Вакансії для студентів і випускників станом на 27.07.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Сушист |
Мережа ресторанів Файні Справи |
виготовлення страв на процесі «Суші» згідно технологічних карт. |
виготовлення продукції суші-процесу згідно технологічних карт та вимог головного технолога мережі; участь в розробці нових позицій. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з обліку автотранспорту |
ТОВ Хоум-Нет |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року (бажано досвід роботи в автотранспортній компанії); вища економічна освіта; досвід роботи з такими програмами, як: Microsoft Office, 1С, Віалон, УТП-8, КУП; здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації; високі комунікативні здібності; ініціативність, вміння працювати в команді; робота в режимі багатозадачності; позитивне відношення до життя. |
облік роботи автотранспорту за дорожніми листами, облік та списання ПММ та ремонтних робіт; облік договорів оренди автомобілів, списання запчастин та комплектуючих; облік автотранспорту придбання, амортизація, контроль роботи автотранспорту у системі Віалон; внесення даних в розділ автоматизованої системи обліку діяльності автотранспорту; внесення даних в систему обліку КУП (заявки на сплату за ПММ, робота з електронними кабінетами заправних організацій, слідкування за лімітами палива в кабінетах). |
стабільний та конкурентний дохід; соціальні гарантії та офіційне працевлаштування; страхування для всіх співробітників компанії; розвиток в оточенні професіоналів; комфортні та сучасні умови для роботи в офісі; цікаве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Провідний менеджер з компенсацій, пільг та організаційного розвитку |
Kness Group |
вища освіта (економіка, економічна кібернетика, менеджмент, управління персоналом); досвід роботи в напрямку пільг та компенсацій; високий рівень навичок роботи в MS Exсel та МS PowerPoint; досвід роботи в з ERP системою IT Enterprise, PowerBI (буде перевагою); вміння організувати процеси з отриманням результату в визначені терміни; навички планування та пріоритетності завдань, вміння працювати в умовах багатозадачності; системність, вміння структуровано мислити, аналізувати інформацію, увага до деталей, вміння розставляти пріоритети, наполегливість в досягненні результату; знання англійської мови на рівні Upper Intermediate. |
координація роботи провідних фахівців за напрямками C&B та організаційного розвитку; стратегічне планування персоналу; участь у формуванні організаційних структур та штатної чисельності на підставі сформованих бізнес-процесів та матриць RACI; формування пропозицій щодо виконання цілей по дотриманню ключових показників з чисельності та витрат на персонал за результатами аналізу виконання бюджетів витрат на персонал; участь у розробці, впровадженні та підтримці функціонування Політики пільг та компенсацій Групи компаній KNESS, участь у адаптації Політики до умов іноземних активів групи; розробка, впровадження та актуалізація положень про оплату праці та преміювання, в тому числі — на закордонних активах групи компаній KNESS; впровадження блоків ERP-системи (спільно з IT), що стосуються систем матеріальної мотивації, КРІ, оцінки персоналу (в частині, пов’язаній з пільгами та компенсаціями, зокрема, процес оплати праці); розробка та впровадження діджитал-систем комунікації співробітникам питань з оплати праці, показників преміювання, ключових показників ефективності, їх виконання та зв’язку з рівнем оплати; актуалізація та підтримка системи грейдування за методологією Hay Group та формування штатних розкладів; розробка та впровадження матриць перегляду заробітної плати на підставі оцінки ефективності персоналу, аналізу ринку, внутрішньої справедливості та бюджетів Групи; розробка, впровадження та актуалізація систем матеріальної мотивації персоналу в т.ч. тих, що пов’язані з результатами щорічного оцінювання персоналу; моделювання та аналіз ефективності систем матеріального стимулювання персоналу різного рівня, в тому числі — розробка та підтримка системи фіксації, моніторингу та обчислення ключових показників ефективності для різних категорій працівників; участь в процесі визначення ключових для компанії позицій та їх мотивації; обчислення вартості та ефективності, аналіз задоволеності внутрішніх клієнтів та аналіз у порівнянні з конкурентним ринком існуючого пакету пільг та компенсацій, розробка та розрахунок пропозицій щодо перегляду складових компенсаційного пакету. |
робота в успішній, активно розвиваючій та соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентоспроможна заробітна плата; оплачувана відпустка (28 календарних днів) та лікарняний; піклування про ваше здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; професійний та дружній колектив; перспектива кар'єрного росту та професійного розвитку; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; якщо є здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність, то можемо розглянути кандитата без досвіду роботи; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість. |
формування та випікання найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контролер відділу якості |
Торгтехніка, гофрокомбінат |
досвід роботи на виробництві (бажаний); знання програм MS Word, MS Excel; відповідальність, стресостійкість, уважність. |
|
офійне працевлаштування; дружній колектив; позмінний графік роботи (денні та нічні зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер call-центру |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів; допомога майбутнім учням, визначення своїх потреб в навчанні; робота в системі автодозвону; ознайомлення майбутніх учнів з нашим форматом навчання та акціями компанії. |
робота за вільним графіком в діапазоні з 09:00 до 21:00; вивчення англійської з найкрутішими викладачами з корпоративної знижкою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (В2В) |
Ромус |
екстравертність; наявність активної життєвої позиції; орієнтованість виключно на результат; вміння відповідати за власні результати та змога обґрунтувати чим саме ця посада тобі імпонує. |
формування та ведення клієнтської бази; планування та організація продажу на закріпленій території; ведення переговорів та укладення договорів; виконання плану продажів; здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості; комунікація з відділами продажу, постачання, складом та логістикою; звітність по результатах праці. |
робота в престижній компанії, яка активно розвивається; цікаві завдання та мега крута команда професіоналів; стабільна оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу; робочий графік: з Пн по Пт з 09:00 до 18:00; корпоративне навчання для професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу автомобілів |
Група компаній Автомир |
|
забезпечення виконання планових показників з продажу автомобілів та аксесуарів; планування участі у заходах по організації торгівлі автомобілями, проведення промо-акцій і рекламних компаній; активне залучення нових клієнтів, утримання існуючих; формування попиту на автомобілі, додаткове обладнання до них шляхом рекламних та маркетингових заходів; дотримання стандартів процесів продажу та обслуговування відвідувачів; здійснення економічного аналізу ділових угод, формування та подача звітності; проведення тест-драйвів клієнтам. |
офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні; висока З/П — рівень залежить від вашої професійності та результатів виконаних завдань; робочий графік в будні з 09:00 до 18:00, субота з 09:00 — 17:00; професійна команда, здатна вирішити будь-яку задачу; забезпечення професійного розвитоку; доступ до навчальних онлайн порталів, очних навчальних програм, в перспективі будете сертифікованим керівником відділу продажу компанії ГК «Автомир»; нові цікаві знайомства, корисні зв’язки, вдячні клієнти; допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях; насичене корпоративне життя та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар на мангал |
Вечорниці |
швидкість роботи; дотримання чистоти робочої зони і вашого зовнішнього вигляду; вміння працювати в команді; уміння працювати з продуктами; цілеспрямованість; відповідальність; здатність швидко навчатися; чесність. |
якісне виконання поставлених завдань; чітка, послідовна робота з технологічними картами. |
зручний графік роботи; безкоштовне житло; гідна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами (HoReCa) |
Auto Chemical Colors |
успішний досвід роботи в продажах; знання принципів продажів, вміння проводити переговори та презентації; здатність та бажання навчатися новому; наявність водійського посвідчення категорії B. |
консультування клієнтів, презентації товарів, робота з існуючою базою клієнтів, залучення нових клієнтів. |
робота в молодому колективі, в комфортному офісі; 5-денний робочий графік (з 08:30 до 17:30); гідна, своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання на тренінгах та семінарах; приємна робоча атмосфера і лояльність зі сторони компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу будівельних матеріалів |
Первый дом |
досвід роботи у сфері продажу від 1-го року; знання 1С 8; розвинені комунікативні навички, орієнтованість результат, відповідальність; активна життєва позиція; готовність вчитися. |
розвиток клієнтської бази; регулярне спілкування з потенційними та існуючими клієнтами; проведення переговорів по телефону та особисто; прийом та обробка замовлень; надання консультацій щодо матеріалів новим та існуючим клієнтам; ведення звітності. |
п’ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00; офіційне оформлення та соціальний пакет; можливість кар'єрного росту; семінари та тренінги за рахунок підприємства; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
RIA.com |
сильні комунікативні навички й вміння знаходити спільну мову з різними людьми; готовність допомогти та швидко розв’язати будь-яку проблему; вміння швидко навчатися та бажання розвиватися; чесність та відповідальність; впевнене користування Google інструментами та орг. технікою. |
забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, чаю, кави та іншого); замовлення обідів в офіс; контроль бюджету на потреби офісу та ведення звітності; формування робочих графіків господарського персоналу; допомога в поточних питаннях співробітникам офісу; зустріч гостей та підготовка кімнати для перемовин до зустрічей; слідкування за порядком в офісі; робота з підрядниками щодо замовлень мерчу: пошук, замовлення, відправка; прийом та відправка вхідних та вихідних кореспонденцій та посилки, взаємодія з кур'єрськими службами. |
внутрішнє та зовнішнє навчання; корпоративна бібліотека; необхідна техніка з першого дня роботи; робочий тиждень: (Пн-Пт) з 9:00 по 18:00; можливість працювати віддалено або в гібридному форматі; оплачувана відпустка та лікарняний; бонусна програма для хобі, відпочинку та розвитку; батьківський час (один раз на тиждень); день на чекап здоров’я; компенсації вивчення іноземних мов; послуги корпоративного лікаря та психологів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Нова пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами; впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму. |
контроль виконання поставок і заборів кур'єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки /забору і відмов від відправлень; передача кур'єру замовлень на забір відправлень; допомога кур'єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур'єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль зборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Джерман-Центр |
досвід роботи бухгалтером не менше 1-го року; знання банківської справи; знання Клієнт-банку; обізнаність щодо податкового законодавства. |
робота в системі Клієнт-банк; формування платіжних інструкцій та банківських виписок; облік податкових зобов’язань з ПДВ; формування і реєстрація податкових накладних. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: понеділок — п’ятниця, 09:00−18:00; вчасна виплата заробітної плати; чудовий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Територіальний менеджер з продажу ЗЗР та мінеральних добрив |
ТОВ Кеарфілд |
досвід роботи від 1-го року, бажано на аналогічні посаді; уміння вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами; високий рівень комунікабельності, грамотна мова; уміння переконувати і працювати з запереченнями; обов’язкова наявність водійського посвідчення категорії В. |
аналіз ринку мінеральних добрив та ЗЗР, збір інформації з ринку; візити до клієнтів, згідно встановленого маршруту; формування замовлення; проведення переговорів, укладання договорів (угод); контроль виконання домовленостей, робота з дебіторською заборгованістю; розробка та впровадження заходів спрямованих на збільшення продажів, пошук нових клієнтів; робота в CRM; звітність про виконану роботу; участь в конференціях, виставках, «Днях поля». |
прозора систем мотивації; службовий автомобіль; корпоративний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Фенікс |
вища освіта; впевнений користувач ПК та офісних програм; знання ринку сантехніки та опалення; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей.
|
активний пошук та залучення нових клієнтів; встановлення та розвиток довгострокових відносин з клієнтами; консультування клієнтів щодо асортименту та характеристик товарів; супровід інтернет-продажів на інтернет-ресурсах; аналіз ринку та конкурентів, розробка стратегій продажу. |
конкурентна заробітна плата та преміальна систему; стабільні умови праці; підтримка та навчання з боку компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Art Chef Cafe |
досвід роботи від 1-го року (вітається); відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток. |
робота на холодний та гарячий цехи.
|
графік позмінний (за домовленістю), з 08:00 до 21:00; локація: новий IT Park M9, м.Вінниця на вулиці 600-річчя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Gnizdo |
бажання працювати в галузі гастрономії та кавоваріння; комунікабельність та вміння працювати з людьми; відповідальність та організованість; контроль запасів та термінів придатності продукції; креативність та бажання покращувати роботу закладу, впровадженням нових ідей. |
приготування кавових напоїв, сезонних прохолодних напоїв, згідно з рецептами компанії; обслуговування клієнтів та надання їм інформації про асортимент напоїв; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; робота з касовим апаратом та здійснення готівкових розрахунків; виконання інших завдань, пов’язаних з роботою баристи. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість отримання додаткових бонусів та премій; дружній та динамічний колектив, де ви зможете розвиватися та набувати нових навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ТОВ Солар Сістем |
відповідальність; пунктуальність; грамотна українська мова; знання ПК; вміння спілкуватись. |
ведення телефонних розмов; спілкування з клієнтами; ведення документації; організація роботи персоналу; виконання доручень керівництва. |
офіс в центрі міста; п’ятиденка; налагоджена система роботи; підвищення кваліфікації; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків |
Dnipro-M |
грамотна розмовна та письмова українська мова; багатозадачність; вміння орієнтуватись у великому обсязі інформації; бажання вирішити питання в кожній розмові; вміння працювати в команді; вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення; вміння бути на позитиві та любов до спілкування з клієнтами. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; оформлення продажів та додаткових продажів; консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію. |
мотиваційна заробітна плата; офіційне працевлаштування; графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 2 вихідних — плаваючі, 9 робочих годин в проміжку з 08:00 до 20:00; реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту; розвиток професійних та особистісних якостей в навчальних програмах «академії корпоративної освіти»; робота в молодій команді і комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
ФОП Стойков М.А. |
бажання навчатись; бажання працювати в даній сфері та розвиватись; вміння працювати в команді; відповідальність та порядність; охайність; швидкість та чіткість. |
приготування страв відповідно до технологічних карт та стандартів компанії; підготовка та контроль якості продуктів з яких готуються страви; дотримання санітарних та технологічних норм; контроль залишку продуктів; дотримання порядку та безпеки на робочому місці . |
своєчасна оплата праці в кінці кожної зміни; графік роботи позмінний (вирішується індивідуально), режим роботи з 10:00 до 22:00; безкоштовне харчування; трансфер персоналу в кінці кожної зміни; робота в дружній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-адміністратор |
ТОВ Декстра мінерал |
володіння знаннями та навичками роботи в програмі 1С 8; знання принципів бухгалтерського обліку та звітів; високий рівень відповідальності та уважності до деталей; комунікативні навички та вміння працювати в команді. практичні навички роботи із первинною документацією; вміння користування MS Office. |
робота з первинною документацією; ведення обліку відправки і отримання товару від перевізників; створення рахунків та укладення договорів з покупцями, постачальниками; контроль складських залишків; оформлення та контроль ТТН; внесення даних в 1С 8; організація отримань/відправлень кореспонденції Новою Поштою, Укрпоштою; виконання доручень керівника. |
дружній молодий колектив; офіційне працевлаштування; робочий день з 09:00 до 17:00; комфортне робоче місце. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Інвестагро-Україна |
вища або незакінчена вища освіта, бажано: автомобільний транспорт, транспортні технології; досвід роботи з найманим транспортом — від 1-го року; стійкість до стресу, інноваційність, вміння працювати в умовах багатозадачності, здатність швидко навчатися. |
наймання і розрахунок автотранспорту; надання перевізникові заявки на відвантаження; завантаження власного автотранспорту; контроль подачі транспорту до пунктів вантаження; контроль прибуття транспорту в пункти призначення; актуалізація інформації підрозділам закупівель та продажів про статус виконання заявок; організація та контроль всіх логістичних процесів, пов’язаних з доставкою товарів до складу та відправкою з нього; підготовка документації та проведення прийому-передачі товарів; взаємодія з партнерами та іншими підрозділами компанії; моніторинг роботи перевізників та відслідковування місцеположення товарів під час транспортування; оптимізація логістичних процесів та зниження витрат на доставку товарів. |
офіційне працевлаштування; можливість підвищення рівня кваліфікації; будь-які ресурси для виконання поставлених завдань; можливість брати участь в профільних конференціях, семінарах за рахунок компанії; конкурентний рівень заробітної плати, регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з корпоративних продажів (B2B) |
MobiPrint.com.ua |
досвід у продажах; відмінні навички комунікації і переговорів; здатність працювати в енергійному та конкурентному середовищі; вміння працювати зі стресом і вирішувати проблеми; самостійність та ініціативність у досягненні поставлених цілей; знання ринку і тенденцій у відповідній галузі. |
опрацьовування корпоративних замовленнь (телефонні дзвінки та переписки); активний пошук та залучення нових корпоративних клієнтів; проведення переговорів і укладання договорів з потенційними клієнтами; підтримка і розвиток відносин зі старими клієнтами, постійний контакт з ними; аналіз ринку та конкурентів для ідентифікації нових можливостей продажу; розробка та впровадження стратегій продажу з метою досягнення максимальних результатів. |
можливість професійного росту і розвитку в стабільній компанії; конкурентна заробітна плата, залежно від досвіду та результативності; медичне страхування; знижка 40% на продукцію підприємства; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата вашого навчання в топових тренерів; веселі корпоративи щомісяця, з піца-паті, настільними іграми; комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною; кухня зі смаколиками та кавою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор-організатор приватної школи |
ThinkGlobal |
вища освіта (незакінчена вища освіта також розглядається); відповідальність та організованість; вміння працювати в команді та забезпечувати співпрацю з різними сторонами; висока комунікабельність та навички роботи з людьми; досвід роботи в сфері освіти або адміністрування (буде перевагою); впевнене володіння пакетом Microsoft Office; знання англійської мови (буде перевагою). |
прийом та реєстрація учнів школи, оформлення необхідної документації; керування роботою реєстратурі, ведення поточного обліку учнів; організація роботи відділу педагогічних працівників: розподіл навчальних груп, контроль за виконанням розкладу, вирішення організаційних питань; взаємодія з батьками учнів, вирішення їх запитань та проблем; контроль та організація проведення позаурочних заходів, екскурсій та спортивних змагань; ведення адміністративної документації та звітності; взаємодія з поставниками та контроль над закупівлями; забезпечення порядку та безпеки в школі. |
робота у стабільній та прогресивній компанії; можливість отримати цінний досвід у сфері освіти та адміністрування; корпоративна підтримка та команда співробітників; кар'єрний розвиток та можливості для зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |