Вакансії для студентів і випускників станом на 12.10.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Банк Креді Агріколь |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання законодавчої бази по роботі з фізичними особами; теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з оренди |
ТОВ Салтівський м'ясокомбінат |
успішний досвід у відкритті нових торгових точок; вміння працювати в режимі багатозадачності. |
розвиток регіону, а саме пошук місць для відкриття нових торгових точок; основний обов’язок - знаходити топові місця по регіону Житомир — Вінниця; вміння комунікувати та домовлятись про оренду магазинів на вигідних умовах. |
своєчасна та висока заробітна плата — з регулярним її переглядом; компенсація ГСМ; знижки для співробітників компанії; відвідування спортивних закладів за рахунок компанії; усі необхідні інструменти для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку |
ПП Молоток |
досвід роботи на ділянці ПДВ; вища освіта; знання податкового законодавства та його практичне застосовування; вміння працювати з податковою звітністю та програмами обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; добре орієнтування в нормативних актах та змінах в податковому законодавстві; вміння працювати в команді та гнучкість у вирішенні завдань. |
здійснення податкового обліку згідно з вимогами законодавства; аналіз податкової звітності по ПДВ; робота з реєстрацією вхідних, вихідних податкових накладних та розрахунків коригувань; робота з розблокування податкових накладних та розрахунків коригувань; підготовка звітності до податкових органів; взаємодія з податковими органами та відповідь на запити; контроль за виконанням податкових обов’язків компанії. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Нікан групп |
знання англійської мови; високі комунікативні навички (українська, англійська); впевнений користувач ПК (1С бажано); активна життєва позиція; ефективне виконання поставлених завдань; орієнтованість на досягнення результату; прагнення заробляти більше; готовність до позанормової роботи заради успіху. |
пошук нових клієнтів за кордоном та по Україні; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; консультація та продаж послуг компанії; супровід процесу підписання контрактів та договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проєктах компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень ЗП; комфортні умови праці у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Су-шеф |
Ресторан Базилік |
знання європейської та італійської кухні; вміння керувати персоналом та робочим процесом; вміння працювати з технологічними картками; відповідальність; трудолюбивість; комунікабельність. |
контроль якості виготовлення страв; забезпечення чистоти та порядку; дотримання вимог з охорони праці та безпеки; переобліки і їх контроль; управління процесом та кухарями; моніторинг цін та продажів; робота з постачальниками. |
графік 5/2; можливість професійного зростання; особистий розвиток, навчання, тренінги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування; наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність досвіду роботи на пк на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, знання 1С: Торгівля і склад (бажано)); готовність до навчання. |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст відділення банку |
Аккордбанк |
вища освіта; досвід роботи економістом в банку від 1-го року; знання ПК та оргтехніки; комунікабельність; уважність; пунктуальність; допитливість; вміння працювати в команді; знання стандартів продажів. |
залучення фізичних та юридичних осіб на обслуговування, активні продажі банківських продуктів клієнтам; здійснення розрахунково-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб; обслуговування переказів в національній та іноземній валюті з дотриманням вимог валютного законодавства; здійснення фінансового моніторингу клієнтів; проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ; ведення регістрів бухгалтерського обліку відповідно до вимог НБУ; складання фінансової та статистичної звітності; формування клієнтської бази відділення; дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів. |
гідний рівень оплати праці; можливість кар’єрного росту та професійного розвитку; робочий день з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб та Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Шашлик Драйв |
відповідальність; пунктуальність; комунікабельність; досвід роботи або велике бажання навчатись (бажано). |
|
регулярна та вчасна виплата з/п; безкоштовне харчування; трансфер персоналу додому; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник на кухню |
Шаурмішка |
відповідальність; пунктуальність; бажання вчитися та розвиватися. |
підготовка інгредієнтів; обслуговування кухонного обладнання для приготування страв (бургери, дьонери, гарніри). |
кар’єрний розвиток у міцній та стабільній компанії; харчування за рахунок компанії; трансфер після роботи в межах міста; найвища оплата праці у нашій сфері. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з розрахунків |
Kosmotech |
досвід роботи бухгалтером від 1-го року; аналітичний склад розуму; бажання продуктивно працювати в команді; старанність та уважність в роботі; бажання розвиватися та покращувати світ навколо; чесність, відповідальність та дисциплінованість; практичний досвід роботи з 1С 8.3 та впевнений користувач ПК. |
робота з оплатами; підготування авансових звітів; реєстрація податкових накладних; звірками з контрагентами. |
оплата праці на випробувальному строкові; конкурентний рівень заробітної плати; офіційне працевлаштування; максимальна допомога та сприяння в роботі; цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; перспектива кар’єрного росту та рівня доходу в амбіційному бізнес-проєкті; корпоративне медичне страхування; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративне харчування; усе необхідне для комфортної і зручної роботи (сучасний комфортний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти); корпоративні заходи та подорожі; крута команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Pan Cake |
успішний досвід роботи від 1-го року; високі комунікативні здібності; професійний рівень знань в галузі HR. |
формування кращої команди професіоналів; покращення процесу найму, адаптації та мотивації персоналу; ведення кадрової документації. |
зручний формат роботи, дистанційно або в офісі; оплачувана відпустка та медичне страхування; гнучкий робочий час та графі; робота відштовхуючись від результату; молода і активна команда; знижка в усі заклади цієї мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Savaren |
досвід роботи від 1-го року на посаді кондитера; знання і вміння виготовляти різні види десертів, тортів та печива; вміння працювати з різними інгредієнтами та технікою; креативність та здатність до інновацій у створенні нових рецептів та десертів; вміння працювати в команді та дотримуватися графіку виробництва. |
виготовлення різних видів десертів, тортів та печива згідно зі стандартами компанії; дотримання рецептур та вимог щодо якості продукції; забезпечення чистоти та охайності робочого місця; підтримка і виконання графіку виробництва. участь у розробці нових рецептів та десертів. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного росту та розвитку; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1-го року в роздрібній торгівлі продуктами харчування; наявність вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, знання 1С: Торгівля і склад (бажано)); готовність до навчання. |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції. |
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар’єра в команді лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер в інтернет-магазин |
Megazona |
активна життєва позиція; приємна та доглянута зовнішність; грамотна усна та письмова мова; вміння чітко викладати свої думки; вміння яскраво, якісно та креативно вести соціальні мережі; наявність хорошого телефону або фотоапарату для створення фото- та відео-контенту; вміння працювати у фото- та відео-редакторах (Canva, Photoshop, InShot тощо). |
створення фото-, відеоконтенту для інтернет-магазину; написання текстів для соц. мереж; публікація постів у Instagram, Telegram, Viber. |
8-годинний робочий день — плаваючий графік; можливість поєднувати роботу з навчанням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Біла Сова |
досвід роботи від 1-го року в сфері обслуговування (ресторан, кафе, готель); відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді; висока відповідальність та вміння працювати в умовах великого потоку гостей; орієнтація на результат та бажання працювати на високих стандартах; знання основ сервірування та етикету ресторанного бізнесу; вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення. |
прийом та обслуговування гостей відповідно до вимог компанії та стандартів обслуговування; обслуговування гостей (консультації з меню ресторану, прийом замовлень, зворотній зв’язок, розрахунок); забезпечення чистоти та порядку на робочому місці та в залі; вирішення проблем та конфліктних ситуацій з найвищою ввічливістю та професіоналізмом; активна участь у житті та роботі закладу. |
конкурентний рівень заробітної плати; гнучкий графік роботи; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); дружна та професійна робоча атмосфера; можливість кар'єрного росту та просування у компанії; безкоштовний трансфер додому у вечірній час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель зі знанням англійської мови |
Makeup |
досвід роботи в закупівлях від 1-го року; досвідчений користувач усіма офісними програмами; знання 1С (буде перевагою); знання англійської мови (письмової і усної) на рівні не нижче В2. |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С; замовлення товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками англійською мовою (письмово, усно); ведення всієї необхідної звітності. |
навчання проходить в офісі (1 місяць), далі віддалена робота; повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00; оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Шаурміст |
Yummy |
привітність; охайність; комунікабельність; відповідальність; порядність. |
робота з клієнтом; приготування страв швидкого харчування: бургери, сендвічі, шаурма; дотримання чистоти; дотримання норм зберігання продукції. |
графік роботи з 9:00 до 19:00; привітний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Ізі Кредит, ТОВ (iCredit, ТМ) |
середня спеціальна, неповна вища, вища освіта; досвід роботи в напрямах: споживче кредитування, продажі, робота з клієнтами (бажаний); комунікабельність, навички ведення переговорів; швидка навчання нових продуктів; стресостійкість; високий рівень самоорганізації; орієнтованість на результат; комунікабельність, висока працездатність; енергійність, активна життєва позиція; ініціативність, уважність, відповідальність. |
оцінка платоспроможності клієнтів; оформлення договору позики з клієнтами; щотижневі збори платежів по позиках; розвиток клієнтської бази; консультативна підтримка діючих клієнтів; участь в акціях‚ організованих компанією‚ по поширенню рекламних матеріалів, залучення клієнтів. |
конкурентна заробітна плата; робота в успішній і стабільній компанії; зручний графік роботи; робота в кроковій доступності від дому; прозора система оплати праці; корпоративний мобільний зв’язок; оформлення відповідно до законодавства; можливість кар'єрного і фінансового зростання; компанія надає обов’язкове безкоштовне навчання для своїх співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Галмар |
бажання заробляти добрі гроші; комунікабельність та працелюбність. |
допомога відвідувачам; спілкування з клієнтами; робота з комп’ютером; виконання доручення керівництва. |
комфортні умови роботи; графік роботи п’ятиденка 09:00 −18:00 або робота на частину дня; робота у дружній молодій команді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
Грош |
|
контроль роботи магазинів; знання асортиментної матриці; робота зі звітністю і документацією; касовий контроль, інвентаризація; перевірка стандартів обслуговування; перевірка виконання службових обов’язків персоналом; перевірка оформлення належним чином документаціі в магазині; обов’язкові відрядження. |
стабільна робота та своєчасна виплата заробітної плати; мотиваційні програми та корпоративні фішки, які урізноманітнять будні; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Суши-бар Real Roll |
бажання працювати у гастрономічній сфері; вміння працювати в команді; вміння працювати швидко та ефективно; відповідальність та уважність до деталей; здатність до фізичних навантажень. |
підготовка і приготування суші за рецептами компанії; робота з продуктами та інструментами гастрономічного обладнання; забезпечення високої якості та естетики подачі страв; дотримання стандартів гігієни та безпеки праці. |
графік роботи: з 10:00 до 21:30, позмінно. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції фітнес-клубу |
Planet Fitness |
легка побудова комунікації та відкритість до людей; активність; позитивність; вміння працювати у команді; навички успішного продажу та клієнтоорієнтованість; готовність навчатися цьому. приємна зовнішність з чіткою та грамотною мовою. |
зустріч, реєстрація клієнтів клубу; попередній запис клієнтів на тренування та послуги клубу; інформування про всі існуючі та нові послуги клубу; продаж та пропозиція додаткових послуг клубу; контроль чистоти, температурного режиму, освітлення та музичного супроводу; ведення бази даних клієнтів; робота з телефонними дзвінками; робота з касовою дисципліною. |
навчання та особистісний розвиток; гнучкий, позмінний графік роботи; безкоштовний тренажерний зал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
без досвіду; бажання навчитися.
|
приготування піц за рецептами та стандартами якості; дотримання санітарних та гігієнічних норм; взаємодія з іншими членами команди для забезпечення ефективності роботи. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; оплата навчання; приємна атмосфера та дружній колектив; підтримка прагнення до розвитку; безкоштовні обіди та знижки на найсмачнішу піцу в місті; гнучкий графік роботи з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з реклами, маркетолог |
Wonder |
розуміння інструментів маркетингу; впевнений користувач ПК (MS Office); креативний підхід до вирішення маркетингових задач; знання англійської мови на рівні В1/В2 (вивчення сайтів; перевірка постів; аналіз конкурентів). |
допомога у наповненні контенту на сайтах; пошук рекламних матеріалів та вибір оптимального підрядника; здійснення видачі рекламних матеріалів, відправлення рекламних матеріалів на місця продажу, формування запасів, ведення обліку та відслідковування залишків; складання презентацій і комерційних пропозицій; допомога в організації компанії у профільних виставках та заходах; пошук каналів для розміщення інформації про компанію: виставки друковані видання інтернет-портали. |
сучасний та комфортний офіс; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування: відпустки, лікарняні; цікаве корпоративне життя; конкурентна З/П; теніс, великий теніс, тренажерний зал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ТОВ Універсал Сістем |
позитивність; уважність; досвід роботи з документами вітається; бажання навчатись. |
прийом та розподіл вхідних дзвінків; ведення реєстру договорів із покупцями; допомога керівнику; ведення графіка робочого дня; надання інформації у межах замовлень. |
робота в комфортному офісі; навчання на місці; дружній колектив; система бонусів та премій; п’ятиденний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Максіма |
вища освіта з бухгалтерського обліку або економіки; досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання законодавства з бухгалтерського обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку та Microsoft Office; уважність до деталей та відповідальність. |
проведення бухгалтерського обліку; обробка первинної документації; контроль за своєчасним внесенням фінансових зобов’язань; взаємодія з банками, контролюючими органами та іншими державними установами. |
кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання; конкурентна заробітна плата; стабільність та забезпечення соціальним пакетом офіційне працевлаштування; комфортні умови роботи та дружній колектив. |
Пройти тестове завдання можна за посиланням: |
Керівник інтернет-магазину |
Volti |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; високий рівень розуміння E-Commerce та Digital маркетингу; вміння проводити аналіз даних та розробляти стратегії на основі цих даних; глибоке розуміння ринку та конкурентного середовища; відмінні комунікативні навички та здатність до управління командою; високий рівень володіння українською та російською мовою. |
розробка та впровадження стратегії розвитку інтернет-магазину; керування економічними показниками онлайн-продажу; оптимізація процесів продажу, включаючи управління асортиментом, ціноутворенням та акціями; розвиток та підтримка партнерських відносин з постачальниками; моніторинг конкурентної ситуації та впровадження маркетингових заходів для просування продукції; аналіз продажів та розробка рекомендацій щодо покращення ефективності роботи інтернет-магазину. |
конкурентоспроможна заробітна плата та система преміювання; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; приємна та дружна робоча атмосфера; молода та активна команду; можливість брати участь у реалізації амбітних проєктів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
робота з існуючою базою клієнтів та шукати нових; розвиток закріплених регіон; ефективна комунікація з клієнтами по телефону; презентація продукції компанії, переваги та умови співробітництва; укладання договорів; контроль замовлень та оплати, оформлення документів; контроль організації доставки; виконання договірних зобов’язань. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по продажам |
Termopraktik |
досвід роботи на посаді менеджера активних продаж (дистрибуція); вміння працювати з базою 1С (обов'язково). |
робота з існуючою базою клієнтів в напрямку дистрибуції; пошук нових клієнтів; розширення асортименту і представленість на території; контроль дебіторської заборгованості; навчання клієнтів новим продуктам та технологіям; допомога у виборі комплектуючих. |
прозора система мотивації; дружній колектив; своєчасна виплата ЗП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |