Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

ФОП Мудрік Н.О.

досвід роботи на подібній посаді не менше ніж 1 рік;

володіння навичками переговорів та продажів;

наявність власного автомобіля буде пріоритетом;

висока комунікабельність, орієнтованість на досягнення результатів, вміння працювати в команді.

забезпечення розвитку компанії на території Вінницької області;

просування продукції компанії на ринку;

відвідування клієнтів, проведення переговорів, укладання договорів;

збільшення обсягів продажів та доходів компанії на території обслуговування.

конкурентна заробітна плата;

система бонусів за досягнення показників;

можливість професійного та кар'єрного розвитку;

дружня та професійна команда;

віддалена робота.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

Grand Car

досвід роботи в галузі HR;

знання сучасних методів рекрутингу та оцінки персоналу;

володіння відмінними комунікативними навичками та вмінням працювати в команді.

проведення телефонних інтерв'ю та співбесід, підбір кандидатів, що відповідають корпоративним цінностям;

участь у формуванні корпоративної культури та заходів;

розвиток та активна участь у рекрутингових процесах;

розробка та впровадження системи зростання/розвитку співробітників (кар'єрні карти тощо);

зручний графік понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00, робота в сучасному офісі;

можливість кар'єрного росту: з можливістю прийняти виклик та зрости до позиції провідного HR-менеджера, керуючи динамічною командою рекрутерів;

можливість працювати з представниками країн: Казахстан, Грузія, Киргизстан, США;

офіс, який продовжить функціонувати навіть у разі можливих блекаутів;

мотивована, молода команда, яка надихає та підтримує 24/7.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер гастромаркету

ТС ПЛЮС (WINETIME)

вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур;

відповідальність та уважність до деталей.

викладання продукції за певною схемою;

оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників;

організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки;

комплектація та підготовка товарів до відправлення;

ведення обліку товарів та контроль за запасами;

забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі;

взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

JustSchool

високий рівень комунікаційної англійської мови;

бажання працювати і швидко навчатись, готовність стрімко рости разом з компанією;

наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном і можливість працювати за відключень світла (бажано).

робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою;

написання коротких коментарів для учнів після уроків, це займає не більше п’яти хвилин.

безкоштовне навчання, яке допоможе розібратися в роботі на нашій платформі, а також підтримка від наших менторів та тімлідерів.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Промислова група Арсенал-Центр

досвід в активних продажах;

активна життєва позиція, комунікабельність та наполегливість;

вміння вести переговори та переконувати;

бажання професійно зростати та розвиватися.

активні продажі продукції компанії (телефонні дзвінки та особисті зустрічі з клієнтами);

підтримування діючих клієнтів компанії;

розвиток клієнтської бази (пошук нових клієнтів, укладання договорів, складання комерційних пропозицій).

офіційне працевлаштування згідно КЗпП та конкурентна заробітна плата;

гарантії стабільності та перспективи;

нормований графік (Пн — Пт з 08:30 до 17:30);

службове авто для виїзних зустрічей з клієнтами.

Відправити резюме можна за посиланням:

Педагог-організатор

VinSmart Центр

вища освіта в галузі викладання;

досвід роботи з дітьми (буде перевагою);

креативність у викладанні та організації заходів.

організація та проведення тематичних заходів та ін.;

розробка та впровадження цікавих занять;

здатність взаємодіяти з різними людьми, дітьми та уміння налагоджувати контакти;

здатність розробляти та реалізовувати нові та цікаві культурні івенти;

здатність ефективно керувати часом, координувати роботу команди та організовувати заходи.

цікаві та творчі завдання;

можливість розвитку власної методики та програми;

дружня атмосфера та можливість взаємодії з талановитими дітьми.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст

ПрАТ, МХП

досвід роботи;

впевнений користувач програм MS Office, 1С;

здатність швидко вчитись та працювати з великими обсягами інформації;

розуміння ключових процесів в агро (є перевагою).

аналіз господарської та фінансової діяльності підприємства, а також його підрозділів на основі даних бухгалтерського обліку;

участь у підготовці річного бюджету підприємства;

калькуляція собівартості наданих послуг виконаних робіт;

ведення звітності.

знайдеш команду однодумців;

змога вдосконалюватись кожен день у власному центрі розвитку співробітників;

можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні;

офіційна та конкурентна заробітна плата за всіма нормами трудового кодексу України;

можливість користуватися послугами корпоративного психолога.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з розвитку мережі

Мультимаркет Аврора

досвід проведення успішних переговорів в різних сферах;

уміння знаходити нестандартні рішення;

наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику;

амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи;

високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності;

бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму;

стресостійкість;

впевнений користувач ПК;

наявність рекомендацій з попередніх місць роботи (бажано).

пошук приміщень (згідно вимог компанії);

ведення переговорів стосовно відкриття магазину;

своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями;

своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції;

виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди;

мотивація та система наставництва;

дружня привітна робоча атмосфера, команда однодумців;

можливість швидкого кар'єрного зростання;

щотижневі онлайн-збори компанії із можливістю задати питання генеральному директору;

щомісячні бонуси на покупки товарів в нашій мережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор складського обліку

ТОВ, Гамма

знання ПК;

бажання працювати.

ведення складського обліку, друк заявок, набір приходів, корегування накладних.

склади продуктів харчування в Тяжилові, 2 зміни.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (В2В, професійна косметика)

Imperia HR

 

продаж товарів компанії;

пошук потенційних клієнтів та домовленості про співпрацю;

проведення переговорів з приводу співпраці;

підписання договорів;

контроль взаєморозрахунків;

надання звітності по виконаній роботі.

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 по 18:00;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного росту та розвитку;

навчання всередині компанії;

робота дистанційно.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах.

 

графік роботи стабільний 5/2 з 10:00 по 19:00, вихідні: субота та неділя;

офіційне працевлаштування;

робота у офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (ТМЦ)

ТОВ, СП, Вітмарк-Україна

вища освіта;

бажаним є досвід роботи на аналогічній посаді;

впевнений користувач програм MS Office, 1С.8, Medok;

знання нормативних документів щодо податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, базових правил бухгалтерського та податкового обліку.

проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства;

проведення щоденного занесення даних первинних документів до облікової системи;

участь у проведенні інвентаризацій;

проведення комунікації з контрагентами та проведення взаєморозрахунків з постачальниками.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП;

стабільна робота у великій відомій компанії та дружньому колективі;

можливості навчання, підвищення кваліфікації, кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

Happy Monkey

розуміння нових тенденцій кондитерського мистецтва;

відмінне знання технологічних процесів;

робота з різними кремами, шоколадом і мастикою;

пунктуальність;

охайність;

підвищена відповідальність;

управлінські якості, доброзичливість та енергійність;

бажання розвиватися та експериментувати;

уміння декорувати торти;

наявність медичної книжки;

досвід управління співробітниками;

дотримання санітарних норм, технологічних нормативних документів;

знання способів обробки продуктів і технологій приготування їжі;

креативне мислення, активність, цілеспрямованість, бажання; професійно розвиватися, відповідальний підхід до виконання завдань.

робота з десертною вітриною, відповідний яскравий асортимент та щоденне оновлення;

замовлення необхідної сировини та інвентарю;

контроль товарного сусідства і маркувань;

дотримання санітарних норм виробництва.

гнучкий графік (4/2 або 3/3, з 08:00 до 17:00) ;

офіційне працевлаштування;

харчування в ресторані для співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Nasha Kava

пунктуальність;

охайність.

приготування смачної кави та кавових напоїв;

продаж супутніх товарів;

дотримання стандартів обслуговування;

дотримання чистоти робочого місця, кав’ярні.

графік роботи: Пн-Нд 08:00−19:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (первинна документація)

ТОВ, консалтинговий центр, Дебет Плюс

вища освіта за спеціальністю «облік та аудит»; старанність, кмітливість, уважність, висока стресостійкість, здатність до швидкого навчання;

володіння ПК: 1С — Бухгалтерія 8.2. (бажано);

ME.Doc, Клієнт — Банк, пакет MS Office;

особисті якості: високий рівень самостійності та самоорганізованості, відповідальність, ввічливість, старанність, стресостійкість.

облік запасів (товари, основні та додаткові матеріали);

облік ОЗ, МНМА, МШП (купівля- продаж, акт введення в експлуатацію, нарахування амортизації, списання);

облік ПММ, подорожніх листів до автомобілів, списання ПММ;

ведення банківських операцій у системі клієнт-банк, проведення виписок банку;

нарахування заробітної плати, індексацій (ведення табеля обліку робочого часу, відрядної та почасової форм оплати праці, відпускні, лікарняні (декретні, заг. захворювання, нарахування податків та зборів);

облік розрахунків з підзвітними особами (авансові звіти усіх типів);

ведення обліку розрахунків з контрагентами (виписка видаткових накладних, акти виконаних робіт для покупців, прибуткові накладні, акти виконаних робіт сторонніх організацій, заключення та оформлення договорів з резидентами та нерезидентами, оформлення інвойсів);

кадрова робота (кадрові накази, прийом та звільнення працівників, облік трудових книжок, ведення особових справ працівників).

графік роботи: 5/2 (Пн-Пт) з 10:00 — 18:00;

конкурентна ЗП;

персональне та комфортне місце роботи;

дружній колектив;

своєчасна виплата заробітної плати;

перспектива кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший кухар в ресторан шведської лінії

SPA-готель Батерфляй

досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1-го року,

відповідальність, комунікабельність;

знання технологій та стандартів готування їжі.

приготування страв за рецептами;

контроль якості приготування та подачі страв;

організація роботи на кухні;

забезпечення дотримання санітарних норм.

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та розвитку кар'єри.

Відправити резюме можна за посиланням:

Завідувач складу

Delivery-Auto

знання складських процесів роботи, знання складського обліку;

досвід управління персоналом;

відповідальність;

розвинені лідерські якості і організаторські здібності;

уважність.

керівництво роботою складу по прийому, зберіганню і відпустці товарно-матеріальних цінностей;

контроль ведення обліку складських операцій, згідно встановленої звітності;

забезпечення збереження складованих товарно-матеріальних цінностей.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Суші-бар Real Roll

бажання працювати у гастрономічній сфері;

вміння працювати в команді;

вміння працювати швидко та ефективно;

відповідальність та уважність до деталей.

 

своєчасна заробітна плата;

позмінний графік роботи: з 10:00 до 21:30;

трансфер по місту після зміни;

можливість кар'єрного росту та навчання;

безкоштовні обіди за рахунок компанії;

корпоративна знижка та бонуси для працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Герус С.С.

грамотна українська мова;

відповідальність;

комунікабельність;

вільне володіння ПК;

досвід роботи адміністратором бажаний;

відсутність шкідливих звичок.

ведення запису клієнтів (учнів);

створення контенту для соцмереж;

контроль розхідних матеріалів для роботи майстрів;

контроль зони дезінфекції;

підтримка порядку та чистоти в салоні та школі;

індивідуальний підхід до клієнтів;

пошук моделей для курсів.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу нерухомості

ФОП Потапов А.А.

проживання у Вінниці;

ініціативність та вміння спілкуватися;

бажання навчатися і зростати професійно.

 

сучасний офіс з усім необхідним для ефективної роботи;

індивідуальне робоче місце;

підтримка з боку компанії у всіх аспектах діяльності;

робота у команді досвідчених фахівців ринку;

доступ до великої бази об'єктів та клієнтів;

перспективи професійного та кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

ТОВ Гіфтс Трейд

позитивна та енергійна людина;

вільне та відкрите спілкування з людьми;

прагнення до професійного та особистого розвитку.

допомога керівнику в рамках офісу;

прийом дзвінків;

робота з первинною документацією.

комфортні умови праці в офісі;

графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00 (можливий гнучкий графік);

робота в крутому та дружньому колективі;

лояльний керівник.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник на кухню, заготівельник

Аудиторія

бажання працювати та навчатися;

вміння ефективно працювати в команді;

витримка при високому темпі роботи;

уважність до деталей та дотримання рецептурних вимог.

допомога кухарям у підготовці і приготування на заготівельному цеху;

розкладання продуктів, їх нарізка та очищення;

дотримання санітарних норм та правил безпеки на кухні;

підтримка чистоти та порядку на кухні.

гнучкий графік роботи, який можна узгодити;

дружній та динамічний колектив;

можливість зростання та професійного розвитку;

конкурентна заробітна плата та система бонусів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Julion

досвід роботи в сфері продажів чи обслуговування клієнтів буде перевагою (не є обов’язковим);

відмінні комунікативні та переговорні навички;

вміння ефективно працювати в команді та самостійно приймати рішення;

висока відповідальність, орієнтація на результат.

забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами, в тому числі обслуговування їх запитів, вирішення проблем та надання консультацій.

кар'єрний ріст та можливості професійного розвитку;

конкурентоспроможна заробітна плата та система бонусів;

дружня та динамічна робоча атмосфера;

підтримка та навчання від команди професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу нерухомості, рієлтор

Ріелторська компанія А.С.Ю.

пунктуальність, відповідальність;

досвід роботи ріелтором від одного року.

повний супровід клієнта від телефонного дзвінка до покупки нерухомості.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Мережа ресторанів TerraMare

вміння працювати в команді;

привітність та охайність;

досвід роботи бажаний, але не є обов’язковим.

зустріч та обслуговування відвідувачів закладу;

прийняття замовлень на самовиніс;

підтримання чистоти та порядку в робочій зоні.

графік роботи позмінний: 10:00—22:00/22:30;

своєчасна та стабільна виплата двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з адміністрування онлайн-замовлень

Dnipro-M

розуміння клієнтського досвіду та клієнтського сервісу;

відмінні комунікативні навички, вміння доносити інформацію до споживача;

бажання працювати в команді та задля командного результату;

відповідальність та уважність до деталей;

впевнене володіння MS Office;

знання 1С, ERP, MS Excel (буде перевагою).

робота в телефонному режимі з клієнтами щодо уточнень та вирішення додаткових питань по автоматичним замовленням;

комунікація зі всіма відділами компанії для оптимального та оперативного вирішення запитів від клієнта;

ведення щотижневої та щомісячної звітності щодо виконаної роботи;

перевірка роботи алгоритмів та редагування замовлень, для оперативного отримання замовлень клієнтами;

детальна перевірка ситуацій та алгоритмів, для вирішення запитів клієнтів;

щоденна перевірка замовлень;

вирішення збоїв для пришвидшення доставки замовлень.

можливість реалізації найсміливіших рішень та проєктів в масштабній компанії;

колектив, що заряджає;

можливість роботи з міжнародними проєктами;

горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog;

тренінги та бізнес-івенти від  академії корпоративного розвитку;

безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчандайзер

STV group

бажання розвитку та росту;

вільне володіння MS Office (Word, Excel);

націленість на результат;

високий рівень самоорганізації та відповідальності;

готовність до співпраці та навчання.

викладка продукції в магазинах відповідно до планограм;

звітність.

високий рівень оплати праці;

можливість кар'єрного росту в компанії;

офіційне працевлаштування;

навчання та професійний розвиток згідно з високими світовими стандартами провідних виробників;

графік роботи: 5-денний робочий тиждень (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Zefir&co

досвід роботи баристою протягом щонайменше 1-го року;

знання різних способів приготування кавових напоїв;

вміння працювати з кавовим обладнанням;

висока відповідальність та орієнтованість на результат;

вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами та клієнтами;

вміння працювати в умовах високого темпу роботи.

приготування кавових напоїв, включаючи еспресо, капучіно, латте та інші;

робота з кавовим обладнанням, включаючи кавоварки, кавомолки;

збереження чистоти і порядку на робочому місці;

обслуговування клієнтів з уважністю та доброзичливістю;

забезпечення високої якості кавових напоїв, дотримуючись наших стандартів.

графік роботи 2/2;

комфортна робоча атмосфера;

можливість професійного розвитку та отримання нових навичок;

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість працювати у дружньому колективі та співпрацювати з клієнтами.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог (просування брендів)

Kosmotech

позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди;

вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії;

командний гравець з організаторськими здібностями;

знаходження спільної мови, домовитися, виявлення інсайтів.

допомога у реалізації унікальних промо-програм для просування брендів;

налагодження співпраці з інфлюенсерами;

організація роботи дизайнерів, підрядників: підготовка ТЗ й прийом виконаної роботи;

формування презентацій та можливих виступів з ними;

співпраця з контент-менеджерами й фотографами;

аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх;

робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями.

стабільна та конкурентна оплата праці;

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися в тому, що ви любите;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання);

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні заходи та подорожі;

крута команда, з якою вам усе це буде цікаво та приємно втілювати в життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Альянс Рітейл Груп

 

приготування піци;

контроль за запасами продуктів та інгредієнтів;

дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці.

графік роботи: з 08:00 по 22:00 (позмінно).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер готелю

SPA-готель Батерфляй

відсутність шкідливих звичок;

відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, орієнтація на результат;

знання мов: українська, англійська (бажано);

наявність ПК на робочому рівні.

прийом та реєстрація гостей готелю;

надання інформації щодо послуг та опцій, доступних для гостей готелю;

керування номерним фондом готелю та забезпечення належного рівня обслуговування гостей;

ведення документації, у тому числі звітів про зайнятість готельних номерів;

вирішення поточних питань та конфліктів з гостями готелю.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен-офіціант

Готельно-ресторанний комплекс Добродій

гарне спілкування;

надання професійного сервісу;

уважність до деталей;

ввічливість, порядність та люб’язність.

 

графік роботи: з 08:00 до 20:00, 3/3.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик продажів

ТОВ Ека Трейд

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

навички роботи з 1С Бухгалтерія;

високий рівень комунікабельності та навичок роботи в колективі на результат.

замовлення продукції, аналіз асортименту товарів, визначення їх якості;

підготовка статистичних звітів;

робота з показниками внутрішньо та зовнішньо торговельного обороту;

участь у ціноутворенні та маркетингових програмах;

вивчення ринку, аналіз конкурентів та визначення стратегії продажів;

вносити пропозиції та корективи в асортиментний перелік товарів та послуг з урахуванням особливостей різних сегментів ринку.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

повний робочий день з понеділка по п’ятницю, 09:00−17:00;

компенсація витрат мобільного зв’язку — 200 грн;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у стабільній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням: