Вакансії для студентів і випускників станом на 30.05.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар у пекарню |
Львівські Круасани |
любов до готування або велике бажання навчитись; швидка та акуратна робота; дотримання правил; бажання отримувати чесну і стабільну оплату. |
випічка круасанів; приготування круасанів згідно з рецептурою; слідкування за якістю продуктів і чистотою кухні. |
позмінний графік 3/3, з 09:00 до 21:00; навчання всіх процесів «з нуля». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Rivali |
досвід роботи; бажання працювати та навчатись; пунктуальність; відповідальність. |
обслуговування гостей згідно стандартів, сервірування, прибирання, обслуговування бенкетів та фуршетів. |
графік позмінний з 10:00—22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Тропік |
досвід роботи в роздрібних продажах; досвід роботи в продажах продуктів харчування (продуктів, які швидко псуються) — буде додатковою перевагою; вміння вести переговори та досягати результатів; досвідчений користувач ПК. |
пошук і залучення нових клієнтів; робота з базою клієнтів; робота з дебіторською заборгованістю; представлення інтересів компанії на ввіреній території; формування звітності та аналітики; виконання плану продажу. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); офіційне працевлаштування; 6-ти денний графік роботи (Сб-скорочений день); місцезнаходження офісу с. Зарванці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
ТОВ Фора |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність; багатозадачність; готовність до навчання; впевнений користувач ПК; вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечувати обслуговування покупців на високому рівні; вивчати та аналізувати динаміку продажів; організовувати та контролювати проведення передпродажної підготовки товару; організовувати та проводити інвентаризації; контролювати роботу персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар'єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження та інші додаткові пропозиції для співробітників компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Буффало Віледж |
досвід роботи в продажах від 1-го року; комунікабельність та навички переговорів; вміння працювати в команді; лідерські якості та організованість. |
пошук та залучення нових клієнтів; продаж продукції у сфері сільського господарства; розміщення оголошень на різних майданчиках для продажу (ОЛХ, групи у соцмережах, месенджерах, сайтах, тощо); підтримка і розвиток відносин із постійними клієнтами; аналіз ринку та конкурентів. |
конкурентна заробітна плата; система бонусів за досягнення поставлених цілей; можливість кар'єрного росту; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
ТОВ Тонус-Плюс СВ |
пунктуальність; комунікабельність; доброзичливість. |
контроль за роботою персоналу, робота у ПЗ «POSTER». |
графік роботи з 12:00 до 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар піци |
ТОВ Рось-К |
можливо без досвіду роботи (досвід буде перевагою); чесність, порядність, вміння працювати в команді; бажання зростати та розвиватися в динамічній компанії; відповідальність та організованість; вміння працювати в швидкому темпі та зберігати якість продукції; дотримання санітарних норм та правил безпеки; тримання робочого місця, кухонного обладнання та побутових приладів у чистоті та порядку. |
знання базових принципів приготування піци; швидкість в роботі та стійкість до стресу; швидке приготування страв відповідно до рецептів і стандартів компанії; забезпечення якості та гарного смаку готової продукції; виконання інших пов’язаних з посадою завдань. |
офіційне працевлаштування; висока та стабільна заробітна плата; отримання знань від досвідчених професіоналів; графік роботи 08:00−22:00, 7/7; оплачувана відпустка 24 календарних дні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Аґрум Юріс, юридичне бюро |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором call-центру (бажано); володіння відмінними комунікативними навичками; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися і розвиватися; вміння працювати в умовах багатозадачності. |
робота з готовою клієнтською базою; проведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами; заповнення та ведення клієнтських анкет; взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення ефективної роботи з клієнтами. |
зручний графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00, з однією годиною перерви; надання бази клієнтів для вашої роботи; виплати заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за відмінну роботу; повноцінне навчання; оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкування українською мовою; впевнений користувач ПК (Word, Excel); вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Nasha Kava |
клієнтоорієнтованість; стресостійкість; вміння працювати в режимі багатозадачності. |
обслуговування гостей в залі; приймання замовлень по телефону; контроль якості приготування замовлень; передача замовлень на доставку, координування кур'єрів; робота із терміналом, касою та документами. |
графік роботи: Пн-Пт 08:00−19:00; виплата ЗП кожну неділю; корпоративне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник юриста |
Всеукраїнський юридичний центр |
вища юридична або економічна освіта (або студент 2−5 курсів заочної форми навчання); вміння роботи з ПК; знання ділової української мови. |
ведення діловодства (реєстрація договорів, сканування оригіналів); підготовка процесуальних документів. |
офіційне працевлаштування; своєчасні виплати заробітної плати; можливість кар'єрного зросту; можливість проходження стажування (університетської практики). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з кредитування |
Ідея Банк |
неповна вища або вища освіта; наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері буде перевагою; володіння ПК на рівні досвідченого користувача; відмінні комунікативні навички; пунктуальність, організованість, дисциплінованість; відповідальність, уважність, акуратність; вміння виконувати декілька задач одночасно; цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання; бажання працювати на результат та розвиватись. |
консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру; оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти; виконання встановленого плану продаж; післяпродажне обслуговування клієнтів. |
робота в одному із найбільш надійних банків України, який входить до європейської фінансової групи Getin Holding s.a; офіційне працевлаштування та прозора заробітна плата; досвід роботи у команді професіоналів; цікаві робочі завдання та можливості професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Акаунт-менеджер, фармер акаунтів |
Tрак Партс ЛТД |
швидке навчання і прийняття нової інформації; уважність та відповідальність; впевнений користувач ПК; уміння користуватися соц. мережами/інтернетом. |
реєстрація аккаунтів; ведення соц. активності; своєчасне здавання акантів.
|
графік з 09:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний); вихідні дні: Сб-Нд; комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1C |
Транс-Маркет |
знання програми 1С:Торгівля і склад, Ms Word, Ms Excel; досвід роботи з людьми, комунікабельність; відповідальне ставлення до роботи; уважність до деталей. |
приймання та оброблення заявок від торгових представників; виписка накладних; внесення даних в 1С, контроль правильності внесених даних; контроль за залишками на складі; формування інвентаризаційної відомості, участь в проведенні інвентаризацій. |
стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; безмежні можливості для розвитку професійної кар'єри; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Транс-Маркет |
вища освіта з бухгалтерського обліку або фінансів; мінімум 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; знання законодавства у галузі оподаткування та бухгалтерського обліку; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; відповідальність, уважність до деталей та вміння працювати в команді. |
ведення внутрішнього торговельного обліку на філії; формування видаткових та податкових накладних; робота з акцизним товаром; контроль за виконанням фінансових обов’язків та дотриманням податкового законодавства; взаємодія з контрагентами та банками; виконання доручень головного бухгалтера; інші пов’язані з бухгалтерією обов’язки за необхідності. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; можливість професійного та кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови роботи; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Pan Cake |
досвід роботи баристою/барменом/адміністратором в закладах харчування (бажано); енергійність; відкритість; добра, щира посмішка; наявність власного хобі та інтересів, з ким цікаво порозмовляти та хочеться подружитись. |
приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків тощо; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування. |
графік роботи — 6/3, 5/2 (плаваючий, з побажаннями по вашим Dayoff); дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 — 15:30; вечірня — 15:00 — 23:00; офіційне працевлаштування; оплачуване стажування за допомогою зручного мобільного додатку та з сапортом від сервіс-менеджера та шеф-баристи наших кав’ярень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
вміння писати привабливі, актуальні тексти; знання всього про можливості і обмеження соціальних медіа: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Телеграм; розуміння специфіки просування в кожній із соцмереж; базові компетенції щодо взаємодії з графічними редакторами та фотостоками; володіння навичками ведення ефективної таргетованої реклами; портфоліо (бажано). |
розробка стратегії з просування в мережах, контент план; створення і розвиток профілів/груп у соцмережах; генерація та оформлення контенту: текст, фото, відео, інфографіка та інше; збільшення кількості підписників, збільшення кількості взаємодій з постами, сторісами і іншими продуктами; комунікація з підписниками; робота зі згадками бренду в соціальних мережах. |
позитивний моральний клімат колективу; цікаві та круті проєкти; офіційне працевлаштування; чудова корпоративна культура; постійне навчання; лояльне демократичне керівництво; team building-и. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст-аналітик |
FranchiseStaffing Solutions |
вища освіта: економіка підприємства, фінанси, бухгалтерський облік та аудит; володіння ПК: 1С підприємство 8.3 або BAS, впевнений користувач Microsoft Office; досвід роботи на аналогічній посаді; знання принципів формування управлінської звітності; відповідальність, точність та уважність до деталей. |
щомісячне формування пакету управлінської звітності (Cash flow, P&L, Balance Sheet, Working capital); розробка бізнес-плану по нових ТТ (розрахунок планових доходів та витрат, періоду окупності); аналіз собівартості продукції власного виробництва та кулінарії — аналіз та вивантаження цін з CRM, внесення до 1С цін з виробництва та кулінарії; приготування звітів по продажам в розрізі каналу, торгової точки, SKU; план-факт аналізу продажу. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи 09:00—18:00 в офісі; стабільна заробітна плата; повна підтримка в період адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Бомба Тур |
досвід в туризмі або продажах; вільне володіння українською мовою; відповідальність та комунікабельність у колективі; швидке засвоєння інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності; володіння навичками онлайн бронювання. |
зустріч туристів в офісі; комунікація з клієнтами в телефонному режимі, соціальних мережах, месенджерах, на сайті компанії тощо; консультація та підбір турів; бронювання турів; підготовка договорів на туристичне обслуговування; взаємодія з іншими відділами компанії. |
робота в компанії, де кожен день — це новий етап у творенні приголомшливих турів, разом з дружнім колективом та керівництвом, яке високо цінує ваш внесок; зручна автоматизована система; робота в затишному офісі в самому серці міста; гнучкий графік роботи (8год/день, плаваючі вихідні); офіційне працевлаштування; знижки на подорожі для команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центра |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хороша дикція, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; стресостійкість; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов’язковий). |
обробка вхідних телефонних звернень; надання консультації клієнтам; відпрацювання звернень клієнтів з питань обслуговування; консультація про розташування і час роботи відділень та банкоматів банку; відпрацювання заперечень клієнтів з питань обслуговування продуктів банку. |
конкурентна заробітна плата; страхування здоров’я та життя; 25 календарних днів відпустки; крута система винагороди; доступ до освітніх та навчальних програм; широкі можливості для міжнародної мобільності; робота в банку, який має сертифікат топ-роботодавця та роботодавця, дружнього до молоді; робота в провідному банку Європи з міжнародним охопленням (BNP Paribas Group — один із найуспішніших і найбільших банків світу). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; успішний досвід роботи за посадою від 1-го року. знання методів і каналів пошуку співробітників. грамотна усна і письмова українська мова; впевнений користувач ПК (excel, powerpoint); знання основ соціальної психології; емпатійність, комунікабельність, упевненість в собі; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність, доброзичливість, командність, креативність. |
складення опису вакансій і здійснення підбору необхідного персоналу; використання різноманітних каналів пошуку; скринінг резюме та телефонних інтерв'ю із кандидатами; організація і проведення первинних співбесід із наданням оцінки hard & soft skills; надання і контроль виконання тестових завдань кандидатами; ведення звітності процесу рекрутингу, аналіз ринку праці. |
графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; підтримка від колег з відділу HR; конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
ФОП Бондар Ю.Д. |
багатозадачність та відповідальність; вміння виставляти пріоритетність задач та організувати свій робочий час; грамотна усна та письмова українська мова; володіння офісними програмами на просунутому рівні. |
формування різноманітних реєстрів, таблиць, наказів, протоколів в Word та Excel; створення та налаштування нових складів, об'єктів, підрозділів в 1С; формування переобліків, та первинне зведення переобліків в 1С; оприходування основних засобів в 1С; замовлення канцелярських товарів; списання канцелярських та господарських товарів; збір та подача показників лічильників формування списків та видача коштів на проїзд та поповнення мобільних телефонів. щомісяця; ведення документообігу. формування договорів. збір договорів та видаткових накладних. сортування документів по папкам; друк етикеток на прохання магазинів. друк етикеток для парфумів на розпив; фотографування нових товарів, скидання їх у групу в телеграм; приготування чаю/кави для власника та для гостей; пошук/аналіз інформації в інтернеті за дорученням власника та помічника власника; виконання доручень власника та помічника власника. |
графік роботи — Пн-Пт з 09:00 до 18:00 в офісі; можливість кар'єрного росту та реалізація власних амбіцій; зручне розташування офісу в районі центрального ринку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ТОВ Агробізнес |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння встановлювати та підтримувати позитивні взаємини зі співробітниками магазинів. |
розташування та виставлення товарів на полицях магазинів відповідно до встановлених стандартів та планограм; контроль за наявністю та строками придатності товарів; взаємодія з персоналом магазинів, щодо, експозиції та розташування продукції; регулярне оновлення та поповнення товарного асортименту на полицях; моніторинг ринку та конкурентів, аналіз продаж; забезпечення належного вигляду та стану полиць; оформлення фотозвіту відповідного зразка. |
конкурентна заробітна плата; гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та динамічний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер (контент) |
Юнік, рекламна агенція |
позитивний досвід просування бренду/продукту у digital каналах; креативність (здатність генерувати не шаблонні рішення, вирішувати складні задачі); вміння створювати цікаві тексти/відео/графіку для ЦА; пристрасть до digital-комунікацій. |
розробка та реалізація SMM-стратегії по 1 проекту (завантаженість 3−4 робочих дні на тиждень); генерація, створення та публікація контенту (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube); зйомки і монтаж reels, TikTok (студійні і вуличні); написання цікавих текстів; аналіз ефективності SMM-комунікації, підвищення ефективності, виконання плану робота з дизайнером та підрядниками. |
зайнятість 3−4 робочих дні на тиждень, комбінована: 2−3 дні на території проекту або віддалена робота, 1 день в офісі (обов'язково); комфортний офіс; корпоративне навчання; співпраця за формулою: свобода = відповідальність. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із збуту |
ТОВ Ерідон |
вища освіта; досвід у продажах, вміння переконувати і здатність ефективно взаємодіяти з клієнтами; вміння працювати на результат. |
збільшувати продаж насіння добрив та ззр на ввіреній території, шляхом побудови партнерських відносин з фермерськими господарствами регіону; забезпечення просування товарного портфелю в регіоні; здійснення консультації та супроводу своїх клієнтів; контролювання дебіторської заборгованості по своїм клієнтам; участь у польових агрономічних заходах в регіоні задля власного розвитку та налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії. |
конкурентна заробітна плата; забезпечення службовим автомобілем та паливом; мобільний телефон, ноутбук, доступ до інтернету; можливість працювати в сучасній CRM системі бази даних, мати доступ до чат-боту компанії, що синхронізує основну інформацію по товарним залишкам коли ти у полі з клієнтом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |