Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер

Беліф

успішний досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

впевнений користувач ПК (MS Office);

навички роботи в 1С, M.E. Doc;

знання обліку ПДВ;

знання оподаткування за системою ЄП.

бухгалтерський супровід ФОП з касовими апаратами;

ведення та контроль первинної документації;

робота з ПДВ обліком;

супровід експортних/імпортних операцій.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуюча приватним будинком

ФОП Павлова М.С.

досвід роботи на аналогічній посаді у приватному будинку або в готелі;

вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

досвід спілкування з підрядними організаціями;

вміння грамотно вести господарську документацію та облік витрачених коштів;

відсутність шкідливих звичок;

знання етикету та дотримання субординації.

організація роботи домашнього персоналу;

закупівля продуктів харчування та весь необхідний інвентар для роботи;

робота з підрядниками;

планування бюджету, формувати звітів по витратах;

стеження за дотриманням графіків роботи та забезпечення ефективної і своєчасної роботи персоналу.

гнучкий графік роботи, плаваючі вихідні;

безкоштовне комфортне житло у м. Вінниця;

робота у сучасному будинку зі всіма зручностями, в межах міста;

співпраця з невеликою, дружньою командою;

робота в оточенні людей, які постійно саморозвиваються;

можливість підвищення комунікативних навичок;

своєчасна виплата заробітної плати без затримок;

можливість довготривалої співпраці;

цікава та відповідальна робота в престижному заміському будинку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрист, юрисконсульт

ШАнА-М

знання законодавства (податкове, трудове, антикорупційне, адміністративне, кримінальне, господарське, процесуальне);

вміння складати тексти позовних заяв, процесуальних документів, запитів, відповідей на запити, мирових угод і т.п.

уважність до деталей, відповідальність;

вища юридична освіта;

практичний досвід організації договірної роботи;

досвід претензійно-позовної роботи;

комунікативність та вміння налагодити контакт з різними людьми.

захист прав та інтересів компанії;

оскарження результатів перевірок;

систематичне вивчення змін в законодавстві України;

моніторинг контрагентів в інформаційних системах;

організація та ведення договірної роботи в компанії;

підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів;

участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії;

розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів;

робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін;

письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань.

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Шеф-кухар

ТОВ Літин-Біосфера

знання бізнес-процесів ресторану, досвід управління та планування в закладах громадського харчування;

досвід роботи на посадах шеф-кухаря/ зав.виробництва від 3-х років;

знання санітарних норм, правил і стандартів обслуговування в закладах громадського харчування;

досвід створення меню, розробки фірмових страв, варіантів їх оформлення та подачі;

знання ресторанних програм, володіння MS Office, 1C.

наявність автомобіля.

розробка фірмових страв та асортименту згідно концепції ресторану;

складання меню різних напрямків (для харчування в ресторані / будиночків відпочинку / проведення заходів та банкетів / харчування персоналу);

організація і контроль системи управління (робота персоналу кухні, контроль якості поставок сировини та зберігання, безперебійна подача страв, участь в обліку ТМЦ);

участь у складанні калькуляційних і технологічних карт;

контроль та дотримання санепідемілогічних норм;

навчання та підвищення кваліфікації персоналу кухні.

офіційне працевлаштування, відпустка 24 к.дні, корпоративне харчування, компенсація палива;

графік роботи: з 10:00 до 23:00 (4/3) з можливістю проживання на об'єкті;

робоче місце: вул.Першого Травня, 42, с.Миколаївка, Вінницька область.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Країна Мрій

 

 

графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю;

своєчасна та конкурентна заробітна плата, на яку можна впливати;

оплачуване стажування, стабільна робота;

бонуси та мотиваційні програми;

перспективи розвитку в мережі;

м. Вінниця, пр. Юності 18, ТРЦ S)mall;

мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

ФОП Карлович П.А.

 

приготування натуральної кави;

розрахунок покупців.

графік з 07:00 до 16:00, понеділок - вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (Instagram)

Мільйон Квітів

досвід роботи в online комунікаціях;

розуміння етапів продажу/консультації;

впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, навички роботи в 1С, CRM системах);

стресостійкість;

бажання розвиватись та працювати в команді.

обробка та контроль вхідного графіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі);

повний цикл оформлення та ведення замовлення;

робота із замовленнями в 1С та СRM.

прозора система оплати;

робота в затишному офісі в центрі міста (ТРЦ SkyPark);

можливість кар'єрного зростання;

гнучкий графік: 08:00 — 21:00, 3/3;

корпоративні знижки.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з кадрового адміністрування

ТОВ Хоум-Нет

2+ роки досвіду роботи на аналогічній посаді в компанії зі штатом 300+ працівників;

досвід роботи в 1С або КУП;

знання трудового законодавства та нормативних актів з праці та кадрового діловодства;

вміння аналізувати та систематизувати великий обсяг інформації та паперової документації;

комунікативність та вміння налагодити контакт з різними людьми.

ведення кадрового діловодства (прийом, переміщення, звільнення, відпустки, відрядження, листки непрацездатності та інші відсутності);

облік персоналу та ведення організаційної структури;

архівування кадрової документації;

формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін та актуалізація;

формування наказів;

оформлення та видача довідок (про розмір заробітної плати, трудову діяльність, тощо);

ведення трудових книжок;

контроль руху та підписання документів працівниками, в тому числі дистанційно.

драйвова крута команда;

конкурентний та стабільний дохід;

супровід наставника/ментора;

корпоративне навчання, тренінги та командні заходи;

соціальні гарантії, корпоративне страхування;

фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00;

можливості професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Цех9

досвід роботи на позиції кухаря від 1-го року;

знання та розуміння кулінарних процесів та технологій;

вміння працювати в команді та в умовах високого робочого темпу;

відповідальність та уважність до деталей;

готовність працювати в змінах та у вихідні дні.

приготування страв згідно з меню ресторану;

дотримання стандартів щодо якості та представлення страв;

забезпечення технологічного процесу приготування страв;

збереження чистоти та порядку на кухні;

виконання інших завдань, пов’язаних з кулінарним процесом, за необхідності.

конкурентна заробітна плата, орієнтована на ваш досвід та навик;

гнучкий графік роботи;

можливості для професійного зростання та розвитку;

дружня та сприятлива атмосфера на роботі;

можливість працювати в сучасному та добре обладнаному ресторані.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТД Укрсервіс

досвід роботи в сфері продаж технічної групи;

досвід холодних дзвінків, напрацювання клієнтської бази по телефону;

ПК — впевнений користувач (MS Word, MS Excel);

базове розуміння первинних бухгалтерських документів (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна);

гарні навички комунікації;

амбіційність;

готовність брати відповідальність на себе.

виконання особистого плану продажів;

робота з клієнтами безпосередньо в торговому залі (консультація по асортименту, цінам, технічним характеристикам, робота з запереченнями, оформлення документів при продажу);

робота з фіз. особами, так і з представниками підприємств;

робота з базою контрагентів (агросектор, забудовники, виробничі та інші підприємства), підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами;

розширення клієнтської бази;

можливі виїзди;

контроль відвантаження та дебіторської заборгованості.

прозора система нарахування зарплати;

напрацьована система навчання та наставництва;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка, знижки на товари компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ПрАТ Хлібпром

вища освіта;

досвід роботи у державних закупівлях;

навички ведення переговорів;

бажання працювати;

активність;

відповідальність;

толерантність.

підготовка документації та участь в публічних закупівлях;

укладання договорів з державними установами;

забезпечення контролю запасів готової продукції;

організація внутрішнього документообігу: внесення договорів, додатків, актів, заявок, рахунків в 1С та контроль їх проходження;

контроль дебіторської заборгованості;

ведення бази даних.

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

вчасна, прозора оплата праці;

медичне страхування;

компенсація зв’язку;

курси англійської мови;

навчання та розвиток.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Kiborg

впевненість у грамотній консультації покупців та уважне опрацювання замовлень;

ініціативність;

відповідальність;

амбітність;

досвід роботи у сфері інтернет-продажів;

навички роботи з маркетплейсами.

прийом замовлень;

робота з CRM, (навчання включно);

супровід клієнта на всіх етапах співпраці;

виконання планових показників відділу продажів;

вирішення нестандартних ситуацій з клієнтами.

 

робота в комфортному офісі, з лояльним керівництвом, (п'ятиденний роб.тиждень, з 09:30 до 18:00).

Відправити резюме можна за посиланням:

Шаурміст

Алсу-Пак

бажання працювати;
пунктуальність;

ввічливість;

швидкість.

приготування шаурми.

графік роботи позмінний;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Aiwa

знання своєї справи (бажано);

відповідальність;

комунікабельність;

охайність;

бажання розвиватись та заробляти.

приготування бургерів, корн-догів та піци;

підтримання чистоти на робочому місці;

привітне та якісне обслуговування;

контроль терміну зберігання сировини та напівфабрикатів.

офіційне працевлаштування;

гнучкий робочий графік: 3/3, з 07:30 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

Sonik

знання ринку перевезення зернових вантажів;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

висока організованість та відмінні аналітичні навички;

знання принципів логістики та оптимізації логістичних процесів;

вміння працювати з документацією та програмним забезпеченням, пов’язаним з логістикою;

комунікабельність та вміння ефективно співпрацювати з різними стейкхолдерами;

відповідальність та вміння приймати рішення в стресових ситуаціях.

організація та контроль доставки товарів від постачальників до складу компанії;

ведення документації, пов’язаної з логістичними операціями;

планування маршрутів доставки, оптимізація витрат на транспортування;

взаємодія з постачальниками, транспортними компаніями та внутрішніми підрозділами компанії для забезпечення ефективної логістичної діяльності;

вирішення конфліктних ситуацій та проблем, пов’язаних з доставкою товарів.

конкурентоспроможна заробітна плата;

робота у стабільній компанії з перспективами кар'єрного росту;

можливість професійного розвитку та отримання нових навичок;

дружній та сприятливий колектив;

система корпоративних пільг та компенсаційний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ТОВ Мебельщик

відповідальність;

грамотна мова;

вміння спілкуватись;

цілеспрямованість.

організація роботи персоналу;

ведення поточної документації;

ведення телефонних ділових переговорів.

п’ятиденний робочий тиждень;

підтримка керівництва;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Englishdom

любов до англійської і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток і прокачка своїх навичок.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні);

онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання;

мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів;

50% оплата міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Грузинський Хліб

досвід роботи в пекарні або кулінарному середовищі (бажано);

здатність працювати у команді та дотримуватися технологічних карт;

уважність до деталей та бажання розвиватися у пекарському мистецтві;

відповідальність та пунктуальність у виконанні обов’язків.

підготовка та випікання асортименту грузинської випічки згідно технологічних карт;

дотримання високих стандартів якості продукції;

забезпечення чистоти та охайності робочого місця;

співпраця з іншими членами команди для досягнення спільних цілей.

графік роботи з 07:00 до 19:00;

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата та можливість отримання бонусів за якість роботи;

професійний розвиток та можливість вивчення грузинських кулінарних секретів;

дружня команда, де кожен допомагає один одному;

можливість приєднатися до ексклюзивного пекарського середовища, де кожен хвилюється про відмінний смак та якість продукції.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника, секретар, адміністратор

Буд Енерго Сервіс

вища/середня спеціальна освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді;

навички підготовки первинної документації;

відповідальність, уважність, уміння працювати в команді, комунікабельність, цілеспрямованість, самоорганізованість, старанність;

впевнене володіння ПК, відмінне знання програм MS Word та MS Exel;

бажання розвиватися.

робота з вхідною/вихідною кореспонденцією;

реєстрація та відправка електронних листів;

ведення діловодства;

договірна робота: формування договорів та рахунків до них;

робота з таблицями MS Exel;

внесення інформації, коригування;

прийом документів і особистих заявок на підпис директору;

прийом дзвінків, спілкування з клієнтами;

забезпечення працівників організації канцелярським приладдям, питною водою тощо;

контроль щомісячної подачі показників по сонячних станціях в АТ «Вінницяобленерго»;

організація прийому відвідувачів;

контроль входу/виходу через електронну пропускну систему;

виконання доручень керівництва та інше.

конкурентна заробітна плата, яка вчасно виплачується;

робота в інноваційній компанії з високими стандартами якості;

оплачуваний випробувальний термін;

комфортні умови праці;

молодий, доброзичливий колектив;

щорічна оплачувана відпустка (24 календарних дні);

п’ятиденний робочий тиждень;

графік роботи: Пн-Пт 08:30 – 17:30;

вихідні Сб, Нд.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Вудвін

успішний досвід у продажах;

досвід аналізу ринку і конкурентів;

вміння презентувати компанію, продукт та себе;

досвід проведення складних переговорів, взаємодія з клієнтами на рівні перших осіб;

впевнене володіння ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С).

аналіз ринку та конкурентів;

робота з діючою базою клієнтів;

залучення нових клієнтів;

проведення переговорів/супровід та укладання угод;

контроль оплати та відвантаження товару; виконання норм та планів.

ефективна система мотивації;

навчання;

можливість професійного зростання;

дружній колектив;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

оплачувана відпустка;

компенсація палива, та використання власного авто.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник з продажу

Marvel International Tobacco Group

досвід роботи у продажах або маркетингу від 1- го року;

уміння працювати з клієнтами (виявлення потреб, складання комерційних пропозицій, проведення переговорів, встановлення партнерських відносин, укладання угод);

націленість на результат;

аналітичні навички та досвід роботи зі звітністю;

бажання розвиватися та підвищувати свою кваліфікацію;

відповідальність;

здатність працювати самостійно.

виконання планових показників продаж;

розширення клієнтської бази та розширення асортименту в торгових точках;

розміщення асортименту марок в найкращих зонах торговельних закладів;

розташування інформаційного та торгового обладнання в торговельних закладах;

контроль дебіторської заборгованості згідно встановлених норм;

контроль динаміки продажів і формування замовлень для торгових точок;

регулярне відвідування торгових точок згідно затвердженого маршруту;

збір та аналіз інформації про ринок продажу сигарет.

конкурентна заробітна плата;

компенсація вартості мобільного зв’язку;

робота у креативній та дружній команді;

кар'єрний ріст — для тих хто прагне розвитку;

п’ятиденний робочий тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (ТМЦ)

ТОВ Вітмарк-Україна, СП

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді;

впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok;

знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку.

проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства;

проведення щоденних занесень даних первинних документів до облікової системи;

прийом участі у проведенні інвентаризацій;

проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП;

стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі;

можливості навчання;

підвищення кваліфікації;

кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник керуючого

ТОВ Фора

досвід роботи на адміністративній посаді від 1 року;

вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент);

вільне володіння українською мовою;

висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання;

впевнений користувач ПК;

вміння працювати на результат та у команді.

забезпечення обслуговування покупців на високому рівні;

вивчення та аналіз динаміки продажів;

організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару;

організація та проведення інвентаризації;

контроль роботи персоналу.

висока і стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

отримання знань від досвідчених професіоналів;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

корпоративне медичне страхування;

корпоративний мобільний зв`язок;

знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар піци

Pronto Pizza&Sushi

досвід роботи в ресторанній сфері, або бажання його здобути (в обох випадках ми тобі раді);

активність;

готовність нагодувати всіх охочих.

підготовка продуктів для роботи (заготовки);

приготування страв відповідно до технологічних карт/меню (навчаємо);

підтримка чистоти робочого місця.

трансфер додому в межах міста;

постійна знижка на піцу та суші для персоналу;

гнучкий графік роботи 2/2 або 3/3 (з 10:00 по 21:30, з 10:00 по 22:30), який можна корегувати за домовленістю в колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Завідувач виробництва

Грош

досвід роботи від 1-го року;

санітарних норм і технологічних карт знання технологій виробництва;

знання ПК.

налагодження процесів на виробництві;

контроль за процесами виробництва;

контроль якості продукції;

проведення інвентаризації;

організація і планування роботи співробітників.

робота в стабільній компанії;

гідна і своєчасна зарплата;

графік роботи: 5/2 з 08:00 до 17:00;

хороший колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ТОВ Вінницятехноресурс

здатність опрацьовувати великий об'єм інформації та уміння працювати з кількома завданнями одночасно;

знання бухгалтерського обліку (обов’язково);

знання та досвід роботи з первинною документацією (рахунки, прибуткові, видаткові, доручення, договора, ттн, б/в, тощо);

впевнений користувач ПК (1С 7.7, MS Excel, MS Word, e-mail);

комунікабельність;

відповідальність;

наполегливість;

стресостійкість,

ініціативність;

бажання вчитися та розвиватися;

вміння працювати в команді.

виконання операцій в програмі 1С-7,8 по веденню бухгалтерського обліку;

підготовка звітів з 1С, Клієнт-банк;

робота з електроною поштою;

чітке планування свого робочого часу.

графік роботи: Пн-Пт 09:00 до 18:00

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

YOY

досвід роботи в галузі фаст-фуду від 1-го року;

вміння працювати в команді та керувати персоналом;

висока відповідальність та орієнтованість на результат;

відмінні комунікативні навички та вміння працювати з клієнтами;

вміння ефективно працювати в умовах високого навантаження;

увага до дрібниць та швидке реагування на будь-яку ситуацію;

знання ПК: MS Word, MS Excel.

прийом та обслуговування клієнтів, розповідь про концепцію нашої компанії та меню;

забезпечення якісного обслуговування та задоволення потреб клієнтів;

оптимізація роботи ресторану та підвищення продуктивності персоналу;

контроль за якістю та свіжістю продуктів;

забезпечення чистоти та охайності робочого простору;

вирішення конфліктних ситуацій.

графік роботи: 10:00 — 22:00

стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

харчування від закладу;

вечірній трансфер персоналу;

можливість професійного росту та розвитку в нашій компанії;

дружній колектив та командна робота.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

SPA-готель Батерфляй

досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року;

висока відповідальність, організаторські здібності, вміння керувати персоналом;

вміння працювати в команді та спілкуватися з гостями;

організація роботи ресторану: розклад роботи персоналу, контроль за проведенням робіт;

обслуговування гостей: забезпечення високого рівня сервісу, прийом замовлень та виконання їх відповідно до стандартів ресторану;

контроль за якістю страв та напоїв, підтримання порядку та чистоти в ресторані;

розвиток та впровадження нових ідей для покращення роботи ресторану.

робота в стабільній компанії з можливістю кар'єрного зростання;

конкурентна заробітна плата та бенефіти;

молода та дружню команда;

можливість отримати додаткові навички та знання в галузі готельно-ресторанного бізнесу;

гнучкий робочий графік, проживання, харчування та транфсер за рахунок закладу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник мережі магазинів

Корпорація Барком

досвід роботи в роздрібній торгівлі (досвід роботи з продуктами буде перевагою);

досвід роботи в управлінні персоналом;

готовність ризикувати і брати на себе відповідальність;

енергійність, цілеспрямованість, відповідальність;

володіння ПК: 1С, MS Exсel;

наявність авто, досвід водіння (обов'язково).

організація та контроль результативної роботи магазинів регіону;

планування операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів;

управління персоналом, підбір, адаптація, навчання, формування команди ефективних працівників;

аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів.

офіційне працевлаштування;

робота в прогресивній команді;

комфортний компенсаційний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням: