Вакансії для студентів і випускників станом на 16.11.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Нікан групп |
знання англійської мови; високі комунікативні навички (українська, англійська); впевнений користувач ПК (1С - бажано); активна життєва позиція; ефективне виконання поставлених завдань; орієнтованість на досягнення результату; прагнення заробляти більше. |
пошук нових клієнтів за кордоном та по Україні; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; консультація та продаж послуг компанії; супровід процесу підписання контрактів та договорів; робота з документами та виписка рахунків для оплат; забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проєктах компанії; робота в команді професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати; комфортні умови праці у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бренд-маркетолог |
Kosmotech |
креативність; організаторські здібності; позитивний досвід на посаді Trade чи Brand-маркетолога; вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити. |
постійна комунікація із партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей; генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій; налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів; організація роботи дизайнерів, підрядників (від ТЗ до прийняття виконаної роботи); аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення; формування презентацій та можливі виступи з ними; співпраця з контент-менеджерами та фотографами. |
сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце; стабільна й конкурентна оплата праці; корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративне харчування; можливість постійно розвиватися —компенсація 50% вартості бажаного навчання; активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування; молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос; піклування — є кухня, зона для обідів, безлімітна кава й смачненьке; антиблекаут — забезпечені генератором, старлінком і навіть газовою плиткою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Приймальник товару |
Грош |
|
прийом товару; розміщення товару; збір товару по накладній; контроль зібраного товару; робота з терміналом. |
гнучкий графік роботи: з Пн до Пт з 08:00 до 17:00; або 7/7 по 11 год; теплий та дружній колектив; офіційне працевлаштування; можливість кар’єрного росту; стабільна заробітна плата і преміювання кращих працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (ТМЦ) |
СП, ТОВ Вітмарк-Україна |
вища освіта; бажаним є досвід роботи на аналогічній посаді; впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok; знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку. |
проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства; проведення щоденних занесень даних первинних документів до облікової системи; участь у проведенні інвентаризацій; проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП; стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі; можливості навчання, підвищення кваліфікації, кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур; відповідальність та уважність до деталей. |
викладання продукції за певною схемою; оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків; проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників; організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки; комплектація та підготовка товарів до відправлення; ведення обліку товарів та контроль за запасами; забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі; взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Ізі Кредит (ТМ iCredit) |
активність; комунікабельність; стресостійкість; цілеспрямованість. |
робота з рекламою в офісі, та на телефонній лінії. |
графік роботи вільний; можна поєднувати з навчанням або з основною роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
ТОВ Кріп-Мет |
знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8, MS Officе); знання ринку і досвід роботи в сфері будівництва (буде перевагою). |
замовлення продукції у існуючих постачальників; пошук нових постачальників продукції; обробка замовлень.
|
гідна заробітна плата; цікаві і амбітні задачі; шалений робочий ритм; постійне навчання; підтримка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
вища освіта; навички активних продажів та роботи із запереченнями; наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкість; вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою); впевнений користувач ПК та планшету. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар з приготування піци |
мережа супермаркетів Сільпо |
надається перевага кандидатам зі спеціальною освітою; знання технології приготування. |
заміс, формування та випічка піци; викладення готової продукції на вітрину; дотримання санітарно-гігієнічних норм праці. |
кар'єрне зростання; робота у великій компанії; гідна та стабільна оплата праці; якісне навчання; дружній колектив; корпоративні знижки на кулінарію та випічку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з формування замовлень |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова; тактовність, пунктуальність, відповідальність; робота в команді та на результат; знання програми 1С; аналітичні здібності. |
прийом замовлень у телефонному режимі від продавців з торгових точок; формування замовлень самостійно на основі залишків у магазинах. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи: 08:00—17:00 в офісі; стабільна заробітна плата; прозора система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Coffee Rite |
досвід роботи на аналогічній посаді; знання рецептур та технологій виготовлення кондитерських виробів; відповідальність та пунктуальність; уважність до деталей; вміння працювати в команді та самостійно; готовність до роботи у змінному графіку. |
робота з масляним круасаном (від замісу до випікання); робота з круасанами подвійного запікання (формування, випікання); дотримання технологічних карт; спостереження за якістю та свіжістю продукції; виконання робіт з прибирання та підтримання чистоти на робочому місці; дотримання вимог з охорони праці та безпеки харчових продуктів. |
офіційне працевлаштування; графік роботи 4/3 — 5/2, 07.30−15.30; конкурентна заробітна плата; дружній колектив та комфортні умови праці; майстер класи для підвищення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу техніки Apple |
IPeople |
знання всього про Apple і не тільки; бажання допомагати близьким із налаштуванням телефону і готовність завжди радо підказати та показати; «свіжий» погляд та сучасні ідеї, розуміння в трендах та готовність постійно розвиватися (з командою, самостійно); вміння говорити і консультувати, знаходження спільної мови з будь-ким; досвід активних продажів, розуміння техніки роботи з запереченнями та післяпродажними послугами. |
повноцінна консультація клієнта — від формування запиту до закриття покупки; вміння підібрати для клієнта «саме те»; участь у веденні бізнес процесів компанії; презентація аксесуарів від Apple до ZK та додаткових послуг сервісу; розвиток Instagram сторінки. |
оплачуване стажування, з можливістю особистих продажів з перших днів роботи; зручний графік для роботи та вільного часу; гідна та конкурентоспроможна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з закупівель |
Makeup |
досвід роботи в комерційних компаніях від 1-го року; досвідчений користувач усіма офісними програмами; знання MS Excel; знання 1С (буде плюсом). |
проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С; оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників; комунікація з постачальниками, заключення договорів; ведення всієї необхідної звітності. |
робота в офісі; повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00; оплата праці два рази на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Sharikava |
відкритість та комунікабельність; уважність та відповідальність; ініціативність; порядність та охайність. |
|
гідна та вчасна заробітна плата двічі на місяць; змінний графік роботи: 3/3 або 2/2; графік роботи локації з 07:30 до 22:00; повне навчання роботі з кавою і не тільки; підвищення кваліфікації, тренінги, семінари, капінги; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; приємність та доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-технолог |
Банка Спецій |
активність; уважність; охайність; відповідальність; самостійність; досвід розробки технологічних карт (бажано); досвід розробки нових продуктів (бажаний). |
виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень; участь в інвентаризації; підсобна робота; робота з інфрачервоною сушкою/слайсером; дотримання робочого місця в чистоті. |
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Strans |
знання будови авто (буде перевагою); бажання навчатись та розвиватись; впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Microsoft Office); високі комунікативні навички; бажання працювати та розвиватись в активних продажах; хороші водійські навички, знання міста та області; досвід роботи на аналогічній посаді (не обов’язково). |
підбір та продаж запчастин для клієнтів; робота з авто програмами, каталогами; виконання плану продажів; збільшення клієнтської бази; моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових. |
офіційне працевлаштування; швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування; складська наявність товару та широкий асортимент; робота у великій українській компанії з молодим колективом; графік роботи: 09:00−18:00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу, помічник у відділення |
Euro zet |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; знання процесу та організації роботи з персоналом; вміння проводити співбесіди та оцінювати кандидатів; відмінні комунікативні навички та здатність до співпраці; впевнене володіння українською мовою, знання англійської мови (буде перевагою); високий рівень відповідальності та організованості. |
проведення активного пошуку кандидатів для компанії; проведення співбесід зі згоди менеджера з персоналу; координація процесу оформлення нових співробітників; підтримка та консультування персоналу в питаннях, пов’язаних з роботою та кар’єрним ростом; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи всього колективу. |
конкурентна заробітна плата та система преміювання; можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня та сприятлива робоча атмосфера; зручне розташування офісу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова; тактовність, пунктуальність, відповідальність; робота в команді та на результат; досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою). |
приготування шаурми згідно з технологічних карт; контроль якості продуктів, підтримка чистоти на робочому місці; прийом товару та участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; позмінний графік роботи (7/7); стабільна заробітна плата; навчання; прозора система мотивації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу розрахунків |
Страхова группа ТАС |
середня або вища освіта; досвід роботи у врегулюванні страхових випадків (бажано); обов’язкове знання будови автомобіля; впевнений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; націленість на результат. |
оцінка транспортних засобів; технічна оцінка збитку. |
офіційне працевлаштування; можливість застосувати напрацьований досвід та вміння; кар'єрне зростання та підтримка керівництва; широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу меблів (ТЦ "ПлазаПарк") |
ФОП Лемішевський С.П. |
вища освіта (бажано); досвід у продажі меблів; знання технік продажів; робота в MS Office (Word, Excel) на рівні впевненого користувача; вільне володіння українською мовою; високий рівень грамотності; продаж меблів за зразками та з каталогів фабрик; самоорганізованість; комунікабельність; відповідальність; бажання вчитbся новому. |
консультування клієнтів у салоні; індивідуальний підхід до клієнта; оформлення та супровід замовлень; прийом та розміщення товару; підтримання порядку в салоні та на робочому місці. |
графік роботи: 5/2 або 3/3; у воєнний час: Пн - Сб з 10:00 до 19:00 а Нд з 10:00 по 18:00; офіційне працевлаштування; соціальний пакет; меблевий салон в ТЦ «Plazapark». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
Синергія Тім |
досвід роботи у 1С 8.1 (знання програми Store House (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві); уважність до деталей, скрупульозність, швидкість, пунктуальність; вміння працювати в команді і самостійно організовувати свою роботу. |
ведення первинної документації в програмі 1С 8.1; (акти звірки, переобліки, звірка з постачальниками, аналіз цін). |
офіційне працевлаштування; корпоративні обіди (смачні обіди); графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00 (13:00—14:00 обідня перерва); своєчасна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортний офіс; зручне розташування (вул.600-річчя 17 ТРЦ Мегамолл). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
PerfettoFood |
досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес) (обов’язковий); вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв; знання правил та порядку зберігання продуктів харчування; працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність. |
здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК; визначення готовності страв, оформлення; контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал. |
високий рівень оплати праці; графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00; виплата заробітної плати 2 рази на місяць; корпоративне харчування; комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання); можливість кар'єрного та професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший менеджер відділу продажу |
Будинок Полімерів |
досвід роботи у інтернет-продажах від 1-го року; комунікативні та лідерські навички; вміння аналізувати данні та приймати обґрунтовані рішення; вміння роботи з комп’ютером на рівні впевненого користувача; уважність та відповідальність; знання 1С; досвід роботи з СRM; розуміння алгоритмів інтернет-продажів. |
підбір, навчання та адаптація підлеглих; розробка та коригування KPI для менеджерів; контроль дотримання стандартів якості обслуговування; вирішення конфліктних ситуацій; приймання участі в розробці практик Cross-Sell та Up-Sell; аналіз ведення CRM-системи; контроль взаєморозрахунків з клієнтами. |
офіційне оформлення згідно КЗпП України; повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні); робота в офісі з власним складом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Headway.Global |
|
продзвон кандидатів, які відгукнулись на вакансію; проведення співбесіди та доведення кандидата до керівника; закриття вакансій та допомога новачкам в адаптації; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі; робота в суперзручній CRM — системі; пропрацювання холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
вчасна оплата праці; зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір); офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; офіс, у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з інтернетом, завдяки старлінкам. п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну для тебе зону; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
ТОВ Омега |
вища, незакінчена вища освіта; вільне володіння українською мовою; готовність до навчання; впевнений користувач ПК. |
організація та забезпечення безперервної роботи магазину; контроль строків реалізації продукції (прийом, списання, повернення); забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
можливість розвитку та кар'єрне зростання (корпоративне навчання); офіційне працевлаштування; корпоративні знижки у магазинах; гідна та своєчасна оплата праці з можливістю росту (виплата 2 рази/місяць); оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
ВМ Техніка |
розуміння якісного контенту і навіщо він потрібен; розуміння принципів роботи CMS; бажання розвивати технічні знання, паралельно розкриваючи свою творчу особистість створенням крутого контенту; знання термінів «мета-тег», «семантика», «ключове слово» та «унікальність тексту». |
розробка і затвердження контент-план для інтернет-проєкту; створення і розміщення контенту на відповідних сторінках сайту та інших платформах комунікації (соціальних сітках); внесення пропозицій щодо доробки концепції, вмісту сайту, додавання нового сервісу для користувачів сайту; слідкування за відповідністю текстового наповнення сайту, постійно оновлюючи інформацію; складання технічних завдань для авторів статей та контроль відповідності отриманого контенту його вимогам; робота із зовнішніми і внутрішніми джерелами інформації, здійснення відбору та аналізу достовірності інформації для розміщення на сайті; виконання роботи по структуруванню рубрик та розділів сайту, надаючи керівництву пропозиції щодо доцільності та оптимізації їх кількості; перевірка на відповідність та адаптивність усіх матеріалів до розміщення на інтернет-ресурсах компанії відповідно до внутрішніх стандартів (графічні зображення, текстовий контент, відео, тощо); формування карток товару; заливка текстів від SEO спеціалістів; формування акцій. |
цікава робота з можливістю постійного росту та набуття нового досвіду; теплий і зручний офіс, оснащений необхідною технікою і засобами для безперебійного постачання світла та доступу до мережі інтернет; графік роботи: з 09:00 до 17:00, Сб/Нд вихідні; смачна кава; офіційне працевлаштування зі стабільною заробітною платнею, оплачуваною відпусткою та лікарняними. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості |
АН Melange Realty |
максимальна вмотивованість та чітке розуміння, що робота на власний фінансовий результат; проактивність і готовність багато працювати для досягнення бажаного результату; комунікабельність, вміння вести перемовини, бажання розвиватися та навчатися; досвід роботи в сфері продажів вітається. |
моніторинг ринку нерухомості; консультації з питань оренди та продажу; підбір нерухомості по запиту клієнтів; проведення показів об'єктів; реклама об'єктів нерухомості на маркетплейсах та інших ресурсах. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Boroda |
|
|
робота в потужному позитивному колективі з мега крутим керівництвом; комфортні умови праці в сучасній кав’ярні; можливість постійного навчання; можливість впливати на свій заробіток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник юриста |
Autostrada |
вища юридична освіта; досвід роботи за спеціальністю – 1 рік; відмінне знання господарського, цивільного, податкового, адміністративного, трудового, земельного права, знання цивільного, господарського, адміністративного процесу; високий рівень відповідальності, уважність, самостійність, вміння працювати з великим обсягом інформації в режимі багатозадачності; аналітичний склад розуму, уважність, ініціативність та креативність в роботі; вміння знаходити нестандартні підходи для вирішення поставлених завдань. |
договірна робота (підготовка, погодження, укладання, супроводження договорів постачання, оренди, послуг, підряду/субпідряду, перевезення, зберігання, лізингу, ЗЕД, страхування, договорів на придбання/відчуження нерухомості, в т.ч. земельних ділянок, будь-яких інших угод пов’язаних з діяльністю підприємства); аналіз корпоративної діяльності, трудових і договірних відносин; робота з контролюючими та правоохоронним органами; розробка/погодження внутрішніх нормативних документів; робота з нотаріусами, реєстраторами, державними (контролюючими) органами (відповіді, запити, листи, заяви, клопотання тощо); підготовка листів, запитів до державних органів з питань, пов’язаних з діяльністю компанії. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові України; дружній колектив; масштабні проєкти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |