Вакансії для студентів і випускників станом на 6.06.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікація з клієнтами по телефону: презентація продукції wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30-16:30 (Пт); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал; тенісний корт; бібліотека; риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Персональний Адвокат |
володіння українською мовою; гарна дикція; досвід роботи в продажах (вітається). |
презентація послуг компанії по телефону; консультування клієнтів по телефону відносно послуг компанії; заповнення заявок. |
робота в престижній компанії, у комфортному офісі; зручний графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, обідня перерва та 2 coffe break, Сб-Нд — вихіднi; оплачуване стажування; своєчасна заробітня плата; дружній колектив; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ТОВ Ольга |
знання 1С; досвід роботи 1 рік; відповідальність; бажання працювати; комунікабельність. |
|
графік роботи: 08:00—17:00; адреса: м.Вінниця вул. Гонти,88, (Тяжилів). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
Megasport |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вміння працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважність та відповідальність; системне мислення та орієнтованість на результат; готовність до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент SMM-менеджер |
ФОП Ушаков П.Ю. |
впевнений користувач Пк, Excel, графічних редакторів; грамотна письмова та усна мова; висока швидкість друку; уміння знаходити та фільтрувати необхідну інформацію; уміння працювати в команді; націленість на результат, вміння правильно та послідовно виставляти пріоритети; досвід створювання креативного контента з товарами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok). |
пошук інформації (фото, опис, характеристики) та його редагування; наповнення, редагування карток товарів на сайт і маркетплейси; фотографування товару та обробка у фоторедакторі; публікування контенту у соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) і групах в месенджерах. |
різноманітні та цікаві завдання, можливість професійного зростання; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00, але можна більше, і керівництво це оцінить; стабільна заробітна плата з перспективою зростання яка залежить від кількості відпрацьованих днів на місяць і головне якості і результатів вашої роботи; розташування на Електромережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку продажів |
Корсика |
досвід роботи у сфері продажів будівельних матеріалів від 1 року (буде перевагою); високі комунікативні навички, вміння вести переговори та будувати стосунки з клієнтами; аналітичні здібності, здатність приймати рішення та працювати самостійно; бажання розвиватися і досягати поставлених цілей; готовність до систематичної роботи з клієнтами і торговою командою в області. |
робота з існуючими клієнтами (субдистрибуторами) — переговори, презентація, розширення асортименту; участь у формуванні замовлень субдистрибуторів, обробка і подача бланків замовлень на завод; оцінка представленості та контроль залишків ТМ Anserglob; моніторинг ринку будівельних матеріалів та конкурентів; контроль реклами, торгового обладнання та стандартів викладки ТМ Anserglob; проведення переговорів та укладання угод з новими клієнтами (субдистрибуторами та забудовниками); сумісна робота з торговими представниками дистрибутора на маршрутах; контроль виконання планів торговою командою. |
конкурентна заробітна плата, випробувальний термін — 2 місяці; робота та розвиток у стабільній компанії, яка займає лідируючі позиції на ринку; своєчасна виплата заробітної плати.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (база клієнтів) |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Тіп Топ |
досвід роботи на посаді кондитера або пекаря вітається, але також розглядаємо кандидатів без досвіду з навчанням на підприємстві. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чізкейки, еклери, тістечка, макарони, круасани, тарти, печиво та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
графік роботи: позмінний, основні зміни 10:00 до 22:00 або 08:00 до 20:00; можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються виключно високоякісні продукти розташування: вул. 600-річчя 17 (ТРЦ Мегамолл); заробітня плата обговорюється індивідуально та залежить від обсягу ваших задач. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
FranchiseStaffing Solutions |
володіння Excel, Oфіс 365 на рівні впевненого користувача; навички побудови та підтримки мережі контактів; навички продажів. володіння навичками управління проектами (організаційні зібності); знання ринку кандидатів; навички пошуку кандидатів; навички оцінки поведінки кандидатів; грамотна мова: письмова та усна. |
побудова продуктивних стосунків з наймаючими менеджерами та виступати для них в ролі консультанта в процесі найму; проведення брифінгу вакансії, допомага формувати детальні вимоги до ролі; уміле управління очікуваннями наймаючих менеджерів; розроблення ефективних сценаріїв пошуку та управління каналами пошуку; ведення повного життєвого циклу найму на різні типи вакансій, починаючи від аналізу запиту на вакансію та створення резерву талантів до виходу кандидата на роботу; проведення скринінгу кандидатів за компетенціями та на відповідність культурі компанії; аналіз ринку праці та умов конкурентів; ведення переговорів щодо заробітної плати та пропозиції про працевлаштування; участь у формуванні та підтримці позитивного іміджу компанії на ринку праці. |
цікаві проекти, амбіційні задачі; динамічний розвиток — прокачаєш свої soft та hard skills; офіційне працевлаштування та конкурента заробітна плата; можливість професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир у ресторан |
ChaCha |
досвід роботи від 6-ти місяців; знання ведення касової дисципліни; вміє працювати з готівкою та терміналом; високу відповідальність та організованість; бажання працювати з командою кращих. |
відкриття та закриття зміни; розрахунок столів та замовлень на доставку; вести готівкові та безготівкові розрахунки; розрахунки з постачальниками; робота з накладними; ведення касової документації; контроль грошей у касі. |
графік 2\2 з 10:00 до 22:00; трансфер + смачні обіди; крутий колектив; щорічна відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Tokayo, sushi bar |
талановитість; відповідальність. |
|
гнучкий графік роботи; можливість професійного росту та розвитку; дружній та підтримуючий колектив; трансфер для працівників після зміни; знижки на продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор закладу харчування |
Шаурмішка |
досвід роботи; вміння керувати командою та доводити її до результату; вміння вирішувати стресостійкі ситуації; вимогливість до себе та оточуючих;
|
контроль якості процесу роботи працівників; якість обслуговування; збільшення продаж; контроль якості та зберігання продуктів; контроль чистоти в закладі; навчання команди та зменшення помилок на закладі. |
стабільна заробітна плата, з виплатою двічі на місяць, харчування, стабільний графік роботи по домовленності; графік роботи з 09:00 по 22:00; 4−5 робочих днів на тиждень; трансфер до дому.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Школа англійської мови Flash |
комунікабельність; любиш допомагати людям; ініціативність; вміння брати на себе відповідальність та чітко виконувати поставлені задачі |
|
цікаві Hr задачі окрім рекрутингу; залучена команда професіоналів; комфортний офіс в центрі м. Вінниця для продуктивної роботи; навчання у внутрішній Академії; робота в стабільній компанії; висока ЗП з можливістю швидкого росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Транспортний логіст |
ТОВ Еталон-Буд, БМФ |
досвід роботи у логістиці; досвід роботи з транспортними платформами; впевнений користувач ПК (MS Office); відповідальність; уважність до деталей; готовність працювати з великим масивом інформації. |
організація доставки продукції та матеріалів; розрахунок найвигіднішого способу транспортування вантажу та маршруту; здійснення моніторингу своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг; планування логістичної діяльності компанії; здійснювати пошук нових перевізників та співпрацювати із наявними; складати та контролювати документацію щодо поставок, включаючи накладні, рахунки-фактури та інші документи, пов’язані з логістикою. |
5-денний робочий тиждень: з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб-Нд.; підтримка з боку керівника, дружній колектив; комфортний офіс в стилі IT; можливість професійного та кар'єрного зростання; активне корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Bella, Ciao |
відповідальність; чесність; старанність; бажання працювати та насолоджувати напоями гостей. |
приготування алкогольних / безалкогольних напоїв; приготування кавових напоїв; закриття зміни. |
графік роботи з 10:00 до 22:00, зміни 2/2 чи 3/3 (за домовленістю); виплати заробітньої плати два рази на місяць; гідна ставка (щоквартальний перегляд можливого підвищення). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Промоутер |
Accentica |
комунікативні навички, без дефектів мовлення; досвід роботи в промоутером (вітається). |
інформування повнолітніх споживачів про продуктові характеристики тютюнових виробів; виконання стандартів брифу. |
гнучкий графік роботи від 4 годин в день (можливість поєднувати роботу та навчання або роботу та роботу); висока погодинна оплата праці; офіційне працевлаштування за договором підряду зі сплатою всіх належних податків; комплекти стильного одягу в якості уніформи, робочий планшет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство) |
Ітлайн |
освіта вища облік та аудит; бажано досвід роботи бухгалтером; знання бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS; впевнений користувач ПК; вміння спілкуватись з клієнтами; відповідальність, впевненість, стресостійкість, організованість, акуратність, уважність, старанність, ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS; навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS; допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS; налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми); консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт; повідомляти про виходи оновлень. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: сб. і нд.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушеф, старший кухар |
ФОП Бурбелюк О. О. |
відданість; талановитість управлінця. |
організація роботи ресторану згідно з встановленими стандартами компанії; контроль за якістю приготування страв та видачі; ведення обліку продуктів та звітності; швидке та якісне приготування страв згідно технологічних карт; прийом та замовлення продуктів; координація роботи персоналу; участь у організації та житті закладу. |
своєчасна та гідна оплата праці 2 рази на місяць; бонуси та мотиваційні програми; ранкова кава та смачний обід; реальний кар`єрний ріст у нашій динамічній команді; знижки на все меню для працівників; безкоштовний трансфер додому у вечірній час; круте наставництво, навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Профі Трейд |
досвід роботи (бажано, але не обов’язково). |
укомплектування товару по накладній; підготовка товару для відправки; прийом та викладка товару на стелажі; підтримка порядку на складі. |
стабільна зарплата; нормований графік роботи: Пн-Пт 09:00−18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із залучення та обслуговування юридичних осіб |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища фінансова, економічна або юридична освіта; досвід роботи від 1-го року у банку на посаді фахівця по роботі з юридичними особами; володіння навичками операційного обслуговування клієнтів. |
залучення на обслуговування нових клієнтів; виконання планових показників по відкриттю нових клієнтів малого бізнесу; приросту портфеля пасивів, приріст активних і дохідних рахунків; крос-продажі банківських продуктів. операційне обслуговування юридичних осіб. |
один з найкращих працедавців України; комфортне робоче місце; професійна та дружня команда; можливість участі в крос-функціональних проектах; гідна винагорода, повністю «біла зарплатня»; постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ФГ Ліщинецьке об'єднане |
комунікабельність; відповідальність. |
обробка первинної документації. |
вулиця Миколи Оводова. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з продажу банківських продуктів (Епіцентр) |
Sense Bank |
повна або базова вища освіта (спеціаліст або бакалавр); наполегливість; дисциплінованість; відкритість.
|
забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб; залучення нових клієнтів, виконання планових завдань; здійснення касового обслуговування клієнтів банку. |
графік роботи 7/7 (09:00 - 19:00) конкурентна заробітна плата; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримка та допомога у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; англомовні speaking club: збираємося двічі на тиждень компанією однодумців, щоб обговорити найрізноманітніші теми; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець в відділ аудиту |
Конекс |
вища освіта; досвід роботи; досвід в проведенні внушнього та зовнішнього аудиту самостійно і в складі групи; комунікабельність; відповідальність; організованість; уважність до деталей. |
проведення переобліків та інвентаризацій в підрозділах; формування інвентаризаційних описів; контроль достовірності з даними бухобліку наявних ТМЦ в підрозділах компанії; проведення аналізу та складання звітності за результатами переобліків. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитк; знижк на обслуговування в аптеках; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття його з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Промо Сервіс |
досвід роботи на посаді мерчендайзера, продавця стелажної торгівлі або торгового представника (буде перевагою); здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи. |
відвідування торгових точок згідно маршруту; викладка товару на полицях, стійках, згідно планограм та стандартів компанії; ротація товару; дотримання частки полиці; робота з цінниками; звітність, робота через програму EFFIE. |
стабільна заробітна плата, компенсація за проїзд по маршруту; більше про компанію промо сервіс promoservice.com.ua; можливість додаткового заробітку; офіційне працевлаштування; готові взяти студента. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник аналітика |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
уміння працювати з великими масивами інформації; просунутий рівень користування Google таблицями; вміння застосовувати на практиці; інструменти форматування даних; умовне форматування (стандартні та створені індивідуальні правила); способи введення даних; сортування та фільтрація даних; підрахунок даних за допомогою різних математичних та логістичних формул/функцій; побудова діаграм різних типів; робота з СРМ системами; уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань; комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди. |
збір, сортування та обробка данних (аналітика, графіки) відповідно до поставленим завданнь; вміння організовувати та аналізувати дані; перевірка та контроль заповнення робочих таблиць; формування таблиць для роботи працівників інших відділів; розподіл лідів між менеджерами; контроль закриття та конвертації лідів; перевірка створених угод та заповнення карток клієнта; контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM. |
конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата; робота на повний робочий день; гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено; чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Comfy |
вища освіта; досвід роботи в роздрібній торгівлі на посаді старшого касира, бухгалтера, зам. директора з обліку; великий досвід користування ПК та програмою 1С; аналітичні здібності; сильний характер: відповідальність; комунікабельність; цілеспрямованість; активність. |
проведення обліку основних засобів і товарів у магазині; контроль касової дисципліни та інкасації; робота з товарними розбіжностями при прийомі, відвантаженні, відповідальному зберіганні, реалізації товару; проведення інвентаризації; надання звітів для бухгалтерії; вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами. |
прозора система оплати праці, яка залежить від особистої кваліфікації та ефективності; можливість побудувати кар'єру: 90% директорів магазинів зросли всередині компанії; офіційне працевлаштування, соціальний захист і дотримання КЗпП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |