Вакансії для студентів і випускників станом на 14.12.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
ФОП Івахов Д.С. |
робота на першому місці; любов до навчання; гарні комунікативні скілли і відповідальне ставлення до роботи; вміння працювати у команді; робота на результат, готовність приймати самостійні рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтами; підготовка звітів про щоденні результати; організація внутрішнього співробітництва з іншими відділами компанії для досягнення спільних цілей; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; заохочення амбіцій та бажання рости кар'єрними сходами; робота у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Auto Chemical Colors |
|
робота з клієнтами, збір замовлень і регулярний контроль поставок товару; контроль дебіторської заборгованості та оплати товарів за укладеними договорами; підготовка комерційних пропозицій; підтримка клієнтської бази і налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на всіх рівнях; формування позитивного іміджу компанії. |
молода і амбітна команда, готова до взаємодопомоги; участь в активному розвитку себе і компанії; комфортні умови роботи і корпоративного відпочинку; офіційне працевлаштування; графік роботи з Пн по Пт з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; бажання навчатися; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах. |
|
графік роботи стабільний 5/2 з 10:00 по 19:00, вихідні: субота та неділя; офіційне працевлаштування; робота у офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Grand Car |
досвід роботи в галузі HR; знання сучасних методів рекрутингу та оцінки персоналу; володіння відмінними комунікативними навичками та вмінням працювати в команді. |
проведення телефонних інтерв'ю та співбесід, підбір кандидатів, що відповідають корпоративним цінностям; участь у формуванні корпоративної культури та заходів; розвиток та активна участь у рекрутингових процесах; розробка та впровадження системи зростання/розвитку співробітників (кар'єрні карти тощо); |
зручний графік понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00, робота в сучасному офісі; можливість кар'єрного росту: з можливістю прийняти виклик та зрости до позиції провідного HR-менеджера, керуючи динамічною командою рекрутерів; можливість працювати з представниками країн: Казахстан, Грузія, Киргизстан, США; офіс, який продовжить функціонувати навіть у разі можливих блекаутів; мотивована, молода команда, яка надихає та підтримує 24/7. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості |
ФОП Потапов А.А. |
проживання у Вінниці; ініціативність та вміння спілкуватися; бажання навчатися і зростати професійно. |
|
сучасний офіс з усім необхідним для ефективної роботи; індивідуальне робоче місце; підтримка з боку компанії у всіх аспектах діяльності; робота у команді досвідчених фахівців ринку; доступ до великої бази об'єктів та клієнтів; перспективи професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страхова компанія ARX |
попередній досвід продажів; успішна організація та ведення власного бізнесу буде перевагою; бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція; орієнтація на результат; комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання; планування роботи команди; реалізація планів зі збору страхових платежів; надавати консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С, офіс-менеджер (первинні документи) |
Будпостач |
вища освіта (бажано); досвід роботи на позиції помічника бухгалтера, оператора 1С від 1-го року; відмінні комунікативні здібності, уміння працювати в команді, відповідальність та старанність, увага до деталей, стресостійкість; впевнений користувач Ms Excel. |
робота в базі 1С 8 (рахунок-фактура, ведення реєстру рн, сканування рн, переміщення товару між складами, списання рахунків); контроль заповнення договорів; контроль дебіторської заборгованості. |
розташування офісу — вул. Чехова, 45; офіційне оформлення, соц.пакет; стабільність та впевненість у роботодавці; своєчасна виплата заробітної плати; корпоративні знижки на весь асортимент компанії; графік роботи: 09:00 − 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1 року; відповідальність; комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата, можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з обліку підакцизних товарів |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
досвід роботи з підакцизними товарами; знання обліку ведення підакцизних товарів; відповідальність; точність та уважність до деталей; стресостійкість. |
ведення обліку підакцизних товарів від первинних документів до звітності в роздрібній торгівлі. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи 09:00—18:00 в офісі; стабільна заробітна плата (ставка); повна підтримка в період адаптації; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Шахерезада, готельно-ресторанний комплекс |
досвід роботи від 1 років; комунікабельність; відповідальність; охайність; працелюбність; швидкість. |
робота кухаря на гарячому процесі. |
достойна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи; розвезення в пізній період часу по м.Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер гастромаркету |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур; відповідальність та уважність до деталей. |
викладання продукції за певною схемою; оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків; проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників; організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки; комплектація та підготовка товарів до відправлення; ведення обліку товарів та контроль за запасами; забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі; взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор відділу доставки |
LA П'ЄЦ |
|
забезпечення та контроль своєчасної доставки замовлення; комунікація з клієнтами телефоном щодо замовлення; контроль виконання посадових обов’язків кур'єрами; планування маршрутів доставки для кур'єрів; контроль розходу палива кур'єрами; координація роботи кур'єрів, кухні та call-центру; ведення касової звітності; розрахунок з постачальниками. |
офіційне працевлаштування; виплата зарплатні 2 рази на місяць; чай, кава, страви домашньої кухні на обід; довезення додому після зміни за рахунок компанії; стильний та комфортний брендований одяг; робота в молодому, дружньому та креативному колективі; безкоштовне навчання у професійних наставників; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
ТОВ ВінТеК Буд |
|
організація повного циклу пошуку та підбору персоналу, від масового відбору до пошуку TOP-працівників (складання та розміщення оголошень на різних каналах, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення співбесід самостійно або з керівником); допомога з адаптацією та повний супровід нових працівників; розробка та реалізація необхідних внутрішніх документів (інструкції, карти тощо); виконання робочих доручень керівника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог (просування брендів) |
Kosmotech |
позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди; вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії; командний гравець з організаторськими здібностями; знаходження спільної мови, домовитися, виявлення інсайтів. |
допомога у реалізації унікальних промо-програм для просування брендів; налагодження співпраці з інфлюенсерами; організація роботи дизайнерів, підрядників: підготовка ТЗ й прийом виконаної роботи; формування презентацій та можливих виступів з ними; співпраця з контент-менеджерами й фотографами; аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх; робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями. |
стабільна та конкурентна оплата праці; цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися в тому, що ви любите; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання); корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі; крута команда, з якою вам усе це буде цікаво та приємно втілювати в життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Представник бренду Oppo |
Promotion |
активність і товариськість; відкритість і чесність; відповідальність і самоорганізованість. |
консультування покупців по всіх продуктах компанії орро; контроль представленість продукції в тт.; ефективно виконувати поставлені задачі у зростанні продажів. |
гідна заробітна плата; стабільно і гідно оплачувана участь в проекті просування високотехнологічного продукту компанії орро; можливість обрати собі графік роботи: зайнятість 5 днів в тиждень або часткова зайнятость, а саме робота на вихідних, можливість роботи для студентів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ФОП Сидоренко В.В. |
глибоке знання маркетингу та його інструментів; здатність швидко опановувати великий об'єм нової інформації; досвід застосування тайм менеджменту та роботи в CRM системах; стратег. розуміє, які саме дії треба робити в певний час, відштовхуючись від стратегічних цілей компанії; готовий до змін. вміє дуже швидко підлаштовуватись та вдумливо реагувати на нові виклики ринку. |
створення та реалізація маркетингової стратегії по продуктам компанії; аналітика ефективності маркетингової стратегії та її модернізація; координація відділу маркетингу; організація процесу виконання завдань. |
гідна заробітна плата — визначається за результатами співбесіди; оплачувані відпустки; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт — 09:00—18:00 Сб ч/з одну — 09:00−15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу інноваційного обладнання |
ТОВ Френдт |
досвід у продажах від 1 року з позитивною динамікою показників обов’язково; бажано досвід, або хоча б розуміння проектних продажів і управління складними угодами; вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами; сміливість брати на себе відповідальність; орієнтацію на результат; досвід працювати із запереченнями і вирішувати проблемні питання; сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань; розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах буде перевагою. |
залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу; керування угодами з продажу консалтингових проектів і проектами по автоматизації; консультування клієнтів по продуктам та послугам; аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів; несення відповідальності за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення; розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами; здійснення телефонних продаж, відвідування клієнтів; участь у тематичних виставках і семінарах. |
всебічна підтримка професійного та дружнього колективу; комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою; мотивація на розвиток, допомога у реалізації своїх планів та цілей у житті; можливість професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Екофікс |
уважність; відповідальність; знання основ бухгалтерського обліку; вміння працювати с документами. |
робота з первинною документацією; звірка з клієнтами, та постачальниками; списання ТМЦ, палива та ін.; виконання доручень бухгалтера. |
графік роботи з 09:00 до 18:00, Пн-Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Friends English Club |
любов та прагнення навчатися, працювати в дружній команді; знання англійської на рівні В2-С1; викладання від 1-го року для дорослих з рівнем до В1 та вище; змога працювати від 25 годин на тиждень; наявність належного обладнання і файного інтернету для якісного проведення занять online. |
|
гнучкий графік роботи online; автоматична перевірка домашки, готова навчальна програма та всі useful підписки для підготовки до занять за мінімум часу; розвиток власних skills — в пріоритеті: безкоштовні speaking clubs з natives, обмін досвідом з командою, підготовка до міжнародних іспитів, воркшопи… |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з зарплатні |
ТРК Еверест |
хороші комунікативні здібності; ініціативність; вміння працювати в команді; уважність до деталей; оперативність; пунктуальність; освіта: вища по спеціальності; досвід роботи від 1 року; вільне володіння: 1С:8.3, Медок, MS Office, Internet.. |
нарахування зарплати; звітність; табеля обліку робочого часу; перевірки, робота з ПФУ; навички роботи з персональними кабінетами ПФУ, податкової. |
стабільна заробітна плата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Ретушер, фоторедактор |
SoftHouseGroup |
знання Adobe Photoshop / Lightroom; розуміння принципів роботи з HDR; посидючість, готовність виконувати монотонну роботу; готовність працювати позмінно. |
|
гнучкий позмінний графік та «плаваючі» вихідні (один тиждень — Сб/Нд, другий тиждень — Нд/Пн); можливість навчатися та професійно рости; конкурентна заробітна плата; оплачувані відпустки (25 робочих днів) та лікарняні (5 робочих днів); часткова компенсація будь-якої спортивної діяльності; медичне страхування; курси англійської мови; затишний офіс у самому центрі міста та жваве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Синергія Тім |
порядність, пунктуальність, уважність до деталей; добре розвинуті комунікативні якості; дотримання стандартів в роботі; бажанням працювати і розвиватися у ресторанній сфері. |
підготовка залу до обслуговування; прийом замовлень та допомога гостям при виборі страв; забезпечення якісного сервісу. |
конкуретний рівень заробітку (ставка + % від каси + % від банкетів) + чайові; корпоративне харчування (обід та вечеря); професійний ріст та внутрішнє навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Агентство мерчандайзинга |
|
забезпечення викладання товарів на прилавку супермаркету відповідно до встановлених стандартів. |
неповний день: р-н Вишеньки — 5 днів на тиждень з 09:00 до 16:00; повний день: Епіцентр, Зал. Вокзал — з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Каплун Р.А. |
досвід роботи; бажання працювати та розвиватись; відповідальність та активність; наявність медичної книжки. |
любов своєї роботи; знання всього про каву і кавове обладнання; приготування високоякісних напоїв по кавовій карті згідно зі світовими стандартами; проведення консультації клієнтів, продаж кави і кавового обладнання; працювати з терміналом, вести звітність, формування замовлення товару; постійно підвищувати свій професійний рівень. |
позмінний графік роботи;
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; гідна зарплата; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
JustSchool |
досвід онлайн роботи; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
Телефонні дзвінки клієнтам, яким вже призначили пробний урок; актуалізація часу та дати уроку та перенесення його за потреби.
|
графік роботи: від 4-х годин поспіль в диапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень; робота віддалено з комп’ютера/ноутбука; робота за вільним графіком: від 4-х годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Optima Hotels & Resorts |
досвід роботи на позиції бармена (буде перевагою); бажання зростати та розвиватися; працьовитість, старанність та ініціативність; вміння працювати в команді. |
обслуговування гостей на барі; участь в інвентаризації; забезпечення ефективної та якісної роботи; розрахунок відвідувачів ресторану; підтримання чистоти на робочому місці. |
дотримання трудового законодавства (офіційне оформлення, оплачувана відпустка/лікарняний, і т.д.); можливість працювати в команді професіоналів; безкоштовні обіди для співробітників; графік роботи 3\3; стабільна і своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Фемелі Резорт Буковель |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вища освіта; відмінні комунікативні навички; вміння працювати в команді; організаційні та адміністративні вміння; знання офісного програмного забезпечення (Word, Excel, PowerPoint тощо); вільне володіння українською мовою, англійська мова (буде перевагою). |
організація та контроль роботи офісу; управління документообігом; забезпечення потреб офісу у ресурсах (матеріали, обладнання, тощо); координація комунікації зі зовнішніми партнерами та клієнтами; підготовка презентацій, документів та звітів; ведення календарного планування та організація зустрічей; участь у роботі з кадрами (проведення співбесід, оформлення документів, тощо). |
конкурентоспроможна заробітна плата; офісний графік роботи з Пн по Пт; дружня та професійна команда; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
Gift UP |
організованість; відповідальність. |
поклейка картин; лакування та пакування картин; подарункове пакування картин; відправка та відслідковування доставки картин. |
комфортний та зручний офіс на поділлі, де завжди тепло, світло та крута робоча атмосфера; карʼєрне зростання від логіста до старшого відділу виробництва; навчання сучасним трендам організації процесів за рахунок компанії; гнучкий графік роботи (не буде потрібним сидіти в офісі, якщо задачі виконані); повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик продажів |
ТОВ Ека Трейд |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; навички роботи з 1С Бухгалтерія; високий рівень комунікабельності та навичок роботи в колективі на результат. |
замовлення продукції, аналіз асортименту товарів, визначення їх якості; підготовка статистичних звітів; робота з показниками внутрішньо та зовнішньо торговельного обороту; участь у ціноутворенні та маркетингових програмах; вивчення ринку, аналіз конкурентів та визначення стратегії продажів; вносити пропозиції та корективи в асортиментний перелік товарів та послуг з урахуванням особливостей різних сегментів ринку. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; повний робочий день з понеділка по п’ятницю, 09:00−17:00; компенсація витрат мобільного зв’язку — 200 грн; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у стабільній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування піци; контроль за запасами продуктів та інгредієнтів; дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: з 08:00 по 22:00 (позмінно). |
Відправити резюме можна за посиланням: |