Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер із закупівель

Беліф

досвід роботи від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом);

знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1);

досконале володіння пк, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

комунікативні навички та вміння професійного ведення перемовин;

високий рівень відповідальності та самоорганізації.

формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період;

аналіз запасів сировини та комплектуючих;

проведення обліку актуальних вхідних цін;

контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам;

комунікація, звірки з постачальниками;

взаємодія з іншими відділами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник групи магазинів

ТОВ Фора

вища освіта (бажано бізнес-адміністрування, економіка тощо);

досвід роботи на аналогічній посаді у системній компанії від 1-го року;

знання в області операційного менеджменту;

знання аналітичних методів і підходів для оцінки ефективності та результативності проєктів, уміння складати бізнес-плани й бюджети проєктів;

успішний досвід вибудовування операційного управління та управління людьми;

відмінні аналітичні здібності та комунікативні навички, відповідальність та націленість на результат.

керування групою магазинів;

виконувати ключові KPI — товарообіг, втрати, сервіс;

управління операційними процесами;

робота з великою командою, надихання та розвиток підлеглих.

стабільна та цікава робота;

офіційне працевлаштування;

зручний графік: Пн.-Пт., з 09:00 до 18:00;

компенсацію палива та амортизації;

корпоративне медичне страхування;

чудовий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Беліф

наявність кейсів та досвіду в SMM;

досвід роботи в сфері household буде великою перевагою;

організованість та оперативність;

володіння фото- та відеоредакторами для підготовки та створення контенту.

ведення та розвиток сторінки в Instagramта TikTok: регулярні публікації постів, сторіз та Reels, які відповідають сучасним трендам;

створення стратегії просування бренду в соціальних мережах та аналіз їх ефективності;

генерація та виконання контент-плану;

робота в графічних редакторах (монтаж та підготовка контенту).

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул;

корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «Sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

BazaCoffee

бажання працювати в гостьовій і комунікабельної атмосфері;

вміння швидко навчатися та працювати в команді;

відповідальність та уважність до деталей;

готовність працювати у змінному графіку.

приготування кавових напоїв з використанням високоякісних кавових зерен;

обслуговування клієнтів з посмішкою та увагою;

дотримання стандартів якості приготування кави;

підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець відділу обслуговування абонентів

ТОВ Вінтелепорт, ТК

неповна вища або вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

організованість, комунікабельність, стресостойкість.

консультування абонентів з приводу надання телекомунікаційних послуг;

видача абонентам рахунків та актів;

дзвінки абонентам з приводу оплати послуг;

робота з існуючими клієнтами;

формування клієнтської бази, своєчасне внесення змін до неї;

укладання договорів з абонентами.

офіційне працевлаштування;

5-тиденний робочий тиждень Пн-Пт;

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

WorkHunter

досвід роботи менеджером з продажу;

уважність до деталей і любов до порядку;

орієнтованість на клієнта та прагнення досягати результатів.

опрацьовування корпоративних замовлень (90% комунікації відбувається в чатах);

взаємодія з відділами виробництва, постачання та складу;

робота в CRM-системі.

стабільність: компанія успішно працює з 2014 року і продовжує активно зростати;

дружня атмосфера;

соціальні гарантії: офіційне працевлаштування, медичне страхування та конкурентна заробітна плата;

навчання та розвиток;

цікаве корпоративне життя: веселі корпоративи, пікніки та навіть влаштовуємо чемпіонати з playstation;

маленькі бонуси;

цікаві та різноманітні завдання;

можливість реалізувати свої амбіції та професійно зростати;

стабільна та висока заробітна плата;

комфортні умови праці в сучасному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник керуючого у продуктовий супермаркет

Грош

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи;

освіта: середня спеціальна торгівельна, економічна, незакінчена вища або вища освіта переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту;

наявності успішного досвіду роботи;

досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах (буде перевагою);

наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, Ms Word, Ms Excel, бажано знання 1С;

готовність до навчання.

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

здійснювати контроль за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину;

здійснення інкасації;

контроль за касовою дисципліною;

контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу.

стабільна та своєчасна оплата праці;

безкоштовне навчання;

повний соц. пакет та преміювання кращих;

графік роботи 3/3 по 11 год;

кар'єра в команді лідера регіонального рітейлу;

інші мотиваційні фактори.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ФОП Пшеничний В.А.

бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку;

відповідальність та уважність до деталей;

вміння працювати в команді;

вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7.

ведення первинної бухгалтерської документації;

взаємодія з постачальниками та клієнтами;

допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту;

формування архівів.

графік роботи з 10:00 до 17:00  Пн-Пт;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Yumi-market

досвід роботи у SMM від 1-го року;

розуміння функціоналу та особливості роботи популярних соц. мереж;

креативний та здатний генерувати ідеї для зйомки відео.

зйомка та монтаж відео майстер-класів;

розробка та реалізація контент-плану;

публікація сторіс та контенту у соц мережах;

участь у проєктних роботах, спрямованих на розвиток та просування бренду.

стабільна заробітна платня;

робота по графіку: Пн-Пт, 08:00 — 18:00;

супроводження спеціалісту та навчання перший місяць роботи;

приміщення для зйомок з необхідним обладнанням (світло, фони, штативи, мікрофони);

всі програми, потрібні для роботи оплачуємо ми;

можливість проходження будь-яких курсів для підвищення кваліфікації (за рахунок компанії);

можливість росту в компанії;

корпоративи та дні народження.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

ТОВ Поділлятрейдінвест-А

вища освіта з маркетингу, реклами або суміжних галузей;

досвід роботи в сфері маркетингу, просування товарів або послуг від (перевага — досвід у роботі з торговими центрами);

відмінні знання сучасних маркетингових технік та інструментів;

креативність, винахідливість та здатність працювати з великим обсягом інформації.

розробка та виконання маркетингових стратегій торгового центру з метою збільшення відвідуваності та привабливості для клієнтів;

розробка та впровадження ефективних рекламних кампаній, включаючи цифрові, соціальні медіа, та інші канали;

організація та участь у промо-заходах, акціях та спеціальних заходах;

співпраця з внутрішніми та зовнішніми партнерами для розвитку спільних маркетингових ініціатив;

організація та проведення акцій, заходів та подій у торгових центрах з метою привертання уваги відвідувачів та стимулювання продажів;

розробка рекламних матеріалів, інформаційних буклетів та інших матеріалів для використання на майданчиках торгових центрів;

забезпечення актуальності та своєчасності інформації на сайті торгового центру та його соціальних мережах.

графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

ВіЯр

досвід роботи менеджером з персоналу;

успішний досвід оперативного закриття вакансій різного профілю;

бажання навчатися та розвиватися;

готовність до відряджень (по центральному регіону);

активність, оптимізм, позитивне мислення, ініціативність, комунікабельність, цілеспрямованість, мотивація на результат.

пошук та підбір персоналу декількох філій (офісні, виробничі та складські вакансії);

управлінський облік персоналу (1С Зуп);

адаптація працівників;

участь в програмі кадрового резерву;

наставництво у роботі з керівниками структурних підрозділів;

підтримка та розвиток корпоративної культури на філіях;

організація свят, спортивних заходів.

міцна команда та розвиток разом;

робота в компанії;

реалізація та розвиток своїх знань та досвіду;

участь у цікавих проектах, тренінгах;

постійна підтримка професійного керівника-наставника;

конкурентна стабільна ЗП.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер у магазин

Грош

досвід роботи від 1-го року;

вільне володіння ПК (1С 8, Ms Office, M.e.doc).

оприбуткування та переміщення товару;

документальне ведення виробництва;

ведення видаткових накладних;

уцінка та списання товару;

проведення інвентаризації.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України;

графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.(можливо інший графік, обговоримо на співбесіді);

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик (ринок добрив)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта;

досвід роботи аналітиком;

командна робота;

English — B2;

аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність;

упевненість в собі;

уважність до деталей;

високий рівень самомотивації.

відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі;

короткострокове і довгострокове прогнозування;

комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових);

робота з біржами.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

висока з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

English teacher (online)

Englishdom

любов до англійської мови і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

знання, як привести студента до результату;

постійний розвивиток і прокачка своїх скіллів.

 

готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки;

підготовка до уроку займає 15 хвилин;

рейт в рамках ринку + бонуси;

стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно;

гнучкий графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні);

50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської мови

ThinkGlobal (Вінниця)

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання англійської мови обов’язкове, бажаний досвід розмовними практики з нейтів-спікерами;

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

викладання для дітей 5−10 класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасна оплата праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як Викладача нової генерації;

гнучкий графік (можливість корегувати кількість і розклад академічних годин);

можливості для росту вашої фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проектах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

IElectronics

кар'єрист, власний розвиток на першому місці;

відкритість до навчання та чогось нового;

відповідальність і комунікабельність;

вміння працювати у команді;

робота на результат, готовність приймати самостійні рішення.

якісне фірмове пакування товарів;

відправка товарів на новій пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для наших клієнтів;

організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку;

взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії.

стабільний рівень доходу;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання;

швидке кар'єрне зростання для найамбітніших;

зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомага один одному;

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджерка, менеджер з розвитку мережі

Аврора, мультимаркет

досвід проведення успішних переговорів в різних сферах;

уміння знаходити нестандартні рішення;

наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику;

амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи;

високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності;

бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму;

стресостійкість;

впевнений користувач пк;

обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення;

бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи.

пошук приміщень (згідно вимог компанії);

ведення переговорів стосовно відкриття магазину;

своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями;

своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції;

виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди;

корпоративна форма;

розтермінування на покупку велосипедів та генераторів;

курси та тренінги від корпоративного навчального центру;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй до 100% вартості зовнішніх тренінгів, які компенсує компанія;

безпечний, автономний та технологічний офіс з сучасними сервісами;

подарунки за участь у різних подіях компанії;

цікаве корпоративне і спортивне життя;

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

зручний графік роботи;

окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані;

можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі;

оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок;

змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Ресторан Апрель

досвід роботи від 1 року в сфері обслуговування клієнтів;

вміння працювати в команді;

відповідальність, комунікабельність та ввічливе ставлення до клієнтів;

бажання навчатися і розвиватися.

проведення клієнтів до столів;

прийом замовлень та їх обробка;

обслуговування гостей згідно стандартів компанії;

дотримання чистоти і порядку в робочому місці;

виконання інших завдань від керівництва.

гнучкий графік роботи;

дружній колектив;

можливість професійного росту і розвитку;

конкурентна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, маркетолог

Мережа ресторанів Файні Справи

ведення трьох ресторанних проектів відомої мережі. Інстаграм та Фейсбук. контент, постінг, сторіси, відповіді в директ.

 

один раз на тиждень участь в маркетингових засіданнях ресторану, двічі на тиждень зйомка фото/відео в ресторанах;

вся інша робота дистанційно.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Wonder

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на результат.

робота з базою клієнтів та пошук нових;

розвиток визначеного регіону;

ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва;

укладання договорів;

контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань.

комфортний офіс;

графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

конкурентна з/п;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Регіональний, територіальний менеджер, керівник

Бетта, ООО

досвід формування та управління командою;

досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом;

розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів;

досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей;

вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу;

готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати;

обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях.

доформування команди, організація роботи;

безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин;

організація та проведення маркетингових активностей;

робота з ДЗ;

повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність.

офіційне оформлення;

риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання

Грош

ініціативність;

організаторські здібності;

орієнтованість на результат.

здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання;

складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації;

аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів;

забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини;

інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва;

ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання;

забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади;

контроль руху товарних запасів;

прийом товарів та сировини від постачальників.

графік роботи 5/2 по 8 год;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням: