Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Рекрутер, менеджер з персоналу

Джоб Хант

максимальна комунікабельність;

широкий кругозір;

активність та гнучкість;

здатність самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність;

бажання розвиватись саме в сфері рекрутингу;

ефективна робота в умовах великого обсягу завдань та строкового тиску.

проведення пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (технічні вакансії, адміністративні, лінійний персонал);

проведення телефонних та онлайн-співбесід, аналіз резюме та оцінка потенційних кандидатів;

використання альтернативних джерел пошуку персоналу, творчого підходу до пошуку кандидатів.

робота у стабільній, великій компанії з можливістю професійного розвитку;

гарантована виплата заробітної плати, без затримок;

офіційне працевлаштування з 1 робочого дня та всі плюси відповідно до КЗПП (оплачувані лікарняні та відпустки);

гарантована обідня перерва (година часу) для відновлення сил;

сучасний офіс з генератором та безперебійним інтернетом;

кожен працівник у період випробувального терміну матиме наставника, який допоможе адаптуватися до роботи та здобути необхідні навички;

зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 (Пн — Пт).

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, менеджер із супровіду клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону;

стресостійкість;

організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів.

зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

робота в налагодженій СRM-системі.

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства, кухар, касир (KFC)

ДТС-Харків

уважність;

пунктуальність;

ввічлиість.

 

молодий, дружний і драйвовий колектив;

гнучкий графік;

можливість поєднувати кар'єру та навчання чи зустрічі з друзями;

швидке кар'єрне зростання;

гарантована (стабільна) зарплата 2 рази в місяць;

ПДФО (Податок на доходи фізичних осіб) — 18%;

військовий збір — 1,5%;

соціальний пакет КЗпП України — оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії та інше;

знижку на обіди;

офіційне працевлаштування;

м. Вінниця, вул. 600-річчя, 17-Е «Мегамолл»;

м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 51 «Sky Park».

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджерка з продажу

Мобільна Оптика

комунікативні навички,

уміння переконувати;

енергійність, чесність, охайний діловий вигляд.

виконання планів продажу;

пошук нових клієнтів.

високий дохід;

п’ятиденний графік роботи —з 08:00 до 18:00;

службове авто (можливо із водієм);

індивідуальне навчання і адаптацію за підтримки досвідченого наставника;

робота в стабільній компанії (навіть у воєнний час), що активно розвивається та розширюється.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник

Енергооблік

відповідальність;

уважність;

порядність;

бажання вчитися та швидко ставати самостійним;

досвід роботи з електротоварами;

відсутність судимості.

приймання та відвантаження товарів;

контроль за наявністю товарів на складі;

розміщення товарів на складі;

збір та підготовка товарів до відвантаження;

ведення складської документації;

збереження чистоти та порядку на складі.

стабільна виплата з/п 2 рази в місяць;

нормований графік роботи: 08:30—17:30 Пн-Пт;

можливість розвиватися;

досвідчена команда, яка підтримає і навчить;

кар'єрний ріст до менеджера з продажу.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Yumi-market

 

зйомка та монтаж відео майстер-класів;

розробка та реалізація контент-плану;

публікація сторіс та контенту у соц. мережах;

участь у проєктних роботах, спрямованих на розвиток та просування бренду.

повна зайнятість, робота в офісі, місто Вінниця;

стабільна заробітна платня (виплата двічі на місяць);

робота по графіку: Пн – Пт, 08:00 — 18:00;

робочий телефон

супроводження спеціалісту та навчання перший місяць роботи від нас;

приміщення для зйомок з необхідним обладнанням (світло, фони, штативи, мікрофони);

всі програми, потрібні для твоєї роботи оплачуємо ми;

можливість проходження будь-яких курсів для підвищення кваліфікації (за наш рахунок);

можливість росту в компанії;

корпоративи та дні народження.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

ФОП Пшеничний В.А.,

бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку;

відповідальність та уважність до деталей;

вміння працювати в команді;

вільне володіння пк та офісними програмами, 1С 7.7.

ведення первинної бухгалтерської документації;

взаємодія з постачальниками та клієнтами;

допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту;

формування архівів.

графік роботи з 10:00 до 17:00 з Пн-Пт;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата обговорюється на співбесіді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник кухаря

Батерфляй, SPA-готель

бажання працювати у ресторанній галузі;

здатність працювати у швидкотемповому середовищі;

відповідальність та уважність до деталей;

здатність працювати в команді;

готовність до фізичних навантажень.

підготовка інгредієнтів для приготування страв згідно з рецептурами;

допомога кухарям у приготуванні та аранжуванні страв;

збереження чистоти та порядку на кухні;

дотримання стандартів безпеки та гігієни;

приготування їжі для працівників закладу.

гнучкий графік роботи, який можна узгодити з особистими обставинами;

конкурентна заробітна плата;

можливість отримати досвід у ресторанній сфері;

дружня та підтримуюча робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Snack Production

комунікабельність;

навченість.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

виплата зп 2 рази на місяць;

компенсація вартості проїзду;

робочий графік Пн. – Пт. з 09:00 до 18:00, Сб, Нд — вихідні;

професійний колектив;

системний підхід до навчання;

кар'єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Мережа ресторанів TerraMare

вміння працювати в команді;

акуратність та охайність;

досвід необов’язковий (буде перевагою).

обслуговування відвідувачів закладу;

підготовка робочої зони до відкриття;

підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня;

графік позмінний: 09:00—23:00, про кількість змін є можливість домовитись;

локація: Замостянська 26 («Десерт»);

«Десерт» — ставка + % + чай.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Маркет Мебелі

ноутбук;

стабільний інтернет.

прийом вхідних дзвінків;

обробка гарячих заяв з сайту;

ведення переговорів із клієнтами;

доведення клієнта до покупки.

віддалена робота з будь-якого міста України;

5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00;

прозора система мотивації;

оплачуване стажування;

оплачувані лікарняні та відпустка;

програма адаптації новачків за 10 днів;

щотижневі онлайн-тренінги;

робота в зручній CRM системі;

лояльний колектив профі у продажах, який активно приймає участь у навчанні новачків;

високий рівень довіри клієнтів та позитивні відкуги до компанії;

кар’єрний зріст: молодший менеджер — старший менеджер — експерт;

можливість придбання меблів для себе за ціною виробника;

навчання новим технікам продажу та підвищення кваліфікації за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен-офіціант

Babby Boss

пунктуальність;

відповідальний підхід до виконання своїх обов’язків;

 

приготування кави та розрахунок клієнтів;

видача замовлення та прибирання столиків.

стабільний графік;

своєчасна виплата з/п;

дружній колектив;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер у магазин

Грош

досвід роботи від 1-го року;

вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc)

оприбуткування та переміщення товару;

документальне ведення виробництва;

ведення видаткових накладних;

уцінка та списання товару;

проведення інвентаризації.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України;

графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.(можливо інший графік);

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Інспектор відділу кадрів

Autostrada

досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів;

знання З КЗпП, основ кадрового обліку;

вища освіта.

виконання роботи по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства;

проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх переміщень у підрозділах підприємства.

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові України;

дружній колектив;

масштабні проєкти.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Ліком-Дистриб'юшн

наявність досвіду у продажах, бажано з продуктами харчування;

впевнений користувач пк;

чесність;

порядність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

представлення інтересів компанії на довіреній території;

виконання поставлених планів та завдань;

розширення та якісне «відпрацювання» клієнтської бази;

розширення асортименту в існуючих торгових точках;

контроль дебіторської заборгованості.

робота в стабільній, надійній компанії;

комфортні умови праці;

офіційне працевлаштування;

стабільна заробітна плата, що виплачується тричі на місяць;

соціальні гарантії;

підтримка з боку керівника.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-адміністратор

Talent Hunters Hub

високий рівень самостійності та самоорганізованості;

багатозадачність;

впевнений користувач Excel, Google Doc;

пунктуальність, відповідальність;

досвід роботи на позиції офіс-менеджера або адміністратора від 1 -го року (буде перевагою).

життєзабезпечення офісу канцтоварами, госп. розхідниками, продуктами харчування;

допомога у веденні кадрової документації;

організація корпоративних заходів.

комфортний сучасний офіс у центрі міста;

молодий та дружній колектив;

графік роботи Вт-Сб з 11:00 до 20:00;

офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні;

happy fridays з піцою та напоями.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Магазин дитячих товарів Моє сонечко

 

професійні фото та відео/рілси товарів;

виставлення дописів та сторіс в інтернет-магазин.

понеділок — пʼятниця;

робота 2−3 години в день.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

Техніка монтажу

знання касового апарату;

знання транспортної та складської логістики;

знання 1С.8;

порядність, чесність;

хороші рекомендації з попереднього місця роботи.

контроль за виконанням графіків відправок і прибуття автомобілів;

контроль за своєчасністю прибуття вантажів;

контроль за повнотою загрузки транспорту;

аналіз і збір інформації про кількість вантажу на складах;

організація роботи на складі, пошук транспорту, прийом-видача, відправка товару.

офіційне працевлаштування;

графік роботи Вт-Сб, 06:00−13:00 год;

стабільна робота, вчасна оплата;

оплата відпустки, лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджерка, менеджер з розвитку мережі

Аврора, мультимаркет

досвід проведення успішних переговорів в різних сферах;

уміння знаходити нестандартні рішення;

наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику;

амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи;

високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності;

бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму;

стресостійкість;

впевнений користувач пк;

обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення;

бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи.

пошук приміщень (згідно вимог компанії);

ведення переговорів стосовно відкриття магазину;

своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах;

ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями;

своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції;

виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку;

організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах;

ведення переговорів з орендодавцями.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні;

комфортний графік роботи;

гідний рівень винагороди;

корпоративна форма;

розтермінування на покупку велосипедів та генераторів;

курси та тренінги від корпоративного навчального центру;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй до 100% вартості зовнішніх тренінгів, які компенсує компанія;

безпечний, автономний та технологічний офіс з сучасними сервісами;

подарунки за участь у різних подіях компанії;

цікаве корпоративне і спортивне життя;

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомага один одному;

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик (ринок добрив)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта;

досвід роботи аналітиком;

командна робота;

English — B2;

аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність;

упевненість в собі;

уважність до деталей;

високий рівень самомотивації.

відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі;

короткострокове і довгострокове прогнозування;

комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових);

робота з біржами.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

висока з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель

Беліф

досвід роботи від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом);

знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1);

досконале володіння пк, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

комунікативні навички та вміння професійного ведення перемовин;

високий рівень відповідальності та самоорганізації.

формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період;

аналіз запасів сировини та комплектуючих;

проведення обліку актуальних вхідних цін;

контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам;

комунікація, звірки з постачальниками;

взаємодія з іншими відділами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Керівник групи магазинів

ТОВ Фора

вища освіта (бажано бізнес-адміністрування, економіка тощо);

досвід роботи на аналогічній посаді у системній компанії від 1-го року;

знання в області операційного менеджменту;

знання аналітичних методів і підходів для оцінки ефективності та результативності проєктів, уміння складати бізнес-плани й бюджети проєктів;

успішний досвід вибудовування операційного управління та управління людьми;

відмінні аналітичні здібності та комунікативні навички, відповідальність та націленість на результат.

керування групою магазинів;

виконувати ключові KPI — товарообіг, втрати, сервіс;

управління операційними процесами;

робота з великою командою, надихання та розвиток підлеглих.

стабільна та цікава робота;

офіційне працевлаштування;

зручний графік: Пн.-Пт., з 09:00 до 18:00;

компенсацію палива та амортизації;

корпоративне медичне страхування;

чудовий колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

зручний графік роботи;

окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані;

можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі;

оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок;

змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Регіональний, територіальний менеджер, керівник

Бетта, ООО

досвід формування та управління командою;

досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом;

розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів;

досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей;

вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу;

готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати;

обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях.

доформування команди, організація роботи;

безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин;

організація та проведення маркетингових активностей;

робота з ДЗ;

повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність.

офіційне оформлення;

риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Wonder

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на результат.

робота з базою клієнтів та пошук нових;

розвиток визначеного регіону;

ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва;

укладання договорів;

контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань.

комфортний офіс;

графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

конкурентна з/п;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання

Грош

ініціативність;

організаторські здібності;

орієнтованість на результат.

здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання;

складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації;

аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів;

забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини;

інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва;

ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання;

забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади;

контроль руху товарних запасів;

прийом товарів та сировини від постачальників.

графік роботи 5/2 по 8 год;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням: