Вакансії для студентів і випускників станом на 25.07.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний, територіальний менеджер, керівник |
Бетта, ООО |
досвід формування та управління командою; досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом; розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів; досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей; вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу; готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати; обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях. |
доформування команди, організація роботи; безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин; організація та проведення маркетингових активностей; робота з ДЗ; повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність. |
офіційне оформлення; риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Грош |
ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання; складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації; аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів; забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини; інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва; ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання; забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади; контроль руху товарних запасів; прийом товарів та сировини від постачальників. |
графік роботи 5/2 по 8 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер, менеджер з персоналу |
Джоб Хант |
максимальна комунікабельність широкий кругозір, активний та гнучкий; здатність самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність; бажання розвиватись саме в сфері рекрутингу; здатність ефективно працювати в умовах великого обсягу завдань та строкового тиску. |
проведення пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (технічні вакансії, адміністративні, лінійний персонал); проведення телефонних та онлайн-співбесід, аналіз резюме та оцінка потенційних кандидатів; використання альтернативних джерел пошуку персоналу, творчого підходу до пошуку кандидатів. |
бронювання та юридичний супровід щодо питань військового обліку; робота у стабільній, великій компанії з можливістю професійного розвитку; гарантована виплата заробітної плати, без затримок; офіційне працевлаштування з 1 робочого дня та всі плюси відповідно до КЗПП (оплачувані лікарняні та відпустки); гарантована обідня перерва (година часу) для відновлення сил; сучасний офіс з генератором та безперебійним інтернетом; кожен працівник у період випробувального терміну матиме наставника, який допоможе адаптуватися до роботи та здобути необхідні навички.; зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 (Пн — Пт). віддаленний формат роботи не передбачений. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Fancyshop |
відповідальність; активність та ініціативність; позитивна та креативна особистість; готова навчатися та дарувати людям свято і гарний настрій; розуміння алгоритмів та вміння працювати з соціальними мережами (Facebook, Instagram, TikTok); створення та монтування стильного та заохочувальний контенту у вигляді текстів, фото, відео рілс; аналіз результатів та коригування маркетингової стратегії відповідно до результату; гарне та грамотне написання та спілкування українською мовою для ведення розмовних історій у соцмережах; вміння працювати з камерою, фотошоп, програмами монтажу. |
аналіз специфіки роботи, асортименту; складання плану та робота відповідно до нього. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; графік Пн — Пт, з 09:00 до 18:00 у офісі та на креативних зйомках у магазинах, попередньо узгодивши план роботи; знижки працівникам на товари в мережі; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Fancyshop |
відповідальність; активність та ініціативність; позитивність та креативність; готовність навчатися та дарувати людям свято і гарний настрій; вміння працювати у команді; робота з комп’ютером, письмо українською мовою; відсутність шкідливих звичок. |
прийом товару; занесення в базу, створення та редагування позицій, розцінка товарів, фасування; організація порядку на робочому місці. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; графік — 21 робочий день в місяць, з 09:00 до 18:00; навчання та постійне вдосконалення навичок; знижки працівникам на товари в мережі; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Art Chef Cafe |
відповідальність та пунктуальність; бажання навчатися та розвиватися; гарні комунікативні навички; здатність працювати в команді. |
прийом та обслуговування гостей; розміщення гостей за столиками; подача страв і напоїв; дотримання стандартів. |
гнучкий графік; дружня атмосфера на роботі; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
Беліф |
досвід роботи — від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом); знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1); досконале володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office; комунікативні навички та вміння професійно вести перемовини; високий рівень відповідальності та самоорганізації. |
формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період; аналіз запасів сировини та комплектуючих; проводення обліку актуальних вхідних цін; контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам; комунікація, звірки з постачальниками; взаємодія з іншими відділами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
BlackWood |
бажання працювати на кухні та вивчати нові рецепти; вміння працювати у команді; відповідальність та уважність до деталей. |
підготовка страв відповідно до рецептів компанії; дотримання стандартів якості та безпеки харчування; виконання замовлень від гостей у встановлений термін. |
графік роботи згідно змінний; офіційне працевлаштування; можливість професійного зростання та отримання досвіду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність; навченість. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
виплата ЗП 2 рази на місяць; компенсація вартості проїзду; робочий графік пн.-пт. з 09:00 до 18:00, Сб, Нд — вихідні; професійний колектив; системний підхід до навчання; кар'єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
ВіЯр |
досвід роботи менеджером з персоналу; успішний досвід оперативного закриття вакансій різного профілю; бажання навчатися та розвиватися; готовність до відряджень (по центральному регіону); активність; оптимізм; позитивне мислення; ініціативність; комунікабельність; цілеспрямованість; мотивація на результат. |
пошук та підбір персоналу декількох філій (офісні, виробничі та складські вакансії); управлінський облік персоналу (1с зуп); адаптація працівників; участь в програмі кадрового резерву; наставництво у роботі з керівниками структурних підрозділів; підтримка та розвиток корпоративної культури на філіях; організація свят, спортивних заходів. |
робота в компанії — лідері свого сегменту; реалізація та розвиток знання та досвід; участь у цікавих проектах, тренінгах; постійна підтримка професійного керівника-наставника; отримання конкурентної стабільної зп. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
TerraMare, мережа ресторанів |
бажано мати досвід роботи; вміння працювати в команді, швидкість та охайність. |
приготування кави та алкогольних напоїв; закривати зміну; участь в переобліках; підтримка робочого місця в чистоті та порядку; |
графік: 2/2, 09:00—23:00; харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по продажам |
Вінат-Д, ТОВ |
бажаний досвід роботи у сфері будівельних матеріалів; робота в офісі 20% — 80% виїзди на тт; активна жит'єва позиція; ініціативність; відповідальність; чесність; бажання працювати; готові взяти активного студента. |
продаж керамічної плитки у гурт; робота з існуючую клієнською базою; пошук нових клієнтів; проведення презентацій; контроль торгівельного обладнання; виставка на тт, робота з будівельними компаніями, будівельними об'єктами, робота з дебіторами. |
графік роботи з 09:00−18:00; оф.працевлаштування; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Поділлятрейдінвест-А, ТОВ |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг (перевага — досвід у роботі з торговими центрами); відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів; креативність, винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів; розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали; організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах; співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив; організація та проведення промоційних акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів; розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів; забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи з Пн-Пт з 09:00−18:00; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло, кухар |
Pizza Day |
|
|
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання; робоче місце недалеко від дому; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3,4/2 з 09:00 до 22:00; можливість побудувати кар’єру від продавців до менеджера закладів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Країна Мрій |
|
|
корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів; індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги у найкращому розважальному центрі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
Макош Мінерал, ТОВ |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; english — B2; аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт). офіційне працевлаштування; висока з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер, менеджер з бухгалтерського документообігу |
Агропросперіс |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером, діловодом, економістом від 1 року; впевнений користувач: 1С, Microsoft World, Excel, Outlook. |
підготовка і відправлення листів і доручень на відвантаження зерна з елеваторів (за запитом логістів); зв’язок з елеваторами по розрахункам при відвантаженням, закриття партій по елеваторам; контроль списання зерна по актам-розрахункам від елеваторів, довідкам по портам; формування заявок на платіж в системі 1С за послуги елеваторів; формування заявок на платіж в системі 1С по транспортно-експедиційним послугам; постійний моніторинг та перевірка легітимності складських квитанцій в державному реєєстрі; реєстр та внесення до бази договорів зберігання зерна; отримання і підписання актів переоформлення від підприємств, з якими ведеться співпраця; перевірка наявності договорів на продаж товару; формування пакетів документів необхідних для судових розглядів (по запитам юр.відділу) або по запитам податкових органів при податкових перевірках; обробка та ведення реєстру вхідної та вихідної кореспонденції (щоденне відвідування нової та укрпошти для отримання/ відправки, підготовка відправлень в особистому кабінеті підприємства); робота зі сканкопіями; інші доручення генерального директора та головного бухгалтера. |
стабільна, офіційна заробітна плата; дотримання всіх гарантій трудового законодавства; можливість постійного професійного навчання та вдосконалення. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
МТК-1, ТОВ |
досвід роботи не є обов’язковим, проте вітається; знання програм MS Office та вміння з ними працювати; відповідальність та точність у виконанні обов’язків. |
внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку; контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів; допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях. |
гідна ЗП; графік роботи: 5/2, 8:30—17:00. робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Категорійний менеджер |
FranchiseStaffing Solutions |
володіння навичками ефективної презентації та роботи із запереченнями; вміння будувати довгострокові партнерські відносити; аналітичний склад розуму. |
визначення асортименту товару певної категорії, який повинен бути представлений у магазині; робота з постачальниками, пошук нових та підтримка діючих; відслідковування темпів продажів тієї чи іншої позиції в категорії, оцінення попиту; аналіз роботи конкурентів; контроль товарного запасу в своїй категорії; забезпечення планових показників. |
повна зайнятість та офіційне працевлаштування; гідна оплата праці, компенсація мобільного зв’язку; можливість професійного та кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; розуміння, чим більше результат — тим вища заробітна плата; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією. |
інформування учнів, які через певні обставини припинили навчання; ознайомлення клієнта з новими продуктами школи та пропонування відновлення навчання; робота з запереченнями та постійне покращення навичок продажів; участь у конкурсах та змаганнях. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову професію з нуля; підтримка команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |