Вакансії для студентів і випускників станом на 12.09.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер |
XReach |
досвід роботи з клієнтами (сфера обслуговування, торгова діяльність, HR, рекрутинг, служба підтримки) (бажано); клієнтоорієнтованість та гнучкість у підході до кандидатів; орієнтованість на результат та досягнення більших цілей; амбітність та наполегливість. |
телефонні дзвінки кандидатам, які відгукнулись на вакансію; проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами, а також індивідуальні/групові співбесіди з претендентами як в офісі, так й в Zoom/Google Meet; внесення необхідної інформації в CRM-системі; робота з холодною базою кандидатів та доведення їх до співбесіди. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірник |
Staleks |
досвід роботи (вітається); головне — мотивація та бажання навчатись; відповідальність та порядність; уважність при виконанні робочих задач. |
прийом та видача продукції; розподілення продукції по складу. |
стабільна та зрозуміла система нарахування винагороди; графік роботи: з 08:00 по 17:00, з Пн по Пт; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці; повна підтримка — зі сторони колег та керівника; знижки на продукцію виробництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
IElectronics |
кар'єрист, робота на першому місці; любов до навчання; гарні комунікативні скілли; відповідальне ставлення до роботи; поставлене мовлення та охайний зовнішній вигляд; вмієш працювати у команді; працюєш на результат, готовий приймати самостійні рішення. |
участь у створенні контенту на Instagram-сторінка; зйомка фото та відео з метою продажу; співпраця з командою маркетологів, фотографа та відеографа. |
можливість стати амбасадором компанії; стабільний і прозорий рівень доходу; робота в колективі кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; заохочення амбіцій та бажання рости кар'єрними сходами; цікава оффлайн-зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
The Spice Table |
бажання працювати у сфері обслуговування; комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати у стресових ситуаціях; знання української мови на рівні, що дозволяє вести спілкування з клієнтами; готовність до навчання та вдосконалення навичок. |
забезпечення високого рівня обслуговування гостей ресторану; прийом та обробка замовлень; координація роботи персоналу для забезпечення ефективного функціонування закладу; здійснення контролю за чистотою та порядком у ресторані; взаємодія з клієнтами для вирішення їх запитань та проблем. |
графік роботи 5/2; дружній колектив та можливість професійного зростання; оплачуване стажування; конкурентна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-консультант (BAS, 1С:Підприємство) |
Ітлайн |
освіта вища облік та аудит; досвід роботи бухгалтером (бажано); знання бухгалтерського та податкового обліку; досвід роботи в 1С:Підприємство (можливо 7.7), BAS; впевнений користувач ПК; вміння спілкуватись з клієнтами; відповідальність; впевненість; стресостійкість; організованість; акуратність; уважність; старанність; ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
консультування клієнтів по роботі з програмами 1С:Підприємство, BAS; навчання роботі в програмах 1С:Підриємство, BAS; допомога введення обліку в програмах 1С:Підриємство, BAS; налаштування програм 1С:Підриємство, BAS (типові механізми); консультування по роботі з програмами здачі електронної звітності FREDO Звіт; повідомляти про виходи оновлень. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливості кар'єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: Сб. і Нд.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Wise |
вміння працювати з офісною технікою (копіювальні апарати, сканери); висока рівень комунікабельності та вміння працювати в команді; бажання навчатися та розвиватися. |
прийом вхідних дзвінків; реєстрацію вхідних та вихідних документів; планування зустрічей та обслуговування відвідувачів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із закупівель |
Гарант-Інфо |
дотичний досвід роботи (В2В); впевнений користувач ПК; знання специфіки закупок, відвантаження зернових та олійних культур (бажано); добре розвинені комунікаційні навички: мова, електронне листування; порядність, наполегливість, бажання працювати на результат; готовність до короткочасних відряджень. |
пошук потенційних постачальників с/г продукції та розширення існуючої бази клієнтів; співпраця з олійноекстракційними заводами; здійснення первинних переговорів, проведення зустрічей із постачальниками; моніторинг цін с/г продукції та аналіз ринку; укладання та супровід угод, контроль розрахунків та виконання договірних зобов’язань; виконання планових показників із закупівель; контроль якості закупівельної продукції. |
працевлаштування згідно з КЗППР України; робота в офісі. зручна локація (р-н. Поділля); гідна зарплата, дружній колектив; графік роботи: 5/2, з 09:00 до 18.00 год; корпоративний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ВінТеК Буд, ТОВ |
досвід роботи може бути і невеликим, важливе бажання розвиватись і розуміння основ органічного просування бренду в соціальних мережах; креативність та відповідальність: здатність генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя; створювати зрозумілий та цікавий контент; технічні навички: графічні редактори, додатки для монтажу; вільне використання програм Microsoft Office або Google Workspace; грамотність: високий рівень володіння письмовою та усною українською мовою, знання сучасної граматики та пунктуації; наявність телефону з гарною камерою (бажано). |
розроблення контент-плану для Instagram, Facebook (в майбутньому плануємо TikTok, LinkedIn). генерування творчих та нестандартних ідей та втілення їх у життя; створення надихаючого візуального контенту; написання текстів дописів згідно контент-плану; оформлення кожного допису, сторіз та рілз, щоб вони виглядали чудово. |
комфортний офіс в районі Мегамолу із ароматною кавою та чаєм; конкурентна заробітна плата; корпоративи та заходи для усієї команди; унікальна можливість працювати в галузі, яка поєднує технічну складність із візуальною красою; підтримка професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Сінерджи Форс, ТОВ |
|
контроль та викладення продукції компанії згідно з планограмою магазину (стандартів компанії); чистота обладнання; забезпечення вітрини та доп. місць продажу цінниками; надання звітності про виконану роботу. |
графік: 5/2 з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер по первичной документации |
Raiso Auto Parts |
досвід роботи бухгалтером по первинній документації; вища освіта (економіка, обік або фінанси, буде перевагою); знання податкового та бухгалтерського законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; уважність до деталей та відповідальний підхід до роботи. |
обробка та контроль первинної документації; ведення обліку фінансових операцій; підготовка звітності для податкової та інших контролюючих органів; участь у фінансовому плануванні та аналізі. |
місце роботи: с.Лука-Мелешківська. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови |
Kingdom, центр іноземних мов |
бажання розвиватись та любов до професії; знання англійської мови вище b2; вища або неповна вища педагогічна освіта; бажання працювати на результат та проведення уроків згідно плану курсу; відмінні комунікаційні навички та здатність працювати з різними віковими групами; відкритість до сучасної методики викладання та сучасних технологій;
|
оцінка прогресу студентів на платформі та звітність про їхній успіх. |
офіційне працевлаштування; своєчасна та достойна заробітна плата; система бонусів за результати учнів; стабільний графік роботи; навчальна платформа, методичні матеріали та книги; дружній колектив націлений на результат та зручний облаштований офіс з укриттям, генератором та Starlink; навчання та стажування, безкоштовні тренінги та семінари. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор з організації заходів |
Ящук О.М., ФОП |
креативність та винахідливість; відмінні комунікативні навички; здатність працювати в команді та уміння приймати важливі рішення; бажання розвиватися та впроваджувати нові ідеї; готовність до відряджень; готовність до роботи в інших містах; швидкий пошук інформації в інтернеті; організаторські здібності рівня бог. |
розробка та планування концепції події; забезпечення високого рівня сервісу для учасників подій; планування почасово робочого дня; контроль проведення заходу; організація робочого процесу свого колективу; контроль за робочими матеріалами, обладнанням, своїми підлеглими. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Vinnytsia Language School |
вища освіта; навички управління персоналом; комунікабельність; відповідальність; організованість. |
слідкувати за порядком; контроль робочих процесів для якісного функціонування офісу (викладачі, графіки занять, оплати, відвідування); надання інформації про послуги; тестування та записування на навчання нових слухачів; публікація оголошення/повідомлення в соц.мережі за потреби; ведення звітності (Excel, Google Docs); вирішення конфліктних ситуацій; спілкування з іноземними університетами- партнерами. |
гнучкий графік; дружній колектив; комфортні умови праці; можливість покращувати свої навички англійської мови; конкурентноспроможна заробітна плата + премії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, маркетолог |
Оверчук О.В., ФОП |
досвід роботи чи спілкування з клієнтами; знання принципів адміністрування сайту; володіння графічними та відео редакторами; вміння писати грамотно і цікаво; креативне мислення; відповідальність; комунікабельність; пунктуальність; активна життєва позиція. |
оформлення поточної документації; організація роботи та взаємодія із клієнтами; спілкування з людьми та їх консультування; ведення сторінок соц. мереж (Інстаграм, ФБ, ТікТок та ін.); ведення сайту; створення фото/відео контенту; грамотне написання цікавих, оригінальних текстів; розробка рекламних оголошень; пошук та впровадження нових рекламних каналів. |
графік роботи з Пн.-Пт. з 09:00 до 18:00; робота в офісі; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого процесу |
Happy Monkey |
наявність медичної книжки; вміння роботи в команді. . |
приготування страв згідно технологічних карт; контролювання термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
графік роботи з 08:30—22:00, стабільна виплата заробітної плати; оплачуване стажування; регулярний перегляд заробітної плати; можливість кар'єрного зростання; оплата погодинна, також нараховується відсоток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Wonder |
вища освіта; досвід в сфері закупівель (бажано); English — впевнений B2; досвідчений користувач ПК (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./ англ; комунікабельність, тактовність, впевненість в собі, уважність до деталей; високий рівень самомотивації, лідерські якості. |
пошук нових постачальників, формування бази постійних та альтернативних постачальників; підготовка документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстру закупівель сировини, витратних матеріалів та добрив; забезпечення повного документального супроводу процесу імпорту, митного і своєчасного декларування імпортних вантажів компанії. |
сучасний, затишний офіс; комфортний графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+KPI); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Френдт, ТОВ |
вища професійна освіта (фінанси, економіка, бухгалтерія — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді; вміння та знання Excel, MEDOC, бухгалтерських програм; навички працювати в режимі багатозадачності та опрацьовувати великий об'єм інформації; уміння раціонально організовувати свій час та бути працьовитим і вміти концентруватись на роботі. |
ведення обліку по автомобілям — перевірка ТЗ та використаного палива, списання палива, підшивка шляхових листів; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, підготовка заявок на виплату зарплати, відпускних, лікарняних та податків; перевірка та рознесення в базу С заключених договорів по оренді землі; нарахування орендної плати пайовщикам; ведення обліку витрат по напрямку виробництво с\х; ведення обліку доходів по напрямку виробництво с/х; ведення обліку по посіву та збору с/х продукції, виробництво. |
конкурентоспроможна заробітна плата, що відповідає твоїм навикам, досвіду та досягненням; система бонусів та премій за досягнення поставлених продажних цілей; додаткові стимулюючі програми, які дозволять збільшити дохід та отримати додаткові переваги від успішної роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста, бармен |
LongShot |
досвід роботи в сфері обслуговуванння — маст хев; щирість, доброта та людяність; швидкість, оперативність та акуратність; бажання приєднатись до команди одного з найкращих сучасних закладів міста. |
|
стильний, красивий, сучасний робочий простір; неймовірна команда однодумців; офіційне працевлаштування, медичне страхування, відпустки, знижки тощо; людяне відношення та дотримання wokr-life balance; графік у дві зміни, нормальні вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер |
Valentina lingerie |
|
організація фотозйомок (пошук локації, моделей, фотографа) згідно системи; участь в формуванні тижневого контент плану; аналіз ефективності контенту та впровадження виправлень для покращення результатів; координація роботи з іншими відділами для забезпечення відповідності контента бренду. |
графік роботи: повна занятість, гібрідний графік (офіс/відділено); офіс в центрі міста; лояльне керівництво; енергійна Команда, яка завжди готова допомогти; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Happy Monkey |
розуміння нових тенденцій кондитерського мистецтва; відмінне знання технологічних процесів; робота з різними кремами, шоколадом і мастикою; пунктуальність, охайність, доброзичливість та енергійність; бажання розвиватися та експерементувати; уміння декорувати торти; наявність медичної книжки дотримання санітарних норм; креативне мислення, активність, цілеспрямованість, відповідальний підхід до виконання завдань. |
робота з десертною вітриною, щоденне її оновлення; замовлення необхідної сировини; контроль товарного сусідства і маркувань; дотримання санітарних норм виробництва. |
гнучкий графік; офіційне працевлаштування; харчування в ресторані для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик консолідованої інформації, бухгалтер |
Агропросперіс |
повна вища освіта, відповідного напрямку підготовки; досвід роботи бухгалтером\економістом; знання бухгалтерського, управлінського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач — ПК, 1С, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великим об'ємами інформації. |
надання інформації щодо нарахувань фонду оплати праці\премії працівникам; складання щотижневого плану платежів авто-транспортного парку; своєчасне складання та надання документів замовникам щодо виконаних робіт (наданих послуг); аналіз даних 1С з висновками для керівництва; аналіз витрат палива техніки, обладнаної датчиками палива; обробка та аналіз даних роботи техніки; забезпечення своєчасного отримання необхідної інформації для оперативного контролю виробничих процесів; формування та презентування керівництву аналітичних звітів; підготовка пропозицій по результатам проведених аналізів. |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗПП України; корпоративний мобільний зв’язок; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Промо Лайн |
досвід роботи в продажах (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів, укладання договорів; презентація послуг компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності у CRM-системі. |
висока заробітна плата; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |