Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар універсал;
Кухар холодного цеху;
Помічник кухаря

Ресто бар Enjoy

бажання працювати;

відповідальність;

пунктуальність;

бажання навчатися і вдосконалюватись у професійному мистецтві.


підготовка продуктів до процесу приготування;

приготування якісних страв, згідно стандартів закладу;

поточний контроль якості і свіжості продуктів.

позмінний графік роботи 4/2;

графік роботи з 10:00 до 21:30;

кухня забезпечена сучасним обладнанням;

навчання у шефа;

безкоштовне харчування;

виплата з/п 2 рази на місяць.

 

Звертатись можна за номером: +380936846462 / +380989312324

Менеджер з оренди

ПП Озуріт

знання ринку оренди;

знання м. Вінниця;

вища освіта.

здача вільних торгових місць в оренду;

пошук клієнтів на вільні місця.

 

графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб, Нд, - вихідний.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ПП Озуріт

досвід роботи адміністратором (бажаний);

відповідальність;

організованість;

стресостійкість.

слідкування за роботою та порядком ТЦ;

ведення документації;

організація життєдіяльності ТЦ;

контроль за робітниками ТЦ.

графік роботи: 7/7 (тиждень через тиждень);

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

графік роботи: Вт-Вт з 09:00 до 19:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Франція, готель

досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано);

володіння англійською мовою;

знання інших мов вітається;

добрі знання ПК, правила ділового етикету;

грамотне мовлення;

високий культурний рівень;

доброзичливість;

комунікабельність;

вміння працювати у команді;

відповідальність;

уважність.

прийом та розміщення гостей;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

реєстрація гостей;

консультація щодо послуг, що надаються готелем.

офіційне працевлаштування;

перспективи кар’єрного зростання та навчання;

безкоштовна уніформа, харчування;

дружній колектив та цікава робота;

графік роботи: день/ніч — два вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-мейкер, помічник маркетолога

Cars from the USA

досвід у зйомці та монтажі відео, бажано на мобільних пристроях;

навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (PHOTOSHOP, CANVA та ін.);

креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіа контенту;

досвід роботи у маркетингу чи СММ буде перевагою;

відповідальність та здатність працювати в команді.

зйомка на мобільний телефон відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв’ю та огляди;

монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики;

робота в команді на знімальних майданчиках;

створення креативних та привабливих фотографій та дизайн для соціальних мереж (пости, банери та медіа контент);

написання сценаріїв для відеороликів та рубрик у соціальних мережах.

конкурентна заробітна плата;

графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00;

можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіа контенту;

робота в дружній, молодій та надихаючій команді;

своя власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи;

компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

співробітники мають можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє твій творчий потенціал.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер, фінансист

Cars from the USA

досвід роботи бухгалтером;

вміння працювати з бухгалтерськими програмами;

уважність та прискіпливість до деталей;

високий рівень відповідальності та дисципліни.

ведення бухгалтерського обліку та первинної документації;

розрахунки та виплата заробітної плати;

складання фінансової звітності;

здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами.

зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 — 18:00;

робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок блекаутів;

сучасна техніка для роботи;

молодий, дружній, позитивний колектив;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер складу (Гнівань)

ТОВ Макош

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на спільний результат;

наявність власного авто.

 

робота з існуючою базою клієнтів та пошук нових;

розвиток закріпленого регіону;

ефективна комунікація з клієнтами по телефону;

презентація продукції компанії, переваги та умови співробітництва;

укладання договорів;

контроль замовлення та оплати, оформлення документів;

контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань.

 

графік роботи: 08:30 —17:30 (Пн-Чт), 08:30 —16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

навчання, розвиток, кар’єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки.


Звертатись можна за номером:+38
067 44 60 189

Менеджер з продажу

ТОВ Макош

вища освіта;

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на спільний результат.

робота з існуючою базою клієнтів та пошук нових;

розвиток закріпленого регіону;

ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваги та умови співробітництва;

укладання договорів;

контроль замовлень та оплат, оформлення документів;

контроль організації доставки;

виконання договірних зобов’язань.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

навчання, розвиток, кар’єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Звертатись можна за номером:+38067 44 60 189

Менеджер з продажу у відділ оптової торгівлі

ТОВ Макош

вища освіта;

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на спільний результат.

розвиток закріпленого регіону;

пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів;

ефективна комунікація з клієнтами по телефону;

презентація продукції компанії, переваг та умов співробітництва;

укладення договорів;

контроль замовлень та оплат, оформлення документів;

контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань.

 

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

навчання, розвиток, кар’єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Звертатись можна за номером:+38067 44 60 189

Менеджер по залученню нових клієнтів

 

ТОВ Макош

впевнений користувач ПК;

високий рівень самомотивації;

бажання розвиватися та працювати на спільний результат;

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі.

 

розробка стратегії по залученню нових клієнтів;

безпосередній пошук та розширення клієнтської бази;

формування повної інформації про нових клієнтів;

оперативна комунікація з менеджерами;

ведення аналітики і звітності.

 

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

навчання, розвиток, кар’єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Звертатись можна за номером:+38067 44 60 189

Маркетолог зі знанням англійської мови

Wonder

вміння писати тексти для публікацій і розсилок;

вміння формувати тз для графічного дизайнера;

впевнений користувач ПК (MS Office, Power Point);

креативний підхід до вирішення маркетингових задач;

володіння англійською мовою на рівні В2.

 

пошук лідів у мережах (Linkedin, соцмережі, сайти виставок, Googlemaps, маркетплейси);

ведення сторінок Facebook/Instagram + активна комунікація (Польща, Румунія, Німеччина);

ведення бізнес-сторінкок Linkedin (Польща, Румунія, Німеччина);

моніторинг цін конкурентів на актуальні продукти спільно із відділом продажів;

пошук дошок для розміщення інформації про компанію.

 

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

навчання, розвиток, кар`єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Звертатись можна за номером:+380636855466

SMMменеджер зі знанням англійської

 

Wonder

розуміння алгоритмів Facebook, Instagram, Youtube та роботи з рекламою у соціальних мережах;

знання принципів запуску таргетованої реклами;

знання англійської мови на рівні В2;

вміння створювати акційні та інформаційні графічні креативи у публікаціях та stories;

навички розробки контент планів;

вміння працювати в графічних редакторах, відео редакторах);

креативний підхід до просування.

створення креативного мультимедійного контенту у Linkedin, Facebook, Instagram, Telegram  (та відповідальність за її зміст);

співпраця з агрономами-експертами та дизайнерами відділу;

оперативна передача інформації із запитами та відгуками відвідувачів сторінок соцмереж менеджеру вхідної лінії для подальшого опрацювання;

генерація нових ідей щодо розвитку та просування бренду у інтернет мережах (Facebook, Instagram, Telegram);

розробка сценарії для сюжетів, інтерв’ю;

написання тз для рекламних публікацій;

допомога у зборі інформації та підготовці статистики для  співпраці із лідерами думок (існуючими блогерами) для просування бренду.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

навчання, розвиток, кар’єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Звертатись можна за номером:+380636855466

Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер

Агропросперіс

впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, MS Word, MS Excel;

закінчена вища освіта (фінанси / бухгалтерський облік і аудит);

досвід роботи бухгалтером;

знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства;

уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації.

здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги);

відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»;

відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу;

проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики;

проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками;

ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості;

відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів;

підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.E.Doc відповідно до законодавчо встановлених строків;

відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах.

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України;

декретне місце;

медичне страхування;

повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка);

участь в професійних тренінгах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

OKKO

знання первинного бухгалтерського документообігу;

знання MS Office та облікових програм;

знання договірної діяльності;

наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах;

комунікабельність;

активність та цілеспрямованість;

націленість на результат;

готовність до складних та неординарних завдань.

обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок;

супровід продажу, розширення продажів по існуючих клієнтах;

пошук та залучення корпоративних клієнтів;

продаж пального гуртом та через мережу АЗС, продаж мінеральних добрив та природнього газу.

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

навчання та розвиток, можливість зростати;

спонукання до креативу в підході до вирішення виробничих задач;

надихання на позитив залучаючи до активностей та підтримуючи відповідну атмосферу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу насіння

ТОВ Генекс Рітейл

вища/середня освіта;

досвід роботи в сфері прямих продажів в аграрній сфері;

високий рівень комунікації, вміння переконувати;

знання ПК (MS Word, MS Excel);

ефективна організація роботи та управління часом;

стресостійкість та гнучкість.

пошук клієнтів, взаємодія з існуючими клієнтами, розширення ринку збуту;

продаж гібридів компанії на закріпленій території;

проведення презентацій, інформування потенційних клієнтів про наявні в продажі лінійки гібридів;

консультування сільськогосподарських та комерційних підприємств щодо можливостей та варіантів придбання гібридів продукції;

проведення переговорів з клієнтами, укладання договорів, підтримання та розвиток ділових відносин, систематичні візити до клієнтів;

розширення регіону збуту продукції компанії.

повна зайнятість, офіційне працевлаштування, прозора система нарахування та виплати заробітної плати та бонусів;

цікаві завдання і амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в колективі однодумців;

корпоративний мобільний зв’язок;

гідний рівень заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ФОП Фукало В.В.

любов себе, людей, життя;

бажання дарувати позитивні емоції гостям закладу;

бажання розвитку у своїй діяльності;

енергійність;

позитивність, бажання працювати та отримувати задоволення від своєї праці.

 

позмінний графік роботи: з 11:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-ревізор

ТОВ Нова Пошта

досвід проведення інвентаризацій ОЗ та ТМЦ;

знання МСФЗ — буде перевагою;

знання MSExcel: високий рівень (формули, зведені таблиці, вміння працювати з великими масивами даних);

знання однієї із ERP систем Microsoft Dynamics Axapta / Business Central System / Navision або вміння адаптуватись до роботи в новій обліковій системі буде перевагою;

самостійність, аналітичний склад ума, уважність до деталей.

виїзд на об’єкти (відділення, термінали, офіси) для фізичного проведення інвентаризацій;

проведення інвентаризацій;

проведення тематичних перевірок;

зведення резервів інвентаризації та оформлення результатів.

«біла» заробітна плата, оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження;

медичне страхування;

дружній колектив;

можливість кар’єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник товарознавця

UPG

вища освіта (бажано);

досвід роботи на аналогічній посаді

вільне володіння комп’ютером та пакетом Microsoft Office;

відповідальність;

пунктуальність;

дружелюбність;

бажання працювати.

проведення інвентаризацій;

робота з 1С, MSExcel, та іншими внутрішніми програмами;

прийом, та закупка товару;

розстановка цінників.

офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП;

конкурентна заробітна плата;

зручний графік роботи — 5/2 (Вт-Сб);

можливість кар’єрного та професійного зростання;

знижка на харчування;

комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната);

безкоштовна форма.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Готель Fenix

висока комунікабельність та вміння працювати з людьми;

вміння працювати в умовах високого темпу роботи та стресу;

досвід роботи у готельній галузі буде перевагою, але не є обов’язковим;

володіння англійською мовою на рівні Intermediate буде перевагою;

вміння працювати з комп’ютером та програмами Microsoft Office.

вітання гостей та забезпечення їх зручне поселення в готелі;

здійснення реєстрації та виїзд гостей, обробка платіжних транзакцій;

надання інформації щодо послуг готелю та місцевих визначних місць;

розв’язування будь-яких проблем або конфліктів, що виникають у гостей та забезпечувати високу якість обслуговування;

керування бронюваннями та оптимізування загрузки готелю;

ведення обліку резервацій, касових операцій та звітності;

забезпечення високого рівня обслуговування гостей та ефективне ведення щоденної роботи готелю;

забезпечення дотримання внутрішніх правил та процедур готелю.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку

Terminus

вища освіта в галузі бухгалтерського обліку;

досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді;

знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування;

вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей;

комунікабельність та здатність працювати в команді.

підготовка звітності по заробітній платі;

розрахунок заробітної плати;

оподаткування заробітної плати та інші пов’язані з цим обов’язки.

конкурентоспроможна заробітна плата;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

ФОП Науменко А.А.

досвід роботи на аналогічній посаді;

вміння працювати в команді;

відповідальність та організованість;

дотримання норм гігієни та безпеки праці.

 

графік роботи: 08:30−20:30, 3/3;

стабільна заробітна плата;

приготування сніданків та випічки.

Відправити резюме можна за посиланням:

Графічний дизайнер у поліграфію

АКцентр

робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator;

досвід в розробці дизайнів;

хороший художній смак.

розробка, макетування, дизайн різної поліграфічної продукції (листівок, бордів для сайту та соц мереж, плакатів, каталогів та інше) для різних проєктів.

офіційне працевлаштування;

5-ти денний робочий тиждень: Пн-Пт, 08:30−18:00;

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з первинної документації

Autostrada

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання чинного бухгалтерського законодавства та ведення електронного документообігу;

знання 1С, М.E.Doc, Клієнт-Банк, MS Word, MS Excel;

уважність та відповідальність в роботі.

ведення первинної документації: прихідні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН;

формування рахунків на оплату;

ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення);

формування актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

робота в перспективній компанії та дружній команді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з продажу в інтернет-магазин (віддалено)

Інтернет-магазин

наявність комп`ютера/ноутбука, гарнітури та швидкий інтернет;

без досвіду роботи.

проведення комунікації з клієнтами;

продаж товарів для дому, саду/городу а також товарів краси (БАДи), амулети.

безкоштовне навчання;

для початківців присутній «гарант дохід» на перші 8 тижнів;

40 год/тиждень (гнучкий графік).

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-мейкер

DIZI Group

робочий телефон та ноутбук;

навички роботи з програмами для монтажу відео на телефоні;

володіння грамотною українською мовою;

навички створення постів в соц. мережах;

креативність;

ініціативність та постійна генерація ідей для контенту.

створення та публікація оригінального контенту, що включає фото та відео контент;

розробка сценаріїв для зйомок оглядових відеороликів та Reels;

оперативність та гнучкість.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM менеджер/ка

 

копірайтерські навички;

вміння вмикати погляд збоку на складні речі й зрозуміло подавати інформацію;

натреноване око: знання, що в соцмережах є трендовим, сучасним, доречним;

готовність відповідати на коментарі й питання;

гнучкий контент-план і готовність швидко реагувати, якщо він змінюється.

написання про освіту у громадах, відбудову освітніх закладів, конференції та події.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Дизайнер навчальних матеріалів (віддалено)

TURBO ZNO 

відмінні знання української мови;

уміння працювати з Canva, Photoshop та подібними;

уміння писати тексти до макетів (перевіряти орфографію);

креативність, ініціативність та відповідальність;

уміння дотримуватись дедлайнів.

оформлення дизайну по наданим тз — конспекти/чеклисти/файли;

оформлення конспектів;

дизайн та генерування ідей оформлення рубрик в телеграм каналі;

оформлення розкладів.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст

Грош

вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит);

досвід роботи від 1-го року;

високий рівень володіння MS Excel, додатками MS Office та 1С;

навички роботи в MS Exсel з великими об'ємами інформації, їх обробка та формування зведених аналітичних таблиць.

аналіз фінансово-економічних показників роботи підприємства;

аналіз списань, участь у розробці норм на списання;

аналіз з еквайрингових надходжень;

формування управлінської звітності по деяким напрямкам для аналізу рентабельності;

робота з актами виконаних робіт та додатками до них;

пошук та супровід тендерів.

цікава робота в стабільній компанії;

можливість професійного розвитку;

стабільна і своєчасна оплата праці;

офісний режим з Пн до Пт з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні, за адресою Ширшова 31.

Відправити резюме можна за посиланням: