Вакансії для студентів і випускників станом на 29.08.2023
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу (Instagram) |
Мільйон Квітів |
досвід роботи в online комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; стресостійкість. |
обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СRM. |
прозора система оплати; робота в затишному офісі; можливість кар'єрного зростання; гнучкий графік з 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик, аналітикиня |
Хлібпром, ПрАТ |
знання: Word, 1С, Excel, 0utlook, сканування; відповідальність; самоорганізованість; вміння працювати в команді; націленість на результат. |
підготовка звітів з виробництва продукції; нормування праці на виробництві; формування та аналіз бюджетів ВП; внесення та контроль витрат та оплат. |
офіційне працевлаштування згідно з КЗПП; вчасна та достойна заробітна плата; медичне страхування; навчання та розвиток; кар'єрні можливості всередині компанії; стабільний графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00; знижка на нашу продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
XReach |
досвід роботи з клієнтами (сфера обслуговування, торгова діяльність, Hr, рекрутинг, служба підтримки тощо)(бажаний); клієнтоорієнтованість та гнучкість у підході до кандидатів; орієнтованість на результат та досягнення більших цілей; амбітність та наполегливість. |
телефонні дзвінки кандидатів, які відгукнулись на вакансію; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також індивідуальні/групові співбесіди з претендентами як в офісі, так й в Zoom/Google Meet; внесення необхідної інформації в CRM-систему; робота з холодною базою кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
гнучкий графік роботи з 11:00 до 19:30, робочі Сб та Нд (2 вихідні посеред тижня на вибір); необхідна техніка для роботи та підтримка системних адміністраторів щодо питань з її обслуговування; партнерські офіси, обладнані усім необхідним для безперебійної та комфортної роботи: генератори, старлінки, обладнана кухня та обідня зона; стабільні виплати заробітної плати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні; покрокова система адаптації з підтримкою керівника або старшого менеджера компанії-партнера; продумана система навчання, усе необхідне новачкам для підвищення кваліфікації (внутрішні навчальні матеріали та проєкти партнерів), а також величезна бібліотека онлайн-курсів й літератури для професіоналів своєї справи; кар'єрний зріст. кожна з наших компаній-партнерів мотивує результативних співробітників не лише переглядом заробітної плати, а й унікальною можливістю за 6 місяців стати керівником уже своєї команди! івенти: корпоративи в найпрестижніших закладах україни, тімбілдінги, книжкові клуби, клуби за інтересами, вебінари та семінари тощо. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник керівника |
Стар скай тревел, ПП |
грамотне мовлення; ділове спілкування; позитив; відповідальність. |
підбір персоналу; вирішення організаційних питань; підвищення ефективності праці; робота з клієнтами; ведення соц.мереж. |
навчання; дружній колектив; графік з 09:00−18:00 Сб-Нд вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Консультант бізнес-клієнтів |
Банк Львів |
досвід роботи у сфері кредитування МСБ — від 1 року; знання фінансово-економічного аналізу для малих та середніх підприємств; вміння вести переговори з клієнтами; дисциплінованість; відповідальність; комунікабельність; бажання навчатися та вдосконалюватися. |
активне залучення бізнес клієнтів на кредитування; ведення переговорів з клієнтами МСБ; супровід та консультація клієнтів МСБ; виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто); підготовка документів для кредитування. |
офіційне працевлаштування; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання у банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.); участь у заходах та соціальних ініціативах компанії; 28 календарних днів відпустки; бонус за результатами роботи щомісяця; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання. |
|
графік роботи: 4/2, з 09:00 — 22:00; розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small»; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий менеджер |
Уладівський ОЕЗ, ВК, ТОВ |
досвід роботи на аналогічній посаді або з аналогічним функціоналом від 1-го року; знання принципів формування фінансових звітів (CF, P&L, Balance, Dashboard, KPI); знання та досвід проведення фінансового аналізу; досвідчений користувач ПК 1С 8, BAS та відмінні знання MS Excel. |
формування бюджету компанії, платіжного календаря; формування управлінської звітності ?PL, CF, BS, проведення аналізу; контроль планової та фактичної собівартості; аналіз доходів та витрат. |
робочий час з 09:00 до 18:00, з Пн-Пт; виплата зп два рази в місяць; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Баядера Логістик, ТОВ |
здатність до навчання, відповідальний підхід до роботи. |
забезпечення максимально повного викладання продукції підприємства в місцях, відповідно до стандартів представленості; забезпечення наявності рекламних матеріалів у місцях продажу та їх відповідний зовнішній вигляд; перевірка залишків під час відвідування торгових точок. |
офіційне оформлення; навчання всередині компанії; компенсація проїзду; стабільну роботу в великій компанії (офіційне працевлаштування); своєчасна оплата праці; дружній, професійний колектив; цікаві та амбіційні задачі; навчання та можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство) |
Ітлайн |
освіта вища облік та аудит; бажано досвід роботи бухгалтером; знання бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS; впевнений користувач пк; вміння спілкуватись з клієнтами; відповідальність; впевненість; стресостійкість; організованість; акуратність; уважність; старанність; ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS; навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS; допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS; налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми); консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт; повідомляти про виходи оновлень. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: Сб. і Нд.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
Пшеничний В.А., ФОП |
бажання навчатися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку; відповідальність та уважність до деталей; вміння працювати в команді; вільне володіння ПК та офісними програмами, 1С 7.7. |
ведення первинної бухгалтерської документації; взаємодія з постачальниками та клієнтами; допомога бухгалтеру у формуванні податкового зобов’язання та кредиту; формування архівів. |
графік роботи з 10:00 до 17:00 з Пн по Пт; офіційне працевлаштування; заробітна плата обговорюється на співбесіді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Staleks Shop & Service |
досвід роботи на складі, на аналогічній посаді (бажано); знання облікових програм; вміння працювати в режимі багатозадачності; уважність; відповідальність; стресостійкість; порядність та чесність. |
контроль термінів придатності; повернення товару постачальникам; прийом переміщень з магазинів; прийом повернень від покупців; робота з рекламаціям; проведення інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; графік роботи ПН-ПТ з 9.00 до 18.00; робота у стабільній компанії; корпоративні знижки на продукцію; дружній колектив; постійна підтримка керівництва та колег в роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Салютем, медичний центр |
досвід роботи маркетологом; практичний досвід просування брендів за допомогою контенту; вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент; хороші комунікативні та організаційні навики; розуміння принципів digital-маркетингу та традиційного маркетингу; а також є самоорганізованим, ініціативним і креативним. |
втіленні стратегії просування бренду в напрямках традиційного та digital-маркетингу; координації ведення соціальних сторінок компанії; створенні контенту для соц.мереж, сайту, месенджерів, POS-матеріалів; координації дій з відповідними аутсорсинговими компаніями; аналізі ефективності проведених активностей; організації колаборацій та PR-заходів. |
зручний графік роботи; конкурентна заробітна плата; цікаві завдання в проекті; корпоративні заходи та подорожі; обслуговування в кращому приватному медичному центрі зі знижками для вас та вашої родини. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Flash, школа англійської мови |
активність та сповненість енергії; отримання величезної насолоди від спілкування з людьми; пунктуальність; відповідальність; вміння швидко приймати рішення; готовність постійно самовдосконалюватись та вчитися чомусь новому; готовність працювати на результат та отримувати круті бонуси за його досягнення; володіння англійською мовою (буде перевагою). |
опрацювання по телефону заявок, які генерує відділ маркетингу; зустрічі з потенційними клієнтами, які приходять в офіс. |
заробітня плата, що постійно зростає; яскравий дружній колектив та неймовірні канікули за рахунок компанії; комфортний офіс в серці міста; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови |
Flash, школа англійської мови |
володіння англійською мовою на рівні вище середнього; досвід викладання (не є обов’язковим, але вітається); готовність навчатися авторській методиці викладання у внутрішній академії та зростати разом з нами. |
проведення занять у групах або індивідуально; робота офлайн або онлайн — обирайте зручний для себе формат. |
конкурентна заробітна плата з системою бонусів, яка винагороджує вашу працю; гнучкий графік, який ви зможете адаптувати під свої потреби; менторство від викладача з великобританії та підтримка дружньої команди професіоналів; оплачувана можливість для навчання та розвитку у нашій внутрішній академії викладачів; стабільне навантаження, забезпечення учнями, щоб зосередитись на викладанні; автоматична перевірка домашніх завдань на онлайн-платформі Space, що значно полегшує роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку |
Молоток, ПП |
досвід роботи на ділянці ПДВ; вища освіта; знання податкового законодавства та його практична застосовування; вміння працювати з податковою звітністю та програмами обліку; висока відповідальність та уважність до деталей; орієнтування в нормативних актах та змінах в податковому законодавстві; вміння працювати в команді та гнучкість у вирішенні завдань. |
контроль зобов’язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та своєчасності реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх обліку в 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банкiвських операцiй. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зросту; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт, з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Террафуд |
досвід роботи на подібній посаді (буде перевагою, але не обов’язково); висока орієнтація на результат та вміння працювати в умовах високого темпу роботи; відповідальність та дисциплінованість у виконанні завдань; вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами; знання та розуміння принципів візуального мерчендайзингу. |
розміщення продукції на полицях відповідно до стратегії компанії та дизайну магазину; контроль за наявністю товару на полицях та вчасне поповнення запасів; виконання планів по розміщенню рекламних матеріалів та акційних товарів; взаємодія з персоналом магазинів щодо розміщення та презентації товару. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; можливість кар'єрного розвитку в компанії; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого у продуктовий супермаркет |
Грош |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи; наявність середньої спеціальної торгової, економічної, незакінченої вищої або вищої освіти переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявність успішного досвіду роботи; досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах (буде перевагою); наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача Windows, MS Word, MS Excel, знання 1С: (бажано); готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснення контролю за наявністю та відповідністю цінників в торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за касовою дисципліною; контроль за виконанням посадових обов’язків персоналу. |
стабільна та своєчасна оплата праці; безкоштовне навчання; повний соц. пакет та преміювання кращих; графік роботи 3/3 по 11 год; кар'єра в команді лідера регіонального рітейлу; інші мотиваційні фактори. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-ревізор |
Коровай, супермаркет (Барабойник Л.Т., ФОП) |
досвід роботи бухгалтера в сфері роздрібної торгівлі; добре вмієте працювати з програмою 1С 8.3 (УТ, Бухгалтерія для України); досвід проведення інвентаризації (облік та рух товарів, списання, повернення); знайомі з процедурами прийому товарів та супроводжувальної документації; аналітичний склад розуму; порядність і відповідальність. |
|
стабільна заробітна плата; додаткові премії за ефективну роботу; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; графік роботи з Пн. по Пт. (5/2), з 08:00 до 17:00, Сб і Нд — вихідні дні; можливість розвиватися; отримувати новий досвід та знання; місце в дружній, молоді команді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
Техніка монтажу |
знання касового апарату; знання транспортної та складської логістики; знання 1С.8; порядність, чесність; хороші рекомендації з попереднього місця роботи. |
контроль за виконанням графіків відправок і прибуття автомобілів; контроль за своєчасністю прибуття вантажів; контроль за повнотою загрузки транспорту; аналіз і збір інформації про кількість вантажу на складах; організація роботи на складі, пошук транспорту, прийом-видача, відправка товару. |
офіційне працевлаштування; графік роботи Вт-Сб, 06:−13:00 год; стабільна робота, вчасна оплата; оплата відпустки, лікарняних. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог, SMM-спеціаліст |
АКцентр |
досвід роботи в маркетингу від 1-го року; вища освіта в галузі маркетингу або суміжних областях; знання інструментів digital маркетингу, навички в SMM; володіння сучасними маркетинговими інструментами; вміння просувати бренд компанії в соціальних мережах: Facebook, Instagram, YouTube,TikTok; креативність та вміння працювати в команді. |
розробка та впровадження маркетингових стратегій компанії; проведення маркетингових досліджень та аналіз ринку; ведення сторінок в соціальних мережах; участь у розробці рекламних кампаній та просуванні продукції; взаємодія з партнерами та клієнтами компанії; моніторинг та аналіз ефективності маркетингових заходів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
Франція, готель |
досвід роботи у готельному бізнесі від 1-го року (бажано); володіння англійською мовою — вище середнього рівня; добрі знання ПК, правила ділового етикету; грамотне мовлення; високий культурний рівень; доброзичливість; комунікабельність; вміння працювати у команді; відповідальність; уважність. |
прийом та розміщення гостей; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; реєстрація гостей; консультація щодо послуг, що надаються готелем. |
офіційне працевлаштування; перспективи кар'єрного зростання та навчання; безкоштовна уніформа, харчування; дружній колектив та цікава робота; графік роботи: день/ніч — два вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
;Бухгалтер |
Френдт, ТОВ |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, облік — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді не менше року; вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків; перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х; ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х; ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять тобі збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник в магазин взуття |
Miraton |
володіти програмою 1С8; знання процедур прийому — передачі ТМЦ. |
прийом, розміщення товару на складі; організація робочого місця на складі згідно стандартів компанії; комплектування переміщень товару; підготовка та відправлення інтернет замовлень; вантажно-розвантажувальні роботи; участь в інвентаризації; складський звіт. |
гарні знайомства (команда більш ніж 350 людей); індивідуальна адаптація та наставник, що завжди поруч; 50% знижки для співробітників на внутрішні бренди Miraton; 30% знижки на світові та спортивні бренди Nike, Adidas, Puma, New Balance та інші; надійність та стабільність (офіційне працевлаштування, щорічна оплачувана відпустка); можливість впливати на свій фінансовий розвиток: ставка + бонус за відправку інтернет — замовлень (відштовхуємося від очікувань та наявного досвіду кандидата); графік роботи: з 09:00 -18:00, позмінний, 8 вихідних на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий менеджер |
Уладівський ОЕЗ, ВК, ТОВ |
досвід роботи на аналогічній посаді або з аналогічним функціоналом від 1-го року; знання принципів формування фінансових звітів (CF, P&L, Balance, Dashboard, KPI); знання та досвід проведення фінансового аналізу; досвідчений користувач ПК 1С 8, BAS та відмінні знання MS Excel. |
формування бюджету компанії, платіжного календаря; формування управлінської звітності ?PL, CF, BS, проведення аналізу; контроль планової та фактичної собівартості; аналіз доходів та витрат. |
робочий час з 09:00 до 18:00, з Пн-Пт; виплата ЗП два рази в місяць; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло, кухар піци |
Pizza Day |
|
|
оплачуване стажування та підтримка наставника; зручна система навчання прямо у твоєму смартфоні; робоче місце недалеко від дому, адже наші заклади є у кожному районі; своєчасна та чесна виплата заробітної плати 3 рази на місяць; регулярний перегляд заробітної плати; гнучкий графік роботи 2/2, 3/3 з 09:00 до 22:00; можливість побудувати кар’єру від продавця до менеджера закладів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |