Вакансії для студентів і випускників станом на 27.06.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Leжanka |
досвід у сфері продажів будь-яких товарів або послуг (бажаний, але не обов’язковий); висока комунікабельність та здатність до співпраці в команді; цілеспрямованість та відповідальність; бажання постійно навчатися та розвиватися в професійному плані. |
активний пошук та залучення нових клієнтів; ведення соц. мереж; консультація; ведення CRM системи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Evasota |
знання Податкового законодавства, бухгалтерського обліку, та іншої документації; впевнений користувач ПК, знання 1-С Excel; грамотна письмова та усна українська мова. |
ведення первинної документації; контроль своєчасності надходження і правильності оформлення документів; складання та підписання договорів; робота з ПРРО; подача звітності. |
стабільна заробітна плата; комфортні умови роботи в сучасному приміщенні; робота у повний робочий день; зручний графік роботи: з 09:00 до 18:00, Сб., Нд. — вихідний; дружній колектив; стабільна виплата заробітної плати без затримок; постійне вдосконалення навиків за допомогою тренінгів та додаткових навчань. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Грош |
бажання навчатися та працюати. |
вироблення піци із заготівок; підтримання санітарії; замовлення інгредієнтів. |
вчасна видача з/п; офіційне працевлаштування; компенсація за проїзд; навчання; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з розвитку мережі |
Аврора, мультимаркет |
досвід проведення успішних переговорів в різних сферах; уміння знаходити нестандартні рішення; наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику; амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи; високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності; бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму; стресостійкість; впевнений користувач ПК; наявність рекомендацій з попередніх місць роботи (бажано). |
пошук приміщень (згідно вимог компанії); ведення переговорів стосовно відкриття магазину; своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції; виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні; комфортний графік роботи; гідний рівень винагороди; корпоративна форма; розтермінування на покупку велосипедів та генераторів; курси та тренінги від корпоративного навчального центру. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (фармація) |
БаДМ, ТОВ |
вища освіта – економічна; готовність до відряджень по місту та області; спрямованість на результат. |
виконання плану продажу та маркетингових проектів; укладання договорів з клієнтами на постачання продукції; моніторинг постачань та дебіторської заборгованості; забезпечення реалізації проектів, спрямованих на розвиток компанії; збільшення обсягу продажів; залучення нових клієнтів; виконання планових показників. |
конкурентний рівень заробітної плати; комфортні умови праці, робота в сучасному офісі у м. Вінниця; навчання на робочому місці, можливість кар'єрного зростання; дружній коллектив з яким приємно не тільки працювати, а й відпочивати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер (HoReCa) |
Торговий Дім АВ |
досвід роботи в ринку HoReCa від 1-го року; вміння працювати в команді; вміння керувати командою; наявність автомобіля; готовність до відряджень. |
планування та реалізація плану розвитку каналу HoReCa; забезпечення виконання планових показників з продажу; формування, управління і контроль діяльності ввіреної торгової команди; проведення переговорів з ключовими клієнтами території; аналіз і контроль виконання планових показників; впровадження нестандартних рішень по просуванню продукції. |
5-ти денний робочий тиждень; компенсація витрат (ПММ, амортизації,); офіційне оформлення; своєчасна виплата З/П. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Солофлора, ТОВ |
відповідальність; пунктуальність; грамотна українська мова; знання ПК; вміння спілкуватись. |
ведення телефонних розмов; консультація по наявності продукту; спілкування з клієнтами; оформлення замовлень; ведення документації; виконання доручень керівництва; |
комфортний офіс; п’ятиденний робочий тиждень; налагоджена система роботи; підвищення кваліфікації; підтримка керівництв. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Країна Мрій |
уважність; старанність; відповідальність. |
|
графік роботи: з 9:00−21:00, гнучкий та зручний саме для тебе — 3/3, 2/2 або за домовленістю; розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small»; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги для діток у найкращому розважальному центрі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з партнерами |
Макош Мінерал, ТОВ |
досвід роботи від 1-го року; висока комунікабельність та навички переговорів; вміння презентувати продукцію компанії; високий рівень самомотивації і орієнтації на результат; ініціативність; доброзичливість; робота в команді; креативність. |
проведення пошуку нових потенційних партнерів та розвивати партнерську мережу; взаємодія з партнерами компанії щодо умов кредитування; проведення переговорів, укладання договорів; планувати заходи, щодо проведення презентацій продукції компанії. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+kpi); оплачені обіди; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Паперовий рай |
досвід роботи бухгалтером або помічником бухгалтера від 1-го року; вміння швидко навчатися та вміння аналітично мислити; знання ПК на рівні досвідченого користувача; досвід роботи з програмою 1С, клієнт банк; високий рівень відповідальності та самоорганізації; комунікабельність; чесність; націленість на результат. |
проведення аналізу отриманих первинних документів щодо їх відповідності вимогам законодавства та політики підприємства; занесення даних первинних документів до облікової системи; робота з клієнт банком; проведення банківських виписок. |
робота в надійній компанії, що постійно розвивається та зростає; зручний графік роботи (Пн-Пт 09:00—17:00, Сб, Нд-вихідні); комфортний офіс в 10 хв від центру міста; офіційне працевлаштування; дружня атмосфера в компанії та професійний колектив; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Репетитор англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любов англійської; володієте нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знаєте, як привести студента до результату; постійний розвиток і прокачка своїх скіллів. |
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний інтернет is a must); усі уроки — 1 на 1 зі студентом; тривалість 1 уроку — 50 хвилин. |
готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки; підготовка до уроку займає 15 хвилин; рейт в рамках ринку + бонуси; стабільне завантаження — не потрібно шукати студентів самостійно; гнучкий графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні); 50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SEO-спеціаліст |
Промавтоматика Вінниця |
розуміння факторів ранжування в пошуковій системі Google; впевнене володіння Google Search Console, GMB, Google Analytics; знання принципів SEO-оптимізації та лінкбілдінгу; досвід роботи з супутніми інструментами (Ahrefs, Serpstat, Semilarweb, Scremingfrog та іншими); проведення технічних аудитів сайтів (вміти чітко описати проблематику); підготовка технічних завдань для розробників; підготовка технічних завдань для створення текстів. |
аналіз пошукової видачі за цільовими запитами; створення стратегій просування сайтів; аналіз сайту, тематики та конкурентів; створення широкої семантичної структури сайту. збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, розширення семантики; складання контент-плану; формування (оптимізація) структури сайту; формування ТЗ для суміжних підрозділів щодо необхідних впроваджень на сайтах, підготовки текстів; оптимізація щодо потреб пошукових систем; побудова стратегій зовнішнього просування; моніторинг динаміки та відстеження результатів впроваджень; вміти швидко адаптувати проект під нові вимоги пошукових систем; підготовка звітів про проведені роботи та отримані результати. |
робота в мега-крутій компанії з неймовірними цінностями та принципами; особистісний та професійний розвиток; позитивний моральний клімат колективу; team building-и; кар’єрне зростання; дитячий куточок, де діти зможуть гратися, поки батьки працюють; смачні обіди; конкурентна та своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Батерфляй, SPA-готель |
досвід роботи в облікових справах від 1-го року; знання законодавства з обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; відповідальність; уважність до деталей; організованість. |
|
конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня атмосфера та комфортні умови праці; трансфер з Вінниці/до Вінниці, харчування, за потреби — проживання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер (фінансова сфера) |
Imperia HR |
досвід роботи у підборі кваліфікованого персоналу; вміння швидко та якісно підбирати персонал на різні позиції; бажання удосконалювати свої навички. |
опрацювання заявок на підбір працівників; написання продаваних текстів вакансій, робити візуалізації; робота на різноманітних job-сайтах, у соц. мережах, telegram каналах; пошук нових каналів для залучення претендентів; відбір релевантних кандидатів по досвіду та проведення з ними ознайомчих співбесід; надання відібраних кандидатів роботодавцям та організація їх зустрічів; взаємодія з кандидатами та клієнтами на високому професійному рівні; контроль процесу адаптації нових працівників; робота в CRM, робота з гугл-таблицями; ведення звітності по роботі. |
графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; віддалений формат роботи; внутрішнє та зовнішнє навчання за рахунок компанії; професійний ріст та розвиток; дружній та лояльний колектив; премії за ефективну роботу; комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
IElectronics |
кар'єрист, у якого власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання та чогось нового; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
якісне фірмове пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Мобільна Оптика |
комунікативні навички; уміння переконувати; енергійність; чесність; охайний діловий вигляд. |
виконання планів продажу; пошук нових клієнтів. |
графік роботи — п’ятиденний з 08:00 до 18:00; індивідуальне навчання і адаптацію за підтримки досвідченого наставника; робота в стабільній компанії (навіть у воєнний час), що активно розвивається та розширюється. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотне і впевнене спілкуватися українською мовою; впевнений користувач ПК (Word, Excel); вміння працювати із великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга; стабвльна заробітна плата; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Мерчендайзер |
досвід роботи у сфері продажу (вітається); знання принципів мерчендайзингу (бажано); вміння та бажання працювати в команді, розвинені комунікативні навички; особистісні характеристики: пунктуальність; чесність; старанність; відповідальність; бажання розвиватись. |
виконання заходів щодо мерчендайзингу на закріпленій території згідно стандартів (викладка, розміщення рекламних матеріалів) ; контроль термінів зберігання та зовнішнього вигляду продукції на торгових точках; надання звітності за підсумками роботи. |
офіційне працевлаштування ; гідний рівень заробітної плати; професійне зростання та можливість проявити себе; корпоративне навчання; дружній колектив; графік роботи: Пн.-Пт. 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-касир |
Хоум-Нет, ТОВ |
вміння працювати в системах клієнт-банк; знання бухгалтерськогого обліку по розрахункам з постачальниками та клієнтами; досвід з проведенням банківських та касових документів; розуміння принципі роботи з РРО. |
робота в системах клієнт-банк; розрахунки з постачальниками та клієнтами; проведення банківських та касових документів; робота з РРО. |
драйвова крута команда; конкурентний та стабільний дохід; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
TerraMare, мережа ресторанів |
досвід роботи (бажано); вміння працювати в команді; бажання працювати та розвиватись в ресторанній сфері. |
готувати страви згідно замовлень; підтримувати робоче місце в чистоті та порядку. |
графік: 4/2 (2 зміни на Коцюбинського, 2-на Зодчих) 10:00—22:00; висока оплата праці; харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ChaCha |
бажання стати частиною найкращої команди; ініціативність; ввічливість; позитивність; досвід роботи (бажано). |
знання всього меню закладу; обслуговування гостей; вдосконалення щодня; підтримання чистоти та порядок в залі. |
дружній та позитивний колектив; навчання у найкращих; графік плаваючий 3/3 з 10:00 до 22:00; щорічна відпустка; трансфер + обіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник у відділ продажу |
Memorial, мастерская памятников |
комунікабельність та доброзичливість; готовність до нових знань; уважність до деталей; наявність базових навичків роботи з комп’ютером. |
асистування менеджера з продажів; спілкування з клієнтами; допомога в оформленні замовлень; робота з документацією. |
конкурентна заробітна плата; повне навчання всім аспектам роботи; дружня атмосфера та підтримка колег; можливості зростання до керівних посад. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рієлтор (з навчанням), менеджер з продажу нерухомості |
Вдалий вибір, АН |
прагнення стабільного заробітку; цікавишся темою продажів та нерухомості; вміння та любов до спілкування; готовність до навчання та націленість на результат. |
аналіз ринку нерухомості; пошук клієнтів; проведення переговорів з клієнтами; підготовка презентацій та проведення показів об'єктів нерухомості. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Полімер |
вища освіта; досвід роботи від 1-го року; впевнений користувач ПК; знання програм: 1С бухгалтерія, Microsoft Office, Photoshop чи Coreldraw. |
впровадження маркетингової стратегії компанії; роботаз Google Ads, Google Analytics; сегментування споживчого ринку, аналіз та сегментування конкурентів; виявлення споживчого попиту у сегменті B2В; обробка даних;аналіз продажів; аналіз роботи відділу продажів; комунікація з відділом продажів; робота з сайтом: додавання новин, фото, відео. робота з цільовою аудиторією. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; оплачувана відпустка; супровід, підтримка на всіх етапах адаптації в компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
комунікабельність; любов допомагати людям; ініціативність; вміння брати на себе відповідальність та чітко виконувати поставлені задачі. |
|
цікаві HR задачі окрім рекрутингу; залучена команда професіоналів; комфортний офіс в центрі м.Вінниця для продуктивної роботи; навчання у внутрішній Академії; робота в стабільній компанії; можливість швидкого росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець АЗС |
OKKO |
впорядковані документи; професійно-технічна, вища освіта. напрямок аудит, облік; досвід роботи з обліком ТМЦ; досвідчений користувач ПК — Microsoft Office, облікові програми 1С та інші; вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
проведення обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ); здійснення прийому товарів: контроль зовнішнього виду та терміну, нестачі та надлишку, умов зберігання та транспортування; працювати з первинною документацією; розміщувати товари на полицях відповідно до стандартів, здійснювати своєчасну заміну та контролювати наявність актуальних цінників; проведення заходів щодо підвищення ефективності діючих акцій та акційних пропозицій; здійснення контролю терміну придатності продукції, проведення відповідних заходів щодо зниження ризиків виникнення товару з строком реалізації, що минув; комунікація з фахівцями щодо якості товару; організація систематичний і якісний контроль залишків ТМЦ, проведення інвентаризації. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняні; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |