Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу

Wonder

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на результат.

робота з базою клієнтів та пошук нових;

розвиток визначеного регіону;

ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва;

укладання договорів;

контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань.

комфортний офіс;

графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

конкурентна з/п;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Регіональний, територіальний менеджер, керівник

Бетта, ООО

досвід формування та управління командою;

досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом;

розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів;

досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей;

вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу;

готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати;

обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях.

доформування команди, організація роботи;

безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин;

організація та проведення маркетингових активностей;

робота з ДЗ;

повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність.

офіційне оформлення;

риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання

Грош

ініціативність;

організаторські здібності;

орієнтованість на результат.

здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання;

складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації;

аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів;

забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини;

інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва;

ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання;

забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади;

контроль руху товарних запасів;

прийом товарів та сировини від постачальників.

графік роботи 5/2 по 8 год;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер, менеджер з персоналу

Джоб Хант

максимальна комунікабельність широкий кругозір, активний та гнучкий;

здатність самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність;

бажання розвиватись саме в сфері рекрутингу;

здатність ефективно працювати в умовах великого обсягу завдань та строкового тиску.

проведення пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (технічні вакансії, адміністративні, лінійний персонал);

проведення телефонних та онлайн-співбесід, аналіз резюме та оцінка потенційних кандидатів;

використання альтернативних джерел пошуку персоналу, творчого підходу до пошуку кандидатів.

бронювання та юридичний супровід щодо питань військового обліку;

робота у стабільній, великій компанії з можливістю професійного розвитку;

гарантована виплата заробітної плати, без затримок;

офіційне працевлаштування з 1 робочого дня та всі плюси відповідно до КЗПП (оплачувані лікарняні та відпустки);

гарантована обідня перерва (година часу) для відновлення сил;

сучасний офіс з генератором та безперебійним інтернетом;

кожен працівник у період випробувального терміну матиме наставника, який допоможе адаптуватися до роботи та здобути необхідні навички.;

зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 (Пн — Пт). віддаленний формат роботи не передбачений.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Fancyshop

відповідальність;

активність та ініціативність;

позитивна та креативна особистість;

готова навчатися та дарувати людям свято і гарний настрій;

розуміння алгоритмів та вміння працювати з соціальними мережами (Facebook, Instagram, TikTok);

створення та монтування стильного та заохочувальний контенту у вигляді текстів, фото, відео рілс;

аналіз результатів та коригування маркетингової стратегії відповідно до результату;

гарне та грамотне написання та спілкування українською мовою для ведення розмовних історій у соцмережах;

вміння працювати з камерою, фотошоп, програмами монтажу.

аналіз специфіки роботи, асортименту;

складання плану та робота відповідно до нього.

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

графік Пн — Пт, з 09:00 до 18:00 у офісі та на креативних зйомках у магазинах, попередньо узгодивши план роботи;

знижки працівникам на товари в мережі;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник

Fancyshop

відповідальність;

активність та ініціативність;

позитивність та креативність;

готовність навчатися та дарувати людям свято і гарний настрій;

вміння працювати у команді;

робота з комп’ютером, письмо українською мовою;

відсутність шкідливих звичок.

прийом товару;

занесення в базу, створення та редагування позицій, розцінка товарів, фасування;

організація порядку на робочому місці.

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

графік — 21 робочий день в місяць, з 09:00 до 18:00;

навчання та постійне вдосконалення навичок;

знижки працівникам на товари в мережі;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Art Chef Cafe

відповідальність та пунктуальність;

бажання навчатися та розвиватися;

гарні комунікативні навички;

здатність працювати в команді.

прийом та обслуговування гостей;

розміщення гостей за столиками;

подача страв і напоїв;

дотримання стандартів.

гнучкий графік;

дружня атмосфера на роботі;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель

Беліф

досвід роботи — від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом);

знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1);

досконале володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

комунікативні навички та вміння професійно вести перемовини;

високий рівень відповідальності та самоорганізації.

формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період;

аналіз запасів сировини та комплектуючих;

проводення обліку актуальних вхідних цін;

контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам;

комунікація, звірки з постачальниками;

взаємодія з іншими відділами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар

BlackWood

бажання працювати на кухні та вивчати нові рецепти;

вміння працювати у команді;

відповідальність та уважність до деталей.

підготовка страв відповідно до рецептів компанії;

дотримання стандартів якості та безпеки харчування;

виконання замовлень від гостей у встановлений термін.

графік роботи згідно змінний;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного зростання та отримання досвіду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Snack Production

комунікабельність;

навченість.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

виплата ЗП 2 рази на місяць;

компенсація вартості проїзду;

робочий графік пн.-пт. з 09:00 до 18:00, Сб, Нд — вихідні;

професійний колектив;

системний підхід до навчання;

кар'єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

ВіЯр

досвід роботи менеджером з персоналу;

успішний досвід оперативного закриття вакансій різного профілю;

бажання навчатися та розвиватися;

готовність до відряджень (по центральному регіону);

активність;

оптимізм;

позитивне мислення;

ініціативність;

комунікабельність;

цілеспрямованість;

мотивація на результат.

пошук та підбір персоналу декількох філій (офісні, виробничі та складські вакансії);

управлінський облік персоналу (1с зуп);

адаптація працівників;

участь в програмі кадрового резерву;

наставництво у роботі з керівниками структурних підрозділів;

підтримка та розвиток корпоративної культури на філіях;

організація свят, спортивних заходів.

робота в компанії — лідері свого сегменту;

реалізація та розвиток знання та досвід;

участь у цікавих проектах, тренінгах;

постійна підтримка професійного керівника-наставника;

отримання конкурентної стабільної зп.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

TerraMare, мережа ресторанів

бажано мати досвід роботи;

вміння працювати в команді,

швидкість та охайність.

приготування кави та алкогольних напоїв;

закривати зміну;

участь в переобліках;

підтримка робочого місця в чистоті та порядку;

графік: 2/2, 09:00—23:00;

харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по продажам

Вінат-Д, ТОВ

бажаний досвід роботи у сфері будівельних матеріалів;

робота в офісі 20% — 80% виїзди на тт;

активна жит'єва позиція;

ініціативність;

відповідальність;

чесність;

бажання працювати;

готові взяти активного студента.

продаж керамічної плитки у гурт;

робота з існуючую клієнською базою;

пошук нових клієнтів;

проведення презентацій;

контроль торгівельного обладнання;

виставка на тт, робота з будівельними компаніями, будівельними об'єктами, робота з дебіторами.

графік роботи з 09:00−18:00;

оф.працевлаштування;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Поділлятрейдінвест-А, ТОВ

вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей;

досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг (перевага — досвід у роботі з торговими центрами);

відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів;

креативність, винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації.

розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів;

розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали;

організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах;

співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив;

організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів;

розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів;

забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах.

графік роботи з Пн-Пт з 09:00−18:00;

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар

Pizza Day

 

 

оплачуване стажування та підтримка наставника;

зручна система навчання;

робоче місце недалеко від дому;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць;

регулярний перегляд заробітної плати;

гнучкий графік роботи 2/2, 3/3,4/2 з 09:00 до 22:00;

можливість побудувати карєру від продавців до менеджера закладів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими kpi;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Країна Мрій

 

 

корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів;

індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі;

гарантоване оплачуване стажування;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

система бонусів та премій;

ранкова кава та обід за рахунок закладу;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

безлімітні розваги у найкращому розважальному центрі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик (ринок добрив)

Макош Мінерал, ТОВ

вища освіта;

досвід роботи аналітиком;

командна робота;

english — B2;

аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність;

упевненість в собі;

уважність до деталей;

високий рівень самомотивації.

відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі;

короткострокове і довгострокове прогнозування;

комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових);

робота з біржами.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт).

офіційне працевлаштування;

висока з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер, менеджер з бухгалтерського документообігу

Агропросперіс

закінчена вища освіта;

досвід роботи бухгалтером, діловодом, економістом від 1 року;

впевнений користувач: 1С, Microsoft World, Excel, Outlook.

підготовка і відправлення листів і доручень на відвантаження зерна з елеваторів (за запитом логістів);

зв’язок з елеваторами по розрахункам при відвантаженням, закриття партій по елеваторам;

контроль списання зерна по актам-розрахункам від елеваторів, довідкам по портам;

формування заявок на платіж в системі 1С за послуги елеваторів;

формування заявок на платіж в системі 1С по транспортно-експедиційним послугам;

постійний моніторинг та перевірка легітимності складських квитанцій в державному реєєстрі;

реєстр та внесення до бази договорів зберігання зерна;

отримання і підписання актів переоформлення від підприємств, з якими ведеться співпраця;

перевірка наявності договорів на продаж товару;

формування пакетів документів необхідних для судових розглядів (по запитам юр.відділу) або по запитам податкових органів при податкових перевірках;

обробка та ведення реєстру вхідної та вихідної кореспонденції (щоденне відвідування нової та укрпошти для отримання/ відправки, підготовка відправлень в особистому кабінеті підприємства);

робота зі сканкопіями;

інші доручення генерального директора та головного бухгалтера.

стабільна, офіційна заробітна плата;

дотримання всіх гарантій трудового законодавства;

можливість постійного професійного навчання та вдосконалення.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

МТК-1, ТОВ

досвід роботи не є обов’язковим, проте вітається;

знання програм MS Office та вміння з ними працювати;

відповідальність та точність у виконанні обов’язків.

внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку;

контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів;

допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях.

гідна ЗП;

графік роботи: 5/2, 8:30—17:00.

робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками.

Відправити резюме можна за посиланням:

Категорійний менеджер

FranchiseStaffing Solutions

володіння навичками ефективної презентації та роботи із запереченнями;

вміння будувати довгострокові партнерські відносити;

аналітичний склад розуму.

визначення асортименту товару певної категорії, який повинен бути представлений у магазині;

робота з постачальниками, пошук нових та підтримка діючих;

відслідковування темпів продажів тієї чи іншої позиції в категорії, оцінення попиту;

аналіз роботи конкурентів;

контроль товарного запасу в своїй категорії;

забезпечення планових показників.

повна зайнятість та офіційне працевлаштування;

гідна оплата праці, компенсація мобільного зв’язку;

можливість професійного та кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

розуміння, чим більше результат — тим вища заробітна плата;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

готовність стрімко рости разом з компанією.

інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання;

ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання;

робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів;

участь у конкурсах та змаганнях.

робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00;

оплачувана відпустка та лікарняні;

безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля;

підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації;

швидке кар'єрне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням: