Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Маркетолог (просування брендів)

Kosmotech

позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди та ТМ;

вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії;

креативність;

командний гравець з організаторськими здібностями;

знаходження спільної мови.

допомога в реалізації унікальних промо- й PR-програм для просування брендів і ТМ;

налагодження співпраці з інфлюенсерами;

організація роботи дизайнерів, підрядників: підготовка ТЗ й прийом виконаної роботи;

формування презентацій та можливі виступи з ними;

співпраця з контент-менеджерами й фотографами;

аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх;

робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями.

стабільна та конкурентна оплата праці;

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання);

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні заходи та подорожі;

крута команда, з якою вам усе буде цікаво та приємно втілювати в життя).

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Makeup

уважність, можливість довго виконувати монотонну роботу;

досвідчений користувач ПК;

досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі Інтернет;

плюсом буде досвід роботи контент менеджером

пошук та аналіз інформації про товари;

наповнення сайту контентом;

додавання товарних позицій до сайту.

робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можливий варіант віддаленої роботи;

повний робочий день з Пн. по Пт. з 09:00 до 18:00;

оплата праці два рази на місяць;

всі соціальні гарантії згідно КЗпП України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст інвентаризаційної комісії

Мультимаркет Аврора

наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків);

готовність до інтенсивної роботи та відряджень;

навички користування ПК;

сумлінне ставлення до виконання обов’язків;

бажання навчатися та працювати на результат.

якісне проведення інвентаризацій товару та обладнання на торгових точках нашої мережі;

підрахунок кожної товарної позиції, що виконується за допомогою терміналу;

зменшення кількості помилок під час проведення інвентаризацій.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

конкурентна заробітна плата;

можливість відвідати різні населені пункти коштом компанії в рамках робочих відряджень.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-технолог

Банка Спецій

досвід роботи на виробництві (бажано);

активність, уважність;

охайність;

відповідальність;

самостійність;

бажаний досвід розробки технологічних карт;

бажаний досвід розробки нових продуктів.

виробництво сушених овочів/фруктів згідно рецептур та замовлень;

участь в інвентаризації;

підсобна робота;

робота з інфрачервоною сушкою/слайсером;

дотримання робочого місця в чистоті.

графік: Пн-Пт з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки;

знання MS Linux і MS Windows для робочих станцій;

аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність.

віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення;

встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо).

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник на кухню

Ресторан Острів

енергійність;

працьовитість;

охайність;

відсутність шкідливих звичок.

миття посуду (чорного);

прибирання кухні.

графік 09:00—22:00;

безкоштовне 2-разове харчування (смачні обіди та вечері);

форма видається.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Strans

бажання навчатись та розвиватись;

впевнений користувач ПК (CRM, 1С, Excel, Microsoft Office);

високі комунікативні навики;

бажання працювати та розвиватись в активних продажах;

досвід на аналогічній посаді (не обов’язковий).

підбір та продаж запчастин для клієнтів;

робота з авто програмами, каталогами;

виконання плану продажів;

збільшення клієнтської бази;

моніторинг ринку, об’їзд існуючих клієнтів та пошук нових.

офіційне працевлаштування;

швидкий процес введення в посаду та оплачуване стажування;

складська наявність товару та широкий асортимент;

робота у великій українській компанії з молодим колективом;

графік роботи: 09.00−18.00 (Пн -Пт), 09:00−15:00 (дві суботи на місяць).

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з обліку підакцизних товарів

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

знання обліку ведення підакцизних товарів;

відповідальність;

точність та уважність до деталей;

стресостійкість.

ведення обліку підакцизних товарів від первинних документів до звітності в роздрібній торгівлі.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

стабільний графік роботи 09:00 —18:00 в офісі;

стабільна заробітна плата;

повна підтримка в період адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з розвитку мережі

Мультимаркет Аврора

досвід проведення успішних переговорів в різних сферах;

уміння знаходити нестандартні рішення;

наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику;

амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи;

високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності;

бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму;

стресостійкість;

впевнений користувач ПК;

обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення;

бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи.

пошук приміщень (згідно вимог компанії);

ведення переговорів стосовно відкриття магазину;

своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями;

своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції;

виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Volti

досвід роботи в галузі маркетингу від 1-го року;

знання та розуміння сучасних маркетингових стратегій та інструментів;

вміння працювати з аналітичними даними та проводити маркетинговий аналіз;

високий рівень комунікативних навичок та здатність працювати в команді;

креативність та інноваційне мислення;

впевнене володіння українською та російською мовами, англійська мова — буде перевагою;

вміння працювати з рекламними та аналітичними інструментами, такими як Google Analytics, Facebook ADS, Google Adwords тощо.

аналіз ринку та конкурентів для розробки ефективних маркетингових стратегій;

розробка та реалізація маркетингових кампаній, включаючи онлайн і офлайн канали комунікації;

управління брендом компанії та позиціонуванням на ринку;

планування та контроль бюджету маркетингових заходів;

взаємодія з рекламними агентствами та іншими партнерами з метою реалізації маркетингових проектів;

аналіз ефективності маркетингових заходів та звітування про результати.

цікава робота в успішній компанії;

можливість професійного та кар'єрного росту;

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

дружня та сприятлива робоча атмосфера;

можливість впливати на розвиток бізнесу і бути частиною успішної команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник кухаря

Развилка

працьовитість;

чистоплотність;

енергійність;

відповідальність.

підтримання чистоти та порядку робочого місця.

миття, чищення та нарізка овочів, зеленні.

графік з 09:00 до 22:00;

4−5 робочих днів в тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ "Плаза Парк")

DLM

досвід роботи в сфері продажів від 1-го року;

висока комунікабельність та навички переговорів;

знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами.

консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія;

проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

яскрава та цікава робота у стабільній компанії;

приємна атмосфера та дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар на мангал

Ресторан Острів

досвід роботи;

особисті якості: старанність, охайність, пунктуальність, бажання зростати та підвищувати свої знання.

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

цікава робота у команді професіоналів;

графік роботи: позмінний з 09:00 до 22:00;

гідна заробітна плата;

комфортне розташування біля ТРЦ «Мегамолл» (вул. 600-річчя 17);

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик

Грош

освіта середньо-спеціальна, вища;

досвід роботи від 1-го року.

аналітика з проведення інвентаризацій;

аналітика з списання товарів на магазинах;

аналітика з планування норм списання на магазини;

розрахунок норм списання на магазини;

аналіз інвентаризаційної звітності.

графік роботи з Пн до Пт з 08:00 до 17:00, Сб і Нд - вихідні;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Veda

знання ведення первинної бухгалтерської документації, 1С, BAS.

ведення касових та банківських операцій, нарахування заробітної плати, облік запасів.

графік роботи Пн-Пт з 09:00 — 18:00 год.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар у кафе

Синергія Тім

 

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

графік роботи: позмінний з 09:00 до 21:00;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17) .

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рієлтор

ФОП Гапченко О. М.

володіння українською мовою;

комунікабельність та навички переговорів;

відповідальність, організованість та уважність до деталей.

введення переговорів з потенційними покупцями або орендарями;

підготовка та укладання договорів купівлі-продажу, оренди нерухомості;

підтримка взаємовідносин з клієнтами та партнерами.

 

гнучкий графік роботи та можливість працювати в команді професіоналів;

висока зарплатня;

можливість професійного розвитку та підвищення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Stakan Coffee

любов до роботи, до кави;

вік 18−30, охайний зовнішній вигляд, гарна поставлена мова, пунктуальність, порядність;

розуміння педантичності;

розуміння роботи з професійною кавовою машиною;

розуміння роботи в закладах їжі.

 

графік роботи: 09:00−18:00

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар з приготування шаурми

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

комунікабельність, здатність швидко навчатись, грамотна мова;

тактовність, пунктуальність, відповідальність;

робота в команді та на результат;

досвід роботи з продуктами харчування, кухарем (буде перевагою).

приготування шаурми згідно з технологічних карт;

контроль якості продуктів, підтримка чистоту на робочому місці;

прийом товарів, участь у проведенні переобліку.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

позмінний графік роботи (7/7);

стабільна заробітна плата;

навчання;

прозора система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта або останній курс студентів університету;

високий рівень комунікабельності та гарні навички спілкування з людьми;

енергійність та бажання навчатися;

вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідально;

орієнтація на результати та бажання рости в галузі рекрутингу.

пошук кандидатів: активний пошук потенційних кандидатів на різних ресурсах: вакансійних сайтах, соціальних мережах, базах даних;

співбесіди: проведення перших телефонних співбесід зі знайденими кандидатами та складання звітів про результати;

відбір кандидатів: підтримка у відборі інтерв'юйованих кандидатів для різних вакансій, зокрема підготовка списків кандидатів для розгляду менеджерами;

співпраця з командою: взаємодія із менеджерами і командами для розуміння вимог до кандидатів та підтримка в процесі відбору;

адміністративні завдання: ведення бази даних кандидатів моніторинг та аналіз ринку праці.участь в Hr-ініціативах.

повна зайнятість;

кар'єрний ріст і можливість навчання від професіоналів у сфері рекрутингу;

драйвова крута команда;

конкурентний та стабільний дохід;

корпоративне навчання, тренінги та командні заходи;

соціальні гарантії, корпоративне страхування;

фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00;

кава, чай, зручний сучасний офіс з генератором).

Відправити резюме можна за посиланням:

Консультант фінансовий у банк

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища економічна освіта;

досвід роботи в аналогічній сфері в банку — від 1-го року;

комунікабельність, навички проведення переговорів;

активна життєва позиція, орієнтація на результат.

продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки, пакети, рахунки тощо);

активний пошук, залучення та супровід клієнтів в усіх видах банківських послуг;

консультування клієнтів у відділенні;

формування та надання звітності.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо).

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

PerfettoFood

обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді (холодний/гарячий процес, приготування піци, бізнес-ланчів);

вміння дотримуватись стандартів закладу, технологічних карт при виготовленні страв;

знання правил та порядку зберігання продуктів харчування.

працелюбність, стресостійкість, витривалість, охайність та уважність.

здійснення процесу приготування страв відповідно до ТК;

визначення готовності страв, оформлення;

контроль зовнішнього вигляду страв для передачі готової продукції в зал.

високий рівень оплати праці;

графік роботи 3/3, з 8:30 до 22:00;

виплата з/п 2 рази на місяць (аванс та повний розрахунок);

корпоративне харчування;

комфортні умови праці (сучасне та професійне обладнання);

можливість кар'єрного та професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Країна Мрій

 

ведення первинної документації, внесення накладних, актів списання;

бухгалтерський облік;

ведення кадрового діловодства та штатного розпису;

нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, індексацій;

складання внутрішньої звітності;

робота в програмі 1С, в системі IIKO.

графік роботи 5/2, з 09:00 − 18:00;

навчання та розвиток разом із компанією;

ранкова кава та смачний обід;

цікаве корпоративне життя;

бонуси та мотиваційні програми.

Відправити резюме можна за посиланням:

Content manager

Bezbrendu

досвід роботи в сфері управління контентом, маркетингу або редакції 1 рік;

висока креативність та здатність генерувати оригінальні ідеї;

вміння працювати з соціальними медіа та іншими цифровими платформами;

відмінні комунікаційні навички;

велика увага до деталей та вміння працювати в умовах високої робочої навантаженості.

розробка та виконання стратегії контенту компанії;

створення цікавого, привабливого та оригінального контенту для наших соціальних медіа, веб-сайту та інших цифрових платформ;

редагування та оптимізація вже існуючого контенту;

аналіз та вимірювання ефективності контенту, використовуючи відповідні аналітичні інструменти;

вивчення та застосування новітніх трендів у галузі маркетингу та контенту для вдосконалення стратегії компанії.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник кондитера

Бегемоті

 

формування тістечок;

дотримання санітарних умов.

виплати щотижня;

дружний колектив;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший офіціант

Art Chef Cafe

досвід від 1-го року;

відкритість до нового та мислення, направлене на розвиток, а також пунктуальність, охайність і комунікативні навички.

обробка замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану.

графік 3/3 або 4/4, позмінний;

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Ресторан Солоха

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання основ кулінарного мистецтва та різних кухонь світу;

вміння працювати у команді та під час високого темпу роботи;

уважність до деталей та бажання вдосконалювати свої навички;

відповідальність та організованість;

вміння працювати з кулінарним обладнанням.

підготовка і приготування страв згідно з меню компанії;

дотримання вимог до якості та презентації страв;

забезпечення чистоти та охайності на робочому місці;

збереження і правильне використання продуктів;

дотримання норм здорового харчування та безпеки праці.

конкурентоспроможна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

можливість підвищення кваліфікації та кар'єрного росту;

дружня та професійна робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер гастромаркету

ТС ПЛЮС (WINETIME)

вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур;

відповідальність та уважність до деталей.

викладання продукції за певною схемою;

оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників;

організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки;

комплектація та підготовка товарів до відправлення;

ведення обліку товарів та контроль за запасами;

забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі;

взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар гарячого цеху

ФОП Шульга В.А.

порядність та бажання працювати.

оплачуване стажування;

безкоштовне харчування;

можливість карʼєрного росту;

робота у крутому дружньому колективі.

графік 4/2 з 10:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської, німецької мови

Приватна дитиноцентрована школа Хаб Скул

вища освіта;

досвід взаємодії або викладання дітям;

грамотна усна та письмова українська та англійська мова;

креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя;

володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача;

вміння складати навчальні програми.

викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

звітність в онлайн платформі;

ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи;

спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку в системі.

5-ти денний робочий тиждень (Пн-Пт);

робота в дружньому та згуртованому колективі;

конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж);

академічна свобода викладання, креатив вітається;

офіційне працевлаштування, відпустка — 56 днів;

харчування за пільговою ціною;

комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним;

навчання задля підвищення кваліфікації;

робота офлайн (+ онлайн за необхідності) — можливо за 3 локаціями:

м.Вінниця, вул.Пирогова, 80а;

вул.Пирогова, 110а;

вул.Замостянська,15.

Відправити резюме можна за посиланням: