Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер торгового залу, заступник керуючого (с. Агрономічне)

THRASH! ТРАШ!

вища освіта (бажано);

успішний досвід роботи від 1-го року на посаді менеджер відділу, адміністратор магазину, тощо;

вміння керувати командою;

розуміння операційні процеси у супермаркеті;

активна життєва позицію та прагнення досягати високих результатів.

організація процесів магазину та роботи персоналу;

ведення необхідної звітності;

участь в переобліках;

участь в навчанні нових співробітників;

робота в торговому залі, робота з касовим апаратом.

заробітна плата без затримок, що виплачується 2-чі на місяць;

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування з соц. гарантіями;

реальна можливість швидкого кар'єрного росту та розвитку;

дружня, весела команда, яка завжди підтримає.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рієлтор, менеджер з продажу та оренди комерційної нерухомості

Прометей, АН

прагнення до високого заробітку;

цікавишся темою нерухомості;

хочеш розвитку та реалізаці;

вища освіта;

бажання спробувати себе в цій професії отримати досвід, знання і навики при цьому круто заробляти.

аналіз ринку нерухомості;

пошук клієнтів;

проведення переговорів з клієнтами;

підготовка презентацій та проведення показів об'єктів нерухомості.

навчання;

повний супровід керівника відділу комерції;

можливість кар'єрного росту;

сучасний офіс;

класні прометеївські «плюшки», будучи в середині нашої команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер, помічник HR-менеджера

Grand Car

відмінні комунікативні навички для ефективної взаємодії з кандидатами та колегами;

організованість;

вміння керувати часом для ефективної роботи з безліччю вакансій та кандидатів.

знаходження справжніх талантів;

робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування;

взаємодія з кандидатами, надання зворотного зв’язку, організація співбесіди.

можливість заробляти високу зп за роботу з проєктами;

графік роботи: з Пн-Пт з 09:00 — 18:00, робота в зручності та комфорті;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з різних країн світу, що дозволить  розширити горизонти свого досвіду та знань;

система KPI, прозора оцінка результатів та успіхів;

окрім роботи корпоративні заходи та цікаві марафони та додаткові мотивації за виконання плану;

навчання на внутрішніх та зовнішніх заходах компанії, які оплачує компанія;

первинне навчання, адаптація та підтримка кар'єрного зростання в перспективі;

відкритість до ідей та зворотного зв’язку співробітників;

в компанії головне люди — молода команда, оточення, що мотивує та надає підтримку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу освітніх послуг

Flash, школа англійської мови

активність;

енергійність;

вміння досягати мети;

любов до спілкування з людьми;

пунктуальність;

відповідальність;

вміння швидко приймати рішення;

прагнення працювати на результат та отримувати круті бонуси за його досягнення.

опрацювання по телефону заявок, які генерує відділ маркетингу;

зустрічі з клієнтами, які приходять в офіс;

оформлення угод.

конкурентний рівень заробітної плати (ставка + %), на який можна впливати;

можливість реалізувати ваші амбіції;

комфортний офіс в серці міста;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомага один одному;

Відправити резюме можна за посиланням:

Відеоінспектор

RIA.com

впевнений користувач ПК, вміння працювати з такими інструментами: Google Workspace та Google Maps;

вміння аналізувати ситуації з урахуванням всіх нюансів та уважність до деталей;

вміння працювати в команді, сприяючи досягненню загальних цілей;

здатність швидко реагувати на виклики, щоб забезпечити ефективність у вирішенні завдань.

робота з внутрішніми адміністраторами;

проведення відео перевірок;

опрацювання вхідних заявок.

робочий графік: позмінний (4 робочих, 2 вихідних дні);

плаваючий старт зміни: 08:00 — 17:00, 09:00 — 18:00, 10:00 — 19:00,

11:00— 20:00; 12:00 — 21:00;

8-годинний робочий день, година перерви на обід.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор пекарні

Львівські Круасани

досвід роботи адміністратором чи старшим продавцем в подібній сфері;

клієнтоорієнтованість, бажання працювати на результат;

вміння на особистому прикладі показувати команді як треба працювати;

лідерські якості, вміння працювати з людьми.

складання графіків персоналу;

робота в 1С;

контроль кухні, офіціантів, касирів, сендвіч-мейкерів;

ефективне керівництво закладу та командою;

замовлення товарів;

контроль всіх продуктів та термінів;

організація та проведення інвентаризацій;

контроль чистоти та санітарних вимог в закладі.

графік роботи: 5/2 з 08:30 — 18:00 (можливі зміни);

навчання згідно стандартів компанії;

безкоштовні круасани та напої.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець відділу контролю якості

Аврора, мультимаркет

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат;

готовність до монотонної роботи.

перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною;

проведення поштучного перерахунку товарів;

фіксація помилок.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00/ 2 вихідних (плаваючі);

офіційне працевлаштування;

дружній колектив, корпоративні заходи;

кар'єрне зростання;

безкоштовна корпоративна маршрутка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

зручний графік роботи;

окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані;

можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі;

оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок;

змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер у відділ логістики

Gift UP

 

складання графіків написання картин;

розподілення картини між художниками.

комфортний та зручний офіс на поділлі, де завжди тепло, світло та крута робоча атмосфера;

кар'єрне зростання куратора до старшого відділу;

навчання сучасним трендам організації процесів за рахунок компанії;

гнучкий графік роботи (не буде потрібним сидіти в офісі, якщо задачі виконані);

повна зайнятість, ми хочемо, щоб ви зростали в своїй кар'єрі та заробітній платі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер (Коцюбинського, Антонова, Чехова)

Промо Сервіс

Можна без досвіду роботи (досвід роботи в торгівлі буде перевагою)

Здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи.

Відвідування торгових точок згідно маршруту.

Викладка товару на полицях, стійках, згідно планограм та стандартів компанії.

Ротація товару, дотримання частки полиці.

Робота з цінниками.

Звітність через м.д Effie.

Офіційне працевлаштування, стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника у відділ продажу

Котляревский Ю.Б., ФЛП

Впевнене володіння ПК (CRM-системи, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel);

Навички пошуку інформації в Інтернеті;

Аналітичне мислення та вміння самостійно працювати;

Відмінні комунікативні навички (у тому числі телефонний зв’язок);

Відповідальність, організованість, пунктуальність.

пошук інформації в інтернеті;

аналіз роботи менеджерів;

виконання завдань та поручень керівника;

формування щоденної звітності.

графік роботи офісний Пн-Пт 09:00 — 18:00;

стабільна оплата праці;

дружній колектив та комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Категорійний менеджер

FranchiseStaffing Solutions

володіння навичками ефективної презентації та роботи із запереченнями;

вміння будувати довгострокові партнерські відносити;

аналітичний склад розуму.

визначення асортименту товару певної категорії, який повинен бути представлений у магазині;

робота з постачальниками, пошук нових та підтримка діючих;

відслідковування темпи продажів тієї чи іншої позиції в категорії, оцінювання попиту;

аналіз роботи конкурентів;

контроль товарного запасу в своїй категорії;

забезпечення планових показників.

повна зайнятість та офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці, компенсація пального, мобільного зв’язку та амортизації автомобіля;

можливість професійного та кар'єрного розвитк.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з тендерів

Перчатка-центр

досвід роботи на аналогічній посаді не, знання тендерних процедур та документації;

знання законодавства у сфері тендерних закупівель;

вища освіта (бажано юридична, економічна).

моніторинг та робота на тендерних майданчиках, участь в аукціонах;

аналіз ринку та цінових пропозицій;

підготовка тендерної документації (заповнення заявок, анкет, протоколів, супровідних документів, договорів, тощо);

взаємодія з організаторами тендерів щодо умов тендерної документації;

забезпечення виконання вимог та термінів тендерних умов.

крутий та дружний колектив, з яким можна не тільки працювати, але і відпочивати;

можливість навчання та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

знижки на товари компанії;

веселі корпоративні заходи;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

стабільний графік роботи: Пн-Пт 09:00−17:00 (обідня перерва 1 година);

комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами;

можливість професійного кар'єрного зростання і розвиток компетенцій;

підтримка наставника в процесі адаптації;

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Ольга, ТОВ

знання 1С;

без досвіду роботи;

відповідальність;

бажання працювати;

комунікабельність.

 

08:00—17:00 з Пн по Пт.

Адреса: м.Вінниця вул. Гонти,88, (Тяжилів).

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

IElectronics

кар'єрист, власний розвиток на першому місці;

відкритість до навчання та чогось нового;

відповідальність і комунікабельність;

вміння працювати у команді;

робота на результат, готовність приймати самостійні рішення.

якісне фірмове пакування товарів;

відправка товарів на новій пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для наших клієнтів;

організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку;

взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії.

стабільний рівень доходу;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання;

швидке кар'єрне зростання для найамбітніших;

зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Завідувач складу, комірник

Альянс Рітейл Груп

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року (бажано);

навички роботи в облікових системах;

відповідальність та пунктуальність.

організація та контроль прийому та відвантаження товарів на складі;

збереження порядку на складі;

контроль за обліком товарів на складі;

проведення інвентаризації;

організація роботи персоналу складу.

графік роботи: 09:00−18:00, Пн-Сб.

Відправити резюме можна за посиланням:

Територіальний менеджер

Steko

амбітність;

клієнтоорієнтованість;

активна життєва позиція;

впевнені навики проведення презентацій, переговорів та укладення договорів;

володіння сучасними методиками та техніками продажу.

продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції компанії (b2b);

розвиток та підтримка дилерської мережі;

підписання угод з клієнтами;

виконання плану продажів.

конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації;

навчання, постійні тренінги та вебінари від найкращих тренерів;

нормований робочий графік: без прив’язки до офісу;

компенсація пального, амортизації авто та мобільного зв' язку;

страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Maestro

вміння працювати у команді;

відповідальність та уважність до деталей.

 

висока заробітна плата;

можливості для професійного зростання та самореалізації;

цікаві та творчі умови праці у дружньому колективі;

можливість впливати на меню та розробляти нові страви.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, маркетолог

Файні Справи, мережа ресторанів

уважність;

пунктуальність;

стресостійкість.

ведення трьох ресторанних проектів відомої мережі;

інстаграм та фейсбук. контент, постінг, сторіси, відповіді в дірект;

один раз на тиждень участь в маркетингових засіданнях ресторану;

двічі на тиждень зйомка фото/відео в ресторанах;

вся інша робота – дистанційно.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу мінеральних добрив

Терравін, ТОВ

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання працювати і бути ефективним, комунікабельним, стресостійким, відповідальним, пунктуальним, порядним, ініціативним та залученим у роботу, високовмотивованим оптимістом;

вміння та бажання навчатися і працювати у команді, націленість на результат;

досвід роботи в продажах не обов’язковий.

робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів;

розвиток прямих продажів в регіоні по телефону; презентація продукції клієнтам, ведення переговорів, консультації клієнтів; аналіз ринку в регіоні, комерційної політики конкурентів;

контроль виконання договірних зобов’язань, дебіторської заборгованості;

виконання планів продажів.

робота в колективі де поважають та допомагають один одному;

робота у зручному офісі, у центрі району Вишенька;

гідна та своєчасна оплата праці (ставка + комісійні від продажів);

графік роботи 8:30 — 17:30 (обідня перерва 12:00 — 13:00) з понеділка по п’ятницю;

фінансування обідів працівникам компанії;

корпоративні заходи;

можливість кар'єрного зросту;

безоплатне навчання працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Alex Veka (ВікноПлюс)

досвід роботи у сфері скління — не обов’язковий;

вищу освіту, бажанно технічна (бакалавр/спеціаліст/магістр) з високим середнім балом;

виняткова чесність, доброта та бажання допомогти клієнту;

високі показники комунікабельності, корпоративної етики та ділового розмовного стилю ведення розмови українською мовою;

аналітичний/математичний склад розуму.

спілкування з клієнтами по телефону та в офісі;

прорахунок ціни та проектування форми у спеціалізованому програмному забезпеченні конструкцій (навчаємо);

ведення клієнтів від первинної консультації до підписання договору;

ведення листування з партнерами.

робота в офісі у ТЦ Петроцентр (проспект Коцюбинського 70, офіс 10);

графік роботи: Пн-Пт 10.00 — 18.00;

комфортний офіс;

можливе кар'єрне зростання — відкриті також вакансії керівника магазину.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу авто в кредит

Авентус Лизинг

досвід роботи на аналогічній посаді та знаєш ринок автомобілів (буде перевагою);

досвід роботи в банківській/фінансовій сфері;

досвід роботи в залоговому кредитуванні;

вміння вести переговори та продажі;

висока комунікабельність, орієнтованість на результат;

бажання працювати та розвиватися у компанії.

 

офіційне працевлаштування, відпустка, лікарняні;

конкурентна заробітна плата;

зрозуміла система оплати, ставка і бонуси, перегляд зарплатні за результатами кварталу;

зручний графік роботи, який ви складаєте під себе;

навчання та тренінги з продажів та лізингу;

дружній колектив та комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ресторану

Vinnytsia Food Market

успішний досвід роботи менеджером ресторану від 1-го року;

відмінне знання та розуміння стандартів сервісу / методів контролю обслуговування;

уміння працювати в гостьовому просторі;

знання основ менеджменту;

відмінні комунікативні навички, грамотне мовлення;

відповідальність та ініціативність, лідерські якості;

бажання рости і розвиватися в сфері ресторанного бізнесу.

 

гідна оплату;

перспективи кар'єрного та фінансового зростання;

можливість рости та розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням:

Збиральник інтернет-замовлень

Грош

 

прийом замовлень від оператора;

збір по залу (контроль відповідності цін, якості, підбір альтернатив);

проведення замовлень через касу. передача замовлень і супровідної інформації кур'єру.

розрахунки з кур'єрами

своєчасну виплату заробітної плати;

стабільну роботу;

позміний графік роботи: 3/3 —09:00 до 21:00;

комфортні умови праці;

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Бон Буассон Беверідж

досвід роботи у сфері продажу вітається;

бажано знання принципів мерчендайзингу;

вміння та бажання працювати в команді, розвинені комунікативні навички;

особистісні характеристики: пунктуальність, чесність, старанність, відповідальність, бажання розвиватись.

виконання заходів щодо мерчендайзингу на закріпленій території згідно стандартів (викладка, розміщення рекламних матеріалів);

контроль термінів зберігання та зовнішнього вигляду продукції на торгових точках;

надання звітності за підсумками роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином

Allbirds

відмінні комунікативні навички;

здатність працювати в команді та керувати нею;

бажання навчатися та розвиватися;

готовність до роботи в гнучкий графік.

управління щоденною діяльністю магазину, включаючи контроль за запасами, продажами та обслуговуванням клієнтів;

навчання та мотивація персоналу для досягнення високих стандартів обслуговування;

забезпечення дотримання стандартів компанії щодо візуального оформлення магазину та віконної дисплейної реклами;

вирішення конфліктних ситуацій та взаємодія з корпоративним офісом.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

Опанасенко О.А., ПП

бажання заробляти добрі гроші;

комунікабельність;

працелюбність.

допомога відвідувача;

спілкування з клієнтами;

організація роботи персоналу в закладі;

виконання доручення керівництва.

комфортні умови;

робота у дружній молодій команді;

стабільний дохід + премії та бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар

Pizza Day

 

 

оплачуване стажування та підтримка наставника;

зручна система навчання прямо у твоєму смартфоні;

робоче місце недалеко від дому, адже наші заклади є у кожному районі;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць;

регулярний перегляд заробітної плати;

гнучкий графік роботи 2/2, 3/3,4/2 з 09:00 до 22:00;

можливість побудувати кар'єру від продавців до менеджера закладів: 90% наших менеджерів виросли всередині компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики

Neolit Logistics, група компаній

досвід роботи у сфері транспортної логістики від 1-го року;

володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів;

досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародним;

досвід проведення переговорів;

комунікабельний і активний, вмієш працювати у Команді.

обробка замовлень клієнтів, робота з перевізниками та транспортними замовниками;

повний цикл організації та контроль процесу перевезень;

документальний супровід процесу перевезень.

можливість постійного розвитку та навчання;

можливість кар'єрного зростання (всі наші керівники розпочинали свій трудовий шлях з роботи менеджера);

можливість впливати на свій дохід (фіксована частина та % від перевезень), а також заохочення та бонуси для кращих співробітників;

комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси;

графік роботи: з 09:00 до 18:00 Пн-Чт, з 09:00 до 17:00 Пт.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер у магазин

Грош

досвід роботи від 1-го року;

вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc)

оприбуткування та переміщення товару;

документальне ведення виробництва;

ведення видаткових накладних;

уцінка та списання товару;

проведення інвентаризації.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України;

графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ChaCha

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер торгового залу, заступник керуючого (с. Агрономічне)

THRASH! ТРАШ!

вища освіта (бажано);

успішний досвід роботи від 1-го року на посаді менеджер відділу, адміністратор магазину, тощо;

вміння керувати командою;

розуміння операційні процеси у супермаркеті;

активна життєва позицію та прагнення досягати високих результатів.

організація процесів магазину та роботи персоналу;

ведення необхідної звітності;

участь в переобліках;

участь в навчанні нових співробітників;

робота в торговому залі, робота з касовим апаратом.

заробітна плата без затримок, що виплачується 2-чі на місяць;

гнучкий графік роботи;

офіційне працевлаштування з соц. гарантіями;

реальна можливість швидкого кар'єрного росту та розвитку;

дружня, весела команда, яка завжди підтримає.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рієлтор, менеджер з продажу та оренди комерційної нерухомості

Прометей, АН

прагнення до високого заробітку;

цікавишся темою нерухомості;

хочеш розвитку та реалізаці;

вища освіта;

бажання спробувати себе в цій професії отримати досвід, знання і навики при цьому круто заробляти.

аналіз ринку нерухомості;

пошук клієнтів;

проведення переговорів з клієнтами;

підготовка презентацій та проведення показів об'єктів нерухомості.

навчання;

повний супровід керівника відділу комерції;

можливість кар'єрного росту;

сучасний офіс;

класні прометеївські «плюшки», будучи в середині нашої команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер, помічник HR-менеджера

Grand Car

відмінні комунікативні навички для ефективної взаємодії з кандидатами та колегами;

організованість;

вміння керувати часом для ефективної роботи з безліччю вакансій та кандидатів.

знаходження справжніх талантів;

робота з різними ресурсами та платформами для пошуку кандидатів, обробка відгуків та первинне спілкування;

взаємодія з кандидатами, надання зворотного зв’язку, організація співбесіди.

можливість заробляти високу зп за роботу з проєктами;

графік роботи: з Пн-Пт з 09:00 — 18:00, робота в зручності та комфорті;

робота з різноманітними проєктами та клієнтами з різних країн світу, що дозволить  розширити горизонти свого досвіду та знань;

система KPI, прозора оцінка результатів та успіхів;

окрім роботи корпоративні заходи та цікаві марафони та додаткові мотивації за виконання плану;

навчання на внутрішніх та зовнішніх заходах компанії, які оплачує компанія;

первинне навчання, адаптація та підтримка кар'єрного зростання в перспективі;

відкритість до ідей та зворотного зв’язку співробітників;

в компанії головне люди — молода команда, оточення, що мотивує та надає підтримку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу освітніх послуг

Flash, школа англійської мови

активність;

енергійність;

вміння досягати мети;

любов до спілкування з людьми;

пунктуальність;

відповідальність;

вміння швидко приймати рішення;

прагнення працювати на результат та отримувати круті бонуси за його досягнення.

опрацювання по телефону заявок, які генерує відділ маркетингу;

зустрічі з клієнтами, які приходять в офіс;

оформлення угод.

конкурентний рівень заробітної плати (ставка + %), на який можна впливати;

можливість реалізувати ваші амбіції;

комфортний офіс в серці міста;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомага один одному;

Відправити резюме можна за посиланням:

Відеоінспектор

RIA.com

впевнений користувач ПК, вміння працювати з такими інструментами: Google Workspace та Google Maps;

вміння аналізувати ситуації з урахуванням всіх нюансів та уважність до деталей;

вміння працювати в команді, сприяючи досягненню загальних цілей;

здатність швидко реагувати на виклики, щоб забезпечити ефективність у вирішенні завдань.

робота з внутрішніми адміністраторами;

проведення відео перевірок;

опрацювання вхідних заявок.

робочий графік: позмінний (4 робочих, 2 вихідних дні);

плаваючий старт зміни: 08:00 — 17:00, 09:00 — 18:00, 10:00 — 19:00,

11:00— 20:00; 12:00 — 21:00;

8-годинний робочий день, година перерви на обід.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор пекарні

Львівські Круасани

досвід роботи адміністратором чи старшим продавцем в подібній сфері;

клієнтоорієнтованість, бажання працювати на результат;

вміння на особистому прикладі показувати команді як треба працювати;

лідерські якості, вміння працювати з людьми.

складання графіків персоналу;

робота в 1С;

контроль кухні, офіціантів, касирів, сендвіч-мейкерів;

ефективне керівництво закладу та командою;

замовлення товарів;

контроль всіх продуктів та термінів;

організація та проведення інвентаризацій;

контроль чистоти та санітарних вимог в закладі.

графік роботи: 5/2 з 08:30 — 18:00 (можливі зміни);

навчання згідно стандартів компанії;

безкоштовні круасани та напої.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець відділу контролю якості

Аврора, мультимаркет

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат;

готовність до монотонної роботи.

перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною;

проведення поштучного перерахунку товарів;

фіксація помилок.

своєчасна заробітна плата;

графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00/ 2 вихідних (плаваючі);

офіційне працевлаштування;

дружній колектив, корпоративні заходи;

кар'єрне зростання;

безкоштовна корпоративна маршрутка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

зручний графік роботи;

окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані;

можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі;

оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок;

змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер у відділ логістики

Gift UP

 

складання графіків написання картин;

розподілення картини між художниками.

комфортний та зручний офіс на поділлі, де завжди тепло, світло та крута робоча атмосфера;

кар'єрне зростання куратора до старшого відділу;

навчання сучасним трендам організації процесів за рахунок компанії;

гнучкий графік роботи (не буде потрібним сидіти в офісі, якщо задачі виконані);

повна зайнятість, ми хочемо, щоб ви зростали в своїй кар'єрі та заробітній платі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер (Коцюбинського, Антонова, Чехова)

Промо Сервіс

Можна без досвіду роботи (досвід роботи в торгівлі буде перевагою)

Здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи.

Відвідування торгових точок згідно маршруту.

Викладка товару на полицях, стійках, згідно планограм та стандартів компанії.

Ротація товару, дотримання частки полиці.

Робота з цінниками.

Звітність через м.д Effie.

Офіційне працевлаштування, стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника у відділ продажу

Котляревский Ю.Б., ФЛП

Впевнене володіння ПК (CRM-системи, 1С, Binotel, Nova Poshta, Microsoft Office, Excel);

Навички пошуку інформації в Інтернеті;

Аналітичне мислення та вміння самостійно працювати;

Відмінні комунікативні навички (у тому числі телефонний зв’язок);

Відповідальність, організованість, пунктуальність.

пошук інформації в інтернеті;

аналіз роботи менеджерів;

виконання завдань та поручень керівника;

формування щоденної звітності.

графік роботи офісний Пн-Пт 09:00 — 18:00;

стабільна оплата праці;

дружній колектив та комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Категорійний менеджер

FranchiseStaffing Solutions

володіння навичками ефективної презентації та роботи із запереченнями;

вміння будувати довгострокові партнерські відносити;

аналітичний склад розуму.

визначення асортименту товару певної категорії, який повинен бути представлений у магазині;

робота з постачальниками, пошук нових та підтримка діючих;

відслідковування темпи продажів тієї чи іншої позиції в категорії, оцінювання попиту;

аналіз роботи конкурентів;

контроль товарного запасу в своїй категорії;

забезпечення планових показників.

повна зайнятість та офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці, компенсація пального, мобільного зв’язку та амортизації автомобіля;

можливість професійного та кар'єрного розвитк.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з тендерів

Перчатка-центр

досвід роботи на аналогічній посаді не, знання тендерних процедур та документації;

знання законодавства у сфері тендерних закупівель;

вища освіта (бажано юридична, економічна).

моніторинг та робота на тендерних майданчиках, участь в аукціонах;

аналіз ринку та цінових пропозицій;

підготовка тендерної документації (заповнення заявок, анкет, протоколів, супровідних документів, договорів, тощо);

взаємодія з організаторами тендерів щодо умов тендерної документації;

забезпечення виконання вимог та термінів тендерних умов.

крутий та дружний колектив, з яким можна не тільки працювати, але і відпочивати;

можливість навчання та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

знижки на товари компанії;

веселі корпоративні заходи;

конкурентна та своєчасна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

стабільний графік роботи: Пн-Пт 09:00−17:00 (обідня перерва 1 година);

комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами;

можливість професійного кар'єрного зростання і розвиток компетенцій;

підтримка наставника в процесі адаптації;

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Ольга, ТОВ

знання 1С;

без досвіду роботи;

відповідальність;

бажання працювати;

комунікабельність.

 

08:00—17:00 з Пн по Пт.

Адреса: м.Вінниця вул. Гонти,88, (Тяжилів).

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

IElectronics

кар'єрист, власний розвиток на першому місці;

відкритість до навчання та чогось нового;

відповідальність і комунікабельність;

вміння працювати у команді;

робота на результат, готовність приймати самостійні рішення.

якісне фірмове пакування товарів;

відправка товарів на новій пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для наших клієнтів;

організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку;

взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії.

стабільний рівень доходу;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання;

швидке кар'єрне зростання для найамбітніших;

зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Завідувач складу, комірник

Альянс Рітейл Груп

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року (бажано);

навички роботи в облікових системах;

відповідальність та пунктуальність.

організація та контроль прийому та відвантаження товарів на складі;

збереження порядку на складі;

контроль за обліком товарів на складі;

проведення інвентаризації;

організація роботи персоналу складу.

графік роботи: 09:00−18:00, Пн-Сб.

Відправити резюме можна за посиланням:

Територіальний менеджер

Steko

амбітність;

клієнтоорієнтованість;

активна життєва позиція;

впевнені навики проведення презентацій, переговорів та укладення договорів;

володіння сучасними методиками та техніками продажу.

продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції компанії (b2b);

розвиток та підтримка дилерської мережі;

підписання угод з клієнтами;

виконання плану продажів.

конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації;

навчання, постійні тренінги та вебінари від найкращих тренерів;

нормований робочий графік: без прив’язки до офісу;

компенсація пального, амортизації авто та мобільного зв' язку;

страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Maestro

вміння працювати у команді;

відповідальність та уважність до деталей.

 

висока заробітна плата;

можливості для професійного зростання та самореалізації;

цікаві та творчі умови праці у дружньому колективі;

можливість впливати на меню та розробляти нові страви.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, маркетолог

Файні Справи, мережа ресторанів

уважність;

пунктуальність;

стресостійкість.

ведення трьох ресторанних проектів відомої мережі;

інстаграм та фейсбук. контент, постінг, сторіси, відповіді в дірект;

один раз на тиждень участь в маркетингових засіданнях ресторану;

двічі на тиждень зйомка фото/відео в ресторанах;

вся інша робота – дистанційно.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу мінеральних добрив

Терравін, ТОВ

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання працювати і бути ефективним, комунікабельним, стресостійким, відповідальним, пунктуальним, порядним, ініціативним та залученим у роботу, високовмотивованим оптимістом;

вміння та бажання навчатися і працювати у команді, націленість на результат;

досвід роботи в продажах не обов’язковий.

робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів;

розвиток прямих продажів в регіоні по телефону; презентація продукції клієнтам, ведення переговорів, консультації клієнтів; аналіз ринку в регіоні, комерційної політики конкурентів;

контроль виконання договірних зобов’язань, дебіторської заборгованості;

виконання планів продажів.

робота в колективі де поважають та допомагають один одному;

робота у зручному офісі, у центрі району Вишенька;

гідна та своєчасна оплата праці (ставка + комісійні від продажів);

графік роботи 8:30 — 17:30 (обідня перерва 12:00 — 13:00) з понеділка по п’ятницю;

фінансування обідів працівникам компанії;

корпоративні заходи;

можливість кар'єрного зросту;

безоплатне навчання працівників.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Alex Veka (ВікноПлюс)

досвід роботи у сфері скління — не обов’язковий;

вищу освіту, бажанно технічна (бакалавр/спеціаліст/магістр) з високим середнім балом;

виняткова чесність, доброта та бажання допомогти клієнту;

високі показники комунікабельності, корпоративної етики та ділового розмовного стилю ведення розмови українською мовою;

аналітичний/математичний склад розуму.

спілкування з клієнтами по телефону та в офісі;

прорахунок ціни та проектування форми у спеціалізованому програмному забезпеченні конструкцій (навчаємо);

ведення клієнтів від первинної консультації до підписання договору;

ведення листування з партнерами.

робота в офісі у ТЦ Петроцентр (проспект Коцюбинського 70, офіс 10);

графік роботи: Пн-Пт 10.00 — 18.00;

комфортний офіс;

можливе кар'єрне зростання — відкриті також вакансії керівника магазину.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу авто в кредит

Авентус Лизинг

досвід роботи на аналогічній посаді та знаєш ринок автомобілів (буде перевагою);

досвід роботи в банківській/фінансовій сфері;

досвід роботи в залоговому кредитуванні;

вміння вести переговори та продажі;

висока комунікабельність, орієнтованість на результат;

бажання працювати та розвиватися у компанії.

 

офіційне працевлаштування, відпустка, лікарняні;

конкурентна заробітна плата;

зрозуміла система оплати, ставка і бонуси, перегляд зарплатні за результатами кварталу;

зручний графік роботи, який ви складаєте під себе;

навчання та тренінги з продажів та лізингу;

дружній колектив та комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ресторану

Vinnytsia Food Market

успішний досвід роботи менеджером ресторану від 1-го року;

відмінне знання та розуміння стандартів сервісу / методів контролю обслуговування;

уміння працювати в гостьовому просторі;

знання основ менеджменту;

відмінні комунікативні навички, грамотне мовлення;

відповідальність та ініціативність, лідерські якості;

бажання рости і розвиватися в сфері ресторанного бізнесу.

 

гідна оплату;

перспективи кар'єрного та фінансового зростання;

можливість рости та розвиватися.

Відправити резюме можна за посиланням:

Збиральник інтернет-замовлень

Грош

 

прийом замовлень від оператора;

збір по залу (контроль відповідності цін, якості, підбір альтернатив);

проведення замовлень через касу. передача замовлень і супровідної інформації кур'єру.

розрахунки з кур'єрами

своєчасну виплату заробітної плати;

стабільну роботу;

позміний графік роботи: 3/3 —09:00 до 21:00;

комфортні умови праці;

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Бон Буассон Беверідж

досвід роботи у сфері продажу вітається;

бажано знання принципів мерчендайзингу;

вміння та бажання працювати в команді, розвинені комунікативні навички;

особистісні характеристики: пунктуальність, чесність, старанність, відповідальність, бажання розвиватись.

виконання заходів щодо мерчендайзингу на закріпленій території згідно стандартів (викладка, розміщення рекламних матеріалів);

контроль термінів зберігання та зовнішнього вигляду продукції на торгових точках;

надання звітності за підсумками роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином

Allbirds

відмінні комунікативні навички;

здатність працювати в команді та керувати нею;

бажання навчатися та розвиватися;

готовність до роботи в гнучкий графік.

управління щоденною діяльністю магазину, включаючи контроль за запасами, продажами та обслуговуванням клієнтів;

навчання та мотивація персоналу для досягнення високих стандартів обслуговування;

забезпечення дотримання стандартів компанії щодо візуального оформлення магазину та віконної дисплейної реклами;

вирішення конфліктних ситуацій та взаємодія з корпоративним офісом.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

Опанасенко О.А., ПП

бажання заробляти добрі гроші;

комунікабельність;

працелюбність.

допомога відвідувача;

спілкування з клієнтами;

організація роботи персоналу в закладі;

виконання доручення керівництва.

комфортні умови;

робота у дружній молодій команді;

стабільний дохід + премії та бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар

Pizza Day

 

 

оплачуване стажування та підтримка наставника;

зручна система навчання прямо у твоєму смартфоні;

робоче місце недалеко від дому, адже наші заклади є у кожному районі;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць;

регулярний перегляд заробітної плати;

гнучкий графік роботи 2/2, 3/3,4/2 з 09:00 до 22:00;

можливість побудувати кар'єру від продавців до менеджера закладів: 90% наших менеджерів виросли всередині компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики

Neolit Logistics, група компаній

досвід роботи у сфері транспортної логістики від 1-го року;

володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів;

досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародним;

досвід проведення переговорів;

комунікабельний і активний, вмієш працювати у Команді.

обробка замовлень клієнтів, робота з перевізниками та транспортними замовниками;

повний цикл організації та контроль процесу перевезень;

документальний супровід процесу перевезень.

можливість постійного розвитку та навчання;

можливість кар'єрного зростання (всі наші керівники розпочинали свій трудовий шлях з роботи менеджера);

можливість впливати на свій дохід (фіксована частина та % від перевезень), а також заохочення та бонуси для кращих співробітників;

комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси;

графік роботи: з 09:00 до 18:00 Пн-Чт, з 09:00 до 17:00 Пт.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер у магазин

Грош

досвід роботи від 1-го року;

вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc)

оприбуткування та переміщення товару;

документальне ведення виробництва;

ведення видаткових накладних;

уцінка та списання товару;

проведення інвентаризації.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України;

графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

ChaCha

бажання стати частиною найкращої команди;

ініціативність;

ввічливість;

позитивний;

досвід роботи (бажано).

знання всього меню закладу.

обслуговування гостей;

вдосконалення щодня;

підтримання чистоти та порядку в залі.

дружній та позитивний колектив;

навчання у найкращих;

графік плаваючий 3/3 з 10:00 до 22:00;

щорічна відпустка;

трансфер + обіди;

зп мотиваційна система.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

бажання стати частиною найкращої команди;

ініціативність;

ввічливість;

позитивний;

досвід роботи (бажано).

знання всього меню закладу.

обслуговування гостей;

вдосконалення щодня;

підтримання чистоти та порядку в залі.

дружній та позитивний колектив;

навчання у найкращих;

графік плаваючий 3/3 з 10:00 до 22:00;

щорічна відпустка;

трансфер + обіди;

зп мотиваційна система.

Відправити резюме можна за посиланням: