Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

знання української мови;

письмова грамотність;

уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері.

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримання правил та стандартів роботи;

коректна реєстрація інформації в базі даних.

нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин);

зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82;

комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою;

стабільна та гідна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher

AntiSchool Online

бажання працювати в освітній сфері;

знання англійської мови на високому комунікаційному рівні.

 навчання дорослих;

навчання дітей та підлітків;

групове навчання;

навчання інших педагогів;

написання планів уроків;

методична робота по розробці уроків на різні курси.

 

допомога відділу маркетингу, створення контенту;

реалізування своїх амбіцій як педагога у різних його проявах;

кар'єрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (база клієнтів)

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання;

ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання;

робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів;

участь у конкурсах та змаганнях.

робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Art Chef Cafe

досвід роботи від пів року (бажано);

відкритість до нового, мислення направлене на розвиток;

пунктуальність;

охайність;

комунікативні навички та привітність.

відповідальність за обробку замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану;

виняткове обслуговування клієнтів;

підтримання чистоти та безпеки для клієнтів та персоналу.

позмінний графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ТОВ Укртехсоюз

бажання заробляти хороші гроші;

розуміння, що кар'єрне зростання цікаве;

комунікабельність;

працелюбність.

допомога відвідувачам;

спілкування з клієнтами;

робота з комп’ютером;

виконання доручення керівництва.

комфортні умови роботи;

графік роботи п’ятиденний 09:00−19:00 або позмінний графік;

робота у дружній молодій команді;

можливість впливати на одержуваний дохід.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

ТОВ Ева Кар

креативну та відповідальну особу, бажано з досвідом роботи в SMM

з вільним володінням української мови;

з вмінням розмовляти на камеру;

з навичками володіння Пк, Ms Office, мобільних додатків для створення контенту;

бажання розвиватися разом з компанією.

створення та пряма участь у відео/фото контенті;

створення контент плану;

контроль соціальних сторінок (без спілкування з клієнтами.

повний робочий день: Пн-Пт; з 09:00 до 18:00;

оплачуване стажування, терміном 14 днів;

сучасний, комфортний офіс площею 350 кв. м.

Відправити резюме можна за посиланням:

Супервайзер

 

досвід роботи начальником відділу продажу/супервайзером у торгових компаніях не менше року;

практичні навички в організації та контролі роботи торгової команди;

впевнений користувач Ms Office, 1С;

уміння вести переговори, переконувати, працювати із запереченнями;

лідерські якості: активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, націленість на результат;

високий рівень організаторських здібностей та навичок ефективної комунікації.

управління командою торговельних представників;

аналіз та оцінка ефективності роботи відділу продажу, аналіз ключових показників, пошук відхилень у роботі, підготовка пропозицій та прийняття рішень щодо оптимізації роботи відділу;

розробка та реалізація планів, спрямованих на збільшення продажу та зростання прибутку;

забезпечення виконання показників ефективності: план продажу, залучення нових клієнтів, дебіторська заборгованість;

моніторинг діяльності конкурентів;

ціноутворення;

розвиток клієнтської бази (особисті зустрічі, виїзди на об'єкти, аналіз інформації).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер (Клієнт-Банк)

Альянс Рітейл Груп

впевнене знання комп’ютерних програм: 1С, клієнт-банк, Excel, Word;

високий рівень самоорганізації;

відповідальність;

самостійність;

уважність;

аналітичний склад розуму;

бажання розвиватись;

вміння працювати в режимі багатозадачності.

здійснення платежів, контроль коректності рознесення із клієнт-банку платежів у 1С 8 відповідно до реєстрів на оплату;

контроль рознесення виписок в 1С;

рознесення еквайрингу, кредитів в 1С;

формування актів виконаних робіт;

звірка з постачальниками.

графік роботи: 09:00—17:00;

місце роботи: вул. Стеценка, 57.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Арт-моноліт

комунікабельність;

відповідальність;

організованість з бажанням навчатися.

консультування клієнтів щодо асортименту продукції та послуг;

супровід замовлень від початкової консультації до встановлення пам’ятника;

ведення ділової документації та звітності;

активна взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення якісного обслуговування.

конкурентна винагорода: ставка + відсоток від продажів;

корпоративне навчання та можливості для безперервного розвитку професійних навичок;

дружній колектив, де кожен підтримує в будь-яких ситуаціях;

гідні умови праці у сучасному офісі з усіма зручностями.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ТОВ Еталон-Буд, БМФ

досвід роботи у логістиці;

досвід роботи з транспортними платформами;

впевнений користувач Пк (Ms Office);

відповідальність;

уважність до деталей;

готовність працювати з великим масивом інформації.

організація доставки продукції та матеріалів;

розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту;

здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг;

планування логістичної діяльності компанії;

здійснення пошуку нових перевізників та співпраця із наявними;

складання та контроль документації щодо поставок, включення накладних, рахунків-фактур та інших документів, пов’язаних з логістикою.

5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.;

підтримка з боку керівника, дружній колектив;

комфортний офіс в стилі IT;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

активне корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Sushinova

досвід роботи на посаді сушиста від 1-го року;

вміння готувати різноманітні суші, роли, сашимі та інші страви японської кухні;

креативний підхід до створення нових рецептів та комбінацій смаків;

відповідальність;

пунктуальність;

вміння працювати в команді.

 

конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи;

можливість професійного росту та розвитку навичок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

досвід роботи в банку (буде перевагою);

навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою);

вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості;

впевнений користувач Пк, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар);

наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги).

наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки.

відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів;

надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування;

дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови;

вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку;

неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу;

дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо;

вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів.

стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система;

графік: 2/2 або 5/2;

офіційне працевлаштування на повну зайнятість;

кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора;

дистанційний формат роботи;

сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки;

спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки;

компенсація лікування завдяки соціальному пакету;

знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант в рекламну компанію

PR Bridge Company

готовий розвиватись у сфері реклами та Pr-послуг;

комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з людьми, відповідальний та налаштований на результат;

бажання працювати у молодій та драйвовій команді.

консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії;

повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, до підтримки та розвитку ділових відносин;

 все спілкування наживо;

робота з теплою базою (87% наших клієнтів — постійні);

презентування нових проектів і укладання угод.

робочий графік з 09:00 — 18:00 з Пн по Пт. обідня перерва за вашим бажанням протягом дня;

швидке стажування, навчання під час робочого процесу;

навчання за програмою bussines training за рахунок компанії;

робота в яскравому та позитивному колективі щодня.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

ТОВ Поділлятрейдінвест-А

вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей;

досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від 2-х років (перевага — досвід у роботі з торговими центрами);

відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів;

креативність;

винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації.

розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів;

розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали;

організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах;

співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив;

організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів;

розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів;

забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах.

графік роботи з пн-пт з 9−18;

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор відділу продажів, фахівець з підтримки бізнесу

Агросем

знання ділового етикету;

наявність організаторських здібностей;

самостійність у прийнятті рішень;

уважність до деталей;

знання комп’ютерних програм: Мs Office, 1С.

прийом та оформлення заявок в 1С;

забезпечення оплат, які стосуються діяльності напрямку;

адміністративна підтримка менеджерів;

забезпечення документообігу (отримання, реєстрація та розподіл вхідної документації; реєстрація, відправлення вихідної документації);

забезпечення зустрічі клієнтів;

участь у організація навчань та корпоративних заходів.

офіційна ЗП та працевлаштування з першого робочого дня;

гідна оплата праці;

можливість звертатись до корпоративних психологів;

цікаві та динамічні проекти;

широкі можливості для реалізації професійного потенціалу;

робота в енергійному та дружньому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Бон Буассон Беверідж

вміння спілкуватися з людьми, привітність;

пунктуальність, відповідальність;

наявність смартфона.

презентація продукції та проведення дегустацій, консультацій та акцій;

ведення звітності.

робота згідно законодавства України;

стабільна заробітна платня;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

базове розуміння ведення перемовин;

доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Makeup

уважність;

можливість довго виконувати монотонну роботу;

досвідчений користувач ПК;

досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі інтернет;

досвід роботи контент менеджером  (буде перевагою).

пошук та аналіз інформації про товари;

наповнення сайту контентом;

додавання товарних позицій до сайту.

робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можлива віддалена робота;

повний робочий день з Пн. по Пт. з 9:00 до18:00.

оплата праці два рази на місяць;

всі соціальні гарантії згідно КЗПП України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Direct-менеджер

Gift UP

базове розуміння ведення перемовин;

доброзичливість;

позитивний підхід до роботи та оточуючих.

комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів;

робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів;

ведення звітності в CRM-системі;

контроль оплат;

ведення таблиць.

плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу;

навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії;

можливість працювати віддалено в м. Вінниця;

повна зайнятість;

навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Sushi Lab

досвід роботи від 1-го року в приготуванні суші та ролів;

володіння повним процесом приготування суші та ролів;

вміння організувати робочий процес та працювати у команді;

позитивне ставлення до життя;

багатофункціональність.

приготування страв відповідно до технічних карт;

дотримання чистоти на робочому місці;

варка ідеального рису;

швидкість, якість та краса у приготуванні суші та ролів.

графіки 3/3, (по домовленості) режим роботи закладу з 11:00 до 21:30;

заробітна платня — двічі на місяць без затримки.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та  рости.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та  обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у  ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з  виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти  обираєш самостійно;

гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у  зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗПП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на  продукцію компанії;

різноманітні конкурси та  мотиваційні програми;

можливість особистого та  професійного розвитку: корпоративні тренінги та  курси;

молода, енергійна та  надзвичайно дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з туризму

ТОВ Бомба Тур

досвід в туризмі або продажах;

вільне володіння українською мовою;

відповідальність та комунікабельність у колективі;

швидке засвоювання інформації;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

володіння навичками онлайн бронювання.

зустріч туристів в офісі;

комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо;

консультація та підбір турів;

бронювання турів;

підготовка договорів на туристичне обслуговування;

потік запитів без необхідності в холодних дзвінках;

взаємодія з іншими відділами компанії.

робота  в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок;

зручна автоматизована система;

робота в затишному офісі в самому серці  міста;

гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні);

офіційне працевлаштування;

знижки на подорожі для нашої команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Junior Brand Manager

Беліф

досвід роботи в сфері household буде великою перевагою;

організованість та оперативність, аналітичні здібності;

вільне володіння Пк, Excel, 1С.

випускати нові продукти (повний цикл створення);

співпрацювати з дизайнерами, технологами та Rnd відділом;

моніторинг та аналіз ринку: тренди, конкуренти, інновації;

впровадження рекламних кампаній та налаштовування роботи SMM;

розробка стратегії по просуванню та продажах товарів на ринку України та поза її межами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Friends English Club

любов та прагнення навчати, а також працювати в дружній команді;

володіння англійською на рівні В2-С1;

змога працювати від 25 годин на тиждень;

наявність належного обладнання і хорошого інтернету для якісного проведення занять online.

 

справжня dream team, де комфорт та натхнення викладача на 1-му місці;

дорослих driven студентів, які точно будуть ready to study;

гнучкий графік роботи online —забезпечення work-life balance, щоб вистачало часу на зустріч з друзями, хобі та улюблений серіал на netflix;

автоматична перевірка домашки, готова навчальна програма та всі useful підписки для підготовки до занять за мінімум часу;

компенсація 50% на сертифікацію від cambridge (tkt та cae).

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД (імпорт)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта (готові розглянути студента-випускника);

english — впевнений B2;

досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel);

грамотність письмової мови — укр./англ.;

досвід роботи в команді (бажано);

відповідальність; уважність; комунікабельність;

високий рівень самомотивації.

забезпечувати повний документальний супровід процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики;

здійснювати збір та аналіз цін та пропозицій на ринку, подавати у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель;

готувати документи для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками;

формувати реєстр закупівель сировини та добрив;

виконувати усі переклади «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п (ставка+kpi);

оплачені обіди;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник менеджера з закупівель

Kosmotech

письмова англійська А2 та вище, розмовна (не обов’язкова);

базове розуміння роботи в «1С»;

знання технічних параметрів товарів в категоріях електроніки (мобільних, комп’ютерних, дрібних побутових тощо);

зацікавленість технікою, технологіями, бажання відкривати нове для себе у цій сфері;

систематичність і прискіпливість.

пошук інформації стосовно конкретних брендів, товарів, ринків;

систематизація інформації щодо товарів і брендів для аналізу;

допомога створення презентації;

за запитом вносити інформацію чи зміни в базу «1С»;

займатися документообігом;

виконання різних операційних завдань керівника, пов’язаних з закупівлею, продажем, просуванням товару.

конкурентний рівень заробітної плати;

оплачуваний випробувальний термін;

максимальна допомога та сприяння в роботі;

перспектива кар'єрного росту в самостійного product manager;

корпоративне медичне страхування;

підтримка в навчанні — компенсуємо 50% вартості;

оплачувана відпустка й лікарняні;

корпоративне харчування;

усе необхідне для комфортної і зручної роботи: просторий сучасний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти;

спорт, подорожі, корпоративні івенти;

крута команда, з якою цікаво і приємно рухатися до зірок успіху.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир-бариста

Yoy

досвід роботи в обслуговуванні гостей та роботі з касовим апаратом (буде перевагою);

уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

активність та енергійність;

привітність та комунікабельність.

обслуговування гостей, прийом замовлень та розрахунок за страви та напої;

видача замовлень;

підготовка та подача напоїв;

забезпечення чистоти та організації робочого місця, залу для відвідувачів;

надання рекомендацій щодо страв та напоїв з меню.

гнучкий графік роботи 3/3;

зручне розташування робочого місця;

розвозка в кінці зміни;

безкоштовне харчування;

бонусні знижки;

дружній колектив та можливість кар'єрного росту;

Відправити резюме можна за посиланням: