Вакансії для студентів і випускників станом на 05.10.2023
–Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар універсал;
|
Ресто бар Enjoy |
бажання працювати; відповідальність; пунктуальність; бажання навчатися і вдосконалюватись у професійному мистецтві. |
приготування якісних страв, згідно стандартів закладу; поточний контроль якості і свіжості продуктів. |
позмінний графік роботи 4/2; графік роботи з 10:00 до 21:30; кухня забезпечена сучасним обладнанням; навчання у шефа; безкоштовне харчування; виплата з/п 2 рази на місяць.
|
Звертатись можна за номером: +380936846462 / +380989312324 |
Менеджер з оренди |
ПП Озуріт |
знання ринку оренди; знання м. Вінниця; вища освіта. |
здача вільних торгових місць в оренду; пошук клієнтів на вільні місця.
|
графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб, Нд, - вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ПП Озуріт |
досвід роботи адміністратором (бажаний); відповідальність; організованість; стресостійкість. |
слідкування за роботою та порядком ТЦ; ведення документації; організація життєдіяльності ТЦ; контроль за робітниками ТЦ. |
графік роботи: 7/7 (тиждень через тиждень); виплата заробітної плати 2 рази на місяць; графік роботи: Вт-Вт з 09:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Франція, готель |
досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано); володіння англійською мовою; знання інших мов вітається; добрі знання ПК, правила ділового етикету; грамотне мовлення; високий культурний рівень; доброзичливість; комунікабельність; вміння працювати у команді; відповідальність; уважність. |
прийом та розміщення гостей; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; реєстрація гостей; консультація щодо послуг, що надаються готелем. |
офіційне працевлаштування; перспективи кар’єрного зростання та навчання; безкоштовна уніформа, харчування; дружній колектив та цікава робота; графік роботи: день/ніч — два вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер, помічник маркетолога |
Cars from the USA |
досвід у зйомці та монтажі відео, бажано на мобільних пристроях; навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (PHOTOSHOP, CANVA та ін.); креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіа контенту; досвід роботи у маркетингу чи СММ буде перевагою; відповідальність та здатність працювати в команді. |
зйомка на мобільний телефон відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв’ю та огляди; монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики; робота в команді на знімальних майданчиках; створення креативних та привабливих фотографій та дизайн для соціальних мереж (пости, банери та медіа контент); написання сценаріїв для відеороликів та рубрик у соціальних мережах. |
конкурентна заробітна плата; графік роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00; можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіа контенту; робота в дружній, молодій та надихаючій команді; своя власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи; компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); співробітники мають можливість придбання авто із США за вигідною ціною; велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє твій творчий потенціал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, фінансист |
Cars from the USA |
досвід роботи бухгалтером; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; уважність та прискіпливість до деталей; високий рівень відповідальності та дисципліни. |
ведення бухгалтерського обліку та первинної документації; розрахунки та виплата заробітної плати; складання фінансової звітності; здійснення контролю за рухом грошових коштів та розрахунками з клієнтами. |
зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 — 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та Starlink на випадок блекаутів; сучасна техніка для роботи; молодий, дружній, позитивний колектив; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер складу (Гнівань) |
ТОВ Макош |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат; наявність власного авто.
|
робота з існуючою базою клієнтів та пошук нових; розвиток закріпленого регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону; презентація продукції компанії, переваги та умови співробітництва; укладання договорів; контроль замовлення та оплати, оформлення документів; контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань.
|
графік роботи: 08:30 —17:30 (Пн-Чт), 08:30 —16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; навчання, розвиток, кар’єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки. |
|
Менеджер з продажу |
ТОВ Макош |
вища освіта; досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
робота з існуючою базою клієнтів та пошук нових; розвиток закріпленого регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваги та умови співробітництва; укладання договорів; контроль замовлень та оплат, оформлення документів; контроль організації доставки; виконання договірних зобов’язань. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; навчання, розвиток, кар’єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Звертатись можна за номером:+38067 44 60 189 |
Менеджер з продажу у відділ оптової торгівлі |
ТОВ Макош |
вища освіта; досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
розвиток закріпленого регіону; пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів; ефективна комунікація з клієнтами по телефону; презентація продукції компанії, переваг та умов співробітництва; укладення договорів; контроль замовлень та оплат, оформлення документів; контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань.
|
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; навчання, розвиток, кар’єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Звертатись можна за номером:+38067 44 60 189 |
Менеджер по залученню нових клієнтів |
ТОВ Макош |
впевнений користувач ПК; високий рівень самомотивації; бажання розвиватися та працювати на спільний результат; комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі.
|
розробка стратегії по залученню нових клієнтів; безпосередній пошук та розширення клієнтської бази; формування повної інформації про нових клієнтів; оперативна комунікація з менеджерами; ведення аналітики і звітності.
|
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; навчання, розвиток, кар’єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Звертатись можна за номером:+38067 44 60 189 |
Маркетолог зі знанням англійської мови |
Wonder |
вміння писати тексти для публікацій і розсилок; вміння формувати тз для графічного дизайнера; впевнений користувач ПК (MS Office, Power Point); креативний підхід до вирішення маркетингових задач; володіння англійською мовою на рівні В2.
|
пошук лідів у мережах (Linkedin, соцмережі, сайти виставок, Googlemaps, маркетплейси); ведення сторінок Facebook/Instagram + активна комунікація (Польща, Румунія, Німеччина); ведення бізнес-сторінкок Linkedin (Польща, Румунія, Німеччина); моніторинг цін конкурентів на актуальні продукти спільно із відділом продажів; пошук дошок для розміщення інформації про компанію.
|
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; навчання, розвиток, кар`єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Звертатись можна за номером:+380636855466 |
SMM –менеджер зі знанням англійської |
Wonder |
розуміння алгоритмів Facebook, Instagram, Youtube та роботи з рекламою у соціальних мережах; знання принципів запуску таргетованої реклами; знання англійської мови на рівні В2; вміння створювати акційні та інформаційні графічні креативи у публікаціях та stories; навички розробки контент планів; вміння працювати в графічних редакторах, відео редакторах); креативний підхід до просування. |
створення креативного мультимедійного контенту у Linkedin, Facebook, Instagram, Telegram (та відповідальність за її зміст); співпраця з агрономами-експертами та дизайнерами відділу; оперативна передача інформації із запитами та відгуками відвідувачів сторінок соцмереж менеджеру вхідної лінії для подальшого опрацювання; генерація нових ідей щодо розвитку та просування бренду у інтернет мережах (Facebook, Instagram, Telegram); розробка сценарії для сюжетів, інтерв’ю; написання тз для рекламних публікацій; допомога у зборі інформації та підготовці статистики для співпраці із лідерами думок (існуючими блогерами) для просування бренду. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; навчання, розвиток, кар’єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Звертатись можна за номером:+380636855466 |
Консультант з бухгалтерського обліку, бухгалтер |
Агропросперіс |
впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, MS Word, MS Excel; закінчена вища освіта (фінанси / бухгалтерський облік і аудит); досвід роботи бухгалтером; знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; уважність та готовність працювати з великими обсягами інформації. |
здійснення контролю за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов’язань і господарських операцій (розрахунки з постачальниками та підрядниками за надані послуги); відображення надходження товарно-матеріальних цінностей, робіт і послуг, згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в бухгалтерському обліку, стосується рахунків: 20 «Запаси», 22 «Малоцінні швидкозношувані предмети», 28 «Товари»; відображення списання товарно-матеріальних цінностей на підставі вірно оформлених первинних документів і контроль коректності відображення витрат по рахунках 9-го класу; проведення аналізу загальновиробничих та адміністративних витрат згідно актів виконаних робіт, наданих послуг та вимог облікової політики; проведення звірки розрахунків з постачальниками та підрядниками; ведення обліку простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості; відображення господарських операцій, по надходженню, переміщенню, списанню необоротних активів згідно первинних документів і проведення аналізу їх коректного відображення в 1С, що стосується рахунків: 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи», 12 «Нематеріальні активи», 15 «Капітальні інвестиції «, а саме оформлення документів: введення в експлуатацію основних засобів та МНМА, внутрішнє переміщення основних засобів та МНМА, списання основних засобів та МНМА, модернізацію і капіталізацію основних засобів; підготовка і подача статистичної звітності, передбаченої чинним законодавством, за допомогою системи M.E.Doc відповідно до законодавчо встановлених строків; відображення розрахунків з підзвітними особами відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх наказах по підприємствах. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; декретне місце; медичне страхування; повний робочий день (з 08:00 до 17:00, п’ятиденка); участь в професійних тренінгах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання первинного бухгалтерського документообігу; знання MS Office та облікових програм; знання договірної діяльності; наявність навичок активного продажу та стаж роботи у прямих продажах; комунікабельність; активність та цілеспрямованість; націленість на результат; готовність до складних та неординарних завдань. |
обслуговування існуючої клієнтської бази, проведення звірок; супровід продажу, розширення продажів по існуючих клієнтах; пошук та залучення корпоративних клієнтів; продаж пального гуртом та через мережу АЗС, продаж мінеральних добрив та природнього газу. |
забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); навчання та розвиток, можливість зростати; спонукання до креативу в підході до вирішення виробничих задач; надихання на позитив залучаючи до активностей та підтримуючи відповідну атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу насіння |
ТОВ Генекс Рітейл |
вища/середня освіта; досвід роботи в сфері прямих продажів в аграрній сфері; високий рівень комунікації, вміння переконувати; знання ПК (MS Word, MS Excel); ефективна організація роботи та управління часом; стресостійкість та гнучкість. |
пошук клієнтів, взаємодія з існуючими клієнтами, розширення ринку збуту; продаж гібридів компанії на закріпленій території; проведення презентацій, інформування потенційних клієнтів про наявні в продажі лінійки гібридів; консультування сільськогосподарських та комерційних підприємств щодо можливостей та варіантів придбання гібридів продукції; проведення переговорів з клієнтами, укладання договорів, підтримання та розвиток ділових відносин, систематичні візити до клієнтів; розширення регіону збуту продукції компанії. |
повна зайнятість, офіційне працевлаштування, прозора система нарахування та виплати заробітної плати та бонусів; цікаві завдання і амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в колективі однодумців; корпоративний мобільний зв’язок; гідний рівень заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ФОП Фукало В.В. |
любов себе, людей, життя; бажання дарувати позитивні емоції гостям закладу; бажання розвитку у своїй діяльності; енергійність; позитивність, бажання працювати та отримувати задоволення від своєї праці. |
|
позмінний графік роботи: з 11:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
ТОВ Нова Пошта |
досвід проведення інвентаризацій ОЗ та ТМЦ; знання МСФЗ — буде перевагою; знання MSExcel: високий рівень (формули, зведені таблиці, вміння працювати з великими масивами даних); знання однієї із ERP систем Microsoft Dynamics Axapta / Business Central System / Navision або вміння адаптуватись до роботи в новій обліковій системі буде перевагою; самостійність, аналітичний склад ума, уважність до деталей. |
виїзд на об’єкти (відділення, термінали, офіси) для фізичного проведення інвентаризацій; проведення інвентаризацій; проведення тематичних перевірок; зведення резервів інвентаризації та оформлення результатів. |
«біла» заробітна плата, оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження; медичне страхування; дружній колектив; можливість кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник товарознавця |
UPG |
вища освіта (бажано); досвід роботи на аналогічній посаді вільне володіння комп’ютером та пакетом Microsoft Office; відповідальність; пунктуальність; дружелюбність; бажання працювати. |
проведення інвентаризацій; робота з 1С, MSExcel, та іншими внутрішніми програмами; прийом, та закупка товару; розстановка цінників. |
офіційне працевлаштування з дотриманням усіх вимог КЗпП; конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи — 5/2 (Вт-Сб); можливість кар’єрного та професійного зростання; знижка на харчування; комфортні умови праці (кімната для обіду та відпочинку, душова кімната); безкоштовна форма. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Готель Fenix |
висока комунікабельність та вміння працювати з людьми; вміння працювати в умовах високого темпу роботи та стресу; досвід роботи у готельній галузі буде перевагою, але не є обов’язковим; володіння англійською мовою на рівні Intermediate буде перевагою; вміння працювати з комп’ютером та програмами Microsoft Office. |
вітання гостей та забезпечення їх зручне поселення в готелі; здійснення реєстрації та виїзд гостей, обробка платіжних транзакцій; надання інформації щодо послуг готелю та місцевих визначних місць; розв’язування будь-яких проблем або конфліктів, що виникають у гостей та забезпечувати високу якість обслуговування; керування бронюваннями та оптимізування загрузки готелю; ведення обліку резервацій, касових операцій та звітності; забезпечення високого рівня обслуговування гостей та ефективне ведення щоденної роботи готелю; забезпечення дотримання внутрішніх правил та процедур готелю. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати у Калинівку |
Terminus |
вища освіта в галузі бухгалтерського обліку; досвід роботи не менше 1-го року на аналогічній посаді; знання законодавства з питань заробітної плати та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; комунікабельність та здатність працювати в команді. |
підготовка звітності по заробітній платі; розрахунок заробітної плати; оподаткування заробітної плати та інші пов’язані з цим обов’язки. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання в компанії зі стабільним ринковим становищем. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
ФОП Науменко А.А. |
досвід роботи на аналогічній посаді; вміння працювати в команді; відповідальність та організованість; дотримання норм гігієни та безпеки праці. |
|
графік роботи: 08:30−20:30, 3/3; стабільна заробітна плата; приготування сніданків та випічки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер у поліграфію |
АКцентр |
робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; досвід в розробці дизайнів; хороший художній смак. |
розробка, макетування, дизайн різної поліграфічної продукції (листівок, бордів для сайту та соц мереж, плакатів, каталогів та інше) для різних проєктів. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень: Пн-Пт, 08:30−18:00; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з первинної документації |
Autostrada |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді; знання чинного бухгалтерського законодавства та ведення електронного документообігу; знання 1С, М.E.Doc, Клієнт-Банк, MS Word, MS Excel; уважність та відповідальність в роботі. |
ведення первинної документації: прихідні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); формування актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; робота в перспективній компанії та дружній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з продажу в інтернет-магазин (віддалено) |
Інтернет-магазин |
наявність комп`ютера/ноутбука, гарнітури та швидкий інтернет; без досвіду роботи. |
проведення комунікації з клієнтами; продаж товарів для дому, саду/городу а також товарів краси (БАДи), амулети. |
безкоштовне навчання; для початківців присутній «гарант дохід» на перші 8 тижнів; 40 год/тиждень (гнучкий графік). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер |
DIZI Group |
робочий телефон та ноутбук; навички роботи з програмами для монтажу відео на телефоні; володіння грамотною українською мовою; навички створення постів в соц. мережах; креативність; ініціативність та постійна генерація ідей для контенту. |
створення та публікація оригінального контенту, що включає фото та відео контент; розробка сценаріїв для зйомок оглядових відеороликів та Reels; оперативність та гнучкість. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM менеджер/ка |
|
копірайтерські навички; вміння вмикати погляд збоку на складні речі й зрозуміло подавати інформацію; натреноване око: знання, що в соцмережах є трендовим, сучасним, доречним; готовність відповідати на коментарі й питання; гнучкий контент-план і готовність швидко реагувати, якщо він змінюється. |
написання про освіту у громадах, відбудову освітніх закладів, конференції та події. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Дизайнер навчальних матеріалів (віддалено) |
TURBO ZNO |
відмінні знання української мови; уміння працювати з Canva, Photoshop та подібними; уміння писати тексти до макетів (перевіряти орфографію); креативність, ініціативність та відповідальність; уміння дотримуватись дедлайнів. |
оформлення дизайну по наданим тз — конспекти/чеклисти/файли; оформлення конспектів; дизайн та генерування ідей оформлення рубрик в телеграм каналі; оформлення розкладів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
Грош |
вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит); досвід роботи від 1-го року; високий рівень володіння MS Excel, додатками MS Office та 1С; навички роботи в MS Exсel з великими об'ємами інформації, їх обробка та формування зведених аналітичних таблиць. |
аналіз фінансово-економічних показників роботи підприємства; аналіз списань, участь у розробці норм на списання; аналіз з еквайрингових надходжень; формування управлінської звітності по деяким напрямкам для аналізу рентабельності; робота з актами виконаних робіт та додатками до них; пошук та супровід тендерів. |
цікава робота в стабільній компанії; можливість професійного розвитку; стабільна і своєчасна оплата праці; офісний режим з Пн до Пт з 08:00 до 17:00, Сб, Нд - вихідні, за адресою Ширшова 31. |
Відправити резюме можна за посиланням: |