Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Сушист

Мережа ресторанів Файні Справи

виготовлення страв на процесі «Суші» згідно технологічних карт.

виготовлення продукції суші-процесу згідно технологічних карт та вимог головного технолога мережі;

участь в розробці нових позицій.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з обліку автотранспорту

ТОВ Хоум-Нет

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року (бажано досвід роботи в автотранспортній компанії);

вища економічна освіта;

досвід роботи з такими програмами, як: Microsoft Office, 1С, Віалон, УТП-8, КУП;

здатність швидко адаптуватися та сприймати великий обсяг інформації;

високі комунікативні здібності;

ініціативність, вміння працювати в команді;

робота в режимі багатозадачності;

позитивне відношення до життя.

облік роботи автотранспорту за дорожніми листами, облік та списання ПММ та ремонтних робіт;

облік договорів оренди автомобілів, списання запчастин та комплектуючих;

облік автотранспорту придбання, амортизація, контроль роботи автотранспорту у системі Віалон;

внесення даних в розділ автоматизованої системи обліку діяльності автотранспорту;

внесення даних в систему обліку КУП (заявки на сплату за ПММ, робота з електронними кабінетами заправних організацій, слідкування за лімітами палива в кабінетах).

стабільний та конкурентний дохід;

соціальні гарантії та офіційне працевлаштування;

страхування для всіх співробітників компанії;

розвиток в оточенні професіоналів;

комфортні та сучасні умови для роботи в офісі;

цікаве корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Провідний менеджер з компенсацій, пільг та організаційного розвитку

Kness Group

вища освіта (економіка, економічна кібернетика, менеджмент, управління персоналом);

досвід роботи в напрямку пільг та компенсацій;

високий рівень навичок роботи в MS Exсel та МS PowerPoint;

досвід роботи в з ERP системою IT Enterprise, PowerBI (буде перевагою);

вміння організувати процеси з отриманням результату в визначені терміни;

навички планування та пріоритетності завдань, вміння працювати в умовах багатозадачності;

системність, вміння структуровано мислити, аналізувати інформацію, увага до деталей, вміння розставляти пріоритети, наполегливість в досягненні результату;

знання англійської мови на рівні Upper Intermediate.

координація роботи провідних фахівців за напрямками C&B та організаційного розвитку;

стратегічне планування персоналу;

участь у формуванні організаційних структур та штатної чисельності на підставі сформованих бізнес-процесів та матриць RACI;

формування пропозицій щодо виконання цілей по дотриманню ключових показників з чисельності та витрат на персонал за результатами аналізу виконання бюджетів витрат на персонал;

участь у розробці, впровадженні та підтримці функціонування Політики пільг та компенсацій Групи компаній KNESS, участь у адаптації Політики до умов іноземних активів групи;

розробка, впровадження та актуалізація положень про оплату праці та преміювання, в тому числі — на закордонних активах групи компаній KNESS;

впровадження блоків ERP-системи (спільно з IT), що стосуються систем матеріальної мотивації, КРІ, оцінки персоналу (в частині, пов’язаній з пільгами та компенсаціями, зокрема, процес оплати праці);

розробка та впровадження діджитал-систем комунікації співробітникам питань з оплати праці, показників преміювання, ключових показників ефективності, їх виконання та зв’язку з рівнем оплати;

актуалізація та підтримка системи грейдування за методологією Hay Group та формування штатних розкладів;

розробка та впровадження матриць перегляду заробітної плати на підставі оцінки ефективності персоналу, аналізу ринку, внутрішньої справедливості та бюджетів Групи;

розробка, впровадження та актуалізація систем матеріальної мотивації персоналу в т.ч. тих, що пов’язані з результатами щорічного оцінювання персоналу;

моделювання та аналіз ефективності систем матеріального стимулювання персоналу різного рівня, в тому числі — розробка та підтримка системи фіксації, моніторингу та обчислення ключових показників ефективності для різних категорій працівників;

участь в процесі визначення ключових для компанії позицій та їх мотивації;

обчислення вартості та ефективності, аналіз задоволеності внутрішніх клієнтів та аналіз у порівнянні з конкурентним ринком існуючого пакету пільг та компенсацій, розробка та розрахунок пропозицій щодо перегляду складових компенсаційного пакету.

робота в успішній, активно розвиваючій та соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

конкурентоспроможна заробітна плата;

оплачувана відпустка (28 календарних днів) та лікарняний;

піклування про ваше здоров’я, медичне страхування;

вивчення англійської мови;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

професійний та дружній колектив;

перспектива кар'єрного росту та професійного розвитку;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

O.L.KAR.

організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми;

якщо є здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність, то можемо розглянути кандитата без досвіду роботи;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар з приготування піци

ТОВ Фора

бажання навчатися і розвиватися;

вільне володіння українською мовою;

комунікабельність, привітність;

вміння працювати у команді;

позитивний настрій в роботі та драйвовість.

формування та випікання найсмачнішої піци;

підготовка начинок та тіста;

дотримання санітарних норм на робочому місті.

висока і стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контролер відділу якості

Торгтехніка, гофрокомбінат

досвід роботи на виробництві (бажаний);

знання програм MS Word, MS Excel;

відповідальність, стресостійкість, уважність.

 

офійне працевлаштування;

дружній колектив;

позмінний графік роботи (денні та нічні зміни).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер call-центру

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів;

допомога майбутнім учням, визначення своїх потреб в навчанні;

робота в системі автодозвону;

ознайомлення майбутніх учнів з нашим форматом навчання та акціями компанії.

робота за вільним графіком в діапазоні з 09:00 до 21:00;

вивчення англійської з найкрутішими викладачами з корпоративної знижкою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (В2В)

Ромус

екстравертність;

наявність активної життєвої позиції;

орієнтованість виключно на результат;

вміння відповідати за власні результати та змога обґрунтувати чим саме ця посада тобі імпонує.

формування та ведення клієнтської бази;

планування та організація продажу на закріпленій території;

ведення переговорів та укладення договорів;

виконання плану продажів;

здійснення заходів щодо мінімізації дебіторської заборгованості;

комунікація з відділами продажу, постачання, складом та логістикою;

звітність по результатах праці.

робота в престижній компанії, яка активно розвивається;

цікаві завдання та мега крута команда професіоналів;

стабільна оплата праці, з можливістю впливати на рівень доходу;

робочий графік: з Пн по Пт з 09:00 до 18:00;

корпоративне навчання для професійного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу автомобілів

Група компаній Автомир

 

забезпечення виконання планових показників з продажу автомобілів та аксесуарів;

планування участі у заходах по організації торгівлі автомобілями, проведення промо-акцій і рекламних компаній;

активне залучення нових клієнтів, утримання існуючих;

формування попиту на автомобілі, додаткове обладнання до них шляхом рекламних та маркетингових заходів;

дотримання стандартів процесів продажу та обслуговування відвідувачів;

здійснення економічного аналізу ділових угод, формування та подача звітності;

проведення тест-драйвів клієнтам.

офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні;

висока З/П — рівень залежить від вашої професійності та результатів виконаних завдань;

робочий графік в будні з 09:00 до 18:00, субота з 09:00 — 17:00;

професійна команда, здатна вирішити будь-яку задачу;

забезпечення професійного розвитоку;

доступ до навчальних онлайн порталів, очних навчальних програм, в перспективі будете сертифікованим керівником відділу продажу компанії ГК «Автомир»;

нові цікаві знайомства, корисні зв’язки, вдячні клієнти;

допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях;

насичене корпоративне життя та дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар на мангал

Вечорниці

швидкість роботи;

дотримання чистоти робочої зони і вашого зовнішнього вигляду;

вміння працювати в команді;

уміння працювати з продуктами;

цілеспрямованість;

відповідальність;

здатність швидко навчатися;

чесність.

якісне виконання поставлених завдань;

чітка, послідовна робота з технологічними картами.

зручний графік роботи;

безкоштовне житло;

гідна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами (HoReCa)

Auto Chemical Colors

успішний досвід роботи в продажах;

знання принципів продажів, вміння проводити переговори та презентації;

здатність та бажання навчатися новому;

наявність водійського посвідчення категорії B.

консультування клієнтів, презентації товарів, робота з існуючою базою клієнтів, залучення нових клієнтів.

робота в молодому колективі, в комфортному офісі;

5-денний робочий графік (з 08:30 до 17:30);

гідна, своєчасна оплата праці;

безкоштовне навчання на тренінгах та семінарах;

приємна робоча атмосфера і лояльність зі сторони компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу будівельних матеріалів

Первый дом

досвід роботи у сфері продажу від 1-го року;

знання 1С 8;

розвинені комунікативні навички, орієнтованість результат, відповідальність;

активна життєва позиція;

готовність вчитися.

розвиток клієнтської бази;

регулярне спілкування з потенційними та існуючими клієнтами;

проведення переговорів по телефону та особисто;

прийом та обробка замовлень;

надання консультацій щодо матеріалів новим та існуючим клієнтам;

ведення звітності.

п’ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00;

офіційне оформлення та соціальний пакет;

можливість кар'єрного росту;

семінари та тренінги за рахунок підприємства;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

RIA.com

сильні комунікативні навички й вміння знаходити спільну мову з різними людьми;

готовність допомогти та швидко розв’язати будь-яку проблему;

вміння швидко навчатися та бажання розвиватися;

чесність та відповідальність;

впевнене користування Google інструментами та орг. технікою.

забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, чаю, кави та іншого);

замовлення обідів в офіс;

контроль бюджету на потреби офісу та ведення звітності;

формування робочих графіків господарського персоналу;

допомога в поточних питаннях співробітникам офісу;

зустріч гостей та підготовка кімнати для перемовин до зустрічей;

слідкування за порядком в офісі;

робота з підрядниками щодо замовлень мерчу: пошук, замовлення, відправка;

прийом та відправка вхідних та вихідних кореспонденцій та посилки, взаємодія з кур'єрськими службами.

внутрішнє та зовнішнє навчання;

корпоративна бібліотека;

необхідна техніка з першого дня роботи;

робочий тиждень: (Пн-Пт) з 9:00 по 18:00;

можливість працювати віддалено або в гібридному форматі;

оплачувана відпустка та лікарняний;

бонусна програма для хобі, відпочинку та розвитку;

батьківський час (один раз на тиждень);

день на чекап здоров’я;

компенсації вивчення іноземних мов;

послуги корпоративного лікаря та психологів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ТОВ Нова пошта

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

досвід роботи з клієнтами;

впевнений користувач ПК (1С 8v);

комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму.

контроль виконання поставок і заборів кур'єром;

прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки /забору і відмов від відправлень;

передача кур'єру замовлень на забір відправлень;

допомога кур'єру в розрахунку вартості перевезення;

допомога кур'єру в завантаженні\вивантаженні авто;

контроль зборів минулого дня;

контроль виїзду автомобіля на маршрут.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ТОВ Джерман-Центр

досвід роботи бухгалтером не менше 1-го року;

знання банківської справи;

знання Клієнт-банку;

обізнаність щодо податкового законодавства.

робота в системі Клієнт-банк;

формування платіжних інструкцій та банківських виписок;

облік податкових зобов’язань з ПДВ;

формування і реєстрація податкових накладних.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: понеділок — п’ятниця, 09:00−18:00;

вчасна виплата заробітної плати;

чудовий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Територіальний менеджер з продажу ЗЗР та мінеральних добрив

ТОВ Кеарфілд

досвід роботи від 1-го року, бажано на аналогічні посаді;

уміння вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами;

високий рівень комунікабельності, грамотна мова;

уміння переконувати і працювати з запереченнями;

обов’язкова наявність водійського посвідчення категорії В.

аналіз ринку мінеральних добрив та ЗЗР, збір інформації з ринку;

візити до клієнтів, згідно встановленого маршруту;

формування замовлення;

проведення переговорів, укладання договорів (угод);

контроль виконання домовленостей, робота з дебіторською заборгованістю;

розробка та впровадження заходів спрямованих на збільшення продажів, пошук нових клієнтів;

робота в CRM;

звітність про виконану роботу;

участь в конференціях, виставках, «Днях поля».

прозора систем мотивації;

службовий автомобіль;

корпоративний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Фенікс

вища освіта;

впевнений користувач ПК та офісних програм;

знання ринку сантехніки та опалення;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей.

 

активний пошук та залучення нових клієнтів;

встановлення та розвиток довгострокових відносин з клієнтами;

консультування клієнтів щодо асортименту та характеристик товарів;

супровід інтернет-продажів на інтернет-ресурсах;

аналіз ринку та конкурентів, розробка стратегій продажу.

конкурентна заробітна плата та преміальна систему;

стабільні умови праці;

підтримка та навчання з боку компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Art Chef Cafe

досвід роботи від 1-го року (вітається);

відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток.

робота на холодний та гарячий цехи.

 

графік позмінний (за домовленістю), з 08:00 до 21:00;

локація: новий IT Park M9, м.Вінниця на вулиці 600-річчя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Gnizdo

бажання працювати в галузі гастрономії та кавоваріння;

комунікабельність та вміння працювати з людьми;

відповідальність та організованість;

контроль запасів та термінів придатності продукції;

креативність та бажання покращувати роботу закладу, впровадженням нових ідей.

приготування кавових напоїв, сезонних прохолодних напоїв, згідно з рецептами компанії;

обслуговування клієнтів та надання їм інформації про асортимент напоїв;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

робота з касовим апаратом та здійснення готівкових розрахунків;

виконання інших завдань, пов’язаних з роботою баристи.

офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

можливість отримання додаткових бонусів та премій;

дружній та динамічний колектив, де ви зможете розвиватися та набувати нових навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

ТОВ Солар Сістем

відповідальність;

пунктуальність;

грамотна українська мова;

знання ПК;

вміння спілкуватись.

ведення телефонних розмов;

спілкування з клієнтами;

ведення документації;

організація роботи персоналу;

виконання доручень керівництва.

офіс в центрі міста;

п’ятиденка;

налагоджена система роботи;

підвищення кваліфікації;

підтримка керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків

Dnipro-M

грамотна розмовна та письмова українська мова;

багатозадачність;

вміння орієнтуватись у великому обсязі інформації;

бажання вирішити питання в кожній розмові;

вміння працювати в команді;

вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення;

вміння бути на позитиві та любов до спілкування з клієнтами.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

оформлення продажів та додаткових продажів;

консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію.

мотиваційна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 2 вихідних — плаваючі, 9 робочих годин в проміжку з 08:00 до 20:00;

реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту;

розвиток професійних та особистісних якостей в навчальних програмах «академії корпоративної освіти»;

робота в молодій команді і комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

ФОП Стойков М.А.

бажання навчатись;

бажання працювати в даній сфері та розвиватись;

вміння працювати в команді;

відповідальність та порядність;

охайність;

швидкість та чіткість.

приготування страв відповідно до технологічних карт та стандартів компанії;

підготовка та контроль якості продуктів з яких готуються страви;

дотримання санітарних та технологічних норм;

контроль залишку продуктів;

дотримання порядку та безпеки на робочому місці .

своєчасна оплата праці в кінці кожної зміни;

графік роботи позмінний (вирішується індивідуально), режим роботи з 10:00 до 22:00;

безкоштовне харчування;

трансфер персоналу в кінці кожної зміни;

робота в дружній команді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-адміністратор

ТОВ Декстра мінерал

володіння знаннями та навичками роботи в програмі 1С 8;

знання принципів бухгалтерського обліку та звітів;

високий рівень відповідальності та уважності до деталей;

комунікативні навички та вміння працювати в команді.

практичні навички роботи із первинною документацією;

вміння користування MS Office.

робота з первинною документацією;

ведення обліку відправки і отримання товару від перевізників;

створення рахунків та укладення договорів з покупцями, постачальниками;

контроль складських залишків;

оформлення та контроль ТТН;

внесення даних в 1С 8;

організація отримань/відправлень кореспонденції Новою Поштою, Укрпоштою;

виконання доручень керівника.

дружній молодий колектив;

офіційне працевлаштування;

робочий день з 09:00 до 17:00;

комфортне робоче місце.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ТОВ Інвестагро-Україна

вища або незакінчена вища освіта, бажано: автомобільний транспорт, транспортні технології;

досвід роботи з найманим транспортом — від 1-го року;

стійкість до стресу, інноваційність, вміння працювати в умовах багатозадачності, здатність швидко навчатися.

наймання і розрахунок автотранспорту;

надання перевізникові заявки на відвантаження;

завантаження власного автотранспорту;

контроль подачі транспорту до пунктів вантаження;

контроль прибуття транспорту в пункти призначення;

актуалізація інформації підрозділам закупівель та продажів про статус виконання заявок;

організація та контроль всіх логістичних процесів, пов’язаних з доставкою товарів до складу та відправкою з нього;

підготовка документації та проведення прийому-передачі товарів;

взаємодія з партнерами та іншими підрозділами компанії;

моніторинг роботи перевізників та відслідковування місцеположення товарів під час транспортування;

оптимізація логістичних процесів та зниження витрат на доставку товарів.

офіційне працевлаштування;

можливість підвищення рівня кваліфікації;

будь-які ресурси для виконання поставлених завдань;

можливість брати участь в профільних конференціях, семінарах за рахунок компанії;

конкурентний рівень заробітної плати, регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з корпоративних продажів (B2B)

MobiPrint.com.ua

досвід у продажах;

відмінні навички комунікації і переговорів;

здатність працювати в енергійному та конкурентному середовищі;

вміння працювати зі стресом і вирішувати проблеми;

самостійність та ініціативність у досягненні поставлених цілей;

знання ринку і тенденцій у відповідній галузі.

опрацьовування корпоративних замовленнь (телефонні дзвінки та переписки);

активний пошук та залучення нових корпоративних клієнтів;

проведення переговорів і укладання договорів з потенційними клієнтами;

підтримка і розвиток відносин зі старими клієнтами, постійний контакт з ними;

аналіз ринку та конкурентів для ідентифікації нових можливостей продажу;

розробка та впровадження стратегій продажу з метою досягнення максимальних результатів.

можливість професійного росту і розвитку в стабільній компанії;

конкурентна заробітна плата, залежно від досвіду та результативності;

медичне страхування;

знижка 40% на продукцію підприємства;

постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії);

часткова або повна оплата вашого навчання в топових тренерів;

веселі корпоративи щомісяця, з піца-паті, настільними іграми;

комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною;

кухня зі смаколиками та кавою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-організатор приватної школи

ThinkGlobal

вища освіта (незакінчена вища освіта також розглядається);

відповідальність та організованість;

вміння працювати в команді та забезпечувати співпрацю з різними сторонами;

висока комунікабельність та навички роботи з людьми;

досвід роботи в сфері освіти або адміністрування (буде перевагою);

впевнене володіння пакетом Microsoft Office;

знання англійської мови (буде перевагою).

прийом та реєстрація учнів школи, оформлення необхідної документації;

керування роботою реєстратурі, ведення поточного обліку учнів;

організація роботи відділу педагогічних працівників: розподіл навчальних груп, контроль за виконанням розкладу, вирішення організаційних питань;

взаємодія з батьками учнів, вирішення їх запитань та проблем;

контроль та організація проведення позаурочних заходів, екскурсій та спортивних змагань;

ведення адміністративної документації та звітності;

взаємодія з поставниками та контроль над закупівлями;

забезпечення порядку та безпеки в школі.

робота у стабільній та прогресивній компанії;

можливість отримати цінний досвід у сфері освіти та адміністрування;

корпоративна підтримка та команда співробітників;

кар'єрний розвиток та можливості для зростання.

Відправити резюме можна за посиланням: