Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп & Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК;

базові знання роботи в інтернет-браузерах.

надання інформації щодо банківських продуктів та платіжних карток клієнта.

графік 5/2, вихідні «плаваючі»;

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування;

погодинна заробітна плата;

щомісячні премії з досягнення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант, представник постачальника

ТМ Hopfen

вміння ефективно комунікувати та будувати відносини з клієнтами;

бажання працювати в команді та досягати поставлених цілей;

вміння працювати з касовим апаратом та здійснювати касові операції;

вміння ефективно організовувати свій робочий час;

бажання навчатися та розвиватися у сфері продажів.

продаж продукції компанії у магазині;

консультування клієнтів та надання інформації щодо властивостей та переваг товарів;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

ведення касових операцій та контроль за складом товару;

підтримка чистоти та порядку на робочому місці.

конкурентна заробітна плата та система премій;

робота у стабільній компанії зі зростаючим попитом на продукцію;

можливість професійного розвитку та зростання на кар'єрному шляху;

дружня робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з працевлаштування, рекрутер

Grand Car

активна життєва позиція;

готовність навчатись, працювати та підтримувати економіку України.

знаходити справжні таланти;

робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування;

відкриття творчості створюючи та розміщуючи вакансії;

взаємодія з кандидатами надання зворотного зв’язку;

робота в СRM-системі;

написання звітності.

офіс у м. Вінниця, зручний графік роботи з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00;

робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок непередбачуваних ситуацій;

постійна підтримка від досвідчених колег, які завжди готові прийти на допомогу;

цікаві та різноманітні проєкти, які зможуть розкрити вас з різних сторін;

дружній, енергійний та молодий колектив, в якому завжди панує дружня атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер, фінансист

Grand Car

досвід роботи бухгалтером від 1-го року;

вміння працювати з бухгалтерськими програмами;

уважність та прискіпливість до деталей;

наявність високого рівня відповідальності та дисципліни.

веденням бухгалтерського обліку та первинної документації;

розрахунки та виплата заробітної плати;

складання фінансової звітності;

ведення кадрового діловодства;

здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами;

вирішення бухгалтерських питань;

консультування щодо фінансових питань.

зручний графік роботи  Пн – Пт,  09:00 - 18:00;

робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок блекаутів;

сучасна техніка для роботи;

молодий, дружній, позитивний колектив;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в соціальній мережі.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

ТОВ Коломієць та Партнери

відповідальність;

самостійність;

приємний зовнішній вигляд;

готовність навчатися;

знання ПК і української мови.

робота з клієнтами та партнерами;

прийом і обробка вхідної інформації;

планування дня і зустрічей керівника.

офіс в центрі міста;

гідні умови оплати;

висока заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Buzz Wear UA

грамотна українська мова;

вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах;

вільне володіння ПК.

ведення FB, Instagram;

досвід та ідеї для зйомок і монтажу Reels, TikTok;

організація зйомок (студійні і вуличні зйомки);

пошук та робота з моделями;

наповнювнення сторінки живим, цікавим, динамічним контентом.

графік роботи — гібридний (офіс/віддалено), з 10:00 до 20:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

Dubhumans

амбітність і креативність SMM спеціаліста;

готовність стати частиною команди на постійній основі;

наявність прикладів своїх успішних комерційних кейсів, аналітику зростання продажів.

спілкування з аудиторією кожен день в форматі сторіз;

акції в соц. мережах, які будуть будуть генерувати продажі (планування акційних пропозицій з командою), розіграші, конкурси, вікторини, опитувальники;

формування оригінального контенту (розважальний, інформаційний);

формування комерційного контенту (фотозйомки на власній фотозоні та за межами);

залучення в виробництво, від пошиття, до фінального виробу, та висвітлення у соц. мережах;

використання інструментів редагування фото та відео, включно з AI;

ведення аналітики результативності;

формування контент-плану і структурного плану активностей відповідно до стратегії просування бренду;

ведення аккаунтів у Instagram, Facebook, інших соцмережах;

формування ТЗ для дизайнерів, інших контент-мейкерів (навички самостійного створення креативів будуть перевагою).

повний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар піци

Грош

бажання працювати.

приготування піци із заготовок;

підтримання санітарії;

замовлення інгредієнтів.

офіційне працевлаштування;

компенсація проїзду;

оплачуване стажування;

часткова компенсація оренди житла;

додаткова мотивація.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

Беліф

навички ділового листування;

комунікабельність;

відповідальність.

виконання доручень керівника;

створення звітної документації;

планування робочого дня керівника;

робота з вхідною документацією.

конкурентоспроможна заробітна плата;

графік роботи Пн-Пт, 08:30 -17:30, Сб, Нд — вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрист

ЖК Гарант

вища юридична освіта;

досвіду подачі тендерних пропозицій в системі Prozorro;

досвід роботи у будівельній компанії;

свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю — обов’язково;

здатність систематизувати та аналізувати великі обсяги інформації;

вміння самостійно знаходити та перевіряти інформацію;

ініціативність та уважність;

хороші практичні знання з антимонопольного, господарського та цивільного права;

відмінні навички написання юридичних текстів та дослідницькі навички;

сильне аналітичне мислення та навички міжособистісного спілкування;

практичний підхід до роботи, високий рівень самоорганізації;

високий рівень навичок презентації, тайм-менеджменту, вміння визначати пріоритети;

здатність працювати з великими обсягами інформації в короткі терміни.

аналіз тендерної документації замовника;

здійснення підготовки тендерних пропозиції для участі у закупівлях; укладати договори за результатами тендерних процедур;

супровід договірних відносин із замовниками тощо;

складання, правова експертиза, узгодження господарських та цивільно-правових договорів (договори поставки, підряду, надання послуг, оренди, перевезення та ін.);

ведення договірного діловодства (реєстрація, облік, контроль наявності договірних документів);

перевірка контрагентів, правомірності їхньої господарської діяльності, оцінка ризиків співпраці;

ведення ділового листування;

складання претензій;

юридичні консультації співробітників.

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00;

стабільна компанія;

комфортні умови праці в сучасному офісі;

гідна та своєчасна зарплата;

корпоративний мобільний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Hotels24.ua

готовність навчатися та розвиватися;

володіння комп’ютером на базовому рівні;

грамотне володіння українською мовою;

досвід в холодних продажах (бажано).

пропозиції щодо співпраці;

проведення успішних переговорів з потенційними клієнтами;

заключення договорів про співпрацю.

підтримка партнерських відносин з існуючими клієнтами.

графік роботи: з Пн по Пт з 09:00 до 17:00;

оплачувані лікарняні та відпустка (14 днів);

можливість кар'єрного росту як всередині відділу, так і в рамках компанії;

робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби на офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

All Right

володіння англійською мовою (рівень В2 та вище);

освіта в педагогічній, лінгвістичній або суміжній сфері або сертифікат викладача англійської мови (TESOL/TESL/TEFL/CELTA або інша).

 

гнучкий графік роботи;

робота з дому або будь-якої точки планети, без витрати часу на поїздки;

відключення світла не є перешкодою;

стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата;

веселі та інтерактивні уроки з сучасним програмним забезпеченням та навчальними матеріалами;

повне навчання перед початком роботи, а також безкоштовне постійне навчання із досвідченими методистами;

стабільний потік учнів, середній показник бронювання вчителів становить 90%;

методична, адміністративна та технічна підтримка;

виплати заробітної плати кожні 2 тижні;

професійне зростання, безкоштовні вебінари та воркшопи для викладачів, обмін досвідом з викладачами з усього світу та native speakers.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор

АН Елемент

досвід роботи у сфері продажів або надання послуг (буде перевагою);

впевнений користувач ПК;

навички роботи у соціальних мережах, рекламних платформах.

підбір об'єктів нерухомості в базі даних;

проведення переговорів з клієнтами;

організація переглядів;

розміщення рекламних оголошень;

консультація клієнтів з питань продажу та купівлі нерухомості;

супровід угод щодо купівлі-продажу нерухомого майна.

високий рівень доходів;

навчання;

гнучкий графік роботи;

якісна рекламна підтримка;

юридична підтримка та супровід;

комфортний офіс, дружний та досвідчений колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

ТД, ТОВ Агросфера

досвід роботи у прямих продажах (продажу ЗЗР, агротехніки, добрив);

наявність клієнтської бази.

виконання плану продажів;

розвиток прямих продажів на довіреній території;

системне відвідування клієнтів, ведення переговорів, укладання договорів;

робота з дебіторською заборгованістю.

офіційне працевлаштування;

корпоративний мобільний зв’язок;

професійне та кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

PR Bridge Company

емоційність;

позитивне мислення;

вміння налагоджувати контакт з людьми і переконувати;

організованість;

націленість на особистий результат;

креативність;

готовність постійно навчатись та розвиватись у цій сфері.

консультації клієнтів;

надання актуальної інформації про рекламні проєкти компанії;

повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, укладання договорів, до підтримки та розвитку ділових відносин, систематичні візити до клієнтів;

спілкування наживо;

робота з теплою базою (87% клієнтів — постійні);

укладання угод;

невелика звітність.

повний робочий день: з 09:00 до 18:00, Пн-Пт;

можливість стати більш досвідченим у сфері реклами та PR послуг;

можливість стрімкого кар'єрного зростання;

навчання за програмою BUSSINES TRAINING за рахунок компанії;

чудовий настрій навіть у понеділок, Pizza-party по п’ятницях, робота в яскравому та позитивному колективі щодня.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

ресторан Georgian Factory

досвід роботи кухарем від півроку;

знання та виконання санітарно-гігієнічних норм;

відповідальність та уважність до деталей;

бажання розвиватися професійно.

приготування страв згідно з меню ресторану;

дотримання стандартів якості та безпеки продуктів;

забезпечення чистоти та охайності на кухні;

співпраця з іншими членами кухні для забезпечення швидкої та якісної роботи.

зручний графік роботи (з 09:30 до 22:00, 15 робочих змін у місяць);

можливість професійного зростання;

безкоштовне харчування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

Синергия Тім

досвід роботи на посаді кондитера або пекара;

бажання зростати, пізнавати нове, підвищувати свої знання;

оперативність;

акуратність та уважність;

бажання навчатися та рости.

виготовлення кондитерських виробів: (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макаруни, круасани, тарти, печиво та ін.);

декорування десертів.

цікава робота у команді професіоналів, навчання на підприємстві;

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00 або 08:00—20:00;

комфортне розташування в ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17);

безкоштовне харчування 2 рази на день (смачні обіди та вечері).

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Бухгалтер Бізнес Груп

старанність;

акуратність;

уважність;

зосередженість;

своєчасність;

знання бухгалтерського та податкового обліку;

вміння працювати з оборотно-сальдовою відомістю, планом рахунків, контроль та коректність відображення операцій в 1С;

вміння працювати з програмою «1С: Бухгалтерія», MS Word, MS Exel, M.E.DOC, АРТ ЗВІТ та ін.

облік податків, розрахунки з кредиторами та дебіторами, облік надходжень і витрат, облік ОЗ, МШП, МНМА;

робота з первиною документацією, створення та перевірка авансових звітів, шляхових листів, ТТН;

нарахування заробітної плати;

підготовка та подання звітності;

облік ПДВ, реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування, звірка з постачальниками та покупцями.

офіційне працевлаштування, 5-ти денний робочий тиждень,

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель (сфера електрики)

ЕкоДім

продуктивний досвід в закупках електротоварів;

уважність до деталей і наполегливість;

вміння спілкуватися і ефективно вести переговори;

робота в програмі 1С (не менше 1-го року);

бажання працювати;

знання ринку електрики;

ефективний досвід в перемовинах і закупках;

знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8.2, MS Excel);

здатність до швидкого реагування і навчання.

аналіз ситуації на ринку електрики та конкурентного середовища;

формування асортиментної стратегії;

аналітика та формування оптимальних залишків на складах;

робота із запитами відділів продажу по термінах доставки та вартості товару;

забезпечення постійної наявності товару;

пошук постачальників;

проведення переговорів;

узгодження комерційних умов;

замовлення, оприбуткування товару;

звірка з постачальниками.

робота у стабільній компанії та підтримка керівника;

графік роботи: Пн-Пт, 08:30−18:00;

прозоре нарахування заробітної плати;

можливість професійного та кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець відділу контролю якості

Мультимаркет Аврора

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат.

перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму Quality Assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок;

отримання завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку;

перевірка проводиться шляхом вибору необхідного магазину на відповідній комірці та доставляє його до відділу для проведення перерахунку;

проведення перерахунку проводиться під камерами відеоспостереження та перераховується поштучно з одноразовою фіксацією помилок (товару який не відображено в накладній, а по факту він присутній; товару що є в накладній в меншій чи більшій якості);

детальніше процес перерахунку описаний в інструкції по роботі з Програмою Quality Assurance;

після перерахунку фахівець зберігає всі дані та автоматично програма змінює накладну, після чого товар повертається на місце зберігання.

складське приміщення з зонами відпочинку для робітників;

графік роботи: 5/2, вихідні плаваючі.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Технолог ковбасного виробництва у Жмеринку

М'ясний Майстер

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вища освіта у галузі харчових технологій або суміжних спеціальностей;

знання сучасних технологічних процесів у виробництві ковбасних виробів;

вміння працювати з технічною документацією та використовувати спеціалізоване обладнання;

висока відповідальність, уважність до деталей та дотримання вимог безпеки праці;

комунікабельність та здатність до роботи в команді;

креативність та здатність до пошуку інноваційних рішень.

розробка технологічних рецептур ковбасних виробів, враховуючи смакові вподобання клієнтів та вимоги законодавства;

вивчення та впровадження сучасних технологічних процесів виробництва;

контроль якості виробництва та виконання технологічних норм;

оптимізація виробничих процесів з метою підвищення ефективності та зниження витрат;

співпраця з виробничим персоналом для забезпечення високої якості виробництва;

вирішення технологічних проблем та впровадження виправних заходів.

конкурентна заробітна плата, яка відповідає рівню досвіду та кваліфікації;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

сучасне обладнання та умови для роботи;

дружня та професійна робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Лаборант, контролер якості харчової продукції

Кондитерська Корпорація ROSHEN

навички роботи з контрольно-вимірювальними приладами;

володіння пакетом Microsoft Office (Word, Excel) на рівні користувача;

знання основ стандартів ISO 9000, 22000;

увага до деталей;

здатність швидко засвоювати нові знання;

уміння працювати в колективі, неконфліктність.

вхідний контроль сировини та пакувальних матеріалів;

контроль готової продукції на відповідність НД;

проведення випробувань по фізико-хімічним показникам;

оформлення супровідної документації;

виявлення технологічних невідповідностей та причини браку.

конкурентна заробітна плата;

компенсація обідів;

програми навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Програміст 1С

Беліф

досвід роботи з базою 1С;

знання програмного забезпечення (Microsoft Office);

уважність до деталей, відповідальність.

розробка програмного забезпечення на базі 1С;

технічна підтримка користувачів 1С тестування програмного продукту перед впровадженням;

внесення пропозицій по змінам в програмне забезпечення для покращення роботи та автоматизації процесів.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-ревізор

ТОВ Нова пошта

досвід проведення інвентаризацій ОЗ та ТМЦ;

знання МСФЗ (буде перевагою);

знання MS Excel: високий рівень (формули, зведені таблиці, вміння працювати з великими масивами даних);

знання однієї із ERP систем Microsoft Dynamics Axapta / Business Central System / Navision або вміння адаптуватись до роботи в новій обліковій системі (буде перевагою);

самостійність;

аналітичний склад розуму;

уважність до деталей.

виїзд на об'єкти (відділення, термінали, офіси) для фізичного проведення інвентаризацій;

проведення інвентаризацій;

проведення тематичних перевірок;

зведення резервів інвентаризації та оформлення результатів.

«біла» заробітна плата;

оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження;

медичне страхування;

дружній колектив;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник адміністратора

Carbon Cleaning

базове володіння ПК;

висока відповідальність, орієнтація на результат;

вміння комунікувати з людьми;

бажання розвиватись;

охайність, порядність.

допомога в організації процесу;

підтримання чистоти на робочому місці;

робота з клієнтами.

графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 18:00, субота з 10:00 до 14:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Osama Sushi

вік від 18-ти років;

відповідальність;

акуратність;

толерантність;

досвід роботи, або бажання навчатись.

приготування ролів і заготовок відповідно до калькуляцій;

підтримка чистоти і порядку на робочому місці.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ТОВ ЛСКА Транс

відповідальність;

грамотна мова;

вміння працювати в команді;

знання ПК.

робота з рахунками-фактурами;

адміністративна підтримка керівника;

контроль за канцелярським приладдям;

ведення банківської звірки;

ведення обліку надходжень і балансу.

зручний офіс;

дружній колектив;

п’ятиденка;

навчання в рамках офісу;

підтримка керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор торгових точок

ТОВ Сканді +

комунікабельність;

неконфліктність;

впевнене користування ПК.

організація роботи співробітників;

контроль за дотриманням стандартів зовнішнього вигляду працівників та обслуговування покупців;

формування заявок постачальнику.

графік складається індивідуально;

комфортні умови роботи;

часткова компенсація проїзду;

можливі корпоративні навчання та тренінги з особистого зростання.

Відправити резюме можна за посиланням: