Вакансії для студентів і випускників станом на 17.10.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Модератор сайту |
Cherevichki |
уважність до деталей; грамотність і хороші комунікативні навички; відповідальність і бажання вчитися новому. |
модерація контенту на сайті (тексти, фото, коментарі); перевірка та виправлення помилок у розміщених матеріалах; контроль за дотриманням правил сайту користувачами; оперативне реагування на повідомлення користувачів і вирішення проблем. |
повний робочий день з 09:00 до 19:00; комфортний офіс і дружній колектив; навчання всім необхідним навичкам; можливість професійного росту в межах компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер з податкового обліку, реалізації |
Молоток, ПП |
|
контроль зобов'язань з ПДВ, виписка видаткових накладних; перевірка повноти та оплати реєстрації вхідних податкових накладних, здійснення їх в обліку 1С 7.7, реєстрація; підготовка даних для декларації з ПДВ; контроль кредиторської/дебіторської заборгованості; робота з медок, вчасно; складання актів звірок та іншої документації; ведення банківських операцiй; проведення банківської виписки; звірка з контрагентами; виписка первинних документів (видаткових накладних, актів); контроль документообороту (видаткові накладні, акти, договори); робота з Medoc, вчасно. |
достойна заробітна плата; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; комфортне робоче місце в сучасному офісі, з усією необхідною технікою та приладдям; можливість постійного розвитку та карʼєрного зростання; знижки на товари компанії, навчання, корпоративні заходи; графік роботи — з Пн по Пт з 09:00 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер комп'ютерних систем |
Еверест, ТРК |
вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; вік: від 18−45 років; освіта: вища технічна; знання протоколів DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan і т.д.). |
стабільна зарплата; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
Абанк, АТ |
диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; досвід роботи в банківській сфері (буде перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть балів). |
залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, Пн — Пт (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій); корпоративний коучинг за запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Дизайнер |
Remontnik |
досвід роботи від 1-го року дизайнером; професійне володіння програмами 3D для створення візуалізацій; навички проектувати, робити детальні креслення; вміння знаходити спільну мову з людьми та чути їх побажання; самоорганізованість та відповідальність; проживання в м.Вінниця. |
створення нових проєктів дизайну інтер'єру; виконання набору необхідних креслень та даних на різних етапах проекту: ескіз, робочі креслення, специфікації; ведення авторського нагляду; підбір відповідних матеріалів; створення візуалізацій інтер'єрів, підготовка креативних концепцій; поєднання рішень для дизайну інтер'єру в гармонії з архітектурним проектом. |
постійні замовленя круглий рік; оплата за домовленістю; можливість співпраці, а не постійної роботи; є можливість пропонувати і втілювати будь-які ідеї. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Беліф |
досвід роботи з продуктами категорії household буде великою перевагою; впевнені знання Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator); креативний підхід до вирішення задач, уважність до деталей; здатність працювати в умовах багатозадачності та швидко адаптуватися до змін. |
розробка концепції та створення дизайну пакування нових продуктів, поліграфічних та маркетингових зображень; співпраця з відділом маркетингу для розробки креативних концепцій та їх втілення у графічних матеріалах; підготовка макетів до друку за вимогами підрядників; підтримка та обслуговування вже існуючих проектів; розвиток візуальної ідентичності брендів компанії. |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00 (п'ятниця скорочений день — до 17:00)/можливий гібридний формат роботи, вихідні: Сб, Нд; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Flash, школа англійської мови |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); та 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
СП Оптима-Фарм, ТОВ |
комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати з пк та офісними програмами; відповідальність та спрямованість на результат. вища / середня освіта (бухгалтерський облік). |
робота з первинними документами. |
стабільний графік роботи: Пн-Пт 09:00—18:00; своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій; підтримка наставника процесу в адаптації; офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю. уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань. навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер |
Грош |
досвід роботи як графічним дизайнером, особливо у сфері поліграфії та брендингу; вміння працювати з програмами Adobe (Photoshop, Illustrator тощо); креативність та здатність до арт-концепцій; відмінне розуміння дизайну та типографіки; вміння працювати в команді; уважність, грамотність, дотримання термінів; розробка графічних концепцій та дизайну логотипів; створення корпоративних стилів та ідентичності; розробка друкованих матеріалів, включаючи брошури, листівки, пакування тощо. |
|
конкурентоспроможна заробітна плата, яка визначатиметься відповідно до досвіду та навичок; можливість розвитку та навчання в сучасному середовищі; гнучкий графік роботи Пн.-Пт. (Сб.Нд.-вихідний) з 08:00 до 17:00 обідня перерва з 12:00 до 13:00; дружня та творча атмосфера в колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник логіста |
Статус Дистрибьюшн, ТОВ |
зміна роботи в команді; висока відповідальність та організованість. |
допомога в плануванні та організації транспортних перевезень; допомога у підготовці та складанні маршрутів; підготовка інформації про автомобілі та експедиції; ведення документації та ведення таблиці в 1С 8; контроль роботи експедиції; контроль та планування вивозів обладнання; прийом експедиції; контроль здачі документації. |
комфортні умови праці; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата; графік роботи: тиждень з 17:00 до 22:00, тиждень з 18:00 до 24:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач ІТ-навчання |
Гранд, навчальний центр, ПП |
комунікабельність; здобувачі вищої освіти або студент останніх курсів; активна позиція. |
робота в офісі, ведення онлайн та вживу занять.
|
можна підібрати графік, щоб підключати до навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ЄДЕБО |
Вінницький фаховий коледж НУХТ |
спеціальність: «комп'ютерні системи та мережі» кваліфікація інженер- системотехнік. |
підтримка мережевого обладнання коледжу; здійснення контролю та моніторингу мережевих ресурсів; організація доступу до локальних та глобальних мереж; внесення до ЄДЕБО відомостей про контингент студентів коледжу та зміни до них; завершення технічної оформлення документів про освіту державного зразка, студентських квітів, використовуючи дані, що містяться в ЄДЕБО. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Алло |
досвідом роботи від 1-го року на посаді товарознавця; додаткова перевага — досвід роботи з промисловою групою товарів; досвід роботи з програмами: 1С:8.2 — 8.3, Excel; уважність; високий рівень відповідальності. |
позитивний настрій; якісне та тимчасове виконання функції: прийом / відправка товару; інвентаризація: облік тмц, переоцінка; контроль якості товарів, що відповідають стандартам компанії та вимогам законодавства України; контроль та перевірка наявності товарно-транспортних вимог накладних, накладних, сертифікат відповідності державної системи сертифікації та відповідності якості товарів чинним стандартам та технічним вимогам; видача інтернет — замовлень; викладення товару, оформлення вітрини; облік руху сервісного товару. |
магазин біля будинку / ВНЗу; дохід без обмежень, згідно з вкладеними зусиллями; тестуй нові гаджети і технології кожен день; безмежні можливості для кар'єри, впроваджуй нові проєкти та ідеї; щомісяця участь у розіграші призів від виробників. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аніматор, ведучий |
ФАЗА, розважальний центр |
вік від 18 років; бажання працювати з дітьми; розмовна українська мова. |
бажання працювати з дітьми, віком від 7 до 13 років. |
кожен день по гнучкому графіку; вихідні по домовленності. |
Відправити резюме можна за посиланням: |