Вакансії для студентів і випускників станом на 01.08.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер із закупівель |
Беліф |
досвід роботи від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом); знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1); досконале володіння пк, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office; комунікативні навички та вміння професійного ведення перемовин; високий рівень відповідальності та самоорганізації. |
формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період; аналіз запасів сировини та комплектуючих; проведення обліку актуальних вхідних цін; контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам; комунікація, звірки з постачальниками; взаємодія з іншими відділами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник групи магазинів |
ТОВ Фора |
вища освіта (бажано бізнес-адміністрування, економіка тощо); досвід роботи на аналогічній посаді у системній компанії від 1-го року; знання в області операційного менеджменту; знання аналітичних методів і підходів для оцінки ефективності та результативності проєктів, уміння складати бізнес-плани й бюджети проєктів; успішний досвід вибудовування операційного управління та управління людьми; відмінні аналітичні здібності та комунікативні навички, відповідальність та націленість на результат. |
керування групою магазинів; виконувати ключові KPI — товарообіг, втрати, сервіс; управління операційними процесами; робота з великою командою, надихання та розвиток підлеглих. |
стабільна та цікава робота; офіційне працевлаштування; зручний графік: Пн.-Пт., з 09:00 до 18:00; компенсацію палива та амортизації; корпоративне медичне страхування; чудовий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Беліф |
наявність кейсів та досвіду в SMM; досвід роботи в сфері household буде великою перевагою; організованість та оперативність; володіння фото- та відеоредакторами для підготовки та створення контенту. |
ведення та розвиток сторінки в Instagramта TikTok: регулярні публікації постів, сторіз та Reels, які відповідають сучасним трендам; створення стратегії просування бренду в соціальних мережах та аналіз їх ефективності; генерація та виконання контент-плану; робота в графічних редакторах (монтаж та підготовка контенту). |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «Sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
BazaCoffee |
бажання працювати в гостьовій і комунікабельної атмосфері; вміння швидко навчатися та працювати в команді; відповідальність та уважність до деталей; готовність працювати у змінному графіку. |
приготування кавових напоїв з використанням високоякісних кавових зерен; обслуговування клієнтів з посмішкою та увагою; дотримання стандартів якості приготування кави; підтримання чистоти та порядку на робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу обслуговування абонентів |
ТОВ Вінтелепорт, ТК |
неповна вища або вища освіта; вільне володіння українською мовою; організованість, комунікабельність, стресостойкість. |
консультування абонентів з приводу надання телекомунікаційних послуг; видача абонентам рахунків та актів; дзвінки абонентам з приводу оплати послуг; робота з існуючими клієнтами; формування клієнтської бази, своєчасне внесення змін до неї; укладання договорів з абонентами. |
офіційне працевлаштування; 5-тиденний робочий тиждень Пн-Пт; графік роботи: з 09:00 до 18:00.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
WorkHunter |
досвід роботи менеджером з продажу; уважність до деталей і любов до порядку; орієнтованість на клієнта та прагнення досягати результатів. |
опрацьовування корпоративних замовлень (90% комунікації відбувається в чатах); взаємодія з відділами виробництва, постачання та складу; робота в CRM-системі. |
стабільність: компанія успішно працює з 2014 року і продовжує активно зростати; дружня атмосфера; соціальні гарантії: офіційне працевлаштування, медичне страхування та конкурентна заробітна плата; навчання та розвиток; цікаве корпоративне життя: веселі корпоративи, пікніки та навіть влаштовуємо чемпіонати з playstation; маленькі бонуси; цікаві та різноманітні завдання; можливість реалізувати свої амбіції та професійно зростати; стабільна та висока заробітна плата; комфортні умови праці в сучасному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого у продуктовий супермаркет |
Грош |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи; освіта: середня спеціальна торгівельна, економічна, незакінчена вища або вища освіта переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявності успішного досвіду роботи; досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах (буде перевагою); наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, Ms Word, Ms Excel, бажано знання 1С; готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснювати контроль за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за касовою дисципліною; контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу. |
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; повний соц. пакет та преміювання кращих; графік роботи 3/3 по 11 год; кар'єра в команді лідера регіонального рітейлу; інші мотиваційні фактори. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ФОП Пшеничний В.А. |
бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку; відповідальність та уважність до деталей; вміння працювати в команді; вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7. |
ведення первинної бухгалтерської документації; взаємодія з постачальниками та клієнтами; допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту; формування архівів. |
графік роботи з 10:00 до 17:00 Пн-Пт; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Yumi-market |
досвід роботи у SMM від 1-го року; розуміння функціоналу та особливості роботи популярних соц. мереж; креативний та здатний генерувати ідеї для зйомки відео. |
зйомка та монтаж відео майстер-класів; розробка та реалізація контент-плану; публікація сторіс та контенту у соц мережах; участь у проєктних роботах, спрямованих на розвиток та просування бренду. |
стабільна заробітна платня; робота по графіку: Пн-Пт, 08:00 — 18:00; супроводження спеціалісту та навчання перший місяць роботи; приміщення для зйомок з необхідним обладнанням (світло, фони, штативи, мікрофони); всі програми, потрібні для роботи оплачуємо ми; можливість проходження будь-яких курсів для підвищення кваліфікації (за рахунок компанії); можливість росту в компанії; корпоративи та дні народження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
ТОВ Поділлятрейдінвест-А |
вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей; досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від (перевага — досвід у роботі з торговими центрами); відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів; креативність, винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації. |
розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів; розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали; організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах; співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив; організація та проведення акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів; розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів; забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах. |
графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
ВіЯр |
досвід роботи менеджером з персоналу; успішний досвід оперативного закриття вакансій різного профілю; бажання навчатися та розвиватися; готовність до відряджень (по центральному регіону); активність, оптимізм, позитивне мислення, ініціативність, комунікабельність, цілеспрямованість, мотивація на результат. |
пошук та підбір персоналу декількох філій (офісні, виробничі та складські вакансії); управлінський облік персоналу (1С Зуп); адаптація працівників; участь в програмі кадрового резерву; наставництво у роботі з керівниками структурних підрозділів; підтримка та розвиток корпоративної культури на філіях; організація свят, спортивних заходів. |
міцна команда та розвиток разом; робота в компанії; реалізація та розвиток своїх знань та досвіду; участь у цікавих проектах, тренінгах; постійна підтримка професійного керівника-наставника; конкурентна стабільна ЗП. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер у магазин |
Грош |
досвід роботи від 1-го року; вільне володіння ПК (1С 8, Ms Office, M.e.doc). |
оприбуткування та переміщення товару; документальне ведення виробництва; ведення видаткових накладних; уцінка та списання товару; проведення інвентаризації. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.(можливо інший графік, обговоримо на співбесіді); стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; English — B2; аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; висока з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
English teacher (online) |
Englishdom |
любов до англійської мови і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знання, як привести студента до результату; постійний розвивиток і прокачка своїх скіллів. |
|
готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки; підготовка до уроку займає 15 хвилин; рейт в рамках ринку + бонуси; стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно; гнучкий графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні); 50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови |
ThinkGlobal (Вінниця) |
педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі; знання англійської мови обов’язкове, бажаний досвід розмовними практики з нейтів-спікерами; грамотна усна та письмова українська мова; уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом; володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача; прагнення до самовдосконалення та навчання. |
викладання для дітей 5−10 класів; підготовка занять і навчальних матеріалів; організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів; надання зворотного зв’язку батькам; проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей. |
академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату; демократична корпоративна культура та командна робота; гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці; допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки; навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як Викладача нової генерації; гнучкий графік (можливість корегувати кількість і розклад академічних годин); можливості для росту вашої фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проектах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
IElectronics |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання та чогось нового; відповідальність і комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат, готовність приймати самостійні рішення. |
якісне фірмове пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомага один одному; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджерка, менеджер з розвитку мережі |
Аврора, мультимаркет |
досвід проведення успішних переговорів в різних сферах; уміння знаходити нестандартні рішення; наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику; амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи; високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності; бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму; стресостійкість; впевнений користувач пк; обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення; бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи. |
пошук приміщень (згідно вимог компанії); ведення переговорів стосовно відкриття магазину; своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції; виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні; комфортний графік роботи; гідний рівень винагороди; корпоративна форма; розтермінування на покупку велосипедів та генераторів; курси та тренінги від корпоративного навчального центру; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй до 100% вартості зовнішніх тренінгів, які компенсує компанія; безпечний, автономний та технологічний офіс з сучасними сервісами; подарунки за участь у різних подіях компанії; цікаве корпоративне і спортивне життя; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
JustSchool |
досвід онлайн роботи; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок; актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби; робота віддалено з комп’ютера/ноутбука; робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень. |
зручний графік роботи; окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані; можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі; оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок; змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Ресторан Апрель |
досвід роботи від 1 року в сфері обслуговування клієнтів; вміння працювати в команді; відповідальність, комунікабельність та ввічливе ставлення до клієнтів; бажання навчатися і розвиватися. |
проведення клієнтів до столів; прийом замовлень та їх обробка; обслуговування гостей згідно стандартів компанії; дотримання чистоти і порядку в робочому місці; виконання інших завдань від керівництва. |
гнучкий графік роботи; дружній колектив; можливість професійного росту і розвитку; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, маркетолог |
Мережа ресторанів Файні Справи |
ведення трьох ресторанних проектів відомої мережі. Інстаграм та Фейсбук. контент, постінг, сторіси, відповіді в директ. |
|
один раз на тиждень участь в маркетингових засіданнях ресторану, двічі на тиждень зйомка фото/відео в ресторанах; вся інша робота дистанційно. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний, територіальний менеджер, керівник |
Бетта, ООО |
досвід формування та управління командою; досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом; розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів; досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей; вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу; готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати; обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях. |
доформування команди, організація роботи; безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин; організація та проведення маркетингових активностей; робота з ДЗ; повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність. |
офіційне оформлення; риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Грош |
ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання; складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації; аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів; забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини; інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва; ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання; забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади; контроль руху товарних запасів; прийом товарів та сировини від постачальників. |
графік роботи 5/2 по 8 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |