Вакансії для студентів і випускників станом на 14.03.2024
вПосада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Торговельна група Sandi+ |
навички телефонних продажів, та знання, як виявляти та задовольняти потребу клієнта; вміння аналізувати та планувати свої дії для досягнення результату; інтерес до технічного товару та бажання вивчати інформацію про нього; володіння навичками роботи з 1С та MS Office. |
розуміння потреб постійних партнерів, їх потенціал та планування дій для збільшення долі продажів в їх TT; системний та вчасний продзвін клієнтів згідно з маршрутом; формування конкретних пропозицій по асортименту на кожен контакт з клієнтом; поглиблення знань клієнтів про товар та пояснення як краще його реалізувати; супроводжування постачання продукції до клієнта та розв’язання проблемних питань, які виникають. |
високий рівень заробітної плати; графік роботи: Пн — Пт, з 08:40 до 18:30; сильна корпоративна культура, яка об'єднує всіх у досягненні єдиної мети; головною цінністю є «орієнтація на споживача» — створення бездоганного продукту для клієнта; компанія надає усі ресурси та можливості для постійного розвитку та професійного зростання (навчання, інформаційний простір, підтримка і допомога колег у розв’язання будь-яких питань); робота у середовищі, де кожен співробітник знає свою місію, цілі, бачення та прагне досягати максимальних результатів; участь в різних благодійних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач ІТ-навчання |
Навчальний центр, ПП, Гранд |
вища/незакінчена вища освіта; уважність; цілеспрямованість; талановитість. |
робота в офісі /центр міста/, ведення онлайн та вживу занять.
|
підбір графіка, щоб поєднувати з навчанням; розвиток в ІТ сфері; хороша заробітна плата.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор салону краси |
ФОП Лар І.І. |
відповідальність; позитивний настрій; комунікабельність; ведення сторінки в Instagram. |
нагадування клієнтам про запис; консультування та інформування по телефону та в особистих повідомленнях, щодо послуг салону; зустріч клієнта. |
виплати щотижня; зручне розташування салону; комфортні умови для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Pizza Day |
комунікабельність; стресостійкість; цілеспрямованість. |
|
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання у смартфоні; робоче місце недалеко від дому, адже заклади є у кожному районі; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; можливість побудувати кар’єру від піцайоло до менеджера закладів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера; постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання; визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської); презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах; участь у змаганнях та конкурсах в середині команди, нудьгувати не доведеться. |
фіксована ставка за кожен проведений пробний урок; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Острів |
привітність; вміння створювати позитивну атмосферу; досвід роботи офіціанта; майстерне володіння комунікативними навичками; гарне почуття гумору; бажання працювати і розвиватися у ресторанній сфері. |
обслуговування гостей (консультація з меню ресторану, прийом замовлень, зворотній зв’язок, розрахунок).
|
графік роботи: 09:00−22:00 (плаваючий, позмінний); конкурентний рівень заробітку; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); форма закладу; професійний ріст та внутрішнє навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бариста |
ФОП Михайлов О.К. |
бажання працювати та навчатись; комунікабельність; охайність; здатність до навчання. |
прийом замовлення; прибирання по залу; дотримання чистоти; контроль десертів. |
графік роботи закладу з 08:00−21:00; графік складається індивідуально, 2/2, 3/3 можливі інші варіанти; вчасна виплата заробітної плати; харчування за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ (iCredit, ТМ)Ізі Кредит |
активність; комунікабельність; стресостійкість; цілеспрямованість. |
робота з рекламою, на офісі, та на телефонній лінії. |
графік роботи вільний; можливе поєднання з навчанням або з основною роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Датагруп Volia |
навички комунікації та презентації; готовність проявляти ініціативу та працювати на результат; відповідальність та самоорганізованість. |
щоденне проклеювання території (розміщення оголошень, реклами на дошці оголошень, флаєри в ящики, реклама в чатах); контроль наявності реклами на території; знання продуктів компанії, акцій; ведення щоденної звітності (фотозвіт). |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; «біла» і своєчасна виплата заробітної плати 2 рази/міс; графік роботи: Пн-Пт, 09:00—18:00; медичне страхування; робота у великій, стабільній компанії; можливість професійного та кар'єрного росту; розвинена корпоративна культура, заснована на повазі до праці і особистості кожного співробітника компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Фінанс Актив Груп |
відповідальне ставлення до роботи; активна життєва позиція; обов’язкова наявність мобільного телефону на основі android для можливості робити звіти; досвід роботи мерчандайзером (буде перевагою). |
контроль та викладання продукції компанії згідно з планограмою магазину; забезпечення вітрини цінниками; робота з такими супермаркетами, як АТБ, Фора, Еко та Сільпо; звітування про виконану роботу в мобільному додатку. |
відвідування 8 тт на день (не повний робочий день); графік роботи обговорюється індивідуально, можна поєднувати з основною роботою або навчанням; цікава робота з відомим українським продуктом; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Територіальний менеджер ЗЗР та мінеральних добрив |
ТОВ Кеарфілд |
досвід роботи від 1-го року, на аналогічні посаді в агросфері; уміння вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами; високий рівень комунікабельності, грамотна мова; уміння переконувати і працювати з запереченнями. |
аналіз ринку мінеральних добрив, збір інформації з ринку; візити до клієнтів, згідно встановленого маршруту; формування замовлення; проведення переговорів, укладання договорів (угод); контроль виконання домовленостей, робота з дебіторською заборгованістю; розробка та впровадження заходів спрямованих на збільшення продажів, пошук нових клієнтів; робота в CRM; звітність про виконану роботу; участь в конференціях, виставках, «днях поля». |
прозора систем мотивації; службовий автомобіль; корпоративний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого процесу |
ChaCha |
досвід роботи на даному процесі від 6 міс.; шалене бажанням розвиватись; вміння працювати з технологічними картами; вміння працювати в команді; ввічливість та відповідальність. |
приготування страв з любов`ю та натхненням; видача страв згідно меню; підтримання чистоти свого робочого місця; робота з командою на один результат. |
дружній та крутий колектив; простора на обладнана кухня; графік позмінний з 09:30 до 21:00. трансфер після роботи; щорічна оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Перчатка-центр |
досвід роботи в сфері маркетингу не менше 1-го року; аналітичний склад розуму, нездоланна симпатія до економіки і маркетингу; знання базових методів аналізу і роботи з даними; досвід аналізу комерційних показників компанії; творчий потенціал та вміння генерувати ідеї; навички роботи у графічних редакторах (Photoshop, Corel, Figma) (будуть перевагою). |
аналіз ринку, конкурентів, продажів в розрізі продуктів, каналів збуту, клієнтів; систематизація інформації про запуски РК і аналіз їх ефективності; ініціювання проектів по збільшенню продажів; маркетингове планування та управління рекламним бюджетом; організація та проведення маркетингових заходів; вивчення тенденцій ринку, кращих практик (в т.ч. світових) і формування рекомендацій на їх основі. |
щоденні побачення з 09:00 до 17:00 в будні дні; комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами; конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; можливість розвиватись; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ, 2К, СУНП |
досвід роботи мерчандайзером від 6 місяців; знання основ мерчендайзингу; відповідальність; комунікабельність; ініціативність. |
відвідування торгових точок відповідно до затвердженого маршруту; викладка товарів згідно стандартів компанії; забезпечення додаткових місць продажу; контроль актуальних цінників; розміщення рекламних матеріалів; ведення звітності в мобільному додатку. |
конкурентний рівень заробітної плати; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; компенсація проїзду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
вища освіта; навички активних продажів та роботи із запереченнями; орієнтація на результат; фокус на клієнті; ефективна комунікація; робота в команді; побудова контактів; стресостійкість; вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою); впевнений користувач ПК та планшету. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер-програміст |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук, програмування або суміжних спеціальностей; знання pure PHP і JavaScript; досвід роботи з Laravel та Vue.js, реляційними базами даних (MySQL чи Postgres), базами даних NoSQL (MongoDB, Redis); розуміння та практичне застосування ООП і патернів проектування, чистого коду, SOLID/KISS/DRY; досвід інтеграції API-рішень сторонніх сервісів; розуміння концепцій MVC, REST API, JWT, HTTP; вміння працювати з Git, Composer; англійська мова — на рівні читання технічної документації; вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку. |
розробка, тестування та впровадження програмного забезпечення для покращення роботи компанії; підтримка і вдосконалення існуючих систем і додатків; аналіз потреб бізнесу і впровадження нових функцій та функціональності. |
конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростання; приємна та дружня робоча атмосфера в сучасному та просторому офісі; можливість брати участь у проектах, що мають значний вплив на життя людей; можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Вінтар |
вища освіта; досвід роботи бухгалтером від 1 року; досвідчений користувач ПК, знання програми 1С, Excel, Word, BAS Бухгалтерія; відповідальність; уважність до деталей; порядність; стресостійкість; орієнтованість на результат; бажання працювати та навчатися. |
обробка первинних документів (рахунки від постачальників, накладні на оприбуткування ТМЦ, списання ТМЦ, акти виконаних робіт, ТТН); участь в інвентаризації; контроль наявності первинних документів/договорів; проведення актів звірки з контрагентами. |
5-денний робочий тиждень; щорічна оплачувана відпустка; працевлаштування згідно КЗпП України; затишне робоче місце та дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
грамотна розмовна та письмова українська мова; багатозадачність; бажання вирішити питання та проявляти турботу в кожній розмові; вміння працювати в команді; вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення; любов до спілкування з клієнтами. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; оформлення продажів та додаткових продажів; консультація споживача щодо його звернення на гарячу лінію. |
можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проектами (в трьох країнах Європи); горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання; індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG; тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку; безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (9 годин робочих). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир |
Мережа магазинів «Grono» |
талановитість; відповідальність; досвід роботи в сфері обслуговування. |
обслуговування покупців; ввічливе спілкування. |
графік роботи 08:00-22:00 3/3 дні; конкурентна заробітна плата; можливість карʼєрного зростання у мережі. |
+380965614712 - Аліна (HR менеджер) |
Пекар |
Мережа магазинів «Grono» |
бажання працювати в команді; відповідальність; чесність; професійне зацікавлення в роботі. |
випічка хлібобулочних виробів. |
графік роботи: 07:00- 19:00 3/3 дні |
+380965614712 - Аліна (HR менеджер) |
Фахівець з обліку податків |
ПрАТ, МХП |
навички роботи з 1С, Excel, MeDoc, електронним кабінетом; знання законодавства в частині ПДВ. |
формування податкових накладних; вивантаження і завантаження податкових накладних до системи; виписка та реєстрація податкових накладних; проведення вхідного кредиту по ПДВ. |
команда однодумців; вдосконалення кожен день у власному центрі розвитку співробітників; можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в Україні; офіційна та конкурентна заробітна плата за всіма нормами Трудового кодексу України; можливість користуватися послугами корпоративного психолога; корпоративний трансфер до та від місця роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ТОВ Дебет Плюс, консалтинговий центр |
креативність; досвід роботи у сфері SMM та таргетингу; створення фото та відео контенту; вміння керувати персоналом, ставити задачі та формувати графік роботи; хороші навички роботи у фото та відео редакторах; вміння втілювати тренди у життя компанії. |
ведення сторінок нашої компанії у Facebook та Instagram, Tik Tok; створення фото, відео та текстового контенту для соц. мереж; розробка контент-плану; ведення рекламних кампаній у FB; проявляти ініціативу та пропонувати своє бачення розвитку SMM. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу освітніх послуг |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер, навушники з мікрофоном та вебкамера. постійне бажання навчатися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
проведення демонстраційних, вже розроблених уроків, для дітей 4−18 років та для дорослих; діагностування, за допомогою скрипта, потреб клієнта, визначення мети навчання; визначення рівня учня за допомогою спеціально розроблених завдань (для цього не потрібно мати високий рівень знань англійської); презентування платформи та робити продаж пакету уроків під потреби зацікавленим клієнтам; постійний розвиток, проходження тренінгів та прокачування своїх навичок у продажах; участь у змаганнях та конкурсах в середині команди. |
стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
ТОВ Малавак |
позитивна та енергійна людина; вільне та відкрите спілкування з людьми; почуття гумору. |
робота з первинною документацією; призначення зустрічей; вчасне виконання завдань керівника в межах офісах. |
графік роботи Пн-Пт 09:00−18:00; підтримка та навчання від керівника; лояльне керівництво; робота в крутому та дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу юридичних послуг |
Всеукраїнський юридичний центр |
грамотна українська; навички ведення переговорів; вміння працювати з великим потоком інформації, стресостійкість; бажання розвиватися та вчитися новому. |
ведення повного циклу перемовин з клієнтами: від першого дзвінка до укладання договору; дзвінки за гарячими заявками від клієнтів, виявлення їх потреб і презентація послуг компанії телефоном; внесення даних щодо запитів потенційних клієнтів до CRM-системи, фіксація домовленостей і подальший контроль статусу; виконання індивідуального плану продажів. |
всебічна підтримка спеціаліста на етапі адаптації; система мотивації з бонусами та преміями; робота з клієнтською базою, яка щодня поповнюється новими гарячими зверненнями; постійне вдосконалення в переговорах, продажах, публічних виступах, тайм-менеджменті, особистій ефективності та інших крутих речах, зокрема тренінги та семінари за рахунок компанії; затишний офіс у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Ресторан Базилік |
уважність; акуратність; охайність; бажання працювати та готовність до навчання; досвід роботи в даній сфері або проходження практики (вітається). |
приготування страв згідно з технологічними картами; знання санітарних норм та правил виробництва. |
можливість кар'єрного зростання; з 10:00 до 22:15; позмінний графік; стабільна заробітна плата двічі на місяць; безкоштовне харчування; трансфер, дружній молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Ревізор |
Dnipro-M |
впевнений користувач пакету MS Office, Google Sheets; готовність до частих відряджень; знання 1С; чесність; досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді. |
проводити ревізію фірмових магазинів по всій Україні; здійснення документальної перевірки з метою виявлення невідповідностей вимогам нормативної бази; проведення аналізу результатів перевірки; виявлення недостач та надлишків; складання поточної звітності відділу. |
можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проектами (ми вже представлені в трьох країнах Європи); горизонтальне та/або вертикальне карʼєрне зростання; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративного розвитку; безлімітна каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Headway.Global |
|
спілкування по телефону з кандидатами, які відгукнулись на вакансію; проведення співбесід та доведення кандидата до керівника; закриття вакансій та допомога адаптуватись новачкам у компанії; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також — групові співбесіди з претендентами як в онлайн, так і офлайн форматі; робота в суперзручній CRM — системі; пропрацьовування холодної бази кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
зручний графік роботи з 11:00 — 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір); офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; офіс у якому завжди є світло, завдяки потужним генераторам, немає проблем з інтернетом, завдяки старлінкам, п’ять різних робочих зон, зручна кухня, два конференц-зали, ігрові кімнати, м’які та зручні пуфи; покрокова система адаптації; постійний розвиток та зростання; забезпечення усього необхідного для початку ефективної роботи: сучасне устаткування, корпоративний мобільний зв’язок; крута система освіти в компанії, доступ до освітніх програм по управлінню і по бізнес інтелекту; корпоративні заходи (тренінги, тімбілдінги, корпоративи) — новий рік, літні виїзди які проводяться в найпрестижніших закладах одеси, таких як ренесанс та park residence. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з працевлаштування (HR) |
Grand Car |
охайний зовнішній вигляд, здатність зачарувати своєю харизмою; досвід роботи в галузі HR і роботи з командою; вміння проводити ефективно співбесіди та оцінювати кандидатів. |
участь у внутрішніх проєктах, формування корпоративної культури та організація заходів; проведення телефонних інтерв'ю та співбесід, підбір та оцінка кандидатів, що відповідають корпоративним цінностям; забезпечення повного циклу роботи з командою (процеси найму, адаптації співробітників). |
графік роботи: з Пн-Пт з 09:00 — 18:00, робота в зручності та комфорті; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з різних країн світу, що дозволить тобі розширити горизонти свого досвіду та знань; система KPI, прозора оцінка результатів та успіхів; окрім роботи корпоративні заходи та цікаві марафони та додаткові мотивації за виконання плану; навчання на внутрішніх та зовнішніх заходах компанії, які оплачує компанія; робота, консультації та навчання з досвідченими HR; первинне навчання, адаптація та підтримка твого кар'єрного зростання в перспективі; відкритість до ідей та зворотного зв’язку співробітників; молода команда, оточення, що мотивує та надає підтримку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста-касир |
Альянс Рітейл Груп |
|
приготування кавових напоїв та коктейлів; підтримка чистоти на робочому місці; контроль термінів придатності; фасування та викладка товару. |
графік роботи: з 08:00 до 22:00 (позмінно). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст (залізничні перевезення) |
|
вища освіта («Логістика», «Менеджмент»); досвід роботи у залізничній логістиці; уважність; комунікабельність; самоорганізованість; відповідальність; стресостійкість; бажання працювати на спільний результат; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
прийом та обробка замовлення від менеджерів з продажів; розрахунок вартості залізничних перевезень; подання замовлення на склади (залізничний напрямок); внесення інформації по відвантаженню товару в 1С; оформлення заявок про надання транспортних послуг; контроль якісного процесу здійснення вантажних перевезень залізницею. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди в ресторані поруч з офісом; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |