Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Фахівець з бронювання авіаквитків

Aviacontact

без досвіду роботи;

знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище;

впевнений користувач ПК;

уважність;

відповідальність;

уміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності по виконаній роботі.

попереднє навчання та робота в офісі;

графік роботи 5/2;

для студентів є можливість проходження практики;

дружня атмосфера, підтримка та допомога.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД

Нікан групп

знання англійської мови;

високі комунікативні навички (українська, англійська);

впевнений користувач ПК (1С  - бажано);

активна життєва позиція;

ефективне виконання поставлених завдань;

орієнтованість на досягнення результату;

прагнення заробляти більше.

пошук нових клієнтів за кордоном та по Україні;

проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб;

консультація та продаж послуг компанії;

супровід процесу підписання контрактів та договорів;

робота з документами та виписка рахунків для оплат;

забезпечення комплексного сервісу для клієнтів.

участь в різноманітних проєктах компанії;

робота в команді професіоналів;

конкурентний рівень заробітної плати;

комфортні умови праці у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бренд-маркетолог

Kosmotech

креативність;

організаторські здібності;

позитивний досвід на посаді Trade чи Brand-маркетолога;

вміння розуміти ціль, будувати шлях її досягнення, робити висновки, апгрейдити.

постійна комунікація із партнерами: створення спільних акцій, промо-активностей;

генерація ідей по пропозиціям для партнерів для колаборацій;

налагодження співпраці з інфлюєнсерами по просуванню брендів/товарів;

організація роботи дизайнерів, підрядників (від ТЗ до прийняття виконаної роботи);

аналіз результатів проведеної роботи та її постійне вдосконалення;

формування презентацій та можливі виступи з ними;

співпраця з контент-менеджерами та фотографами.

сучасний просторий офіс і комфортне робоче місце;

стабільна й конкурентна оплата праці;

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративне харчування;

можливість постійно розвиватися —компенсація 50% вартості бажаного навчання;

активний відпочинок — спортивні челенджі, подорожі, марафони, регулярні цікаві івенти різного спрямування;

молода проактивна команда, яка готова підкорювати космос;

піклування — є кухня, зона для обідів, безлімітна кава й смачненьке;

антиблекаут — забезпечені генератором, старлінком і навіть газовою плиткою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Приймальник товару

Грош

 

прийом товару;

розміщення товару;

збір товару по накладній;

контроль зібраного товару;

робота з терміналом.

гнучкий графік роботи: з Пн до Пт з 08:00 до 17:00; або 7/7 по 11 год;

теплий та дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

можливість кар’єрного росту;

стабільна заробітна плата і преміювання кращих працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (ТМЦ)

СП, ТОВ Вітмарк-Україна

вища освіта;

бажаним є досвід роботи на аналогічній посаді;

впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok;

знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку.

проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства;

проведення щоденних занесень даних первинних документів до облікової системи;

участь у проведенні інвентаризацій;

проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП;

стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі;

можливості навчання, підвищення кваліфікації, кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ТС ПЛЮС (WINETIME)

вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур;

відповідальність та уважність до деталей.

викладання продукції за певною схемою;

оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників;

організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки;

комплектація та підготовка товарів до відправлення;

ведення обліку товарів та контроль за запасами;

забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі;

взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Ізі Кредит

(ТМ iCredit)

активність;

комунікабельність;

стресостійкість;

цілеспрямованість.

робота з рекламою в офісі, та на телефонній лінії.

графік роботи вільний;

можна поєднувати з навчанням або з основною роботою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель

ТОВ Кріп-Мет

знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8, MS Officе);

знання ринку і досвід роботи в сфері будівництва (буде перевагою).

замовлення продукції у існуючих постачальників;

пошук нових постачальників продукції;

обробка замовлень.

 

гідна заробітна плата;

цікаві і амбітні задачі;

шалений робочий ритм;

постійне навчання;

підтримка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

вища освіта;

навички активних продажів та роботи із запереченнями;

наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкість;

вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою);

впевнений користувач ПК та планшету.

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар з приготування піци

мережа супермаркетів Сільпо

надається перевага кандидатам зі спеціальною освітою;

знання технології приготування.

заміс, формування та випічка піци;

викладення готової продукції на вітрину;

дотримання санітарно-гігієнічних норм праці.

кар'єрне зростання;

робота у великій компанії;

гідна та стабільна оплата праці;

якісне навчання;

дружній колектив;

корпоративні знижки на кулінарію та випічку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з формування замовлень

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова;

тактовність, пунктуальність, відповідальність;

робота в команді та на результат;

знання програми 1С;

аналітичні здібності.

прийом замовлень у телефонному режимі від продавців з торгових точок;

формування замовлень самостійно на основі залишків у магазинах.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

стабільний графік роботи: 08:00—17:00 в офісі;

стабільна заробітна плата;

прозора система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

Coffee Rite

досвід роботи на аналогічній посаді;

знання рецептур та технологій виготовлення кондитерських виробів;

відповідальність та пунктуальність;

уважність до деталей;

вміння працювати в команді та самостійно;

готовність до роботи у змінному графіку.

робота з масляним круасаном (від замісу до випікання);

робота з круасанами подвійного запікання (формування, випікання);

дотримання технологічних карт;

спостереження за якістю та свіжістю продукції;

виконання робіт з прибирання та підтримання чистоти на робочому місці;

дотримання вимог з охорони праці та безпеки харчових продуктів.

офіційне працевлаштування;

графік роботи 4/3 — 5/2, 07.30−15.30;

конкурентна заробітна плата;

дружній колектив та комфортні умови праці;

майстер класи для підвищення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу техніки Apple

IPeople

знання всього про Apple і не тільки;

бажання допомагати близьким із налаштуванням телефону і готовність завжди радо підказати та показати;

«свіжий» погляд та сучасні ідеї, розуміння в трендах та готовність постійно розвиватися (з командою, самостійно);

вміння говорити і консультувати, знаходження спільної мови з будь-ким;

досвід активних продажів, розуміння техніки роботи з запереченнями та післяпродажними послугами.

повноцінна консультація клієнта — від формування запиту до закриття покупки;

вміння підібрати для клієнта «саме те»;

участь у веденні бізнес процесів компанії;

презентація аксесуарів від Apple до ZK та додаткових послуг сервісу;

розвиток Instagram сторінки.

оплачуване стажування, з можливістю особистих продажів з перших днів роботи;

зручний графік для роботи та вільного часу;

гідна та конкурентоспроможна заробітна плата;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з закупівель

Makeup

досвід роботи в комерційних компаніях від 1-го року;

досвідчений користувач усіма офісними програмами;

знання MS Excel;

знання 1С (буде плюсом).

проведення аналізу товарообігу, контроль товарних залишків в програмі 1С;

оформлення замовлень товарного асортименту у постачальників;

комунікація з постачальниками, заключення договорів;

ведення всієї необхідної звітності.

робота в офісі;

повний робочий день з Пн по Пт з 09:00 до 18:00;

оплата праці два рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Sharikava

відкритість та комунікабельність;

уважність та відповідальність;

ініціативність;

порядність та охайність.

 

гідна та вчасна заробітна плата двічі на місяць;

змінний графік роботи: 3/3 або 2/2;

графік роботи локації з 07:30 до 22:00;

повне навчання роботі з кавою і не тільки;

підвищення кваліфікації, тренінги, семінари, капінги;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

базове розуміння ведення перемовин;

приємність та доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-технолог

Банка Спецій

активність;

уважність;

охайність;

відповідальність;

самостійність;

досвід розробки технологічних карт (бажано);

досвід розробки нових продуктів (бажаний).

виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень;

участь в інвентаризації;

підсобна робота;

робота з інфрачервоною сушкою/слайсером;

дотримання робочого місця в чистоті.

Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Strans

знання будови авто (буде перевагою);

бажання навчатись та розвиватись;

впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Microsoft Office);

високі комунікативні навички;

бажання працювати та розвиватись в активних продажах;

хороші водійські навички, знання міста та області;

досвід роботи на аналогічній посаді (не обов’язково).

підбір та продаж запчастин для клієнтів;

робота з авто програмами, каталогами;

виконання плану продажів;

збільшення клієнтської бази;

моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових.

офіційне працевлаштування;

швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування;

складська наявність товару та широкий асортимент;

робота у великій українській компанії з молодим колективом;

графік роботи: 09:00−18:00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу, помічник у відділення

Euro zet

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання процесу та організації роботи з персоналом;

вміння проводити співбесіди та оцінювати кандидатів;

відмінні комунікативні навички та здатність до співпраці;

впевнене володіння українською мовою, знання англійської мови (буде перевагою);

високий рівень відповідальності та організованості.

проведення активного пошуку кандидатів для компанії;

проведення співбесід зі згоди менеджера з персоналу;

координація процесу оформлення нових співробітників;

підтримка та консультування персоналу в питаннях, пов’язаних з роботою та кар’єрним ростом;

співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи всього колективу.

конкурентна заробітна плата та система преміювання;

можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружня та сприятлива робоча атмосфера;

зручне розташування офісу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар з приготування шаурми

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова;

тактовність, пунктуальність, відповідальність;

робота в команді та на результат;

досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою).

приготування шаурми згідно з технологічних карт;

контроль якості продуктів, підтримка чистоти на робочому місці;

прийом товару та участь у проведенні переобліку.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

позмінний графік роботи (7/7);

стабільна заробітна плата;

навчання;

прозора система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст відділу розрахунків

Страхова группа ТАС

середня або вища освіта;

досвід роботи у врегулюванні страхових випадків (бажано);

обов’язкове знання будови автомобіля;

впевнений користувач ПК;

відповідальність;

комунікабельність;

націленість на результат.

оцінка транспортних засобів;

технічна оцінка збитку.

офіційне працевлаштування;

можливість застосувати напрацьований досвід та вміння;

кар'єрне зростання та підтримка керівництва;

широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу меблів (ТЦ "ПлазаПарк")

ФОП Лемішевський С.П.

вища освіта (бажано);

досвід у продажі меблів;

знання технік продажів;

робота в MS Office (Word, Excel) на рівні впевненого користувача;

вільне володіння українською мовою;

високий рівень грамотності;

продаж меблів за зразками та з каталогів фабрик;

самоорганізованість;

комунікабельність;

відповідальність;

бажання вчитbся новому.

консультування клієнтів у салоні;

індивідуальний підхід до клієнта;

оформлення та супровід замовлень;

прийом та розміщення товару;

підтримання порядку в салоні та на робочому місці.

графік роботи: 5/2 або 3/3;

у воєнний час: Пн - Сб з 10:00 до 19:00 а Нд з 10:00 по 18:00;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет;

меблевий салон в ТЦ «Plazapark».

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1C

Синергія Тім

досвід роботи у 1С 8.1 (знання програми Store House (буде перевагою), але також готові навчити на підприємстві);

уважність до деталей, скрупульозність, швидкість, пунктуальність;

вміння працювати в команді і самостійно організовувати свою роботу.

ведення первинної документації в програмі 1С 8.1; (акти звірки, переобліки, звірка з постачальниками, аналіз цін).

офіційне працевлаштування;

корпоративні обіди (смачні обіди);

графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00 (13:00—14:00 обідня перерва);

своєчасна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку;

дружній колектив та комфортний офіс;

зручне розташування (вул.600-річчя 17 ТРЦ Мегамолл).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

PerfettoFood

досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес) (обов’язковий);

вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування;

працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність.

здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК;

визначення готовності страв, оформлення;

контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал.

високий рівень оплати праці;

графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00;

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

корпоративне харчування;

комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання);

можливість кар'єрного та професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший менеджер відділу продажу

Будинок Полімерів

досвід роботи у інтернет-продажах від 1-го року;

комунікативні та лідерські навички;

вміння аналізувати данні та приймати обґрунтовані рішення;

вміння роботи з комп’ютером на рівні впевненого користувача;

уважність та відповідальність;

знання 1С;

досвід роботи з СRM;

розуміння алгоритмів інтернет-продажів.

підбір, навчання та адаптація підлеглих;

розробка та коригування KPI для менеджерів;

контроль дотримання стандартів якості обслуговування;

вирішення конфліктних ситуацій;

приймання участі в розробці практик Cross-Sell та Up-Sell;

аналіз ведення CRM-системи;

контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

офіційне оформлення згідно КЗпП України;

повний робочий день: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб в черговому режимі (1 раз на 3 тижні);

робота в офісі з власним складом.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Headway.Global

 

продзвон кандидатів, які відгукнулись на вакансію;

проведення співбесіди та доведення кандидата до керівника;

закриття вакансій та допомога новачкам в адаптації;

проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі;

робота в суперзручній CRM — системі;

пропрацювання холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди.

вчасна оплата праці;

зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір);

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

офіс, у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, та нема проблем з інтернетом, завдяки старлінкам. п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи, ти можеш обрати будь-яку комфортну для тебе зону;

покрокова система адаптації;

постійний розвиток та зростання;

забезпечення усім необхідним для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок;

крута система освіти в компанії;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор магазину

ТОВ Омега

вища, незакінчена вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

готовність до навчання;

впевнений користувач ПК.

організація та забезпечення безперервної роботи магазину;

контроль строків реалізації продукції (прийом, списання, повернення);

забезпечення обслуговування покупців на високому рівні;

організація та проведення інвентаризації;

контроль роботи персоналу.

можливість розвитку та кар'єрне зростання (корпоративне навчання);

офіційне працевлаштування;

корпоративні знижки у магазинах;

гідна та своєчасна оплата праці з можливістю росту (виплата 2 рази/місяць);

оплачувана відпустка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

ВМ Техніка

розуміння якісного контенту і навіщо він потрібен;

розуміння принципів роботи CMS;

бажання розвивати технічні знання, паралельно розкриваючи свою творчу особистість створенням крутого контенту;

знання термінів «мета-тег», «семантика», «ключове слово» та «унікальність тексту».

розробка і затвердження контент-план для інтернет-проєкту;

створення і розміщення контенту на відповідних сторінках сайту та інших платформах комунікації (соціальних сітках);

внесення пропозицій щодо доробки концепції, вмісту сайту, додавання нового сервісу для користувачів сайту;

слідкування за відповідністю текстового наповнення сайту, постійно оновлюючи інформацію;

складання технічних завдань для авторів статей та контроль відповідності отриманого контенту його вимогам;

робота із зовнішніми і внутрішніми джерелами інформації, здійснення відбору та аналізу достовірності інформації для розміщення на сайті;

виконання роботи по структуруванню рубрик та розділів сайту, надаючи керівництву пропозиції щодо доцільності та оптимізації їх кількості;

перевірка на відповідність та адаптивність усіх матеріалів до розміщення на інтернет-ресурсах компанії відповідно до внутрішніх стандартів (графічні зображення, текстовий контент, відео, тощо);

формування карток товару;

заливка текстів від SEO спеціалістів;

формування акцій.

цікава робота з можливістю постійного росту та набуття нового досвіду;

теплий і зручний офіс, оснащений необхідною технікою і засобами для безперебійного постачання світла та доступу до мережі інтернет;

графік роботи: з 09:00 до 17:00, Сб/Нд вихідні;

смачна кава;

офіційне працевлаштування зі стабільною заробітною платнею, оплачуваною відпусткою та лікарняними.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу нерухомості

АН Melange Realty

максимальна вмотивованість та чітке розуміння, що робота на власний фінансовий результат;

проактивність і готовність багато працювати для досягнення бажаного результату;

комунікабельність, вміння вести перемовини, бажання розвиватися та навчатися;

досвід роботи в сфері продажів вітається.

моніторинг ринку нерухомості;

консультації з питань оренди та продажу;

підбір нерухомості по запиту клієнтів;

проведення показів об'єктів;

реклама об'єктів нерухомості на маркетплейсах та інших ресурсах.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Coffee Boroda

 

 

робота в потужному позитивному колективі з мега крутим керівництвом;

комфортні умови праці в сучасній кав’ярні;

можливість постійного навчання;

можливість впливати на свій заробіток.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник юриста

Autostrada

вища юридична освіта;

досвід роботи за спеціальністю – 1 рік;

відмінне знання господарського, цивільного, податкового, адміністративного, трудового, земельного права, знання цивільного, господарського, адміністративного процесу;

високий рівень відповідальності, уважність, самостійність, вміння працювати з великим обсягом інформації в режимі багатозадачності;

аналітичний склад розуму, уважність, ініціативність та креативність в роботі; вміння знаходити нестандартні підходи для вирішення поставлених завдань.

договірна робота (підготовка, погодження, укладання, супроводження договорів постачання, оренди, послуг, підряду/субпідряду, перевезення, зберігання, лізингу, ЗЕД, страхування, договорів на придбання/відчуження нерухомості, в т.ч. земельних ділянок, будь-яких інших угод пов’язаних з діяльністю підприємства);

аналіз корпоративної діяльності, трудових і договірних відносин;

робота з контролюючими та правоохоронним органами;

розробка/погодження внутрішніх нормативних документів;

робота з нотаріусами, реєстраторами, державними (контролюючими) органами (відповіді, запити, листи, заяви, клопотання тощо);

підготовка листів, запитів до державних органів з питань, пов’язаних з діяльністю компанії.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові України;

дружній колектив;

масштабні проєкти.

Відправити резюме можна за посиланням: