Вакансії для студентів і випускників станом на 20.06.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер |
ПП Радіонет |
|
робота з покупцями; формування рахунків, актів виконаних робіт, податкових накладних; звірка з покупцями.
|
графік роботи: Пн-Пт, 09:00-18:00; |
067-490-07-69 |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навички, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Grand Car |
досвід роботи у сфері аналітики та обробки даних; аналогічний досвід у діловодстві; комунікабельність та здатність ефективно співпрацювати з різними відділами компанії. |
збір та аналіз даних; робота з кадровою документацією (заповнення по шаблону договорів); ведення статистики, підготовка звітності; допомога аналітичному відділу у різноманітних завданнях. |
зручний графік: понеділок-п'ятниця, 9:00 — 18:00, робота з офісу; корпоративні заходи та цікаві марафони; сучасна техніка для роботи; офіційне працевлаштування; первинне навчання, адаптація та підтримка твого кар'єрного зростання в перспективі; молода команда, оточення, що мотивує. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою;
стабільний та швидкий інтернет;
ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;
бажання самовдосконалюватися та готовність стрімко рости разом з компанією. |
знайомство клієнта з продуктами школи та продаж пакетів уроків без пробного заняття; участь у конкурсах та змаганнях в середині команди; постійне покращення своїх навичок та відвідування тренінгів від професіоналів у сфері продажів. |
стабільні виплати заробітньої плати двічі на місяць; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання; постійні тренінги від професіоналів у сфері продажів; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
Мобільна Оптика |
комунікативні навички; уміння переконувати; енергійність, чесність, охайний діловий вигляд. |
виконання планів продажу; пошук нових клієнтів. |
графік роботи — п’ятиденний з 08:00 до 18:00; службове авто (можливо із водієм); індивідуальне навчання і адаптація за підтримки досвідченого наставника; робота в стабільній компанії (навіть у воєнний час), що активно розвивається та розширюється. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор (Linux, customer support) |
Домени та Хостинг |
технічна освіта; досвід системним адміністратором — буде плюсом; наявність ПК з операційною системою Linux (e.g Ubuntu); англійська мова на рівні pre-intermediate; системне мислення, аналітичні здібності; відповідальність, порядність та комунікабельність. |
|
робота у професійному та дружньому колективі; конкурентна заробітна плата, премії, мотиваційні виплати; офіційне працевлаштування, оплата лікарняних днів та відпустки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Data analyst |
Хоум-Нет, ТОВ |
вища освіта: економіка/маркетинг; досвід роботи у системних компаніях від 2-х років; досвідчений користувач SQL, Excel, Power BI (бажано). |
активна участь у розробці тарифів, послуг та акцій; оцінка фінансового впливу змін тарифів і запусків нових тарифних планів; проведення конкурентного та продуктового аналізів; розробка та підтримка статистичних та аналітичних звітів; взаємодія з крос-функціональними командами. |
найкрутіший офіс у Вінниці в IT парку; драйвова крута команда; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
ЕкоДім |
успішний досвід роботи на посаді супервайзера, регіонального або територіального менеджера на ринку FMCG від 3-х років; знання методик та технік продажів; можливіть переміщення по місту та області; наявність автомобіля — обов’язково.
|
ефективне управління торговою командою (навчання, контроль та мотивація); забезпечення досягнення поставлених керівництвом комерційних цілей; розвиток та підтримка партнерських відносин з клієнтами; забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів відповідно до вимог компанії; аналіз ринку, визначення разом з керівником пріорітетних напрямків розвитку; пошук нових можливостей для розвитку бізнесу. |
стабільна компанія, яка на ринку більше 32 років і постійно розвивається; робота з товаром, який на даний час користується попитом; динамічний графік роботи з 08:30 до 18:00 в офісно-виїзному форматі; конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; забезпечення всім необхідним для успішної роботи; корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання, тімбілдінги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Граніт, МП |
грамотне мовлення, комунікабельність; впевнений користувач ПК; стресостійкість, уважність до деталей. |
консультування клієнтів з асортименту та послуг компанії; ведення переговорів, укладання договорів; робота з програмами ПК. |
гідна та стабільна заробітна плата; графік роботи: ВТ-СБ з 09:00 до 18:00; професійний розвиток та кар'єрне зростання; комфортні умови праці у дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу
|
Тропік, ТОВ |
бажання працювати у динамічному ритмі; стресостійкість; вміння вести переговори та досягати результатів; володіння ПК (мінімум початковий рівень); можливо без досвіду роботи (проводиться навчання); наявність авто (буде додатковою перевагою). |
активні продажі клієнтам; пошук і залучення нових клієнтів, робота на маршруті 30% часу; робота з дебіторською заборгованістю; представлення інтересів компанії на ввіреній території; формування звітності та аналітики; виконання плану продажу; аналіз цін та асортименту ринку фруктів та овочів на ввіреній території. |
робота в стабільній компанії; вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць); перспектива кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; 6-денний графік роботи (субота скорочений день, дві суботи в місяць); премії і бонуси за результатом роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
Фора, ТОВ |
досвід роботи на адміністративній посаді від 1 року; вища, незакінчена вища освіта (торговельна, економічна, менеджмент); вільне володіння українською мовою; висока ефективність, багатозадачність, готовність до навчання; впевнений користувач ПК вміння працювати на результат та у команді. |
забезпечення обслуговування покупців на високому рівні; вивчення та аналіз динаміки продажів; організація та контроль проведення передпродажної підготовки товару; організація та проведення інвентаризації; контроль роботи персоналу. |
висока і стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; отримання знань від досвідчених професіоналів; можливість професійного та кар’єрного зростання; допомога з житлом; корпоративне медичне страхування; корпоративний мобільний зв’язок; знижка до дня народження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор комп'ютерного набору та ЕОМ |
Смарт Тренд, ТОВ |
обов’язковий досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; впевнений користувач ПК; високий рівень знання Excel; базові знання програми SAP ERP (бажано). |
підготовка первинної документації; внесення даних в базу; проведення уцінки товару; проведення переобліків; звірка залишків товару та формування звітів; аналітичні періодичні звіти по руху товару; підтримка комп’ютерної та орг. техніки. |
офіційне працевлаштування; графік з ВТ по СБ (НД, ПН — вихідні) з 9:00 до 18:00; повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комплектувальник |
Аврора, мультимаркет |
уважність, гарна фізична підготовка, орієнтація на результат. |
відбір товарів на складі на підставі документів; упакування товарів та перевірка відповідності маркування товарів; комплектація партії товарів та підготовка їх до відправлення. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи 2 дні з 08:00 до 20:00 / 2 дні з 20:00 до 08:00 / 4 вихідних (графік може змінюватись в залежності від навантаження товаром); офіційне працевлаштування; дружній колектив; кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Сільпо |
досвід роботи кухарем від одного року; освіта технолога, кухаря або кондитера; знання про санітарно-гігієнічні норми праці та технологічних процесів приготування їжі. |
приготування страв; прикрашання готових страв. |
стабільна зарплата та офіційне працевлаштування; можливий індивідуальній графік роботи з урахуванням бізнес-процесів та власних побажань; допомога колег і керівників у адаптації новачків; кар'єра в компанії, що входить до ТОП-ритейлерів України; різноманітні тренінги, пільги на вивчення іноземної мови або відвідування спортивних закладів; відкрита лінія для важливих питань, екологічних та інноваційних ідей працівників; спеціальні пропозиції в компаніях, що належать Fozzy Group; знижки на власне виробництво «Сільпо» (кулінарія, випічка, кондитерські вироби, чай та кава). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен у кінотеатр |
Сінема Сіті |
особистість, що позитивно відноситься до життя; енергійність; гарні комунікативні навички; уважність та відповідальність. |
приготування смачної кави, алкогольних та безалкогольних коктейлів; робота з грошима; дотримання касової дисципліни; знання продукту та дотримання стандартів. |
графік роботи 2/2; постійна робота у сервісній команді; офіційне працевлаштування та соціальні відрахування; корпоративне навчання та професійне зростання; запрошення в кіно щомісяця. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор торгового відділу |
СП Оптіма-Фарм, ЛТД |
комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати з ПК та офісними програмами; відповідальність та орієнтація на результат; вища / середня освіта (фармацевтична освіта). |
обробка та прийом замовлень від клієнтів; ведення бази даних замовлень та контроль доставки; консультування клієнтів щодо асортименту продукції; виконання плану промо і плану продажів. |
стабільний графік роботи: пн-пт 09:00—18:00; своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій; підтримка наставника в процесі адаптації; офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст транспортного відділу (міжнародне направлення) |
Нікан Груп |
досвід роботи у сфері міжнародної логістики та знання міжнародного транспортного законодавства та митних процедур; вміння працювати з логістичними програмами та електронними системами моніторингу вантажів; вітається володіння англійською мовою (інша іноземна мова — перевага); добре володіння комп’ютером та програмним забезпеченням для моніторингу та аналізу даних; знання логістичних принципів та розуміння ринку транспортних послуг; відповідальність та вміння працювати на результат, бажання розвиватись разом із компанією. |
організація та контроль міжнародних перевезень, зокрема планування та пошук вантажів для власних авто; пошук закордонних/українських клієнтів для залучення власного транспорту та надання логістичних послуг; розширення клієнтської бази; заключення та підписання договорів про співпрацю; координація та розподіл замовлень між водіями та транспортними засобами; моніторинг руху вантажів; взаємодія з клієнтами для забезпечення вчасної та якісної доставки. |
душевні корпоративи та приємна атмосферу на роботі; співпраця з професійною, дружньою та дійсно вмотивованою командою; можливість кар'єрного зростання; конкурентоспроможна заробітна плата та соціальні пакети. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор |
Кондитерська Корпорація ROSHEN |
вища технічна освіта (комп'ютерні технології, комп’ютерна інженерія, безпека інформаційних систем), досвід роботи від 5-ти років; досвід у підтримці та адмініструванні файлових сховищ: SMB, FTP; знання основ управління мережевим обладнанням; знання стека мережевих протоколів OSI; знання основ інформаційної безпеки; досвід адміністрування Microsoft 365; досвід адміністрування IP-телефонії; досвід проєктування та адміністрування систем контролю доступу та відеоспостереження; розуміння сервісно-процесної моделі управління ІТ (ITIL, ITSM); наявність сертифікатів Microsoft, Cisco буде перевагою. |
обробка звернень першої та другої лінії технічної підтримки; робота з користувачами IT-інфраструктури компанії, усунення виникаючих проблем та навчання користувачів; виконання технічного обслуговування комп’ютерної та периферійної техніки; управління резервним копіюванням; ведення інвентаризації техніки та програмного забезпечення; ведення технічної документації; робота з постачальниками послуг ІТ. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; робота в комфортабельному офісі з 09:00 до 18:00, з понеділка по п‘ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Бон Буассон Беверідж |
досвід роботи у сфері продажу вітається; бажано знання принципів мерчендайзингу; вміння та бажання працювати в команді, розвинені комунікативні навички; особистісні характеристики: пунктуальність, чесність, старанність, відповідальність, бажання розвиватись. |
виконання заходів щодо мерчендайзингу на закріпленій території згідно стандартів (викладка, розміщення рекламних матеріалів); контроль термінів зберігання та зовнішнього вигляду продукції на торгових точках; надання звітності за підсумками роботи. |
офіційне працевлаштування; гідний рівень заробітної плати; професійне зростання та можливість проявити себе; корпоративне навчання; дружній колектив; графік роботи: пн-пт, 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Таргетолог
|
MebliRoMax |
досвід роботи таргетологом від 2 років; досвід роботи з великими бюджетами; досвід роботи з e-com буде перевагою; вміння працювати з рекламними кабінетами Meta Ads; аналітичне мислення, уважність до цифр та деталей; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
розробка та запуск рекламних кампаній; налаштування таргетованої реклами в Instagram та Facebook; аналіз результатів кампаній та корекція стратегії для досягнення поставлених KPI; співпраця з контент-менеджером для створення ефективних рекламних матеріалів. |
гнучкий графік роботи (8 год); можливість професійного зростання та розвитку в компанії MebliRoMax. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Hotels24.ua |
готовність навчатися та розвиватися; володіння комп’ютером на базовому рівні; грамотне володіння українською мовою; досвід в холодних продажах (бажано). |
пропозиції співпраці для представників українських компаній за допомогою телефонних переговорів (теплі та холодні дзвінки); проведення успішних переговорів з потенційними клієнтами, заключення договорів про співпрацю; підтримання партнерських відносин з існуючими клієнтами. |
графік роботи з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00; оплачувані лікарняні та відпустка (14 днів); можливість кар'єрного росту як всередині відділу, так і в рамках компанії; робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби на офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Молодший системний адміністратор |
Джерман-Центр, ТОВ |
вміння працювати з ОС сімейства Microsoft Windows; знання основних мережевих протоколів; знання основ кібербезпеки; рівень знання англійської на рівні читання технічної документації та переписки з техпідтримкою; бажання самостійно навчатись. |
збірка та діагностика ПК; налаштування мережевого обладнання. |
графік роботи понеділок — п’ятниця, 09:00−18:00; вчасна виплата заробітної плати; чудовий, молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Головний бухгалтер |
Щедрик, Вінницький обласний центр культури |
вища освіта зі спеціальності «бухгалтерський облік та аудит» або еквівалентна; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; глибокі знання бухгалтерського обліку та податкового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами та комп’ютерними пакетами MS Office; висока відповідальність, організованість та уважність до деталей; вміння працювати в команді та керувати підлеглими. |
проведення повного обліку фінансово-господарської діяльності компанії відповідно до законодавства та внутрішніх нормативних актів; контроль за правильністю та своєчасністю ведення бухгалтерського обліку; підготовка і подання звітів про фінансовий стан компанії; розробка та контроль бюджету компанії; робота з податковими та фінансовими органами; керування бухгалтерською командою та надання необхідного навчання. |
конкурентоспроможна заробітна плата та соціальні гарантії; можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня та сприятлива робоча атмосфера; цікаві та різноманітні проекти у сфері культури. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-касир |
Хоум-Нет, ТОВ |
вміння працювати в системах Клієнт-Банк; знання бухгалтерського обліку по розрахункам з постачальниками та клієнтами; робота з проведенням банківських та касових документів; розуміння принципів роботи з РРО. |
робота в системах Клієнт-Банк; розрахунки з постачальниками та клієнтами; проведення банківських та касових документів; робота з РРО. |
найкрутіший офіс у Вінниці в IT парку; драйвова крута команда; корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Острів, ресторан |
привітна особистість, легкість у спілкуванні; досвід роботи офіціантом; бажання працювати і розвиватися у ресторанній сфері; вік від 18 років. |
обслуговування гостей (консультація з меню ресторану, прийом замовлення, зворотній зв’язок, розрахунок) |
конкурентний рівень заробітку; корпоративне харчування (смачні обіди та вечері); форма; професійний ріст та внутрішнє навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ChaCha |
бажання стати частиною найкращої команди; ініціативність, ввічливість та позитив. досвід роботи. |
знання всього меню закладу; обслуговування гостей; підтримання чистоти та порядку в залі. |
дружній та позитивний колектив; навчання у найкращих; графік плаваючий 3/3 з 10:00 до 22:00; щорічна відпустка; трансфер + обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |