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір); офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії; доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту; корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи); різноманітні заходи навіть у воєнний час, різноманітні пікніки, книжковий клуб, зустрічі та підтримка один одного. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з фінансового обліку |
ВМ Техніка |
аналітичне мислення та вміння працювати з великими масивами інформації; уважність до деталей; відповідальність; уміння чути та надавати зворотній зв’язок; досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк,MS Word, MS Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни). |
здійснення операцій по прийому, обліку, видачі та зберіганню грошових коштів і цінних паперів з обов’язковим дотриманням правил; отримання за оформленими відповідно до встановленого порядку документами грошові кошти або оформлення їх для отримання безготівковим шляхом в установах банку для виплати робітникам заробітну плату, оплата відряджень і інших витрат; ведення на основі прибуткових і витратних документів касову книгу, звірка фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком; складення касової звітності; здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу підприємства, зберігання всіх прийнятих цінностей; щоденно в кінці робочого дня виведення залишків грошових коштів у касі підприємства та передання головному бухгалтеру підприємства звіту касира разом з прибутковими касовими ордерами і видатковими документами під підпис особи, яка здійснює контроль за веденням касових операцій; здійснення готівкових розрахунків в установленому порядку з організаціями та фізичними особами при оплаті робіт і послуг підприємства. |
офіційне працевлаштування; оплата послуг зв’язку; комфортне робоче місце (особистий кабінет); 5 денний робочий тиждень 09:00—17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар фаст-фуду |
МХП, агроіндустріальний холдинг |
медична книжка; знання касової дисципліни.
|
приготування страв fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування на касі покупців. |
офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; зручне розташування магазинів; якісний спец.одяг; зручний графік роботи; харчування за пільговими умовами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Макейкін В.В. |
висока комунікативна та переговірна здібності; навички ведення переговорів та укладання угод; бажання досягати поставлених цілей та результативність в роботі; досвід у сфері продажів буде перевагою, але готові взяти без досвіду; рівень освіти: незакінчена вища; впевнений користувач ПК та програмного забезпечення (MS Office). |
активний пошук нових клієнтів та партнерів для розширення клієнтської бази; проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання угод; забезпечення підтримки інформаційних запитів від клієнтів; ведення документації з продажу та створення звітів про продажі; підтримка відносин з існуючими клієнтами та партнерами. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів за досягнення поставлених цілей; можливість професійного зростання та розвитку у молодій та динамічній компанії; дружній та професійний колектив; графік роботи: з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Репетитор англійської мови |
AntiSchool Online |
досвід спілкування, постійний розвиток у своїй професії, а головне — бажання допомогти людям заговорити англійською, а не просто вивчати правила; класна розмовна англійська; досвід спілкування та роботи з іноземцями, практики за кордоном; бажання брати участь у розвитку креативного, нестандартного та унікального проєкту; розуміння важливості роботи з слухачами над розмовними скілами та подолання розмовного барʼєру; бажання розвиватись як викладач. |
проведення занять на сучасній інтерактивній платформі. |
карʼєрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ФОП Яремчук С.М. |
відповідальність; досвідченість; цілеспрямованість; врівноваженість; порядність та чесність; знання ділового етикету та літературної української мови. |
планування, контроль, координація роботи водіїв та транспортних засобів на підприємстві; прийом транспортних замовлень; встановлення графіку перевезень відповідно до чинного регламенту, передача замовлень водіям та координування роботи водіїв та автопарку. |
робота в просторому офісі разом з дружнім колективом; графік роботи з 09:00 до 18:00; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер ПДВ |
Thrash! Траш! |
вища освіта; знання Податкового кодексу України щодо ПДВ; теоретичні та практичні знання бухгалтерського та податкового обліку; знання порядку документообігу; впевнений користувач ПК (MS Excel); вміння працювати з великим обсягом інформації. |
облік операцій із ПДВ; аналіз даних з рахунків ПДВ; контроль реєстрації податкових накладних; реєстрація розрахунків коригування. |
оформлення та соціальні пільги згідно законодавства України; офіційна заробітна плата; турботливі колеги; гібридний графік роботи з Пн по Пт, 09:00—18:00; медичне страхування.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики, диспетчер |
ФОП Белоус А.Ю. |
досвід роботи у сфері транспортних послуг буде перевагою; знання ПК на рівні користувача; відповідальність, уважність та організованість; грамотна усна та письмова мова. |
організація та координація роботи водіїв та автопарку; контроль за виконанням розкладу руху транспорту; ведення документації та звітів. |
офіційне працевлаштування згідно з законодавством України; гнучкий графік роботи; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; робота у стабільній та надійній компанії; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТОВ Баядера Логістик |
вміння вести переговори, робота із запереченнями; комунікабельність, орієнтація на результат; ініціативність, відповідальність. |
виконання планових показників та пріоритетів; забезпечення кількісної та якісної дистрибуції; контроль дебіторської заборгованості; основи мерчандайзингу. |
стабільна робота та конкурентна ЗП; офіційне працевлаштування; навчання та кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Гастро-бар Монтерей |
досвід роботи від 1-го року; вміння працювати у команді та дотримання строгих стандартів якості. |
підготовка продуктів для приготування страв; приготування страв згідно з калькуляційними картами та вимогами закладу; дотримання стандартів якості та безпеки під час готування; контроль за запасами продуктів та необхідністю їх замовлення; підтримання чистоти та порядку на кухні. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з контролю якості обслуговування |
Dnipro-M |
грамотна розмовна українська; грамота письмова українська та російська; багатозадачність; вміння працювати і орієнтуватись у великому обсязі інформації; критичне та аналітичне мислення; комунікабельність; уважність до деталей; уміння відцифровувати результати моніторингу та на його основі формувати рекомендації. |
перевірка та аналіз різних каналів комунікації на основі актуальних форм оцінок і стандартів роботи; надання якісного зворотного зв’язку менеджерам, що ґрунтується на результатах перевірки, формування індивідуального рішення виявлених проблематик, яке впливатиме на рівень якості подальших комунікацій; своєчасна та змістовна обробка апеляцій, що були надані менеджерами; створення та проведення атестацій; ведення щотижневої та щомісячної звітності. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, 2 вихідних — субота та неділя; реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту; робота в молодій команді і комфортабельному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен на Буковель |
Холдинг Cartel |
людяність; привітність; пунктуальність. |
контроль і підготовка бару до обслуговування; підготовка посуду для напоїв; проведення інвентаризації барного посуду; приготування алкогольних та безалкогольних напоїв згідно стандартів. |
постійна або сезонна робота; гідна заробітна плата; смачне харчування; компенсація житла; робота в дружній та молодій команді; навчання та корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
ФОП Бенкалюк О.Є. |
досвід роботи у ЗЕД (експортні операції); знання англійської мови на рівні Аdvanced; впевнений користувач ПК та Internet; досвід роботи з документами необхідної для зовнішньоекономічної діяльності (договори, інвойси, специфікаціїї, сертифікати та інші); етикет ділового спілкування та ведення переговорів; особисті якості: активність, наполегливість, націленість на результат, комунікабельність, стресостійкість. |
пошук та залучення нових клієнтів; робота з існуючою базою клієнтів; організація зустрічей, ведення переговорів, листування з потенційними та діючими клієнтами; укладання договорів, підготовка всіх необхідних документів для експорту товару; супровід клієнта на всіх етапах співпраці. |
офіційне працевлаштування; особистий та професійний розвиток; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
ТВ ТОВ Південний Буг |
стаж роботи пекарем не менше 1-го року. |
дотримання санітарних норм, знання технологічних карт, чітке їх виконання і дотримання; дотримання правил внутрішнього розпорядку. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Мішук А.В. |
відсутність шкідливих звичок; вік від 21-го року; досвід роботи. |
прийом та видача замовлень; розрахунок гостей; приговування кави на професійному кавовому апараті. |
п’ятиденний робочий графік з 08:30 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
MobiPrint.com.ua |
успішні кейси запуску та розвитку бренду у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання цікавих текстів; розуміння SMM-стратегії та азів маркетингу; вміння працювати з актуальними темами та трендами; активна життєва позиція; генерування цікавих ідей по контенту; вчасне виконання задач. |
ведення сторінки Instagram та Tik Ток (зовнішній вигляд, контент); створення фото/відео контенту (фото-, відеозйомка, монтаж); створення та підтримка контент-стратегії; створення та підтримка контент-плану; взаємодія з блогерами. |
офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; кар'єрний ріст від стажера до керівника напрямку за 12 місяців; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата навчання в топових тренерів; веселі корпоративи щомісяця, з піцца-паті, настільними іграми та чемпіонатами в PS; комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Gift UP |
досвід в продажах від 1-го року; вміння користуватись Google-таблицями; бажання досягати високих результатів і професійно розвиватись. |
консультування клієнтів; ведення звітності в CRM-системі і контроль оплати; ведення таблиць. |
комфортний та зручний офіс на Поділлі, де завжди тепло, світло та крута робоча атмосфера; плаваючий графік роботи, з можливістю працювати позмінно; навчання за рахунок компанії; можливість працювати віддалено; повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
HEF |
любов до своєї справи; робота на результат; досвід роботи в закладах громадського харчування; відповідальність та вміння працювати з командою закладу; охайність та вихованість. |
дотримання технологічного процесу під час приготування; якісне та своєчасне приготування і видача страв; дотримання санітарно-гігієнічних норм; проведення інвентаризації. |
графік роботи з 09:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з регіонального розвитку |
Goodwin |
організаторські та лідерські якості; комунікабельність, позитивне мислення, доброзичливість і відкритість; відповідальність та чесність; віра в себе та свої сили; бажання вчитися і розвиватися. |
розвиток дилерських продажів у місті та області проживання; відрядження у сусідні області; ведення клієнтської бази; переговори з клієнтами і контроль дебіторської заборгованості; просування торгової марки підприємства у регіонах; формування бази забудовнікив та будівельних компаній, залучення до співпраці; контроль за ефектівнистю продажів у регіоні. |
графік роботи: 5/2, Пн-Пт з 09:00 до 18:00; повна зайнятість; компенсаційний пакет (ПММ, амортизація автомобіля, мобільний зв’язок, проживання у відрядженні); перспектива кар'єрного росту до керівника філії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник відділу продажів |
Партнер-ДК |
ефективне управління командою; постановка завдань, їх контроль виконання; навчання, менторство; розвиток команди; підтримання позитивного клімату; досвід роботи в дистрибуції продовольчої/непродовольчої групи товарів на посаді супервайзера, територіального, регіонального менеджера; лідерські якості, вміння вести за собою команду; націленість на результат, відповідальність за досягнення/недосягнення цілей команди; високий рівень самостійності в прийнятті рішень; розвинуті управлінські навички; навички роботи в 1С, впевнений користувач MS Exсel; аналітичні здібності; вміння навчати та розвивати команду; вміння оцінювати тенденції ринку, прогнозувати продажі; системний підхід. |
виконання плану продажів по філії; виконання стратегічних цілей компанії; планування маршрутів; розвиток брендів, забезпечення представленості; розширення клієнтської бази компанії; виконання плану постачальників; проведення переговорів з клієнтами компанії. |
професійний розвиток; постійне навчання, корпоративні тренінги, тімбілдинги, різні event-заходи, доступ до корпоративної бібліотеки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (В2В) |
Ромус |
орієнтованість виключно на результат; вміння відповідати за власні результати. |
формування та ведення клієнтської бази; планування та організація продажу на закріпленій території; ведення переговорів та укладення договорів; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; комунікація з відділами продажу, постачання, складом та логістикою; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; цікаві завдання та мега крута команда професіоналів; стабільна оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; робочий графік: з Пн по Пт, з 09:00−18:00; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |