Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу (Instagram)

Мільйон Квітів

досвід роботи в online комунікаціях;

розуміння етапів продажу/консультації;

стресостійкість.

обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі);

повний цикл оформлення та ведення замовлення;

робота із замовленнями в 1С та СRM.

прозора система оплати;

робота в затишному офісі;

можливість кар'єрного зростання;

гнучкий графік з 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3);

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик, аналітикиня

Хлібпром, ПрАТ

знання: Word, 1С, Excel, 0utlook, сканування;

відповідальність;

самоорганізованість;

вміння працювати в команді;

націленість на результат.

підготовка звітів з виробництва продукції;

нормування праці на виробництві;

формування та аналіз бюджетів ВП;

внесення та контроль витрат та оплат.

офіційне працевлаштування згідно з КЗПП;

вчасна та достойна заробітна плата;

медичне страхування;

навчання та розвиток;

кар'єрні можливості всередині компанії;

стабільний графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;

знижка на нашу продукцію.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Промо Лайн

досвід роботи в продажах (бажано);

навички ведення переговорів та побудови відносин;

знання інтернет-маркетингу (буде перевагою).

робота з гарячою базою клієнтів;

ведення переговорів, укладання договорів;

презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама;

виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів;

ведення звітності у CRM-системі.

оплачуване стажування, кар'єрне зростання;

дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер

XReach

досвід роботи з клієнтами (сфера обслуговування, торгова діяльність, Hr, рекрутинг, служба підтримки тощо)(бажаний);

клієнтоорієнтованість та гнучкість у підході до кандидатів;

орієнтованість на результат та досягнення більших цілей;

амбітність та наполегливість.

телефонні дзвінки кандидатів, які відгукнулись на вакансію;

проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також індивідуальні/групові співбесіди з претендентами як в офісі, так й в Zoom/Google Meet;

внесення необхідної інформації в CRM-систему;

робота з холодною базою кандидатів та доведення їх до співбесіди.

гнучкий графік роботи з 11:00 до 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір);

необхідна техніка для роботи та підтримка системних адміністраторів щодо питань з її обслуговування;

партнерські офіси, обладнані усім необхідним для безперебійної та комфортної роботи: генератори, старлінки, обладнана кухня та обідня зона;

стабільні виплати заробітної плати 2 рази на місяць;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні;

покрокова система адаптації з підтримкою керівника або старшого менеджера компанії-партнера;

продумана система навчання, усе необхідне новачкам для підвищення кваліфікації (внутрішні навчальні матеріали та проєкти партнерів), а також величезна бібліотека онлайн-курсів й літератури для професіоналів своєї справи;

кар'єрний зріст. кожна з наших компаній-партнерів мотивує результативних співробітників не лише переглядом заробітної плати, а й унікальною можливістю за 6 місяців стати керівником уже своєї команди!

івенти: корпоративи в найпрестижніших закладах україни, тімбілдінги, книжкові клуби, клуби за інтересами, вебінари та семінари тощо.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник керівника

Стар скай тревел, ПП

грамотне мовлення;

ділове спілкування;

позитив;

відповідальність.

підбір персоналу;

вирішення організаційних питань;

підвищення ефективності праці;

робота з клієнтами;

ведення соц.мереж.

навчання;

дружній колектив;

графік з 09:00−18:00 Сб-Нд вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Консультант бізнес-клієнтів

Банк Львів

досвід роботи у сфері кредитування МСБ — від 1 року;

знання фінансово-економічного аналізу для малих та середніх підприємств;

вміння вести переговори з клієнтами;

дисциплінованість;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів з клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто);

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання у банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.);

участь у заходах та соціальних ініціативах компанії;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результатами роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

Країна Мрій

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері;

успішний досвід у формуванні та мотивації команди;

вміння ставити завдання та контролювати їх виконання.

 

графік роботи: 4/2, з 09:00 — 22:00;

розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small»;

гарантоване оплачуване стажування;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

система бонусів та премій;

ранкова кава та обід за рахунок закладу;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фінансовий менеджер

Уладівський ОЕЗ, ВК, ТОВ

досвід роботи на аналогічній посаді або з аналогічним функціоналом від 1-го року;

знання принципів формування фінансових звітів (CF, P&L, Balance, Dashboard, KPI);

знання та досвід проведення фінансового аналізу;

досвідчений користувач ПК 1С 8, BAS та відмінні знання MS Excel.

формування бюджету компанії, платіжного календаря;

формування управлінської звітності ?PL, CF, BS, проведення аналізу;

контроль планової та фактичної собівартості;

аналіз доходів та витрат.

робочий час з 09:00 до 18:00, з Пн-Пт;

виплата зп два рази в місяць;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Баядера Логістик, ТОВ

здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи.

забезпечення максимально повного викладання продукції підприємства в місцях, відповідно до стандартів представленості;

забезпечення наявності рекламних матеріалів у місцях продажу та їх відповідний зовнішній вигляд;

перевірка залишків під час відвідування торгових точок.

офіційне оформлення;

навчання всередині компанії;

компенсація проїзду;

стабільну роботу в великій компанії (офіційне працевлаштування);

своєчасна оплата праці;

дружній, професійний колектив;

цікаві та амбіційні задачі;

навчання та можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство)

Ітлайн

освіта вища облік та аудит;

бажано досвід роботи бухгалтером;

знання бухгалтерського та податкового обліку;

досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS;

впевнений користувач пк;

вміння спілкуватись з клієнтами;

відповідальність;

впевненість;

стресостійкість;

організованість;

акуратність;

уважність;

старанність;

ініціативність;

енергійність та позитивне ставлення до життя.

консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS;

навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS;

допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS;

налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми);

консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт;

повідомляти про виходи оновлень.

заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи;

отримання досвіду та нових знань;

можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: Сб. і Нд.).

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Пшеничний В.А., ФОП

бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку;

відповідальність та уважність до деталей;

вміння працювати в команді;

вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7.

ведення первинної бухгалтерської документації;

взаємодія з постачальниками та клієнтами;

допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту;

формування архівів.

графік роботи з 10:00 до 17:00 з Пн по Пт;

офіційне працевлаштування;

заробітна плата обговорюється на співбесіді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець

Staleks Shop & Service

досвід роботи на складі, на аналогічній посаді (бажано);

знання облікових програм;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

уважність;

відповідальність;

стресостійкість;

порядність та чесність.

контроль термінів придатності;

повернення товару постачальникам;

прийом переміщень з магазинів;

прийом повернень від покупців;

робота з рекламаціям;

проведення інвентаризації.

офіційне працевлаштування;

графік роботи ПН-ПТ з 9.00 до 18.00;

робота у стабільній компанії;

корпоративні знижки на продукцію;

дружній колектив;

постійна підтримка керівництва та колег в роботі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Салютем, медичний центр

досвід роботи маркетологом;

практичний досвід просування брендів за допомогою контенту;

вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент;

хороші комунікативні та організаційні навики;

розуміння принципів digital-маркетингу та традиційного маркетингу;

а також є самоорганізованим, ініціативним і креативним.

втіленні стратегії просування бренду в напрямках традиційного та digital-маркетингу;

координації ведення соціальних сторінок компанії;

створенні контенту для соц.мереж, сайту, месенджерів, POS-матеріалів;

координації дій з відповідними аутсорсинговими компаніями;

аналізі ефективності проведених активностей;

організації колаборацій та PR-заходів.

зручний графік роботи;

конкурентна заробітна плата;

цікаві завдання в проекті;

корпоративні заходи та подорожі;

обслуговування в кращому приватному медичному центрі зі знижками для вас та вашої родини.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Flash, школа англійської мови

активність та сповненість енергії;

отримання величезної насолоди від спілкування з людьми;

пунктуальність;

відповідальність;

вміння швидко приймати рішення;

готовність постійно самовдосконалюватись та вчитися чомусь новому;

готовність працювати на результат та отримувати круті бонуси за його досягнення;

володіння англійською мовою (буде перевагою).

опрацювання по телефону заявок, які генерує відділ маркетингу;

зустрічі з потенційними клієнтами, які приходять в офіс.

заробітня плата, що постійно зростає;

яскравий дружній колектив та неймовірні канікули за рахунок компанії;

комфортний офіс в серці міста;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови

Flash, школа англійської мови

володіння англійською мовою на рівні вище середнього;

досвід викладання (не є обов’язковим, але вітається);

готовність навчатися авторській методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з нами.

проведення занять у групах або індивідуально;

робота офлайн або онлайн — обирайте зручний для себе формат.

конкурентна заробітна плата з системою бонусів, яка винагороджує вашу працю;

гнучкий графік, який ви зможете адаптувати під свої потреби;

менторство від викладача з великобританії та підтримка дружньої команди професіоналів;

оплачувана можливість для навчання та розвитку у нашій внутрішній академії викладачів;

стабільне навантаження, забезпечення учнями, щоб зосередитись на викладанні;

автоматична перевірка домашніх завдань на онлайн-платформі Space, що значно полегшує роботу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер з податкового обліку

Молоток, ПП

досвід роботи на ділянці ПДВ;

вища освіта;

знання податкового законодавства та його практична застосовування;

вміння працювати з податковою звітністю та програмами обліку;

висока відповідальність та уважність до деталей;

орієнтування в нормативних актах та змінах в податковому законодавстві;

вміння працювати в команді та гнучкість у вирішенні завдань.

контроль зобов’язань з ПДВ, виписка видаткових накладних;

перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1С 7.7, реєстрація;

підготовка даних для декларації з ПДВ;

контроль кредиторської/дебіторської заборгованості;

робота з медок, вчасно;

складання актів звірок та іншої документації;

ведення банкiвських операцiй.

достойна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

можливість постійного розвитку та карʼєрного зросту;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

графік роботи — з Пн по Пт, з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Террафуд

досвід роботи на подібній посаді (буде перевагою, але не обов’язково);

висока орієнтація на результат та вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

відповідальність та дисциплінованість у виконанні завдань;

вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами;

знання та розуміння принципів візуального мерчендайзингу.

розміщення продукції на полицях відповідно до стратегії компанії та дизайну магазину;

контроль за наявністю товару на полицях та вчасне поповнення запасів;

виконання планів по розміщенню рекламних матеріалів та акційних товарів;

взаємодія з персоналом магазинів щодо розміщення та презентації товару.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного розвитку в компанії;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник керуючого у продуктовий супермаркет

Грош

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи;

наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту;

наявність успішного досвіду роботи;

досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах (буде перевагою);

наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, знання 1С: (бажано);

готовність до навчання.

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії;

здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину;

здійснення інкасації;

контроль за касовою дисципліною;

контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу.

стабільна та своєчасна оплата праці;

безкоштовне навчання;

повний соц. пакет та преміювання кращих;

графік роботи 3/3 по 11 год;

кар'єра в команді лідера регіонального рітейлу;

інші мотиваційні фактори.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-ревізор

Коровай, супермаркет (Барабойник Л.Т., ФОП)

досвід роботи бухгалтера в сфері роздрібної торгівлі;

добре вмієте працювати з програмою 1С 8.3 (УТ, Бухгалтерія для України);

досвід проведення інвентаризації (облік та рух товарів, списання, повернення);

знайомі з процедурами прийому товарів та супроводжувальної документації;

аналітичний склад розуму;

порядність і відповідальність.

 

стабільна заробітна плата;

додаткові премії за ефективну роботу;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;

графік роботи з Пн. по Пт. (5/2), з 08:00 до 17:00, Сб і Нд — вихідні дні;

можливість розвиватися;

отримувати новий досвід та знання;

місце в дружній, молоді команді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

Техніка монтажу

знання касового апарату;

знання транспортної та складської логістики;

знання 1С.8;

порядність, чесність;

хороші рекомендації з попереднього місця роботи.

контроль за виконанням графіків відправок і прибуття автомобілів;

контроль за своєчасністю прибуття вантажів;

контроль за повнотою загрузки транспорту;

аналіз і збір інформації про кількість вантажу на складах;

організація роботи на складі, пошук транспорту, прийом-видача, відправка товару.

офіційне працевлаштування;

графік роботи Вт-Сб, 06:−13:00 год;

стабільна робота, вчасна оплата;

оплата відпустки, лікарняних.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог, SMM-спеціаліст

АКцентр

досвід роботи в маркетингу від 1-го року;

вища освіта в галузі маркетингу або суміжних областях;

знання інструментів digital маркетингу, навички в SMM;

володіння сучасними маркетинговими інструментами;

вміння просувати бренд компанії в соціальних мережах: Facebook, Instagram, YouTube,TikTok;

креативність та вміння працювати в команді.

розробка та впровадження маркетингових стратегій компанії;

проведення маркетингових досліджень та аналіз ринку;

ведення сторінок в соціальних мережах;

участь у розробці рекламних кампаній та просуванні продукції;

взаємодія з партнерами та клієнтами компанії;

моніторинг та аналіз ефективності маркетингових заходів.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор готелю

Франція, готель

досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано);

володіння англійською мовою — вище середнього рівня;

добрі знання ПК, правила ділового етикету;

грамотне мовлення;

високий культурний рівень;

доброзичливість;

комунікабельність;

вміння працювати у команді;

відповідальність;

уважність.

прийом та розміщення гостей;

прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції;

реєстрація гостей;

консультація щодо послуг, що надаються готелем.

офіційне працевлаштування;

перспективи кар'єрного зростання та навчання;

безкоштовна уніформа, харчування;

дружній колектив та цікава робота;

графік роботи: день/ніч — два вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

;Бухгалтер

Френдт, ТОВ

вища професійна освіта (фінанси, економіка, облік — буде перевагою);

успішний досвід на аналогічній посаді не менше року;

вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм;

навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації;

уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі.

ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів;

нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків;

перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі;

нарахування орендної плати пайовщикам;

ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х;

ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х;

ведення обліку по посіву та збору с/х

продукції, виробництво.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навикам, досвіду та досягненням;

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять тобі збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник в магазин взуття

Miraton

володіти програмою 1С8;

знання процедур прийому — передачі ТМЦ.

прийом, розміщення товару на складі;

організація робочого місця на складі згідно стандартів компанії;

комплектування переміщень товару;

підготовка та відправлення інтернет замовлень;

вантажно-розвантажувальні роботи;

участь в інвентаризації;

складський звіт.

гарні знайомства (команда більш ніж 350 людей);

індивідуальна адаптація та наставник, що завжди поруч;

50% знижки для співробітників на внутрішні бренди Miraton;

30% знижки на світові та спортивні бренди Nike, Adidas, Puma, New Balance та інші;

надійність та стабільність (офіційне працевлаштування, щорічна оплачувана відпустка);

можливість впливати на свій фінансовий розвиток: ставка + бонус за відправку інтернет — замовлень (відштовхуємося від очікувань та наявного досвіду кандидата);

графік роботи: з 09:00 -18:00, позмінний, 8 вихідних на місяць.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фінансовий менеджер

Уладівський ОЕЗ, ВК, ТОВ

досвід роботи на аналогічній посаді або з аналогічним функціоналом від 1-го року;

знання принципів формування фінансових звітів (CF, P&L, Balance, Dashboard, KPI);

знання та досвід проведення фінансового аналізу;

досвідчений користувач ПК 1С 8, BAS та відмінні знання MS Excel.

формування бюджету компанії, платіжного календаря;

формування управлінської звітності ?PL, CF, BS, проведення аналізу;

контроль планової та фактичної собівартості;

аналіз доходів та витрат.

робочий час з 09:00 до 18:00, з Пн-Пт;

виплата ЗП два рази в місяць;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло, кухар піци

Pizza Day

 

 

оплачуване стажування та підтримка наставника;

зручна система навчання прямо у твоєму смартфоні;

робоче місце недалеко від дому, адже наші заклади є у кожному районі;

своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць;

регулярний перегляд заробітної плати;

гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00;

можливість побудувати кар’єру від продавця до менеджера закладів.

Відправити резюме можна за посиланням: