Вакансії для студентів і випускників станом на 16.05.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректна реєстрація інформації в базі даних. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта (студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською мовою; впевнений користувач ПК (Word, Excel) вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в по; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга; висока заробітна плата; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Аграрна Онлайн Платформа |
розуміння програм Microsoft Office та СРМ систем буде перевагою; високий рівень комунікабельності; досвід роботи в продажах (буде перевагою); бажання вчитися та розвиватися. |
обробка заявок шо надходять через інтернет ресурси; консультування клієнтів з питань асортименту, цін та умов придбання; формування бази клієнтів та робота з її розширенням; підтримка ланцюжку взаємодії між відділами компанії; аналіз ринку та конкурентів для формування стратегії продажів. |
цікава та динамічна робота в амбітній команді; офіційне працевлаштування та конкурентна зарплата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; тренінги та семінари для підвищення кваліфікації; офісна атмосфера, дружній колектив, чай кава та смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Організатор свят, майстер класів |
Тіп Топ |
від від 18-ти років; досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою; відсутність шкідливих звичок; комунікабельність та вміння працювати з дітьми; відповідальність; пунктуальність. |
проведення творчих майстер класів діткам (всі майстер класи сформовані, навчаємо на підприємстві), дотримуватися таймінгу майстер класів; малювання аквагриму, блиск тату; підтримування чистоти та порядку на своєму робочому місці. |
дружня та позитивна робоча атмосфера; комплекс працює з графіком 11:00—21:00; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); корпоративна форма; стабільна оплата праці; адреса: вул 600-річчя 17, ТРЦ Мегамолл 3-й поверх. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фотограф товару, контент-менеджер |
Вінтехпостач, ПП |
дисциплінованість; комунікабельність; уважність; вміння працювати з колективом (від 40 осіб); досвід роботи з Adobe Photoshop (буде перевагою). |
додавання та редагування фото товарів високої якості; |
стабільна робота — р-н Тяжилів, м. Вінниця; графік роботи: 5-ти денний робочий тиждень. Пн-Пт: 09:00 — 18:00 год.), субота робоча раз на два тижні, неділя — вихідний; висока заробітна плата; вчасні виплати (2 рази на місяць), офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; любов до спілкування; наполегливість; амбітність. |
спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів; по-друге заповнення договорів та внесення їх в CRM систему; по-третє розвиватись та підніматись по кар'єрному ескалаторі. |
цікава робота, на якій не має рутини; графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і навчити всього із нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата З/П; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість кар'єрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Озуріт, ПП |
досвід роботи адміністратором (бажаний); відповідальність; організованість; стресостійкість. |
слідкування за роботою та порядком ТЦ; ведення документації; організація життєдіяльності ТЦ; контроль за робітниками ТЦ. |
виплата 2 рази на місяць; Вт-Вт з 09:00 до 19:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир каси перерахунку |
ПриватБанк |
професійно-технічна освіта (бухгалтер, банківська справа, касир, фінанси, торгівля); знання ознак справжності національної та іноземних валют; бездоганна ділова репутація; впевнений користувач ПК; наявність компетенцій: орієнтація на результат; робота в команді; фокус на клієнті; увага до деталей; стресостійкість; дотримання процедур та правил; вільне володіння українською мовою (т.ч. діловою). |
прийом, перерахунок та обробка готівкових коштів, які надійшли з відділень банку; прийом, перерахунок, обробка та своєчасне зарахування сум інкасованої виручки з торгових точок; формування та видача розмінної монети/банкноти на торгові точки згідно заявок; перерахунок та обробка готівки при її завантаженні/вивантаженні в/з касет/сейф-пакетів; перерахунок та обробка коштів за готівковими операціями з іншими підрозділами кас банку; сортування, обробка, формування придатної та не придатної до обігу готівки для здавання в національний банк України; обробка позабалансових цінностей, операції з вантажами та конвертами (формування, обробка та прийом-видача на маршрут та з маршруту); своєчасне відображення всіх операцій в програмних комплексах банку; дотримання правил касової дисципліни. |
роботу в найбільшому та інноваційному банку України офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста (Поділля) |
Coffee Boroda |
готовність вивчати рецептуру напоїв напам’ять в перші дні стажування; привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; щира усмішка. |
|
навчання професії «бариста» з нуля; потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток; премії та бонуси за гарні показники роботи; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Шо? |
досвід спілкування, проведення переговорів із клієнтами; винахідливість і вміння оперативно шукати вирішення різноманітних питань; здатність розуміти потреби клієнта і вмів коректно трансформувати його побажання на завдання; добрі аналітичні здібності; уміння грамотно та ясно формулювати думки — усно і на папері; багатозадачність і вміння швидко перемикатися. |
ведення комунікації з клієнтами, встановлення довірливих довгострокових відносин; аналіз потреб клієнтів; пропонування варіантів розвитку його бізнесу; вирішення завдань щодо розвитку проекту найбільш оптимальним способом; координування роботи команди технічних спеціалістів; контроль термінів та результатів робіт за проектом. |
зручний графік з 09:00—18:00, Сб-Нд — вихідні дні; відсутність періоду безоплатного стажування; цікава робота в стабільних компаніях, які розвиваються; індивідуальний підхід до співробітників; яскраві корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Грош |
відповідальність; стресостійкість. |
робота на розрахунково-касовому апараті; консультація покупців при виборі товару; відповідальність по групі товарів; викладка товару, ротація. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Бон Буассон Беверідж |
вміння спілкуватися з людьми, привітність; пунктуальність; відповідальність; наявність смартфона. |
презентація продукції та проведення дегустацій; консультація; ведення звітності. |
робота згідно законодавства України; стабільна заробітна платня; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Rooms Hotel, готель |
відповідальну, активну людину, бажано з досвідом роботи, знання іноземної мови вітається. |
|
графік роботи: ½ з 08:00 до 08:00; вул. Брацлавська 20; тел: 096181941. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в інтернет-магазин (Direct, Instagram) |
Buzz Wear UA |
грамотна українська мова; надійний, швидкий, безвідмовний телефон і інтернет; вільне володіння ПК. |
здійснення продажів товарів компанії Instagram; грамотне ведення діалогів з клієнтами (листування, теплі дзвінки); заповнення клієнтської бази в CRM (навчимо); отримання комунікації з клієнтам щодо оплати, доставки, заміни, не забраних посилок з відділень, «нової пошти»; звіряти накладні (також навчимо). |
графік робота в дві зміни на вибір; з 10:00 до 16:30 в офісі або з -16:30 до до 24:00 — віддалено; вихідні — «плаваючі» (1−2 в тиждень); платне стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
ФОП Шульга В.А. |
|
|
вчасна та гідна оплата праці; безкоштовне харчування; оплачуване стажування; графік 4/2 з 10:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ПІІ МакДональдз Юкрейн ЛТД |
любов до спілкування; бажання розвиватися та рости. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат ти обираєш самостійно; гнучкий графік роботи, можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів в банк |
ФОП Симончук Е. А. |
вік від 18 років; бажання працювати з клієнтами, хороші комунікативні навички; вміння працювати з комп’ютером, знання офісних програм; відповідальність та орієнтація на результат; здатність працювати у команді та виконувати поставлені завдання; знання англійської мови буде перевагою, але не є обов’язковим. |
проведення активної роботи з клієнтами банку, надання консультацій з фінансових питань; обробка документації згідно зі стандартами банку; здійснення операцій з банківськими картками, видача готівкових коштів, проведення платежів; ведення обліку та звітності щодо клієнтів; дотримання вимог щодо конфіденційності та безпеки інформації; вирішення конфліктних ситуацій та задоволення потреб клієнтів. |
офіційне працевлаштування; конкурентну заробітну плату та бонусну систему; гнучкий графік роботи; навчання та можливість професійного розвитку; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Мережа ресторанів TerraMare |
|
приготування кави, чаю та алкогольних напоїв; ведення касової дисципліни; розрахунки із постачальниками; володіння інформацією щодо складських запасів по бару; |
графік позмінний: 10:30—22:30; локація: Поділля, вул. Зодчих та кілька днів на Коцюбинського. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Personalities |
бажання розпочати успішну кар'єру в сфері гостинності; порядність; чесність; покликання -дарувати посмішки людям. |
|
досвідчені колеги, які готові поділитися всім, що вони знають; можливість рости по кар'єрних сходах; найзручніший графік роботи (2/2, 3/3 або неповна зайнятість, вечірні зміни); офіційне працевлаштування; корпоративи; тім білдінги; безкоштовне харчування та чарівна уніформа. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Френдт |
досвід (не потрібний). |
залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу; активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин; презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень; управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж; аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); english — впевнений B2; досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики; здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подача у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстрів закупівель сировини та добрив; виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст. цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами, кредитний фахівець |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; поставлення перед собою цілей і досягнення їх; комунікабельність і відповідальність. |
активне залучення і консультація клієнтів банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр; формування кредитного договору; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
комфортні умови праці; професійна та дружня команда; постійний розвиток та можливості професійного зростання; всебічна підтримка співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супроводу клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички; стресостійкість; організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
ведення переговорів з клієнтами по телефону; супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів. |
зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; робота в налагодженій СRM-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; досвід роботи в банку (буде перевагою); навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою); вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості; впевнений користувач ПК, Ms Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар); наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги). наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки. |
відповідь на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасна обробка звернення клієнтів; надання коректної, точної, вичерпної, актуальної та такої, що відповідає запиту клієнта, необхідної інформації про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування; дотримання встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови; вживання заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку; неухильне дотримання правил проведення верифікації клієнта, проведення фото ідентифікації згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу; дотримання черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі; виконання вимог щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо; вивчення обов’язкових за посадою матеріалів та проходження відповідних тренінгів та навчальних заходів. |
стабільна заробітна плата: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система; графік: 2/2 або 5/2; офіційне працевлаштування на повну зайнятість; кар'єрне зростання — усі менеджери call center починали з позиції оператора; дистанційний формат роботи; сприятливі умови для всіх — оплачувані лікарняні та відпустки; спеціалізована програма кваліфікованої психологічної підтримки; компенсація лікування завдяки соціальному пакету; знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець (повернення товару) |
ФОП Сидоренко В.В. |
знання мобільної техніки (буде перевагою); аналітичні здібності; хороші навички роботи з ПК, 1С; уважність до дрібниць; відповідальність; стресостійкість; бажання рости та розвиватись. |
робота з поверненнями товару; вирішення спірних питань по поверненням товару; ведення аналітики якості товару; розподіл товару між складами. |
офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі; Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00; своєчасна, стабільна заробітна плата; навчання всередині компанії; робота в молодому і позитивному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Бомба Тур |
досвід роботи в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке сприйняття інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; навички онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксована ставка + KPI за запрошених клієнтів на пробний безкоштовний урок; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
|
|
своєчасна та конкурентна заробітна плата; оплачуване стажування, стабільна робота; бонуси та мотиваційні програми; перспективи розвитку в мережі; графік роботи: з 09:00−21:00, 3/3, 2/2 або за домовленістю; мудре наставництво, професійне навчання, тренінги та корпоративи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |