Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

знання української мови;

письмова грамотність;

уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері.

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримання правил та стандартів роботи;

коректна реєстрація інформації в базі даних.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Фінансовий консультант, менеджер

City Finance

вища освіта (студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотне і впевнене спілкування українською мовою;

впевнений користувач ПК (Word, Excel)

вміння працювати із великим об'ємом інформації;

організованість;

працездатність;

орієнтація на результат.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

допомога клієнту у вирішенні проблем;

фіксація звернень в по;

ведення документації та звітності.

офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга;

висока заробітна плата;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Аграрна Онлайн Платформа

розуміння програм Microsoft Office та СРМ систем буде перевагою;

високий рівень комунікабельності;

досвід роботи в продажах (буде перевагою);

бажання вчитися та розвиватися.

обробка заявок шо надходять через інтернет ресурси;

консультування клієнтів з питань асортименту, цін та умов придбання;

формування бази клієнтів та робота з її розширенням;

підтримка ланцюжку взаємодії між відділами компанії;

аналіз ринку та конкурентів для формування стратегії продажів.

цікава та динамічна робота в амбітній команді;

офіційне працевлаштування та конкурентна зарплата;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

тренінги та семінари для підвищення кваліфікації;

офісна атмосфера, дружній колектив, чай кава та смаколики.

Відправити резюме можна за посиланням:

Організатор свят, майстер класів

Тіп Топ

від від 18-ти років;

досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою;

відсутність шкідливих звичок;

комунікабельність та вміння працювати з дітьми;

відповідальність;

пунктуальність.

проведення творчих майстер класів діткам (всі майстер класи сформовані, навчаємо на підприємстві), дотримуватися таймінгу майстер класів;

малювання аквагриму, блиск тату;

підтримування чистоти та порядку на своєму робочому місці.

дружня та позитивна робоча атмосфера;

комплекс працює з графіком 11:00—21:00;

корпоративне харчування (смачні обіди та вечері);

корпоративна форма;

стабільна оплата праці;

адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл 3-й поверх.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фотограф товару, контент-менеджер

Вінтехпостач, ПП

дисциплінованість;

комунікабельність;

уважність;

вміння працювати з колективом (від 40 осіб);

досвід роботи з Adobe Photoshop (буде перевагою).

додавання та редагування фото товарів високої якості;

стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця;

графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 09:00 — 18:00 год.), субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний;

висока заробітна плата;

вчасні виплати (2 рази на місяць), офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

любов до спілкування;

наполегливість;

амбітність.

спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів;

по-друге заповнення договорів та внесення їх в CRM систему;

по-третє розвиватись та підніматись по кар'єрному ескалаторі.

цікава робота, на якій не має рутини;

графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і навчити всього із нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата З/П;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість кар'єрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Озуріт, ПП

досвід роботи адміністратором (бажаний);

відповідальність;

організованість;

стресостійкість.

слідкування за роботою та порядком ТЦ;

ведення документації;

організація життєдіяльності ТЦ;

контроль за робітниками ТЦ.

виплата 2 рази на місяць;

Вт-Вт з 09:00 до 19:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир каси перерахунку

ПриватБанк

професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля);

знання ознак справжності національної та іноземних валют;

бездоганна ділова репутація;

впевнений користувач ПК;

наявність компетенцій: орієнтація на результат;

робота в команді;

фокус на клієнті;

увага до деталей;

стресостійкість;

дотримання процедур та правил;

вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою).

прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку;

прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок;

формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок;

перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів;

перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку;

сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України;

обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту);

своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку;

дотримання правил касової дисципліни.

роботу в найбільшому та інноваційному банку України

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста (Поділля)

Coffee Boroda

готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування;

привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними;

здатність займатись кількома справами одночасно;

любов до чистоти та порядку;

бажання працювати та розвиватися в професії бариста;

щира усмішка.

 

навчання професії «бариста» з нуля;

потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом;

робота з якісним зерном на сучасному обладнанні;

робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення;

можливість впливати на свій заробіток;

премії та бонуси за гарні показники роботи;

корпоративні посиденьки та багато іншого.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Шо?

досвід спілкування, проведення переговорів із клієнтами;

винахідливість і вміння оперативно шукати вирішення різноманітних питань;

здатність розуміти потреби клієнта і вмів коректно трансформувати його побажання на завдання;

добрі аналітичні здібності;

уміння грамотно та ясно формулювати думки — усно і на папері;

багатозадачність і вміння швидко перемикатися.

ведення комунікації з клієнтами, встановлення довірливих довгострокових відносин;

аналіз потреб клієнтів;

пропонування варіантів розвитку його бізнесу;

вирішення завдань щодо розвитку проекту найбільш оптимальним способом;

координування роботи команди технічних спеціалістів;

контроль термінів та результатів робіт за проектом.

зручний графік з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні дні;

відсутність періоду безоплатного стажування;

цікава робота в стабільних компаніях, які розвиваються;

індивідуальний підхід до співробітників;

яскраві корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-консультант

Грош

відповідальність;

стресостійкість.

робота на розрахунково-касовому апараті;

консультація покупців при виборі товару;

відповідальність по групі товарів;

викладка товару, ротація.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Бон Буассон Беверідж

вміння спілкуватися з людьми, привітність;

пунктуальність;

відповідальність;

наявність смартфона.

презентація продукції та проведення дегустацій;

консультація;

ведення звітності.

робота згідно законодавства України;

стабільна заробітна платня;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Rooms Hotel, готель

відповідальну, активну людину, бажано з досвідом роботи, знання іноземної мови вітається.

 

графік роботи: ½ з 08:00 до 08:00;

вул. Брацлавська 20;

тел: 096181941.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в інтернет-магазин (Direct, Instagram)

Buzz Wear UA

грамотна українська мова;

надійний, швидкий, безвідмовний телефон і інтернет;

вільне володіння ПК.

здійснення продажів товарів компанії  Instagram;

грамотне ведення діалогів з клієнтами (листування, теплі дзвінки);

заповнення клієнтської бази в CRM (навчимо);

отримання комунікації з клієнтам щодо оплати, доставки, заміни, не забраних посилок з відділень, «нової пошти»;

звіряти накладні (також навчимо).

графік робота в дві зміни на вибір; з 10:00 до 16:30 в офісі або з -16:30 до до 24:00 — віддалено;

вихідні — «плаваючі» (1−2 в тиждень);

платне стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

ФОП Шульга В.А.

 

 

вчасна та гідна оплата праці;

безкоштовне харчування;

оплачуване стажування;

графік 4/2 з 10:00 до 22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

ПІІ МакДональдз Юкрейн ЛТД

любов до спілкування;

бажання розвиватися та  рости.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та  обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у  ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з  виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти  обираєш самостійно;

гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у  зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на  продукцію компанії;

різноманітні конкурси та  мотиваційні програми;

можливість особистого та  професійного розвитку: корпоративні тренінги та  курси;

молода, енергійна та  надзвичайно дружня команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів в банк

ФОП Симончук Е. А.

вік від 18 років;

бажання працювати з клієнтами, хороші комунікативні навички;

вміння працювати з комп’ютером, знання офісних програм;

відповідальність та орієнтація на результат;

здатність працювати у команді та виконувати поставлені завдання;

знання англійської мови буде перевагою, але не є обов’язковим.

проведення активної роботи з клієнтами банку, надання консультацій з фінансових питань;

обробка документації згідно зі стандартами банку;

здійснення операцій з банківськими картками, видача готівкових коштів, проведення платежів;

ведення обліку та звітності щодо клієнтів;

дотримання вимог щодо конфіденційності та безпеки інформації;

вирішення конфліктних ситуацій та задоволення потреб клієнтів.

офіційне працевлаштування;

конкурентну заробітну плату та бонусну систему;

гнучкий графік роботи;

навчання та можливість професійного розвитку;

дружній колектив та комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Мережа ресторанів TerraMare

 

приготування кави, чаю та алкогольних напоїв;

ведення касової дисципліни;

розрахунки із постачальниками;

володіння інформацією щодо складських запасів по бару;

графік позмінний: 10:30—22:30;

локація: Поділля, вул. Зодчих та кілька днів на Коцюбинського.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Personalities

бажання розпочати успішну кар'єру в сфері гостинності;

порядність;

чесність;

покликання -дарувати посмішки людям.

 

досвідчені колеги, які готові поділитися всім, що вони знають;

можливість рости по кар'єрних сходах;

найзручніший графік роботи (2/2, 3/3 або неповна зайнятість, вечірні зміни);

офіційне працевлаштування;

корпоративи;

тім білдінги;

безкоштовне харчування та чарівна уніформа.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Френдт

досвід (не потрібний).

залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу;

активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин;

презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень;

управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж;

аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням;

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД (імпорт)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта (готові розглянути студента-випускника);

english — впевнений B2;

досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel);

грамотність письмової мови — укр./англ.;

досвід роботи в команді (бажано);

відповідальність; уважність; комунікабельність;

високий рівень самомотивації.

забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики;

здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подача у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель;

приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками;

формування реєстрів закупівель сировини та добрив;

виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

конкурентна з/п;

оплачені обіди;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст.

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами, кредитний фахівець

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання;

грамотне і впевнене спілкування українською мовою;

поставлення перед собою цілей і досягнення їх;

комунікабельність і відповідальність.

активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр;

формування кредитного договору;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту.

комфортні умови праці;

професійна та дружня команда;

постійний розвиток та можливості професійного зростання;

всебічна підтримка співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, менеджер із супроводу клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички;

стресостійкість;

організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

ведення переговорів з клієнтами по телефону;

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів.

зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

робота в налагодженій СRM-системі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

досвід роботи в банку (буде перевагою);

навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою);

вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості;

впевнений користувач ПК, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар);

наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги).

наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки.

відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів;

надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування;

дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови;

вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку;

неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу;

дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо;

вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів.

стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система;

графік: 2/2 або 5/2;

офіційне працевлаштування на повну зайнятість;

кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора;

дистанційний формат роботи;

сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки;

спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки;

компенсація лікування завдяки соціальному пакету;

знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях.

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець (повернення товару)

ФОП Сидоренко В.В.

знання мобільної техніки (буде перевагою);

аналітичні здібності;

хороші навички роботи з ПК, 1С;

уважність до дрібниць;

відповідальність;

стресостійкість;

бажання рости та розвиватись.

робота з поверненнями товару;

вирішення спірних питань по поверненням товару;

ведення аналітики якості товару;

розподіл товару між складами.

офіційне працевлаштування;

робота в комфортабельному офісі;

Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00;

своєчасна, стабільна заробітна плата;

навчання всередині компанії;

робота в молодому і позитивному колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

 ТОВ Бомба Тур

досвід роботи в туризмі або продажах;

вільне володіння українською мовою;

відповідальність та комунікабельність у колективі;

швидке сприйняття інформації;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

навички онлайн бронювання.

зустріч туристів в офісі;

комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо;

консультація та підбір турів;

бронювання турів;

підготовка договорів на туристичне обслуговування;

взаємодія з іншими відділами компанії.

робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок;

зручна автоматизована система;

робота в затишному офісі в самому серці міста;

гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні);

офіційне працевлаштування;

знижки на подорожі для команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (база клієнтів)

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання;

ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання;

робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів;

участь у конкурсах та змаганнях.

робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Країна Мрій

 

 

своєчасна та конкурентна заробітна плата;

оплачуване стажування, стабільна робота;

бонуси та мотиваційні програми;

перспективи розвитку в мережі;

графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю;

мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи.

Відправити резюме можна за посиланням: