Вакансії для студентів і випускників станом на 26.09.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор-працівник фаст-фуду |
УЛИЧ |
вік від 18-ти років. |
приготування Уличів (гарячих бутербродів) та напоїв; робота з гостями та касою; замовлення продуктів, закупи; контроль роботи закладу; потік людей дуже розмірений. |
висока ЗП; графік роботи 09:30 - 21:30; 3 через 3 (можна коригувати). |
Контактна особа: Катерина +380677596760 |
Бухгалтер з податкового обліку, реалізації |
Молоток, ПП |
|
контроль зобов'язань з Пдв, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банківських операцiй; проведення банківської виписки; звірка з контрагентами; виписка первинних документів (видаткових накладних, актів); контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори); робота з MEDOC. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Консультант бізнес-клієнтів |
Банк Львів |
досвід роботи у сфері кредитування МСБ — від 1 року; знання фінансово-економічного аналізу для малих та середніх підприємств; вміння вести переговори з клієнтами; дисциплінованість; відповідальність; комунікабельність; бажання навчатися та вдосконалюватися. |
активне залучення бізнес клієнтів на кредитування; ведення переговорів з клієнтами МСБ; супровід та консультація клієнтів МСБ; виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу; підготовка документів для кредитування. |
офіційне працевлаштування; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання у банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.) участь у заходах та соціальних ініціативах компаній; 28 календарних днів відпустки; бонус за результати роботи щомісяця; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Мерчендайзер |
Баядера Логістик, ТОВ |
здатність до навчання; відповідальний підхід до роботи. |
забезпечення максимально повного викладання продукції підприємства в місцях, відповідно до стандартів представленості; забезпечення наявності рекламних матеріалів у місцях продажу та їх відповідний зовнішній вигляд; перевірка залишків під час відвідування торгових точок. |
офіційне оформлення; навчання всередині компанії; компенсація проїзду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст, помічник маркетолога |
Аксіс, ТОВ (центр реабілітації хребта та суглобів) |
бажання вчитися і розвиватися в напрямку інтернет-маркетингу; креативний підхід, готовність генерувати ідеї і бути в курсі тенденцій; вміння писати унікальні і цікаві тексти на задану тему; знання алгоритмів роботи в соціальній мережі Facebook, Instagram, TikTok; вміння працювати з графічними та відеоредакторами знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду on-line; вміння будувати роботу на кінцевий результат. |
одночасно з маркетологом розробка та реалізація SMM-стратегії та контент-плану; регулярне ведення акаунту в соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok; регулярні зйомки унікального відео та фотоконтенту; монтаж відео, редакція фото та написання текстів для публікацій та сторіс; відбір і співпраця з блогерами, інфлюенсерами, ugc-кріейторами, іншими пабліками; аналіз ефективності SMM-комунікації, оцінка ефективності сторінки, активності; поповнення новинами сайту, гугл-карт, інших інформативних сайтів. |
робота в сучасному медичному центрі, яка динамічно розвивається; цікаві проєкти, які допомагають людям стати здоровішими і заслівними; дружний колектив професіоналів і професійний рис; вчасна оплата праці; зручний комбінований графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильну команду. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Вишневе озеро |
відповідальність; стресостійкість; пунктуальність. |
|
гідна зарплата; офіційне працевлаштування; уніформа; харчування від закладу; відсутня система штрафів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть тобі балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу MC Exel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю; уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань; навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Обліковець |
Сталекс |
досвід роботи в 1С (не є обов'язковим, але буде перевагою); важливість та відповідальність; комунікабельність та вміння працювати в команді. |
ведення кількісного та документального обліку товарно-матеріальних цінностей; прийом та видача заготівок працівникам (в тому числі в коробках); прийом товару від постачальника. |
офіційне працевлаштування; висока заробітна плата; графік роботи: з 08:00 до 17:00, з Пн по Пт; комфортні умови праці; повна підтримка — зі сторони колег та керівника; знижки на продукцію виробництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу MC Exel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю; уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань; навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фінансовий консультант, менеджер |
Міські фінанси |
вища освіта можлива для студента останнього курсу або заочної форми навчання; грамотна українська мова; впевнений користувач ПК (Word, Excel); вміння працювати з великим об'ємом інформації; організованість; працездатність; орієнтація на результат. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; допомога клієнту у вирішенні проблем; фіксація звернень в ПО; ведення документації та звітності. |
офіційне працевлаштування з першого дня трудової книги; оплачуване навчання та підтримка наставника; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes ; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер бізнес-клієнтів |
Банк Львів |
дисциплінованість; відповідальність; комунікабельність; бажання навчатися та вдосконалюватися. |
активне залучення бізнес клієнтів на кредитування; ведення переговорів із клієнтами МСБ; супровід та консультація клієнтів МСБ; виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто); підготовка документів для кредитування. |
офіційне працевлаштування; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.) участь у заходах та соціальних ініціативах компаній; 28 календарних днів відпустки; бонус за результати роботи щомісяця; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар холодного процесу |
Щаслива мавпочка |
наявність медичної книжки; навички роботи в команді; приготування страв відповідно до технологічних карт; котролювання термінів зберігання продуктів; своєчасна видача страв; дотримання санітарно-гігієнічних норм. |
|
графік роботи 09:00—21:30; 2/2 або 3/3; виплата ЗП 2 рази в місяць; безкоштовне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
TerraMare, мережа ресторанів |
досвід роботи на позиції бармена (буде перевагою); вміння працювати з касовим апаратом; знання класичних і авторських коктейлів; відповідальність; пунктуальність; вміння працювати в команді та комунікабельність. |
приготування напоїв відповідно до стандартів закладу; підтримання чистоти на робочому місці; спілкування з комфорту та забезпечення високого рівня обслуговування; контроль за наявністю та якістю продукту на барі; ведення касової звітності. |
графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:30; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку в нашій мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання |
Kness Group |
досвід роботи в системній компанії не менше; повну вищу освіту (технічну/економічну); впевнений користувач ПК: MS Office, Excel, Internet, Power Point; досвід роботи в ЕRР системі; відповідальність; компетентність; комунікабельність; бажання навчатись; чесність і порядність. |
організація та координування постачання матеріальних ресурсів відповідної якості у встановлені терміни та у повному обсязі; здійснення забезпечення всіма необхідними ресурсами; аналіз та вирішення організаційно-технічних проблем, пов’язаних з постачанням; виконання роботи з узгодження комерційних умов і укладання договорів та контрактів, оцінка ступеня можливого ризику; контроль підготовки матеріалів за претензіями до постачальників у разі порушень ними договірних зобов’язань, погодження з постачальниками зміни умов укладених договорів; проводить переговори та веде ділову переписку з контрагентами. виконує роботу з первинною документацією; формує та контролює оплату рахунків згідно календарних планів. |
робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Теревені |
досвід роботи від 1-го року (бажано); знання української домашньої кухні та європейської; відповідальне ставлення до роботи, вміння організувати виробничий процес на кухні; здатність працювати в команді та відмінні організаційні можливості; знання санітарних норм та правил безпеки. |
приготування страв з меню закладу (з дотриманням рецептур та технології приготування страв); забезпечення якості приготування страв; підтримання чистоти та порядку на робочих місцях. |
офіційне працевлаштування; стабільна та висока ЗП (погодина оплата); позмінна робота, з 10:00 до 22:00 (графік 3/3); розвозка додому; смачне корпоративне харчування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Майстер Плюс |
|
ведення всіх етапів найму: від створення вакансій до адаптації нових співробітників; активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації; проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями; ведення табелю обліку робочого часу; кадрове діловодство; підтримання доброзичливої атмосфери в колективі; виконання додаткових завдань від керівника. |
зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти; дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |