Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер

Агропросперіс

повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки;

досвід роботи бухгалтером\економістом;

знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства;

впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel;

уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації.

надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам;

складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку;

своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг);

аналіз даних 1С з висновками для керівництва;

аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива;

обробка та аналіз даних роботи техніки;

забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів;

формування та презентування керівництву аналітичних звітів;

підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів.

офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України;

корпоративний мобільний зв’язок;

добровільне медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Промо Лайн

досвід роботи в продажах (бажано);

навички ведення переговорів та побудови відносин;

знання інтернет-маркетингу (буде перевагою).

робота з гарячою базою клієнтів;

ведення переговорів, укладання договорів;

презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама;

виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів;

ведення звітності у CRM-системі.

висока заробітна плата;

оплачуване стажування, кар'єрне зростання;

дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Асистент у відділ маркетингу, контент-менеджер

Gift UP

 

оперативна відповідь у командних чатах з питань, пов’язаних із продуктами відділу маркетингу;

базовий монтаж відео для Instagram та Facebook;

закадрова участь у зйомках арт-студії;

допомога в написанні сценаріїв для рекламних креативів.

чіткий графік роботи: з 10:00 до 19:00;

висока заробітна плата з можливістю кар'єрного зростання;

комфортний офіс із гарним ремонтом, постійно працюючим інтернетом та генератором;

гібридний формат роботи: частково в студії, частково віддалено.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар холодного процесу

Гварі

відповідальність;

уважність;

стресостійкість.

 

графік роботи з 10:00 до 22:30, 3/3 (по бажанню можна більше);

вчасна виплата з/п двічі на місяць, харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар піци

Грош

 

вироблення піци із заготівок;

підтримання санітарії;

замовлення інгредієнтів.

вчасна видача з/п;

офіційне працевлаштування;

компенсація за проїзд;

навчаємо;

оплачуване стажування;

часткова компенсація оренди житла;

додаткова мотивація.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

Wonder

розуміння алгоритмів Facebook, Instagram, та роботи з рекламою у соціальних мережах;

володіння англійською мовою на рівні В1+/C1;

вміння створювати інформаційні графічні креативи у публікаціях та stories;

навички розробки контент планів;

вміння працювати в графічних та відео редакторах (буде перевогою);

креативність;

комунікабельність;

відповідальність;

вміння працювати в команді.

веденнясторінок: Instagram, Facebook, Linkedin, Telegram;

створення мультимедійного контенту і тексу;

генерація нових ідей щодо розвитку та просування бренду у інтернет мережах (Facebook, Instagram, Telegram).

комфортний офіс;

нормований графік роботи (можливий part-time);

конкурентна з/п (ставка+kpi);

навчання, розвиток, кар'єрний ріст;

власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Террафуд

досвід роботи на подібній посаді (буде плюсом, але не є обов’язковим);

висока орієнтація на результат та вміння працювати в умовах високого темпу роботи;

відповідальність та дисциплінованість у виконанні завдань;

вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами;

знання та розуміння принципів візуального мерчендайзингу.

розміщення продукції на полицях відповідно до стратегії компанії та дизайну магазину;

контроль за наявністю товару на полицях та вчасне поповнення запасів;

виконання планів по розміщенню рекламних матеріалів та акційних товарів;

взаємодія з персоналом магазинів щодо розміщення та презентації товару.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

можливість кар'єрного розвитку в компанії;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Френдт, ТОВ

вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою);

успішний досвід на аналогічній посаді не меньше двох років;

вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм;

навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації;

уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі.

ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів;

Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків;

перевірка та рознесення в базу 1С заключених договорів по оренді землі;

нарахування орендної плати пайовщикам;

ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х;

ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х;

ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням;

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять тобі збільшити свій дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник бухгалтера

Шахов Д.П., ФЛП

досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1-го року буде перевагою;

знання основ бухгалтерії;

вміння працювати з бухгалтерськими програмами та Microsoft Office;

висока увага до деталей та вміння працювати з числовими даними;

відповідальність та організованість.

співпраця з бухгалтерським відділом для вирішення поточних питань;

ведення інвентаризаційних операцій;

робота з первинною документацією;

виконання інших завдань, пов’язаних з програмою 1С.

стабільна робота;

можливість професійного зростання;

конкурентна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Вчитель англійської мови

ThinkGlobal (Вінниця)

педагогічна освіта або досвід роботи у дитячому навчальному закладі;

знання англійської мови обов’язкове, бажаний досвід розмовними практики з нейтів-спікерами;

грамотна усна та письмова українська мова;

уміння спілкуватися з дітьми у креативному форматі з демократичним та індивідуальним підходом;

володіння інформаційними технологіями на рівні впевненого користувача;

прагнення до самовдосконалення та навчання.

викладання для дітей 1−10 класів;

підготовка занять і навчальних матеріалів;

організація навчальних процесів відповідно до корпоративних стандартів;

надання зворотного зв’язку батькам;

проведення роботи з учнями на основі їх індивідуальних особливостей.

академічна свобода викладання та можливість реалізації креативних ідей у системі навчання нового формату;

демократична корпоративна культура та командна робота;

гідний рівень фінансової винагороди та вчасну оплату праці;

допомога в підготовці до занять і навчання найсучаснішим методикам педагогіки;

навчальні івенти, курси для підвищення кваліфікації як Викладача нової генерації;

гнучкий графік (можливість корегувати кількість і розклад академічних годин);

можливості для росту вашої фінансової винагороди за рахунок підвищення кваліфікаційної категорії, участі у мотиваційних заходах та фахових проектах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Комірник

Тропік, ТОВ

вища, незакінчена вища;

досвід ефективної роботи завідувачем складу або комірником з навичками керування колективом від 1-го року;

досвід роботи з ПК та програмою 1С (або іншими складськими програми);

знання складського обліку.

організація безперебійної роботи складу;

прийом, ротація та видача товару;

облік та зберігання товарно-матеріальних цінностей;

проведення інвентаризації;

слідкування за термінами придатності товару.

робота в стабільній компанії;

вчасна виплата заробітної плати (два рази в місяць);

перспектива кар'єрного росту;

офіційне працевлаштування;

графік роботи 6-денний робочий тиждень (позмінний графік роботи).

Відправити резюме можна за посиланням:

PR-менеджер

Flash, школа англійської мови

креативність;

комунікабельність;

стресостійкість;

ініціативність;

активність.

партнеритися із освітніми та іншими закладами нашого міста;

займатися івентами;

просування ідеї шляхом зовнішнього PR.

крута команда та оплачувані канікули закордоном в якості винагороди за результативність;

зростаюча заробітна плата та офіційне працевлаштування;

офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00);

та 100% яскраві робочі будні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Журналіст-копірайтер в редакцію

Vinbazar.com

профільна освіта;

вміння швидко та якісно працювати з текстом;

ініціативність;

знання основних програм Microsoft та сервісів Google;

вільне володіння українською мовою;

впевненим користувачем комп’ютера;

відвідування міських заходів, пресконференцій, брифінгів та інша журналістська робота «в полі»

фото та відео зйомка;

ведення соціальних спільнот;

написання оригінальних текстів;

копірайтинг та рерайтинг сторонніх матеріалів;

робота в офісі;

гарантована та своєчасна оплата праці;

зручний графік;

відпустка.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор сайту

Мільйон Квітів

 

адміністрування сайту;

оновлення асортименту;

прийняття замовлень;

консультація клієнтів.

прозора система оплати;

робота в затишному офісі на вул. Київській;

можливість кар'єрного зростання;

практичний досвід: можливість зануритися в реальний світ онлайн-продажів, де зможете відточити свої навички та отримати безцінний досвід роботи з найсучаснішими інструментами та технологіями;

професійний розвиток: сприяння постійному навчанню та розвитку співробітників;

участь у внутрішніх тренінгах допоможе стати експертом у сфері електронної комерції;

командна робота: успіх компанії залежить від злагодженої роботи команди. в колективі ви знайдете підтримку та натхнення для реалізації ваших професійних цілей;

гнучкий графік з 08:00 — 20:00 (2/2, 3/3).

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець

Staleks Shop & Service

досвід роботи на складі, бажано на аналогічній посаді;

знання облікових програм;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

уважність;

відповідальність;

стресостійкість;

порядність та чесність.

контроль термінів придатності;

повернення товару постачальникам;

прийом переміщень з магазинів;

прийом повернень від покупців;

робота з рекламаціям;

проведення інвентаризації.

офіційне працевлаштування;

графік роботи Пн-Пт з 09.00 до 18.00;

робота у стабільній компанії;

корпоративні знижки на продукцію;

дружній колектив;

постійна підтримка керівництва та колег в роботі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер бізнес-клієнтів

Банк Львів

дисциплінованість, відповідальність, комунікабельність, бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів із клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто);

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.);

участь у заходах та соціальних ініціативах компанії;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результатами роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіціант

Soprano, ресторан

бажання працювати в гостинній галузі;

вміння працювати в команді;

комунікабельність та уважність до деталей;

відмінні комунікаційні навички.

прийом та обслуговування гостей;

рекомендація страв та напоїв;

робота з касою та замовленнями;

дотримання стандартів обслуговування;

підтримання чистоти в робочому місці.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрист

Герасимчук О.О., ФОП

юридична освіта;

вміння формувати процесуальні документи;

грамотна ділова українська мова;

навички спілкування, в тому числі по телефону;

упевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail;

уважність і мегавідповідальність.

готувати адвокатські запити, клопотання, позовні заяви, скарги, заяви, і т.п;

готувати інформаційні запити до органів державної влади;

працювати з єдр судових рішень;

оформлювати договори з клієнтами;

надавати юридичні консультації;

відстежувати зміни в законодавстві;

працювати з документацією.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Talent Hunters Hub

вільне та грамотне володіння усною та письмовою українською мовою;

високий рівень комунікабельності;

уважність та структурність;

хороші навички роботи з ПК.

просування клієнтського проєкту;

надання якісного сервісу у телефонному режимі;

своєчасне надання клієнтові інформації щодо актуальних оновлень проєкту.

офіційне працевлаштування;

графік Вт — Сб з 11:00 до 20:00 (1 год. lunch break);

оплачуване навчання і стажування;

комфортне робоче місце з гарним технічним забезпеченням.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст, менеджер із супроводу клієнтів

Grand Car

добрі комунікативні навички, а також ведення переговорів з клієнтами по телефону;

стресостійкість, організованість та увага до деталей;

досвід роботи у сфері логістики / продажів.

супровід клієнта на етапі оплат та доставки автомобіля;

комунікації з перевізниками для забезпечення доставки автомобілів та вирішення питань під час транспортування;

контроль документообігу для доставки авто та забезпечення вчасності та точності інформації для клієнтів

можливість придбання авто із США за вигідною ціною;

унікальний підхід до навчання у кваліфікованих профі компанії: навчання новим технікам роботи з клієнтами та підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

щоквартальні корпоративні заходи (квести, розважальні заходи);

сучасна техніка для роботи;

зручний графік: Пн-Пт, 09:00 — 18:00, робота з офісу;

кар'єрні перспективи: куратор > старший менеджер з логістики;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

прозора система бонусних мотивацій;

робота в налагодженій сrm-системі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу сільськогосподарської техніки

Френдт, ТОВ

 

залучення нових клієнтів та розширення бази клієнтів у сфері агробізнесу;

активний пошук потенційних клієнтів та розбудова взаємовигідних партнерських відносин;

презентація продуктів та послуг компанії, консультування клієнтів та надання рекомендацій щодо оптимальних рішень;

управління власним портфелем клієнтів та досягнення поставлених цілей продаж;

аналіз ринку та конкурентів, збір та аналіз даних щодо продажів та впровадження стратегій для збільшення обсягів продажів;

презентація продуктів та послуг компанії, надання послуг обприскувачів Ecorobotix;

продаж кабельної продукції, запчастини до обприскувачів, тракторів та розкидачів;

продаж сільськогосподарської техніки.

конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає навичкам, досвід та досягненням.

система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей;

поціновування вкладу у розвиток компанії;

додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням: