Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

English teacher (online)

All Right

володіння англійською мовою (В2 та вище).

 

гнучкий графік роботи;

робота з дому або будь-якої точки планети, без витрати часу на поїздки;

відключення світла не є перешкодою;

стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата + гнучка система мотивації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Синергія Тім

знання фото та відеоредакторів;

корекція кольору фото, створення анімації за шаблоном, відео та ін;

досвід роботи у ресторанах або кафе (буде перевагою);

знання соціальних мереж: Facebook, Instagram, розуміння особливості їхнього просування;

базові навички дизайну, почуття стилю/почуття смаку;

уважність та відповідальність;

бажання рости і навчатися.

складання контент плану;

створення фото та відео, написання текстів, що продають;

вміти аналізувати активну публіку конкурентів.

робота в компанії, що активно розвивається (наразі наша компанія налічує три заклади: ресторани та кафе);

зручне та комфортне місце розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх;

безкоштовні обіди та вечері;

5 робочих днів та 2 вихідних (неповна зайнятість, але повністю віддаленого формату роботи — не має, тому що ваше основне завдання створення контенту на підприємстві);

допомога у стажуванні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Управління обслуговування громадян

 

Пенсійний фонд Вінниччини

освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра;

амбітність;

відповідальність;

креативність.

 

 

Контактний телефон: (0432) 50-45-29

Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг

 

Пенсійний фонд Вінниччини

освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра;

амбітність;

відповідальність;

креативність.

 

 

 

Контактний телефон: (0432) 50-45-29

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів

Пенсійний фонд Вінниччини

освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого бакалавра/бакалавра;

амбітність;

відповідальність;

креативність.

 

 

Контактний телефон: (0432) 50-45-29

Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків

Dnipro-M

грамотна розмовна та  письмова українська;

багатозадачність;

вміння орієнтуватись у великому обсязі інформації;

бажання вирішити питання в кожній розмові;

вміння працювати в команді;

вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення;

позитивний настрій та любов до спілкування з клієнтами.

прийом та обробка вхідних дзвінків;

оформлення продажів та додаткових продажів;

консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію.

можливість реалізації найсміливіших рішень та проєктів в масштабній компанії;

колектив, що заряджає;

можливість роботи з міжнародними проєктами (представлені в трьох країнах Європи);

горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання;

індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG;

тренінги та бізнес-івенти від академії корпоративного розвитку;

безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (9 годин робочих).

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Kava by Woods

досвід роботи баристою від 1-го року;

вміння ефективно працювати в команді та в стресових ситуаціях;

відмінні комунікативні навички та ввічливе ставлення до клієнтів;

знання різноманітних методів приготування кави та бариста-технік;

бажання вчитися та вдосконалювати свої навички.

приготування кавових напоїв за різними рецептами;

ретельне дотримання рекомендацій щодо якості та смаку кави;

обслуговування клієнтів та надання консультацій щодо вибору напоїв;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

дотримання стандартів безпеки та гігієни.

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи та можливості кар'єрного росту;

можливість працювати в сучасному середовищі, спілкуватися з цікавими людьми та розвивати свої професійні навички.

Відправити резюме можна за посиланням:

Графічний дизайнер

ФОП Сидоренко В.В.

відповідальний підхід до виконання завдань;

готовність розвиватися та отримувати нові знання разом з нашою командою;

професійне володіння програмами Illustrator/PhotoShop/Figma, наявність навичок роботи з банерами;

володіння навичками тайм-менеджменту;

креативність;

уважність;

швидкість.

створення рекламних банерів/візуального супроводу новин/блогу/телеграму;

створення корпоративного стилю та брендбуку, розробка візуальної айдентики бренду КО (сумісно з маркетологом);

створення та адаптація макетів для поліграфічної продукції;

організація процесу виконання завдань згідно дедлайнів.

гідна заробітна плата;

оплачувані відпустки;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт — 09:00—18:00 Сб ч/з одну — 09:00−15:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

АТ Укртелеком

досвід роботи в продажах та обслуговуванні (буде перевагою);

вміння виявляти потреби клієнта;

володіння ПК на рівні впевненого користувача (MS Word, Excel).

забезпечення роботи центру обслуговування абонентів м. Вінниця;

виконання планових показників з обслуговування;

проведення активностей по залученню абонентів на підключення.

офіційне працевлаштування та зручний графік: Пн-Чт: 08:30—17:30/Пт: 08:30—16:15;

команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку;

середовище для навчання та професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Мільйон Квітів

творчість та відповідальність.

написання текстів для соціальних мереж;

підготовка фото та відео матеріалів;

розробка креативних ідей для бренду;

оформлення контенту для сторіс.

яскрава робоча атмосфера;

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку кар'єри.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Синергія Тім

 

приготування та своєчасна видача страв за технологією;

дотримання санітарних норм.

цікава робота у команді професіоналів;

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:00;

комфортне розташування ТРЦ «Мегамолл» 3-й поверх (вул. 600-річчя 17).

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (освітні послуги)

Школа англійської мови Flash

амбітність;

комунікабельність;

бажанням допомагати іншим.

 

робота в сучасному офісі у центрі міста Вінниця;

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

офіційне працевлаштування;

постійне підвищення кваліфікації у внутрішній академії компанії;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружній колектив та командні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста в мережу кав'ярень

Coffee ToGo

відповідальність та пунктуальність;

комунікабельність та охайність.

прийом та видача замовлень;

приготування напоїв;

продаж супутніх товарів;

розрахунок гостей;

підтримання чистоти у закладі.

графік роботи: 3/3.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ADS

високі комунікативні навички та вміння вести переговори;

вміння працювати в команді та досягати результату;

математичний склад розуму та любов до розрахунків та цифр.

проведення консультацій з клієнтами та надання інформації про продукцію компанії;

підготовка та оформлення замовлень на товари компанії;

проведення презентацій продукції;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.

конкурентна заробітна плата;

робота в стабільній компанії з високою репутацією на ринку;

можливість професійного росту та розвитку кар'єри;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер ПДВ

Мега Трейд Юкрейн

знання бухгалтерії і реєстрації ПДВ.

ведення ПДВ, акти, рахунки.

часткова або повна зайнятість, офіс в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший фахівець з операційно-касового обслуговування

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

досвід роботи з грошовими коштами від 6 місяців;

знання нормативних документів стосовно касової діяльності;

прагнення до розвитку та кар'єрного зростання.

розрахунково — касове обслуговування фізичних та юридичних осіб;

ведення касової звітності;

продаж банківських продуктів.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

інші виплати, доплати/надбавки у відповідності до чинного законодавств України;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо);

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, Аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від Sql Bi до Eq);

широкі можливості для міжнародної мобільності;

робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ТОВ Ева Кар

вища фінансово-економічна освіта;

знання податкового кодексу, стандартів бухгалтерського обліку, розпоряджень, нормативної та іншої документації;

знання 1-С 8.3, MS Excel, касової дисципліни та РРО.

робота з програмним РРО;

ведення первинної документації;

контроль своєчасності надходження і правильності оформлення документів;

складання та підписання договорів.

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб., Нд. — вихідний;

своєчасна виплата заробітної плати: 2 рази на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Развилка

охайність;

здатність до активної роботи;

неконфліктність;

любов до порядку;

вміння та бажання працювати в команді.

знання усіх ТК;

знання процесу за яким закріплений;

дотримання чистоти робочого місця.

графік роботи: 3/3, з 9:00 до 22:00;

вечірній трансфер.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

Vnedorognik.ua

досвід роботи в сфері від 1 року;

досвід та розуміння процесів адаптації нових співробітників;

адаптивність та вміння переключатись між різними проєктами;

досвід в побудові системи розвитку персоналу.

участь в побудові HR-процесів;

підбір нових членів команд на різних проєктах;

побудова системи адаптації нових працівників;

створення комфортних умов для колег;

пропонування та втілення в життя ідей та новації.

офіс в м. Вінниці, район Поділля;

молодий, веселий та дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

можливість працювати над цікавими проєктами в різних напрямках.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Мультимаркет Аврора

готовність до відряджень;

досвід проведення якісних та кількісних досліджень (бажано);

досвід проведення фокус-груп та глибинних інтерв'ю (бажано);

досвід реалізації дослідницьких проєктів, зокрема із залученням зовнішніх партнерів;

відмінні презентаційні та організаційні здібності;

високий рівень інтерпретації інформації;

знання MS Office (високий рівень володіння Power Point чи будь-якою програмою для створення презентацій);

знання Google Docs (високий рівень володіння Google Forms чи будь-якою програмою для проведення online/offline опитувань).

організація дослідницької роботи у департаменті: взаємодія з іншими підрозділами, складання плану досліджень, бюджетування дослідницької діяльності;

проведення досліджень клієнтського досвіду;

створення звітів з досліджень і презентація їх замовнику і зацікавленим сторонам;

підготовка рекомендацій для бізнесу за результатами досліджень.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди;

мотивацію та систему наставництва;

дружню привітну робочу атмосферу, команду однодумців;

можливість швидкого кар'єрного зростання;

щотижневі онлайн збори компанії із можливістю задати питання генеральному директору;

щомісячні бонуси на покупки товарів в нашій мережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Auto Chemical Colors

бажання працювати.

робота з клієнтами, збір замовлень і регулярний контроль поставок товару;

контроль дебіторської заборгованості та оплати товарів за укладеними договорами;

підготовка комерційних пропозицій;

підтримка клієнтської бази і налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на всіх рівнях;

формування позитивного іміджу компанії;

молода і амбітна команда, готова до взаємодопомоги;

участь в активному розвитку себе і компанії;

комфортні умови роботи і корпоративного відпочинку;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в меблевий салон (ТЦ «Плаза Парк»)

DLM

досвід роботи в сфері продажів від 1- року;

висока комунікабельність та навички переговорів;

знання асортименту меблів або бажання вчитися і розвиватися у цій галузі;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей;

відповідальність, організованість та вміння працювати з клієнтами.

консультування клієнтів щодо асортименту меблів та послуг, які надає компанія;

проведення продажів, ведення переговорів та укладання угод;

забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;

підтримка позитивного іміджу компанії та збільшення клієнтської бази.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

яскрава та цікава робота у стабільній компанії;

приємна атмосфера та дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Секретар

ПрАТ ПлазмаТек

вища освіта (бажано диплом з відзнакою);

комунікабельність, уважність, відповідальність, ввічливість, пунктуальність;

бажання вчитись та розвиватись;

володіння ПК на рівні користувача офісних програм;

бажане знання англійської мови.

 

гідна оплата;

можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружна команда;

офіційне працевлаштування;

повна зайнятість (графік роботи з 09:00−18:00 крім вихідних);

іногороднім часткова компенсація оренди житла.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик

Грош

освіта середньо-спеціальна, вища;

досвід роботи від 1-го року.

аналітика з проведення інвентаризацій;

аналітика з списання товарів на магазинах;

аналітика з планування норм списання на магазини;

розрахунок норм списання на магазини;

аналіз інвентаризаційної звітності.

графік роботи з Пн до Пт 08:00 до 17:00, Сб і Нд вихидні;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Мережа ресторанів TerraMare

вміння працювати в команді;

привітність та охайність;

досвід роботи бажаний, але не є обов’язковим.

зустріч та обслуговування відвідувачів закладу;

прийняття замовлень на самовиніс;

підтримання чистоти та порядку в робочій зоні.

графік роботи: позмінний, 10:00—22:00−22:30;

своєчасна та стабільна виплата двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший фахівець з операційно-касового обслуговування

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

вища освіта;

досвід роботи з грошовими коштами від 6-ти місяців;

знання нормативних документів стосовно касової діяльності;

прагнення до розвитку та кар'єрного зростання.

розрахунково — касове обслуговування фізичних та юридичних осіб;

ведення касової звітності;

продаж банківських продуктів.

конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

щорічні бонуси;

інші виплати, доплати/надбавки у відповідності до чинного законодавств України;

медичне страхування, повністю оплачене банком;

страхування життя, повністю оплачене банком;

пільги на медичне страхування родичів;

потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо);

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

доступ до навчальних програм за міжнародними стандартами та практиками, включаючи школу лідера, школу продуктового мислення, аgile академію та широку палітру мікро-тренінгів (від sql bi до eq);

широкі можливості для міжнародної мобільності;

робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді;

робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (Bnp paribas group − один із найуспішніших і найбільших банків світу).

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор кафе

Синергія Тім

досвід роботи адміністратором кафе, ресторану та ін;

активна життєва позиція;

прагнення до розвитку;

вміння планувати та працювати на результат.

організація роботи персоналу;

навчання, мотивація, контроль офіціантів;

спілкування з гостями, створення теплої та гостинної атмосфери;

контроль касової дисципліни;

робота з документацією, звіти.

графік роботи 09:00- 21:00 (15 робочих змін);

офіційне працевлаштування;

стабільна оплата праці;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

зручне розташування: ТРЦ «Мегамолл» вул. 600-річчя 17.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст

Beauty Promotion

енергійність;

екстраверт, вміння знаходити спільну мову у жіночому колективі;

готовність розвиватися і рости.

складання контент-плану на місяць і погодження з керівництвом (з розрахунком 3−5 постів в тиждень та 5−7 сторіс в день);

щоденна зйомка контенту в косметології (фото/відео);

написання текстів під публікаціями (грамотно);

вміння працювати в мобільних додатках по роботі з фото/відео InShot, Lightroom, Instories, Magicerasor, Picsart, Caption, Canva, Facetune, Snapseed та аналогами;

написання сценаріїв для відео та погоджувати зі спеціалістами та керівництвом;

збір відгуків у клієнтів та переможців розіграшів;

проведення розіграшів, конкурсів;

моніторинг конкурентів та тренди, пропонування ідеї/теми для цікавого контенту;

ведення статистики інстаграму, щотижня фіксування головних метрик та пропонування заходів з їх підвищення;

публікування контенту у Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Google My Business.

графік Пн-Пт 09:30 — 18:00 або 10:00 — 18:30 (30 хв на обід). за потреби у Сб чи Нд на кілька годин, але потім цей час можна компенсувати за рахунок робочого часу;

офіс в центрі міста (вул. Соборна);

стажування до 2 тижнів;

оплачуваний випробувальний термін;

лояльне керівництво, з яким можна погодити додаткові вихідні або відпроситися за потреби.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Суші-бар Sushi Хіт

вміння працювати в колективі;

 відданість своїй справі.

швидке виконання замовлень;

красиве оформлення, охайність;

вміння працювати з технологічними картами.

графік з 10:00 до 22:00 3/3.

Відправити резюме можна за посиланням:

Обліковець 1C

Беліф

бухгалтерська, фінансова або економічна освіта не нижче рівня «бакалавр»;

досвід роботи бухгалтером (первинна документація), економістом, оператором 1С — від 1-го року;

відмінне володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

розуміння побудови роботи дистрибуційних компаній;

високий рівень відповідальності та самоорганізації;

вміння працювати у команді та в умовах багатозадачності.

звірка з контрагентами;

збір та архівування первинної документації;

проведення актів наданих послуг від постачальників;

проведення підзвітних коштів, авансових звітів;

проведення витрат палива та мобільного зв’язку;

проведення касових ордерів;

формування заявок на витрату коштів;

формування звітів по дебіторській та кредиторській заборгованості (по запиту).

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

цікаві та амбіційні цілі та задачі;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця — 09:00—17:00), вихідні: Сб, Нд;

достойна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Пекар

ПП Вінницька паляниця

 

робота в виробничому цеху, випічка хлібобулочних виробів.

графік роботи - доба через дві.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар піци

Грош

відповідальність;

працьовитість;

акуратність;

любов готувати.

приготування піци;

нарізання інгредієнтів до піци;

обслуговування покупців.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи 7/7 по 11 год;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник

ТОВ Омега

досвід роботи на складі (робота з ПК та зі сканером);

знання автозапчастин;

бажання працювати.

прийом вантажу за допомогою термінала;

переглядом деталей на виявлення браку;

видача замовлень клієнтам.

стабільна заробітна плата, виплата два рази на місяць, офіційне працевлаштування — 24 днів відпустки, оплата лікарняних;

сезонний спецодяг;

графік роботи: Пн-Пт, 09:00 —18:00 + 2 Сб /місяць, 09:00 —15:00;

місцезнаходження: вул. М. Шимка, 52.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

Englishdom

любов до англійської, володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

прагнення навчити і привести студента до результату;

постійний розвиток і прокачка своїх навичок.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір, будні дні або вихідні);

онлайн-платформа Ed Class — розроблені аудіо, відео програми навчання, реалізована автоперевірка домашнього завдання;

мотивовані студенти, які чекають наставника для отримання знань;

підтримка особистого куратора і менеджера по адаптації;

тренінги, вебінари і обмін досвідом з викладачами з Європи і Native Speakers;

спілкування в community з 900+ вчителів;

50% оплата міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з персоналу

ТОВ Хоум-Нет

вища освіта або останній курс студентів університету;

високий рівень комунікабельності та гарні навички спілкування з людьми;

енергійність та бажання навчатися;

вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідально;

орієнтація на результати та бажання рости в галузі рекрутингу.

пошук кандидатів: активний пошук потенційних кандидатів на різних ресурсах: вакансійних сайтах, соціальних мережах, базах даних;

співбесіди: проведення перших телефонних співбесід зі знайденими кандидатами та складання звітів про результати;

відбір кандидатів: підтримка у відборі інтерв'юйованих кандидатів для різних вакансій, зокрема підготовка списків кандидатів для розгляду менеджерами;

співпраця з командою: взаємодія із менеджерами і командами для розуміння вимог до кандидатів та підтримка в процесі відбору;

адміністративні завдання: ведення бази даних кандидатів моніторинг та аналіз ринку праці, участь в HR-ініціативах.

повна зайнятість;

кар'єрний ріст і можливість навчання від професіоналів у сфері рекрутингу;

драйвова крута команда;

конкурентний та стабільний дохід;

корпоративне навчання, тренінги та командні заходи;

соціальні гарантії, корпоративне страхування;

фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00 або з 08:00 до 17:00;

кава, чай, зручний сучасний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської, німецької мови

Приватна дитиноцентрована школа Хаб Скул

вища освіта;

досвід взаємодії або викладання дітям;

грамотна усна та письмова українська та англійська мова;

креативність, бажання втілювати свої ідеї в життя;

володіння інформаційними технологіями на рівні досвідченого користувача;

вміння складати навчальні програми.

викладання для дітей віком 6−8 років або 9−14 років;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

звітність в онлайн платформі;

ведення електронного журналу та наповнення бази знань школи;

спілкування з батьками дітей та надання їм зворотного зв’язку в системі.

5-ти денний робочий тиждень (Пн-Пт);

робота в дружньому та згуртованому колективі;

конкурентний рівень заробітної плати (враховуються категорії та педагогічний стаж);

академічна свобода викладання, креатив вітається;

офіційне працевлаштування, відпустка — 56 днів;

харчування за пільговою ціною;

комфортні умови роботи та повне забезпечення всім необхідним;

навчання задля підвищення кваліфікації;

робота офлайн (+ онлайн за необхідності) — можливо за 3 локаціями:

м.Вінниця, вул.Пирогова, 80а;

вул.Пирогова, 110а;

вул.Замостянська,15.

Відправити резюме можна за посиланням:

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець