Вакансії для студентів і випускників станом на 13.06.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері.
|
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; реєстрація інформації в базі даних.
|
нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
|
Адміністратор, аккаунт-менеджер |
Taxi 838 |
бажання працювати у дружньому колективі; стресостійкість стане плюсом; знання офісних програм: Exсel, месенджери; вільне спілкування українською мовою; відповідальність та організованість. |
реєстрація водіїв; заміна даних водіїв, які вже працюють; допомога та налаштування додатку; вирішення конфліктних ситуацій та скарг між пасажиром, диспетчером та водієм. |
комфортне робоче місце, обладнане всім необхідним; безлім кави, смаколики та фрукти; оплачувана відпустка; офіс у центрі міста; зручний графік роботи 5/2 з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супровіду клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону; стресостійкість, організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів. |
зручний графік: понеділок-п'ятниця, 9:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; робота в налагодженій СRM-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою;
стабільний та швидкий інтернет;
ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;
бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
знайомство клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття; участь у конкурсах та змаганнях в середині команди; постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів. |
стабільні виплати заробітньої плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Flash, школа англійської мови |
|
обробка заявки на пошук та підбір необхідних кандидатів; формування вимог до кандидатів спільно із керівниками відділів, складання опису вакантних позицій та ідеальної картини майбутніх працівників; розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, ведення пошуку і організація співбесід; аналіз ринку праці та трендів рекрутингу; моніторинг і актуалізація інформації про вакансії, ведення звітності отриманих відгуків і проведених співбесід; організація та участь у співбесідах перед прийняттям кандидата на роботу; участь в HR-процесах компанії. |
зручний та сучасний офіс в центрі міста; чіткий графік: Пн-Пт, з системою бонусів; кар'єрне зростання; корпоративне навчання; дружня атмосфера у молодому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з партнерами |
ТОВ Макош Мінерал |
досвід роботи від 1 року; висока комунікабельність та навички переговорів; вміння презентувати продукцію компанії; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність, доброзичливість, робота в команді, креативність. |
проведення пошуку нових потенційних партнерів та розвиток партнерської мережі; взаємодія з партнерами компанії щодо умов кредитування; проведення переговорів, укладання договорів; планування заходів, щодо проведення презентацій продукції компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торгових точок |
ТОВ Сканді + |
комунікабельність; не конфліктність; впевнене користування ПК. |
організація роботи співробітників; контроль за дотриманням стандартів зовнішнього вигляду працівників та обслуговування покупців; формування заявок постачальнику. |
комфортні умови роботи; часткова компенсація проїзду; можливі корпоративні навчання та тренінги з особистого зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Аґрум Юріс, юридичне бюро |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково); відмінні комунікативні навички; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися та розвиватися; здатність працювати в умовах мультизадачності. |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону; заповнення клієнтських анкет; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів. |
зручний графік роботи: понеділок-п'ятниця з 09:00 до 18:00, одна година перерви; гаряча база клієнтів для вашої роботи; виплата заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за високі результати; повноцінне навчання, що допоможе вам зрозуміти всі нюанси наших послуг; оплачувана відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Soprano, ресторан |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація страв та напоїв; робота з касою та замовленнями; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Старший кухар в ресторан швецької лінії |
Батерфляй, SPA-готель |
досвід роботи на посаді старшого кухаря від 1 року; відповідальність, комунікабельність; знання технологій та стандартів готування їжі. |
приготування страв за рецептами; контроль якості приготування та подачі страв; організація роботи на кухні; забезпечення дотримання санітарних норм. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Файні Справи, мережа ресторанів |
базові знання з приготування класичної кави; базові людські характеристики: чесність по відношенню до команди та гостей, бажання розвиватись і в кавовій тематиці і в баристиці. |
|
графік позмінний (від 15 до 25 змін в місяць на Ваш вибір). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Технолог, менеджер з продажу |
Ампеко, ПП (Спілка Пекарських Центрів України) |
досвід у сфері кондитерського виробництва, робота з шоколадами, десертами; базове розуміння продуктів з якими працюють ресторани, піцерії, пекарні, кондитерські; вміння вправно долати стадію «заперечення/неприйняття нового товару» у клієнта, грамотне надання інформації, важливо зрозуміти покупця та продати свій товар; швидке засвоєння нової інформації; аналіз ринку та конкурентного середовища. |
представлення та відпрацьовка нових позицій товару у клієнта; заміна конкурентного товару на товар компанії та введення нових позицій, вміння пояснити переваги продукту; активний пошук та розширення клієнтської бази (наш товар для: хлібопекарень, ресторанів, фаст-фудів, кондитерських. і інших); збільшення обсягу продажів компанії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер (первинна документація) |
АВ метал груп, ТОВ |
закінчена вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; впевнений користувач 1С УПП, ПК, Microsoft Office; старанність, організованість, стресостійкість, порядність. |
ведення первинної документації: прихідні накладні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); звірка з контрагентами; робота з касою (терміналами, касовими апаратами). |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП, повний соц пакет; графік роботи: пн-пт з 08:00 до 17:00, сб, нд-вихідні; можливість професійного та кар'єрного зростання; корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних |
Галичина, молочна компанія, ТОВ |
освіта середня спеціальна/вища; вміння користуватися пакетом microsoft office (word,excel); пунктуальність, уважність, вміння працювати в команді комунікабельність, акуратність, відповідальність, вміння швидко навчатися, впевненість, стресостійкість. |
прийом та обробка замовлень в 1С; формування та підготовка супровідних пакетів документів для відвантаження продукції; друк видаткових накладних. |
робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання; офіційне працевлаштування; цікаві, амбіційні задачі та підтримка в їх реалізації; медичне страхування; графік роботи 14:00 до 21:00; місце праці: м. Вінниця, вул. Чехова, 25.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Popov, український виробник одягу |
досвід роботи з клієнтами (сервісне обслуговування, продажі) буде перевагою; здатність до навчання, відповідальність, комунікабельність, високий рівень самоорганізації; стресостійкість, готовність роботи на результат. |
робота з оптовими, корпоративними та поточними клієнтами; телефонні розмови та переписки; створення комерційних пропозицій; робота з базою клієнтів; ведення звітності для керівника команди продажів. |
робота у довгостроковому проекті; конкурентоспроможний рівень заробітної плати; можливість професійного зростання; своєчасна заробітна плата; графік роботи Пн-Пт з 09:00−18:00; робота з офісу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Транспортний логіст |
ТОВ Еталон-Буд, БМФ |
мінімум 1 рік досвіду роботи на кухні, перевага надається у сфері фаст-фуду або ресторанного бізнесу; бажання працювати та вчитися; вміння працювати в умовах високої напруги; комунікативні навички та здатність працювати в команді. |
приготування страв відповідно до тех. карт; дотримання стандартів якості і безпеки приготування; ведення контролю за складом і терміном придатності продуктів. |
графік роботи з 10:00 до 22:00; безкоштовне 2-х разове харчування; виплата заробітної плати 2 рази на місяць; трансфер в кінці зміни; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник (складська логістика) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
досвід роботи зав. складом/комірником від 3-х років, бажано з харчовою групою товарів; досконале знання документообігу; впевнений користувач ПК, особливо високий рівень знання Excel. |
повний спектр робіт по прийманню, обліку, зберіганню та відвантаженню товарно-матеріальних цінностей; раціональне використання ресурсів. |
конкурентна заробітна плата; медичне страхування; компенсація обідів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник директора з обслуговування клієнтів |
Delivery-Auto |
|
проведення всіх необхідних змін в кварталі; робота з закріпленими працівниками на регіональному центрі, їх супроводження; підготовка звітів; вирішення конфліктів між складами та клієнтами; виставлення рахунків; знаходження нових клієнтів та утримання наявних. |
графік роботи: Пн-Пт з 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор 1С, бухгалтер з первинної документації (сільське господарство) |
Кеарфілд, ТОВ |
вища освіта; володіння знаннями та навичками роботи в програмі 1С8.2; практичні навички роботи із первинною документацією; досвід роботи в сегменті В2В від 1-го року, (бажано в аграрній сфері); впевнений користувач MS Office, ExceI,(звіти); вміння працювати з клієнтами (навички ділового спілкування та спілкування телефоном). |
підтримка комунікації з клієнтами (1С8.2, документація, договори); здійснення консультації менеджерів та клієнтів, щодо наявного товару, закупки товарів та доступних послуг; внесення даних в 1С8.2; контроль оплати, документи клієнтів, інші домовленості з клієнтами; створення, обробка, аналіз звітів (ExceI, 1С8.2) виконання доручень керівника. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер
|
Рошен-Кондитер, ТОВ |
наявність власного автомобіля; освіта вища, не закінчена вища готові взяти студента; водійське посвідчення категорії В. |
|
амортизація автомобіля; офіційне працевлаштування; заправка на АЗС WOG; безлімітний мобільний зв’язок «Київстар»; навчання; кар'єрний ріст в середині компанії; своєчасна заробітна плата; робота у дружньому колективі можливість бронювання працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник аналітика |
Конс на Бі$, бізнес-клуб підприємців |
уміння працювати з великими масивами інформації; просунутий рівень користування Google таблицями; робота з СRМ системами; уважність до деталей, ретельне виконання поставлених завдань; комунікативні навички, здатність ефективно доносити результати аналізу та рекомендації до інших учасників команди. |
збір, сортування та обробка даних (аналітика, графіки) відповідно до поставленим завдань; вміння організовувати та аналізувати дані; перевірка та контроль заповнення робочих таблиць; формування таблиць для роботи працівників інших відділів; розподіл лідів між менеджерами; контроль закриття та конвертації лідів; перевірка створених угод та заповнення карток клієнта; контроль за своєчасним виправленням помилок під час роботи у CRM. |
конкурентна заробітна плата та своєчасна її виплата; робота на повний робочий день; гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено; чудова команда та середовище, що допоможе вдосконалити свої soft та hard skills. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Пшеничний В.А., ФОП |
досвід роботи від 3-х років (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); уміння працювати як з вхідними первинними документами так і звітами в частині обліку податкового кредиту; практичні навички роботи в M.E.Doc та електронному кабінеті, РРО, 1С 7.7, 1С 8, Клієнт-банк; відповідальність, вміння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості. |
робота в програмі M.E.Doc (податковий кредит); ведення і контроль бухгалтерського обліку на ділянці оприбуткування товару та тари; проведення звірки з постачальниками та покупцями (банківські клієнти та мережі); робота з клієнт-банком. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в офісі в р-ні Тяжилів, пн.-пт з 09:30 до 17:30 год., вихідні — сб, нд; своєчасна виплата та офіційне працевлаштування; наставництво головного бухгалтера; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець в відділ аудиту |
Конекс |
вища освіта; стаж роботи за відповідним напрямом не менше 2-х років; досвід в проведенні внушнього та зовнішнього аудиту самостійно і в складі групи; готовність до частих відряджень. |
проведення переобліків та інвентаризацій в підрозділах; формування інвентаризаційних описів; контроль достовірності з даними бухобліку наявних ТМЦ в підрозділах компанії; проведення аналізу та складання звітності за результатами переобліків. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитку в залежності від амбіцій та здібностей; знижки на обслуговування в аптеках; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або заняття йогою з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор ПК |
Конекс |
досвід роботи оператором від 1 року; досвід роботи з великими масивами даних та опрацювання звітів; впевнений користувач ПК та 1С; комунікабельність, стресостійкість, вміння працювати в команді. |
прийом замовлень на лікарські засоби та товари медичного призначення; забезпечення клієнтів прайс-листами на наявний асортимент лікарських засобів та товарів медичного призначення; участь в оформленні договорів на постачання лікарських засобів та товарів медичного призначення та узгодженні умов постачання; оформлення заявок, зведених відомостей замовлень і асортиментних планиів постачання. |
стабільність та впевненість в завтрашньому дні; конкурентна та своєчасна заробітна плата; перспектива професійного та особистісного розвитку; знижки на обслуговування в аптеках компанії; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям; робота в просторому та сучасному офісі; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або з інструктором. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Батерфляй, SPA-готель |
досвід роботи в облікових справах від 1 року; знання законодавства з обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; відповідальність, уважність до деталей, організованість. |
|
конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня атмосфера та комфортні умови праці; трансфер з Вінниці/до Вінниці, харчування, за потреби — проживання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор бази даних магазину WINETIME |
ТС ПЛЮС (WINETIME) |
досвід роботи оператором ПК в магазинах — буде перевагою; досвід адміністративної роботи; впевнений користувач ПК (MS Office); досвід роботи в програмі 1С; знання касової дисципліни; знання основ управління товаром магазину; чесність і порядність; спрямованість на результат. |
внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину; управління роботою касирів; контроль та координування розрахунково-касових операції; контроль правильності оформлення документів; підготовка необхідної оперативної звітності; контроль наявності сертифікатів і рекламної продукції. |
офіційне працевлаштування; цікава робота в молодому, креативному та дружньому колективі; можливість професійного та кар'єрного розвитку; стабільна, офіційна, своєчасна заробітна плата 2 рази на місяць; корпоративне навчання; фірмовий одяг; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; English — B2; аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п; оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор гарячої лінії (ДТЕК) |
Zenko |
впевнений користувач ПК; ввічливість, стресостійкість, уважність та відповідальність; вільне володіння українською мовою. |
прийом дзвінків від населення стосовно електропостачання та реєстрація їх; надання стислої інформації на запити населення; внесення та перенаправлення запитів; робота в системі CRM. |
графік роботи: 5/2 (плаваючі вихідні), вечірня зміна 12:00—20:00, 13:00—21:00 або 14:00—22:00; допомога, навчання і підтримка; ввічливе і досвідчене керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням: |