Вакансії для студентів і випускників станом на 02.05.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректна реєстрація інформації в базі даних. |
нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher |
AntiSchool Online |
бажання працювати в освітній сфері; знання англійської мови на високому комунікаційному рівні. |
навчання дорослих; навчання дітей та підлітків; групове навчання; навчання інших педагогів; написання планів уроків; методична робота по розробці уроків на різні курси.
|
допомога відділу маркетингу, створення контенту; реалізування своїх амбіцій як педагога у різних його проявах; кар'єрне зростання до тім лідера та в перспективі навіть до керівника відділу педагогів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Art Chef Cafe |
досвід роботи від пів року (бажано); відкритість до нового, мислення направлене на розвиток; пунктуальність; охайність; комунікативні навички та привітність. |
відповідальність за обробку замовлень та обслуговування гостей відповідно до стандартів ресторану; виняткове обслуговування клієнтів; підтримання чистоти та безпеки для клієнтів та персоналу. |
позмінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Укртехсоюз |
бажання заробляти хороші гроші; розуміння, що кар'єрне зростання цікаве; комунікабельність; працелюбність. |
допомога відвідувачам; спілкування з клієнтами; робота з комп’ютером; виконання доручення керівництва. |
комфортні умови роботи; графік роботи п’ятиденний 09:00−19:00 або позмінний графік; робота у дружній молодій команді; можливість впливати на одержуваний дохід. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ТОВ Ева Кар |
креативну та відповідальну особу, бажано з досвідом роботи в SMM з вільним володінням української мови; з вмінням розмовляти на камеру; з навичками володіння Пк, Ms Office, мобільних додатків для створення контенту; бажання розвиватися разом з компанією. |
створення та пряма участь у відео/фото контенті; створення контент плану; контроль соціальних сторінок (без спілкування з клієнтами. |
повний робочий день: Пн-Пт; з 09:00 до 18:00; оплачуване стажування, терміном 14 днів; сучасний, комфортний офіс площею 350 кв. м. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
|
досвід роботи начальником відділу продажу/супервайзером у торгових компаніях не менше року; практичні навички в організації та контролі роботи торгової команди; впевнений користувач Ms Office, 1С; уміння вести переговори, переконувати, працювати із запереченнями; лідерські якості: активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, націленість на результат; високий рівень організаторських здібностей та навичок ефективної комунікації. |
управління командою торговельних представників; аналіз та оцінка ефективності роботи відділу продажу, аналіз ключових показників, пошук відхилень у роботі, підготовка пропозицій та прийняття рішень щодо оптимізації роботи відділу; розробка та реалізація планів, спрямованих на збільшення продажу та зростання прибутку; забезпечення виконання показників ефективності: план продажу, залучення нових клієнтів, дебіторська заборгованість; моніторинг діяльності конкурентів; ціноутворення; розвиток клієнтської бази (особисті зустрічі, виїзди на об'єкти, аналіз інформації). |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (Клієнт-Банк) |
Альянс Рітейл Груп |
впевнене знання комп’ютерних програм: 1С, клієнт-банк, Excel, Word; високий рівень самоорганізації; відповідальність; самостійність; уважність; аналітичний склад розуму; бажання розвиватись; вміння працювати в режимі багатозадачності. |
здійснення платежів, контроль коректності рознесення із клієнт-банку платежів у 1С 8 відповідно до реєстрів на оплату; контроль рознесення виписок в 1С; рознесення еквайрингу, кредитів в 1С; формування актів виконаних робіт; звірка з постачальниками. |
графік роботи: 09:00—17:00; місце роботи: вул. Стеценка, 57. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Арт-моноліт |
комунікабельність; відповідальність; організованість з бажанням навчатися. |
консультування клієнтів щодо асортименту продукції та послуг; супровід замовлень від початкової консультації до встановлення пам’ятника; ведення ділової документації та звітності; активна взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення якісного обслуговування. |
конкурентна винагорода: ставка + відсоток від продажів; корпоративне навчання та можливості для безперервного розвитку професійних навичок; дружній колектив, де кожен підтримує в будь-яких ситуаціях; гідні умови праці у сучасному офісі з усіма зручностями. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Еталон-Буд, БМФ |
досвід роботи у логістиці; досвід роботи з транспортними платформами; впевнений користувач Пк (Ms Office); відповідальність; уважність до деталей; готовність працювати з великим масивом інформації. |
організація доставки продукції та матеріалів; розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту; здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг; планування логістичної діяльності компанії; здійснення пошуку нових перевізників та співпраця із наявними; складання та контроль документації щодо поставок, включення накладних, рахунків-фактур та інших документів, пов’язаних з логістикою. |
5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.; підтримка з боку керівника, дружній колектив; комфортний офіс в стилі IT; можливість професійного та кар'єрного зростання; активне корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Sushinova |
досвід роботи на посаді сушиста від 1-го року; вміння готувати різноманітні суші, роли, сашимі та інші страви японської кухні; креативний підхід до створення нових рецептів та комбінацій смаків; відповідальність; пунктуальність; вміння працювати в команді. |
|
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; досвід роботи в банку (буде перевагою); навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою); вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості; впевнений користувач Пк, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар); наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги). наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки. |
відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів; надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування; дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови; вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку; неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу; дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі; виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо; вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів. |
стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система; графік: 2/2 або 5/2; офіційне працевлаштування на повну зайнятість; кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора; дистанційний формат роботи; сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки; спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки; компенсація лікування завдяки соціальному пакету; знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант в рекламну компанію |
PR Bridge Company |
готовий розвиватись у сфері реклами та Pr-послуг; комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з людьми, відповідальний та налаштований на результат; бажання працювати у молодій та драйвовій команді. |
консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії; повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, до підтримки та розвитку ділових відносин; все спілкування наживо; робота з теплою базою (87% наших клієнтів — постійні); презентування нових проектів і укладання угод. |
робочий графік з 09:00 — 18:00 з Пн по Пт. обідня перерва за вашим бажанням протягом дня; швидке стажування, навчання під час робочого процесу; навчання за програмою bussines training за рахунок компанії; робота в яскравому та позитивному колективі щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ТОВ Поділлятрейдінвест-А |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від 2-х років (перевага — досвід у роботі з торговими центрами); відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів; креативність; винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів; розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали; організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах; співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив; організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів; розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів; забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи з пн-пт з 9−18; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор відділу продажів, фахівець з підтримки бізнесу |
Агросем |
знання ділового етикету; наявність організаторських здібностей; самостійність у прийнятті рішень; уважність до деталей; знання комп’ютерних програм: Мs Office, 1С. |
прийом та оформлення заявок в 1С; забезпечення оплат, які стосуються діяльності напрямку; адміністративна підтримка менеджерів; забезпечення документообігу (отримання, реєстрація та розподіл вхідної документації; реєстрація, відправлення вихідної документації); забезпечення зустрічі клієнтів; участь у організація навчань та корпоративних заходів. |
офіційна ЗП та працевлаштування з першого робочого дня; гідна оплата праці; можливість звертатись до корпоративних психологів; цікаві та динамічні проекти; широкі можливості для реалізації професійного потенціалу; робота в енергійному та дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Бон Буассон Беверідж |
вміння спілкуватися з людьми, привітність; пунктуальність, відповідальність; наявність смартфона. |
презентація продукції та проведення дегустацій, консультацій та акцій; ведення звітності. |
робота згідно законодавства України; стабільна заробітна платня; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Makeup |
уважність; можливість довго виконувати монотонну роботу; досвідчений користувач ПК; досвід швидкого пошуку та аналізу потрібної інформації в мережі інтернет; досвід роботи контент менеджером (буде перевагою). |
пошук та аналіз інформації про товари; наповнення сайту контентом; додавання товарних позицій до сайту. |
робота в офісі на період навчання (1 місяць), далі можлива віддалена робота; повний робочий день з Пн. по Пт. з 9:00 до18:00. оплата праці два рази на місяць; всі соціальні гарантії згідно КЗПП України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
Gift UP |
базове розуміння ведення перемовин; доброзичливість; позитивний підхід до роботи та оточуючих. |
комунікація, консультування та обробка заявок клієнтів; робота з постійними клієнтами, які замовляли портрети 2 і більше разів; ведення звітності в CRM-системі; контроль оплат; ведення таблиць. |
плаваючий графік роботи, з можливістю працювати як в першу половину дня, так і в другу; навчання сучасним трендам та програмам по веденню клієнтів за рахунок компанії; можливість працювати віддалено в м. Вінниця; повна зайнятість; навчання працювати в різних сучасних програмах, ви будете в тренді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Sushi Lab |
досвід роботи від 1-го року в приготуванні суші та ролів; володіння повним процесом приготування суші та ролів; вміння організувати робочий процес та працювати у команді; позитивне ставлення до життя; багатофункціональність. |
приготування страв відповідно до технічних карт; дотримання чистоти на робочому місці; варка ідеального рису; швидкість, якість та краса у приготуванні суші та ролів. |
графіки 3/3, (по домовленості) режим роботи закладу з 11:00 до 21:30; заробітна платня — двічі на місяць без затримки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та рости. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗПП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з туризму |
ТОВ Бомба Тур |
досвід в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке засвоювання інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; володіння навичками онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; потік запитів без необхідності в холодних дзвінках; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для нашої команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Junior Brand Manager |
Беліф |
досвід роботи в сфері household буде великою перевагою; організованість та оперативність, аналітичні здібності; вільне володіння Пк, Excel, 1С. |
випускати нові продукти (повний цикл створення); співпрацювати з дизайнерами, технологами та Rnd відділом; моніторинг та аналіз ринку: тренди, конкуренти, інновації; впровадження рекламних кампаній та налаштовування роботи SMM; розробка стратегії по просуванню та продажах товарів на ринку України та поза її межами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Friends English Club |
любов та прагнення навчати, а також працювати в дружній команді; володіння англійською на рівні В2-С1; змога працювати від 25 годин на тиждень; наявність належного обладнання і хорошого інтернету для якісного проведення занять online. |
|
справжня dream team, де комфорт та натхнення викладача на 1-му місці; дорослих driven студентів, які точно будуть ready to study; гнучкий графік роботи online —забезпечення work-life balance, щоб вистачало часу на зустріч з друзями, хобі та улюблений серіал на netflix; автоматична перевірка домашки, готова навчальна програма та всі useful підписки для підготовки до занять за мінімум часу; компенсація 50% на сертифікацію від cambridge (tkt та cae). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); english — впевнений B2; досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечувати повний документальний супровід процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики; здійснювати збір та аналіз цін та пропозицій на ринку, подавати у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; готувати документи для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формувати реєстр закупівель сировини та добрив; виконувати усі переклади «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+kpi); оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник менеджера з закупівель |
Kosmotech |
письмова англійська А2 та вище, розмовна (не обов’язкова); базове розуміння роботи в «1С»; знання технічних параметрів товарів в категоріях електроніки (мобільних, комп’ютерних, дрібних побутових тощо); зацікавленість технікою, технологіями, бажання відкривати нове для себе у цій сфері; систематичність і прискіпливість. |
пошук інформації стосовно конкретних брендів, товарів, ринків; систематизація інформації щодо товарів і брендів для аналізу; допомога створення презентації; за запитом вносити інформацію чи зміни в базу «1С»; займатися документообігом; виконання різних операційних завдань керівника, пов’язаних з закупівлею, продажем, просуванням товару. |
конкурентний рівень заробітної плати; оплачуваний випробувальний термін; максимальна допомога та сприяння в роботі; перспектива кар'єрного росту в самостійного product manager; корпоративне медичне страхування; підтримка в навчанні — компенсуємо 50% вартості; оплачувана відпустка й лікарняні; корпоративне харчування; усе необхідне для комфортної і зручної роботи: просторий сучасний офіс, ноутбук, навушники, чай, кава, печиво, фрукти; спорт, подорожі, корпоративні івенти; крута команда, з якою цікаво і приємно рухатися до зірок успіху. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-бариста |
Yoy |
досвід роботи в обслуговуванні гостей та роботі з касовим апаратом (буде перевагою); уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; активність та енергійність; привітність та комунікабельність. |
обслуговування гостей, прийом замовлень та розрахунок за страви та напої; видача замовлень; підготовка та подача напоїв; забезпечення чистоти та організації робочого місця, залу для відвідувачів; надання рекомендацій щодо страв та напоїв з меню. |
гнучкий графік роботи 3/3; зручне розташування робочого місця; розвозка в кінці зміни; безкоштовне харчування; бонусні знижки; дружній колектив та можливість кар'єрного росту; |
Відправити резюме можна за посиланням: |