Вакансії для студентів і випускників станом на 11.07.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор, акаунт-менеджер |
TAXI838 |
бажання працювати у дружньому колективі; стресостійкість (буде перевагою); знання офісних програм: Exсel, месенджери; вільне спілкування українською мовою; відповідальність; організованість. |
реєстрація водіїв; заміна даних водіїв, які вже працюють; допомога та налаштування додатку; вирішення конфліктних ситуацій та скарг між пасажиром, диспетчером та водієм. |
комфортне робоче місце, обладнане всім необхідним; безлім кави, смаколики та фрукти; оплачувана відпустка; офіс у центрі міста; зручний графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу, рієлтор |
Прометей, АН |
бажання розвиватись та отримувати новий досвід; здатність навчатись і застосовувати нові знання на практиці; комунікативні навички; активна життєва позиція; навички користування ПК; відповідальне ставлення до роботи; здатність до командної роботи; вік від 20-ти років; вища освіта. |
робота згідно правил компанії; консультація клієнтів з питань нерухомості; перегляди та покази об'єктів нерухомості; створення оголошень та просування їх у соц. Мережах; робота з CRM системами; відповідь на дзвінки за оголошеннями; ведення переговорів з покупцями та власниками об'єктів нерухомості; супровід клієнта до закриття угоди. |
комфортний офіс, у якому завжди є гарячий чай та запашна кава з печивом; гнучкий робочий графік; безкоштовне навчання; підтримка та супровід під час навчання; доступ до клієнтської бази; корпоративні заходи (святкові вечірки, різні види відпочинку, team building, додаткове навчання). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами |
Epil prof |
кмітливысть та розум; комунікабельнысть; дружелюбність; щирість; вміння виконуати великий обсяг робіт; достатня концентрація уваги для виконання багатьох паралельних завдань. |
телефонні розмови з клієнтами (чітка та виразна дикція, знання української, англійської мови); зустріч клієнтів у салоні; робота та ведення записів у срм системі; запис, нагадування та консультування клієнтів про послуги, акції та продукти салону, розрахунок клієнта; адміністратор — це душа компанії! це дуже важлива людина, яка створює затишок та теплу атмосферу у колективі та з любов’ю відноситься до кожного клієнта; організація роботи салону, організація безперебійного функціонування салону, контроль за порядком та чистотою. |
графік 2\2 з 08:00 до 20:00; знижки на послуги салону. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Супервайзер |
ЕкоДім |
успішний досвід роботи на посаді супервайзера, регіонального або територіального менеджера на ринку FMCG; знання методик та технік продажів; можливіть переміщення по місту та області; активність; націленість на результат; високий рівень комунікативних навичок; вміння мотивувати і вести за собою команду. |
ефективне управління торговою командою (навчання, контроль та мотивація); забезпечення досягнення поставлених керівництвом комерційних цілей; розвиток та підтримка партнерських відносин з клієнтами; забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів відповідно до вимог компанії; аналіз ринку, визначення разом з керівником пріорітетних напрямків розвитку; пошук нових можливостей для розвитку бізнесу. |
стабільна компанія, яка на ринку більше 32 років і постійно розвивається; робота з товаром, який на даний час користується попитом; динамічний графік роботи з 08:30 до 18:00 в офісно-виїзному форматі; конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; забезпечення всім необхідним для успішної роботи; корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання, тімбілдінги і «плюшки» від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач Пк (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Френдт, ТОВ |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді не менше двох років; вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків; перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х; ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х; ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; розвиток компанії; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ТОВ Макош Мінерал |
вчасно та якісно надана аналітика та сформовані рахунки; упевнений користувач ПК (Power Point, Excel); навички формування первинних бухгалтерських документів; аналітичні та організаційні здібності; відповідальність; уважність; ввічливість; порядність. |
формування рахунків по команді; інформування команди про зміни; робота з документацією; здійснення повного супроводу виїзного менеджера; ведення бази клієнтів; контроль та ведення бази CRM; формування щотижневого аналізу виконання плану; забезпечення швидкої комунікації. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; нормований графік роботи; офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+бонус); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер у Літин |
Літин-Біосфера, ТОВ |
освіта: вища або середньо-спеціальна (економіка, облік і аудит, фінанси); досвід роботи від 1-го року на посаді бухгалтера; знання податкового кодексу та інших законодавчих актів України; впевнений користувач ПК, знання 1C 8.3., Бухгалтерія для України»- 2.0, робота з оргтехнікою; відповідальність; уважність; порядність; стресостійкість; пунктуальність; врівноваженість. |
ведення діловодства (реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції та наказів) ТОВ «Літин Біосфера»; ведення касових операцій; контроль за переміщенням ТМЦ; облік основних засобів, товарно-матеріальних цінностей; ведення офісних витрат, документообігу оплат; ведення первинних документів (витратні накладні, акти виконаних робіт, рахунки на оплату постачальникам, виписка довіреностей, ведення та списання ПММ, МШП); складання різного роду звітності для головного бухгалтера та керівництва; облік робочого дня працівників (контроль); Банк-клієнт (створення платежів, оплата постачальникам тощо. формування платіжних доручень); допомога у проведенні інвентаризації на складах та об'єктах; ведення ФОП 3гр. |
робота у стабільній компанії; офіційне працевлаштування, відпустка 24 к.дні, корпоративне харчування; графік роботи: Пн.-Пт. з 09:00 до 17:00; робоче місце: вул.Першого Травня, 42, с.Миколаївка, Вінницька область. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином |
Volti |
знання процесів управління продажами; знання процесів управління персоналом компанії; управління особистісним розвитком. |
управління персоналом: навчання та мотивація персоналу, постановка задач, контроль за роботою команди; виконання плану товарообігу: виконання стратегій для досягнення поставлених цілей та планів продажів у своєму магазині; обслуговування клієнтів: забезпечення високого рівня обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій, взаємодія з клієнтами; дотримання стандартів: забезпечення виконання стандартів обслуговування, відповідність всіх процесів законодавчим та корпоративним вимогам. |
офіційне працевлаштування; крута система мотивації та бенефітів компанії; корпоративне навчання та онбординг на посаді; корпоративна система цінностей. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Google maps) |
Cube Online Україна |
досвід в продажах/готові всьому навчитися; активна життєва позиція; націленість працювати на результат. |
робота з існуючою клієнтською базою, а також залучення нових; ознайомлення клієнтів з послугами компанії; робота з документами та подача звітності. |
графік роботи: будні 09:00−18:00; виплата ЗП щотижня; навчання за рахунок компанії; бонуси, премії, корпоративний відпочинок; кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
Коровай, супермаркет (Барабойник Л.Т., ФОП) |
досвід роботи бухгалтера в сфері роздрібної торгівлі; добре вмієте працювати з програмою 1С 8.3 (УТ, Бухгалтерія для України); досвід проведення інвентаризації (облік та рух товарів, списання, повернення); знання з процедурами прийому товарів та супроводжувальної документації; аналітичний склад розуму; порядність і відповідальність. |
|
додаткові премії за ефективну роботу; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; графік роботи з Пн. по Пт. (5/2), з 08:00 по 17:00, Сб и Нд — вихідні дні; можливість розвиватися; отримувати новий досвід та знання; місце в нашій дружній, молоді команді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Торговий представник |
DUS Level |
|
відвідування точок згідно з маршруту (в середньому 10−15 тт/день); здійснювати продажі серед наявних клієнтів; контролювати дебіторську заборгованість; розвивати територію — збільшувати свій дохід. |
графік роботи з 09:00 до 18:00 з Пн по Пт; фінансова подушка на випробувальний термін; оплачувана відпустка та лікарняні; повна компенсація транспортних витрат і мобільного зв’язку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
TerraMare, мережа ресторанів |
досвід роботи (бажано); вміння працювати в команді, бажання працювати та розвиватись в ресторанній сфері. |
приготування страв згідно замовлень; підтримання робочого місця в чистоті та порядку. |
графік: 4/2 (2 зміни на Коцюбинського, 2-на Зодчих) 10:00—22:00; оплата праці: ставка + %; харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст транспортного відділу (міжнародне направлення) |
Нікан Груп |
досвід роботи у сфері міжнародної логістики та знання міжнародного транспортного законодавства та митних процедур (буде перевагою); вміння працювати з логістичними програмами та електронними системами моніторингу вантажів; володіння англійською мовою (інша іноземна мова — перевага); добре володіння комп’ютером та програмним забезпеченням для моніторингу та аналізу даних; знання логістичних принципів та розуміння ринку транспортних послуг; відповідальність та вміння працювати на результат, бажання розвиватись разом із компанією; |
організація та контроль міжнародних перевезень, зокрема планування та пошук вантажів для власних авто; пошук закордонних/українських клієнтів для залучення власного транспорту та надання логістичних послуг; розширення клієнтської бази; заключення та підписання договорів про співпрацю; координація та розподіл замовлень між водіями та транспортними засобами; моніторинг руху вантажів; взаємодія з клієнтами для забезпечення вчасної та якісної доставки; |
співпраця з професійною, дружньою та дійсно вмотивованою командою; можливість кар'єрного зростання; конкурентоспроможна заробітна плата та соціальні пакети. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
вік від 18-ти років; любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Грош |
|
вироблення піци із заготівок; підтримання санітарії; замовлення інгредієнтів |
вчасна видача з/п; офіційне працевлаштування; компенсація за проїзд; навчаємо; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ТОВ Поділлятрейдінвест-А, |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від 2-х років (перевага — досвід у роботі з торговими центрами). відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів. креативність, винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів. розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали. організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах. співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив. організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів. розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів. забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи з Пн-Пт з 09:00 −18:00; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з ревізії |
Дистриб'юшн Рітейл Компані, ТОВ |
знання та практичні навички роботи в програмі 1С; здатність працювати з великим обсягом інформації; практичний досвід проведення інвентаризацій; високий рівень відповідальності; тактовність, порядність, уважність до деталей, лояльність. готовність до роз'їзного формату роботи. |
проведення інвентаризації для підтвердження наявності матеріальних цінностей, стану матеріальних цінностей; виявлення, документування відхилення від облікових записів; проведення контрольно-ревізійних заходів для підтвердження наявності та точності обліку; формування актів інвентаризації; складання звітів по результатам перевірки; перевірка розбіжності між перерахунком та обліковими даними; узгодження результатів інвентаризації; забезпечення дотримання внутрішніх правил та стандартів компанії. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; плаваючий графік роботи (40 годинний робочий тиждень); стабільна заробітна плата (ставка); повна підтримка в період адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Молодший маркетолог |
Flash, школа англійської мови |
добре розумієш як працюють основні соціальні мережі та месенджери; креативний склад характеру та постійно генеруєш десятки ідей відносно будь яких сфер життя; вміння домовлятися, любов людей та спілкування; вміння формулювати свою думку влучно письмово. |
|
шанс працювати в дружній команді досвідчених маркетологів над просуванням якісних послуг; готові навчити тебе усьому в обмін на активність та велике бажання розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-касир |
Дистриб'юшн Рітейл Компані, ТОВ |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; знання та практичні навички роботи в програмі 1С; здатність працювати з великим обсягом інформації; високий рівень відповідальності, точність та уважність до деталей. |
ведення касової документації; прийом і видача готівки; проведення первинного і вторинного перерахунку готівкових коштів; оформлення прибуткових та видаткових касових документів; виконання всіх видів касових операцій. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; позмінний графік роботи з 08:00 до 14:00 або з 14:00 до 20:00 в офісі; стабільна заробітна плата (ставка); повна підтримка в період адаптації; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
Беліф |
досвід роботи — від 1-го року (однак можемо розглядати кандидата і без досвіду, але з великим потенціалом); знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1); досконале володіння пк, досвід роботи у 1с 8.3 та відмінне володіння Ms Office; комунікативні навички та вміння професійно вести перемовини; високий рівень відповідальності та самоорганізації. |
формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період; аналіз запасів сировини та комплектуючих; проведення обліку актуальних вхідних цін; контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам; комунікація, звірки з постачальниками; взаємодія з іншими відділами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: сб, нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «Sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
City Finance |
вища освіта можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання; грамотна і впевнена українська мова; впевнений користувач Пк (Word, Excel) вміння працювати із великим об'ємом інформації організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудова книга; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Data analyst |
Хоум-Нет, ТОВ |
вища освіта: економіка/маркетинг; досвід роботи у системних компаніях; досвідчений користувач SQL, Excel, Power BI (бажано). |
активна участь у розробці тарифів, послуг та акцій; оцінка фінансового впливу змін тарифів і запусків нових тарифних планів; проведення конкурентного та продуктового аналізів; розробка та підтримка статистичних та аналітичних звітів; взаємодія з крос-функціональними командами. |
найкрутіший офіс у Вінниці в IT парку; драйвову круту команду — так, ми такі); корпоративне навчання, тренінги та командні заходи; конкурентний та стабільний дохід; супровід наставника/ментора. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло, кухар |
Pizza Day |
пунктуальність; стресостійкість; уважність. |
|
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання прямо у твоєму смартфоні; робоче місце недалеко від дому, адже наші заклади є у кожному районі; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць, ставка 900 + бонуси з кожної піци; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3,4/2 з 9:00 до 22:00; можливість побудувати кар‘єру від продавців до менеджера закладів: 90% наших менеджерів виросли всередині компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |