Вакансії для студентів і випускників станом на 07.09.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК; наявність базових знань роботи в інтернет — браузерах. |
надання консультацій. |
графік роботи 5/2; заробітна плата погодинна; офіційне працевлаштування (оформлення відбувається у офісі в м. Вінниця за адресою Хмельницьке шосе 82); робота в офісі/віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
GTB |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння працювати в команді та високий рівень відповідальності; креативний підхід до приготування страв та бажання постійно вдосконалюватися; вміння працювати в умовах високого темпу та під час пікових навантажень. |
приготування страв згідно з меню; дотримання стандартів якості та безпеки харчування; забезпечення ефективної організації робочого місця та використання кухонного обладнання; ведення контролю за запасами продуктів та їх замовлення. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного росту та розвитку навичок; цікава та дружня робоча атмосфера в ексклюзивному барі; гнучкий графік роботи та робочий день з 13:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Паста-бар Tamero |
комунікабельність; енергійність. |
|
графік роботи позмінний з 10:00 до 22:00; дружній колектив; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого, холодного процесу |
Numo |
готовність працювати по технологічним картам; бажання розвиватися та отримувати задоволення від роботи. |
приготування страв гарячого процесу. |
стабільна, висока заробітна плата; безкоштовне харчування; знижка на все меню; графік роботи: з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
ТОВ Хоум-Нет |
досвід на аналогічній посаді; вища юридична освіта; знання законодавства (цивільне, податкове, трудове, адміністративне, господарське та процесуальне); практичний досвід організації договірної роботи; досвід претензійно-позовної роботи; вміння аналізувати та систематизувати великий обсяг інформації; комунікативність та вміння налагодити контакт з різними людьми; готовність працювати у команді. |
організація та ведення договірної роботи в компанії; підготовка пропозиції, документів та участь в електронних торгах Prozorro; підготовка та своєчасне надання відповідей на звернення контролюючих/державних та інших адміністративних органів; участь у підготовці необхідних документів для отримання ліцензій, що потрібні у процесі здійснення діяльності компанії; розробка проєктів наказів, положень, перевірка їх відповідності нормам законодавства, погодження та візування прийнятих у компанії всіх локальних актів; робота з установчими документами компанії, внесення змін та проведення державної реєстрації таких змін; письмове та усне консультування працівників компанії з усіх правових питань. |
драйвова та крута команда; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; соціальні гарантії, корпоративне страхування; фіксований графік роботи: з 09:00 до 18:00; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Englishdom |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; прагнення навчити і привести студента до результату; постійний розвиток і покращення своїх навичок. |
|
гідний рівень доходу та система бонусів; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні); онлайн-платформа ED Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання; мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань; підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації; тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і native speakers; спілкування в community з 900+ вчителів; 50% оплата міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
ФОП Зборовська О. Ф. |
володіння англійською мовою на рівні B2 та вище; впевнений користувач ПК: MS Office, 1С, CRM; комунікабельність, стресостійкість, вміння переконувати і працювати із запереченням, оптимізм і впевненість в собі; креативність, ініціативність, пошук нових ідей розвитку; бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
збільшення обсягів продажу на міжнародному ринку; пошук нових клієнтів та партнерів в інших країнах; ведення переговорів та укладання контрактів з іноземними партнерами; аналіз ринкових умов та розробка стратегії розвитку експорту; забезпечення відповідності експортних документів вимогам міжнародного законодавства. |
високий дохід; графік роботи: Пн-Пт з 08:30 до 17:30; карʼєрне зростання; покращення твого досвіду та вмінь; постійна підтримка всередині компанії; дружнє та тепле комʼюніті компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Voltage Group |
довіра; професоналізм. |
робота з первинними документами, а саме внесення рахунків в 1С; виписка довіреності на отримання товару; внесення видаткових/актів в 1С; щоквартальна звірка з постачальниками; списання ПММ; робота з подорожніми листами. |
стабільна та конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; можливість кар'єрного росту; робота в команді професіоналів; участь в корпоративних заходах; 5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Технолог харчової промисловості |
ГП Глобино |
вища профільна освіта; впевнений користувач ПК; бажання та здатність швидко навчатись, вміння працювати з великим обсягом інформації. |
розробка технологічного процесу виготовлення нової продукції; контроль якості вихідної сировини та готової продукції; ведення звітної документації. |
офіційне працевлаштування, повний соціальний пакет; конкурентний рівень заробітної плати; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кухаря |
Сушія |
любов до своєї роботи; командний гравець; бажання навчатися професійно готувати страви японської кухні; пунктуальність. |
|
стабільна заробітна плата; зручний графік роботи: 3/3, 4/3, 5/2 з 10:00 до 21:00; дружня команда; професійне керівництво; безкоштовне харчування; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
G.Bar |
розуміння гарного сервісу; досвід роботи; любов до людей та спілкування із ними; закінчений ВНЗ, або ж навчання; грамотна усна та письмова мова. |
піклування про клієнта під час візиту; розрахунок його після послуги; зустріч і супроводження клієнта; консультація з приводу послуг і продукції. |
навчання протягом 5 днів (усі тонкощі роботи адміністратором); можливість професійного розвитку в міжнародній компанії; унікальна корпоративна культура; знайомство з сервісом і участь в його створенні; можливість пропонувати і реалізовувати свої ідеї; класний колектив; б’юті-пакет з послугами G.Bar; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент керівника |
Паперовий рай |
навички використання інструментів тайм-менеджменту; грамотність; активність; амбітність; ініціативність; позитивний світогляд; здатність навчатись та отримувати задоволення від роботи з людьми; бажання допомагати керівнику; досвід керування персоналом; досвід користувача ПК, офісних програм, оргтехніки; базові навички Corel Draw, Acrobat, 1С; швидке опанування комп’ютерних програм; швидкий пошук інформації. |
оформлення первинної бухгалтерської документації; фіксування задач працівників на координаціях, контроль виконання цих завдань; планування робочого дня керівника; приготування документів, звітів та презентацій; виконання різних доручень керівника. |
робота у офісі: Пн — Пт, з 09:00 до 17:00; офіційне працевлаштування; привітний колектив; комфортні умови в офісі; автономна електрика та зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер інтернет-магазину |
Paradise |
відповідальність; комунікабельність. |
обробка замовлень в інтернет-магазині; консультування клієнтів по телефону, електронній пошті та в чаті; контроль за доставкою товарів та вирішення питань пов’язаних з доставкою; підтримка актуальності та налагодження роботи інтернет-магазину. |
безкоштовне навчання та підтримка впродовж робочого періоду; дружній та професійний колектив; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Лаборант, контролер якості харчової продукції |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища освіта хімічного чи біологічного напрямку; навички роботи з контрольно-вимірювальними приладами; володіння пакетом Microsoft Office (Word, Excel) на рівні користувача; знання основ стандартів ISO 9000, 22000; увага до деталей; здатність швидко засвоювати нові знання; уміння працювати в колективі, неконфліктність. |
вхідний контроль сировини та пакувальних матеріалів; контроль готової продукції на відповідність НД; проведення випробувань по фізико-хімічним показникам; оформлення супровідної документації; виявлення технологічних невідповідностей та причини брака. |
конкурентна заробітна плата; компенсація обідів; програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Pestco |
досвід роботи на аналогічній посаді або в суміжній галузі; знання основних принципів бухгалтерії та фінансів; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та MS Office; Вчасно, M.E.Doc, Партнерс,1С; уважність до деталей та висока організованість; вміння працювати в команді та гарні комунікативні навички. |
надання послуг з дезінфекції, дератизації та дезинсекції для клієнтів з різних секторів, включаючи житловий, комерційний та індустріальний. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного росту та розвитку; дружня та сприятлива робоча атмосфера; стабільна з/п. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор пункту прийому хімчистки |
Kims |
привітність; комунікабельність; вміння спілкуватися з людьми. |
зустріч клієнтів; консультація клієнтів стосовно послуг та спеціальних пропозицій; прийом виробів в чистку, ремонт та реставрацію; внесення даних в програму, оформлення супроводу документації; видавача готових замовлень клієнтам; підтримка високого рівня сервісного обслуговування. |
зручний графік роботи: 2 дні робочих / 2 дні вихідних (робоча зміна з 09:00 до 21:00 год.); конкурентний рівень заробітної плати; своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць; оплачуване стажування; комфортні умови праці; можливість кар'єрного зростання та розвитку; приймальний пункт розташований в ТРЦ «АНАСТАСІЯ». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ПрАТ Хлібпром |
вища освіта; досвід роботи у державних закупівлях; навички ведення переговорів; бажання працювати; активність; відповідальність; толерантність. |
підготовка документації та участь в публічних закупівлях; укладання договорів з державними установами; забезпечення контролю запасів готової продукції; організація внутрішнього документообігу: внесення договорів, додатків, актів, заявок, рахунків в 1С та контроль їх проходження; контроль дебіторської заборгованості; ведення бази даних. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; вчасна, прозора оплата праці; медичне страхування; компенсація зв’язку; курси англійської мови; навчання та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу розрахунків |
страховая группа ТАС |
середня або вища освіта; досвід роботи в врегулюванні страхових випадків (бажано); обов’язкове знання будови автомобіля; впевнений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; націленість на результат. |
оцінка транспортних засобів; технічна оцінка збитку. |
офіційне працевлаштування; можливість застосувати напрацьований досвід та вміння; кар'єрне зростання та підтримку керівництва; широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з працевлаштування, рекрутер |
Grand Car |
|
знаходження справжніх талантів; робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування; створення та розміщення вакансій; взаємодія з кандидатами, надання зворотного зв’язку; робота в СRM-системі, написання звітності. |
офіс у м. Вінниця; зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок непередбачуваних ситуацій; постійна підтримка від досвідчених колег, які завжди готові прийти на допомогу; цікаві та різноманітні проєкти, які зможуть розкрити вас з різних сторін; дружній, енергійний та молодий колектив, в якому завжди панує дружня атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (магазин дверей) |
Маркет-Двері |
працелюбність; ініціативність; чесність; стресостійкість; обов’язкове вміння працювати з ПК; знання 1С, CRM та інших оптимізаторів роботи — вітається; досвід роботи в сфері продажів; здатність до навчання; елементарні математичні знання, навички роботи з запереченнями, вміння спілкуватися (обов'язково) та досягати поставлених цілей. |
|
навчання, наставництво та підтримка, особливо в адаптаційно-випробувальний період; комфортне робоче місце в сучасному салоні, з місцем для відпочинку в обідній час (кава, чай і печиво); постійний потік «гарячих лідів»; цікава різнозадачна робота; офіційне працевлаштування, оплата відпусток, оплата тренінгів для розвитку, корпоративи для душі; графік роботи: 5/2 Пн-Пт 10:00 — 19:00, Сб-Нд 10:00 — 16:00 (вихідні плаваючі). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого магазином Reserved (ТРЦ Megamall) |
LPP Ukraine |
досвід управління командою від 1-го року; любов до моди та навички роботи з товаром; мотивування інших та досягнення поставлених цілей; знання принципів VM; володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача; відкритість до змін. |
організація роботи магазину; виконання визначеного плану продажів та інших KPI; побудова та мотивація команди; робота з товаром на основі результатів продажів та стандартів VM; координація та контроль розрахунково — касових операцій; приємне та професійне обслуговування клієнтів. |
офіційне працевлаштування та соц. гарантії; гнучкий графік роботи; знижки на покупки в магазинах LPP; цікава робота в індустрії моди; професійне навчання та здобуття практичних навичок згідно європейських стандартів; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний представник |
ТОВ Енергум |
відмінні комунікативні навички та навички переговорів; грамотна письмова та усна мова; досвід роботи від 1-го року; повна/неповна вища освіта; вільне володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та CRM; особисті якості: націленість на результат, відповідальність, порядність, організованість, ініціативність, цілеспрямованість, клієнтоорієнтованість. |
активний пошук клієнтів та розвиток клієнтської бази; підтримка контактів з потенційними та постійними клієнтами; переговори з клієнтами по телефону та особисті зустрічі; укладення договорів на постачання електроенергії; контроль дебіторської заборгованості; моніторинг ринку та аналіз конкурентів; звітність. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; оплачувана відпустка — 24 дні; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови роботи; графік роботи з понеділка по п’ятницю: 08:00 — 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
ПП Ортопедсервісцентр |
|
ведення юридичних питань у відповідності до діяльності підприємства. |
графік роботи: 08:30 — 13:00 год. Сб, Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами (Google Maps) |
Cube Online Україна |
натхненність та активність. |
відвідування бізнесу та допомога власникам розібратись з послугами Google; пропонування послуг та заключення угод. |
цікава робота в міжнародній компанії; графік роботи: з 09:00 до 18:00; купа цікавих тренінгів; висока заплата; круті перспективи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник кол-центру |
ТОВ Омега |
досвід роботи у сфері продажу; досвід роботи керівником кол-центру (бажано); впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, 1С). |
організація та контроль роботи відділу; навчання співробітників працювати за стандартами компанії; вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами. |
стабільна заробітна плата; повний соц. пакет — 24 дні відпустки, оплата лікарняних; навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії; дружній колектив та справедливий керівник; графік роботи: Пн — Пт з 09:00 до 18:00, Сб та Нд — вихідні; місцезнаходження: вул. Лебединського, 34. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ПП Ортопедсервісцентр |
освіта не має значення; досвід роботи (обов’язково). |
|
офіційне працевлаштування; комфортні умови роботи; 15 робочих днів в місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник цеху комплектації замовлень (дистрибуція) |
Аврора, мультимаркет |
досвід управління персоналом від 1-го року (штат від 100 осіб); досвід адміністративного і операційного управління; досвід роботи зі складським комплексом з автоматизованою системою управління (WMS); досвід оптимізації бізнес процесів; висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення; впевнений користувач MS Office. |
адміністративне і операційне управління процесом дистрибуції; контроль, оптимізація і регламентація бізнес-процесів; планування технологічних і людських ресурсів відповідно до навантаженням РЦ; організація роботи персоналу, спрямована на підвищення продуктивності праці; розробка системних заходів спрямованих на зниження помилок при складанні товару; організація та контроль попередньої обробки товару перед комплектацією; оцінка діяльності та продуктивності персоналу; подання та формування місячних звітів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Шаурміст |
Алсу-Пак |
бажання працювати. |
уважність до роботи. |
графік роботи позмінний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер у кафе |
Аудиторія |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1-го року; досвід роботи з акцизним податком; знання законодавства з питань бухгалтерії та оподаткування; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та MS Office; висока відповідальність та уважність до деталей; здатність працювати в команді і виконувати поставлені завдання вчасно. |
робота з ФОП ІІ групи та на загальній системі; ведення бухгалтерського обліку підакцизних товарів; навички роботи в програмі 1С, Айко, Чекбокс; робота з договорами та дозвільною документацією (ліцензія, акцизи); знання касової дисципліни, вміння роботи з РРО/ПРРО. вміння складати калькуляційні карти; ведення фінансової звітності кафе; контроль за рухом грошових коштів; розрахунок заробітної плати співробітників; підготовка податкових звітів та декларацій; забезпечення виконання бухгалтерських процедур та стандартів; взаємодія з контрагентами та фінансовими установами. |
приємна робоча атмосфера; цікаві виклики та можливість бути частиною команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
мережа магазинів ЕкономКлас |
досвід роботи в роздрібній торгівлі(одяг/аксесуари/взуття); управлінські навички (досвід керівництвом від 5 осіб); обов’язкове знання касової дисципліни; досвід роботи в управлінні персоналом; відповідальність, порядність; уміння вирішувати конфліктні ситуації; бажання працювати на результат. |
організація і контроль дотримання бізнес-процесів магазину; управління продажами на магазині; ведення касової документації та документації магазину; формування звітів; розміщення товарів згідно планограм; виконання стандартів роботи обслуговування покупців; підбір, мотивація, та розвиток персоналу магазина; навчання персоналу; чітко доводити до відома підлеглих поставлені перед ними завдання, розділяти ділянки робіт, координувати щоденну роботу працівників; виконання планових показників магазину. |
оплачуване стажування; офіційне працевлаштування з першого дня роботи; дружній колектив, комфортні умови праці; можливість навчатися, розвиватися; знижки для працівників на товар; достойна зарплата та вчасна її виплата; робота в мережі, яка постійно розвивається. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник фінансового менеджера |
Беліф |
бухгалтерську, фінансову або економічну освіту не нижче рівня «бакалавр»; досвід роботи бухгалтером (первинна документація), економістом, оператором 1С — від 1-го року; відмінне володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office; розуміння побудови роботи дистрибуційних компаній; високий рівень відповідальності та самоорганізації; вміння працювати у команді та в умовах багатозадачності. |
звірка з контрагентами; збір і архівування первинної документації; проведення актів наданих послуг від постачальників; проведення підзвітних коштів, авансових звітів; проведення витрат палива та мобільного зв’язку; проведення касових ордерів; формування заявок на витрату коштів; формування звітів по дебіторській та кредиторській заборгованості (по запиту). |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; цікаві та амбіційні цілі та задачі; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; достойна та своєчасна оплата праці; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци (ТРЦ "Мегамол") |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність; привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість. |
формування та випічка найсмачнішої піци; підготовка начинок та тіста; дотримання санітарних норм на робочому місті. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |