Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер з податкового обліку

ПП Молоток

досвід роботи на ділянці ПДВ;

вища освіта;

знання податкового законодавства та його практичного застосовування;

вміння працювати з податковою звітністю та програмами обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей;

орієнтування в нормативних актах та змінах в податковому законодавстві;

вміння працювати в команді та гнучкість у вирішенні завдань.

контроль зобов’язань з ПДВ, виписка видаткових накладних;

перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1С 7.7, реєстрація;

підготовка даних для декларації з ПДВ;

контроль кредиторської/дебіторської заборгованості;

складання актів звірок та іншої документації;

ведення банкiвських операцiй.

гідна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

графік роботи — з Пн по Пт, з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Cube Online Україна

натхненність та активність;

відсутність бар'єру у спілкуванні;

легке знаходження спільної мови з людьми;

відповідальність;

серйозне ставлення до роботи.

відвідування бізнесів та допомога власникам розібратись з послугами Google;

пропозиції послуг та заключення угод.

цікава робота в міжнародній компанії;

графік роботи: з 09:00 до 18:00;

висока заплата;

круті перспективи;

кар’єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-мейкер, помічник маркетолога

Cars from the USA

досвід у зйомці та монтажі відео, на мобільних пристроях (бажано);

навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (Photoshop, Canva та ін.);

креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіаконтенту;

досвід роботи у маркетингу чи СММ (буде перевагою);

відповідальність та здатність працювати в команді.

зйомка на мобільний телефон відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв'ю та огляди;

монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики;

робота в команді продакшена на знімальних майданчиках;

створення креативних та привабливих фотографій та дизайн для соціальних мереж (пости, банери та медіаконтент);

написання сценаріїв для відеороликів та рубрик у соціальних мережах.

конкурентна заробітна плата;

робота у найзручнішому графіку: Пн-Пт 09:00 — 18:00;

можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіаконтенту;

робота в дружній, молодій та надихаючій команді;

власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи;

компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи);

співробітники мають можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє творчий потенціал.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.  ­

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Репетитор англійської мови (онлайн)

Buki, marketplace for tutoring

рівень володіння англійською мовою — не нижче B2 (Upper Intermediate);

досвід викладання (бажано);

досвід індивідуального викладання онлайн (вітається);

пунктуальність;

комунікабельність;

бажання досягти результат з учнем.

 

віддалена робота з гнучким графіком;

підтримка менеджерів та кураторів;

вдосконалення навичок — регулярне проведення вебінарів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рієлтор, менеджер з продажу

Агентство нерухомості Еталон

висока комунікабельність та навички продажу;

здатність ефективно працювати в команді;

впевненість в собі та вміння переконувати;

бажання займатися розвитком у сфері нерухомості;

досвід роботи в сфері продажу (буде перевагою, але не обов’язковим).

активний пошук потенційних клієнтів для продажу та купівлі нерухомості;

консультування клієнтів щодо можливостей продажу, купівлі та оренди нерухомості;

проведення переговорів та укладання договорів з потенційними клієнтами;

організація показів об'єктів нерухомості та проведення оглядів;

розміщення рекламних оголошень;

активна участь у маркетингових заходах та просуванні компанії на ринку нерухомості.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

професійний розвиток та можливості кар'єрного зросту;

підтримка та навчання від досвідчених спеціалістів;

робота в команді талановитих та амбітних професіоналів;

цікаві проєкти та постійний потік клієнтів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Развилка

 

заміс тіста згідно технологічної карти;

формування та випікання виробів.

робота в денні та нічні зміни, з 08:00 по 20:00 — 20:00 по 08:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Регіональний менеджер

Тайфун-2000

досвід роботи у сфері FMCG;

досвід роботи з ключовим роздрібом регіону;

досвід проведення переговорів різних рівнів.

управління продажами у регіоні: Вінниця, Хмельницький, Одеса, Миколаїв;

забезпечення розвитку дистрибуції на території;

контроль забезпечення дистриб’юторами якісної та кількісної представленості у торгових точках згідно зі стандартами компанії;

регулювання взаємовідносин з контрагентами, забезпечення своєчасних розрахунків, мінімізації дебіторської заборгованості;

ведення переговорів з питань реалізації продукції у регіоні;

моніторинг ринку та конкурентів.

конкурентний рівень заробітної плати;

компенсація телефонних переговорів;

можливість навчатись за рахунок компанії;

професійне + кар'єрне зростання;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Развилка

охайність;

здатність до активної роботи;
не конфліктність;

любов до порядку;
вміння та бажання працювати в команді.

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

графік 3/3, з 09:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст-координатор з врегулювання страхових випадків

Страховая группа ТАС

вища освіта;

досвід роботи від 1-го року (бажано);

вміння користуватися офісною технікою;

відмінне знання ПК;

грамотна українська мова;

знання ділового етикету;

життєрадісність;

комунікабельність;

відповідальність;

пунктуальність.

організація та ведення реєстрації страхових актів;

відправлення вихідної документації компанії;

прийом, реєстрація та перерозподіл вхідної кореспонденції;

прийом телефонних дзвінків;

робота з кур'єрськими службами.

цікава та динамічна робота;

офіційне працевлаштування;

графік роботи 5/2: Пн-Пт 08:30—17:30 або 09:00—18:00;

насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст відділення банку

Акордбанк

вища освіта;

досвід роботи економістом в банку від 1-го року;

знання ПК та оргтехніки;

наявність особистих якостей, як: комунікабельність, уважність, пунктуальність, допитливість, вміння працювати в команді;

знання стандартів продажів.

залучення фізичних та юридичних осіб на обслуговування;

активні продажі банківських продуктів клієнтам;

здійснення розрахунково-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб;

обслуговування переказів в національній та іноземній валюті з дотриманням вимог валютного законодавства;

здійснення фінансового моніторингу клієнтів;

проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ;

ведення регістрів бухгалтерського обліку відповідно до вимог НБУ;

складання фінансової та статистичної звітності;

формування клієнтської бази відділення;

дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів.

гідний рівень оплати праці;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

робочий день з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб та Нд.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ "Плаза Парк")

DLM

досвід роботи в сфері продажів від 1-го року;

висока комунікабельність та навички переговорів;

знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність;

організованість;

вміння працювати з клієнтами.

консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія;

проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

яскрава та цікава робота у стабільній компанії;

приємна атмосфера та дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

Volti

 

розробка та реалізація стратегії просування компанії в соціальних мережах;

створення та оптимізація контенту для соціальних медіа-каналів;

планування та запуск рекламних кампаній в соціальних мережах;

моніторинг та аналіз результатів рекламних кампаній;

взаємодія з аудиторією, відповіді на запитання та коментарі;

співпраця.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Су-шеф

Суши-бар Real Roll

мінімум 1 рік досвіду роботи на посаді су-шефа або аналогічній посаді;

глибокі знання і розуміння японської кухні та традиційних методів приготування суші;

вміння керувати командою та працювати в умовах високого темпу роботи;

креативність та здатність розробляти нові рецепти та поєднання смаків;

відмінні навички в роботі зі свіжими продуктами та увага до деталей;

висока вимогливість до якості та готовність виконувати стандарти компанії.

підготовка та готування суші та супів відповідно до рецептур та стандартів компанії;

розробка нових страв та поєднань смаків;

контроль якості продуктів та дотримання санітарних норм;

керування та навчання команди кухарів;

взаємодія зі сторонніми постачальниками та забезпечення наявності необхідних інгредієнтів.

конкурентоспроможна заробітна плата та система премій;

робота в дружній та професійній команді;

можливість проявити свою креативність та внести свій внесок у розвиток меню.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Вінницятехноресур, ТОВ

здатність опрацьовувати великий об'єм інформації та уміння працювати з кількома завданнями одночасно;

знання бухгалтерського обліку (обов’язково);

знання та досвід роботи з первинною документацією (рахунки, прибуткові, видаткові, доручення, договори, ТТН, б/в, тощо);

впевнений користувач ПК (1С 7.7, МS Excel, МS Word, e-mail);

комунікабельність;

відповідальність;

наполегливість;

стресостійкість;

ініціативність;

бажання вчитися та розвиватися;

вміння працювати в команді.

виконання операцій в програмі 1С-7,8 по веденню бухгалтерського обліку;

підготовка звітів з 1С, Медок, Клієнт-Банк;

робота з електронною поштою;

чітке планування свого робочого часу.

графік роботи: Пн-Пт, 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Еко Пульс

грамотне мовлення та письмо;

відкритість до нових знань;

комунікабельність та енергічність;

впевненість в собі;

відповідальність.

робота з новими та поточними клієнтами;

спілкування з клієнтами;

ведення клієнтів;

формування робочої звітності.

своєчасні виплати заробітної плати;

навчання за рахунок компанії;

комфортне розміщення в самому центрі міста;

корпоративні заходи;

зручний графік роботи: 5/2 з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

Ikura

бажання працювати на якість;

любов до чистоти та порядку;

відповідальність;

досвід роботи на аналогічній посаді (вітається).

 

позмінний графік роботи: 4/2, 10:00−21:30;

стабільна заробітна плата;

умови, що сприяють комфортному виконанню роботи;

безкоштовне, смачне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар піци

Green Street Pizza

організованість;

працьовитість;

бажання працювати;

оформлення та видача страв;

вміння працювати у команді.

приготування піци;

забезпечення швидкості видачі страв та їх якості згідно калькуляційних карт.

вчасна виплата заробітної плати;

дружний колектив;

харчування за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аккаунт-менеджер

Більярдний клуб Камелот

вміння швидко навчатись та засвоювати нову інформацію;

уважність та відповідальність;

впевнене володіння ПК, користування соціальними мережами (Facebook).

реєстрація аккаунтів;

ведення соціальних мереж;

своєчасна здача аккаунтів.

графік роботи: з 09:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний графік);

комфортний офіс;

Сб-Нд — вихідні;

своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ФОП Пономарьов С.П.

вища освіта;

досвід роботи не менше 1-го року;

впевнений користувач ПК та MS Office;

стресостійкість;

комунікабельність;

відповідальність;

ініціативність та аналітичне мислення.

внесення накладних;

здійснення оплати рахунків;

ведення кадрової документації (прийняття/звільнення працівників, формування табелів робочого часу);

виконання доручень керівництва.

графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00;

гідна оплата праці;

дружній та згуртований колектив;

робота в комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу, рієлтор

AVant

вища освіта;

креативність;

ентузіазм;

комунікабельність;

бажання працювати на результат;

бажання опановувати нові сфери діяльності та навчатись новому;

вміння та бажання працювати в команді;

вміння самостійно приймати рішення;

впевнене володіння комп’ютером та офісними програмами;

бажання розвиватись та заробляти.

пошук об’єктів для потенційних клієнтів з урахуванням їх побажань;

проведення переговорів та укладання угод;

організація і проведення показів об’єктів;

забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;

участь у маркетингових заходах та просуванні компанії на ринку.

власний, затишний офіс;

безкоштовне навчання;

професійний колектив;

постійна підтримка;

можливість розвитку;

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

смачна кава.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища технічна освіта;

досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки;

знання МС Linux і МС Windows для робочих станцій;

аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність.

віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення;

встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер агентської групи

Страхова компанія ARX

попередній досвід продажів від 1-го року;

успішна організація та ведення власного бізнесу (буде перевагою);

бажання працювати з людьми;

вища освіта;

активна життєва позиція;

орієнтація на результат, комунікабельність.

залучення нових агентів, їх навчання та підтримка, мотивація та натхнення;

планування роботи команди;

реалізація плану зі збору страхових платежів;

надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів.

офіційне оформлення трудових відносин;

компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку;

гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку в середині великої міжнародної компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1C

Синергія Тім

досвід роботи у 1С 8.1 (знання програми Store House (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві;

уважність до деталей;

скрупульозність;

швидкість;

пунктуальність;

вміння працювати в команді і самостійно організовувати свою роботу.

ведення первинної документації в програмі 1С 8.1; (акти звірки, переобліки, звірка з постачальниками, аналіз цін).

офіційне працевлаштування;

корпоративні обіди;

графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00 (13:00—14:00 обідня перерва);

своєчасна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку;

дружній колектив та комфортний офіс;

зручне розташування (вул.600-річчя 17 ТРЦ Мегамолл).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Вечорниці

прагнення працювати в ресторані, де дійсно опікуються якістю сервісу;

любов до смачної їжі й бажання радувати нею гостей;

відкритість всьому новому;

готовність вчитися й розвиватися.

приготування страв та заготовок згідно з калькуляцією, технологією виробництва та стандартами;

підтримання чистоти й порядку на робочому місці згідно із затвердженими стандартами.

зручний графік роботи;

безкоштовне житло;

гідна заробітна оплата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор лінії на виробництво харчової продукції

Кондитерська Корпорація ROSHEN

базова або повна вища технічна освіта;

профільний досвід роботи (буде перевагою);

вміння самостійно проводити ремонтні роботи електромеханічного обладнання, виконувати роботи по металу;

вміння читати креслення;

відповідальність, уважність;

вміння працювати в багатозадачному режимі;

стресостійкість.

контроль за роботою ділянки лінії, регулювання швидкості лінії, контроль синхронізації швидкостей стрічок транспортерів формування рядів;

слідкування за технічним станом стрічок, забезпечення їх правильної експлуатації, не допускаючи пошкоджень;

налагодження обладнання у випадку його пошкодження;

підтримка санітарного стану робочого місця, технологічного інвентаря та устаткування, прибирання сировини, що падає на підлогу у санітарний брак;

звітування перед керівником про закінчення роботи, надання підписаних карт контролю техпроцесу;

здача зміни оператору наступної зміни;

участь у проведенні ремонтно-профілактичних робіт обладнання;

заповнення та ведення робочих журналів стану обладнання та карт контролю техпроцесу відповідно до інструкцій.

конкурентна заробітна плата;

змінний графік роботи;

медичне страхування;

компенсація обідів;

програми навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер контакт-центру

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

робота з готовою базою вже потенційно зацікавлених клієнтів;

допомога майбутнім учням визначити їх потреби в навчанні за допомогою вже розроблених скриптів;

робота в системі автодозвону та CRM системі;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе легко розібратися в усіх тонкощах роботи;

ознайомлення майбутніх учнів з нашим форматом навчання, з акціями компанії та записувати клієнтів на безкоштовний пробний урок.

робота за вільним графіком (від 4-х годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка від нашої команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого, холодного цеху

PerfettoFood

бажано мати досвід роботи, але ми також готові взяти на роботу кухарів без досвіду, які готові навчатися та розвиватися;

вміння готувати різноманітні страви відповідно до рецептури;

знання та виконання санітарно-гігієнічних норм.

приготування страв згідно з меню (з дотриманням рецептур та технології приготування страв);

забезпечення якості приготування страв;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці;

контроль за запасами продуктів та необхідністю їх замовлення;

підготовка продуктів для приготування страв.

графік роботи позмінний 3/3;

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

Мережа магазинів ЕкономКлас

досвід роботи в підборі персоналу;

впевнений користувач ПК;

комунікабельність, активна життєва позиція, цілеспрямованість.

пошук та підбір персоналу;

допомога в адаптації нових працівників;

організація мотиваційних заходів;

планування, координація внутрішніх і зовнішніх навчальних програм для співробітника;

організація процесу оцінки персоналу.

гідна і стабільна оплата праці;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного росту;

дружний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцейола, бариста

Альянс Рітейл Груп

бажання працювати та навчатися новому;

вміння працювати в команді та виконувати завдання умовно-швидкої обробки замовлень;

відповідальність та орієнтованість на результат;

знання та досвід у галузі приготування піци та кавових напоїв (буде перевагою).

приготування і подача піци, враховуючи всі клієнтські побажання та вимоги;

приготування та подача кавових напоїв;

забезпечення високої якості продукції та сервісу;

дотримання гігієнічних правил та стандартів безпеки.

конкурентна заробітна плата;

можливість кар'єрного росту та розвитку у компанії;

дружній та професійний колектив;

забезпечення необхідними інгредієнтами та обладнанням для роботи;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням: