Вакансії для студентів і випускників станом на 04.07.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджерка з продажу |
Мобільна Оптика |
комунікативні навички; уміння переконувати; енергійність, чесність, охайний діловий вигляд. |
виконання планів продажу; пошук нових клієнтів. |
графік роботи — п’ятиденний з 08:00 до 18:00; службове авто (можливо із водієм); індивідуальне навчання і адаптацію за підтримки досвідченого наставника; робота в стабільній компанії (навіть у воєнний час), що активно розвивається та розширюється. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Молоток, ПП |
|
робота з уже готовою діючою базою клієнтів; щоденні гарячі та холодні дзвінки; проведення переговорів/супровід та укладання угод; підбір товару клієнтам; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
висока заробітна плата; офіційне працевлаштування, оплата відпусток, лікарняні, розвиток; комфортне робоче місце в сучасному офісі; клієнтська база і великий потік нових клієнтів; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кадровик |
Мего ЛТД |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; бажано освіта в галузі психології, управління персоналом або суміжній галузі; вміння працювати в команді та приймати рішення; відповідальність та організованість. |
проведення рекрутингу та відбору персоналу; проведення співбесід з кандидатами; організація навчання та адаптації нових співробітників; ведення кадрової документації; підтримка та розвиток корпоративної культури компанії. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри; дружний колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист, адвокат |
Шевчук А.А., ФОП (адвокат) |
працелюбність, ініціативність, старанність, цілеспрямованість, здатність до швидкого, креативного та творчого мислення, прийняття вірних рішень, здійснення розрахунків, самостійного аналізу, навчання та здобуття нового досвіду; здатність працювати в умовах значного навантаження, наполеглевість, чесність та порядність; знання господарського, податкового, цивільного, земельного, кримінального та процесуального права. |
супровід господарської діяльності підприємств, зокрема надання усних та письмових консультацій, а також надання повного спектру юридичних послуг фізичним особам, в т.ч. надання консультацій, супровід будь-яких справ у суді тощо; складання та перевірка договорів; ведення листування з органами державної влади; супровід перевірок і т.д.; представництво інтересів юридичних та фізичних осіб в суді, в т.ч. в господарському, адміністративному, кримінальному, цивільному судочинстві (складання позовних заяв, клопотань, адвокатських запитів, тощо). |
стаціонарно в офісі, в центрі міста, з облаштованим робочим місцем та комфортним умовами (кондиціонер, кавова машина, облаштована кухня тощо); графік роботи з 09:00 до 18:00, 13:00−14:00 — обід; робота може здійснюватись на умовах значного навантаження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Секретар |
Еверест, ТРК |
високий рівень відповідальності; хороші комунікативні здібності; вільне володіння українською мовою. |
розподіл вхідної документації, сортування і подальша доставка за призначенням відповідно до резолюції керівника; узгодження, візування і підписання у керівника вихідної кореспонденції з подальшою реєстрацією і обробкою для відправки; видача за запитом необхідні довідки по зареєстрованих документах; організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників; забезпечення проведення телефонних переговорів і конференцій; підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівників; виконання окремих службових доручень; замовлення бланків документів. |
стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Ольга, ТОВ |
знання 1С; відповідальність; бажання працювати; комунікабельність. |
|
умови роботи: 8:00—17:00 з понеділка по п’ятницю;
адреса: м.Вінниця вул. Гонти,88, (Тяжилів). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника у відділ продажу |
Котляревский Ю.Б., ФОП |
впевнене володіння ПК (CRM-системи, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel); навички пошуку інформації в Інтернеті; аналітичне мислення та вміння самостійно працювати; відмінні комунікативні навички (у тому числі телефонний зв’язок); відповідальність, організованість, пунктуальність. |
пошук інформації в інтернеті; аналіз роботи менеджерів; виконання завдань та поручень керівника; формування щоденної звітності. |
графік роботи офісний: Пн-Пт 9:00 — 18:00; стабільна оплата праці; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (роздрібна торгівля) |
Макош Мінерал, ТОВ |
досвід роботи в сфері продажів(у тому числі телефонних), торговим представником; водійське посвідчення категорії В; комунікабельність, стресостійкість, уміння переконувати, оптимізм та впевненість в собі; впевнений користувач ПК (Microsoft office); проактивність та робота на спільний результат. |
робота з існуючою базою клієнтів (В2В) та залучення нових; виїзди по торговим точкам (за домовленістю); презентація продукції, укладання угод; ефективна комунікація з клієнтами по телефону, презентація продукції компанії, переваги та умови співробітництва; ефективна комунікація з клієнтами 1to1, презентація продуктів компанії, переваги та умови співпраці; контроль процесу замовлення та оплати (оформлення документів), організація доставки та виконання договірних зобов’язань. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 08:30—17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Системний адміністратор |
Бондар Ю.Д., ФОП |
відповідальність; організованість; старанність; вміння працювати в команді на результат; знання комп’ютерної техніки, ОС Windows; знання програми 1С (бажано); знання апаратної і програмної частини мережевого обладнання та принципів технічного обслуговування обладнання та офісної техніки. |
розробка, створення та підтримка працездатності IT інфраструктури та інших сервісів компанії; моніторинг сервісів та обладнання; автоматизація процесів; участь в дослідженні і усуненні інцидентів, що впливають на продуктивність і доступність сервісів; підтримка користувачів компанії. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник складської логістики |
The Jobber Partnership Ukraine |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; досвід роботи зі складською логістикою, транспортною логістикою, автопарком; управління персоналом від 5 осіб; добре знання MS Office (особливо в Excel) та 1С; досвід роботи з великими обсягами даних; готовність до командування. |
формування тендерних завдань щодо тендерів на вибір постачальників складського обладнання (продаж, лізинг, оренда); робота із складським управлінням (ціноутворення, аналіз, оптимізація процесів; інвентарезація, співпраця із відділом дистрибуції та інших відділів, контроль складської техніки); контроль автопарку компанії (понал 55 транспортних засобів); управління персоналом (КПІ, адаптація, навчання). |
офіційне працевлаштування згідно з чинним законодавством; стабільна заробітна плата; службовий автомобіль із обслуговуванням; медичне страхування; безкоштовні обіди; корпоративна техніка та мобільний зв’язок; багато навчання та можливість розвитку; фінансова мотивація; оплачувана відпустка (28 днів на рік). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник офіціанта |
Лавінія |
привітність; ввічливість; скромність; енергійність. |
обслуговування гостей. |
виплата щотижнево в кінці тижня; гарантована доброзичлива атмосфера в колективі; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Шик і Блиск, ТОВ |
|
розробка на створення графічних концепцій рекламних матеріалів; виконання дизайну для рекламних компаній, веб-сайтів, соц. Платформ; графіка для розміщення постів; візуалізація та створення стилю компанії; знання Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Figma. |
команда гарних колег: маркетолог, відеомейкер, смм та інші; креативний простір без меж; поле для зростання та реалізації своїх талантів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділу закупівель |
ЕкоДім |
продуктивний досвід в закупках; уважність до деталей і наполегливість; вміння спілкуватися і ефективно вести переговори; досвід роботи в програмі 1С, Exel; бажання заробляти і працювати в стабільній компанії, яка постійно розвивається; знання ринку будівельних матеріалів; ефективний досвід в перемовинах і закупках; знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8.2, Excel); здатність до швидкого реагування і навчання. |
аналіз ситуації на ринку будматеріалів та конкурентного середовища; формування асортиментної та цінової стратегії, аналітика та формування оптимальних залишків на складах; робота із запитами відділів продажу по термінах доставки та вартості товару; забезпечення постійної наявності товару; замовлення, оприбуткування товару; звірка з постачальниками. |
робота у стабільній компанії, комфортна робоча атмосфера в колективі та підтримка керівника; графік роботи: пн-пт 08:30−18:00; прозоре нарахування заробітної плати; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
Демешко Т.П., ФОП |
досвід роботи від 1 року; бажання навчатись новому; відповідальність; охайність і пунктуальність; вміння працювати в команді. |
приготування та видача готових страв, салатів та холодних закусок. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-бариста |
Аудиторія |
бажання працювати на кухні; вміння працювати в команді; відповідальність та уважність до деталей. |
приготування коктейлів та кавових напоїв згідно технологічним картам; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; участь у інвентаризаціях. |
гнучкий графік роботи; дружній колектив; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
Pirosmani1 |
кар'єрист, у якого власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання та чогось нового; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
підготовка холодних страв за рецептурою; контроль якості продукції; дотримання стандартів безпеки та санітарії. |
розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ресторану |
Vinnytsia Food Market |
успішний досвід роботи менеджером ресторану від 1-го року; відмінне знання та розуміння стандартів сервісу / методів контролю обслуговування; уміння працювати в гостьовому просторі; знання основ менеджменту; відмінні комунікативні навички, грамотне мовлення; відповідальність та ініціативність, лідерські якості; бажання рости і розвиватися в сфері ресторанного бізнесу. |
|
гідна оплата; перспективи кар'єрного та фінансового зростання; можливість рости та розвиватися разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Ganok, Grill Bar |
розуміння технології приготування страв; вміння працювати в команді; відповідальність, уважність та порядність. |
приготування страв; приготування перших страв; робота з фритюром; дотримання технології приготування страв. |
комфортні умови праці; вчасна виплата зп, 2 рази в місяць; трансфер додому; стильний брендований одяг; обід за рахунок закладу; дружній та молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ganok, Grill Bar |
вік 18+. комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати у швидкому темпі та витримувати стресові ситуації; бажання навчатися та розвиватися у сфері обслуговування; досвід роботи в галузі обслуговування буде перевагою, але не є обов’язковим. |
привітна зустріч гостей та забезпечення їх комфортним перебуванням у закладі; представлення меню та допомага гостям у виборі страв та напоїв; прийом замовлень та передача їх на кухню; ефективне обслуговування гостей, забезпечуючи їхні потреби та вимоги; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці. |
повний робочий день або гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата та система бонусів; дружній колектив та можливості для професійного розвитку; можливість отримати цінний досвід у сфері обслуговування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор пекарні |
Львівські Круасани |
досвід роботи адміністратором чи старшим продавцем в подібній сфері; клієнтоорієнтованість, бажання працювати на результат; вміння на особистому прикладі показувати команді як треба працювати; лідерські якості, вміння працювати з людьми. |
складання графіків персоналу; робота в 1С; контроль кухні, офіціантів, касирів, сендвіч-мейкерів; ефективне керівництво закладу та командою; замовлення товарів; контроль всіх продуктів та термінів; організація та проведення інвентаризацій; контроль чистоти та санітарних вимог в закладі. |
графік роботи: 5/2 з 08:30 — 18:00 (можливі зміни); навчання згідно стандартів компанії; безкоштовні круасани та напої. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Євровікна, ТОВ |
вільне володіння ПК; знання 1С; знання вимог до оформлення первинної документації; уважність, відповідальність та стресостійкість. |
ведення бухгалтерського обліку первинної документації; робота з касовими апаратами; контроль взаєморозрахунків з постачальниками; ведення авансових звітів; реєстрація ПН/РК. |
офіційне працевлаштування, що передбачає оплачувані лікарняні та відпустку 24 календарних дні; робочий графік: 09:00−18:00; комп’ютеризоване робоче місце; можливість кар'єрного зростання; допомога і підтримка в будь-яких робочих ситуаціях. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
Буффало Віледж, ТОВ |
вища освіта; досвід роботи в сфері HR від 1 року; вміння працювати в команді; висока організованість та комунікабельність. |
проведення процесу найму та відбору персоналу; організація і проведення тренінгів та семінарів для персоналу; використання всіх можливих ресурсів для ефективного пошуку персоналу; розвиток та впровадження HR стратегій та політик компанії; вирішення конфліктних ситуацій та інших питань у сфері управління персоналом. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Кріп-Мет, ТОВ |
|
асистування менеджера з продажів; спілкування з клієнтами; допомога в оформленні замовлень; робота з документацією. |
гідна і своєчасна заробітна плата; цілорічне навчання та розвиток (тренінги, мета ігри, тощо); цікаві задачі; драйвова команда; підтримка і турбота; позитивне та успішне оточення. |
Відправити резюме можна за посиланням: |