Вакансії для студентів і випускників станом на 10.10.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку, реалізації |
Молоток, ПП |
|
контроль зобов'язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банківських операцiй; проведення банківської виписки; звірка з контрагентами; виписка первинних документів (видаткових накладних, актів); контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори); робота з Medoc, вчасно. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер комп'ютерних систем |
Еверест, ТРК |
вміння працювати в команді уважність оперативність пунктуальність вік: від 18−45 років освіта: вища технічна знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.). |
стабільна зарплата можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Іщенко О.Д., ФОП |
обов'язкова наявність трудової книжки; працьовитість; відповідальність; без досвіду роботи з подальшим навчанням.
|
приготування страв відповідно до технологічних карт.
|
офіційне працевлаштування та гідна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Беліф |
досвід роботи з продуктами категорії household буде великою перевагою; впевнені знання Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator); креативний підхід до вирішення задач, уважність до деталей; здатність працювати в умовах багатозадачності та швидко адаптуватися до змін. |
розробка концепції та створення дизайну пакування нових продуктів, поліграфічних та маркетингових зображень; співпраця з відділом маркетингу для розробки креативних концепцій та їх втілення у графічних матеріалах; підготовка макетів до друку за вимогами підрядників; підтримка та обслуговування вже існуючих проектів; розвиток візуальної ідентичності брендів компанії. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00)/можливий гібридний формат роботи, вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з якості |
Tiras Technologies |
вища або неповна вища освіта (бажано технічна); уміння користуватися електроінструментом; досвід роботи на аналогічній (або близькій) посаді від 1-го року. |
оформлення договорів; спілкування з клієнтами; оформлення ремонтів (відомість ремонтів, акти виконаних робіт); звітування по гарантійним та післягарантійним ремонтам. |
графік роботи: Пн-Пт 08:00—17:00, перерва 12:00—13:00; субота та неділя — вихідні. закріплене робоче місце, зручний спец. одяг; можливість професійного та кар'єрного росту; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність, цілеспрямованість, комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
AMazanOne |
високий рівень англійської (upper-intermediate +); креативність та ідейність; висока відповідальність та орієнтованість на результат; мультизадачність та мождивість тримати фокус на декількох проєктах водночас. |
участь в розробці та реалізації маркетингової стратегії для просування продуктів на американському ринку; аналіз ринку та конкурентів, моніторинг ринкових трендів та споживчих уподобань в США; створення та управління контентом для соціальних мереж, вебсайтів та інших каналів. |
постійне навчання та розвиток у галузі; стабільний робочий графік (Пн-Пт 09:00−18:00); оплачувана відпустка та лікарняні; затишний офіс та можливість віддаленої роботи; смачні обіди; яскраві тімбілдінги та корпоративи; повна підтримка професійному розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
IElectronics |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання та чогось нового; відповідальність і комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат, готовий приймати самостійні рішення. |
якісне фірмове пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Хантер, магазин зброї |
гарні комунікативні навички; досвід роботи з соц.мережами; досвід роботи з контентом в сфері продажу; вміння працювати у Photoshop або іншому графічному редакторі; вміння працювати самостійно та ефективно організовувати свій робочий час; відповідальність, уважність до деталей та клієнтоорієнтованість. |
розробка та реалізація контент-стратегії для соціальних мереж, сайту та інших платформ; підготовка, редагування та публікація текстів, зображень та відео-контенту; співпраця з дизайнерами, маркетологами та іншими відділами для створення якісного контенту; моніторинг актуальних трендів та адаптація контенту відповідно до них; оптимізація контенту для SEO; аналіз ефективності контенту та підготовка звітів. |
можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортні умови роботи; конкурентна заробітна плата та бонуси; гнучкий графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інтернет-маркетолог |
Майстер Плюс |
|
розробка і контроль рекламної кампанії в інтернеті; ведення обліку відгуків від реклами і забезпечувати їх точність та своєчасність; аналіз дані про рекламу і продажі для покращення доходів; проводення опитування і аналізу інформації для створення ефективних рекламних кампаній; аналіз запитів клієнтів і рекламні кампанії конкурентів; аналіз позиції сайту в пошукових системах і проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації; формування списків для розсилок, організація їх та аналіз результатів. |
зручне розташування: офіс у районі Вишенька; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство, завжди готові допомогти; дружня атмосфера, молодий колектив, корпоративи та приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант в рекламну компанію |
PR Bridge Company |
готовність розвиватись у сфері реклами та pr-послуг; комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з людьми; відповідальність та налаштованість на результат бажання працювати у молодій та драйвовій команді. |
консультації клієнтів, надання актуальної інформації про рекламні проекти компанії; повний супровід клієнта, починаючи від проведення переговорів, до підтримки та розвитку ділових відносин; робота з теплою базою (87% клієнтів — постійні); презентування нових проєктів і укладання угод. |
робочий графік з 09:00 — 18:00 з Пн по Пт; стабільна заробітна плата; швидке стажування, навчання під час робочого процесу; навчання за програмою bussines training за рахунок компанії; робота в яскравому та позитивному колективі щодня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Комірниця-контролер |
Будпостач |
висока працездатність; відповідальність; старанність; пунктуальність; фізична і моральна витривалість, відсутність протипоказань по здоров'ю; досвід роботи на складах (бажано). |
контроль надходу товару; контроль відібраного товару; комплектація товару згідно накладних. |
розташування складу -вул. Чехова,45; офіційне працевлаштування; оплачувану відпустку, лікарняний; корпоративні знижки на весь асортимент товару. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Грош |
досвід роботи як графічним дизайнером, особливо у сфері поліграфії та брендингу; вміння працювати з програмами Adobe (Photoshop, Illustrator тощо); креативність та здатність до арт-концепцій; відмінне розуміння дизайну та типографіки; вміння працювати в команді; уважність, грамотність, дотримання термінів; розробка графічних концепцій та дизайну логотипів; створення корпоративних стилів та ідентичності; розробка друкованих матеріалів, включаючи брошури, листівки, пакування тощо. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00 обідня перерва з 12:00 до 13:00; дружня та творча атмосфера в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник логіста |
Статус Дистрибьюшн, ТОВ |
зміна роботи в команді; висока відповідальність та організованість. |
допомога в плануванні та організації транспортних перевезень; допомога у підготовці та складанні маршрутів; підготовка інформації про автомобілі та експедиції; ведення документації та ведення таблиці в 1С 8; контроль роботи експедиції; контроль та планування вивозів обладнання; прийом експедиції; контроль здачі документації. |
комфортні умови праці; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата; графік роботи: тиждень з 17:00 до 22:00, тиждень з 18:00 до 24:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
HR-менеджер, рекрутер |
Майстер Плюс |
|
активний пошук кандидатів через різні канали: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, рекомендації; проведення опитувань серед співробітників згідно з інструкціями; ведення табелю обліку робочого часу; кадрове діловодство; підтримання доброзичливої атмосфери в колективі; виконання додаткових завдань від керівника. |
зручне розташування: офіс у районі вишенька — зручно дістатися з будь-якої частини міста; графік роботи: Пн-Пт, з 09:00 до 18:00, година обідньої перерви; оплачуваний випробувальний термін; підтримка та менторство: навчання всім нюансам роботи та завжди готові допомогти; дружня атмосфера: молодий колектив, корпоративи і просто приємне спілкування; можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець зі страхування |
ARX, страхова компанія |
досвід роботи в страхуванні (буде перевагою); вища або незакінчена освіта; досвідчений користувач ПК; відповідальність; комунікабельність; активна життєва позиція; цілеспрямованість. |
виконання плану по збору страхових платежів (активні продажі); робота з існуючими клієнтами; консультування клієнтів по продуктам страхування та кредитування; ведення звітної документації. |
гідний рівень заробітної плати та мотивуюча система преміювання; офіційне працевлаштування; робота у великій, стабільній міжнародній компанії; корпоративне навчання, можливість розвитку та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |