Вакансії для студентів і випускників станом на 03.10.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть тобі балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець непродовольчих товарів на неповний робочий день |
ТОВ « Епіцентр К» за адресою вул. Хмельницьке шосе 1А, Зарванці. |
вік від 16-ти років до 25-ти років; уважність, відповідальність та стресостійкість.
|
викладання товару; перевірка наявності та відповідності маркування та цінників на товарі; підготовка товару до продажу.
|
офіційне працевлаштування; спеціальні знижки при купівлі товарів в мережі наших торговельних центрів; графік роботи : 5 робочих днів на тиждень та 2 плаваючих вихідних по 4 год на день. з 17:00 по 21:00.
|
Відправити резюме можна у Telegram за номером :+380 50 386 25 67 |
Продавець непродовольчих товарів на повний робочий день |
ТОВ « Епіцентр К» за адресою вул. Хмельницьке шосе 1А, Зарванці. |
вік від 18-ти років; уважність, відповідальність та стресостійкість.
|
консультування покупців щодо асортименту відділу; викладання товару; перевірка наявності та відповідності маркування та цінників на товарі;оформлювати вітрини та стенди; підготовка товару до продажу; виконання плану продажів.
|
стабільна заробітна плата, (аванс + основна частина); стрімкий кар'єрний ріст, що впливає на рівень заробітної плати; офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 календарні дні, оплачувані лікарняні; графік роботи : 5 робочих днів на тиждень та 2 плаваючих вихідних по 8 год на день; спецодяг; спеціальні знижки при купівлі товарів в мережі наших торговельних центрів.
|
Відправити резюме можна у Telegram за номером :+380 50 386 25 67 |
Кухар гарячого цеху |
TerraMare, мережа ресторанів |
досвід роботи на кухні або на гарячому цеху; знання технологій приготування страв по калькуляції; вміння працювати в команді; охайність на робочому місці. |
|
своєчасна та стабільна виплата з.п. два рази на місяць; графік позмінний (10:00 — 22:00); харчування; проф. навчання та можливість кар'єрного росту нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ІЕлектроніка |
кар'єрист, робота на перше місце; любов до навчання; гарні комунікативні навички і відповідне ставлення до роботи; вміння працювати в команді; робота на результат; готовність прийняти самостійні рішення. |
утримання і виконання посадових інструкцій; виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатів компанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі за адресою вул. Архітектора Артинова; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції |
Укртехсоюз, ТОВ |
хочеш заробляти добрі гроші, вважаєш, що кар'єрне зростання тобі цікаве, є комунікабельним та працелюбним. |
допомагати відвідувачам, спілкуватися з клієнтами, працювати з комп'ютером, вибір доручення керівництва |
комфортні умови роботи графік роботи п'ятиденка 9−19 або позмінний графік; робота у дружній молодій команді можливість впливати на одержуваний тобою доход. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність, цілеспрямованість, комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);
ОККО — це велика і дружня команда.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Тишко О.П., ФОП |
вища освіта/середня освіта; досвід роботи у продуктовій роздрібній торгівлі; ПК: Word, Excel, Outlook Express, 1С; знання сучасних технологій та принципів роздрібної торгівлі; знання основ мерчендайзингу, обліку товару; знання основ касової дисципліни; знання та розуміння формування замовлень та списання товару; успішний досвід керування колективом; відповідальність; працьовитість. |
організація ефективної роботи; аналіз результатів продажу та якості обслуговування покупців; проведення інвентаризації основних засобів згідно з графіком; організація та контроль процесів замовлення, складування та продажу товару; дотримання правил та норм списання та повернення товару; розробка та проведення заходів щодо підвищення товарообігу та покращення якості торговельного процесу. |
оформлення згідно з КЗПП України; графік гнучкий (2\2 або 3\3 або 5/2); стабільна заробітна плата, оплата лікарняних та відпусток; навчання за рахунок компанії, кар’єрний зріст; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Пекар |
Грош |
|
вироблення піці із заготівок; формування виробів; підтримання санітарії; замовлення рослин. |
вчасна видача з/п; офіційне працевлаштування; компенсація за проїзд; навчання; оплачуване стажування; часткова компенсація оренди житла; додаткова мотивація. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар гарячого процесу |
ChaCha |
профільна освіта; досвід роботи від 6-ти місяці; знання основних технологічних процесів виробництва; охайність, організованість; прагнення до розвитку. |
виготовлення десертів, тортів; приготування сніданків (сирники, налисники); оформлення виробленої продукції для видачі її гостям; контроль якості продукції та термінів придатності. |
робота в команді найкращих; стабільні виплати без затримок; графік 3\3 з 09:30 до 22:15; професійне навчання та розвиток; трансфер; щорічна відпустка (24 календарні дні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аніматор, ведучий |
ФАЗА, розважальний центр |
вік від 18-ти років; бажання працювати з дітьми; розмовна українська мова. бажання працювати з дітьми, віком від 7 до 13 років. |
|
кожен день по гнучкому графіку; вихідні по домовленності. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник керуючого у продуктовий супермаркет |
Грош |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи; середня спеціальна освіта (економічна/торговельна), незакінчена вища або вища освіта переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту; наявність успішного досвіду роботи; досвід роботи у роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах (буде перевагою); наявність досвіду роботи з ПК на рівні надійного користувача Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С; готовність до навчання. |
забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії; здійснювати контроль на наявність та відповідність цінників у торговому залі магазину; здійснення інкасації; контроль за касовою дисципліною; контроль за виконанням посадових обов'язків персоналу. |
стабільна та періодична оплата праці; безкоштовне навчання; повний соц. пакет та преміювання кращих; графік роботи 3/3; кар'єра в команді лідера регіонального рітейлу інші мотиваційні фактори. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з постачання (закупівля) |
Wonder |
вища освіта; досвід в сфері закупівель 2−3 роки (бажано); English — впевнений B2; досвідчений користувач ПК (Power Point, Excel); грамотність письмової мови — укр./ англ; комунікабельність, тактовність, впевненість в собі, уважність до деталей; високий рівень самомотивації, лідерські якості. |
пошук нових постачальників, формування бази постійних та альтернативних постачальників; підготовка документів для укладання договорів як з українськими, так і з іноземними постачальниками; формування реєстру закупівель сировини, витратних матеріалів та добрив; забезпечення повного документального супроводу процесу імпорту, митного і своєчасного декларування імпортних вантажів компанії. |
сучасний, затишний офіс; комфортний графік: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; конкурентна з/п (ставка+kpi); навчання, розвиток, кар'єрний ріст; цікаві корпоративні заходи, тімбілдінги, виїзні відпочинки; власний спортзал, тенісний корт, бібліотека, риболовля. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Грош |
досвід роботи як графічним дизайнером, особливо у сфері поліграфії та брендингу; вміння працювати з програмами Adobe (Photoshop, Illustrator тощо); креативність та здатність до арт-концепцій; відмінне розуміння дизайну та типографіки; вміння працювати в команді; уважність, грамотність, дотримання термінів; розробка графічних концепцій та дизайну логотипів; створення корпоративних стилів та ідентичності; розробка друкованих матеріалів, включаючи брошури, листівки, пакування тощо. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00. обідня перерва з 12:00 до 13:00; дружня та творча атмосфера в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер із збуту |
Радивилівмолоко |
місце проживання: Вінницька область; відповідальність; організованість; чесність; цілеспрямованість; уважність; ініціативність; інтернет, пошта, знання 1С. |
опрацювання поточної бази клієнтів; виконання поставлених планів та збільшення продажів на території; контроль дебіторської заборгованості; наявність власного авто; компенсація амортизації та пального. |
робочий день: 09:00−17:00; вихідні Сб.-Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Майстер Плюс |
|
активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації; проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями; ведення табелю обліку робочого часу; кадрове діловодство; підтримання доброзичливої атмосфери в колективі; виконання додаткових завдань від керівника. |
зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти; дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер бізнес-клієнтів |
Банк Львів |
дисциплінованість; відповідальність; комунікабельність; бажання навчатися та вдосконалюватися. |
активне залучення бізнес клієнтів на кредитування; ведення переговорів із клієнтами МСБ; супровід та консультація клієнтів МСБ; виїзд на місце ведення бізнесу та проведення фінансово-економічного аналізу (для цього надаємо корпоративне авто); підготовка документів для кредитування. |
офіційне працевлаштування; ринкова оплата праці; медичне страхування; можливість подальшого кар'єрного зростання банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.) участь у заходах та соціальних ініціативах компаній; 28 календарних днів відпустки; бонус за результати роботи щомісяця; додаткові вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes ; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |