Вакансії для студентів і випускників станом на 09.11.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер ЗЕД |
Нікан групп |
знання англійської мови; високі комунікативні навички (українська, англійська); впевнений користувач ПК (1С - бажано); активна життєва позиція, ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше. |
пошук нових клієнтів за кордоном та по Україні; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; консультація та продаж послуг компанії; супровід процесу підписання контрактів та договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проектах компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень ЗП; комфортні умови праці у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар піци |
ТОВ Фора |
бажання навчатися і розвиватися; вільне володіння українською мовою; комунікабельність, привітність; вміння працювати у команді; позитивний настрій в роботі та драйвовість; |
формувати та випікати найсмачнішу піцу; займатися підготовкою начинок та тіста; дотримуватись санітарних норм на робочому місті; |
високу і стабільну заробітну плату; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомогу з житлом; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Veterano Pizza |
досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою; комунікабельність; відкритість; приємна зовнішність; бажання розвиватися у ресторанній сфері. |
зустріч гостей; спілкування з гостями, рекомендація та консультація з меню, допомога у виборі страв та напоїв; обслуговування згідно з чинними стандартами; розрахунок гостей. |
гнучкий графік роботи, 2/2, 3/3, зміни з 09:30 до 22:00; стабільна заробітна плата; можливість професійного росту та кар'єрного розвитку; робота у команді професіоналів; харчування за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу ЗЕД, перекладач |
ТОВ Козак+, ВКФ |
письмове та усне володіння англійською мовою на рівні B2; уважність та відповідальність; хороші комунікативні здібності; навички володіння ПК (MSWord, Excel) на рівні впевнений користувач. |
ведення ділової переписки з іноземними партнерами; опрацювання замовлень для іноземних постачальників; підготовка та перевірка документів для імпорту/експорту товарів; переклад документів, каталогів та інструкцій. |
робота у комфортному та сучасному офісі; графік роботи з 08:30—17:30.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Web-дизайнер |
ФОП Гуменчук І.О. |
досвід розробки UI/UX під Web та Mobile; розуміння сучасних принципів і методів ux-дизайну; навички роботи в Figma, Adobe CC (Photoshop, Illustrator, XD); знання композиції, типографіки; почуття стилю, розуміння і володіння сучасними трендами в Web, Mobile і графічному дизайні; базове розуміння Html5 і Css3. |
розробка дизайну сайтів, створення дизайну інтерфейсів; редизайн і доопрацювання наявних внутрішніх проєктів компанії; створення інтерактивних прототипів; робота з інфографікою та дизайном інтернет-розсилок; передача графічних ресурсів розробникам і супровід проєктів (дизайнерський нагляд). |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; приємні та доброзичливі; позитивний підхід до роботи та оточуючих.
|
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з нашими постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в crm-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель в школу англійської мови |
ФОП Давиденко Д.А. |
досвід проведення занять з дітьми; відмінне знання мови і готовність передавати знання молодому поколінню; креативність і хороші комунікативні навички; базові комп’ютерні навички, вміння опановувати та застосовувати сучасні інтерактивні сервіси. |
|
конкурентна заробітна плата; стабільне навантаження; гнучкий графік; забезпечення великою кількістю сучасного навчального матеріалу; методична підтримка на всіх етапах співпраці: від введення на посаду до щомісячного супроводу; готові плани уроків до кожного навчального курсу; технічне оснащення навчальних класів; можливість брати участь в окремих проектах школи і самореалізовуватися; робота з цікавими і яскравими людьми; причетність до системної сучасної школи англійської мови, яка вкладається в кожного члена своєї команди: навчаємо супроводжуємо. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Продтранс Гармонія |
відповідальність; уважність; вміння спілкуватись |
приймання дзвінків; обробка і розподіл замовлень; контроль виконання замовлень; ведення облікової документації; чітке виконання доручень керівництва. |
зручне робоче місце; дружній колектив; п’ятиденка; підтримка керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку в школу робототехніки та програмування |
Robocode |
|
організація навчальних процесів; створення згуртованої та ефективної команди у школі; контроль фінансової діяльності школи; професійна комунікація та супроводження батьків стосовно навчального процесу; забезпечення повної комплектацію локації — 120 учнів+ на 1 аудиторію; забезпечення високої конверсії записів на навчання — понад 70%. |
команда Robocode — це активні, молоді та веселі люди; цікаві задачі, нові знайомства і безцінний досвід; зручний графік роботи: субота, неділя з 10:00 до 20:00. у будні дні — робота віддалена;4 надання всіх необхідних матеріали для комфортної роботи; проведення навчання персоналу за рахунок компанії; можливість розвитку всередині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Наша Хата |
вміння працювати як з холодною базою, так і з гарячими лідами; робота на результат; активна життєва позиція, прагнення багато заробляти. |
активні та продуктивні продажі по існуючій клієнтській базі; консультування з асортименту та технічних параметрів товару; формування комерційних пропозицій та презентацій; супровід продажу від першої консультації до відвантаження; проведення переговорів, зустрічей з потенційними та постійними клієнтами; забезпечення поточної комунікації з клієнтами, оперативний прийом замовлень. |
можливість приєднатися до крутої команди, яка цінує своїх співробітників; заробітна платня яка складається зі ставки і відсотку від продажу; робота в команді професіоналів, які підтримують один одного та йдуть до досягнення амбітних цілей. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцамейкер, член бригади ресторану у Domino's |
ТОВ Домівін |
старанність; уважність.
|
приготування продукції компанії та формування замовлення. |
погодинна оплата праці; офіційне працевлаштування та cтабільні виплати 2 рази в місяць; гнучкий графік роботи — узгоджується щотижня; сезонні тімбілдінги та мотиваційні тренінги; корпоративні змагання та веселощі на міжнародному рівні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Ревізор |
Dnipro-M |
впевнений користувач пакету MS Office, Google Sheets; готовність до частих відряджень; знання 1с; чесність; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді. |
проведення ревізій фірмових магазинів по всій Україні.; здійснення документальної перевірки з метою виявлення невідповідностей вимогам нормативної бази; проведення аналізу результатів перевірки; виявлення недостач та надлишків; складання поточної звітності відділу. |
450+ фірмових магазинів; 100+ сервісних центрів; №1 серед монобрендових мереж інструменту; сайт входить до топ-20 у сегменті E-Commerce Ukraine; фірмові магазини на просторах Європи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Мебельщик |
відповідальність; грамотна мова; вміння спілкуватись; цілеспрямованість. |
організація роботи персоналу; ведення поточної документації; ведення телефонних ділових переговорів. |
п’ятиденка; підтримка керівництва; достойна ЗП; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Персональний Адвокат |
володіння українською мовою; гарна дикція; досвід роботи в продажах вітається. |
презентація послуг компанії по телефону; консультування клієнтів по телефону відносно послуг компанії; заповнення заявок. |
робота в престижній компанії, у комфортному офісі; зручний графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, обідня перерва та 2 Coffe Break, Сб-Нд — вихіднi; дружній колектив; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло (р-н Поділля) |
Альянс Рітейл Груп |
|
проведення розрахунків на касі; обслуговування гостей за скриптом; викладка товару та цінників; слідкування за термінами придатності. |
графік роботи: 08:00 — 22:00, 4/4. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер, секретар |
ЖК Гарант |
вища освіта; досвід роботи від 1-го року; вміння працювати з комп’ютером та офісною технікою; комунікабельність; стресостійкість; відповідальність; уважність; вміння працювати в режимі багатозадачності. |
організація внутрішнього та зовнішнього документообігу; робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; робота з кореспонденцією електронної пошти та поштовими відправленнями; виконання інших адміністративних завдань, що випливають на робочий процес. |
офіційне працевлаштування згідно КЗПП України; 5-денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ФОП Мудрік Н.О. |
досвід роботи на подібній посаді не менше ніж 1 рік; володіння навичками переговорів та продажів; висока комунікабельність; орієнтованість на досягнення результатів; вміння працювати в команді. |
забезпечення розвитку компанії на території вінницької області; просування продукції компанії на ринку; відвідування клієнтів; проведення переговорів; укладання договорів; збільшення обсягів продажів та доходів компанії на території обслуговування. |
конкурентна заробітна плата; система бонусів за досягнення показників; можливість професійного та кар'єрного розвитку; дружня та професійна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ChaCha |
знання ведення первинного обліку; знання ведення касової дисципліни; досвід роботи в програмі 1С 8.2 (бажано); профільна освіта (бухгалтерський облік та аудит, економіка, фінанси); відповідальність; уважність; ініціативність. |
облік ТМЦ; ведення первинної документації; ведення касових операцій; видача заробітної плати працівникам. |
графік роботи 5\2; робота в центрі міста; щорічна відпустка; оплачуване стажування; ЗП за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
ТОВ ВінТеК Буд |
успішний досвід закриття вакансій різного рівня: масовий підбір, технічний персонал, лінійні керівники; любов працювати з цікавими задачами та завжди націленість на результат; вільно володієте базовим програмним забезпеченням на ПК (MS Office: MS Word, MS Excel); вміння планувати робочий час та розставляти пріоритети. |
організація повного циклу пошуку та підбору персоналу, від масового відбору до пошуку top-працівників (складання та розміщення оголошень на різних каналах, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення співбесід самостійно або з керівником); допомога з адаптацією та повний супровід нових працівників; створення та підтримання корпоративної культури та бренду роботодавця; розробка та реалізація необхідних внутрішніх документів (інструкції, карти тощо); виконання робочих доручень керівника. |
можливість кар'єрного зросту, можливість навчань для особистісного розвитку та підвищення продуктивності; робочий графік: Пн-Пт 09:00−18:00 (але перевагу надаємо продуктивним працівникам без акценту на дотримання графіку роботи офісу); дружній молодий колектив, що завжди готовий підтримати та допомогти; чай та ароматна кава, корпоративи за рахунок компанії; необхідне обладнання для роботи (ноутбук, телефон, оплата телефонного зв’язку), офіс неподалік ТЦ Мегамол. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи в сфері продаж технічної групи або здатність розібратись в технічно складному товарі; готовність до «теплих» та «холодних» дзвінків; ПК — впевнений користувач (MS Word, MS Excel); базове розуміння первинних бухгалтерських документів; гарні навички комунікації, амбіційність та готовність брати відповідальність на себе. |
виконання особистого плану продажів; робота з клієнтами безпосередньо в торговому залі (консультація по асортименту, цінам, технічним характеристикам, робота з запереченнями, оформлення документів при продажу). це може бути як робота з фіз. особами, так і з представниками підприємств; робота з базою контрагентів (агросектор, забудовники, виробничі та інші підприємства), підтримання зв’язку з закріпленими клієнтами (частково клієнтську базу надамо); розширення клієнтської бази (прозвон по «теплій базі»). відрядження ми не закладаємо, але іноді можливі виїзди; контроль відвантаження та дебіторської заборгованості. |
плани реальні та затверджуються заздалегідь; прозора система нарахування зарплати; напрацьована система навчання та наставництва (головне — бажання та прикладені зусилля); офіційне оформлення, оплачувана відпустка, знижки на товари компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з розрахунків з постачальниками |
Комірник |
досвід роботи на аналогічній посаді (не обов’язково); базові знання будови автомобіля будуть перевагою. |
прийом та звірка товарів; перевірка цілісності товару при прийомі; комплектування замовлень та створення накладних; ведення обліку товару. |
офіційне працевлаштування; оплачуваний період стажування; оплачувані відпустки; графік: Пн-Пт 09:00−18:00, субота робоча через одну з 09:00 по 15:00; співпраця з навчальними закладами технічного спрямування та працевлаштування студентів; можливість купувати товари компанії зі знижкою; робота в дружньому та молодому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
вища освіта; навички активних продажів та роботи із запереченнями; наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкість; вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою); впевнений користувач ПК та планшету. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки; знання MS Linux і MS Windows для робочих станцій; аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність. |
віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення; встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з приймання та обліку товарів |
Мережа супермаркетів Сільпо |
енергійність; ввічливість; любов до спілкування з людьми. |
приймання товару по кількості та якості; розміщення прийнятого товару з урахуванням умов та терміну зберігання. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ФОП Атаманчук В. |
здатність до швидкого навчання, оперативність у роботі; вміння делікатно розмовляти з будь-яким клієнтом; впевнений користувач ПК (базові знання програми MS Excel); комунікабельність; пунктуальність; грамотна мова. |
якісне консультування клієнтів по продукції та сервісам компанії; прийом замовлень від клієнтів, обробка замовлень і формування накладних; контроль оплати замовлень; виконання поточних завдань від керівництва. |
робота в офісі; зручне робоче місце, безкоштовна кава та чай; робочий день: з Пн по Пт з 10:00 до 18:00; субота з 10:00 до 14:00; неділя – вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-технолог |
Банка Спецій |
досвід роботи на виробництві (бажано); активність, уважність; охайність; відповідальність; самостійність; бажаний досвід розробки технологічних карт; бажаний досвід розробки нових продуктів. |
виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень; участь в інвентарізації; підсобна робота; робота з інфрачервоною сушкою/слайсером; дотримання робочого місця в чистоті. |
графік: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер,представник постачальника |
ТОВ Ювента-Київ |
комунікабельність; вмотивованість; порядність; здатність до навчання, самоорганізації, роботі в колективі та націленим на результат. |
консультування споживачів; презентація та продаж товару покупцям; інформаційний супровід продаж. |
офіційне працевлаштування, 5-ти денний робочий тиждень за графіком: з 10:00 по 19:00 (09:00—18:00, 11:00—20:00); конкурентна зарплата (ставка + % від продажів) та дотримання всіх соціальних гарантій працівника. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант-бармен, бариста |
ООО Товмед |
досвідом роботи, але можливе навчання; комунікабельність; порядність; відповідальність; вміння працювати в колективі. |
приготування напоїв за технологічними картами і їх видача; обслуговування гостей; підтримка чистоти бару. |
позмінний графік роботи; своєчасна виплата заробітної плати; можливість професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор кафе |
Yoshi |
досвід роботи у ресторанній сфері на позиції менеджера від 1-го року; грамотна мова; управлінські навички; системний підхід до організації роботи та вміння працювати в команді; знання та застосування стандартів сервісу; впевнений користувач MS Excel, MS Word, Poster |
робота над формуванням команди та дотримання нею стандартів; організація роботи кафе, контроль роботи персоналу; ведення звітності; контроль якості обслуговування гостей; навчання персоналу. |
графік роботи 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інкасатор каси перерахунку |
Ощадбанк |
досвід роботи касиром від 1-го року; повна вища освіта; вільне володіння комп’ютером; чітке дотримання інструкцій та нормативної бази; відповідальність; готовність до інтенсивної робот. |
здійснення сортування, обробки та пакування банкнот (монет) відповідно до вимог нормативно-правових актів національного банку та внутрішніх нормативно-правових документів банку; здійснення визначення платіжності банкнот (монет) і вилучення з обігу зношених, значно зношених, з дефектом виробника, сумнівних щодо справжності банкнот (монет), неплатіжних, навмисно пошкоджених з метою шахрайських дій; своєчасне інформування керівництва про всі обставини, що загрожують забезпеченню схоронності довірених валютних та інших матеріальних цінностей; здійсненні підготовки, формування та пакування інкасаторських сумок з валютними цінностями для видачі бригаді інкасації опломбованих сумок (мішків) із валютними цінностями для доставки клієнтам та підпорядкованим відділень; здійснення завантаження/розвантаження готівкою касет банкоматів, програмно-технічних комплексів самообслуговування. |
надання можливості — створення умов для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника; піклування та підтримка — офіційне працевлаштування, дотримання всіх соціальних гарантій; добровільне медичне страхування після 3 місяців безперервної роботи. бронювання за підприємством на період роботи; постійні зміни; досягнення успіхів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Project manager |
Промавтоматика Вінниця |
досвід управління проектами; високий рівень комунікабельності та навичок ведення переговорів; здатність працювати в умовах високого темпу роботи і великого обсягу завдань. |
управління проектами від початку до завершення, забезпечуючи вчасну і високоякісну реалізацію; взаємодія з клієнтами, виробничими підрозділами та командами проекту; забезпечення дотримання графіків та бюджетів проектів; регулярне звітування про стан проектів. |
цікаві та амбітні цілі та завдання; команда, яка пристрасно любить свою роботу; тепла неформальна атмосфера; професійний розвиток і стабільність. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку |
Ionity (Іоніті, ТОВ) |
вміння вести переговори, ділову переписку, бути комунікабельним; досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою; завжди бути націленим на результат; амбітність та активність. |
пошук нових локацій для встановлення зарядних станцій; розвиток регіону, виведення його на новий рівень; розробка стратегії для розширення існуючого регіону; переговори та укладання договору на співпрацю з локацією. |
офіційне працевлаштування (після випробувального терміну строком 2 місяці); графік роботи з 09:00—18:00; відрядження (сплачуються додатково); офіційна відпустка (24 календарних дні); дружня команда та керівництво, що завжди підтримає та допоможе з будь яких питань. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ФОП Гаврилюк І.О. |
відповідальність та вихованість; вміння працювати в команді; охайний зовнішній вигляд. |
видача замовлень; підтримка чистоти та порядку на робочому місці. |
графік 3/3 з 9:00 до 21:00, повний робочий день; безкоштовне харчування; своєчасна виплата з/п. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор |
АН Олімп |
енергійність та амбітність; бажання отримувати високий дохід; позитивність, комунікабельність та динамічність; стресостійкість, здібність до навчання; вміння грамотно та ефективно вести діалог, швидко адаптуватись до задач та потреб клієнта. |
здійснення дзвінків та листування в месенджерах; зустріч з власниками об'єктів; супровід в підготовці документів; реклама об'єктів; здійснення показів та презентації об'єкта покупцям; проведення переговорів з власниками об'єктів та покупцями; супровід угод. |
навчання всім аспектам професії та наставництво; щоденна підтримка кожного агента керівником відділення; офіційний відділ продажу ЖК PRESTIGEHALL; кар'єрне зростання до керівника відділення, директора філії; унікальна база об'єктів, яка постійно оновлюється; сучасний офіс в центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою; чітко налагоджені внутрішні алгоритми; система фінансової мотивації, винагороди за результатами року; тренінги та корпоративу; відсутність меж доходу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |