Вакансії для студентів і випускників станом на 24.08.2023
+Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Юрист |
ШАнА-М |
знання законодавства (податкове, трудове, антикорупційне, адміністративне, кримінальне, господарське, процесуальне); вміння складати тексти позовних заяв, процесуальних документів, запитів, відповідей на запити, мирових угод і т.п.; уважність до деталей, відповідальність; вища юридична освіта; практичний досвід організації договірної роботи; досвід претензійно-позовної роботи; комунікабельністьта вміння налагодити контакт з різними людьми. |
захист прав та інтересів компанії; оскарження результатів перевірок; систематичне вивчення змін в законодавстві України; моніторинг контрагентів в інформаційних системах; організація та ведення договірної роботи в компанії; підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів; участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії; розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів; робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін; письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань. |
графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»; офіційне працевлаштування; заробітна плата погодинна; стабільні, щомісячні премії з досягнення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ФОП Івахов Д.С. |
кар'єрист, який ставить роботу на перше місце; любов до навчання; наявність гарних комунікативних скілів і відповідальне ставлення до роботи; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
якісне пакування товарів; відправка товарів на Новій Пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; заохочення амбіцій та бажання рости; робота офлайн у м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Паста-бар Tamero |
комунікабельність; енергійність. |
|
стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне 2-х разове харчування; графік роботи позмінний: з 10:00 до 22:00; дружній колектив; можливість професійного кар‘єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера, менеджер з організації офісних процесів |
Grand Car |
досвід роботи в галузі бухгалтерії чи організації офісних процесів (буде перевагою); економічна освіта/аудит/бухгалтерський облік допоможе швидко доєднатись до процесів; розвинене логічне мислення та високі комунікативні навички; вміння працювати в команді та бути ініціативним; уважність, організованість та відповідальність. |
оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам; підтримка бухгалтерської команди: ведення документації, аналіз фінансових даних; забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу; робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»; підтримка та контроль безперебійної життєдіяльності затишного офісу; прийом та надсилання посилок/документів; зустріч та прийом клієнтів. |
стабільна та конкурентна виплата заробітної плати; зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; робота в комфортному офісі у центрі міста Вінниця, сучасна техніка для роботи; підтримка з боку досвідченої команди та можливості для професійного та особистісного зростання; унікальний досвід роботи у міжнародній компанії з цікавими проєктами та задачами; робота у компанії з високим рівнем довіри від клієнтів; молода, креативна команда однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПП Молоток |
чітке і грамотне мовлення; комунікабельність, вміння переконувати та працювати з запереченнями клієнтів; впевненість в собі; амбіційність; цілеспрямованість; націленість на результат; бажання навчатися та працювати; вміння аналізувати; відповідальність та організованість; вища освіта; досвід роботи з ПК та впевнене користування офісними додатками; вміння працювати з 1С та CRM (вітається, але не є обовʼязковим); досвід продажів (вітається, але не є обовʼязковим). |
робота з діючою базою клієнтів; розширення бази клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки; проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів; контроль оплати та відвантаження товару; виконання норм та планів. |
гідна заробітна плата та її вчасна виплата; офіційне працевлаштування; відпустки та лікарняні; робота в комфортному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; великий колектив професіоналів; можливість розвитку та карʼєрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; за умови проходження стажування та навчання в перспективі можлива віддалена робота; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, акаунт-менеджер |
Taxi 838 |
бажання працювати у дружньому колективі; прагнення досягати спільних цілей та створювати позитивну робочу атмосферу; знання української мови; відповідальність; досвід роботи в даній галузі не є обов’язковим; організованість. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; допомога водіям вирішувати поточні питання та забезпечення ефективної співпраці; робота з акаунтами у програмі. |
комфортне робоче місце; сучасна і затишна робоча атмосфера; офіс знаходиться поруч з вокзалом; навчання; зручний графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Директор магазину |
Копійочка |
успішний досвіт роботи в торгівлі (не менше 1-го року); знання і розуміння ключових метрик ефективності роботи магазину; володіння навичками комунікації та управління командою; вміння аналізувати (зчитувати параметри продажів); навички роботи з касою і знання касової дисципліни. |
виконання фінансово-економічних показників роботи магазину; контроль за стандартами роботи персоналу; контроль за виконанням стандартів роботи мережі; виконання поставлених завдань; навчання, адаптація, розвиток, мотивація персоналу. |
своєчасна виплата заробітної платні та винагороди; індивідуальний гнучкий графік; офіційне працевлаштування з 1-го дня та страхування працівників від нещасних випадків за рахунок компанії після 2х місяців роботи; зручні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики у Калинівку |
ГК БіоХімІнвест |
досвід роботи на аналогічній посаді в транспортних, логістичних, транспортно-експедиційних компаніях від 1-го року; досвідчений користувач ПК (MS Office, Outlook); відповідальність; орієнтація на результат; стресостійкість. |
допомога в організації перевезень особистим автотранспортом компанії (наливні грузи); відслідковування вантажів в дорозі, контроль роботи водія, вирішення спірних питань; взаємозв'язок з клієнтами, інформування про хід виконання замовлення. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: з 08:30 до 17:30; конкурентний рівень заробітної плати; трансфер із Вінниці до м. Калинівка. офіційне працевлаштування згідно КЗпП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Алліс-Трейд |
вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки; навички продажів та консультування клієнтів; впевнений користувач ПК; бажання навчатись та заробляти. |
прийом замовлень від нових та постійних клієнтів; підбір і прорахунок обладнання для магазинів; розробка схем розташування обладнання; проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод; супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод. |
конкурентна заробітна плата; оплачувані лікарняні та відпустки; комплексна система навчання та адаптації нових працівників; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; зручний графік роботи: з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні; робота в молодому дружньому колективі; повністю укомплектоване робоче місце зі всією необхідною технікою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу, торговий представник |
Staleks |
володіння навичками ведення переговорів; вміння презентувати компанію, продукт та себе; володіння діловим етикетом; створення з клієнтами довірливих та дружніх відносин; володіння такими якостями, як: проактивність, чесність та відповідальність; впевнене володіння ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel). |
продаж та здійснення презентації продукції у клініки та безпосередньо стоматологам; робота з існуючою клієнтською базою; виконання планів продажів, розширення АКБ; розвиток довгострокових відносин та підвищення лояльності до компанії; територія відповідальності: м. Вінниця, Вінницька обл. та здійснення командувань в м. Житомир. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; змістовне навчання по стоматологічних інструментах — зі сторони бренд-менеджера; надання: прикладів продукції, презентаційного матеріалу та всіх необхідних інструментів — для успішних продажів; повна підтримка, та постійний зворотній зв’язок — зі сторони керівника; графік роботи: з 09:00 до 18:00, 5-ти денний робочий тиждень; формат роботи — Home-office (80% — візити, 20% — звітність, на дому); участь у тренінгах та проходження професійних курсів; можливість для професійного та фінансового зростання; команда, з якою усе буде цікаво та приємно втілювати в життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД зі знанням англійської |
Виробниче підприємство Маріо |
досвід роботи в продажах (ЗЕД) від 1-го року; знання документообігу, досвід супроводу ЗЕД-контрактів; знання правил міжнародних перевезень вантажів; англійська мова — високий рівень усної та письмової, знання другої іноземної мови вітається; навички ведення ділового листування; готовність до відряджень на службовому автомобілі (наявність водійського посвідчення категорії «В») та досвіду водіння. |
активний пошук та залучення клієнтів; організація та проведення переговорів з клієнтами; повний супровід закріплених за менеджером клієнтів; контроль оплати та відвантаження; консультування клієнтів з асортименту та інших технічних питань; виконання планів продажів; контроль дебіторської заборгованості. |
робота в перспективній виробничо-торговельній компанії, яка постійно росте та розвивається; дружний та націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; трансфер до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок; відвідування професійних конференцій та семінарів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Englishdom |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх навичок. |
|
гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні); онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів; 50% оплата міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник мережі магазинів |
Корпорація Барком |
досвід роботи в роздрібній торгівлі (досвід роботи з продуктами буде перевагою); досвід роботи в управлінні персоналом; готовність ризикувати і брати на себе відповідальність; енергійність, цілеспрямованість, відповідальність; володіння ПК: 1С, MS Exсel. |
організація та контроль результативної роботи магазинів регіону; планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів; управління персоналом, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників; аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів. |
офіційне працевлаштування; робота в прогресивній команді; комфортний компенсаційний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Cream |
відповідальність; охайність; відкритість та комунікабельність; пунктуальність. |
приготування кавових та інших безалкогольних напоїв; продаж десертів; дотримання чистоти і порядку в закладі. |
графік роботи: з 08:00 до 20:00; 15 робочих днів на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
без досвіду, але з бажанням навчитися. |
приготування піц за рецептами та стандартами якості; дотримання санітарних та гігієнічних норм; взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; оплата навчання; приємна атмосфера та дружній колектив; підтримка прагнення до розвитку; безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті; гнучкий графік роботи: з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Начальник відділу стандартизації |
ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат |
знання англійської мови — рівень В2; досвід роботи у сфері стандартизації від 1-го року; вища освіта в галузі харчових технологій, якості або еквівалент; глибокі знання законодавства, нормативних актів та стандартів, пов’язаних з якістю виробництва олійних культура, знання систем: ISO9001, ISO22000, GMP +, Redsert, ISO 14000; вміння аналізувати дані та робити висновки для забезпечення покращення процесів. |
розробка та впровадження стандартів якості, процедур та політик виробництва олійних культур; моніторинг та аналіз якості продукції; розробка рекомендацій для покращення процесів виробництва; співпраця з іншими відділами для забезпечення виконання стандартів та політик якості. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливості для професійного зростання та розвитку; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу поліграфічних послуг (бланкова продукція) |
АКцентр |
робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop; досвід роботи в сфері поліграфії (бажано); навички проведення переговорів. |
розробка дизайну бланкової продукцї; робота з існуючою клієнтською базою та залучення нових клієнтів; консультація та супровід клієнтів під час замовлень. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 08:30−18:00, 5-ти денний робочий тиждень; робота в компанії лідерів; можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор-менеджер у салон краси |
Epil prof |
грамотність; працьовитість; багатозадачність; комунікативність; відповідальність; охайність. |
комунікація з клієнтами, запис у СRМ систему, розрахунок клієнтів, консультація; організація процесу роботи, замовлення розхідних матеріалів, прибирання свого робочого місця. |
офіційне працевлаштування, графік роботи: 2/2 або 3/3, 08:00−20:00.
|
Відправити резюме можна запосиланням: |
Інспектор з технічного нагляду |
АТ Укртелеком |
вища освіта; базові знання в сфері телекомунікацій; досвід роботи інженером/інспектором з технічного нагляду - 1−2 роки; відповідальність; організованість; цілеспрямованість; уважність; рівень впевненого користувача ПК: MS Excel, MS Word, Outlook, Visio, автоматизовані системи; впорядкований пакет документів (зокрема, приписне свідоцтво або військовий квиток). |
нагляд за роботою сторонніх організацій-підрядників, які виконують будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт лінійних споруд та обладнання електрозв’язку; охоронно-роз'яснювальні роботи з підприємствами, організаціями та громадянами з метою збереження лінійних споруд електрозвʼязку від пошкоджень; участь у видачі дозволу на проведення робіт будівельними організаціями та приватними особами в охоронній зоні лінійних споруд та контроль дотримання ними діючого законодавства, інструкцій, правил; складання актів про пошкодження та порушення «Правил охорони ліній зв’язку», направлення матеріалів та актів за призначенням. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Чт: 8:30—17:30, Пт: 8:30—16:15 (Обід: 12:30—13:15), Сб-Нд: вихідні; команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку; досвід роботи в найбільшій телекомунікаційній компанії Україні (обслуговування телекомунікаційних мереж); середовище для постійного професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Шеф-кухар (ресторанний бізнес) |
Домовик і К |
досвід роботи від 1-го року; знання сучасних кулінарних технологій та технік приготування страв; вміння організовувати колектив; відповідальність; організованість; уважність до деталей; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
розробка та впровадження меню; контроль якості та кількості продуктів; планування бюджету на закупівлю продуктів; контроль за підготовкою страв; організація роботи кухарів та інших працівників кухні; відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
гідна зарплата; робота у стабільній компанії; можливість професійного зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Марущак І. |
досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ. |
телефонні продажі; вихідні дзвінки через IP-телефонію; робота з базою контактів теплих лідів; супровід клієнтів та кросс-продажі; робота з Salesforce CRМ. |
графік роботи: з 10:00 до 19:00; офіційне працевлаштування; скорочений випробувальний термін; прив’язка доходу до KPI; формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з продажу |
Метінвест |
наявність вищої освіти (надамо перевагу спеціальностям «Економіка», «Фінанси», «Будівництво» та «Металургія»); досвід роботи в сфері продажів від 1-го року; навички роботи в CRM, SAP ERP (буде перевагою); відповідальність, багатозадачність, комунікабельність, вмотивованість на розвиток, уважність до деталей, вміння працювати в команді. |
робота з існуючими клієнтами: підтримка взаємовідносин, ведення телефонних комунікацій, листування тощо; виконання планів продажів; укладання договорів поставки та супутної документації; контроль дебіторської заборгованості; ведення первинної бухгалтерської документації; ведення звітної документації. |
офіційне працевлаштування та гарантовані виплати; конкурентна заробітна плата; 24 дні оплачуваної щорічної відпустки; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року; висока відповідальність, організаторські здібності, вміння керувати персоналом; вміння працювати в команді та спілкуватися з гостями. |
організація роботи ресторану: розклад роботи персоналу, контроль за проведенням робіт; обслуговування гостей: забезпечення високого рівня сервісу, прийом замовлень та виконання їх відповідно до стандартів ресторану; контроль за якістю страв та напоїв, підтримання порядку та чистоти в ресторані; розвиток та впровадження нових ідей для покращення роботи ресторану. |
робота в стабільній компанії з можливістю кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата; молода та дружня команда; можливість отримати додаткові навички та знання в галузі готельно-ресторанного бізнесу; гнучкий робочий графік, проживання, харчування та трансфер за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Офіціант |
Готельно-ресторанний комплекс Хутір |
пунктуальність; вміння працювати в команді; комунікабельність. |
знання меню; прийом замовлень; обслуговування столиків; підтримка порядку на залі. |
повний робочий день; позміний графік; безкоштовне харчування; вечірній трансфер персоналу. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страхова компанія ARX |
попередній досвід продажів від 1-го року; успішна організація та ведення власного бізнесу (буде перевагою); бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання; планування роботи команди; реалізація планів зі збору страхових платежів; надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
ТОВ Харвест Центр |
впевнений користувач ПК, офісних програм, 1-С. |
контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів; ведення переговорів з постачальниками (найкращі умови, ціни, відтермінування, акції, тощо); контроль якості продукції, аналіз залишків та оборотності товару; технічна та інформаційна підтримка відділів продажу; робота з документами.
|
графік роботи: з 09:00 по 18:00; зручне робоче місце; комфортний для роботи та відпочинку колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-аналітик |
Альянс Рітейл Груп |
знання 1С (Bass); вміння працювати з великими об'ємами інформації; уважність; вміння аналізувати та працювати в команді. |
створення специфікацій; аналіз переобліків; аналітика рухів продажу (фінансові результати); контроль роботи операторів виробництва (оприбуткування, переміщення, списання). |
графік роботи: 09:00−18:00. |
Відправити резюме можна запосиланням: |
Менеджер з продажу реклами |
РІА Медіа |
впевнений рівень комунікаційних навичок; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; висока самомотивація та ініціативність; знання ринку реклами та медіа (буде перевагою); досвід роботи в продажах або рекламі (буде перевагою, але не є обов’язковим). |
активний пошук нових клієнтів та потенційних рекламодавців; продаж рекламних можливостей наших медійних платформ; розробка та презентація рекламних пропозицій; співпраця з клієнтами для вирішення їхніх потреб та досягнення цілей; планування та контроль рекламних кампаній. |
безкоштовне навчання; конкурентоспроможна заробітна плата та система премій; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; приємна та дружня робоча атмосфера; цікаві проєкти та можливість працювати з різноманітними клієнтами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |