Вакансії для студентів і випускників станом на 31.08.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
Беліф |
успішний досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; впевнений користувач ПК (MS Office); навички роботи в 1С, M.E. Doc; знання обліку ПДВ; знання оподаткування за системою ЄП. |
бухгалтерський супровід ФОП з касовими апаратами; ведення та контроль первинної документації; робота з ПДВ обліком; супровід експортних/імпортних операцій. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуюча приватним будинком |
ФОП Павлова М.С. |
досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі; вміння працювати в команді та мотивувати персонал; досвід спілкування з підрядними організаціями; вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів; відсутність шкідливих звичок; знання етикету та дотримання субординації. |
організація роботи домашнього персоналу; закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи; робота з підрядниками; планування бюджету, формувати звітів по витратах; стеження за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу. |
гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні; безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця; робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста; співпраця з невеликою, дружньою командою; робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються; можливість підвищення комунікативних навичок; своєчасна виплата заробітної плати без затримок; можливість довготривалої співпраці; цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист, юрисконсульт |
ШАнА-М |
знання законодавства (податкове, трудове, антикорупційне, адміністративне, кримінальне, господарське, процесуальне); вміння складати тексти позовних заяв, процесуальних документів, запитів, відповідей на запити, мирових угод і т.п. уважність до деталей, відповідальність; вища юридична освіта; практичний досвід організації договірної роботи; досвід претензійно-позовної роботи; комунікативність та вміння налагодити контакт з різними людьми. |
захист прав та інтересів компанії; оскарження результатів перевірок; систематичне вивчення змін в законодавстві України; моніторинг контрагентів в інформаційних системах; організація та ведення договірної роботи в компанії; підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів; участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії; розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів; робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін; письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань. |
5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Шеф-кухар |
ТОВ Літин-Біосфера |
знання бізнес-процесів ресторану, досвід управління та планування в закладах громадського харчування; досвід роботи на посадах шеф-кухаря/ зав.виробництва від 3-х років; знання санітарних норм, правил і стандартів обслуговування в закладах громадського харчування; досвід створення меню, розробки фірмових страв, варіантів їх оформлення та подачі; знання ресторанних програм, володіння MS Office, 1C. наявність автомобіля. |
розробка фірмових страв та асортименту згідно концепції ресторану; складання меню різних напрямків (для харчування в ресторані / будиночків відпочинку / проведення заходів та банкетів / харчування персоналу); організація і контроль системи управління (робота персоналу кухні, контроль якості поставок сировини та зберігання, безперебійна подача страв, участь в обліку ТМЦ); участь у складанні калькуляційних і технологічних карт; контроль та дотримання санепідемілогічних норм; навчання та підвищення кваліфікації персоналу кухні. |
офіційне працевлаштування, відпустка 24 к.дні, корпоративне харчування, компенсація палива; графік роботи: з 10:00 до 23:00 (4/3) з можливістю проживання на об'єкті; робоче місце: вул.Першого Травня, 42, с.Миколаївка, Вінницька область. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
|
|
графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю; своєчасна та конкурентна заробітна плата, на яку можна впливати; оплачуване стажування, стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; перспективи розвитку в мережі; м. Вінниця, пр. Юності 18, ТРЦ S)mall; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Карлович П.А. |
|
приготування натуральної кави; розрахунок покупців. |
графік з 07:00 до 16:00, понеділок - вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Instagram) |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в online комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, навички роботи в 1С, CRM системах); стресостійкість; бажання розвиватись та працювати в команді. |
обробка та контроль вхідного графіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СRM. |
прозора система оплати; робота в затишному офісі в центрі міста (ТРЦ SkyPark); можливість кар'єрного зростання; гнучкий графік: 08:00 — 21:00, 3/3; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з кадрового адміністрування |
ТОВ Хоум-Нет |
2+ роки досвіду роботи на аналогічній посаді в компанії зі штатом 300+ працівників; досвід роботи в 1С або КУП; знання трудового законодавства та нормативних актів з праці та кадрового діловодства; вміння аналізувати та систематизувати великий обсяг інформації та паперової документації; комунікативність та вміння налагодити контакт з різними людьми. |
ведення кадрового діловодства (прийом, переміщення, звільнення, відпустки, відрядження, листки непрацездатності та інші відсутності); облік персоналу та ведення організаційної структури; архівування кадрової документації; формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін та актуалізація; формування наказів; оформлення та видача довідок (про розмір заробітної плати, трудову діяльність, тощо); ведення трудових книжок; контроль руху та підписання документів працівниками, в тому числі дистанційно. |
драйвова крута команда; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; соціальні гарантії, корпоративне страхування; фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Цех9 |
досвід роботи на позиції кухаря від 1-го року; знання та розуміння кулінарних процесів та технологій; вміння працювати в команді та в умовах високого робочого темпу; відповідальність та уважність до деталей; готовність працювати в змінах та у вихідні дні. |
приготування страв згідно з меню ресторану; дотримання стандартів щодо якості та представлення страв; забезпечення технологічного процесу приготування страв; збереження чистоти та порядку на кухні; виконання інших завдань, пов’язаних з кулінарним процесом, за необхідності. |
конкурентна заробітна плата, орієнтована на ваш досвід та навик; гнучкий графік роботи; можливості для професійного зростання та розвитку; дружня та сприятлива атмосфера на роботі; можливість працювати в сучасному та добре обладнаному ресторані. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи в сфері продаж технічної групи; досвід холодних дзвінків, напрацювання клієнтської бази по телефону; ПК — впевнений користувач (MS Word, MS Excel); базове розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна); гарні навички комунікації; амбіційність; готовність брати відповідальність на себе. |
виконання особистого плану продажів; робота з клієнтами безпосередньо в торговому залі (консультація по асортименту, цінам, технічним характеристикам, робота з запереченнями, оформлення документів при продажу); робота з фіз. особами, так і з представниками підприємств; робота з базою контрагентів (агросектор, забудовники, виробничі та інші підприємства), підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами; розширення клієнтської бази; можливі виїзди; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
прозора система нарахування зарплати; напрацьована система навчання та наставництва; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка, знижки на товари компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПрАТ Хлібпром |
вища освіта; досвід роботи у державних закупівлях; навички ведення переговорів; бажання працювати; активність; відповідальність; толерантність. |
підготовка документації та участь в публічних закупівлях; укладання договорів з державними установами; забезпечення контролю запасів готової продукції; організація внутрішнього документообігу: внесення договорів, додатків, актів, заявок, рахунків в 1С та контроль їх проходження; контроль дебіторської заборгованості; ведення бази даних. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; вчасна, прозора оплата праці; медичне страхування; компенсація зв’язку; курси англійської мови; навчання та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Kiborg |
впевненість у грамотній консультації покупців та уважне опрацювання замовлень; ініціативність; відповідальність; амбітність; досвід роботи у сфері інтернет-продажів; навички роботи з маркетплейсами. |
прийом замовлень; робота з CRM, (навчання включно); супровід клієнта на всіх етапах співпраці; виконання планових показників відділу продажів; вирішення нестандартних ситуацій з клієнтами.
|
робота в комфортному офісі, з лояльним керівництвом, (п'ятиденний роб.тиждень, з 09:30 до 18:00). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Шаурміст |
Алсу-Пак |
бажання працювати; ввічливість; швидкість. |
приготування шаурми. |
графік роботи позмінний; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Aiwa |
знання своєї справи (бажано); відповідальність; комунікабельність; охайність; бажання розвиватись та заробляти. |
приготування бургерів, корн-догів та піци; підтримання чистоти на робочому місці; привітне та якісне обслуговування; контроль терміну зберігання сировини та напівфабрикатів. |
офіційне працевлаштування; гнучкий робочий графік: 3/3, з 07:30 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
Sonik |
знання ринку перевезення зернових вантажів; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; висока організованість та відмінні аналітичні навички; знання принципів логістики та оптимізації логістичних процесів; вміння працювати з документацією та програмним забезпеченням, пов’язаним з логістикою; комунікабельність та вміння ефективно співпрацювати з різними стейкхолдерами; відповідальність та вміння приймати рішення в стресових ситуаціях. |
організація та контроль доставки товарів від постачальників до складу компанії; ведення документації, пов’язаної з логістичними операціями; планування маршрутів доставки, оптимізація витрат на транспортування; взаємодія з постачальниками, транспортними компаніями та внутрішніми підрозділами компанії для забезпечення ефективної логістичної діяльності; вирішення конфліктних ситуацій та проблем, пов’язаних з доставкою товарів. |
конкурентоспроможна заробітна плата; робота у стабільній компанії з перспективами кар'єрного росту; можливість професійного розвитку та отримання нових навичок; дружній та сприятливий колектив; система корпоративних пільг та компенсаційний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Мебельщик |
відповідальність; грамотна мова; вміння спілкуватись; цілеспрямованість. |
організація роботи персоналу; ведення поточної документації; ведення телефонних ділових переговорів. |
п’ятиденний робочий тиждень; підтримка керівництва; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Englishdom |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх навичок. |
|
гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні); онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів; 50% оплата міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Грузинський Хліб |
досвід роботи в пекарні або кулінарному середовищі (бажано); здатність працювати у команді та дотримуватися технологічних карт; уважність до деталей та бажання розвиватися у пекарському мистецтві; відповідальність та пунктуальність у виконанні обов’язків. |
підготовка та випікання асортименту грузинської випічки згідно технологічних карт; дотримання високих стандартів якості продукції; забезпечення чистоти та охайності робочого місця; співпраця з іншими членами команди для досягнення спільних цілей. |
графік роботи з 07:00 до 19:00; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата та можливість отримання бонусів за якість роботи; професійний розвиток та можливість вивчення грузинських кулінарних секретів; дружня команда, де кожен допомагає один одному; можливість приєднатися до ексклюзивного пекарського середовища, де кожен хвилюється про відмінний смак та якість продукції. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника, секретар, адміністратор |
Буд Енерго Сервіс |
вища/середня спеціальна освіта; досвід роботи на аналогічній посаді; навички підготовки первинної документації; відповідальність, уважність, уміння працювати в команді, комунікабельність, цілеспрямованість, самоорганізованість, старанність; впевнене володіння ПК, відмінне знання програм MS Word та MS Exel; бажання розвиватися. |
робота з вхідною/вихідною кореспонденцією; реєстрація та відправка електронних листів; ведення діловодства; договірна робота: формування договорів та рахунків до них; робота з таблицями MS Exel; внесення інформації, коригування; прийом документів і особистих заявок на підпис директору; прийом дзвінків, спілкування з клієнтами; забезпечення працівників організації канцелярським приладдям, питною водою тощо; контроль щомісячної подачі показників по сонячних станціях в АТ «Вінницяобленерго»; організація прийому відвідувачів; контроль входу/виходу через електронну пропускну систему; виконання доручень керівництва та інше. |
конкурентна заробітна плата, яка вчасно виплачується; робота в інноваційній компанії з високими стандартами якості; оплачуваний випробувальний термін; комфортні умови праці; молодий, доброзичливий колектив; щорічна оплачувана відпустка (24 календарних дні); п’ятиденний робочий тиждень; графік роботи: Пн-Пт 08:30 – 17:30; вихідні Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Вудвін |
успішний досвід у продажах; досвід аналізу ринку і конкурентів; вміння презентувати компанію, продукт та себе; досвід проведення складних переговорів, взаємодія з клієнтами на рівні перших осіб; впевнене володіння ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С). |
аналіз ринку та конкурентів; робота з діючою базою клієнтів; залучення нових клієнтів; проведення переговорів/супровід та укладання угод; контроль оплати та відвантаження товару; виконання норм та планів. |
ефективна система мотивації; навчання; можливість професійного зростання; дружній колектив; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00; оплачувана відпустка; компенсація палива, та використання власного авто. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник з продажу |
Marvel International Tobacco Group |
досвід роботи у продажах або маркетингу від 1- го року; уміння працювати з клієнтами (виявлення потреб, складання комерційних пропозицій, проведення переговорів, встановлення партнерських відносин, укладання угод); націленість на результат; аналітичні навички та досвід роботи зі звітністю; бажання розвиватися та підвищувати свою кваліфікацію; відповідальність; здатність працювати самостійно. |
виконання планових показників продаж; розширення клієнтської бази та розширення асортименту в торгових точках; розміщення асортименту марок в найкращих зонах торговельних закладів; розташування інформаційного та торгового обладнання в торговельних закладах; контроль дебіторської заборгованості згідно встановлених норм; контроль динаміки продажів і формування замовлень для торгових точок; регулярне відвідування торгових точок згідно затвердженого маршруту; збір та аналіз інформації про ринок продажу сигарет. |
конкурентна заробітна плата; компенсація вартості мобільного зв’язку; робота у креативній та дружній команді; кар'єрний ріст — для тих хто прагне розвитку; п’ятиденний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (ТМЦ) |
ТОВ Вітмарк-Україна, СП |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді; впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok; знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку. |
проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства; проведення щоденних занесень даних первинних документів до облікової системи; прийом участі у проведенні інвентаризацій; проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП; стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі; можливості навчання; підвищення кваліфікації; кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1 року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв`язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло, кухар піци |
Pronto Pizza&Sushi |
досвід роботи в ресторанній сфері, або бажання його здобути (в обох випадках ми тобі раді); активність; готовність нагодувати всіх охочих. |
підготовка продуктів для роботи (заготовки); приготування страв відповідно до технологічних карт/меню (навчаємо); підтримка чистоти робочого місця. |
трансфер додому в межах міста; постійна знижка на піцу та суші для персоналу; гнучкий графік роботи 2/2 або 3/3 (з 10:00 по 21:30, з 10:00 по 22:30), який можна корегувати за домовленістю в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Завідувач виробництва |
Грош |
досвід роботи від 1-го року; санітарних норм і технологічних карт знання технологій виробництва; знання ПК. |
налагодження процесів на виробництві; контроль за процесами виробництва; контроль якості продукції; проведення інвентаризації; організація і планування роботи співробітників. |
робота в стабільній компанії; гідна і своєчасна зарплата; графік роботи: 5/2 з 08:00 до 17:00; хороший колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Вінницятехноресурс |
здатність опрацьовувати великий об'єм інформації та уміння працювати з кількома завданнями одночасно; знання бухгалтерського обліку (обов’язково); знання та досвід роботи з первинною документацією (рахунки, прибуткові, видаткові, доручення, договора, ттн, б/в, тощо); впевнений користувач ПК (1С 7.7, MS Excel, MS Word, e-mail); комунікабельність; відповідальність; наполегливість; стресостійкість, ініціативність; бажання вчитися та розвиватися; вміння працювати в команді. |
виконання операцій в програмі 1С-7,8 по веденню бухгалтерського обліку; підготовка звітів з 1С, Клієнт-банк; робота з електроною поштою; чітке планування свого робочого часу. |
графік роботи: Пн-Пт 09:00 до 18:00 |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
YOY |
досвід роботи в галузі фаст-фуду від 1-го року; вміння працювати в команді та керувати персоналом; висока відповідальність та орієнтованість на результат; відмінні комунікативні навички та вміння працювати з клієнтами; вміння ефективно працювати в умовах високого навантаження; увага до дрібниць та швидке реагування на будь-яку ситуацію; знання ПК: MS Word, MS Excel. |
прийом та обслуговування клієнтів, розповідь про концепцію нашої компанії та меню; забезпечення якісного обслуговування та задоволення потреб клієнтів; оптимізація роботи ресторану та підвищення продуктивності персоналу; контроль за якістю та свіжістю продуктів; забезпечення чистоти та охайності робочого простору; вирішення конфліктних ситуацій. |
графік роботи: 10:00 — 22:00 стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; харчування від закладу; вечірній трансфер персоналу; можливість професійного росту та розвитку в нашій компанії; дружній колектив та командна робота. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року; висока відповідальність, організаторські здібності, вміння керувати персоналом; вміння працювати в команді та спілкуватися з гостями; |
організація роботи ресторану: розклад роботи персоналу, контроль за проведенням робіт; обслуговування гостей: забезпечення високого рівня сервісу, прийом замовлень та виконання їх відповідно до стандартів ресторану; контроль за якістю страв та напоїв, підтримання порядку та чистоти в ресторані; розвиток та впровадження нових ідей для покращення роботи ресторану. |
робота в стабільній компанії з можливістю кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата та бенефіти; молода та дружню команда; можливість отримати додаткові навички та знання в галузі готельно-ресторанного бізнесу; гнучкий робочий графік, проживання, харчування та транфсер за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник мережі магазинів |
Корпорація Барком |
досвід роботи в роздрібній торгівлі (досвід роботи з продуктами буде перевагою); досвід роботи в управлінні персоналом; готовність ризикувати і брати на себе відповідальність; енергійність, цілеспрямованість, відповідальність; володіння ПК: 1С, MS Exсel; наявність авто, досвід водіння (обов'язково). |
організація та контроль результативної роботи магазинів регіону; планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів; управління персоналом, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників; аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів. |
офіційне працевлаштування; робота в прогресивній команді; комфортний компенсаційний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |