Вакансії для студентів і випускників станом на 28.12.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
Корса, вікна |
знання законодавства з питань ПДВ; впевнене володіння 1С8; досвід з реєстрацією ПН, розблокування ПН, декларація ПДВ. |
рознесення банківської виписки; виписка рахунків, видаткових накладних, актів; формування та реєстрація податкових накладних, РК у системі м.е.doc, контроль зобов’язань з ПДВ; перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1с 8.3; підготовка даних для декларації з ПДВ; формування, підготовка для розблокування податкових накладних та РК; нарахування актів по рахунку 631; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості. |
повністю обладнане робоче місце, сучасний офіс; веселий та дружній, молодий колектив; постійний допінг у вигляді кави та солодощів; графік — Пн-Пт 9:00−18:00; офіційне працевлаштування; робота у стабільній компанії, яка з кожним днем росте та розвивається. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
SPA-готель Батерфляй |
досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1-го року; відповідальність, комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
робота з існуючою базою клієнтів та пошук нових; розвиток закріпленого регіону; ефективне комунікування з клієнтами по телефону, презентування продукції компанії, переваг та умов співробітництва; укладення договорів; контроль замовлення та оплати, оформлення документів; контроль організації доставки, виконання договірних зобов’язань. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+KPI); оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор відділу доставки |
LA П'ЄЦ |
|
забезпечення та контроль своєчасної доставки замовлення; комунікація з клієнтами телефоном щодо замовлення; контроль виконання посадових обов’язків кур'єрами; планування маршрутів доставки для кур'єрів; контроль розходу палива кур'єрами; координація роботи кур'єрів, кухні та call-центру; ведення касової звітності; розрахунок з постачальниками. |
офіційне працевлаштування; виплата зарплатні 2 рази на місяць; чай, кава, страви домашньої кухні на обід; довезення додому після зміни за рахунок компанії; стильний та комфортний брендований одяг; робота в молодому, дружньому та креативному колективі; безкоштовне навчання у професійних наставників; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Cube Online Україна |
без бар'єру у спілкуванні; вміння багато говорити, навіть дуже багато; легко знаходиш спільну мову з людьми; відповідальність; серйозне ставлення до роботи. |
допомога власникам розібратись з послугами Google; пропонування послуг та заключення угоди; представлення компанії і компанії Google. |
цікава робота в міжнародній компанії; графік роботи: з 09:00 до 18:00, може бути гнучким; «плюшки» від компанії, купа цікавих тренінгів, вилазки в гори та море заохочувальних плюшок від компанії; висока заплата; круті перспективи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний менеджер |
Діагностичний центр ТОВ Меділабс |
розуміння принципів і специфіки роботи фармацевтичного ринку; досвід роботи в управлінні не менше років; досвід В2В та В2С продаж; вища освіта; розуміння принципів управління людьми; гарні організаторські та комунікативні навички; високі аналітичні здібності та вміння приймати рішення, націленість на розвиток; високі навички ведення ділових переговорів із головними спеціалістами, керівниками закладів охорони здоров’я. - активна життєва позиція, оптимізм, відповідальність, уважність, оперативність. |
формування та виконання стратегій із продажу послуг компанії; планування оперативної діяльності підрозділу продаж; керування територією з максимально ефективним використанням її потенціалу; виконання планових показників з продажу та витрат на території; ініціація промо-заходів та проектів для підвищення ефективності процесу продаж; участь в організації промо-заходів; формування лояльного відношення до продуктів компанії; контроль діяльності команди для моніторингу ефективності виконання цілей та для фокусування діяльності команди; управління командою, через мотивацію та навчання з метою формування людського потенціалу. |
цікава робота з можливістю бути повністю відповідальним за функціонування компанії; відкрита атмосфера з можливість пропонувати і втілювати власні ідеї; офіційне працевлаштування; взаємовідносини відповідно до КЗПП України; можливість бронювання; оплачувана відпустка та лікарняні; забезпечення робочими ресурсами; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Comfy |
досвід роботи комірником від 1-го року; знаєш програму 1с склад або інші програми складського обліку; відповідальність, ретельність, уважність. |
прийом товару на склад магазину й видачі його в торговий зал; забезпечення правильного зберігання товарів на складі; переоцінка товарів та інвентаризації; організації вантажно-розвантажувальних робіт. |
конкурентна заробітна плата; прозора система оплати праці; можливість побудувати кар'єру; молода енергійна команда; соціальний захист і дотримання КЗПП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по продажам |
ПрАТ Маяк, Вінницький завод |
вища освіта (менеджмент, економіка, продажі); знання англійської мови не нижче рівня В2; готовність до відряджень; досвід роботи у сфері продаж від 1-го року; комунікабельність; стресостійкість; відповідальність. |
аналіз ринку; пошук та залучення нових клієнтів; повний супровід всіх етапів укладенння та виконання договорів/контрактів; планування продажів та підготовка звітів за результатами. |
офіційне працевлаштування, режим роботи: з 08:00 до 16:30, зручний та комфортний офіс, привітний колектив; гідна заробітна плата, за результатами співбесіди; повний соц. пакет + приємні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, помічник бухгалтера |
ТОВ Експрес-Бухгалтер |
вища освіта (економічна/бухгалтерський облік, аудит); знання 1с 8.3 УТП, MED.doc, Соната, клієнт-банк, Excel, Word; знання податкового законодавства; знання кодексу законів про працю; знання ПДВ (обов’язково); відповідальність. |
ведення бухгалтерського обліку на умовах аутсорсингу для ФОП, ТОВ, СГ, ПП, на всіх системах оподаткування; ведення кадрового обліку; реєстрація податкових накладних; формування та подання звітності. |
роботу в компанії що активно розвивається; офіційне працевлаштування; стабільні виплати ЗП; комфортний офіс в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Hide&Seek |
любов створювати смачні коктейлі; вміння працювати в команді; вміння знаходити спільну мову з відвідувачами. |
знання класичних коктейлів, вміння створювати авторські коктейлі та знатися на алкоголі; дотримання чистоти на робочому місці; охайність та ввічливість до гостей. |
графік роботи 2/2 або 3/3; дві зміни, одна на 14:30 інша на 18:20. з 15:00−22:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування піци; контроль за запасами продуктів та інгредієнтів; дотримання правил техніки безпеки та санітарних норм; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
графік роботи: з 08:00 по 22:00 (позмінно). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Auto Chemical Colors |
досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду; вміння працювати в команді та успішно спілкуватися з різними типами клієнтів; висока відповідальність та організованість; готовність до навчання та оновлення своїх знань у сфері автомобільних матеріалів. |
зустріч та обслуговування клієнтів у магазині; активне пропонування продукції та надання професійних консультацій щодо вибору автокосметики та лако-фарбових матеріалів; виконання продаж та досягання поставлених цілей; ведення обліку товару та розрахунків з клієнтами; забезпечення належної експозиції товару та підтримання чистоти та порядку у магазині. |
конкурентна заробітна плата; можливість розвитку та кар'єрного зростання у компанії; приємний колектив та дружня атмосфера роботи; можливість працювати з високоякісною продукцією та використовувати передові технології; графік: з Пн по Пт з 08:30 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу електронагрівальних виробів |
Элна-Сервис |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; |
активний пошук та привертання нових клієнтів; консультування клієнтів про продукцію та послуги компанії; підтримка вже існуючих клієнтів, вирішення їх питань та проблем; |
конкурентоспроможна заробітна плата та система бонусів від продажу; можливість професійного зростання та розвитку; комфортні умови роботи та дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультування клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; гідна зарплата; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Формувальник тіста |
Альянс Рітейл Груп |
знання санітарних норм та правил безпеки; відповідальність, організованість та уважність до деталей; готовність працювати в позмінно. |
досвід роботи з різними видами тіста; знання технологічного процесу формування виробів; контроль якості готової продукції; організація та керування робочим процесом; дотримання санітарних норм та вимог безпеки. |
конкурентна заробітна плата; стабільна робота у великій компанії; можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор ПК |
Інтернет-магазин ZooVet |
бажання працювати та розвиватись; пунктуальність, комунікабельність, доброзичливість, старанність; знання ПК, офісних програм; досвід роботи (не обов’язковий). |
оформлення та друк накладних; оформлення ТТН; розсилка СМС повідомлень. |
графік роботи: Пн — Пт: 09:00 — 18:00, субота — 10:00 — 16:00 (через тиждень, тобто 2 робочих в місяць); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого цеху |
Біла Сова |
досвід роботи на відповідній посаді від 1-го року. |
приготування страв згідно технологічних карт та внутрішніх стандартів підприємства; досконала видача згідно фото стандарту; виконання доручень та вказівок шеф кухаря та су шефа; підтримання порядку та чистоти на робочому місці. |
графік 4/2, 5/2; комфортні умови праці на новій сучасно облаштованій кухні; своєчасна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; штатне 2-разове харчування; розвозка додому після робочої зміни. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар, пекар |
Кафе Fashion |
хоча б мінімальний досвід роботи у цій сфері; знання основ кулінарного мистецтва; відповідальність та уважність; комунікабельність. |
приготування різних хлібобулочних виробів, не складного приготування; виконання інструкцій керівництва щодо приготування виробів. |
висока заробітна плата; дружній колектив, підтримку та мотивацію; можливість працювати зі свіжими та якісними продуктами; можливість отримати додаткові навички та знання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, стратег, копірайтер (таргетинг) |
Lookie Atelier |
успішні кейси у портфоліо; гарний візуальний смак, легко генерує та створює естетичний візуальний ряд; активна участь у розробці SMM-стретегії та самостійне планування роботу; створення контентного плану та його дотримується; легко і просто пише українською мовою та англійською мовою тексти для дописів та сторіс; знання англійської мови на рівні upper intermediate/advanced (буде суттєвою перевагою); аналіз ЦА, конкурентів, відстеження аналітики за результатів роботи, надання звітів, а також робота висновки; вміння запускати таргетовану рекламу (бажано); співпраця з блогерами, стилістами, контент-мейкерами та фотографами; відповідальність; креативність; комунікабельність; високий рівень самодисципліни; систематичність; організованість. |
|
робота в офісі: Пн-Пт 09:00—17:00; офіційне працевлаштування; оплачуваний випробувальний термін 1−2 місяці; офіс у центрі: Вінниця, вул. Визволення 8; оплачувані відрядження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер зі знанням англійської мови (fashion PR) |
Lookie Atelier |
бажання працювати у сфері Fashion PR; має вищу освіту (журналістика, PR, маркетинг, філологія); досвід роботи від 1-го року (ЗМІ, PR або маркетинг); сильні комунікативні навички, вміння вибудовувати ділові стосунки з різними людьми; досконале знання української, англійська на рівні upper intermediate або advanced — must have; досвід написання текстів різного формату: прес-реліз, статті у ЗМІ, SMM тексти та newsletters; творча людина; прагнення розвиватись та шукає нові шляхи розвитку; володіння нестандартним мисленням; гнучкість; чесність. |
розробка та реалізація PR-стратегій і окремих PR-кампаній; написання текстів: прес-реліз, статті, SMM тексти, новини для розсилок; співпраця з профільними та діловими ЗМІ, українськими та іноземними; співпраця з інфлюенсерами, блогерами та стилістами знаменитостей (Україна, Європа, США); розробка та реалізація колаборацій з іншими брендами; супровід проектів В2В та В2С сегментів; розробка контент-планів та стратегій PR-просування брендів в соціальних мережах; координація роботи PR агенції. |
графік роботи включає роботу в офісі — 5 днів на тиждень з Пн. по Пт. з 08:00/10:00 до 17:00/19:00 (час узгоджуємо індивідуально); мотиваційна оплата праці; можливості для розвитку та реалізації; комфортні умови роботи та доброзичливу атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Орін Маркетинг |
вільне володіння англійською мовою; комунікабельність та відповідальність; уміння швидко вчитись та адаптуватись до нових умов. |
ведення клієнтів компанії, керування вхідних дзвінків; обробка замовлення та контроль виконання під час та після виконаної роботи; робота зі спеціалізованими програмами компанії. |
робота у вечірній час — з 16:00 до 01:00 (робота виключно за американським часом). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Instacoffee |
бажання вчитися та розвивати свої кулінарні навички; відповідальність та дисциплінованість; здатність працювати в команді. |
приготування ланчів відповідно до меню кав’ярні instacoffee; дотримання стандартів якості та безпеки під час готування та приготування страв; забезпечення чистоти та охайності на кухні та обладнанні; дотримання графіку роботи та норм робочого часу. |
графік роботи: з 8:00—21:00. 2/2 дні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
|
|
графік роботи: з 09:00−21:00, гнучкий та зручний саме для тебе — 3/3, 2/2 або за домовленістю; своєчасна та конкурентна заробітна плата; оплачуване стажування, стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; перспективи розвитку в мережі; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративу; розташування: м. Вінниця, пр. Юності 18, ТРЦ S)Mail. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу нерухомості |
ФОП Потапов А.А. |
проживання у Вінниці; ініціативність та вміння спілкуватися; бажання навчатися і зростати професійно; |
|
сучасний офіс з усім необхідним для ефективної роботи; кожен співробітник отримує індивідуальне робоче місце; підтримка з боку компанії у всіх аспектах діяльності; Робота у команді досвідчених фахівців ринку; доступ до великої бази об'єктів та клієнтів; перспективи професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Boroda |
готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування; привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; щиру усмішку, якою ти будеш радувати гостей та своїх колег). |
|
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Колиба над Бугом |
досвід роботи в ресторанній справі. |
контроль та організація офіціантів; робота з R-Keeper; складання банкетного меню; та слідкувати за порядком по залах. |
графік роботи: з 10:00 до 23.00 тиждень через тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
ТОВ Ека Трейд |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння вести переговори та укладати договори; високий рівень комунікабельності та навичок роботи з клієнтами; стресостійкість та вміння ефективно працювати в умовах конкуренції. |
робота у м. Вінниця та у вінницькій області; вивчення ринку, аналіз конкурентів та визначення стратегії продажів; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази; ведення переговорів та укладання договорів з потенційними клієнтами (магазини, ресторани, кафе, бари); регулярний візит до клієнтів для підтримки взаємовигідних стосунків і максимізації продажів; робота з партнерами над вчасними взаєморозрахунками; забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та розв’язання їхніх проблем; виконання поставлених цілей щодо обсягів продажів. |
конкурентна заробітна плата, яка залежить від особистих досягнень, кордонів не існує.; бонусна система, що стимулює досягнення поставлених цілей; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; повний робочий день з понеділка по п’ятницю; компенсація витрат мобільного зв’язку; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у стабільній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
знання на високому рівні програми — 1С; знання особливостей при нарахуванні: заробітної плати, авансу, лікарняних, відпускних, відряджень; відповідальність, точність та уважність до деталей, стресостійкість. |
розрахунок заробітної плат в 1С; розрахунок, проведення, контроль лікарняних та відпусток; приготування та здавання звітів по зарплаті, звітів в податкову та пенсійний фонд; виконання доручення головного бухгалтера; надання консультації співробітникам по розрахунку заробітної плати; перевірка табелів робочого часу. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи 09:00—18:00 в офісі; стабільна заробітна плата (ставка); повна підтримка в період адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Відеограф, контент-мейкер |
Grand Car |
зйомка на мобільний телефон / проф. техніку відеоматеріалів, включаючи відеорепортажі з заходів, інтерв'ю та огляди; монтаж знятого матеріалу в мобільних додатках, щоб створити креативні та захоплюючі відеоролики; робота в команді продакшена на знімальних майданчиках; відповідальність та здатність працювати в команді. |
досвід у зйомці та монтажі відео, бажано на мобільних пристроях; навички дизайну та досвід роботи з графічними програмами (PhotoShop); креативне мислення та здатність вигадувати цікаві ідеї для медіаконтенту; досвід роботи у маркетингу чи СММ (буде перевагою).
|
конкурентна заробітна плата; робота у найзручнішому графіку: Пн-Пт 09:00 — 18:00; можливість проявити свою креативність та розвиватися в галузі медіаконтенту; робота в дружній, молодій та надихаючій команді; своя власна студія звукозапису та відеозона в офісі, яка оснащена крутою технікою для роботи; компанія організовує щоквартальні корпоративні заходи (квести, корпоративи, розважальні заходи); можливість придбання авто із США за вигідною ціною; велика кількість креативних проєктів, як точно розкриє творчий потенціал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
ТОВ Френдт |
досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу, SMM, таргетингу від 1-го року; знання і розуміння основних інструментів і стратегій маркетингу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linkedin та ін.); вміння створювати та оптимізувати рекламні кампанії на цифрових платформах (Google ADS, Facebook ADS, та ін.); аналітичні здібності та вміння працювати з веб-аналітикою; креативність, вміння працювати з контентом та графічними редакторами; високий рівень комунікаційних та організаційних навичок; відмінне володіння українською мовою; творчий підхід до роботи та бажання розвиватись. |
розробка та реалізація стратегій просування компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok та ін.); створення контент-планів та регулярна публікація цікавого та актуального контенту; управління та модерування сторінки компанії в соціальних мережах; відстежування реакцій аудиторії та взаємодія з нею; налаштування таргетової реклами, щоб влучати в саме «яблучко»; залучення цільової аудиторії через соціальні медіа, пошук нових каналів просування бренду компанії та продукту; аналіз ефективність рекламних кампаній та регулярно звітувати про результати; розширення коло наших друзів і прихильників в соц.мережах; взаємодія з підрядниками та виконання інших завдання керівника. |
робота в драйвовій і креативній команді однодумців; цікаві проекти та можливість реалізувати усі свої самі сміливі професійні ідеї; стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці; комфортне робоче місце в сучасному офісі з гарною логістичною розв’язкою; звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (Пн-Пт) з 09:00 до 18:00; яскраве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер (HR) |
ТОВ, КМН |
знання основ діловодства та документообігу; знання 1С.8 ЗУП (етап впровадження буде перевагою); добре розвинені письмові та усні комунікативні навички; здатність працювати у режимі багатозадачності; впевнений користувач ПК та CRM систем; особисті якості: організованість, відповідальність, гнучкість, старанність та активність. |
організація документообігу компанії; ведення кадрового обліку, підбір персоналу; закупівля, облік, зберігання та розподілення брендованої рекламної продукції, канцелярії, господарських, продовольчих товарів, медикаментів; комунікація із сервісно-ремонтними службами з питань проведення ремонтних робіт (меблів, оргтехніки тощо); організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); організація корпоративних заходів; контроль за дотриманням порядку в офісних приміщеннях, координація роботи технічного персоналу; ведення документообігу з контрагентами щодо вироблених закупівель товарів та послуг; підготовка проектів листів, запитів та інших документів щодо діяльності компанії; інформаційна підтримка співробітників компанії та клієнтів. |
офіційне працевлаштування (згідно з КЗПП України); зручний графік роботи: Пн-Пт 09:00—17:00; роботу в стабільній компанії, яка цінує ідеї співробітників та розвивається разом з ними; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
Volti |
любов докладати сил у напрямку вдосконалення; готовність до відповідальності за свій результат і звичайно в захваті від сучасних технологій та інноваційності ринку. |
|
офіційне працевлаштування; високий рівень заробітної плати; легка адаптація та підтримка в період стажування; можливість участі в різних мотиваційних програмах компанії; можливість навчатися та розвиватися в компанії, адже 80% центрального офісу — колишні працівники роздрібних магазинів Volti. |
Відправити резюме можна за посиланням: |