Вакансії для студентів і випускників станом на 08.08.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Рекрутер, менеджер з персоналу |
Джоб Хант |
максимальна комунікабельність; широкий кругозір; активність та гнучкість; здатність самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність; бажання розвиватись саме в сфері рекрутингу; ефективна робота в умовах великого обсягу завдань та строкового тиску. |
проведення пошуку, відбору та найму кандидатів для вакансій різних рівнів та напрямків (технічні вакансії, адміністративні, лінійний персонал); проведення телефонних та онлайн-співбесід, аналіз резюме та оцінка потенційних кандидатів; використання альтернативних джерел пошуку персоналу, творчого підходу до пошуку кандидатів. |
робота у стабільній, великій компанії з можливістю професійного розвитку; гарантована виплата заробітної плати, без затримок; офіційне працевлаштування з 1 робочого дня та всі плюси відповідно до КЗПП (оплачувані лікарняні та відпустки); гарантована обідня перерва (година часу) для відновлення сил; сучасний офіс з генератором та безперебійним інтернетом; кожен працівник у період випробувального терміну матиме наставника, який допоможе адаптуватися до роботи та здобути необхідні навички; зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 (Пн — Пт). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супровіду клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону; стресостійкість; організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів. |
зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; робота в налагодженій СRM-системі. можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства, кухар, касир (KFC) |
ДТС-Харків |
уважність; пунктуальність; ввічлиість. |
|
молодий, дружний і драйвовий колектив; гнучкий графік; можливість поєднувати кар'єру та навчання чи зустрічі з друзями; швидке кар'єрне зростання; гарантована (стабільна) зарплата 2 рази в місяць; ПДФО (Податок на доходи фізичних осіб) — 18%; військовий збір — 1,5%; соціальний пакет КЗпП України — оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії та інше; знижку на обіди; офіційне працевлаштування; м. Вінниця, вул. 600-річчя, 17-Е «Мегамолл»; м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 51 «Sky Park». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджерка з продажу |
Мобільна Оптика |
комунікативні навички, уміння переконувати; енергійність, чесність, охайний діловий вигляд. |
виконання планів продажу; пошук нових клієнтів. |
високий дохід; п’ятиденний графік роботи —з 08:00 до 18:00; службове авто (можливо із водієм); індивідуальне навчання і адаптацію за підтримки досвідченого наставника; робота в стабільній компанії (навіть у воєнний час), що активно розвивається та розширюється. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Енергооблік |
відповідальність; уважність; порядність; бажання вчитися та швидко ставати самостійним; досвід роботи з електротоварами; відсутність судимості. |
приймання та відвантаження товарів; контроль за наявністю товарів на складі; розміщення товарів на складі; збір та підготовка товарів до відвантаження; ведення складської документації; збереження чистоти та порядку на складі. |
стабільна виплата з/п 2 рази в місяць; нормований графік роботи: 08:30—17:30 Пн-Пт; можливість розвиватися; досвідчена команда, яка підтримає і навчить; кар'єрний ріст до менеджера з продажу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Yumi-market |
|
зйомка та монтаж відео майстер-класів; розробка та реалізація контент-плану; публікація сторіс та контенту у соц. мережах; участь у проєктних роботах, спрямованих на розвиток та просування бренду. |
повна зайнятість, робота в офісі, місто Вінниця; стабільна заробітна платня (виплата двічі на місяць); робота по графіку: Пн – Пт, 08:00 — 18:00; робочий телефон супроводження спеціалісту та навчання перший місяць роботи від нас; приміщення для зйомок з необхідним обладнанням (світло, фони, штативи, мікрофони); всі програми, потрібні для твоєї роботи оплачуємо ми; можливість проходження будь-яких курсів для підвищення кваліфікації (за наш рахунок); можливість росту в компанії; корпоративи та дні народження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
ФОП Пшеничний В.А., |
бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку; відповідальність та уважність до деталей; вміння працювати в команді; вільне володіння пк та офісними програмами, 1С 7.7. |
ведення первинної бухгалтерської документації; взаємодія з постачальниками та клієнтами; допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту; формування архівів. |
графік роботи з 10:00 до 17:00 з Пн-Пт; офіційне працевлаштування; заробітна плата обговорюється на співбесіді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кухаря |
Батерфляй, SPA-готель |
бажання працювати у ресторанній галузі; здатність працювати у швидкотемповому середовищі; відповідальність та уважність до деталей; здатність працювати в команді; готовність до фізичних навантажень. |
підготовка інгредієнтів для приготування страв згідно з рецептурами; допомога кухарям у приготуванні та аранжуванні страв; збереження чистоти та порядку на кухні; дотримання стандартів безпеки та гігієни; приготування їжі для працівників закладу. |
гнучкий графік роботи, який можна узгодити з особистими обставинами; конкурентна заробітна плата; можливість отримати досвід у ресторанній сфері; дружня та підтримуюча робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність; навченість. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
виплата зп 2 рази на місяць; компенсація вартості проїзду; робочий графік Пн. – Пт. з 09:00 до 18:00, Сб, Нд — вихідні; професійний колектив; системний підхід до навчання; кар'єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Мережа ресторанів TerraMare |
вміння працювати в команді; акуратність та охайність; досвід необов’язковий (буде перевагою). |
обслуговування відвідувачів закладу; підготовка робочої зони до відкриття; підтримання чистоти в робочій зоні протягом дня; |
графік позмінний: 09:00—23:00, про кількість змін є можливість домовитись; локація: Замостянська 26 («Десерт»); «Десерт» — ставка + % + чай. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Маркет Мебелі |
ноутбук; стабільний інтернет. |
прийом вхідних дзвінків; обробка гарячих заяв з сайту; ведення переговорів із клієнтами; доведення клієнта до покупки. |
віддалена робота з будь-якого міста України; 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00; прозора система мотивації; оплачуване стажування; оплачувані лікарняні та відпустка; програма адаптації новачків за 10 днів; щотижневі онлайн-тренінги; робота в зручній CRM системі; лояльний колектив профі у продажах, який активно приймає участь у навчанні новачків; високий рівень довіри клієнтів та позитивні відкуги до компанії; кар’єрний зріст: молодший менеджер — старший менеджер — експерт; можливість придбання меблів для себе за ціною виробника; навчання новим технікам продажу та підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
Babby Boss |
пунктуальність; відповідальний підхід до виконання своїх обов’язків;
|
приготування кави та розрахунок клієнтів; видача замовлення та прибирання столиків. |
стабільний графік; своєчасна виплата з/п; дружній колектив; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер у магазин |
Грош |
досвід роботи від 1-го року; вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc) |
оприбуткування та переміщення товару; документальне ведення виробництва; ведення видаткових накладних; уцінка та списання товару; проведення інвентаризації. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.(можливо інший графік); стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інспектор відділу кадрів |
Autostrada |
досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання З КЗпП, основ кадрового обліку; вища освіта. |
виконання роботи по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх переміщень у підрозділах підприємства. |
конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові України; дружній колектив; масштабні проєкти. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Ліком-Дистриб'юшн |
наявність досвіду у продажах, бажано з продуктами харчування; впевнений користувач пк; чесність; порядність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
представлення інтересів компанії на довіреній території; виконання поставлених планів та завдань; розширення та якісне «відпрацювання» клієнтської бази; розширення асортименту в існуючих торгових точках; контроль дебіторської заборгованості. |
робота в стабільній, надійній компанії; комфортні умови праці; офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата, що виплачується тричі на місяць; соціальні гарантії; підтримка з боку керівника. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-адміністратор |
Talent Hunters Hub |
високий рівень самостійності та самоорганізованості; багатозадачність; впевнений користувач Excel, Google Doc; пунктуальність, відповідальність; досвід роботи на позиції офіс-менеджера або адміністратора від 1 -го року (буде перевагою). |
життєзабезпечення офісу канцтоварами, госп. розхідниками, продуктами харчування; допомога у веденні кадрової документації; організація корпоративних заходів. |
комфортний сучасний офіс у центрі міста; молодий та дружній колектив; графік роботи Вт-Сб з 11:00 до 20:00; офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні; happy fridays з піцою та напоями. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Магазин дитячих товарів Моє сонечко |
|
професійні фото та відео/рілси товарів; виставлення дописів та сторіс в інтернет-магазин. |
понеділок — пʼятниця; робота 2−3 години в день. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
Техніка монтажу |
знання касового апарату; знання транспортної та складської логістики; знання 1С.8; порядність, чесність; хороші рекомендації з попереднього місця роботи. |
контроль за виконанням графіків відправок і прибуття автомобілів; контроль за своєчасністю прибуття вантажів; контроль за повнотою загрузки транспорту; аналіз і збір інформації про кількість вантажу на складах; організація роботи на складі, пошук транспорту, прийом-видача, відправка товару. |
офіційне працевлаштування; графік роботи Вт-Сб, 06:00−13:00 год; стабільна робота, вчасна оплата; оплата відпустки, лікарняних. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджерка, менеджер з розвитку мережі |
Аврора, мультимаркет |
досвід проведення успішних переговорів в різних сферах; уміння знаходити нестандартні рішення; наявність відмінних комунікативних навичок проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навичок вироблення пропозицій і впровадження їх в практику; амбіційність та проактивність, готовність до інтенсивної роботи; високий рівень самомотивації, самоконтролю і відповідальності; бажання і вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму; стресостійкість; впевнений користувач пк; обов’язкова наявність легкового авто і водійського посвідчення; бажано наявність рекомендацій з попередніх місць роботи. |
пошук приміщень (згідно вимог компанії); ведення переговорів стосовно відкриття магазину; своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями і всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції; виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка і лікарняні; комфортний графік роботи; гідний рівень винагороди; корпоративна форма; розтермінування на покупку велосипедів та генераторів; курси та тренінги від корпоративного навчального центру; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй до 100% вартості зовнішніх тренінгів, які компенсує компанія; безпечний, автономний та технологічний офіс з сучасними сервісами; подарунки за участь у різних подіях компанії; цікаве корпоративне і спортивне життя; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомага один одному; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; English — B2; аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; висока з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
Беліф |
досвід роботи від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом); знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1); досконале володіння пк, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office; комунікативні навички та вміння професійного ведення перемовин; високий рівень відповідальності та самоорганізації. |
формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період; аналіз запасів сировини та комплектуючих; проведення обліку актуальних вхідних цін; контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам; комунікація, звірки з постачальниками; взаємодія з іншими відділами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник групи магазинів |
ТОВ Фора |
вища освіта (бажано бізнес-адміністрування, економіка тощо); досвід роботи на аналогічній посаді у системній компанії від 1-го року; знання в області операційного менеджменту; знання аналітичних методів і підходів для оцінки ефективності та результативності проєктів, уміння складати бізнес-плани й бюджети проєктів; успішний досвід вибудовування операційного управління та управління людьми; відмінні аналітичні здібності та комунікативні навички, відповідальність та націленість на результат. |
керування групою магазинів; виконувати ключові KPI — товарообіг, втрати, сервіс; управління операційними процесами; робота з великою командою, надихання та розвиток підлеглих. |
стабільна та цікава робота; офіційне працевлаштування; зручний графік: Пн.-Пт., з 09:00 до 18:00; компенсацію палива та амортизації; корпоративне медичне страхування; чудовий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
JustSchool |
досвід онлайн роботи; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок; актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби; робота віддалено з комп’ютера/ноутбука; робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень. |
зручний графік роботи; окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані; можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі; оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок; змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний, територіальний менеджер, керівник |
Бетта, ООО |
досвід формування та управління командою; досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом; розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів; досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей; вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу; готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати; обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях. |
доформування команди, організація роботи; безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин; організація та проведення маркетингових активностей; робота з ДЗ; повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність. |
офіційне оформлення; риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Грош |
ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання; складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації; аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів; забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини; інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва; ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання; забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади; контроль руху товарних запасів; прийом товарів та сировини від постачальників. |
графік роботи 5/2 по 8 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |