Вакансії для студентів і випускників станом на 10.08.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ “Плаза Парк") |
DLM |
досвід роботи в сфері продажів від 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; знання асортименту меблів та бажання вчитися і розвиватися у цій галузі; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; відповідальність; організованість; вміння працювати з клієнтами. |
консультація клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія; активний пошук потенційних клієнтів та залучення їх до салону; проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; яскрава та цікава робота у стабільній компанії; приємна атмосфера та дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК; базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; заробітна плата погодинна; професійний досвід та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Бухгалтер |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта (бухгалтерський облік та аудит, фінанси, економіка підприємств — денна форма навчання); досвід роботи на посаді бухгалтера від1-го року; знання бухгалтерського та податкового законодавства України; впевнений користувач ПК, MS Office, M.E.Doc, 1-С:Бухгалтерія; готовність до відряджень (м. Яготин Київської обл.); досвід роботи бухгалтером на виробництві (буде перевагою). |
ведення бухгалтерського обліку операцій з запасами (надходження, списання, контроль залишків); ведення бухгалтерського обліку операцій з основними засобами та НМА (введення в експлуатацію, модернізація, переміщення, ліквідація, продаж); ведення бухгалтерського обліку операцій по отриманим роботам (послугам); контроль розрахунків з контрагентами, оформлення актів звірок; забезпечення повного та достовірного відображення на рахунках бухгалтерського обліку інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах; забезпечення наявності оригіналів документів та підготовка до здачі їх в архів підприємства; участь у проведенні щорічних та позапланових інвентаризацій ТМЦ та основних засобів та оперативне відображення результатів в бухгалтерському обліку; контроль та перевірка отриманого податкового кредиту (податкових накладних та розрахунків коригувань) від контрагентів в програмі M.E.Doc. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; безкоштовні обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Регіональний менеджер (м. Вінниця, м. Житомир) |
ТОВ 2К, СУНП, |
бажання працювати; високі комунікативні навички, дипломатичність, вміння знаходити підхід до людей; навички планування та організаторські здібності; досвід успішної роботи на посаді регіонального менеджера з продажу. |
організація та контроль продажів товару в наявній дистриб’юційній мережі, в т.ч. формування планів та контроль за їх дотриманням; проведення переговорів з новими клієнтами, дистриб’юторами, регіональними мережами; забезпечення постійної взаємодії з постачальниками та покупцями; постановка цілей та завдань з розвитку продажів, контроль і забезпечення їх виконання; відповідальність за результат; наявність авто та можливість його використання в службових цілях. |
спосіб для самореалізації та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Фахівець кадрового обліку |
Він Дизайн Проект |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання законодавства про працю та кадрового обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; добрі комунікативні навички; вміння працювати в команді та бути організованим. |
забезпечення повного циклу кадрового обліку, включаючи збір та обробку даних про працівників, укладання трудових договорів, ведення кадрової документації; здійснення контролю за дотриманням законодавства про працю та внутрішніх положень компанії; ведення обліку робочого часу; забезпечення конфіденційності та захисту персональних даних працівників. |
конкурентна заробітна плата, вчасні виплати; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; можливість професійного росту та розвитку; приємний та дружній колектив; комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Продавець-консультант (італійські товари) |
Angebot |
любов до кулінарії; відповідальність та пунктуальність; комунікабельність; організованість; бажання навчатися, працювати і заробляти; клієнтоорієнтованість та доброзичливість; творчій підхід до роботи. |
здійснення викладки товарів; забезпечення наявності та своєчасної заміни цінників; здійснення контролю за термінами придатності товарів; обслуговування клієнтів; побудова гарних та постійних взаємовідносин з клієнтом; консультація щодо наявної продукції в магазині; активні продажі, націлені на результат; розрахунок покупців на касі; приготування кави та чаю; підтримка чистоти в залі. |
графік роботи з 09:00 до 22:00; зміни 3/3 (обговорюється між працівниками); бонуси для працівників: кава та чай; персональна знижка на продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв`язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням:
|
Продавець у відділ гастрономії |
ТОВ Фора |
комунікабельність; привітність та позитивність; вільне спілкування українською мовою. |
контроль якості та термінів придатності товару; консультація та обслуговування гостей в магазині; робота з товаром (викладка та фасування товару, розміщення цінників). |
офіційне працевлаштування; висока і стабільна заробітна плата; отримання знань від досвідчених професіоналів; перспектива кар'єрного зростання; допомога з житлом; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер, продавець-консультант |
ФОП Храпаченко В.В. |
готовність до дотримання високих стандартів обслуговування покупців; відповідальність; пунктуальність; контактність; активність; вміння працювати в команді; готовність пройти медогляд, наявність Інтернету, фотокамери або телефону з камерою, вміння користуватися ПК. |
прийом, викладка товару, підтримання залишків, дотримання планограм; якісне обслуговування, професійне консультування покупців; збір маркетингової інформації за завданням компанії, періодичне складання звітності. |
технічне навчання; графік роботи 40-годинний робочий тиждень; гідна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Андрєєв О.Л. |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вища освіта; вміння працювати в команді; комунікабельність. |
пошук нових клієнтів, підтримка відносин з наявними клієнтами, просування продукту на ринку. |
конкурентна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; дружній колектив; можливість професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
ФОП Петрушевець А.С. |
вiдповідальність, пунктуальність, вміння працювати на результат; комунікабельність; вільне володіння українською мовою; грамотність; вміння будувати діалог з клієнтом; стресостійкість. |
прийом дзвінків, робота виключно з гарячою базою клієнтів; опрацювання соцмереж, в тому числі часткове ведення соціальних мереж (запис сторіс, публікація відгуків клієнтів); консультування клієнтів; виконання плану рекрутації. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30 (обідня перерва з 13:00 до 13:30), також дві робочі суботи в місяць з 10:00 до 15:00; забезпечення гаджетами, телефонним зв’язком та усім необхідним для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Головний бухгалтер |
Сількомсервіс, СКЕП, КП |
знання 1С, робота з бюджетом та казначейством, ПДВ. |
ведення головної книги, здача статистичних звітів, оплата всіх податків, робота з ПДВ. |
тихий затишний офіс, дружній колектив, постійний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу, продавець-консультант |
Меблева Кімната |
комунікабельність та вміння працювати зі зверненнями клієнтів; бажання навчатися та розвиватися в галузі меблів; вміння презентувати продукцію та пояснювати її переваги; орієнтованість на досягнення результату та вміння працювати в команді; відповідальність та пунктуальність. |
допомога клієнтам у виборі оптимального варіанту меблів, враховуючи їхні потреби; надання професійних консультацій щодо характеристик, функціональності та дизайну меблів; оформлення замовлень та проведення необхідної документації; забезпечення чистоти та організованість робочого місця. |
висока заробітна плата; гнучкий графік роботи: 4/2 10:00 - 20:00; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
JustSchool |
досвід роботи (не обов’язковий, але буде перевагою); рівень англійської мови В2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати і швидко навчатись. |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою; підготовка до уроку за 10−15 хвилин; написання коротких коментарів після уроків, що займають 5−10 хвилин. |
методологічна підтримка; завантажений розклад у перші два тижні роботи; доступ до усіх матеріалів без обмежень; вирішення усіх організаційних питань школою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Довгань В.В. |
позитивне мислення; порядність; комунікабельність; енергійність; охайність. |
робота з касою (планшет, термінал); приготування і подача кавових напоїв згідно з рецептурами компанії; забезпечення високої якості і сервісу для гостей; збереження чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: з 07:30 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Pobedov |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року; знання Клієнт-банку; обізнаність щодо податкового законодавства; досвід роботи в BAS (1С 8.3); можливість працювати на власному ноутбуці; досвід роботи у сфері роздрібної або Інтернет-торгівлі (буде перевагою). |
нарахування заробітної плати згідно стандартів та KPI компанії; здійснення платежів у системі клієнт банк, контроль лімітів та оборотів по рахунку та ФОП в цілому; рознесення дохідної та витратної частини у системі BAS (1С 8.3); робота в системі Клієнт-банк; формування платіжних інструкцій та банківських виписок; підготовка внутрішніх звітів для керівника; робота з касою підприємства; облік розрахунків з покупцями (напрямок дроп). |
зручний та комфортний офіс в центрі Поділля у стилі HOME; графік роботи: в офісі з Пн по Пт з 08:00 до 17:00 або з 09:00 до 18:00; корпоративні знижки на речі нашого бренду; корпоративні заходи за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Развилка |
охайність; здатність до активної роботи; неконфліктність; любов до порядку; вміння та бажання працювати в команді. |
знання усіх ТК; знання процесу за яким закріплений; дотримання чистоти робочого місця. |
графік роботи: 3/3, з 09:00 до 22:00; вечірній трансфер. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з бухгалтерського обліку |
ділянка "Банк" |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк»; впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, MS Word, MS Excel; уважність та готовність працювати з великими об'ємами інформації. |
формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів; створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти; проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»; проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день; проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено; перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк). |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка); участь в професійних тренінгах; декретне місце; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу запасних частин до с/г техніки |
Ustaff |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання сільськогосподарської техніки та її запасних частин; вміння ефективно вести переговори та будувати взаємовигідні стосунки; висока комунікабельність та навички продажу; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей. |
активний пошук та залучення нових клієнтів у сільськогосподарському секторі; розвиток та підтримка взаємовигідних відносин зі старими та потенційними клієнтами; консультування клієнтів щодо асортименту товарів, вибору оптимальних рішень для їх потреб. |
конкурентна заробітна плата та бонусна система; можливість професійного росту та розвитку; дружня та професійна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Libertex/Forex Club |
досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ, Телеком; без відповідного досвіду через навчання. |
телефонні продажі; вихідні дзвінки через IP-телефонію; робота з базою контактів теплих лідів; супровід клієнтів та крос-продажі; робота з SALESFORCE CRМ регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фото-звіту відповідного зразка. |
графік роботи з 10:00 до 19:00, офіційне працевлаштування, скорочений випробувальний термін. прив’язка доходу до KPI; формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура). за вашим бажанням може бути й офісна робота у наших регіональних представництвах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар на випічку |
Aiwa |
енергійність; вмотивованість. |
формування та випічка булочок, пиріжків, здоби з начинкою та без в конвекційних печах UNOX; формування та смаження пиріжків у фритюрі; підготовка начинки для випічки; підтримання чистоти робочого місця. |
офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України; гідна заробітна плата; щомісячна зарплатня + аванс; денні зміни: 3/3, з 07:00 до 19:00; щомісячна премія за якісну роботу; навчання та розвиток всередині компанії; чудовий колектив та підтримка колег; додаткові виходи та бонуси до зарплатні; знижки на власну продукцію (25%); компенсація проїзду іногороднім. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Мережа ресторанів Файні Справи |
|
виготовлення продукції суші-процесу згідно технологічних карт та вимог головного технолога мережі; участь в розробці нових позицій. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
ФОП Томаш О.І. |
порядність; компетентність. |
консультація клієнтів.
|
графік роботи: 5/2, 10:00-19:00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Tereveni |
досвід роботи від 1-го року на посаді бармена-касира; знання касової дисципліни; відповідальність та готовність працювати з великою кількістю гостей; вільне та грамотне володіння українською мовою. |
підготовка бару перед відкриттям; підготовка посуду та обладнання бару; обслуговування гостей згідно стандартів закладу (приготування та подача напоїв); касова дисципліна; контроль за отриманням та зберіганням продукції; знання технологічних карт. |
гідна оплата праці; робота за графіком 2/2 (графік узгоджується); корпоративне харчування; медичне страхування; трансфер додому. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Art Chef Cafe |
відкритість до нового; пунктуальність; охайність; комунікативні навички. |
обробка замовлень; обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану. |
графік роботи 3/3 або 4/4. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ФОП Запорожцев В.В. |
грамотна усна мова; досвід роботи (вітається); відповідальність; швидкість в роботі; бажання тримати статус свого закладу на високому рівні; терпіння та любов до наших гостей; бажання розвиватись; знання англійської мови (вітається). |
|
графік роботи: позмінний, 10:00-22:00; гарні умови праці та дружній колектив; робота в центрі Вишеньки; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-бариста (з навчанням) |
Бекханидзо |
вміння працювати в команді та бути комунікабельним; відповідальність та уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися; готовність працювати в змінах. |
обслуговування клієнтів на касі, прийом платежів, видача решти; підготовка кавових напоїв та інших гарячих напоїв; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; дотримання стандартів якості обслуговування і безпеки. |
гнучкий графік роботи, який можна обговорити; повна зайнятість; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; дружній та динамічний колектив; можливість вивчити основи грузинської кухні та кавоваріння. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Синергия Тім |
оперативність; акуратність та уважність; досвід роботи на посаді кондитер або пекар; бажання зростати, пізнавати нове, підвищувати свої знання разом із нами. |
виготовлення кондитерських виробів: мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макаруни, круасани, тарти, печиво та ін. |
цікава робота у команді професіоналів, навчання на підприємстві; графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 або 08:00—20:00 (4 робочих 2 вихідних); комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне харчування 2 рази на день (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник начальника юридичного відділу |
ТріангльЖенерасьонЮманітер (Triangle Generation Humanitaire) |
вища освіта в галузі правознавства (диплом магістра або вище є дуже бажаним); досвід роботи в програмах юридичного консультування або в суміжній сфері (адвокація, соціальна робота тощо); досвід роботи юристом у сфері цивільного/адміністративного права; відмінна увага до деталей, організаторські здібності та тактичність в роботі з конфіденційною інформацією; відмінні навички міжособистісного спілкування, здатність налагоджувати професійні зв’язки та координувати роботу з місцевою та національною владою, донорами, міжнародними та національними НУО; вільне володіння українською мовою; достатній рівень письмової англійської мови; хороша розмовна англійська (бажано). |
планування та впровадження діяльності з юридичної підтримки та супроводу, надання допомоги в індивідуальному захисті шляхом оцінювання, планування справ, реалізації справ, подальших дій та закриття справ; у взаємодії з командою юристів та начальником юридичного відділу здійснює, аналіз та документування порушених прав, пропонує членам команди оптимальні шляхи правового захисту законних прав та інтересів бенефіціарів; підготовка та формування описові та статистичні звіти у відповідних форматах., передбачені вимогами до його посади та обов’язків; розробляє щомісячний аналіз даних, щоб допомогти команді передбачити потенційні труднощі під час виконання показників різних проектів; відвідування зустрічів кластеру/субкластеру/робочих групи, за дорученням регіонального керівника, заступника регіонального керівника з програм або начальника юридичного відділу; участь у розробці та проведенні навчання з технічних аспектів програми для персоналу TGH, партнерів, місцевих органів влади та членів громади. у взаємодії з начальником юридичного відділу, регіональним координатором та регіональним координатором з підтримки здійснює підтримку, та нагляд за ефективністю роботи команди юристів польового офісу. щомісячне проведення нарад з працівниками відділу, щоб перевірити їхню роботу за звітний період., та у разі наявності прогалин, помилок координувати їх для виправлення помилок або прогалин в роботі. робота в партнерстві з начальником юридичного відділу, задля надання повсякденної підтримки працівникам юридичного відділу у забезпеченні ефективного управління часом, внутрішньої та зовнішньої комунікації, чіткості ролі та відповідальності та суворого дотримання кодексу поведінки TGH та інших застосовних політик (psea, захист дітей тощо). |
офіційне працевлаштування за строковим трудовим договором; медичне страхування; курси англійської мови; офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |