Вакансії для студентів і випускників станом на 15.08.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Бухгалтер у магазин |
Грош |
досвід роботи від 1-го року; вільне володіння ПК (1С 8, MS Office, M.E.Doc). |
оприбуткування та переміщення товару; документальне ведення виробництва; ведення видаткових накладних; уцінка та списання товару; проведення інвентаризації. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; графік роботи:3/3 або 4/4 по 11 год.(можливо інший графік, обговорюється на співбесіді); стабільна та своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Talent Hunters Hub |
вільне та грамотне володіння усною та письмовою українською мовою; високий рівень комунікабельності; уважність та структурність; хороші навички роботи з ПК. |
просуванням клієнтського проєкту; надання якісного сервісу у телефонному режимі; своєчасне надання клієнтові інформації щодо актуальних оновлень проєкту. |
офіційне працевлаштування; графік Вт — Сб з 11:00 до 20:00 (1 год. Lunch Break); оплачуване навчання і стажування; комфортне робоче місце з гарним технічним забезпеченням; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Райффайзен-Агро, СП ТОВ |
вища економічна освіта (готові взяти студента); досвід роботи бухгалтером від 1 року; впевнений користувач ПК, 1С (БАС), достатній рівень володіння Word, Excel, Mail, M.E.Doc, Вчасно; знання основ бухгалтерського обліку та оподаткування. |
внесення до бази (БАС) банківської виписки, підготовка платіжних доручень в системах клієнт-банк; внесення до бази прихідних документів від постачальників, контроль за своєчасним отриманням документів, належним чином оформлених (до 80 операцій за місяць); проведення щоквартальних звірянь із постачальниками і оперативних звірок за необхідністю; формування рахунків та видаткових накладних/ актів на реалізацію покупцям (до 20 операцій за місяць); комунікація з працівниками виробництва, щодо розрахунків, відвантаження, отримання та використання ТМЦ; перевірка наявності усіх належних первинних документів, обмін первинними документами з контрагентами засобами електронної пошти, електронного документообігу (Вчасно), Новою поштою та Укрпоштою, ведення реєстру кореспонденції; внесення витрат за статтями до щомісячного бюджетування; підготовка документів для акредитації відповідно до зразків; внесення до бази списання с/г матеріалів та пального; інші доручення директора та головного бухгалтера. |
повна зайнятість, офіційне працевлаштування з дотриманням гарантій трудового законодавства та преміюванням за якісну роботу; п’ятиденний робочий тиждень в комфортному офісі в центрі м. Вінниця зі зручною транспортною розв’язкою та інфраструктурою; можливість навчання через придбання професійних видань та наставництва від головного бухгалтера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Yumi-market |
досвід роботи у SMM від 1-го року; розуміння функціоналу та особливості роботи популярних соц. мереж; креативний та здатний генерувати ідеї для зйомки відео. |
зйомка та монтаж відео майстер-класів; розробка та реалізація контент-плану; публікація сторіс та контенту у соц мережах; участь у проєктних роботах, спрямованих на розвиток та просування бренду. |
повна зайнятість, робота в офісі, місто Вінниця; стабільна заробітна платня (виплата двічі на місяць); робота по графіку: Пн – Пт, 08:00 — 18:00; робочий телефон; супроводження спеціалісту та навчання перший місяць роботи від нас; приміщення для зйомок з необхідним обладнанням (світло, фони, штативи, мікрофони); всі програми, потрібні для твоєї роботи оплачуємо ми; можливість проходження будь-яких курсів для підвищення кваліфікації (за наш рахунок); можливість росту в компанії; корпоративи та дні народження. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Пшеничний В.А., ФОП |
бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку; відповідальність та уважність до деталей; вміння працювати в команді; вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7. |
ведення первинної бухгалтерської документації; взаємодія з постачальниками та клієнтами; допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту; формування архівів. |
графік роботи з 10:00 до 17:00 з Пн по Пт; офіційне працевлаштування; заробітна плата обговорюється на співбесіді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
Беліф |
досвід роботи — від 1-го року (однак можемо розглядати кандидата і без досвіду, але з великим потенціалом); знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1); досконале володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office; комунікативні навички та вміння професійно вести перемовини; високий рівень відповідальності та самоорганізації. |
формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період; аналіз запасів сировини та комплектуючих; проводити облік актуальних вхідних цін; контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам; комунікація, звірки з постачальниками; взаємодія з іншими відділами. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції |
Fitness Time |
життєрадісність; комунікабельність; знання того що: «клієнт завжди правий!»; чітка та грамотна мова; презентабельна зовнішність; досвід роботи з касою та касовим, вільне володіння ПК; стресостійкість; клієнтоорієнтованість; немає шкідливих звичок. |
ведення бази даних клієнтів; зустріч та консультування клієнтів та гостей клубу; продаж та продовження клубних карт; графік роботи: поділля: з пн-пт перша та друга зміна чередуються (1- з 6:45 до 14:30. 2- з 14:30 до 22:00). |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з логістики |
Neolit Logistics, група компаній |
досвід роботи у сфері транспортної логістики від 1 року; володіння знаннями про транспортний ринок, правила та стандарти перевезення вантажів; досвід із супроводу перевезень в Україні та міжнародним; досвід проведення переговорів; комунікабельність; активність; вміння працювати у Команді. |
обробка замовлень клієнтів, робота з перевізниками та транспортними замовниками; повний цикл організації та контроль процесу перевезень; документальний супровід процесу перевезень. |
можливість постійного розвитку та навчання; можливість кар'єрного зростання (всі керівники розпочинали свій трудовий шлях з роботи менеджера); можливість впливати на свій дохід (фіксована частина та % від перевезень), а також заохочення та бонуси для кращих співробітників; комфортні умови праці, дружний молодий колектив, соціальний пакет та офіційне працевлаштування, неповторні корпоративні заходи, оплата мобільного зв’язку, додаткові бонуси; графік роботи: з 09:00 до 18:00 Пн-Чт, з 09:00 до 17:00 Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний фахівець |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених цілей; любов комунікувати з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Репетитор англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любов до англійської мови і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знання, як привести студента до результату; постійний розвивиток і прокачування своїх скіллів. |
|
готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки; підготовка до уроку займає 15 хвилин; рейт в рамках ринку + бонуси; стабільне завантаження — більше не потрібно шукати студентів самостійно; гнучкий графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні); 50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Snack Production |
комунікабельність; навченість. |
викладка і розміщення асортименту продукції в торгових точках згідно стандартів; проведення цінового моніторингу конкурентів; проведення ротації термінів придатності продукції. |
виплата зп 2 рази на місяць; компенсація вартості проїзду; робочий графік Пн.-Пт. з 09.00 до 18.00, Сб, Нд — вихідні; професійний колектив; системний підхід до навчання; кар'єрний та професійний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар фастфуду |
Yoy |
досвід роботи на кухні, перевага надається у сфері фаст-фуду або ресторанного бізнесу; бажання працювати та вчитися; вміння працювати в умовах високої напруги; комунікативні навички та здатність працювати в команді. |
приготування страв відповідно до тех.карт; дотримання стандартів якості і безпеки готування; ведення контролю за складом і терміном придатності продуктів. |
графік роботи з 10:00 до 23:00; безкоштовне 2-х разове харчування; виплата заробітної плати 2 рази на місяць; трансфер в кінці зміни; корпоративні знижки. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, менеджер із супровіду клієнтів |
Grand Car |
добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону; стресостійкість, організованість та увага до деталей; досвід роботи у сфері логістики / продажів. |
супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля; комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування; контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів |
можливість придбання авто із США за вигідною ціною; унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи); сучасна техніка для роботи; зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу; кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики; високий рівень довіри клієнтів до компанії; прозора система бонусних мотивацій; робота в налагодженій сrm-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста, бармен |
LongShot |
досвід роботи в сфері обслуговуванння — маст хев; офіційне працевлаштування на повну зайнятість; щирість; доброта; людяність; швидкість, оперативність та акуратність — без цього ніяк; бажання приєднатись до команди одного з найкращих сучасних закладів міста. |
|
стильний, красивий, сучасний робочий простір; неймовірна команда однодумців; офіційне працевлаштування, медичне страхування, відпустки, знижки тощо; людяне відношення та дотримання wokr-life balance; графік у дві зміни, погодинна оплата, нормальні вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Франція, готель |
досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано); володіння англійською мовою — вище середнього рівня! Знання інших мов вітається; добрі знання ПК, правила ділового етикету; грамотне мовлення; високий культурний рівень; доброзичливість; комунікабельність; вміння працювати у команді; відповідальність; уважність. |
прийом та розміщення гостей; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; реєстрація гостей; консультація щодо послуг, що надаються готелем. |
офіційне працевлаштування; перспективи кар'єрного зростання та навчання; безкоштовна уніформа, харчування; дружній колектив та цікава робота; графік роботи: день/ніч — два вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
ВіЯр |
знання основ мерчендайзингу; уважність до деталей, привітність, доброзичливість, вміння працювати в команді. |
контроль чистоти, цілісності та наявності продукції у торговій залі; забезпечення наявності та розміщення зразків у шоу-румі; підготовка шоу-руму до планових та позапланових інвентаризацій; замовлення нових зразків та наклейок для стендів; оформлення новинок, акцій, нових стендів. |
цікава робота в компанії, яка стабільно розвивається; можливість кар'єрного росту; гідна заробітна плата без затримок; графік роботи: з 09:00 до 18:00 — вихідні субота та неділя; офіційне працевлаштування; адреса: 1-й км. Хмельницького шосе, р-н «Епіцентру», с. Зарванці, вул. Одеська, 2. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Панда-суші |
досвід роботи; вміння працювати у швидкому темпі; відповідальність та здатність працювати в команді. |
підготовка продуктів до роботи; збереження чистоти і охайності на робочому місці; впевнене володіння техніками приготування ролів. |
гнучкий графік роботи, зміни за домовленістю; від 15 робочих днів на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни. |
консультутація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомага один одному; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик (ринок добрив) |
ТОВ Макош Мінерал |
вища освіта; досвід роботи аналітиком; командна робота; English — B2; аналітичний склад розуму, комунікабельність, тактовність; упевненість в собі; уважність до деталей; високий рівень самомотивації. |
відслідковування тенденцій на ринку добрив в Україні та світі; короткострокове і довгострокове прогнозування; комплексний аналіз (у тому числі відслідковування ринку по зернових); робота з біржами. |
сучасний, комфортний офіс у стилі Google; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; висока з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
JustSchool |
досвід онлайн роботи; досвід роботи з клієнтами (буде перевагою); вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном. |
телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок; актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби; робота віддалено з комп’ютера/ноутбука; робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень. |
зручний графік роботи; окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані; можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі; оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок; змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Регіональний, територіальний менеджер, керівник |
Бетта, ООО |
досвід формування та управління командою; досвід результативних перемовин з національними, локальними мережами, досвід роботи з лінійним роздрібом; розуміння специфіки збуту категорії Non-food, досвід формування пропозиції новому клієнту, розробки акційних пропозицій для різних каналів; досвід фінансового планування роботи підрозділу, розрахунку мотиваційних програм для команди, прорахунків маркетингових активностей; вміння будувати сталі та перспективні відносини з клієнтами від ключових до роздрібних клієнтів, підтримувати високий рівень клієнтського сервісу; готовність включатися у всі процеси філії та успішно їх підтримувати; обов’язково наявність власного авто для використання у робочих цілях. |
доформування команди, організація роботи; безпосередня участь керівника у підтримці існуючих клієнтів, пошуку нових клієнтів та проведення результативних перемовин; організація та проведення маркетингових активностей; робота з ДЗ; повне планування роботи філії, фінансове планування, звітність. |
офіційне оформлення; риночна оплата праці, всебічна підтримка, навчання специфіці, надання усього необхідного для побудови успішної філії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Wonder |
досвід роботи у продажах (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм і впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office); бажання розвиватися та працювати на результат. |
робота з базою клієнтів та пошук нових; розвиток визначеного регіону; ефективна комунікувати з клієнтами по телефону: презентація продукції Wonder, переваг та умов співробітництва; укладання договорів; контроль організації доставки та виконання договірних зобов’язань. |
комфортний офіс; графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); конкурентна з/п; навчання, розвиток, кар'єрний ріст; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Грош |
ініціативність; організаторські здібності; орієнтованість на результат. |
здійснення керівництва роботою з постачання виробництва магазину необхідною сировиною та товарами, забезпечення ефективної взаємодії підрозділів підприємства з цього напрямку, направлення їх роботи на забезпечення належного рівня постачання; складення заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпечення їх своєчасне придбання та отримання від постачальників, з інших підрозділів та складів, контроль асортименту, кількість та терміни їх надходження та реалізації; аналіз наявності та потреби в матеріалах на поточний момент та на плановий період, проведення заходів з оптимізації складських запасів; забезпечення прийому та обробки замовлень від завідуючих виробництвом, формування та оформлення необхідних документів, пов’язаних із постачанням товарів та сировини; інформування технологів напрямку про всі перебої та зміни з постачанням товарів та сировини для виробництва; ведення робочої та звітної документації по напрямку постачання; забезпечення своєчасного надходження товарів та сировини на виробничі склади; контроль руху товарних запасів; прийом товарів та сировини від постачальників. |
графік роботи 5/2 по 8 год; офіційне працевлаштування; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства, кухар, касир (KFC) |
ДТС-Харків |
уважність; пунктуальність; ввічлиість. |
|
молодий, дружний і драйвовий колектив; гнучкий графік; можливість поєднувати кар'єру та навчання чи зустрічі з друзями; швидке кар'єрне зростання; гарантована (стабільна) зарплата 2 рази в місяць; ПДФО (Податок на доходи фізичних осіб) — 18%; військовий збір — 1,5%; соціальний пакет КЗпП України — оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії та інше; знижку на обіди; офіційне працевлаштування; м. Вінниця, вул. 600-річчя, 17-Е «Мегамолл»; м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 51 «Sky Park». |
Відправити резюме можна за посиланням: |