Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Бухгалтер у магазин

Грош

досвід роботи від 1-го року;

вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc).

оприбуткування та переміщення товару;

документальне ведення виробництва;

ведення видаткових накладних;

уцінка та списання товару;

проведення інвентаризації.

робота у великій та успішній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.(можливо інший графік, обговорюється на співбесіді);

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Talent Hunters Hub

вільне та грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

високий рівень комунікабельності;

уважність та структурність;

хороші навички роботи з ПК.

просуванням клієнтського проєкту;

надання якісного сервісу у телефонному режимі;

своєчасне надання клієнтові інформації щодо актуальних оновлень проєкту.

офіційне працевлаштування;

графік Вт — Сб з 11:00 до 20:00 (1 год. Lunch Break);

оплачуване навчання і стажування;

комфортне робоче місце з гарним технічним забезпеченням;

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Райффайзен-Агро, СП ТОВ

вища економічна освіта (готові взяти студента);

досвід роботи бухгалтером від 1 року;

впевнений користувач ПК, 1С (БАС), достатній рівень володіння Word, Excel, Mail, M.E.Doc, Вчасно;

знання основ бухгалтерського обліку та оподаткування.

внесення до бази (БАС) банківської виписки, підготовка платіжних доручень в системах клієнт-банк;

внесення до бази прихідних документів від постачальників, контроль за своєчасним отриманням документів, належним чином оформлених (до 80 операцій за місяць);

проведення щоквартальних звірянь із постачальниками і оперативних звірок за необхідністю;

формування рахунків та видаткових накладних/ актів на реалізацію покупцям (до 20 операцій за місяць);

комунікація з працівниками виробництва, щодо розрахунків, відвантаження, отримання та використання ТМЦ;

перевірка наявності усіх належних первинних документів, обмін первинними документами з контрагентами засобами електронної пошти, електронного документообігу (Вчасно), Новою поштою та Укрпоштою, ведення реєстру кореспонденції;

внесення витрат за статтями до щомісячного бюджетування;

підготовка документів для акредитації відповідно до зразків;

внесення до бази списання с/г матеріалів та пального;

інші доручення директора та головного бухгалтера.

повна зайнятість, офіційне працевлаштування з дотриманням гарантій трудового законодавства та преміюванням за якісну роботу;

п’ятиденний робочий тиждень в комфортному офісі в центрі м. Вінниця зі зручною транспортною розв’язкою та інфраструктурою;

можливість навчання через придбання професійних видань та наставництва від головного бухгалтера.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер, контент-мейкер

Yumi-market

досвід роботи у SMM від 1-го року;

розуміння функціоналу та особливості роботи популярних соц. мереж;

креативний та здатний генерувати ідеї для зйомки відео.

зйомка та монтаж відео майстер-класів;

розробка та реалізація контент-плану;

публікація сторіс та контенту у соц мережах;

участь у проєктних роботах, спрямованих на розвиток та просування бренду.

повна зайнятість, робота в офісі, місто Вінниця;

стабільна заробітна платня (виплата двічі на місяць);

робота по графіку: Пн – Пт, 08:00 — 18:00;

робочий телефон;

супроводження спеціалісту та навчання перший місяць роботи від нас;

приміщення для зйомок з необхідним обладнанням (світло, фони, штативи, мікрофони);

всі програми, потрібні для твоєї роботи оплачуємо ми;

можливість проходження будь-яких курсів для підвищення кваліфікації (за наш рахунок);

можливість росту в компанії;

корпоративи та дні народження.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Пшеничний В.А., ФОП

бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку;

відповідальність та уважність до деталей;

вміння працювати в команді;

вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7.

ведення первинної бухгалтерської документації;

взаємодія з постачальниками та клієнтами;

допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту;

формування архівів.

графік роботи з 10:00 до 17:00 з Пн по Пт;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата обговорюється на співбесіді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель

Беліф

досвід роботи — від 1-го року (однак можемо розглядати кандидата і без досвіду, але з великим потенціалом);

знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1);

досконале володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

комунікативні навички та вміння професійно вести перемовини;

високий рівень відповідальності та самоорганізації.

формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період;

аналіз запасів сировини та комплектуючих;

проводити облік актуальних вхідних цін;

контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам;

комунікація, звірки з постачальниками;

взаємодія з іншими відділами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор рецепції

Fitness Time

життєрадісність;

 комунікабельність;

 знання того що: «клієнт завжди правий!»;

чітка та грамотна мова;

презентабельна зовнішність;

досвід роботи з касою та касовим, вільне володіння ПК;

стресостійкість;

клієнтоорієнтованість;

немає шкідливих звичок.

ведення бази даних клієнтів;

зустріч та консультування клієнтів та гостей клубу;

продаж та продовження клубних карт;

графік роботи: поділля: з пн-пт перша та друга зміна чередуються (1- з 6:45 до 14:30. 2- з 14:30 до 22:00).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з логістики

Neolit Logistics, група компаній

досвід роботи у сфері транспортної логістики від 1 року;

володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів;

досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародним;

досвід проведення переговорів;

комунікабельність;

активність;

вміння працювати у Команді.

обробка замовлень клієнтів, робота з перевізниками та транспортними замовниками;

повний цикл організації та контроль процесу перевезень;

документальний супровід процесу перевезень.

можливість постійного розвитку та навчання;

можливість кар'єрного зростання (всі керівники розпочинали свій трудовий шлях з роботи менеджера);

можливість впливати на свій дохід (фіксована частина та % від перевезень), а також заохочення та бонуси для кращих співробітників;

комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси;

графік роботи: з 09:00 до 18:00 Пн-Чт, з 09:00 до 17:00 Пт.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кредитний фахівець

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

впевнене володіння українською мовою;

досягнення поставлених цілей;

любов комунікувати з людьми.

активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину comfy;

формування кредитних договорів;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Репетитор англійської мови (онлайн)

Englishdom

любов до англійської мови і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

знання, як привести студента до результату;

постійний розвивиток і прокачування своїх скіллів.

 

готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки;

підготовка до уроку займає 15 хвилин;

рейт в рамках ринку + бонуси;

стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно;

гнучкий графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні);

50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Snack Production

комунікабельність;

навченість.

викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів;

проведення цінового моніторингу конкурентів;

проведення ротації термінів придатності продукції.

виплата зп 2 рази на місяць;

компенсація вартості проїзду;

робочий графік Пн.-Пт. з 09.00 до 18.00, Сб, Нд — вихідні;

професійний колектив;

системний підхід до навчання;

кар'єрний та професійний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар фастфуду

Yoy

досвід роботи на кухні, перевага надається у сфері фаст-фуду або ресторанного бізнесу;

бажання працювати та вчитися;

вміння працювати в умовах високої напруги;

комунікативні навички та здатність працювати в команді.

приготування страв відповідно до тех.карт;

дотримання стандартів якості і безпеки готування;

ведення контролю за складом і терміном придатності продуктів.

графік роботи з 10:00 до 23:00;

безкоштовне 2-х разове харчування;

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

трансфер в кінці зміни;

корпоративні знижки.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, менеджер із супровіду клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону;

стресостійкість, організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

робота в налагодженій сrm-системі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста, бармен

LongShot

досвід роботи в сфері обслуговуванння — маст хев;

офіційне працевлаштування на повну зайнятість;

щирість;

доброта;

людяність;

швидкість, оперативність та акуратність — без цього ніяк;

бажання приєднатись до команди одного з найкращих сучасних закладів міста.

 

стильний, красивий, сучасний робочий простір;

неймовірна команда однодумців;

офіційне працевлаштування, медичне страхування, відпустки, знижки тощо;

людяне відношення та дотримання wokr-life balance;

графік у дві зміни, погодинна оплата, нормальні вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Франція, готель

досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано);

володіння англійською мовою — вище середнього рівня! Знання інших мов вітається;

добрі знання ПК, правила ділового етикету;

грамотне мовлення;

високий культурний рівень;

доброзичливість;

комунікабельність;

вміння працювати у команді;

відповідальність;

уважність.

прийом та розміщення гостей;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

реєстрація гостей;

консультація щодо послуг, що надаються готелем.

офіційне працевлаштування;

перспективи кар'єрного зростання та навчання;

безкоштовна уніформа, харчування;

дружній колектив та цікава робота;

графік роботи: день/ніч — два вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

ВіЯр

знання основ мерчендайзингу;

уважність до деталей, привітність, доброзичливість, вміння працювати в команді.

контроль чистоти, цілісності та наявності продукції у торговій залі;

забезпечення наявності та розміщення зразків у шоу-румі;

підготовка шоу-руму до планових та позапланових інвентаризацій;

замовлення нових зразків та наклейок для стендів;

оформлення новинок, акцій, нових стендів.

цікава робота в компанії, яка стабільно розвивається;

можливість кар'єрного росту;

гідна заробітна плата без затримок;

графік роботи: з 09:00 до 18:00 — вихідні субота та неділя;

офіційне працевлаштування;

адреса: 1-й км. Хмельницького шосе, р-н «Епіцентру», с. Зарванці, вул. Одеська, 2.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Панда-суші

досвід роботи;

вміння працювати у швидкому темпі;

відповідальність та здатність працювати в команді.

підготовка продуктів до роботи;

збереження чистоти і охайності на робочому місці;

впевнене володіння техніками приготування ролів.

гнучкий графік роботи, зміни за домовленістю;

від 15 робочих днів на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

впорядковані документи;

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано);

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомага один одному;

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик (ринок добрив)

ТОВ Макош Мінерал

вища освіта;

досвід роботи аналітиком;

командна робота;

English — B2;

аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність;

упевненість в собі;

уважність до деталей;

високий рівень самомотивації.

відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі;

короткострокове і довгострокове прогнозування;

комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових);

робота з біржами.

сучасний, комфортний офіс у стилі Google;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

висока з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

зручний графік роботи;

окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані;

можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі;

оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок;

змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Регіональний, територіальний менеджер, керівник

Бетта, ООО

досвід формування та управління командою;

досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом;

розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів;

досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей;

вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу;

готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати;

обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях.

доформування команди, організація роботи;

безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин;

організація та проведення маркетингових активностей;

робота з ДЗ;

повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність.

офіційне оформлення;

риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Wonder

досвід роботи у продажах (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм і впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання розвиватися та працювати на результат.

робота з базою клієнтів та пошук нових;

розвиток визначеного регіону;

ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва;

укладання договорів;

контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань.

комфортний офіс;

графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

конкурентна з/п;

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання

Грош

ініціативність;

організаторські здібності;

орієнтованість на результат.

здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання;

складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації;

аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів;

забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини;

інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва;

ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання;

забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади;

контроль руху товарних запасів;

прийом товарів та сировини від постачальників.

графік роботи 5/2 по 8 год;

офіційне працевлаштування;

стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства, кухар, касир (KFC)

ДТС-Харків

уважність;

пунктуальність;

ввічлиість.

 

молодий, дружний і драйвовий колектив;

гнучкий графік;

можливість поєднувати кар'єру та навчання чи зустрічі з друзями;

швидке кар'єрне зростання;

гарантована (стабільна) зарплата 2 рази в місяць;

ПДФО (Податок на доходи фізичних осіб) — 18%;

військовий збір — 1,5%;

соціальний пакет КЗпП України — оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії та інше;

знижку на обіди;

офіційне працевлаштування;

м. Вінниця, вул. 600-річчя, 17-Е «Мегамолл»;

м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 51 «Sky Park».

Відправити резюме можна за посиланням: