Вакансії для студентів і випускників станом на 21.09.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп & Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК; базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта. |
графік 5/2, вихідні «плаваючі»; гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; погодинна заробітна плата; щомісячні премії з досягнення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант, представник постачальника |
ТМ Hopfen |
вміння ефективно комунікувати та будувати відносини з клієнтами; бажання працювати в команді та досягати поставлених цілей; вміння працювати з касовим апаратом та здійснювати касові операції; вміння ефективно організовувати свій робочий час; бажання навчатися та розвиватися у сфері продажів. |
продаж продукції компанії у магазині; консультування клієнтів та надання інформації щодо властивостей та переваг товарів; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів; ведення касових операцій та контроль за складом товару; підтримка чистоти та порядку на робочому місці. |
конкурентна заробітна плата та система премій; робота у стабільній компанії зі зростаючим попитом на продукцію; можливість професійного розвитку та зростання на кар'єрному шляху; дружня робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з працевлаштування, рекрутер |
Grand Car |
активна життєва позиція; готовність навчатись, працювати та підтримувати економіку України. |
знаходити справжні таланти; робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування; відкриття творчості створюючи та розміщуючи вакансії; взаємодія з кандидатами надання зворотного зв’язку; робота в СRM-системі; написання звітності. |
офіс у м. Вінниця, зручний графік роботи з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок непередбачуваних ситуацій; постійна підтримка від досвідчених колег, які завжди готові прийти на допомогу; цікаві та різноманітні проєкти, які зможуть розкрити вас з різних сторін; дружній, енергійний та молодий колектив, в якому завжди панує дружня атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, фінансист |
Grand Car |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; уважність та прискіпливість до деталей; наявність високого рівня відповідальності та дисципліни. |
веденням бухгалтерського обліку та первинної документації; розрахунки та виплата заробітної плати; складання фінансової звітності; ведення кадрового діловодства; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами; вирішення бухгалтерських питань; консультування щодо фінансових питань. |
зручний графік роботи Пн – Пт, 09:00 - 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок блекаутів; сучасна техніка для роботи; молодий, дружній, позитивний колектив; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в соціальній мережі. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Коломієць та Партнери |
відповідальність; самостійність; приємний зовнішній вигляд; готовність навчатися; знання ПК і української мови. |
робота з клієнтами та партнерами; прийом і обробка вхідної інформації; планування дня і зустрічей керівника. |
офіс в центрі міста; гідні умови оплати; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Buzz Wear UA |
грамотна українська мова; вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах; вільне володіння ПК. |
ведення FB, Instagram; досвід та ідеї для зйомок і монтажу Reels, TikTok; організація зйомок (студійні і вуличні зйомки); пошук та робота з моделями; наповнювнення сторінки живим, цікавим, динамічним контентом. |
графік роботи — гібридний (офіс/віддалено), з 10:00 до 20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Dubhumans |
амбітність і креативність SMM спеціаліста; готовність стати частиною команди на постійній основі; наявність прикладів своїх успішних комерційних кейсів, аналітику зростання продажів. |
спілкування з аудиторією кожен день в форматі сторіз; акції в соц. мережах, які будуть будуть генерувати продажі (планування акційних пропозицій з командою), розіграші, конкурси, вікторини, опитувальники; формування оригінального контенту (розважальний, інформаційний); формування комерційного контенту (фотозйомки на власній фотозоні та за межами); залучення в виробництво, від пошиття, до фінального виробу, та висвітлення у соц. мережах; використання інструментів редагування фото та відео, включно з AI; ведення аналітики результативності; формування контент-плану і структурного плану активностей відповідно до стратегії просування бренду; ведення аккаунтів у Instagram, Facebook, інших соцмережах; формування ТЗ для дизайнерів, інших контент-мейкерів (навички самостійного створення креативів будуть перевагою). |
повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
Грош |
бажання працювати. |
приготування піци із заготовок; підтримання санітарії; замовлення інгредієнтів. |
офіційне працевлаштування; компенсація проїзду; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Беліф |
навички ділового листування; комунікабельність; відповідальність. |
виконання доручень керівника; створення звітної документації; планування робочого дня керівника; робота з вхідною документацією. |
конкурентоспроможна заробітна плата; графік роботи Пн-Пт, 08:30 -17:30, Сб, Нд — вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
ЖК Гарант |
вища юридична освіта; досвіду подачі тендерних пропозицій в системі Prozorro; досвід роботи у будівельній компанії; свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю — обов’язково; здатність систематизувати та аналізувати великі обсяги інформації; вміння самостійно знаходити та перевіряти інформацію; ініціативність та уважність; хороші практичні знання з антимонопольного, господарського та цивільного права; відмінні навички написання юридичних текстів та дослідницькі навички; сильне аналітичне мислення та навички міжособистісного спілкування; практичний підхід до роботи, високий рівень самоорганізації; високий рівень навичок презентації, тайм-менеджменту, вміння визначати пріоритети; здатність працювати з великими обсягами інформації в короткі терміни. |
аналіз тендерної документації замовника; здійснення підготовки тендерних пропозиції для участі у закупівлях; укладати договори за результатами тендерних процедур; супровід договірних відносин із замовниками тощо; складання, правова експертиза, узгодження господарських та цивільно-правових договорів (договори поставки, підряду, надання послуг, оренди, перевезення та ін.); ведення договірного діловодства (реєстрація, облік, контроль наявності договірних документів); перевірка контрагентів, правомірності їхньої господарської діяльності, оцінка ризиків співпраці; ведення ділового листування; складання претензій; юридичні консультації співробітників. |
графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; стабільна компанія; комфортні умови праці в сучасному офісі; гідна та своєчасна зарплата; корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Hotels24.ua |
готовність навчатися та розвиватися; володіння комп’ютером на базовому рівні; грамотне володіння українською мовою; досвід в холодних продажах (бажано). |
пропозиції щодо співпраці; проведення успішних переговорів з потенційними клієнтами; заключення договорів про співпрацю. підтримка партнерських відносин з існуючими клієнтами. |
графік роботи: з Пн по Пт з 09:00 до 17:00; оплачувані лікарняні та відпустка (14 днів); можливість кар'єрного росту як всередині відділу, так і в рамках компанії; робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби на офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
All Right |
володіння англійською мовою (рівень В2 та вище); освіта в педагогічній, лінгвістичній або суміжній сфері або сертифікат викладача англійської мови (TESOL/TESL/TEFL/CELTA або інша). |
|
гнучкий графік роботи; робота з дому або будь-якої точки планети, без витрати часу на поїздки; відключення світла не є перешкодою; стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата; веселі та інтерактивні уроки з сучасним програмним забезпеченням та навчальними матеріалами; повне навчання перед початком роботи, а також безкоштовне постійне навчання із досвідченими методистами; стабільний потік учнів, середній показник бронювання вчителів становить 90%; методична, адміністративна та технічна підтримка; виплати заробітної плати кожні 2 тижні; професійне зростання, безкоштовні вебінари та воркшопи для викладачів, обмін досвідом з викладачами з усього світу та native speakers. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор |
АН Елемент |
досвід роботи у сфері продажів або надання послуг (буде перевагою); впевнений користувач ПК; навички роботи у соціальних мережах, рекламних платформах. |
підбір об'єктів нерухомості в базі даних; проведення переговорів з клієнтами; організація переглядів; розміщення рекламних оголошень; консультація клієнтів з питань продажу та купівлі нерухомості; супровід угод щодо купівлі-продажу нерухомого майна. |
високий рівень доходів; навчання; гнучкий графік роботи; якісна рекламна підтримка; юридична підтримка та супровід; комфортний офіс, дружний та досвідчений колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТД, ТОВ Агросфера |
досвід роботи у прямих продажах (продажу ЗЗР, агротехніки, добрив); наявність клієнтської бази. |
виконання плану продажів; розвиток прямих продажів на довіреній території; системне відвідування клієнтів, ведення переговорів, укладання договорів; робота з дебіторською заборгованістю. |
офіційне працевлаштування; корпоративний мобільний зв’язок; професійне та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
PR Bridge Company |
емоційність; позитивне мислення; вміння налагоджувати контакт з людьми і переконувати; організованість; націленість на особистий результат; креативність; готовність постійно навчатись та розвиватись у цій сфері. |
консультації клієнтів; надання актуальної інформації про рекламні проєкти компанії; повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, укладання договорів, до підтримки та розвитку ділових відносин, систематичні візити до клієнтів; спілкування наживо; робота з теплою базою (87% клієнтів — постійні); укладання угод; невелика звітність. |
повний робочий день: з 09:00 до 18:00, Пн-Пт; можливість стати більш досвідченим у сфері реклами та PR послуг; можливість стрімкого кар'єрного зростання; навчання за програмою BUSSINES TRAINING за рахунок компанії; чудовий настрій навіть у понеділок, Pizza-party по п’ятницях, робота в яскравому та позитивному колективі щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ресторан Georgian Factory |
досвід роботи кухарем від півроку; знання та виконання санітарно-гігієнічних норм; відповідальність та уважність до деталей; бажання розвиватися професійно. |
приготування страв згідно з меню ресторану; дотримання стандартів якості та безпеки продуктів; забезпечення чистоти та охайності на кухні; співпраця з іншими членами кухні для забезпечення швидкої та якісної роботи. |
зручний графік роботи (з 09:30 до 22:00, 15 робочих змін у місяць); можливість професійного зростання; безкоштовне харчування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Синергия Тім |
досвід роботи на посаді кондитера або пекара; бажання зростати, пізнавати нове, підвищувати свої знання; оперативність; акуратність та уважність; бажання навчатися та рости. |
виготовлення кондитерських виробів: (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макаруни, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів. |
цікава робота у команді професіоналів, навчання на підприємстві; графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 або 08:00—20:00; комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17); безкоштовне харчування 2 рази на день (смачні обіди та вечері). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Бухгалтер Бізнес Груп |
старанність; акуратність; уважність; зосередженість; своєчасність; знання бухгалтерського та податкового обліку; вміння працювати з оборотно-сальдовою відомістю, планом рахунків, контроль та коректність відображення операцій в 1С; вміння працювати з програмою «1С: Бухгалтерія», MS Word, MS Exel, M.E.DOC, АРТ ЗВІТ та ін. |
облік податків, розрахунки з кредиторами та дебіторами, облік надходжень і витрат, облік ОЗ, МШП, МНМА; робота з первиною документацією, створення та перевірка авансових звітів, шляхових листів, ТТН; нарахування заробітної плати; підготовка та подання звітності; облік ПДВ, реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування, звірка з постачальниками та покупцями. |
офіційне працевлаштування, 5-ти денний робочий тиждень, графік роботи: з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель (сфера електрики) |
ЕкоДім |
продуктивний досвід в закупках електротоварів; уважність до деталей і наполегливість; вміння спілкуватися і ефективно вести переговори; робота в програмі 1С (не менше 1-го року); бажання працювати; знання ринку електрики; ефективний досвід в перемовинах і закупках; знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8.2, MS Excel); здатність до швидкого реагування і навчання. |
аналіз ситуації на ринку електрики та конкурентного середовища; формування асортиментної стратегії; аналітика та формування оптимальних залишків на складах; робота із запитами відділів продажу по термінах доставки та вартості товару; забезпечення постійної наявності товару; пошук постачальників; проведення переговорів; узгодження комерційних умов; замовлення, оприбуткування товару; звірка з постачальниками. |
робота у стабільній компанії та підтримка керівника; графік роботи: Пн-Пт, 08:30−18:00; прозоре нарахування заробітної плати; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу контролю якості |
Мультимаркет Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат. |
перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку; перевірка проводиться шляхом вибору необхідного магазину на відповідній комірці та доставляє його до відділу для проведення перерахунку; проведення перерахунку проводиться під камерами відеоспостереження та перераховується поштучно з одноразовою фіксацією помилок (товару який не відображено в накладній, а по факту він присутній; товару що є в накладній в меншій чи більшій якості); детальніше процес перерахунку описаний в інструкції по роботі з Програмою Quality Assurance; після перерахунку фахівець зберігає всі дані та автоматично програма змінює накладну, після чого товар повертається на місце зберігання. |
складське приміщення з зонами відпочинку для робітників; графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Технолог ковбасного виробництва у Жмеринку |
М'ясний Майстер |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вища освіта у галузі харчових технологій або суміжних спеціальностей; знання сучасних технологічних процесів у виробництві ковбасних виробів; вміння працювати з технічною документацією та використовувати спеціалізоване обладнання; висока відповідальність, уважність до деталей та дотримання вимог безпеки праці; комунікабельність та здатність до роботи в команді; креативність та здатність до пошуку інноваційних рішень. |
розробка технологічних рецептур ковбасних виробів, враховуючи смакові вподобання клієнтів та вимоги законодавства; вивчення та впровадження сучасних технологічних процесів виробництва; контроль якості виробництва та виконання технологічних норм; оптимізація виробничих процесів з метою підвищення ефективності та зниження витрат; співпраця з виробничим персоналом для забезпечення високої якості виробництва; вирішення технологічних проблем та впровадження виправних заходів. |
конкурентна заробітна плата, яка відповідає рівню досвіду та кваліфікації; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; сучасне обладнання та умови для роботи; дружня та професійна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Лаборант, контролер якості харчової продукції |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
навички роботи з контрольно-вимірювальними приладами; володіння пакетом Microsoft Office (Word, Excel) на рівні користувача; знання основ стандартів ISO 9000, 22000; увага до деталей; здатність швидко засвоювати нові знання; уміння працювати в колективі, неконфліктність. |
вхідний контроль сировини та пакувальних матеріалів; контроль готової продукції на відповідність НД; проведення випробувань по фізико-хімічним показникам; оформлення супровідної документації; виявлення технологічних невідповідностей та причини браку. |
конкурентна заробітна плата; компенсація обідів; програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1С |
Беліф |
досвід роботи з базою 1С; знання програмного забезпечення (Microsoft Office); уважність до деталей, відповідальність. |
розробка програмного забезпечення на базі 1С; технічна підтримка користувачів 1С тестування програмного продукту перед впровадженням; внесення пропозицій по змінам в програмне забезпечення для покращення роботи та автоматизації процесів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
ТОВ Нова пошта |
досвід проведення інвентаризацій ОЗ та ТМЦ; знання МСФЗ (буде перевагою); знання MS Excel: високий рівень (формули, зведені таблиці, вміння працювати з великими масивами даних); знання однієї із ERP систем Microsoft Dynamics Axapta / Business Central System / Navision або вміння адаптуватись до роботи в новій обліковій системі (буде перевагою); самостійність; аналітичний склад розуму; уважність до деталей. |
виїзд на об'єкти (відділення, термінали, офіси) для фізичного проведення інвентаризацій; проведення інвентаризацій; проведення тематичних перевірок; зведення резервів інвентаризації та оформлення результатів. |
«біла» заробітна плата; оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження; медичне страхування; дружній колектив; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник адміністратора |
Carbon Cleaning |
базове володіння ПК; висока відповідальність, орієнтація на результат; вміння комунікувати з людьми; бажання розвиватись; охайність, порядність. |
допомога в організації процесу; підтримання чистоти на робочому місці; робота з клієнтами. |
графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 18:00, субота з 10:00 до 14:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Osama Sushi |
вік від 18-ти років; відповідальність; акуратність; толерантність; досвід роботи, або бажання навчатись. |
приготування ролів і заготовок відповідно до калькуляцій; підтримка чистоти і порядку на робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ТОВ ЛСКА Транс |
відповідальність; грамотна мова; вміння працювати в команді; знання ПК. |
робота з рахунками-фактурами; адміністративна підтримка керівника; контроль за канцелярським приладдям; ведення банківської звірки; ведення обліку надходжень і балансу. |
зручний офіс; дружній колектив; п’ятиденка; навчання в рамках офісу; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгових точок |
ТОВ Сканді + |
комунікабельність; неконфліктність; впевнене користування ПК. |
організація роботи співробітників; контроль за дотриманням стандартів зовнішнього вигляду працівників та обслуговування покупців; формування заявок постачальнику. |
графік складається індивідуально; комфортні умови роботи; часткова компенсація проїзду; можливі корпоративні навчання та тренінги з особистого зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |