Вакансії для студентів і випускників станом на 23.05.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону: презентація продукції wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30-16:30 (Пт); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал; тенісний корт; бібліотека; риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
ТМ Україночка |
досвід роботи в сфері роздрібної торгівлі від 1-го року; вміння керувати персоналом та працювати в команді; відповідальність; організованість; порядність. |
організація роботи магазину згідно з вимогами компанії; контроль за виконанням плану продажів та прибутку; керування персоналом магазину та надання необхідної підтримки; ведення звітності та забезпечення документообігу. |
графік роботи 5/2 Пн.-Пт. з 08:00 до 18:00; Сб./Нд. — вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку |
ПП Молоток |
досвід роботи на ділянці ПДВ; вища освіта; знання податкового законодавства та його практична застосовування; вміння працювати з податковою звітністю та програмами обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; добре орієнтування в нормативних актах та змінах в податковому законодавстві; вміння працювати в команді та гнучкість у вирішенні завдань. |
контроль зобов’язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок; складання актів звірок та іншої документації; ведення банкiвських операцiй. |
гідна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зросту; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректна реєстрація інформації в базі даних. |
нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Білоцерківська агропромислова група |
досвід роботи в даній сфері (бажано, але не обов’язково); особисті якості: порядність, послідовність, готовність до навчання. |
робота на території Вінниці з магазинами формату супермаркети; робота за стандартами компанії; трудова дисципліна та участь в просуванні продукції. |
офіційне працевлаштування; робочий тиждень з Пн по Пт (чергування з додатковою оплатою); робочий день з 09:00 до 18:00; прогресивна оплата праці; навчання та просування карʼєрними сходами. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Елегант |
впевнений користувач ПК; відповідальність; креативність; доброзичливість. |
контроль та перевірка відправлених замовлень; контроль та перевірка якості роботи менеджерів; ведення контенту та створення креативів; пошук і аналіз різноманітних інноваційних рішень для оптимізації робочих процесів; виконання інших завдань керівника. |
графік роботи з 09:30 до 17:00 Пн-Пт. офіс за адресою вул. Янгеля 52. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Biblioteka resto-bar |
порядність; послідовність; готовність до навчання. |
|
робота в графіку 4/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; знижка 30% на все меню; бонуси, премії, мотивація; безкоштовне харчування; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Тіп Топ |
вміння готувати та прикрашати торти, печиво, десерти та інші кондитерські вироби; креативність та увага до деталей. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
графік роботи: позмінний, 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00; можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти ; розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл); висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Rivali |
бажанням працювати та навчатись; пунктуальність; відповідальність. |
обслуговування гостей згідно стандартів; сервірування; прибирання; обслуговування бенкетів та фуршетів. |
графік позмінний: 10:00—22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста, помічник баристи в мережу кав'ярень |
Coffee ToGo |
відповідальність; пунктуальність; комунікабельність; охайність. |
прийом та видача замовлення; приготування напоїв; продаж супутніх товарів; розрахунок гостей; підтримання чистоти у закладі. |
графік 3/3, бонусна система нарахування ЗП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Instagram) |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в online комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; стресостійкість. |
обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, месенджери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СRM. |
прозора система оплати; робота в затишному офісі в центрі міста (ТРЦ Skypark); можливість кар'єрного зростання; гнучкий графік з 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ФОП Бондар Ю.Д. |
багатозадачність; відповідальність; вміння виставляти пріоритетність задач та організувати свій робочий час; грамотна усна та письмова українська мова; володіння офісними програмами на просунутому рівні. |
формування різноманітних реєстрів, таблиць, наказів, протоколів в Word та Excel; створення та налаштування нових складів, об'єктів, підрозділів, кас і тд в 1С; формування переобліків, та первинне зведення переобліків в 1С; оприходування основних засобів в 1С; замовлення канцелярських товарів; списання канцелярських та господарських товарі; збір та подача показників лічильників; формування списків та видача коштів на проїзд та поповнення мобільних телефонів. щомісяця; ведення документообігу. формування договорів. збір договорів та видаткових накладних. сортування документів по папкам; друк етикеток на прохання магазинів. друк етикеток для парфумів на розпив; фотографування нових товарів, скидання їх у групу в телеграм; приготування чаю/кави для власника та для гостей; пошук/аналіз інформації в інтернеті за дорученням власника та помічника власника; виконання доручень власника та помічника власника. |
графік роботи — Пн-Пт з 09:00 до 18:00 в офісі; можливість кар'єрного росту та реалізацію власних амбіцій; зручне розташування офісу в районі центрального ринку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з реалізації |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи бухгалтером від 1-го року; навички роботи в програмах 1С:підприємство (8), M.e.doc, Word, Exсel; бажання розвиватися та працювати на спільний результат. |
бухгалтерський облік реалізації товарів; виписка документів на реалізацію товарів покупцям; контроль, згідно з прайсом, цін в рахунках та собівартості товару; проведення звірки розрахунків з контрагентами; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; звірка залишків товарів на складах. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Центр муніципальних систем управління |
досвід роботи на аналогічній посаді протягом від 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; здатність планувати та організовувати роботу з стейкхолдерами; відмінне знання Ms Office; знання СRM-систем буде перевагою. |
прийом та надання консультацій головам ОСББ; прийом та формування пакету документів; оформлення договорів про співпрацю; робота з кореспонденцією; активне просування продукту та аналіз конкурентів. |
конкурентна заробітна плата та система преміювання; офіс в центрі міста зі зручним графіком роботи Пн-Пт з 08:00 до 17:00; офіційне працевлаштування; медичне страхування; можливості для розвитку та набуття нових знань та вмінь. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ТОВ Агро-Форте |
досвід роботи у сфері маркетингу від 1-го року; вища освіта (бажано), профільна освіта (маркетинг, pr, менеджмент, журналістика, дизайн) або курси даного напрямку; знання інструментів digital маркетингу, навички в SMM; уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Gpt чат, Canva та іншими фото та відеоредакторами; володіння сучасними маркетинговими інструментами; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Tiktok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; творчий потенціал і вміння генерувати ідеї; бажання до особистого та професійного розвитку; вміння готувати якісні презентації; креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація маркетингової стратегії; налаштування digital реклами; управління брендом компанії, підвищення його впізнаваності; аналіз ринку та конкурентів, впровадження маркетингових ініціатив; планування та реалізація маркетингових активностей; підготовка та участь у виставках тощо; моніторинг результативності маркетингових кампаній та звітність; робота з Google Ads, Excel; ведення та просування сайту компанії; підбір співробітників у свій відділ. |
зручний та комфортний офіс на Поділлі; офіційне працевлаштування; стабільна, конкурентна та своєчасна оплата праці; графік роботи: 08:00 — 17:00 Пн-Пт.; розвиток та професійне зростання; динамічна та креативна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; успішний досвід роботи за посадою від 1-го року. знання методів і каналів пошуку співробітників. грамотна усна і письмова українська мова; впевнений користувач ПК (excel, powerpoint); знання основ соціальної психології; емпатійність, комунікабельність, упевненість в собі; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність, доброзичливість, командність, креативність. |
складати описи вакансій і здійснювати підбір необхідного персоналу; використовуючи різноманітні канали пошуку; скринінг резюме та телефонні інтерв'ю із кандидатами; організовувати і проводити первинні співбесіди із наданням оцінки hard & soft skills; надавати і контролювати виконання тестових завдань кандидатами; вести звітність процесу рекрутингу. аналізувати ринок праці. |
графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; підтримку від колег з відділу Hr; конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центра |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хороша дикція, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; стресостійкість; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий). |
обробка вхідних телефонних звернень; надання консультації клієнтам; відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування; консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
конкурентна заробітна плата; страхування здоров’я та життя; 25 календарних днів відпустки; крута система винагороди; доступ до освітніх та навчальних програм; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер (SMM) |
Kiborg |
грамотна українська мова; вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах; навички володіння технікою для зйомок та ПК на високому рівні; креативність; вміння працювати як самостійно так і у команді. |
презентація нашого продукту (розповідь на камеру про властивості і переваги товару); досвід і ідеї для зйомок і монтажу Reels, Tiktok; організація студійних і вуличних зйомок (білий фон, предметка, живі фото); пошук та робота з моделями; зйомка та монтаж відеооглядів продукції. |
графік робота — гібридний (офіс + віддалено), з 09:30 — 18:00; колектив креативних однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець (повернення товару) |
ФОП Сидоренко В.В. |
знання мобільної техніки (буде перевагою); аналітичні здібності; хороші навички роботи з ПК, 1С; уважність до дрібниць, відповідальність, стресостійкість; бажання рости та розвиватись. |
робота з поверненнями товару; вирішення спірних питань по поверненням товару; ведення аналітики якості товару; розподіл товару між складами. |
своєчасна, стабільна заробітна плата; навчання всередині компанії; робота в молодому і позитивному колективі; офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі; Пн-Пт: з 09:00 до 18:00 Сб ч/з одну: з 09:00 до 15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Агробізнес |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів. |
розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм; контроль за наявністю та строками придатності товарів; взаємодія з персоналом магазинів, щодо, експозиції та розташування продукції; регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фотозвіту відповідного зразка. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та динамічний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з проведення вступних занять з англійської мови |
AntiSchool Online |
досвід роботи від 6-ти місяців роботи у сфері продажів; вміння спілкуватися англійською; розуміння етапів продажів та вміння працювати із запереченнями (бажано, але не обов’язково); бажання розвиватися у сфері продажів; вміння знаходити спільну мову з людьми. |
проведення пробних занять для студентів на платформі, пробний урок триває 30 хвилин; визначення рівня англійської мови студента та надання рекомендацій щодо навчання; презентація продуктів школи; продаж пакетів індивідуальних занять; виконання планів продажів та досягнення цільових показників компанії (конверсія). |
повністю віддалена робота у дружньому молодому колективі; 30 або 40 годин на тиждень (графік: Пн-Пт з 16:00—21:00; Сб-Нд з 10:00—15:00); конкурентна заробітна плата; можливість навчатися та розвивати навички продажів; спеціальні знижки для співробітників на заняття англійською. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД (імпорт) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта (готові розглянути студента-випускника); english — впевнений B2; досвідчений користувач Пк (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./англ.; досвід роботи в команді (бажано); відповідальність; уважність; комунікабельність; високий рівень самомотивації. |
забезпечення повного документального супроводу процесу доставки вантажів від постачальників, тримати зв’язок та обмінюється інформацією з відділом логістики; здійснення збору та аналізу цін та пропозицій на ринку, подача у зведеному вигляді керівнику для прийняття рішень щодо закупівель; приготування документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстрів закупівель сировини та добрив; виконання усіх перекладів «з» та «на» англійську мову, згідно потреб компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст. цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; english — B2. аналітичний склад розуму; комунікабельність; тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст. цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло, кухар піци, піцмайстер |
Pizza Day |
|
приготування найсмачнішої піци за приємною ціною. |
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання; робоче місце недалеко від дому; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; можливість побудувати кар‘єру від піцайоло до менеджера закладів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
бажання вчитися та розвиватися в області бухгалтерського обліку; досвід роботи (не обов’язковий, проте вітається); знання програм Ms Office та вміння з ними працювати; уважність до деталей та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; відповідальність та точність у виконанні обов’язків. |
внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку; контроль за вчасним введенням даних в СRМ систему (перевірка оплат та закриття задач); допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях. |
гідна оплата праці; можливість навчання та професійного розвитку; робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання. |
|
реальний кар'єрний ріст; бонуси та мотиваційні програми; оплачуване стажування; ранкова кава та смачний обід; круті корпоративи; мудре наставництво, навчання та тренінги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |