Вакансії для студентів і випускників станом на 03.08.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1-го року; відповідальність, комунікабельність; знання технологій та стандартів приготування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець, кухар фаст-фуду (ТРЦ Smile city) |
МХП, агроіндустріальний холдинг |
наявність медичної книжки; знання касової дисципліни (бажано). |
приготування страв fast food; дотримання стандартів обслуговування покупців; дотримання санітарно-гігієнічних норм; обслуговування на касі покупців. |
команда однодумців; зручне розташування магазинів; гнучкий графік роботи: 4/2, 3/3; змога вдосконалюватись кожен день у центрі розвитку співробітників; можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Агробізнес |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів. |
розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм; контроль за наявністю та строками придатності товарів; взаємодія з персоналом магазинів щодо експозиції та розташування продукції; регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фотозвіту відповідного зразка. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та динамічний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажів авто та клієнтського обслуговування |
ФОП Сліщенко Ю.О. |
енергійність; вмотивованість. |
ведення телефонних переговорів з клієнтами; підбір автомобілів на страхових аукціонах США згідно із запитом клієнта; ведення CRM-системи. |
конкурентна заробітна плата; зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, в офісі; затишний та сучасний офіс з усіма необхідними умовами для комфортної та безперебійної роботи; прозора система мотивації та бонусів, що сприяє вашій особистій успішності; використання CRM-системи для оптимізації робочих процесів; розвиток комунікативних навичок та навичок ведення продажів; велика кількість теплих заявок, робота з теплою базою клієнтів; високий рівень довіри клієнтів до компанії та робота з VIP-клієнтами; робота у молодій команді з чітким розподілом обов’язків. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер, помічник HR-менеджера |
Grand Car |
досвід роботи у підборі персоналу (рекрутинг, проведення співбесід); досвід роботи помічником/асистентом директора; гнучкість та адаптивність до нових впроваджень; володіння навичками тайм-менеджменту та багатозадачність; вміння працювати у команді, харизма та володіння комунікативними навичками. |
HR напрямок: робота з платформами з пошуку роботи, обробка відгуків кандидатів, проведення первинних співбесід; складання та розміщення вакансій на веб-платформах та професійних мережах; взаємодія з кандидатами, відстеження статусу їх кандидатур, надання зворотного зв’язку; виконання поточних завдань та особистих доручень керівника, комунікація по різним проєктам; ведення документації та бази даних / таблиць, формування звітності щодо підбору персоналу. |
підтримка прагнення прокачати себе; можливість впровадження нових напрямків, креативів; отримання навичок у різних галузях діяльності компанії; позитивне оточення; досягнення фінансових цілей та особистісний ріст; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00; робота в сучасному офісі в центрі міста; багаторівнева система навчань, яка допомагає адаптуватися протягом місяця і швидко вийти на результат; крутий, молодий, позитивний, дружній колектив; сучасна техніка для роботи; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; щотижневі онлайн тренінги, майстер-класи; підвищення комунікативних навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуюча, Housekeeper manager в заміський котедж |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та всього необхідного інвентарю для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формування звітів по витратах; нагляд за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються. можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ "Плаза Парк") |
DLM |
досвід роботи в сфері продажів протягом 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; знання асортименту меблів та бажання вчитися і розвиватися у цій галузі; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами. |
консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія; активний пошук потенційних клієнтів та залучення їх до салону; проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; яскрава та цікава робота у стабільній компанії; приємна атмосфера та дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
бажання навчатися. |
приготування піци за рецептами та стандартами якості компанії; дотримання санітарних та гігієнічних норм; взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; оплата навчання; приємна атмосфера та дружній колектив; підтримка прагнення до розвитку; безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті; гнучкий графік роботи: з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; високий рівень знань бухгалтерського обліку і податкового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; відповідальність, уважність до деталей, організованість; висока комунікабельність та здатність до колективної роботи.
|
ведення обліку фінансових операцій компанії; контроль за правильністю і своєчасністю виконання платежів; підготовка фінансової звітності; взаємодія з податковими органами та іншими контролюючими організаціями; забезпечення дотримання бухгалтерських стандартів і законодавства; складання договорів і контроль їх виконання.
|
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування згідно з українським законодавством; приємна та дружня атмосфера в колективі.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Бухгалтер |
вища освіта (бухгалтерський облік та аудит, фінанси, економіка підприємств — денна форма навчання); досвід роботи на посаді бухгалтера від 2-х років; знання бухгалтерського та податкового законодавства України; впевнений користувач ПК, MS Office, ME Doc, 1-C: Бухгалтерія; готовність до відряджень (м. Яготин Київської обл.); досвід роботи бухгалтером на виробництві (буде перевагою).
|
ведення бухгалтерського обліку операцій з запасами (надходження, списання, контроль залишків); ведення бухгалтерського обліку операцій з основними засобами та НМА (введення в експлуатацію, модернізація, переміщення, ліквідація, продаж); ведення бухгалтерського обліку операцій по отриманим роботам (послугам); контроль розрахунків з контрагентами, оформлення актів звірок; забезпечення повного та достовірного відображення на рахунках бухгалтерського обліку інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах; забезпечення наявності оригіналів документів та підготовка до здачі їх в архів підприємства; участь у проведенні щорічних та позапланових інвентаризацій ТМЦ та основних засобів та оперативне відображення результатів в бухгалтерському обліку; контроль та перевірка отриманого податкового кредиту (податкових накладних та розрахунків коригувань) від контрагентів в програмі ME Doc.
|
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; безкоштовні обіди.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Продавець-консультант |
досвід роботи в продажах (бажано); хороші комунікативні навички; орієнтація на результат; активна життєва позиція, відповідальність, стресостійкість, гнучкість.
|
консультація клієнтів, допомога у виборі товару; робота з товаром; своєчасне поповнення товару, викладка згідно стандартів.
|
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Адміністратор |
уважність і організованість; відповідальність. |
прийом і реєстрація робіт; комунікація з клієнтами; відправка готових робіт, складання маршрутів кур'єрам; організація роботи офісу; ведення взаєморозрахунків з клієнтами. |
своєчасна виплата з/п, без затримок; комфортні умови праці; робота в молодому колективі; лояльне керівництво; підтримка і навчання в процесі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Менеджер з продажів |
ПП ТВД |
вища освіта; досвід роботи в сфері продажу та роботи з клієнтами; активність і відповідальність; бажання і вміння працювати в команді; знання в галузі сантехніки, трубопроводу, каналізації; комунікативність, орієнтація на результат; вміння проводити презентацію продукції. |
виконання плану продажів; виконання фокусних задач; розширення АКБ; виконання показників кількісної та якісної дистрибуції; контроль дебіторської заборгованості; ведення звітності; робота з існуючою базою клієнтів; володіння програмою С1. |
офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; навчання і професійний ріст; професійний та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТК, ТОВ Вінтелепорт |
неповна вища або вища освіта; організованість, комунікабельність, стресостойкість. |
формування рахунків; робота з банківськими виписками; виписка актів та податкових накладних за надані послуги; облік оплат абонентів.
|
офіційне працевлаштування згідно КЗпП України; графік роботи: з 09:00 до 18:00; субота, неділя - вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
|
приготування піц за рецептами та стандартами якості компанії; дотримання санітарних та гігієнічних норм; взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; оплата навчання; приємна атмосфера та дружній колектив; підтримка твого прагнення до розвитку; безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті; гнучкий графік роботи: з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник сушиста, кухар |
Fisherman Sushi |
відповідальність; охайність та дотримання порядку на робочому місці; санітарна книжка. |
допомога сушисту, заготовки, приготування суші, ролів та інших страв. |
графік роботи : 4−6 днів в тиждень, з 11:00 до 21:30.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Елхім Трейд |
відкритість та щирість; комунікабельність та бажання працювати в енергійній команді; приємний зовнішній вигляд. |
відкриття і закриття магазину; організація роботи магазину; контроль роботи персоналу; оформлення та фіксація покупок. |
можливість постійного росту заробітної плати; комфортний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста в фірмовий магазин "Солодка Мрія" |
ФОП Трачук Л. В. |
бажання працювати у сфері обслуговування та готування кави; вміння працювати у команді та навчатися; відповідальність та орієнтованість на результат; вміння працювати у швидкому темпі; бажання задовольняти потреби клієнтів; дівчата віком до 35 років. |
приготування кавових напоїв згідно з рецептами компанії; обслуговування клієнтів, надання консультацій щодо асортименту; забезпечення чистоти та порядку в робочому місці; виконання інших завдань, пов’язаних з роботою бариста. |
графік роботи змінний, згідно з графіком магазину; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
France_Up |
охайність; уважність; ініціативність; творчість; професійність; відповідальне ставлення до завдань; усна та письмова українська мова; вміння працювати в колективі, пунктуальність. |
підготовка контент-плану; створення та розміщення публікацій; сторітейлінг; фото та відеозйомка; володіння фото та відеоредакторами, створення дизанів; співпраця з фотографом і проведення зйомок. |
неповний робочий день; офлайн та онлайн робота. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
ФОП Дорожко І. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року, головне бажання навчатись; знання технологій готування різних видів страв; знання правил безпеки та гігієни праці на кухні; вміння працювати в команді; відповідальність та уважність до деталей; бажання розвиватися та вдосконалюватися у своїй професії. |
підготовка та готування страв згідно з рецептами компанії; контроль якості та кількості продуктів на кухні; дотримання правил гігієни та безпеки праці; підтримання чистоти та порядку на кухні; виконання інших завдань, пов’язаних з роботою кухаря-універсала. |
гнучкий графік роботи; кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання; дружня та професійна команда; сучасне обладнання та матеріали для роботи; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
Just Casta |
грамотна усна та письмова мова; вміння швидко навчатися та працювати в команді. |
зустріч та консультація клієнтів; збір та підготовка товарів до відправлення; підтримка порядку в торговому залі; ведення документації та звітів.
|
можливість кар'єрного росту в компанії; навчання та підтримка від команди професіоналів; дружній та творчий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ПП Приймак-НВ |
досвід ведення ділових переговорів; готовність швидко навчатися; впевнений користувач ПК; вміння грамотно організувати роботу відділу. |
планування ділових зустрічей; ведення телефонних переговорів (прийом вхідних дзвінків); робота з діловою документацією; робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; професійне навчання спрямоване на зростання в рамках компанії. |
навчання, спрямоване на постійне особистісне та професійне зростання; стабільне кар'єрне зростання; фіксована оплата за виконаний обсяг роботи; графік роботи: Пн - Пт, 8-годинний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з підбору персоналу |
ТОВ Контакт Логістик |
досвід роботи на посадах менеджера з підбору персоналу/ HR-менеджера/ рекрутера/ керівні посади на складах чи виробництвах (вітається); досвід роботи з CRM-системами/ 1C (буде перевагою); проведення співбесід та закриття потреб у працівниках наших партнерів; табелювання та комунікація з партнерами; готовність до управління великими проєктами. |
|
стажування та підтримка з боку компанії (стажування оплачується так само як фулл-тайм); можливість роботи дистанційно або в офісі (після проходження 2-х місячного стажування); графік роботи з Пн по Пт, 09:00—18:00; (офіс вул.Мури, 9); робочий ноутбук, телефон, корпоративний зв’язок та компенсація проїзду до партнерів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу інженерного обладнання |
ТОВ Тіва Україна |
досвід роботи в активних продажах (бажано); вміння вести переговори, робота із запереченнями; знання ПК (офісні програми). |
продаж систем опалення, водопостачання та водовідведення; систематичне проведення переговорів з клієнтами; активний пошук та залучення партнерів/клієнтів; консультування щодо обладнання. |
офіційне працевлаштування; забезпечення пальним; компенсація витрат на моб. зв’язок; професійне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
ТОВ Мереса |
досвід роботи на аналогічній посаді (від 2-ох років); вміння ефективно керувати персоналом та організовувати робочий процес; висока відповідальність та орієнтація на результат; вміння працювати в команді та виконувати завдання в умовах високого темпу роботи; вільне володіння українською та російською мовами, знання англійської мови (буде перевагою); вміння ефективно взаємодіяти з клієнтами та вирішувати конфліктні ситуації; гарні комунікативні навички; готовність працювати позмінно та у вихідні дні. |
забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; прийом замовлень та організація роботи з персоналом кухні та сервісу; розрахунок рахунків та збір платежів від клієнтів; контроль за дотриманням стандартів якості обслуговування; вирішення конфліктних ситуацій та забезпечення гармонійної атмосфери в ресторані; заповнення звітності та інші адміністративні обов’язки. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; професійний розвиток та можливість зростання у компанії; дружній та динамічний колектив; затишна робоча атмосфера; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з розрахунків |
ТОВ Дверна Компанія Плюс |
вища освіта; знання основ бухгалтерського, управлінського обліку; знання касової дисципліни; практичні навички роботи з первинною документацією; практичні навички проведення інвентаризації розрахунків; досконале знання програмного комплексу 1С 8.3, ME.DOC, Клієнт-банк; знання програмного комплексу BASУправління торгівлею. |
здійснення та відображення в обліку касових та банківських операцій; проведення розрахунків по імпортним операціям; проведення звірок з покупцями; облік ПММ. |
офіційне працевлаштування; своєчасна оплата праці 2 рази в місяць; графік роботи: Пн-Пт, 09:00—18:00, Сб, Нд — вихідний; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Нова пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; досвід роботи з клієнтами (вітається); впевнений користувач ПК (1С 8v); комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність, аналітичний склад розуму. |
контроль виконання поставок і заборів кур'єром; прийом і обробка замовлень на переадресування, перенесення дати доставки / забору і відмов від відправлень; передача кур'єру замовлень на забір відправлень; допомога кур'єру в розрахунку вартості перевезення; допомога кур'єру в завантаженні\вивантаженні авто; контроль зборів минулого дня; контроль виїзду автомобіля на маршрут. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник відділу продажів |
Партнер-ДК |
досвід роботи в дистрибуції продовольчої/непродовольчої групи товарів на посаді супервайзера, територіального, регіонального менеджера; лідерські якості, вміння вести за собою команду; націленість на результат, відповідальність за досягнення/недосягнення цілей команди; високий рівень самостійності в прийнятті рішень; розвинуті управлінські навички; навички роботи в 1С, впевнений користувач MS Exсel; аналітичні здібності; вміння навчати та розвивати команду; вміння оцінювати тенденції ринку, прогнозувати продажі; системний підхід. |
ефективне управління командою; постановка завдань, контроль виконання; навчання, менторство; розвиток команди; підтримання позитивного клімату; формування планів, постановка цілей супервайзерам, контроль і допомога у виконанні; виконання плану продажів по філії; виконання стратегічних цілей компанії; планування маршрутів, графік виїздів в поля; розвиток брендів, забезпечення представленості; розширення клієнтської бази компанії; виконання плану постачальників; проведення переговорів з клієнтами компанії; активна пряма участь в продажах з торговими агентами (80% робота в полях, 20% офіс); дотримання комерційної політики компанії; активна участь в житті компанії; участь в стратегічному плануванні. |
професійний розвиток; постійне навчання; корпоративні тренінги; тімбілдинги; різні event-заходи; доступ до корпоративної бібліотеки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |