Вакансії для студентів і випускників станом на 29.02.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
JustSchool |
досвід роботи в продажах — обов’язковий від 2 – ох місяців; вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
ознайомлення клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття; допомога з підключенням на пробний урок; прийом участі у конкурсах та змаганнях в середині команди; постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів. |
фіксована ставка; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Headway.Global |
|
спілкування по телефону з кандидатами, які відгукнулись на вакансію; проведення співбесід та доведення кандидата до керівника; закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі; робота в суперзручній CRM — системі; пропрацьовування холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір); офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; офіс у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, немає проблем з інтернетом, завдяки старлінкам, п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усього необхідного для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії, доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту; корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи) — новий рік, літні виїзди які проводяться в найпрестижніших закладах одеси, таких як ренесанс та park residence. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрисконсульт |
АН Прометей |
вища юридична освіта; досвід роботи юрисконсультом від 1-го року; знання законодавства з питань нерухомості; висока відповідальність, уважність до деталей; вміння працювати в команді; добрі комунікативні навички. |
правове консультування клієнтів з питань нерухомості; підготовка договорів купівлі-продажу, оренди нерухомості; взаємодія з державними органами, реєстрація прав на нерухомість; вирішення юридичних питань, пов’язаних з операціями з нерухомістю; ведення документації та архівування юридичних документів. |
робота в стабільній компанії з високим рейтингом довіри клієнтів; кар'єрний ріст та можливість професійного розвитку; конкурентна заробітна плата, бонуси; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бургер-мейкер, піцмайстер |
LA П'ЄЦ |
досвід роботи на посаді кухаря від 1-го року (без досвіду, з бажанням вчитись); прагнення ефективно, стабільно та плідно працювати; бажання зростати та розвиватися у своїй кар'єрі. |
приготування бургерів, фрі, хот-догів та шаурми чи піци; вчасна видача замовлення; дотримання чистоти на робочому місці. |
робоче місце найближче до дому (2 локації по місту, підбір найближчого); вчасна та чесна виплата 2 рази в місяць; оплачувана відпустка; офіційне працевлаштування; харчування за рахунок компанії; повністю забезпечуємо якісним одягом; знижка -50% на все меню La П'єц; трансфер після зміни в межах Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
уважність; старанність; цілеспрямованість; бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
|
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання у смартфоні; робоче місце недалеко від дому; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; можливість побудувати кар’єру від піцайоло до менеджера закладів: 90% менеджерів виросли всередині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з працевлаштування (HR) |
Grand Car |
охайний зовнішній вигляд, здатність зачарувати своєю харизмою; досвід роботи в галузі HR і роботи з командою; вміння проводити ефективно співбесіди та оцінювати кандидатів. |
участь у внутрішніх проєктах, формування корпоративної культури та організація заходів; проведення телефонних інтерв'ю та співбесід, підбір та оцінка кандидатів, що відповідають корпоративним цінностям; забезпечення повного циклу роботи з командою (процеси найма, адаптації співробітників). |
графік роботи: з Пн-Пт з 09:00 — 18:00, робота в зручності та комфорті; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з різних країн світу, що дозволить тобі розширити горизонти свого досвіду та знань; система KPI, прозора оцінка результатів та успіхів; окрім роботи корпоративні заходи та цікаві марафони та додаткові мотивації за виконання плану; навчання на внутрішніх та зовнішніх заходах компанії, які оплачує компанія; робота, консультації та навчання з досвідченими HR; первинне навчання, адаптація та підтримка твого кар'єрного зростання в перспективі; відкритість до ідей та зворотного зв’язку співробітників; молода команда, оточення, що мотивує та надає підтримку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Головний бухгалтер |
Нікан групп |
вища освіта за спеціальністю «облік та аудит» або профільна; знання, податкового, цивільного законодавства, КЗОТ; досвід роботи у ЗЕД; стараність; кмітливість; уважність; висока стресостійкість; здатність до швидкого навчання; обов’язкове володіння ПК 1С — Бухгалетрія 8.3.; ME.Doc, Клієнт — Банк, пакет MS Office; самоорганізованість; порядність; ввічливість; досвід роботи у торгівлі (буде перевагою). |
ведення податкового, бухгалтерського обліку (1С 8.3); ведення податкового обліку (формування та реєстрація ПН в ЄДРПН (Медок), контроль отримання податкових накладних від постачальників — податкового кредиту); нарахування з/п, відпускних, лікарняних; оптимізація оподаткування; складання балансу компанії; складання на основі бухгалтерського обліку фінансової звітності та подання в податкові органи, органи статистики, тощо. |
конкурентна ЗП; персональне та комфортне місце роботи у безпечному місцезнаходженні; своєчасна виплата заробітної плати; перспектива кар'єрного росту; забезпечення великих об'ємів робіт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Kaif Upgrade |
досвід роботи в сфері обслуговування; бажання розвиватися та вивчати щось нове; охайність; працелюбність; відповідальність; комунікабельність; любов до своєї справи. |
робота з гостями на барі; дотримання чистоти і порядку; приготування та видача замовлень; робота з постачальниками. |
комфортний молодий колектив; стабільна заробітна плата; графік роботи з 12:00 до 22:30, графік 3/3; офіційне працевлаштування, всі інші деталі на співбесіді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Оззі |
приємної зовнішності, стресостійка, з чіткою вимовою, та бажанням працювати з командою на результат. |
ввічливе спілкування; оформлення замовлень; розрахунок клієнтів; чистота на робочому місці; дотримання та контроль стандартів по сервісу. |
робочий графік: з 09:00 до 19:00; 4 робочих 2 вихідних. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ФОП Люлькіс-Кілару М.М., |
досвід роботи: менеджер з продажів / продавець-консультант; чесність, порядність та відкритість; комунікабельність та доброзичливість; вміння швидко запам’ятовувати інформацію та бажання вчитись новому; гарний смак та логічне мислення; вміння справлятися зі стресовими ситуаціями; прагнення до результативності та бути професіоналом своєї справи; оптимістична життєва позиція та відчуття гумору вітається. |
зустріч та обслуговування клієнтів; професійне консультування наших клієнтів, щодо товарів та послуг; оформлення замовлень та робота з програмами, які використовує компанія для підтримки клієнта; інформування клієнтів щодо додаткових товарів та послуг, які є необхідними для реалізації проєкту клієнта; супровід клієнта до стадії завершення угоди та отримання позитивного зворотного зв’язку. |
приємне середовище в колективі; робота в салоні з гарною та якісною продукцією; робота з дизайн проєктами; фінансовий і професійний розвиток; офіційне працевлаштування; підтримка та навчання з боку компанії; графік роботи під час воєнного стану — Пн-Пт, 11:00 до 19:00, 5 днів на тиждень |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
вища освіта; навички активних продажів та роботи із запереченнями; наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкість; вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою); впевнений користувач ПК та планшету. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Білоцерківська агропромислова група |
досвід роботи в даній сфері (бажано, але не обов’язково); порядність; послідовність; готовність до навчання. |
робота на території Вінниці з магазинами формату супермаркети; робота за стандартами компанії; трудова дисципліна та участь в посуванні продукції. |
офіційне працевлаштування; робочий тиждень з Пн по Пт (чергування з додатковою оплатою); робочий день з 09:00 до 18:00; прогресивна оплата праці (ставка, бонуси, премії); навчання та просування карʼєрними сходами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Перчатка-центр |
досвід роботи в сфері маркетингу не менше 1-го року; аналітичний склад розуму, нездоланна симпатія до економіки і маркетингу; знання базових методів аналізу і роботи з даними; досвід аналізу комерційних показників компанії; творчий потенціал та вміння генерувати ідеї; навики роботи у графічних редакторах (Photoshop, Corel, Figma) будуть перевагою. |
аналіз ринку, конкурентів, продажів в розрізі продуктів, каналів збуту, клієнтів; систематизація інформації про запуски РК і аналіз їх ефективності; ініціювання проектів по збільшенню продажів; маркетингове планування та управління рекламним бюджетом; організація та проведення маркетингових заходів; вивчення тенденцій ринку, кращих практик (в т.ч. світових) і формування рекомендацій на їх основі. |
щоденні побачення з 09:00 до 17:00 в будні дні; комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами; конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальну захищеність; можливість розвиватись; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент менеджера із закупівель |
ТД Укрсервіс |
досвід роботи з обліковими програмами (1С, CRM, ін.); вміння працювати з первинною документацією, обліком товару (рахунки, надходження, переміщення, списання); досвід в закупках буде перевагою. |
оформлення заявок постачальникам; внесення в програму вхідних рахунків; оформлення надходжень товару; створення карток товару; переміщення товару з центрального складу на філії; обробка заявок від відділів продажу; робота з документами, договорами. |
графік роботи Пн— Пт, 08:45 — 17:30, одна-дві робочих суботи на місяць до 14:00; професійний розвиток з перспективою зростання до менеджера із закупівель; оплачувані відпустки та лікарняні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Green_Garden |
досвід роботи в адміністративній сфері від 1 року; висока відповідальність, організованість, стресостійкість; вміння приймати рішення в умовах незначної інформації; бажання працювати в команді. |
забезпечення ефективної роботи закладу; організація і контроль роботи закладу та сервісу; навчання персоналу; контроль за виконанням документів; контроль якості обслуговування. |
конкурентна заробітна плата; можливість кар'єрного росту в компанії; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Євровікна |
вільне володіння ПК; знання 1с; знання вимог до оформлення первинної документації; уважність; відповідальність; стресостійкість. |
ведення бухгалтерського обліку первинної документації; робота з касовими апаратами; контроль взаєморозрахунків з постачальниками; ведення авансових звітів; реєстрація Пн/Рк. |
офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні; робочий графік: 09:00−18:00; комп’ютеризоване робоче місце; можливість кар'єрного зростання; допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ ТСГ Груп |
|
складання оптимальних маршрутів та графіку поїздок; оформлення супровідних документів; прийом звіти від водіїв та вносити данні в 1С; здійснювати контроль руху транспортних засобів компанії. |
офіційне працевлаштування; графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00 субота з 09:00 до 14:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інтернет-маркетолог |
Твої люди, кадрова агенція |
знання та досвід роботи в SMM; розуміння основ і термінології SEO; досвід безпосередньої роботи з цільовою аудиторією в соц. мережах; навички грамотного копірайтингу з досвідом написання «продаючих» текстів; навички написання сценарію для відео-блога і зйомки відео контенту; практичний досвід роботи з інструментами реклами в соц. мережах. |
пошук та аналіз інтернет-ресурсів з цільовою аудиторією (форуми, соц. мережі, блоги та інш.), розміщення реклами/оголошень та підтримання їх в актуальному стані; організація реклами у блогерів; підбір площадок та пабліків для взаємопіару, оцінка ефективності; підготовка контент-плану для цільових інтернет-ресурсів, співпраця з експертами напрямку щодо формування контенту, безпосередньо його розміщення в соц. мережах (FB, Instagram, Tiktok, Youtube); робота з цільовою аудиторією у соц. мережах та форумах; організація зйомок відео-контенту для різних Fb/Instagram/Tiktok/Youtube (сценарій, ТЗ та контроль зйомок і монтажу); аудит інформації на сайтах/ в магазинах компанії та контроль актуалізації; участь у підготовці комерційних пропозицій, буклетів, листівок; моніторинг цін на сайті, торгових площадках; налаштування та ведення рекламних кампаній у соц. мережах; аналіз ефективності маркетингових заходів і роботи інтернет-ресурсів. |
робота в офісі (центр м. Вінниці) графік роботи: Пн — Пт, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Bushe |
досвід роботи пекарем, кондитером принаймні 1 рік; знання технік випічки хлібобулочних виробів; вміння організовувати робочі процеси; відповідальність та пунктуальність. |
|
позмінний графік 07:00—19:00 3/3 дні; прозора бонусна система знижок для працівників мережі; навчання та допомога в адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст з праці |
ТОВ Грін Кул |
знання програми 1С, УПП; готовність вирішувати нестандартні завдання; здатність приймати самостійні рішення. |
формування штатного розпису згідно із затвердженою структурою, схемою посадових окладів, фондами заробітної плати і чинними нормативами; визначення на основі діючих положень розміри премій; здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, витраченням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок, посадових окладів, доплат, надбавок до заробітної плати, а також додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства; ведення обліку показників з праці і заробітної плати, аналіз їх і складання звітності у зазначені строки і за встановленими формами. |
офіційне оформлення; стабільна заробітна плата; соцпакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант |
City Finance |
вища освіта/студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; впевнений користувач ПК (Word, Excel) вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Торгтехніка, гофрокомбінат |
вища освіта; досвід роботи в активних продажах (B2B) від 1-го року; досвід проведення переговорів; ініціативність; висока працездатність; наполегливість. |
активний пошук клієнтів; дослідження та аналіз ринку; проведення переговорів з клієнтами; розширення клієнтської бази по регіону. |
гідний рівень оплати праці; дружній колектив; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
ТОВ Спектр-Агро |
відповідальність; витривалість; організованість. |
прийом — перевірка — видача ТМЦ; розвантажувальні — навантажувальні роботи; участь в організації обліку та зберігання ТМЦ; збір замовлень згідно видаткових накладних; ведення документації складу; вміння керувати складською технікою; участь в інвентаризаціях. |
офіційна заробітна плата; корпоративний мобільний зв’язок; корпоративний транспорт; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність; багатозадачність; готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв`язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Грош |
освіта середньо-спеціальна; д/р від 1 року; знання основ мерчендайзингу; ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
замовлення товару; проведення переоцінки, списання та повернення товарів; проведення інвентаризації; контроль роботи працівників відділу. |
графік роботи 4/4 по 11 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу інформаційної довідки (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; стресостійкість; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий). |
обробка вхідних телефонних звернень; надання консультації клієнтам; відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування; консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
конкурентна заробітна плата; страхування здоров’я та життя; 25 календарних днів відпустки; крута система винагороди; доступ до освітніх та навчальних програм; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (Bnp Paribas Group — один із найуспішніших і найбільших банків світу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з первинної документації |
ТОВ Водпроект |
впевнене володіння програмою 1С «управління торговим підприємством». |
формування первинних документів в будівництві (рахунки, видаткові накладні) в програмі 1С; списання матеріалів. |
офіційне працевлаштування та своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: 09:00−17:00 Пн-Пт; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кондитера |
Happy Monkey |
пунктуальність та відповідальне ставлення до роботи; бажання розвиватися та експериментувати; креативне мислення, активність, цілеспрямованість, бажання професійно розвиватися, відповідальний підхід до виконання завдань; наявність медичної книжки. |
виконання вказівок шеф кондитера; робота із заготовками. |
гнучкий графік (4/2 або 3/3, з 08:00 до 17:00); офіційне працевлаштування; харчування в ресторані для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); English — впевнений В2; досвідчений користувач ПК (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, підтримання зв’язку та обмінювання інформацією з відділом логістики; здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подання у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстру закупівель сировини та добрив; виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор IT-систем у Немирів |
Nemiroff |
вища профільна освіта в галузі ІТ; знання операційної системи Windows та програм Microsoft Office; знання апаратної частини ПК і ПМТ; розуміння основних принципів функціонування ЛВС і активного мережного обладнання; відповідальність, уважність та орієнтованість на результат; наявність впорядкованих військово-облікових документів. |
надання кваліфікованої та ефективної підтримки кінцевим користувачам відповідно до встановлених регламентів та інструкцій з бази знань; встановлення апаратного та програмного забезпечення відповідно до встановлених регламентів та інструкцій з бази знань; діагностика, усунення несправностей та заміна IT-обладнання; заміна/ремонт наявного апаратного забезпечення; ведення документації; адміністрування та облік матеріально-технічної бази ІТ; адміністрування локальної мережі (LAN) на фізичному рівні. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата (виплати два рази в місяць); графік роботи Пн — Пт з 08:00 до 17:00; місце роботи: сучасне виробниче підприємство у м. Немирів, Вінницької області (є трансфер з Вінниці); сучасні умови праці та професійне обладнання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |