Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

ФОП Івахов Д.С.

робота на першому місці;

любов до навчання;

гарні комунікативні скілли і відповідальне ставлення до роботи;

вміння працювати у команді;

робота на результат, готовність приймати самостійні рішення.

виконання плану продажу;

забезпечення високої якості комунікації з клієнтами;

підготовка звітів про щоденні результати;

організація внутрішнього співробітництва з іншими відділами компанії для досягнення спільних цілей;

робота в CRM-системі.

стабільний і прозорий рівень доходу;

робота в команді кар'єристів;

підтримка колег та наставника на період навчання;

заохочення амбіцій та бажання рости кар'єрними сходами;

робота у комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Auto Chemical Colors

 

робота з клієнтами, збір замовлень і регулярний контроль поставок товару;

контроль дебіторської заборгованості та оплати товарів за укладеними договорами;

підготовка комерційних пропозицій;

підтримка клієнтської бази і налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на всіх рівнях;

формування позитивного іміджу компанії.

молода і амбітна команда, готова до взаємодопомоги;

участь в активному розвитку себе і компанії;

комфортні умови роботи і корпоративного відпочинку;

офіційне працевлаштування;

графік роботи з Пн по Пт з 08:30 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

бажання навчатися;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах.

 

графік роботи стабільний 5/2 з 10:00 по 19:00, вихідні: субота та неділя;

офіційне працевлаштування;

робота у офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

Grand Car

досвід роботи в галузі HR;

знання сучасних методів рекрутингу та оцінки персоналу;

володіння відмінними комунікативними навичками та вмінням працювати в команді.

проведення телефонних інтерв'ю та співбесід, підбір кандидатів, що відповідають корпоративним цінностям;

участь у формуванні корпоративної культури та заходів;

розвиток та активна участь у рекрутингових процесах;

розробка та впровадження системи зростання/розвитку співробітників (кар'єрні карти тощо);

зручний графік понеділок-п'ятниця, 09:00 — 18:00, робота в сучасному офісі;

можливість кар'єрного росту: з можливістю прийняти виклик та зрости до позиції провідного HR-менеджера, керуючи динамічною командою рекрутерів;

можливість працювати з представниками країн: Казахстан, Грузія, Киргизстан, США;

офіс, який продовжить функціонувати навіть у разі можливих блекаутів;

мотивована, молода команда, яка надихає та підтримує 24/7.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор салону краси

ФОП Лар І.І.

відповідальність;

позитивний настрій;

комунікабельність;

ведення сторінки в Instagram.

нагадування клієнтам про запис;

консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону;

зустріч клієнта.

виплати щотижня;

зручне розташування салону;

комфортні умови для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу нерухомості

ФОП Потапов А.А.

проживання у Вінниці;

ініціативність та вміння спілкуватися;

бажання навчатися і зростати професійно.

 

сучасний офіс з усім необхідним для ефективної роботи;

індивідуальне робоче місце;

підтримка з боку компанії у всіх аспектах діяльності;

робота у команді досвідчених фахівців ринку;

доступ до великої бази об'єктів та клієнтів;

перспективи професійного та кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер агентської групи

Страхова компанія ARX

попередній досвід продажів;

успішна організація та ведення власного бізнесу буде перевагою;

бажання працювати з людьми;

вища освіта;

активна життєва позиція;

орієнтація на результат;

комунікабельність.

залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання;

планування роботи команди;

реалізація планів зі збору страхових платежів;

надавати консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів.

офіційне оформлення трудових відносин;

компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку;

гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи;

можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор 1С, офіс-менеджер (первинні документи)

Будпостач

вища освіта (бажано);

досвід роботи на позиції помічника бухгалтера, оператора 1С від 1-го року;

відмінні комунікативні здібності, уміння працювати в команді, відповідальність та старанність, увага до деталей, стресостійкість;

впевнений користувач Ms Excel.

робота в базі 1С 8 (рахунок-фактура, ведення реєстру рн, сканування рн, переміщення товару між складами, списання рахунків);

контроль заповнення договорів;

контроль дебіторської заборгованості.

розташування офісу — вул. Чехова, 45;

офіційне оформлення, соц.пакет;

стабільність та впевненість у роботодавці;

своєчасна виплата заробітної плати;

корпоративні знижки на весь асортимент компанії;

графік роботи: 09:00 − 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Старший кухар в ресторан швецької лінії

SPA-готель Батерфляй

досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1 року;

відповідальність;

комунікабельність;

знання технологій та стандартів готування їжі.

приготування страв за рецептами;

контроль якості приготування та подачі страв;

організація роботи на кухні;

забезпечення дотримання санітарних норм.

конкурентна заробітна плата,

можливість професійного зростання та розвитку кар'єри.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з обліку підакцизних товарів

ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані

досвід роботи з підакцизними товарами;

знання обліку ведення підакцизних товарів;

відповідальність;

точність та уважність до деталей;

стресостійкість.

ведення обліку підакцизних товарів від первинних документів до звітності в роздрібній торгівлі.

офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається;

стабільний графік роботи 09:00—18:00 в офісі;

стабільна заробітна плата (ставка);

повна підтримка в період адаптації;

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Шахерезада, готельно-ресторанний комплекс

досвід роботи від 1 років;

комунікабельність;

відповідальність;

охайність;

працелюбність;

швидкість.

робота кухаря на гарячому процесі.

достойна заробітна плата;

безкоштовне харчування;

позмінний графік роботи;

розвезення в пізній період часу по м.Вінниця.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер гастромаркету

ТС ПЛЮС (WINETIME)

вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур;

відповідальність та уважність до деталей.

викладання продукції за певною схемою;

оцінка товарного запасу конкретних найменувань, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

проведення інвентаризації, допомога в пересуванні товарів на складі, прикріплення та зміна цінників;

організація зберігання товарів відповідно до правил і норм безпеки;

комплектація та підготовка товарів до відправлення;

ведення обліку товарів та контроль за запасами;

забезпечення належного підтримання чистоти та порядку на складі;

взаємодія з колегами та керівництвом для забезпечення ефективності і покращення процесів роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор відділу доставки

LA П'ЄЦ

 

забезпечення та контроль своєчасної доставки замовлення;

комунікація з клієнтами телефоном щодо замовлення;

контроль виконання посадових обов’язків кур'єрами;

планування маршрутів доставки для кур'єрів;

контроль розходу палива кур'єрами;

координація роботи кур'єрів, кухні та call-центру;

ведення касової звітності;

розрахунок з постачальниками.

офіційне працевлаштування;

виплата зарплатні 2 рази на місяць;

чай, кава, страви домашньої кухні на обід;

довезення додому після зміни за рахунок компанії;

стильний та комфортний брендований одяг;

робота в молодому, дружньому та креативному колективі;

безкоштовне навчання у професійних наставників;

кар'єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

ТОВ ВінТеК Буд

 

організація повного циклу пошуку та підбору персоналу, від масового відбору до пошуку TOP-працівників (складання та розміщення оголошень на різних каналах, скринінг резюме, проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення співбесід самостійно або з керівником);

допомога з адаптацією та повний супровід нових працівників;

розробка та реалізація необхідних внутрішніх документів (інструкції, карти тощо);

виконання робочих доручень керівника.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог (просування брендів)

Kosmotech

позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди;

вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії;

командний гравець з організаторськими здібностями;

знаходження спільної мови, домовитися, виявлення інсайтів.

допомога у реалізації унікальних промо-програм для просування брендів;

налагодження співпраці з інфлюенсерами;

організація роботи дизайнерів, підрядників: підготовка ТЗ й прийом виконаної роботи;

формування презентацій та можливих виступів з ними;

співпраця з контент-менеджерами й фотографами;

аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх;

робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями.

стабільна та конкурентна оплата праці;

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися в тому, що ви любите;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання);

корпоративне медичне страхування;

оплачувана відпустка та лікарняні;

корпоративні заходи та подорожі;

крута команда, з якою вам усе це буде цікаво та приємно втілювати в життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Представник бренду Oppo

Promotion

активність і товариськість;

відкритість і чесність;

відповідальність і самоорганізованість.

консультування покупців по всіх продуктах компанії орро;

контроль представленість продукції в тт.;

ефективно виконувати поставлені задачі у зростанні продажів.

гідна заробітна плата;

стабільно і гідно оплачувана участь в проекті просування високотехнологічного продукту компанії орро;

можливість обрати собі графік роботи: зайнятість 5 днів в тиждень або часткова зайнятость, а саме робота на вихідних, можливість роботи для студентів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

ФОП Сидоренко В.В.

глибоке знання маркетингу та його інструментів;

здатність швидко опановувати великий об'єм нової інформації;

досвід застосування тайм менеджменту та роботи в CRM системах;

стратег. розуміє, які саме дії треба робити в певний час, відштовхуючись від стратегічних цілей компанії;

готовий до змін. вміє дуже швидко підлаштовуватись та вдумливо реагувати на нові виклики ринку.

створення та реалізація маркетингової стратегії по продуктам компанії;

аналітика ефективності маркетингової стратегії та її модернізація;

координація відділу маркетингу;

організація процесу виконання завдань.

гідна заробітна плата — визначається за результатами співбесіди;

оплачувані відпустки;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн-Пт — 09:00—18:00 Сб ч/з одну — 09:00−15:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу інноваційного обладнання

ТОВ Френдт

досвід у продажах від 1 року з позитивною динамікою показників обов’язково;

бажано досвід, або хоча б розуміння проектних продажів і управління складними угодами;

вміння будувати етичні та довгострокові партнерські відносини з клієнтами і партнерами;

сміливість брати на себе відповідальність;

орієнтацію на результат;

досвід працювати із запереченнями і вирішувати проблемні питання;

сильні аналітичні навички, вміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити і пропонувати інструменти для вирішення поставлених завдань;

розуміння ключових трендів AgTech і досвід роботи в агросекторі або суміжних секторах буде перевагою.

залучення клієнтів з агросектора до впровадження передових технологій по підвищенню ефективності бізнесу;

керування угодами з продажу консалтингових проектів і проектами по автоматизації;

консультування клієнтів по продуктам та послугам;

аналіз наявної клієнтської бази і виявлення потреби клієнтів;

несення відповідальності за якість роботи з клієнтами і рівень їх задоволення;

розвиток і підтримка довгострокових відносин з партнерами;

здійснення телефонних продаж, відвідування клієнтів;

участь у тематичних виставках і семінарах.

всебічна підтримка професійного та дружнього колективу;

комфортні умови праці: просторий, світлий офіс з гарною логістичною розв’язкою;

мотивація на розвиток, допомога у реалізації своїх планів та цілей у житті;

можливість професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Екофікс

уважність;

відповідальність;

знання основ бухгалтерського обліку;

вміння працювати с документами.

робота з первинною документацією;

звірка з клієнтами, та постачальниками;

списання ТМЦ, палива та ін.;

виконання доручень бухгалтера.

графік роботи з 09:00 до 18:00,  Пн-Пт.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

Friends English Club

любов та прагнення навчатися, працювати в дружній команді;

знання англійської на рівні В2-С1;

викладання від 1-го року для дорослих з рівнем до В1 та вище;

змога працювати від 25 годин на тиждень;

наявність належного обладнання і файного інтернету для якісного проведення занять online.

 

гнучкий графік роботи online;

автоматична перевірка домашки, готова навчальна програма та всі useful підписки для підготовки до занять за мінімум часу;

розвиток власних skills — в пріоритеті: безкоштовні speaking clubs з natives, обмін досвідом з командою, підготовка до міжнародних іспитів, воркшопи…

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з зарплатні

ТРК Еверест

хороші комунікативні здібності;

ініціативність;

вміння працювати в команді;

уважність до деталей;

оперативність;

пунктуальність;

освіта: вища по спеціальності;

досвід роботи від 1 року;

вільне володіння: 1С:8.3, Медок, MS Office, Internet..

нарахування зарплати;

звітність;

табеля обліку робочого часу;

перевірки, робота з ПФУ;

навички роботи з персональними кабінетами ПФУ, податкової.

стабільна заробітна плата;

можливість розвиватись в команді професіоналів;

можливість самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Ретушер, фоторедактор

SoftHouseGroup

знання Adobe Photoshop / Lightroom;

розуміння принципів роботи з HDR;

посидючість, готовність виконувати монотонну роботу;

готовність працювати позмінно.

 

гнучкий позмінний графік та «плаваючі» вихідні (один тиждень — Сб/Нд, другий тиждень — Нд/Пн);

можливість навчатися та професійно рости;

конкурентна заробітна плата;

оплачувані відпустки (25 робочих днів) та лікарняні (5 робочих днів);

часткова компенсація будь-якої спортивної діяльності;

медичне страхування;

курси англійської мови;

затишний офіс у самому центрі міста та жваве корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Синергія Тім

порядність, пунктуальність, уважність до деталей;

добре розвинуті комунікативні якості;

дотримання стандартів в роботі;

бажанням працювати і розвиватися у ресторанній сфері.

підготовка залу до обслуговування;

прийом замовлень та допомога гостям при виборі страв;

забезпечення якісного сервісу.

конкуретний рівень заробітку (ставка + % від каси + % від банкетів) + чайові;

корпоративне харчування (обід та вечеря);

професійний ріст та внутрішнє навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Агентство мерчандайзинга

 

забезпечення викладання товарів на прилавку супермаркету відповідно до встановлених стандартів.

неповний день: р-н Вишеньки — 5 днів на тиждень з 09:00 до 16:00;

повний день: Епіцентр, Зал. Вокзал — з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

ФОП Каплун Р.А.

досвід роботи;

бажання працювати та розвиватись;

відповідальність та активність;

наявність медичної книжки.

любов своєї роботи;

знання всього про каву і кавове обладнання;

приготування високоякісних напоїв по кавовій карті згідно зі світовими стандартами;

проведення консультації клієнтів, продаж кави і кавового обладнання;

працювати з терміналом, вести звітність, формування замовлення товару;

постійно підвищувати свій професійний рівень.

позмінний графік роботи;

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з бронювання авіаквитків

Aviacontact

знання англійської мови на рівні В2 (Upper-Intermediate) і вище;

впевнений користувач ПК;

уважність;

відповідальність;

уміння швидко сприймати та обробляти інформацію.

своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків;

купівля авіаквитків;

заповнення інформації із закупівлі у системі замовника;

надання звітності по виконаній роботі.

попереднє навчання та робота в офісі;

графік роботи 5/2;

для студентів є можливість проходження практики;

дружня атмосфера, підтримка та допомога.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультування клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

гідна зарплата;

безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

Телефонні дзвінки  клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізація часу та дати уроку та перенесення його за потреби.

 

графік роботи: від 4-х годин поспіль в диапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 4-х годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Optima Hotels & Resorts

досвід роботи на позиції бармена (буде перевагою);

бажання зростати та розвиватися;

працьовитість, старанність та ініціативність;

вміння працювати в команді.

обслуговування гостей на барі;

участь в інвентаризації;

забезпечення ефективної та якісної роботи;

розрахунок відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти на робочому місці.

дотримання трудового законодавства (офіційне оформлення, оплачувана відпустка/лікарняний, і т.д.);

можливість працювати в команді професіоналів;

безкоштовні обіди для співробітників;

графік роботи 3\3;

стабільна і своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

Фемелі Резорт Буковель

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вища освіта;

відмінні комунікативні навички;

вміння працювати в команді;

організаційні та адміністративні вміння;

знання офісного програмного забезпечення (Word, Excel, PowerPoint тощо);

вільне володіння українською мовою, англійська мова (буде перевагою).

організація та контроль роботи офісу;

управління документообігом;

забезпечення потреб офісу у ресурсах (матеріали, обладнання, тощо);

координація комунікації зі зовнішніми партнерами та клієнтами;

підготовка презентацій, документів та звітів;

ведення календарного планування та організація зустрічей;

участь у роботі з кадрами (проведення співбесід, оформлення документів, тощо).

конкурентоспроможна заробітна плата;

офісний графік роботи з Пн по Пт;

дружня та професійна команда;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

Gift UP

організованість;

відповідальність.

поклейка картин;

лакування та пакування картин;

подарункове пакування картин;

відправка та відслідковування доставки картин.

комфортний та зручний офіс на поділлі, де завжди тепло, світло та крута робоча атмосфера;

карʼєрне зростання від логіста до старшого відділу виробництва;

навчання сучасним трендам організації процесів за рахунок компанії;

гнучкий графік роботи (не буде потрібним сидіти в офісі, якщо задачі виконані);

повна зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик продажів

ТОВ Ека Трейд

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

навички роботи з 1С Бухгалтерія;

високий рівень комунікабельності та навичок роботи в колективі на результат.

замовлення продукції, аналіз асортименту товарів, визначення їх якості;

підготовка статистичних звітів;

робота з показниками внутрішньо та зовнішньо торговельного обороту;

участь у ціноутворенні та маркетингових програмах;

вивчення ринку, аналіз конкурентів та визначення стратегії продажів;

вносити пропозиції та корективи в асортиментний перелік товарів та послуг з урахуванням особливостей різних сегментів ринку.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

повний робочий день з понеділка по п’ятницю, 09:00−17:00;

компенсація витрат мобільного зв’язку — 200 грн;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у стабільній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Альянс Рітейл Груп

 

приготування піци;

контроль за запасами продуктів та інгредієнтів;

дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці.

графік роботи: з 08:00 по 22:00 (позмінно).

Відправити резюме можна за посиланням: