Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

+Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Юрист

ШАнА-М

знання законодавства (податкове, трудове, антикорупційне, адміністративне, кримінальне, господарське, процесуальне);

вміння складати тексти позовних заяв, процесуальних документів, запитів, відповідей на запити, мирових угод і т.п.;

уважність до деталей, відповідальність;

вища юридична освіта;

практичний досвід організації договірної роботи;

досвід претензійно-позовної роботи;

комунікабельністьта вміння налагодити контакт з різними людьми.

захист прав та інтересів компанії;

оскарження результатів перевірок;

систематичне вивчення змін в законодавстві України;

моніторинг контрагентів в інформаційних системах;

організація та ведення договірної роботи в компанії;

підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів;

участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії;

розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів;

робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін;

письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань.

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп & Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах.

надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта.

графік роботи: 5/2, вихідні «плаваючі»;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата погодинна;

стабільні, щомісячні премії з досягнення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ФОП Івахов Д.С.

кар'єрист, який ставить роботу на перше місце;

любов до навчання;

наявність гарних комунікативних скілів і відповідальне ставлення до роботи;

вміння працювати у команді;

робота на результат;

готовність приймати самостійні рішення.

якісне пакування товарів;

відправка товарів на Новій Пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для клієнтів;

організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку;

робота в CRM-системі.

стабільний і прозорий рівень доходу;

робота в команді кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

заохочення амбіцій та бажання рости;

робота офлайн у м. Вінниця.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Паста-бар Tamero

комунікабельність;

енергійність.

 

стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне 2-х разове харчування;

графік роботи позмінний: з 10:00 до 22:00;

дружній колектив;

можливість професійного кар‘єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера, менеджер з організації офісних процесів

Grand Car

досвід роботи в галузі бухгалтерії чи організації офісних процесів (буде перевагою);

економічна освіта/аудит/бухгалтерський облік допоможе швидко доєднатись до процесів;

розвинене логічне мислення та високі комунікативні навички;

вміння працювати в команді та бути ініціативним;

уважність, організованість та відповідальність.

оформлення та ведення обліку кадрової документації по співробітникам;

підтримка бухгалтерської команди: ведення документації, аналіз фінансових даних;

забезпечення документообігу в тісній комунікації з менеджерами з продажу;

робота в СРМ «Бітрікс 24», «ФінМап»;

підтримка та контроль безперебійної життєдіяльності затишного офісу;

прийом та надсилання посилок/документів;

зустріч та прийом клієнтів.

стабільна та конкурентна виплата заробітної плати;

зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

робота в комфортному офісі у центрі міста Вінниця, сучасна техніка для роботи;

підтримка з боку досвідченої команди та можливості для професійного та особистісного зростання;

унікальний досвід роботи у міжнародній компанії з цікавими проєктами та задачами;

робота у компанії з високим рівнем довіри від клієнтів;

молода, креативна команда однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ПП Молоток

чітке і грамотне мовлення;

комунікабельність, вміння переконувати та працювати з запереченнями клієнтів;

впевненість в собі;

амбіційність;

цілеспрямованість;

націленість на результат;

бажання навчатися та працювати;

вміння аналізувати;

відповідальність та організованість;

вища освіта;

досвід роботи з ПК та впевнене користування офісними додатками;

вміння працювати з 1С та CRM (вітається, але не є обовʼязковим);

досвід продажів (вітається, але не є обовʼязковим).

робота з діючою базою клієнтів;

розширення бази клієнтів;

щоденні гарячі та холодні дзвінки;

проведення переговорів/супровід та укладання угод;

підбір товару клієнтам;

оформлення у програмі 1С замовлень, планів та звітів;

контроль оплати та відвантаження товару;

виконання норм та планів.

гідна заробітна плата та її вчасна виплата;

офіційне працевлаштування;

відпустки та лікарняні;

робота в комфортному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

великий колектив професіоналів;

можливість розвитку та карʼєрного зростання;

корпоративний мобільний зв’язок;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

за умови проходження стажування та навчання в перспективі можлива віддалена робота;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор, акаунт-менеджер

Taxi 838

бажання працювати у дружньому колективі;

прагнення досягати спільних цілей та створювати позитивну робочу атмосферу;

знання української мови;

відповідальність;

досвід роботи в даній галузі не є обов’язковим;

організованість.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

допомога водіям вирішувати поточні питання та забезпечення ефективної співпраці;

робота з акаунтами у програмі.

комфортне робоче місце;

сучасна і затишна робоча атмосфера;

офіс знаходиться поруч з вокзалом;

навчання;

зручний графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Директор магазину

Копійочка

успішний досвіт роботи в торгівлі (не менше 1-го року);

знання і розуміння ключових метрик ефективності роботи магазину;

володіння навичками комунікації та управління командою;

вміння аналізувати (зчитувати параметри продажів);

навички роботи з касою і знання касової дисципліни.

виконання фінансово-економічних показників роботи магазину;

контроль за стандартами роботи персоналу;

контроль за виконанням стандартів роботи мережі;

виконання поставлених завдань;

навчання, адаптація, розвиток, мотивація персоналу.

своєчасна виплата заробітної платні та винагороди;

індивідуальний гнучкий графік;

офіційне працевлаштування з 1-го дня та страхування працівників від нещасних випадків за рахунок компанії після 2х місяців роботи;

зручні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики у Калинівку

ГК БіоХімІнвест

досвід роботи на аналогічній посаді в транспортних, логістичних, транспортно-експедиційних компаніях від 1-го року;

досвідчений користувач ПК (MS Office, Outlook);

відповідальність;

орієнтація на результат;

стресостійкість.

допомога в організації перевезень особистим автотранспортом компанії (наливні грузи);

відслідковування вантажів в дорозі, контроль роботи водія, вирішення спірних питань;

взаємозв'язок з клієнтами, інформування про хід виконання замовлення.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з 08:30 до 17:30;

конкурентний рівень заробітної плати;

трансфер із Вінниці до м. Калинівка.

офіційне працевлаштування згідно КЗпП.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Алліс-Трейд

вміння грамотно спілкуватись та висловлювати власні думки;

навички продажів та консультування клієнтів;

впевнений користувач ПК;

бажання навчатись та заробляти.

прийом замовлень від нових та постійних клієнтів;

підбір і прорахунок обладнання для магазинів;

розробка схем розташування обладнання;

проведення переговорів, складання комерційних пропозицій та угод;

супровід і консультація клієнта на всіх стадіях угод.

конкурентна заробітна плата;

оплачувані лікарняні та відпустки;

комплексна система навчання та адаптації нових працівників;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

зручний графік роботи: з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні;

робота в молодому дружньому колективі;

повністю укомплектоване робоче місце зі всією необхідною технікою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу, торговий представник

Staleks

володіння навичками ведення переговорів;

вміння презентувати компанію, продукт та себе;

володіння діловим етикетом;

створення з клієнтами довірливих та дружніх відносин;

володіння такими якостями, як: проактивність, чесність та відповідальність;

впевнене володіння ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel).

продаж та здійснення презентації продукції у клініки та безпосередньо стоматологам;

робота з існуючою клієнтською базою;

виконання планів продажів, розширення АКБ;

розвиток довгострокових відносин та підвищення лояльності до компанії;

територія відповідальності: м. Вінниця, Вінницька обл. та здійснення командувань в м. Житомир.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

змістовне навчання по стоматологічних інструментах — зі сторони бренд-менеджера;

надання: прикладів продукції, презентаційного матеріалу та всіх необхідних інструментів — для успішних продажів;

повна підтримка, та постійний зворотній зв’язок — зі сторони керівника;

графік роботи: з 09:00 до 18:00, 5-ти денний робочий тиждень;

формат роботи — Home-office (80% — візити, 20% — звітність, на дому);

участь у тренінгах та проходження професійних курсів;

можливість для професійного та фінансового зростання;

команда, з якою усе буде цікаво та приємно втілювати в життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД зі знанням англійської

Виробниче підприємство Маріо

досвід роботи в продажах (ЗЕД) від 1-го року;

знання документообігу, досвід супроводу ЗЕД-контрактів;

знання правил міжнародних перевезень вантажів;

англійська мова — високий рівень усної та письмової, знання другої іноземної мови вітається;

навички ведення ділового листування;

готовність до відряджень на службовому автомобілі (наявність водійського посвідчення категорії «В») та досвіду водіння.

активний пошук та залучення клієнтів;

організація та проведення переговорів з клієнтами;

повний супровід закріплених за менеджером клієнтів;

контроль оплати та відвантаження;

консультування клієнтів з асортименту та інших технічних питань;

виконання планів продажів;

контроль дебіторської заборгованості.

робота в перспективній виробничо-торговельній компанії, яка постійно росте та розвивається;

дружний та націлений на досягнення загального результату колектив;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування;

трансфер до місця роботи службовим транспортом;

корпоративний відпочинок;

відвідування професійних конференцій та семінарів.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Englishdom

любов до англійської і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток і прокачка своїх навичок.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні);

онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання;

мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів;

50% оплата міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник мережі магазинів

Корпорація Барком

досвід роботи в роздрібній торгівлі (досвід роботи з продуктами буде перевагою);

досвід роботи в управлінні персоналом;

готовність ризикувати і брати на себе відповідальність;

енергійність, цілеспрямованість, відповідальність;

володіння ПК: 1С, MS Exсel.

організація та контроль результативної роботи магазинів регіону;

планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів;

управління персоналом, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників;

аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів.

офіційне працевлаштування;

робота в прогресивній команді;

комфортний компенсаційний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Coffee Cream

відповідальність;

охайність;

відкритість та комунікабельність;

пунктуальність.

приготування кавових та інших безалкогольних напоїв;

продаж десертів;

дотримання чистоти і порядку в закладі.

графік роботи: з 08:00 до 20:00;

15 робочих днів на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Pizza Day

без досвіду, але з бажанням навчитися.

приготування піц за рецептами та стандартами якості;

дотримання санітарних та гігієнічних норм;

взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

оплата навчання;

приємна атмосфера та дружній колектив;

підтримка прагнення до розвитку;

безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті;

гнучкий графік роботи: з 09:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Начальник відділу стандартизації

ПрАТ Вінницький олійножировий комбінат

знання англійської мови — рівень В2;

досвід роботи у сфері стандартизації від 1-го року;

вища освіта в галузі харчових технологій, якості або еквівалент;

глибокі знання законодавства, нормативних актів та стандартів, пов’язаних з якістю виробництва олійних культура, знання систем: ISO9001, ISO22000, GMP +, Redsert, ISO 14000;

вміння аналізувати дані та робити висновки для забезпечення покращення процесів.

розробка та впровадження стандартів якості, процедур та політик виробництва олійних культур;

моніторинг та аналіз якості продукції;

розробка рекомендацій для покращення процесів виробництва;

співпраця з іншими відділами для забезпечення виконання стандартів та політик якості.

конкурентоспроможна заробітна плата;

можливості для професійного зростання та розвитку;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу поліграфічних послуг (бланкова продукція)

АКцентр

робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop;

досвід роботи в сфері поліграфії (бажано);

навички проведення переговорів.

розробка дизайну бланкової продукцї;

робота з існуючою клієнтською базою та залучення нових клієнтів;

консультація та супровід клієнтів під час замовлень.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 08:30−18:00, 5-ти денний робочий тиждень;

робота в компанії лідерів;

можливість постійного професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-менеджер у салон краси

Epil prof

грамотність;

працьовитість;

багатозадачність;

комунікативність;

відповідальність;

охайність.

комунікація з клієнтами, запис у СRМ систему, розрахунок клієнтів, консультація;

організація процесу роботи, замовлення розхідних матеріалів, прибирання свого робочого місця.

офіційне працевлаштування, графік роботи: 2/2 або 3/3, 08:00−20:00.

 

Відправити резюме можна запосиланням:

Інспектор з технічного нагляду

АТ Укртелеком

вища освіта;

базові знання в сфері телекомунікацій;

досвід роботи інженером/інспектором з технічного нагляду - 1−2 роки;

відповідальність;

організованість;

цілеспрямованість;

уважність;

рівень впевненого користувача ПК: MS Excel, MS Word, Outlook, Visio, автоматизовані системи;

впорядкований пакет документів (зокрема, приписне свідоцтво або військовий квиток).

нагляд за роботою сторонніх організацій-підрядників, які виконують будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт лінійних споруд та обладнання електрозв’язку;

охоронно-роз'яснювальні роботи з підприємствами, організаціями та громадянами з метою збереження лінійних споруд електрозвʼязку від пошкоджень;

участь у видачі дозволу на проведення робіт будівельними організаціями та приватними особами в охоронній зоні лінійних споруд та контроль дотримання ними діючого законодавства, інструкцій, правил;

складання актів про пошкодження та порушення «Правил охорони ліній зв’язку», направлення матеріалів та актів за призначенням.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Чт: 8:30—17:30, Пт: 8:30—16:15 (Обід: 12:30—13:15), Сб-Нд: вихідні;

команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку;

досвід роботи в найбільшій телекомунікаційній компанії Україні (обслуговування телекомунікаційних мереж);

середовище для постійного професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу.

Відправити резюме можна запосиланням:

Шеф-кухар (ресторанний бізнес)

Домовик і К

досвід роботи від 1-го року;

знання сучасних кулінарних технологій та технік приготування страв;

вміння організовувати колектив;

відповідальність;

організованість;

уважність до деталей;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.

розробка та впровадження меню;

контроль якості та кількості продуктів;

планування бюджету на закупівлю продуктів;

контроль за підготовкою страв;

організація роботи кухарів та інших працівників кухні;

відповідальність за дотримання санітарно-гігієнічних норм.

гідна зарплата;

робота у стабільній компанії;

можливість професійного зростання та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ФОП Марущак І.

досвід телефонних продажів від 1-го року, переважно послуг B2C, банківських послуг, ІТ.

телефонні продажі;

вихідні дзвінки через IP-телефонію;

робота з базою контактів теплих лідів;

супровід клієнтів та кросс-продажі;

робота з Salesforce CRМ.

графік роботи: з 10:00 до 19:00;

офіційне працевлаштування;

скорочений випробувальний термін;

прив’язка доходу до KPI;

формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура).

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з продажу

Метінвест

наявність вищої освіти (надамо перевагу спеціальностям «Економіка», «Фінанси», «Будівництво» та «Металургія»);

досвід роботи в сфері продажів від 1-го року;

навички роботи в CRM, SAP ERP (буде перевагою);

відповідальність, багатозадачність, комунікабельність, вмотивованість на розвиток, уважність до деталей, вміння працювати в команді.

робота з існуючими клієнтами: підтримка взаємовідносин, ведення телефонних комунікацій, листування тощо;

виконання планів продажів;

укладання договорів поставки та супутної документації;

контроль дебіторської заборгованості;

ведення первинної бухгалтерської документації;

ведення звітної документації.

офіційне працевлаштування та гарантовані виплати;

конкурентна заробітна плата;

24 дні оплачуваної щорічної відпустки;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

SPA-готель Батерфляй

досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року;

висока відповідальність, організаторські здібності, вміння керувати персоналом;

вміння працювати в команді та спілкуватися з гостями.

організація роботи ресторану: розклад роботи персоналу, контроль за проведенням робіт;

обслуговування гостей: забезпечення високого рівня сервісу, прийом замовлень та виконання їх відповідно до стандартів ресторану;

контроль за якістю страв та напоїв, підтримання порядку та чистоти в ресторані;

розвиток та впровадження нових ідей для покращення роботи ресторану.

робота в стабільній компанії з можливістю кар'єрного зростання;

конкурентна заробітна плата;

молода та дружня команда;

можливість отримати додаткові навички та знання в галузі готельно-ресторанного бізнесу;

гнучкий робочий графік, проживання, харчування та трансфер за рахунок закладу.

Відправити резюме можна запосиланням:

Офіціант

Готельно-ресторанний комплекс Хутір

пунктуальність;

вміння працювати в команді;

комунікабельність.

знання меню;

прийом замовлень;

обслуговування столиків;

підтримка порядку на залі.

повний робочий день;

позміний графік;

безкоштовне харчування;

вечірній трансфер персоналу.

Відправити резюме можна запосиланням:

Менеджер агентської групи

Страхова компанія ARX

попередній досвід продажів від 1-го року;

успішна організація та ведення власного бізнесу (буде перевагою);

бажання працювати з людьми;

вища освіта;

активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність.

залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання;

планування роботи команди;

реалізація планів зі збору страхових платежів;

надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів.

офіційне оформлення трудових відносин;

компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку;

гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з закупівель

ТОВ Харвест Центр

впевнений користувач ПК, офісних програм, 1-С.

контроль наявності товару на складі і своєчасне поповнення запасів;

ведення переговорів з постачальниками (найкращі умови, ціни, відтермінування, акції, тощо);

контроль якості продукції, аналіз залишків та оборотності товару;

технічна та інформаційна підтримка відділів продажу;

робота з документами.

 

графік роботи: з 09:00 по 18:00;

зручне робоче місце;

комфортний для роботи та відпочинку колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-аналітик

Альянс Рітейл Груп

знання 1С (Bass);

вміння працювати з великими об'ємами інформації;

уважність;

вміння аналізувати та працювати в команді.

створення специфікацій;

аналіз переобліків;

аналітика рухів продажу (фінансові результати);

контроль роботи операторів виробництва (оприбуткування, переміщення, списання).

графік роботи: 09:00−18:00.

Відправити резюме можна запосиланням:

Менеджер з продажу реклами

РІА Медіа

впевнений рівень комунікаційних навичок;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

висока самомотивація та ініціативність;

знання ринку реклами та медіа (буде перевагою);

досвід роботи в продажах або рекламі (буде перевагою, але не є обов’язковим).

активний пошук нових клієнтів та потенційних рекламодавців;

продаж рекламних можливостей наших медійних платформ;

розробка та презентація рекламних пропозицій;

співпраця з клієнтами для вирішення їхніх потреб та досягнення цілей;

планування та контроль рекламних кампаній.

безкоштовне навчання;

конкурентоспроможна заробітна плата та система премій;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

приємна та дружня робоча атмосфера;

цікаві проєкти та можливість працювати з різноманітними клієнтами.

Відправити резюме можна за посиланням: