Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Економіст з обслуговування приватних осіб

Креді Агріколь, банк

вища економічна або фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);

теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів;

ініціативність та високий рівень особистої відповідальності;

гарна вимова та комунікативні навички.

визначення потреб клієнтів відділення;

презентація та продаж банківських продуктів та послуг;

підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів;

формування та ведення кредитних справ клієнтів.

стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення;

соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи;

можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор-працівник фаст-фуду

УЛИЧ

вік від 18-ти років.

приготування Уличів (гарячих бутербродів) та напоїв;

робота з гостями та касою;

замовлення продуктів, закупи;

контроль роботи закладу;

потік людей дуже розмірений.

висока ЗП;

графік роботи 09:30 - 21:30;

3 через 3 (можна коригувати).

Контактна особа: Катерина +380677596760

Бухгалтер з податкового обліку, реалізації

Молоток, ПП

 

контроль зобов'язань з Пдв, виписка видаткових накладних;

перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація;

підготовка даних для декларації з ПДВ;

контроль кредиторської/дебіторської заборгованості;

робота з медок, вчасно;

складання актів звірок та іншої документації;

ведення банківських операцiй;

проведення банківської виписки;

звірка з контрагентами;

виписка первинних документів (видаткових накладних, актів);

контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори);

робота з MEDOC.

достойна заробітна плата;

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям;

можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання;

знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи;

графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30.

Відправити резюме можна за посиланням:

Консультант бізнес-клієнтів

Банк Львів

досвід роботи у сфері кредитування МСБ — від 1 року;

знання фінансово-економічного аналізу для малих та середніх підприємств;

вміння вести переговори з клієнтами;

дисциплінованість;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів з клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу;

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання у банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.)

участь у заходах та соціальних ініціативах компаній;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результати роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Мерчендайзер

Баядера Логістик, ТОВ

здатність до навчання;

відповідальний підхід до роботи.

забезпечення максимально повного викладання продукції підприємства в місцях, відповідно до стандартів представленості;

забезпечення наявності рекламних матеріалів у місцях продажу та їх відповідний зовнішній вигляд;

перевірка залишків під час відвідування торгових точок.

офіційне оформлення;

навчання всередині компанії;

компенсація проїзду.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст, помічник маркетолога

Аксіс, ТОВ (центр реабілітації хребта та суглобів)

бажання вчитися і розвиватися в напрямку інтернет-маркетингу;

креативний підхід, готовність генерувати ідеї і бути в курсі тенденцій;

вміння писати унікальні і цікаві тексти на задану тему;

знання алгоритмів роботи в соціальній мережі Facebook, Instagram, TikTok;

вміння працювати з графічними та відеоредакторами

знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду on-line;

вміння будувати роботу на кінцевий результат.

одночасно з маркетологом розробка та реалізація SMM-стратегії та контент-плану;

регулярне ведення акаунту в соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok;

регулярні зйомки унікального відео та фотоконтенту;

монтаж відео, редакція фото та написання текстів для публікацій та сторіс;

відбір і співпраця з блогерами, інфлюенсерами, ugc-кріейторами, іншими пабліками;

аналіз ефективності SMM-комунікації, оцінка ефективності сторінки, активності;

поповнення новинами сайту, гугл-карт, інших інформативних сайтів.

робота в сучасному медичному центрі, яка динамічно розвивається;

цікаві проєкти, які допомагають людям стати здоровішими і заслівними;

дружний колектив професіоналів і професійний рис;

вчасна оплата праці;

зручний комбінований графік роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильну команду.

Відправити резюме можна за посиланням:

Піцайоло

Вишневе озеро

відповідальність;

стресостійкість;

пунктуальність.

 

гідна зарплата;

офіційне працевлаштування;

уніформа;

харчування від закладу;

відсутня система штрафів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обслуговування клієнтів банку

Абанк, АТ

диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту;

досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть тобі балів).

залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі;

персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»;

поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.

офіційне працевлаштування;

зарплата завжди вчасно і без затримок;

оплачувані 24 дні відпустки;

графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30);

можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій);

корпоративний коучинг за запитом;

матеріальна допомога у скрутній ситуації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

OKKO

знання програм MC Office та в першу чергу MC Exel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю;

уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань;

навики публічних виступів;

неконфліктність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).

Відправити резюме можна за посиланням:

Обліковець

Сталекс

досвід роботи в 1С (не є обов'язковим, але буде перевагою);

важливість та відповідальність;

комунікабельність та вміння працювати в команді.

ведення кількісного та документального обліку товарно-матеріальних цінностей;

прийом та видача заготівок працівникам (в тому числі в коробках);

прийом товару від постачальника.

офіційне працевлаштування;

висока заробітна плата;

графік роботи: з 08:00 до 17:00, з Пн по Пт;

комфортні умови праці;

повна підтримка — зі сторони колег та керівника;

знижки на продукцію виробництва.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

OKKO

знання програм MC Office та в першу чергу MC Exel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю;

уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань;

навики публічних виступів;

неконфліктність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).

Відправити резюме можна за посиланням:

Фінансовий консультант, менеджер

Міські фінанси

вища освіта можлива для студента останнього курсу або заочної форми навчання;

грамотна українська мова;

впевнений користувач ПК (Word, Excel);

вміння працювати з великим об'ємом інформації;

організованість;

працездатність;

орієнтація на результат.

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

допомога клієнту у вирішенні проблем;

фіксація звернень в ПО;

ведення документації та звітності.

офіційне працевлаштування з першого дня трудової книги;

оплачуване навчання та підтримка наставника;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кредитний експерт

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

впевнене володіння українською мовою;

досягнення поставлених перед собою цілей;

любов до спілкування з людьми.

активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy;

формування кредитних договорів;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту.

визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes ;

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди;

навчання з «0», і підтримка в період адаптації

медичне страхування;

позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2;

English Speaking Club та біговий клуб;

можливості навчання з бізнес-тренерами банку;

регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання;

щомісячні бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

PR-менеджер

Flash, школа англійської мови

креативність;

комунікабельність;

стресостійкість;

ініціативність;

активність.

партнерство з освітніми та іншими закладами міста;

організація івентів;

просунення ідей шляхом зовнішнього PR;

перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення.

крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність;

збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування;

офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00);

та 100% яскраві робочі будні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Френдт, ТОВ

вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн);

ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари;

наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу;

володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах;

користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах;

особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток.

розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту;

ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах;

активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину;

участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках;

планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів;

аналіз ринку та конкурентів компанії;

робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції;

участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери);

інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби).

лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією;

інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів;

розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку;

команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати  на кожному етапі роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер бізнес-клієнтів

Банк Львів

дисциплінованість;

відповідальність;

комунікабельність;

бажання навчатися та вдосконалюватися.

активне залучення бізнес клієнтів на кредитування;

ведення переговорів із клієнтами МСБ;

супровід та консультація клієнтів МСБ;

виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто);

підготовка документів для кредитування.

офіційне працевлаштування;

ринкова оплата праці;

медичне страхування;

можливість подальшого кар'єрного зростання банку;

корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.)

участь у заходах та соціальних ініціативах компаній;

28 календарних днів відпустки;

бонус за результати роботи щомісяця;

додаткові вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар холодного процесу

Щаслива мавпочка

наявність медичної книжки;

навички роботи в команді;

приготування страв відповідно до технологічних карт;

котролювання термінів зберігання продуктів;

своєчасна видача страв;

дотримання санітарно-гігієнічних норм.

 

графік роботи 09:00—21:30; 2/2 або 3/3;

виплата ЗП 2 рази в місяць;

безкоштовне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

TerraMare, мережа ресторанів

досвід роботи на позиції бармена (буде перевагою);

вміння працювати з касовим апаратом;

знання класичних і авторських коктейлів;

відповідальність;

пунктуальність;

вміння працювати в команді та комунікабельність.

приготування напоїв відповідно до стандартів закладу;

підтримання чистоти на робочому місці;

спілкування з комфорту та забезпечення високого рівня обслуговування;

контроль за наявністю та якістю продукту на барі;

ведення касової звітності.

графік роботи: позмінний, з 10:00 до 22:30;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку в нашій мережі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з постачання

Kness Group

досвід роботи в системній компанії не менше;

повну вищу освіту (технічну/економічну);

впевнений користувач ПК: MS Office, Excel, Internet, Power Point;

досвід роботи в ЕRР системі;

відповідальність;

компетентність;

комунікабельність;

бажання навчатись;

чесність і порядність.

організація та координування постачання матеріальних ресурсів відповідної якості у встановлені терміни та у повному обсязі;

здійснення забезпечення всіма необхідними ресурсами;

аналіз та вирішення організаційно-технічних проблем, пов’язаних з постачанням;

виконання роботи з узгодження комерційних умов і укладання договорів та контрактів, оцінка ступеня можливого ризику;

контроль підготовки матеріалів за претензіями до постачальників у разі порушень ними договірних зобов’язань, погодження з постачальниками зміни умов укладених договорів;

проводить переговори та веде ділову переписку з контрагентами.

виконує роботу з первинною документацією;

формує та контролює оплату рахунків згідно календарних планів.

робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспектива професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Теревені

досвід роботи від 1-го року (бажано);

знання української домашньої кухні та європейської;

відповідальне ставлення до роботи, вміння організувати виробничий процес на кухні;

здатність працювати в команді та відмінні організаційні можливості;

знання санітарних норм та правил безпеки.

приготування страв з меню закладу (з дотриманням рецептур та технології приготування страв);

забезпечення якості приготування страв;

підтримання чистоти та порядку на робочих місцях.

офіційне працевлаштування;

стабільна та висока ЗП (погодина оплата);

позмінна робота, з 10:00 до 22:00 (графік 3/3);

розвозка додому;

смачне корпоративне харчування.

Відправити резюме можна за посиланням:

HR-менеджер, рекрутер

Майстер Плюс

 

ведення всіх етапів найму: від створення вакансій до адаптації нових співробітників;

активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації;

проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями;

ведення табелю обліку робочого часу;

кадрове діловодство;

підтримання доброзичливої атмосфери в колективі;

виконання додаткових завдань від керівника.

зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста;

графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви;

оплачуваний випробувальний термін;

підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти;

дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування;

можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням: