Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер по роботі з клієнтами

Talent Hunters Hub

вільне та грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

високий рівень комунікабельності;

уважність та структурність;

хороші навички роботи з ПК.

просування клієнтського проєкту;

надання якісного сервісу у телефонному режимі;

своєчасне надання клієнтові інформації щодо актуальних оновлень проєкту.

офіційне працевлаштування;

графік Вт — Сб з 11:00 до 20:00 (1 год. lunch break);

оплачуване навчання і стажування;

комфортне робоче місце з гарним технічним забезпеченням.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, менеджер із супроводу клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону;

стресостійкість, організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

робота в налагодженій сrm-системі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар піци

Pizza Day

 

 

оплачуване стажування та підтримка наставника;

зручна система навчання прямо у смартфоні;

робоче місце недалеко від дому;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць;

регулярний перегляд заробітної плати;

гнучкий графік роботи 2/2, 3/3,4/2 з 09:00 до 22:00;

можливість побудувати кар'єру від продавців до менеджера закладів.3

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови

Flash, школа англійської мови

володіння англійською мовою на рівні вище середнього;

досвід викладання не є обов’язковим, але вітається;

готовність навчатися нашій методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з нами.

проведення занять у групах або індивідуально;

робота офлайн або онлайн — обирайте зручний для себе формат.

конкурентна заробітна плата з системою бонусів, яка винагороджує вашу працю;

гнучкий графік, який можна адаптувати під свої потреби;

менторство від викладача з Великобританії та підтримку дружньої команди професіоналів;

можливості для навчання та розвитку у внутрішній академії викладачів;

стабільне навантаження, щоб була змога зосередитись на викладанні;

автоматична перевірка домашніх завдань на онлайн-платформі space, що значно полегшує вашу роботу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

IElectronics

кар'єрист, власний розвиток на першому місці;

відкритість до навчання;

відповідальність і комунікабельність;

вміння працювати у команді;

робота на результат, готовність приймати самостійні рішення.

відділ фінансів: ведення фінансової звітності, контроль оплати заявок від клієнтів, робота з CRM — системою;

відділ логістики: пакування техніки, організація відправок через нову пошту, взаємодія зі складом для забезпечення своєчасної доставки.

стабільний рівень доходу;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів;

швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст з виробництва

Сперко Украина

вища економічна освіта;

досвід роботи;

впевнений користувач Мs Office, 1С, Bas Erp  (буде перевагою);

особисті якості: відповідальність;

проактивність;

критичне мислення, гнучкість.

внесення в інформаційну систему управління облікових даних з виробництва;

облік ТМЦ;

облік виробничого персоналу;

ведення документації;

участь в інвентаризаціях.;

виконання доручень безпосереднього керівника.

конкурентна оплата;

офіційне працевлаштування, згідно КЗПП;

премії;

соціальний пакет;

корпоративне навчання;

хороші, безпечні умови праці та дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер

Hotels24.ua

готовність навчатися та розвиватися;

володіння комп’ютером на базовому рівні;

грамотне володіння українською мовою;

щире бажання допомагати людям для яких ти працюєш.

наповнення сайту контентом;

консультація готелів по умовах співпраці та виведення інформації про готель на сайт;

актуалізація інформації вже розміщених готелів на сайті.

графік роботи з Пн по Пт з 09:00 до 18:00;

оплачувані лікарняні та відпустка;

можливість кар'єрного росту як всередині відділу, так і в рамках компанії;

робота з дому (після проходження адаптаційного періоду), за потреби на офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер із закупівель

Беліф

досвід роботи — від 1-го року (однак можна і без досвіду, але з великим потенціалом);

знання англійської мови (рівень — не нижче А2-В1);

досконале володіння ПК, досвід роботи у 1С 8.3 та відмінне володіння MS Office;

комунікативні навички та вміння професійно вести перемовини;

високий рівень відповідальності та самоорганізації.

формування плану закупок, оплат та поступлень на найближчий період;

аналіз запасів сировини та комплектуючих;

проводити облік актуальних вхідних цін;

контроль цін на сировину, на основі цього — проведення замовлень постачальникам;

комунікація, звірки з постачальниками;

взаємодія з іншими відділами.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративну культуру, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00), вихідні: Сб, Нд;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife».

Відправити резюме можна за посиланням:

Торговий представник

Соболєв К.А., ФОП

відсутність досвіду роботи або досвід роботи до 1 року;

бажання працювати та розвиватися в галузі продажів;

висока відповідальність, комунікабельність та вміння працювати в команді;

робота з клієнтами, вивчення їх потреб та надання консультацій з продукції;

збільшення обсягів продажів та розширення клієнтської бази;

виконання плану продажів та взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії.

офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата;

гнучкий графік роботи та можливість кар'єрного зростання;

індивідуальний підхід до кожного співробітника та підтримка у професійному розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської мови

Давиденко Д.А., ФОП

педагогічна/філологічна освіта (або ще тільки студент);

відмінне володіння англійською (не нижче Upper-intermediate/B2)

взаємодія з дітками та підлітками;

 

 

власна онлайн платформа для учнів та вчителів;

готова програма та підготовлений матеріал до кожного уроку;

навчання та допомога методиста на кожному етапі;

змішана методика навчання blended learning: офлайн + онлайн заняття;

молода та дружня команда;

конкурентна заробітна плата;

стабільне навантаження;

гнучкий графік;

забезпечення великою кількістю сучасного навчального матеріалу;

методична підтримка на всіх етапах співпраці: від введення на посаду до щомісячного супроводу;

готові уроки до кожного навчального курсу;

технічне оснащення навчальних класів;

можливість брати участь в окремих проектах нашої школи і самореалізовуватися;

робота з цікавими і яскравими людьми;

причетність до системної сучасної школи англійської мови, яка вкладається в кожного члена своєї команди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

PR Bridge Company

амбітність (навіть без досвіду роботи (JUNIOR);

емоційність;

позитивність;

вміння налагодити емпатію з людьми і переконувати;

організованість;

націленість на особистий результат;

готовність постійно навчатись та розвиватись у цій сфері.

консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії;

повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, укладання договорів, до підтримки та розвитку ділових відносин, систематичні візити до клієнтів;

спілкування наживо;

робота з теплою базою (87% наших клієнтів — постійні);

укладання угод;

невелика звітність.

повний робочий день з 09:00 — 18:00 Пн.-Пт.;

висока заробітна плата, можливість розрахунку щодня;

навчання з 0, можливість стати більш досвідченим у сфері реклами та PR послуг;

молжливість стрімкого кар'єрного зростання;

навчання за програмою BUSSINES TRAINING за рахунок компанії;

чудовий настрій навіть у понеділок, Pizza-party по п’ятницях, робота в яскравому та позитивному колективі щодня.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Пшеничний В.А., ФОП

бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку;

відповідальність та уважність до деталей;

вміння працювати в команді;

вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7.

ведення первинної бухгалтерської документації;

взаємодія з постачальниками та клієнтами;

допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту;

формування архівів.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки

Френдт, ТОВ

 

залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу;

активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин;

презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень;

управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж;

аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів;

презентація продуктів та послуг компанії, надання послуг обприскувачів Ecorobotix;

продаж кабельної продукції, запчастини до обприскувачів, тракторів та розкидачів;

продаж сільськогосподарської техніки.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навичкам, досвід та досягненням.

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

поціновування вкладу у розвиток компанії;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст

Гелі-Флай, ТОВ

вища освіта (економіка, фінанси або аналогічна);

досвід роботи економістом на виробничому підприємстві;

відмінні знання фінансової аналітики;

знання економіки виробництва;

досвід роботи в розробці планів виробництва, закупівель, переміщень;

висока відповідальність та орієнтованість на результат;

розуміння калькуляції собівартості продукції;

досвід у веденні бюджетів;

здатність контролювати виконання планових показників та аналізувати ефективність виробництва.

аналіз економічної діяльності компанії;

розрахунок витрат та прибутків;

фінансове планування та прогнозування;

контроль за бюджетом підприємства;

підготовка звітності для внутрішнього та зовнішнього використання;

робота з специфікаціями;

складання планових калькуляцій;

аналіз планової та фактичної собівартості продукції.

своєчасна видача заробітної плати;

офіційне працевлаштування згідно КЗПП;

нормований графік (Пн — Пт з 9:00 до 17:30);

можливість працювати на результат в стабільній компанії;

комфортний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням:

Графічний дизайнер

Беліф

досвід роботи з продуктами категорії household буде великою перевагою;

впевнені знання Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator);

креативний підхід до вирішення задач, уважність до деталей;

здатність працювати в умовах багатозадачності та швидко адаптуватися до змін.

розробка концепції та створення дизайну пакування нових продуктів, поліграфічних та маркетингових зображень;

співпраця з відділом маркетингу для розробки креативних концепцій та їх втілення у графічних матеріалах;

підготовка макетів до друку за вимогами підрядників;

підтримка та обслуговування вже існуючих проектів;

розвиток візуальної ідентичності брендів компанії.

можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00)/можливий гібридний формат роботи, вихідні: Сб, Нд;

бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «Sportlife».

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер, рекрутер

Шляхово-будівельне управління-58, ТОВ

вміння аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення;

відповідальність і вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

організаційні здібності та увага до деталей.

пошук кандидатів;

використання нових джерел залучення кандидатів;

координація процесу найму: від розміщення вакансій до проведення співбесід та оцінки кандидатів.

офіційне працевлаштування;

графік роботи Пн-Пт з 08:30 по 17:30;

робота в зручному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Рекрутер

Хоум-Нет, ТОВ

досвід в повному циклі рекрутингу;

знання та застосунок різних методів та джерел пошуку персоналу;

приклади успішного закриття вакансій;

вміння налагодити контакт та партнерські взаємини з різними людьми;

досвід успішного введення в посаду та комфортно адаптує;

розвинене почуття емпатії;

ініціативність та наявніть почуття гумору.

масовий рекрутинг, планування та виконання процесів підбору нових співробітників, включаючи підготовку вакансій, розміщення оголошень, проведення співбесід;

оцінка кандидатів та забезпечення якісної підтримки протягом усього процесу;

моніторинг та аналіз ринку праці;

адаптація, забезпечення ефективного процесу введення нових працівників в компанію, реалізація індивідуального плану адаптації та підтримка комунікації з іншими членами команди;

підготовка звітів та їх аналіз, ведення баз даних;

участь в Hr-ініціативах.

драйвова крута команда;

конкурентний та стабільний дохід;

супровід наставника/ментора;

корпоративне навчання, тренінги та командні заходи;

соціальні гарантії, корпоративне страхування;

фіксований графік роботи з 09:00 до 18:00;

можливості професійного та кар'єрного росту — все залежить від тебе!

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Франція, готель

досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано);

володіння англійською мовою — вище середнього рівня! Знання інших мов вітається;

добрі знання ПК, правила ділового етикету;

грамотне мовлення;

високий культурний рівень;

доброзичливість;

комунікабельність;

вміння працювати у команді;

відповідальність;

уважність.

прийом та розміщення гостей;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

реєстрація гостей;

консультація щодо послуг, що надаються готелем.

офіційне працевлаштування;

перспективи кар'єрного зростання та навчання;

безкоштовна уніформа, харчування;

дружній колектив та цікава робота;

графік роботи: день/ніч — два вихідні.

           

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

Статус Дистрибьюшн, ТОВ

досвід роботи в сфері логістики від 1-го року;

вміння працювати в команді;

висока відповідальність та організованість;

знання програмного забезпечення для логістики буде перевагою.

планування і організація транспортних перевезень;

підготовка та складання маршрутів;

підготовка інформації по автомобілях та експедиції;

перевірка маршрутів на коректність в базі;

ведення документації та ведення табелю в 1С 8;

підписи договорів;

контроль роботи експедиції;

контроль та планування вивозів обладнання;

приймання експедиції;

контроль здачі документації та каси;

комфортні умови праці;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи: тиждень з 17:00 до 22:00, тиждень з 18:00 до 24:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Територіальний менеджер

Steko

амбітність, клієнтоорієнтованість та активна життєва позиція;

впевнені навики проведення презентацій, переговорів та укладення договорів ;

володіння сучасними методиками та техніками продажу.

продаж металопластикових конструкцій та супутньої продукції компанії (b2b) ;

розвиток та підтримка дилерської мережі;

підписання угод з клієнтами;

виконання плану продажів.

конкурентна заробітна плата, прозора система мотивації;

навчання, постійні тренінги та вебінари від найкращих тренерів;

нормований робочий графік: без прив’язки до офісу;

компенсація мобільного зв' язку;

страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст, маркетолог, контент-мейкер

Золота роса

творча особистість, подобається створювати крутий контент;

досвід роботи в Тік Ток та Instagram;

вміння знімати на камеру та телефон;

відповідальність, креативність ідеальне володіння українською мовою, грамотне письмо;

бажання розвиватися.

створення цікавого контенту для Tik Тok, Instagram та Facebook (Stories, Reels),  огляди та фото товарів;

створення креативних анімацій та рекламних макетів;

слідкування за долученістю та обхватами, орієнтуватися в Insta- трендах;

розуміння ЦА, вміння продемонструвати та підкреслити цінність товар;

приведення потенційних клієнтів до продажу товарів магазину;

щоденна публікація контенту та регулярний постинг — Instagram,Tik Тok.;

аналіз показників контентуна сторінках в сцмережах;

написання текстів що продають, створення креативів;

робота з відео-редакторам;

створення контенту фото та відео на професійному рівні.

цікава робота у динамічній команді;

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи 5/2;

можливості для реалізації професійних знань та вмінь;

робота на офісі;

стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Втормавінниця

досвід роботи (обов'язково);

досвід роботи з 1С 8. Бухгалтерія УТП;

досвід роботи з М.E.Doc (бажано);

знання бухгалтерського обліку і основ податкового обліку;

знання MS Office на рівні впевненого користувача;

старанність та уважність до поставлених завдань.

облік первинної документації;

банк: банківські платежі;

рознесення податкового кредиту.

оформлення згідно КЗпП України;

повна занятість в комфортному офісі;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 17:00, Сб -Нд-вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Атлант

вільне спілкування українською мовою;

чітка вимова;

володіння комунікативними навичками та вмінням працювати з клієнтами;

бажання навчатися та розвиватися;

орієнтованість на тривалу співпрацю.

робота з потенційною базою клієнтів;

консультування, презентації послуг компанії в телефонному режимі з відпрацьованих скриптів;

умілі відповіді на запитання клієнтів та здійснення продажів;

ведення звіту щоденно проробленої роботи.

зручний графік: Пн-Пт з 09:00 до 17:00, субота, неділя — вихідні;

є часткова зайнятість з 09:00 до 13:00;

своєчасна оплата;

оплачуване стажування;

допомога у навчанні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

МТК-1, ТОВ

досвід роботи (не є обов’язковим, проте вітається);

знання програм MS Office та вміння з ними працювати;

відповідальність та точність у виконанні обов’язків.

внесення первинної документації до системи бухгалтерського обліку;

контроль вхідної та вихідної кореспонденції, архівування документів;

допомога бухгалтеру у підготовці звітності та інших завданнях.

гідна ЗП;

графік роботи: 5/2, 08:30—17:00.

робота в дружньому колективі з досвідченими співробітниками.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Френдт, ТОВ

вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою);

успішний досвід на аналогічній посаді не менше двох років;

вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм;

навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації;

уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі.

ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів;

нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків;

перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі;

нарахування орендної плати пайовщикам;

ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х;

ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х;

ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навикам, досвіду та досягненням;

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

JustSchool

досвід онлайн роботи;

досвід роботи з клієнтами (буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном.

телефонування клієнтам, яким вже призначили пробний урок;

актуалізувати час та дату уроку та переносити його за потреби;

робота віддалено з комп’ютера/ноутбука;

робота за вільним графіком: від 5-ти годин поспіль в діапазоні з 09:00 до 21:00 5 днів на тиждень.

зручний графік роботи;

окрім кар'єрного росту, є можливість безкоштовного навчання, допомога вирости в професійному плані;

можливість звернутися за допомогою до будь-кого зі своїх колег і тобі точно допоможуть, наша велика команда професіоналів з радістю поділиться своїм досвідом та лайфхаками в роботі;

оплачувана відпустка та лікарняні, всі виплати здійснюються на будь-яку банківську карту двічі на місяць, без затримок;

змога вивчити англійську, адже усі співробітники корпоративну знижку на навчання.

Відправити резюме можна за посиланням: