Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

Wonder

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на результат.

робота з базою клієнтів та пошук нових;

розвиток визначеного регіону;

ефективна комунікація з клієнтами по телефону: презентація продукції wonder, переваг та умов співробітництва;

укладання договорів;

контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань.

комфортний офіс;

графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30-16:30 (Пт);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

власний спортзал;

тенісний корт;

бібліотека;

риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

Персональний Адвокат

володіння українською мовою;

гарна дикція;

досвід роботи в продажах (вітається).

презентація послуг компанії по телефону;

консультування клієнтів по телефону відносно послуг компанії;

заповнення заявок.

робота в престижній компанії, у комфортному офісі;

зручний графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, обідня перерва та 2 coffe break, Сб-Нд — вихіднi;

оплачуване стажування;

своєчасна заробітня плата;

дружній колектив;

кар'єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

SEO-спеціаліст

Промавтоматика Вінниця

розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google;

впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics;

знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу;

досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими);

проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику);

підготовка технічних завдань для розробників;

підготовка технічних завдань для створення текстів.

аналіз пошукової видачі за цільовими запитами;

створення стратегій просування сайтів;

аналіз сайту, тематики та конкурентів;

створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики;

складання контент-плану;

формування (оптимізація) структури сайту;

формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів;

оптимізація щодо потреб пошукових систем;

побудова стратегій зовнішнього просування;

моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень;

вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем;

підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати.

робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами;

особистісний та професійний розвиток;

позитивний моральний клімат колективу;

team building-и;

кар’єрне зростання;

дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють;

смачні обіди;

конкурентна та своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

ТОВ Ольга

знання 1С;

досвід роботи 1 рік;

відповідальність;

бажання працювати;

комунікабельність.

 

графік роботи: 08:00—17:00;

адреса: м.Вінниця вул. Гонти,88, (Тяжилів).

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

Megasport

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вміння працювати з великим об'ємом інформації;

впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С;

уважність та відповідальність;

системне мислення та орієнтованість на результат;

готовність до відряджень.

робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С;

ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій;

збір та систематизація даних для фінансової звітності;

контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами;

ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів;

робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами.

дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи;

стабільний та конкурентний рівень винагороди;

приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії;

можливість подорожувати з роботою.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент SMM-менеджер

ФОП Ушаков П.Ю.

впевнений користувач Пк, Excel, графічних редакторів;

грамотна письмова та усна мова;

висока швидкість друку;

уміння знаходити та фільтрувати необхідну інформацію;

уміння працювати в команді;

націленість на результат, вміння правильно та послідовно виставляти пріоритети;

досвід створювання креативного контента з товарами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok).

пошук інформації (фото, опис, характеристики) та його редагування;

наповнення, редагування карток товарів на сайт і маркетплейси;

фотографування товару та обробка у фоторедакторі;

публікування контенту у соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) і групах в месенджерах.

різноманітні та цікаві завдання, можливість професійного зростання;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00, але можна більше, і керівництво це оцінить;

стабільна заробітна плата з перспективою зростання яка залежить від кількості відпрацьованих днів на місяць і головне якості і результатів вашої роботи;

розташування на Електромережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з розвитку продажів

Корсика

досвід роботи у сфері продажів будівельних матеріалів від 1 року (буде перевагою);

високі комунікативні навички, вміння вести переговори та будувати стосунки з клієнтами;

аналітичні здібності, здатність приймати рішення та працювати самостійно;

бажання розвиватися і досягати поставлених цілей;

готовність до систематичної роботи з клієнтами і торговою командою в області.

робота з існуючими клієнтами (субдистрибуторами) — переговори, презентація, розширення асортименту;

участь у формуванні замовлень субдистрибуторів, обробка і подача бланків замовлень на завод;

оцінка представленості та контроль залишків ТМ Anserglob;

моніторинг ринку будівельних матеріалів та конкурентів;

контроль реклами, торгового обладнання та стандартів викладки ТМ Anserglob;

проведення переговорів та укладання угод з новими клієнтами (субдистрибуторами та забудовниками);

сумісна робота з торговими представниками дистрибутора на маршрутах;

контроль виконання планів торговою командою.

конкурентна заробітна плата, випробувальний термін — 2 місяці;

робота та розвиток у стабільній компанії, яка займає лідируючі позиції на ринку;

своєчасна виплата заробітної плати.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (база клієнтів)

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання;

ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання;

робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів;

участь у конкурсах та змаганнях.

робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

Тіп Топ

досвід роботи на посаді кондитера або пекаря вітається, але також розглядаємо кандидатів без досвіду з навчанням на підприємстві.

виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.);

декорування десертів;

дотримання правил безпеки та санітарних норм.

графік роботи: позмінний, основні зміни 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00;

можливості професійного та кар'єрного росту;

у роботі використовуються виключно високоякісні продукти

розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл);

заробітня плата обговорюється індивідуально та залежить від обсягу ваших задач.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

FranchiseStaffing Solutions

володіння Excel, Oфіс 365 на рівні впевненого користувача;

навички побудови та підтримки мережі контактів;

навички продажів.

володіння навичками управління проектами (організаційні зібності);

знання ринку кандидатів;

навички пошуку кандидатів;

навички оцінки поведінки кандидатів;

грамотна мова: письмова та усна.

побудова продуктивних стосунків з наймаючими менеджерами та виступати для них в ролі консультанта в процесі найму;

проведення брифінгу вакансії, допомага формувати детальні вимоги до ролі;

уміле управління очікуваннями наймаючих менеджерів;

розроблення ефективних сценаріїв пошуку та управління каналами пошуку;

ведення повного життєвого циклу найму на різні типи вакансій, починаючи від аналізу запиту на вакансію та створення резерву талантів до виходу кандидата на роботу;

проведення скринінгу кандидатів за компетенціями та на відповідність культурі компанії;

аналіз ринку праці та умов конкурентів;

ведення переговорів щодо заробітної плати та пропозиції про працевлаштування;

участь у формуванні та підтримці позитивного іміджу компанії на ринку праці.

цікаві проекти, амбіційні задачі;

динамічний розвиток — прокачаєш свої soft та hard skills;

офіційне працевлаштування та конкурента заробітна плата;

можливість професійного та кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир у ресторан

ChaCha

досвід роботи від 6-ти місяців;

знання ведення касової дисципліни;

вміє працювати з готівкою та терміналом;

високу відповідальність та організованість;

бажання працювати з командою кращих.

відкриття та закриття зміни;

розрахунок столів та замовлень на доставку;

вести готівкові та безготівкові розрахунки;

розрахунки з постачальниками;

робота з накладними;

ведення касової документації;

контроль грошей у касі.

графік 2\2 з 10:00 до 22:00;

трансфер + смачні обіди;

крутий колектив;

щорічна відпустка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Tokayo, sushi bar

талановитість;

відповідальність.

 

гнучкий графік роботи;

можливість професійного росту та розвитку;

дружній та підтримуючий колектив;

трансфер для працівників після зміни;

знижки на продукцію.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор закладу харчування

Шаурмішка

досвід роботи;

вміння керувати командою та доводити її до результату;

вміння вирішувати стресостійкі ситуації;

вимогливість до себе та оточуючих;

 

контроль якості процесу роботи працівників;

якість обслуговування;

збільшення продаж;

контроль якості та зберігання продуктів;

контроль чистоти в закладі;

навчання команди та зменшення помилок на закладі.

стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць, харчування, стабільний графік роботи по домовленності;

графік роботи з 09:00 по 22:00;

4−5 робочих днів на тиждень;

трансфер до дому.

 

 

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

Школа англійської мови Flash

комунікабельність;

любиш допомагати людям;

ініціативність;

вміння брати на себе відповідальність та чітко виконувати поставлені задачі

 

цікаві Hr задачі окрім рекрутингу;

залучена команда професіоналів;

комфортний офіс в центрі м. Вінниця для продуктивної роботи;

навчання у внутрішній Академії;

робота в стабільній компанії;

висока ЗП з можливістю швидкого росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Транспортний логіст

ТОВ Еталон-Буд, БМФ

досвід роботи у логістиці;

досвід роботи з транспортними платформами;

впевнений користувач ПК (MS Office);

відповідальність;

уважність до деталей;

готовність працювати з великим масивом інформації.

організація доставки продукції та матеріалів;

розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту;

здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг;

планування логістичної діяльності компанії;

здійснювати пошук нових перевізників та співпрацювати із наявними;

складати та контролювати документацію щодо поставок, включаючи накладні, рахунки-фактури та інші документи, пов’язані з логістикою.

5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.;

підтримка з боку керівника, дружній колектив;

комфортний офіс в стилі IT;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

активне корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Bella, Ciao

відповідальність;

чесність;

старанність;

бажання працювати та насолоджувати напоями гостей.

приготування алкогольних / безалкогольних напоїв;

приготування кавових напоїв;

закриття зміни.

графік роботи з 10:00 до 22:00, зміни 2/2 чи 3/3 (за домовленістю);

виплати заробітньої плати два рази на місяць;

гідна ставка (щоквартальний перегляд можливого підвищення).

Відправити резюме можна за посиланням:

Промоутер

Accentica

комунікативні навички, без дефектів мовлення;

досвід роботи в промоутером (вітається).

інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів;

виконання стандартів брифу.

гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання або роботу та роботу);

висока погодинна оплата праці;

офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків;

комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство)

Ітлайн

освіта вища облік та аудит;

бажано досвід роботи бухгалтером;

знання бухгалтерського та податкового обліку;

досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS;

впевнений користувач ПК;

вміння спілкуватись з клієнтами;

відповідальність, впевненість, стресостійкість, організованість, акуратність, уважність, старанність, ініціативність;

енергійність та позитивне ставлення до життя.

консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS;

навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS;

допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS;

налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми);

консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт;

повідомляти про виходи оновлень.

заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи;

отримання досвіду та нових знань;

можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: сб. і нд.).

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушеф, старший кухар

ФОП Бурбелюк О. О.

відданість;

талановитість управлінця.

організація роботи ресторану згідно з встановленими стандартами компанії;

контроль за якістю приготування страв та видачі;

ведення обліку продуктів та звітності;

швидке та якісне приготування страв згідно технологічних карт;

прийом та замовлення продуктів;

координація роботи персоналу;

участь у організації та житті закладу.

своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць;

бонуси та мотиваційні програми;

ранкова кава та смачний обід;

реальний кар`єрний ріст у нашій динамічній команді;

знижки на все меню для працівників;

безкоштовний трансфер додому у вечірній час;

круте наставництво, навчання та стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник

Профі Трейд

досвід роботи (бажано, але не обов’язково).

укомплектування товару по накладній;

підготовка товару для відправки;

прийом та викладка товару на стелажі;

підтримка порядку на складі.

стабільна зарплата;

нормований графік роботи: Пн-Пт 09:00−18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із залучення та обслуговування юридичних осіб

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

вища фінансова, економічна або юридична освіта;

досвід роботи від 1-го року у банку на посаді фахівця по роботі з юридичними особами;

володіння навичками операційного обслуговування клієнтів.

залучення на обслуговування нових клієнтів;

виконання планових показників по відкриттю нових клієнтів малого бізнесу; приросту портфеля пасивів, приріст активних і дохідних рахунків;

крос-продажі банківських продуктів.

операційне обслуговування юридичних осіб.

один з найкращих працедавців України;

комфортне робоче місце;

професійна та дружня команда;

можливість участі в крос-функціональних проектах;

гідна винагорода, повністю «біла зарплатня»;

постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ФГ Ліщинецьке об'єднане

комунікабельність;

відповідальність.

обробка первинної документації.

вулиця Миколи Оводова.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з продажу банківських продуктів (Епіцентр)

Sense Bank

повна або базова вища освіта (спеціаліст або бакалавр);

наполегливість;

дисциплінованість;

відкритість.

 

забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб;

залучення нових клієнтів, виконання планових завдань;

здійснення касового обслуговування клієнтів банку.

графік роботи 7/7 (09:00 - 19:00) конкурентна заробітна плата;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку;

бонуси за досягнення КРІ;

медичне страхування;

підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»;

28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки;

навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями;

англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми;

Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець в відділ аудиту

Конекс

вища освіта;

досвід роботи;

досвід в проведенні внушнього та зовнішнього аудиту самостійно і в складі групи;

комунікабельність;

відповідальність;

організованість;

уважність до деталей.

проведення переобліків та інвентаризацій в підрозділах;

формування інвентаризаційних описів;

контроль достовірності з даними бухобліку наявних ТМЦ в підрозділах компанії;

проведення аналізу та складання звітності за результатами переобліків.

стабільність та впевненість в завтрашньому дні;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

перспектива професійного та особистісного розвитк;

знижк на обслуговування в аптеках;

подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям;

робота в просторому та сучасному офісі;

можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття його з інструктором.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Промо Сервіс

досвід роботи на посаді мерчендайзера, продавця стелажної торгівлі або торгового представника (буде перевагою);

здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи.

відвідування торгових точок згідно маршруту;

викладка товару на полицях, стійках, згідно планограм та стандартів компанії;

ротація товару;

дотримання частки полиці;

робота з цінниками;

звітність, робота через програму EFFIE.

стабільна заробітна плата, компенсація за проїзд по маршруту;

більше про компанію промо сервіс promoservice.com.ua;

можливість додаткового заробітку;

офіційне працевлаштування;

готові взяти студента.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник аналітика

Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців

уміння працювати з великими масивами інформації;

просунутий рівень користування Google таблицями;

вміння застосовувати на практиці;

інструменти форматування даних;

умовне форматування (стандартні та створені індивідуальні правила);

способи введення даних;

сортування та фільтрація даних;

підрахунок даних за допомогою різних математичних та логістичних формул/функцій;

побудова діаграм різних типів;

робота з СРМ системами;

уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань;

комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди.

збір, сортування та обробка данних (аналітика, графіки) відповідно до поставленим завданнь;

вміння організовувати та аналізувати дані;

перевірка та контроль заповнення робочих таблиць;

формування таблиць для роботи працівників інших відділів;

розподіл лідів між менеджерами;

контроль закриття та конвертації лідів;

перевірка створених угод та заповнення карток клієнта;

контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM.

конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата;

робота на повний робочий день;

гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено;

чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills.

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець

Comfy

вища освіта;

досвід роботи в роздрібній торгівлі на посаді старшого касира, бухгалтера, зам. директора з обліку;

великий досвід користування ПК та програмою 1С;

аналітичні здібності;

сильний характер:

відповідальність;

комунікабельність;

цілеспрямованість;

активність.

проведення обліку основних засобів і товарів у магазині;

контроль касової дисципліни та інкасації;

робота з товарними розбіжностями при прийомі, відвантаженні, відповідальному зберіганні, реалізації товару;

проведення інвентаризації;

надання звітів для бухгалтерії;

вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

прозора система оплати праці, яка залежить від особистої кваліфікації та ефективності;

можливість побудувати кар'єру: 90% директорів магазинів зросли всередині компанії;

офіційне працевлаштування, соціальний захист і дотримання КЗпП.

Відправити резюме можна за посиланням: