Вакансії для студентів і випускників станом на 21.12.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Рекрутер, помічник HR-менеджера |
ФОП Сліщенко Ю.О. |
енергійність; амбітність; творчість; бажання розпочати свій шлях у світі рекрутингу. |
проведення пошуку та відбору кандидатів на різні вакансії; розміщення вакансій у соц. мережах, на job-сайтах та залучення рекламних компаній для співпраці; проведення первинних телефонних інтерв’ю та надання зворотного зв’язку кандидатам. |
навчання для новачків; зручний графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00; робота в сучасному комфортному офісі в центрі міста, який обладнаний генератором та starlink на випадок блекаутів; цікаве ком’юніті; компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Відеограф, контент-мейкер |
Grand Car |
досвід у зйомці та монтажі відео, бажано на мобільних пристроях; навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (Photoshop); креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіаконтенту; досвід роботи у маркетингу чи СММ буде перевагою; відповідальність та здатність працювати в команді. |
зйомка на мобільний телефон / проф. техніку відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв'ю та огляди; монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики; робота в команді продакшена на знімальних майданчиках. |
робота у найзручнішому графіку: Пн-Пт 09:00 — 18:00; можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіаконтенту; робота в дружній, молодій та надихаючій команді; своя власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи; компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); наші співробітники мають можливість придбання авто із США за вигідною ціною; велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє твій творчий потенціал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Івахов Д.С. |
кар'єрист, який ставить роботу на перше місце; гарні комунікативні скіли і відповідальне ставлення до роботи; вміння працювати у команді; робота на результат, готовність приймати самостійні рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтами; підготовка звітів про щоденні результати; організація внутрішнього співробітництва з іншими відділами компанії для досягнення спільних цілей; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; заохочення амбіцій та бажання рости кар'єрними сходами; робота у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
розглядаємо кандидатів без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність; відповідальність; уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець зі страхування |
ПрАТ Місто, страхова компанія |
вища освіта; розуміння комп’ютера; розуміння потреб людей; бажання розвиватися та швидко вчитися. |
робота з нашими клієнтами: консультація їх, допомога оформлення договорів страхування; створення баз власних клієнтів; здійснення крос-продажів існуючим та новим клієнтам; ведення переговорів; вдосконалення навичок продажу. |
робота в самому серці міста з 5-ти денним графіком роботи з 09:00 до 18:00 (п'ятниця до 17:00); стабільний щомісячний дохід; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; корпоративне страхування; нові та цікаві знайомства; робота в дружній команді; професійний розвиток та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор контактного центру (вихідна лінія) |
ПриватБанк |
вища або незакінчена вища освіта без вимог до спеціалізації (не нижче повної загальної середньої); впевнений користувач ПК, MS Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар); наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки; наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги). |
здійснення ефективного продаж продуктів банку, використання навичок технік продажів згідно з встановленими KPI; дотримання типових діалогів, виконання стандартів ведення діалогів; дотримання коректного, ввічливого і доброзичливого спілкуванням з клієнтами під час здійснення вихідних дзвінків; правильна і коректна фіксація необхідних даних в процесі діалогу і коректна фіксація результат діалогу; дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін в загальному розкладі підрозділу і виходу у зміни згідно графіка роботи у програмному комплексі; виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо; вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходах. |
стабільна заробітна плата; графік: 2/2 (11 годинна зміна); кар'єрне зростання; дистанційна робота; офіційне працевлаштування на повну зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з публічних закупівель |
Страхова компанія ПрАТ Місто, |
повна вища освіта; знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи закупівель / електронних майданчиків (система Prozorro) (буде перевагою); досвід роботи у сфері публічних закупівель. |
моніторинг актуальних, відкритих закупівель через систему «Prozorro»; здійснення вибору процедури закупівлі, уточнення інформації шляхом питань/скарг; підготовка та узгодження пакету тендерної документації для участі в оголошених закупівлях зі сторони учасника; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених законом про публічні закупівлі; забезпечення оприлюднення інформації щодо публічних закупівель відповідно до вимог закону про публічні закупівлі; завантаження відповідних документів до тендерної пропозиції в систему «Prozorro»; здійснення моніторингу змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні; здійснення належної перевірки клієнта (представника клієнта), уточнення інформації про клієнта у випадках, встановлених законом України «про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; оформлення та супровід відповідних договорів. |
стабільність і соціальні гарантії згідно з КЗпП України; офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи; своєчасна конкурентна заробітна плата; додаткова мотивація від результатів роботи; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи: Пн-Чт з 09:00−18:00, Пт з 09:00−17:00; комфортні умови праці, сучасний офіс; можливість професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Френдт |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді не менше 2-х років; вміння та знання 1С-8 УТП, MS Excel; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, розрахунків при звільненні, підготовка заявок для виплати заробітної плати; ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива; перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку с\г; ведення обліку доходів по напрямку с/г; ведення обліку по посіву та збору с/г продукції. |
стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці; професійна та проактивна команда однодумців; можливість самореалізації та професійного розвитку; комфортний офіс з гарною логістичною розв’язкою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування піци; контроль за запасами продуктів та інгредієнтів; дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
адреса: вул. Юності, 46; графік роботи: з 08:00 по 22:00 (позмінно). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор (доставка їжі) |
ФОП Ларіна О.О. |
досвід роботи адміністратором (бажано); навички керування персоналом; комунікативні навички; відповідальність. організаторські, комунікативні здібності уважність до деталей, стресостійкість. |
|
графік: з 10:00 — 21:30; адреса: Трамвайна 7. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
ресторан Clover |
креативність; вміння працювати в команді; бажання розвиватися у сфері гастрономії. |
|
конкурентна заробітна плата; виплата зарплатні щотижня; дружня та сприятлива атмосфера у колективі; можливість професійного зростання та розвитку; гнучкий графік роботи по 12 годин; можливий графік роботи: 2/2, 3/3. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-, SMM-менеджер, маркетолог |
SPA-готель Батерфляй |
знання інструментів популяризації закладу у зовнішньому просторі — соц.мережі, сайт, таргетинг, контекстна реклама; вміння розробляти PR-стратегії — постановка головних цілей компанії, пошук шляхів та інструментів для просування компанії на ринку, створення ідей для різноманітних заходів; креативність для якісного планування, побудови та втілення стратегії організації дозвілля в комплексі; навички спілкування, комунікації з гостями комплексу, високий рівень самоорганізації та внутрішньої дисципліни; висока грамотність, знання основ копірайтингу, наявність естетичного смаку, організаторські навички. |
стратегічне планування та реалізація контент-плану, взаємодія з конетент-мейкером, взаємодія з менеджерами підрозділв для організації та втілення контент-планів; аналітика бренду, продукту чи компанії — популярність, просування, сприйняття продукту цільовою аудиторію; формування позитивної репутації — демонстрація успішних кейсів, участь у благодійних чи соціальних заходах та ініціативах, виділення компанії чи бренду серед конкурентів; адміністрування інтернет-сайту та груп компанії в соцмережах, розробка та забезпечення брендової продукції; координація роботи служби організації дозвілля та ділових подорожей в забезпеченні комфорту та емоційної складової гостей. |
5 робочих днів на тиждень з 11:00 до 20:00. забезпечення проживання, харчування, трансфер з Вінниці та до Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухалтер, фахівець GPS-моніторингу |
АмбарАгро |
середня професійна або вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді або схожих буде перевагою; готові розглянути агрономів та помічників агрономів, менеджерів поля, з перспективою автоматизації агрономії; досвід роботи з 1С; впевнене користування ПК; вміння працювати з програмним забезпеченням для моніторингу та аналізу даних; висока відповідальність та уважність до деталей; комунікабельність та здатність до співпраці в команді. |
робота зі шляховими листами (формування їх в 1с, перевірка правильності заповнення шляхових листів); моніторинг роботи техніки для виявлення відхилень та порушень (маршрути руху, витрати пального, інші показники) через систему моніторингу; контроль норм списання паливно-мастильних матеріалів; відслідковування перевищення встановлених лімітів. |
офіційне працевлаштування; ринковий рівень заробітної плати; професійний розвиток; робота у комфортному офісі у м. Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страхова компанія ARX |
попередній досвід продажів від 1-го року; успішна організація та ведення власного бізнесу буде перевагою; бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання їх та підтримка, мотивування та надихання; план роботи команди; реалізація плану зі збору страхових платежів; надання консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Boroda |
готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування; привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; щира усмішка, якою будеш радувати гостей та своїх колег. |
|
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. так як ми платимо за результати, від цього і залежатиме твоя заробітна плата; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
ПрАТ, МХП |
досвід роботи; впевнений користувач програм MS Office, 1С; здатність швидко вчитись та працювати з великими обсягами інформації; розуміння ключових процесів в агро (є перевагою). |
аналіз господарської та фінансової діяльності підприємства, а також його підрозділів на основі даних бухгалтерського обліку; участь у підготовці річного бюджету підприємства; калькуляція собівартості наданих послуг виконаних робіт; ведення звітності. |
команда однодумців; змога вдосконалюватись кожен день у власному центрі розвитку співробітників; можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні; офіційна та конкурентна заробітна плата за всіма нормами трудового кодексу України; можливість користуватися послугами корпоративного психолога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог (просування брендів) |
Kosmotech |
позитивний досвід створювати, «упаковувати» й просувати бренди та ТМ; вміння аналізувати й відчувати потреби цільової аудиторії; креативність у тебе в крові, а гарного смаку не позичати; ти командний гравець з організаторськими здібностями; знайти спільну мову, домовитися, виявити інсайти — з комунікацією в тебе все круто; |
допомога реалізувати унікальні промо- й PR-програми для просування брендів і ТМ; налагоджування співпраця з інфлюенсерами; організація роботи дизайнерів, підрядників: приготування ТЗ й прийом виконаної роботу; формування презентації та можливих виступів з ними; співпраця з контент-менеджерами й фотографами; аналіз результатів проведеної роботи та вдосконалення їх; робота над брендом компанії, мерчем, внутрішніми комунікаціями. |
стабільна та конкурентна оплата праці; цікаві проекти, які дозволяють розвиватися в тому, що Ви любите; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання); корпоративне медичне страхування; оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі; а також круту команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості |
ФОП Потапов А.А. |
проживання у Вінниці; ініціативність та вміння спілкуватися; бажання навчатися і зростати професійно. |
|
сучасний офіс з усім необхідним для ефективної роботи; кожен співробітник отримує індивідуальне робоче місце; підтримка з боку компанії у всіх аспектах діяльності; робота у команді досвідчених фахівців ринку; доступ до великої бази об'єктів та клієнтів; перспективи професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
STV group |
бажання розвитку та росту; вільно володієш MS Office (Word, Excel); націленість на результат; високий рівень самоорганізації та відповідальності; готовність до співпраці та навчання. |
викладка продукції в магазинах відповідно до планограм; звітність. |
високий рівень оплати праці: ставка + бонуси; можливість кар'єрного росту в компанії; офіційне працевлаштування; навчання та професійний розвиток згідно з високими світовими стандартами провідних виробників; графік роботи: 5-денний робочий тиждень (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Auto Chemical Colors |
|
робота з клієнтами, збір замовлень і регулярний контроль поставок товару; контроль дебіторської заборгованості та оплати товарів за укладеними договорами; підготовка комерційних пропозицій; підтримка клієнтської бази і налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на всіх рівнях; формування позитивного іміджу компанії; |
молода і амбітна команда, готова до взаємодопомоги; участь в активному розвитку себе і компанії; комфортні умови роботи і корпоративного відпочинку; офіційне працевлаштування; графік роботи з Пн по Пт з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер на обробку замовлень |
ТОВ Експолезер |
позитивність; готовність працювати в з людьми; бажання вчитися новому та розвиватися; енергійність; відповідальність. |
приймання телефонних дзвінків та обробка замовлень; консультування клієнтів щодо товарів компанії; взаємодія з існуючими клієнтами компанії. |
гідні умови оплати і праці; підвищення кваліфікації у межах компанії; можливість консультування у провідних фахівців; повна (5/2) або часткова зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ТОВ Планета чистоти |
старанність, знання української мови знання ПК на рівні користувача, швидке навчання і точність у роботі. |
прийом дзвінків від клієнтів; оформлення рахунків, заявок на наші послуги; розподіл працівників по об'єктам; зв’язок із замовниками і звітність перед ними; звітність перед керівництвом. |
графік роботи п’ятиденка 09:00−18:00; можливий гнучкий варіант графіка; дружній колектив.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Шахерезада, готельно-ресторанний комплекс |
досвід роботи від 1-го року, комунікабельність, відповідальність охайність; працелюбність; швидкість. |
робота кухаря на гарячому процесі. |
достойна заробітна плата; безкоштовне харчування; позмінний графік роботи; трансфер в пізній період часу по м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з технічних питань у відділ супроводження користувачів та ІТ-обладнання |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи з підтримки ПЗ/техніки; знання MS Linux і MS Windows для робочих станцій; аналітичні здібності, орієнтація на клієнта, мультизадачність. |
віддалена технічна підтримка користувачів корпоративної мережі з питань роботи ПК, програмного забезпечення, друку та сканування, встановлення програмного забезпечення; встановлення та оновлення програмного забезпечення користувачам, налаштування конфігурацій РС, зовнішніх пристроїв на робочі станції. |
конкурентна заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців країни; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; щорічні бонуси; медичне страхування, повністю оплачене банком; страхування життя, повністю оплачене банком; пільги на медичне страхування родичів; потужна підтримка на час воєнного стану за необхідності (допомога на житло, організація переїзду, організація віддалено роботи, матеріальна допомога тощо). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер агентської групи |
Страхова компанія ARX |
попередній досвід продажів; успішна організація та ведення власного бізнесу буде перевагою; бажання працювати з людьми; вища освіта; активна життєва позиція; орієнтація на результат; комунікабельність. |
залучення нових агентів, навчання та підтримка, мотивування та надихання; планування роботи команди; реалізація планів зі збору страхових платежів; надавати консультації клієнтам та агентам щодо страхових продуктів. |
офіційне оформлення трудових відносин; компенсаційний пакет: страхування життя, знижки на продукти компанії, компенсація мобільного зв’язку; гідні умови оплати праці та прозора система преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку всередині великої міжнародної компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С, офіс-менеджер (первинні документи) |
Будпостач |
вища освіта (бажано); досвід роботи на позиції помічника бухгалтера, оператора 1С від 1-го року; відмінні комунікативні здібності, уміння працювати в команді, відповідальність та старанність, увага до деталей, стресостійкість. |
робота в базі 1С 8 (рахунок-фактура, ведення реєстру рн, сканування рн, переміщення товару між складами, списання рахунків); контроль заповнення договорів; контроль дебіторської заборгованості. |
розташування офісу — вул. Чехова, 45; офіційне оформлення, соц.пакет; стабільність та впевненість у роботодавці; своєчасна виплата заробітної плати; корпоративні знижки на весь асортимент компанії; графік роботи: 09:00 − 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1-го року; відповідальність; комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата, можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Happy Monkey |
розуміння нових тенденцій кондитерського мистецтва; відмінне знання технологічних процесів; робота з різними кремами, шоколадом і мастикою; пунктуальність; охайність; підвищена відповідальність; управлінські якості, доброзичливість та енергійність; бажання розвиватися та експериментувати; уміння декорувати торти; наявність медичної книжки; досвід управління співробітниками; дотримання санітарних норм, технологічних нормативних документів; знання способів обробки продуктів і технологій приготування їжі; креативне мислення, активність, цілеспрямованість, бажання; професійно розвиватися, відповідальний підхід до виконання завдань. |
робота з десертною вітриною, відповідний яскравий асортимент та щоденне оновлення; замовлення необхідної сировини та інвентарю; контроль товарного сусідства і маркувань; дотримання санітарних норм виробництва. |
гнучкий графік (4/2 або 3/3, з 08:00 до 17:00) ; офіційне працевлаштування; харчування в ресторані для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
JustSchool |
високий рівень комунікаційної англійської мови; бажання працювати і швидко навчатись, готовність стрімко рости разом з компанією; наявність стабільного інтернету, ноутбуку чи комп’ютера, навушників з мікрофоном і можливість працювати за відключень світла (бажано). |
робота зі студентами на інтерактивній платформі за повністю підготовленими уроками і програмою; написання коротких коментарів для учнів після уроків, це займає не більше п’яти хвилин. |
безкоштовне навчання, яке допоможе розібратися в роботі на нашій платформі, а також підтримка від наших менторів та тімлідерів.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |